Προβλήματα με καθηγητές.

tralala

Νεοφερμένος

Η tralala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 85 μηνύματα.
H ανάγκη για τη μόρφωση δημιουργείται για μένα από τα πάντα. Ο βασικότερος όμως για μένα παράγοντας είναι τι, σε τι αναλογίες και με πόση ομορφιά ή ασχήμια έχει καταφέρει να προσφέρει σαν ερέθισμα η οικογένεια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roumana

Διάσημο μέλος

Η Εμμα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,923 μηνύματα.
H ανάγκη για τη μόρφωση δημιουργείται για μένα από τα πάντα. Ο βασικότερος όμως για μένα παράγοντας είναι τι, σε τι αναλογίες και με πόση ομορφιά ή ασχήμια έχει καταφέρει να προσφέρει σαν ερέθισμα η οικογένεια.
Να σου το θέσω αλλιώς. Εδώ στη Ρόδο παρα πολλές οικογένειες έχουν επιχειρήσεις στις οποίες δουλεύει όλη οικογένεια. Τα παιδιά σε παρα πολλές περιπτώσεις θα αναλάβουν την επιχείρηση του μπαμπά. Έχω συζητήσει με γονείς που δεν θέλουν να σπουδάζουν τα παιδιά τους γιατί αν ακολουθουν το δρόμο τους δεν θα μπορούν να αναλάβουν την επιχείρηση.(εστιατόρια, τουριστικά μαγαζιά, κλπ)
Ανήκει βέβαια και σε άλλο θέμα συζήτησης, το τι ελευθερία αφήνουμε στα παιδιά μας να εκφραστούν και να επιλέγουν την δουλειά τους αλλά πάνω στο ρόλο που παίζει το σχολείο θέλω να πω ότι για μένα είναι σημαντικό να δημιουργεί την ανάγκη για μόρφωση και ταυτόχρονα να μάθει τους μαθητές να βρουν μόνοι τους με τι θέλουν να ασχοληθούν όταν πολλές φόρες οι οικογένεια δεν το κάνει.
Επίσης ένα παιδί που έχει γονείς ναρκομανείς, αλκοολικοί, ανεύθυνοι, τι πιθανότητες έχει να θελει να μορφωθεί αν το σχολειό δεν αναλαμβάνει αυτό το ρόλο?


Για αυτές τις περιπτώσεις μιλαω. Το σχολειό πρέπει να δημιουργεί την ανάγκη όταν λείπει το ερέθισμα από την οικογένεια.


Και για να μην βγαίνουμε τελείως off topic να πούμε ότι θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα στα ελληνικά σχολεία, τα παιδιά θα αντιμετώπιζαν τελείως διαφορετικά το σχολείο αν οι δάσκαλοι θα υποχρεούνταν να δώσουν τακτικά εξετάσεις για να αποδείξουν ότι έχουν γνώσεις παιδοψυχολογίας. Σε άλλα συστήματα παιδιας(άλλων κρατών) εφαρμόζεται τώρα και πολλά χρόνια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

deadhead_pirate

Περιβόητο μέλος

Ο deadhead_pirate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5,774 μηνύματα.
Να σου το θέσω αλλιώς. Εδώ στη Ρόδο παρα πολλές οικογένειες έχουν επιχειρήσεις στις οποίες δουλεύει όλη οικογένεια. Τα παιδιά σε παρα πολλές περιπτώσεις θα αναλάβουν την επιχείρηση του μπαμπά. Έχω συζητήσει με γονείς που δεν θέλουν να σπουδάζουν τα παιδιά τους γιατί αν ακολουθουν το δρόμο τους δεν θα μπορούν να αναλάβουν την επιχείρηση.(εστιατόρια, τουριστικά μαγαζιά, κλπ)
Που να δεις σε άλλα επαρχιακά μέρη, ου οι γονείς δεν επιτρέπουν στα παιδιά τους να σπουδάσουν, γιατί θεωρούν οτι είναι υποχρεωμένα να ασχοληθούν με τα πρόβατα και τα κατσίκια τους. :mad::mad::mad::mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vkey

Επιφανές μέλος

Η Κοινό Μυστικό!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 8,253 μηνύματα.
Επίσης ένα παιδί που έχει γονείς ναρκομανείς, αλκοολικοί, ανεύθυνοι, τι πιθανότητες έχει να θελει να μορφωθεί αν το σχολειό δεν αναλαμβάνει αυτό το ρόλο?

Για αυτές τις περιπτώσεις μιλαω. Το σχολειό πρέπει να δημιουργεί την ανάγκη όταν λείπει το ερέθισμα από την οικογένεια.

Πρώτον δεν υπάρχει προβληματικό παιδί αλλά προβληματικό περιβάλλον...
Το παιδί των αλκοολικών κλπ για να αντεπεξέλθει στη μόρφωση και να την αγαπήσει δεν είναι μόνο θέμα των δασκάλων και των προγραμμάτων παρέμβασης αλλά και παρέμβαση στην ίδια την οικογένεια (ψυχολόγοι, συμβουλευτική κλπ)

Το σχολείο όσο και να προσπαθήσει, όσο καλή διάθεση και αν υπάρχει όταν δεν υπάρχει κοινή γραμμή και από τα δύο μέρη ότι χτίζεται το πρωί καταστρέφεται το μεσημέρι....

Το σχολείο από μόνο του δεν μπορεί να κάνει θαύματα :)

Και για να μην βγαίνουμε τελείως off topic να πούμε ότι θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα στα ελληνικά σχολεία, τα παιδιά θα αντιμετώπιζαν τελείως διαφορετικά το σχολείο αν οι δάσκαλοι θα υποχρεούνταν να δώσουν τακτικά εξετάσεις για να αποδείξουν ότι έχουν γνώσεις παιδοψυχολογίας. Σε άλλα συστήματα παιδιας(άλλων κρατών) εφαρμόζεται τώρα και πολλά χρόνια.

Οι εξετάσεις πως συνδέονται με την επίδοση των μαθητών; :worry:
Δηλαδή ο μαθητής θα σεβαστεί τον δάσκαλο επειδή έδωσε πρόσφατα εξετάσεις;
Τα πάντα αρχίζουν από την οικογένεια και την παιδεία (με την ευρεία έννοια) την οποία την έμαθε στο παιδί....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roumana

Διάσημο μέλος

Η Εμμα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,923 μηνύματα.
Πρώτον δεν υπάρχει προβληματικό παιδί αλλά προβληματικό περιβάλλον...
Το παιδί των αλκοολικών κλπ για να αντεπεξέλθει στη μόρφωση και να την αγαπήσει δεν είναι μόνο θέμα των δασκάλων και των προγραμμάτων παρέμβασης αλλά και παρέμβαση στην ίδια την οικογένεια (ψυχολόγοι, συμβουλευτική κλπ)

Το σχολείο όσο και να προσπαθήσει, όσο καλή διάθεση και αν υπάρχει όταν δεν υπάρχει κοινή γραμμή και από τα δύο μέρη ότι χτίζεται το πρωί καταστρέφεται το μεσημέρι....

Το σχολείο από μόνο του δεν μπορεί να κάνει θαύματα :)
Κοίτα πως το βλέπω εγώ…υπάρχουν οικογένειες που για διάφορους λόγους δεν ενθαρρύνουν το παιδί να σπουδάζει(να αγαπα το σχολειο). Όταν όμως στο σχολειο βρίσκει ένα σωστό περιβάλλον, τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν. Δεν είναι λίγες οι φορές που τα παιδιά έχουν πρότυπο ένα δάσκαλο και αλλάζουν την πορεία που τους έχει χαράξει η οικογένεια…


Οι εξετάσεις πως συνδέονται με την επίδοση των μαθητών; :worry:
Δηλαδή ο μαθητής θα σεβαστεί τον δάσκαλο επειδή έδωσε πρόσφατα εξετάσεις;
Τα πάντα αρχίζουν από την οικογένεια και την παιδεία (με την ευρεία έννοια) την οποία την έμαθε στο παιδί....
Αν ο δάσκαλος έχει γνώσεις παιδοψυχολογίας θα ξέρει να αντιμετωπίζει το παιδί καλύτερα. Έχω δει δάσκαλο να δώσει κλοτσιές σε παιδιά του δημοτικού επειδή δεν κανανε σωστά άλματα στην γυμναστική…έχω δει δασκάλους να μπαίνουν στην τάξη και να στολίζουν τα παιδιά με επίθετα (ηλίθιους, ανίκανους, μαλακες). Αυτοί οι δάσκαλοι όχι γνώση παιδοψυχολογίας δεν έχουν…ούτε άνθρωποι δεν τους λες…ξέρεις πόσο εύκολα καταστρέφεις την αγάπη για διάβασμα ενός παιδιού αν του κλονίζεις την αυτοεκτίμηση? Τα παιδιά λυγίζουν εύκολα. Και έναν δάσκαλο που δεν ξέρει να φέρεται στα παιδιά αυτό κάνει…

Τι να πούμε για τα παιδιά που βιώνουν απώλειες, που έχουν προβλήματα στις οικογένειες τους, που κακοποιούνται κλπ κλπ…
Ο δάσκαλος έχει το παιδί 4-5 ώρες την ημέρα…θα μπορούσε να κάνει παρα πολλά…(αν καταλάβαινε το ρόλο του). Όχι θαύματα αλλά περισσότερα απ ο'τι κάνει τώρα…
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Vkey

Επιφανές μέλος

Η Κοινό Μυστικό!!! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 8,253 μηνύματα.
Κοίτα πως το βλέπω εγώ…υπάρχουν οικογένειες που για διάφορους λόγους δεν ενθαρρύνουν το παιδί να σπουδάζει(να αγαπα το σχολειο). Όταν όμως στο σχολειο βρίσκει ένα σωστό περιβάλλον, τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν. Δεν είναι λίγες οι φορές που τα παιδιά έχουν πρότυπο ένα δάσκαλο και αλλάζουν την πορεία που τους έχει χαράξει η οικογένεια…

Δεν αντιλέγω.... Δυστυχώς γνωρίζω (όχι προσωπικά μιας και η δουλειά μου στο δημόσιο μετρά μόνο 2 χρόνια) ελάχιστες περιπτώσεις....
Δουλεύοντας όμως μόνη μου με ένα παιδί (γυμνάσιο) έκανα αυτό το παιδί να αγαπήσει τα μαθηματικά και την επόμενη χρονιά να μπει με τσαμπουκά στην τάξη.... Το θέμα ήταν ότι ήμουν 1-1, με την πλήρη προσοχή μου και κατανόηση... Ο ίδιος ο αριθμός της τάξης, το αναλυτικό πρόγραμμα, οι ελλείψεις ωρών, των νέων μέσων κλπ είναι αποτρεπτικά για βιωματικές ας πούμε δραστηριότητες που θα βοηθήσουν τα παιδιά να δουν την γνώση ως παιχνίδι ....κάτι που μέχρι στιγμής το σχολείο ακόμα παρέχει απλά γνώση με την γνωστή μέθοδο...


Αν ο δάσκαλος έχει γνώσεις παιδοψυχολογίας θα ξέρει να αντιμετωπίζει το παιδί καλύτερα. Έχω δει δάσκαλο να δώσει κλοτσιές σε παιδιά του δημοτικού επειδή δεν κανανε σωστά άλματα στην γυμναστική…έχω δει δασκάλους να μπαίνουν στην τάξη και να στολίζουν τα παιδιά με επίθετα (ηλίθιους, ανίκανους, μαλακες). Αυτοί οι δάσκαλοι όχι γνώση παιδοψυχολογίας δεν έχουν…ούτε άνθρωποι δεν τους λες…ξέρεις πόσο εύκολα καταστρέφεις την αγάπη για διάβασμα ενός παιδιού αν του κλονίζεις την αυτοεκτίμηση? Τα παιδιά λυγίζουν εύκολα. Και έναν δάσκαλο που δεν ξέρει να φέρεται στα παιδιά αυτό κάνει…
Τι να πούμε για τα παιδιά που βιώνουν απώλειες, που έχουν προβλήματα στις οικογένειες τους, που κακοποιούνται κλπ κλπ…
Ο δάσκαλος έχει το παιδί 4-5 ώρες την ημέρα…θα μπορούσε να κάνει παρα πολλά…(αν καταλάβαινε το ρόλο του). Όχι θαύματα αλλά περισσότερα απ ο'τι κάνει τώρα…

Δεν ξέρω πως ήταν οι σπουδές των προηγούμενων γενών.... γνωρίζω όμως ότι στο Ειδικής Αγωγής (το οποίο τέλειωσα) όσο και το Δημοτικής εκπαίδευσης υπάρχουν πολλά μαθήματα ψυχολογίας...

Δεν έχω βιώσει τέτοιες καταστάσεις σαν μαθήτρια...αλλά ούτε και σαν δασκάλα... Δεν αντιλέγω ότι δεν υπάρχουν... Θέλω να πιστεύω ότι είναι οι εξαιρέσεις και όχι ο κανόνας :)

Όσο για την αυτοεκτίμηση είναι δύσκολο να χτιστεί σε μία τάξη 20 μαθητών...
Είναι πολλά τα εμπόδια... Και τονίζω συνέχεια το 20 μαθητών (που μακάρι να ήταν τόσοι αλλά συνήθως είναι περισσότεροι ) γιατί 4-5 ώρες δεν φτάνουν για ένα δάσκαλο να ασχοληθεί αποκλειστικά με το καθένα μαθητή που έχει τις δικές του ανάγκες, έχοντας ένα Α.Π από πάνω να πιέζει...

Μπορώ να συγκρίνω την δουλειά που κάνω εγώ στο δικό μου τμήμα που ο μεγαλύτερος αριθμός είναι 4 ατόμων και την δουλειά που κάνω όταν μπαίνω σε τάξη 24 ατόμων....Είμαι η ίδια δασκάλα, με τα ίδια 4 παιδιά μαζί με άλλα 20... Αλλάζουν όλα εκείνη την στιγμή....

Η θεωρία ήταν και είναι πάντα εύκολη... Η πράξη δυστυχώς είναι πολύ δύσκολη... Δεν φτάνει μόνο η θέληση, αλλά και πολλές αλλαγές στην παιδεία :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roumana

Διάσημο μέλος

Η Εμμα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,923 μηνύματα.
Όσο για την αυτοεκτίμηση είναι δύσκολο να χτιστεί σε μία τάξη 20 μαθητών...
Είναι πολλά τα εμπόδια... Και τονίζω συνέχεια το 20 μαθητών (που μακάρι να ήταν τόσοι αλλά συνήθως είναι περισσότεροι ) γιατί 4-5 ώρες δεν φτάνουν για ένα δάσκαλο να ασχοληθεί αποκλειστικά με το καθένα μαθητή που έχει τις δικές του ανάγκες, έχοντας ένα Α.Π από πάνω να πιέζει...
Δεν έχει να κάνει με το αριθμό των παιδιών στην τάξη. Η αυτοεκτίμηση τους αρχίζει με την πιο απλή κίνηση που μπορεί να κάνει ο δάσκαλος. Να σέβεται τα παιδια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

suspiria

Διάσημο μέλος

Η ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,065 μηνύματα.
Δεν έχει να κάνει με το αριθμό των παιδιών στην τάξη. Η αυτοεκτίμηση τους αρχίζει με την πιο απλή κίνηση που μπορεί να κάνει ο δάσκαλος. Να τους σέβεται.

Είμαι ακόμα στις τάξεις. Σεβασμός ε;

Πολλοί καθηγητές νευριάζουν με τα όχι και τόσο έξυπνα παιδιά που μπορεί να μην καταλαβαίνουν κάτι και να κάνουν μία ηλίθια ερώτηση, ή σε άσχετη στιγμή να σχολιάσουν κάτι άτοπο/ηλίθιο. Πολλές φορές τα προσβάλλουν, και προκαλούν όλη την τάξη να γελάσει με αυτά τα παιδιά.

Τη χρονιά που πέρασε είχαμε μία καθηγήτρια Αγγλικών η οποία επι μονίμου βάσεως νευρίαζε με δύο μαθητές. Τον έναν επειδή την έπαιρνε, τον έβριζε πολύ συχνά. Τελευταία φορά κάτι έλεγε εκείνος και του είπε "Μπορείς να βάλεις μία πατάτα στο στόμα σου και να σκάσεις;". Έτσι ακριβώς το είπε και όπως ήταν φυσικό, όλοι γέλασαν. Στα επόμενα μαθήματα έγινε συζήτηση με αυτό, και πολύ απλά τα 18 απο τα 22 παιδιά είχαν κλειστό το στόμα μόνο και μόνο επειδή γνώριζαν οτι αν έλεγαν κάτι θα χαμήλωνε ο βαθμός τους. Όταν της είπαμε οτι η συμπεριφορά της δεν είναι σωστή, εκείνη θύμωσε και είπε οτι τίποτα δεν μας αρέσει. Μετά της έφερα, η ίδια, παράδειγμα αυτό που είχε πει στον συμμαθητή μας και η απάντηση της ήταν η κοινή που λένε όλοι οι καθηγητές.

Ε εντάξει, άνθρωποι είμαστε και εμείς και έχουμε αδυναμίες.







Εμείς όμως οι μαθητές, που πλέον έχουμε γίνει ρομποτάκια, δεν είμαστε άνθρωποι, και δεν θυμώνουμε ποτέ με τους καθηγητές, δεν παρεξηγούμαστε ποτέ και επίσης ποτέ δεν σκεφτόμαστε κακά πράγματα. Και αν τύχει και γίνει κάτι απο αυτά, ή θα χαμηλώσει ο βαθμός μας, ή θα πάρουμε αποβολή...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

roumana

Διάσημο μέλος

Η Εμμα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,923 μηνύματα.
και συνεχίζω...:)

…για να σέβεται ο δάσκαλος τα παιδια πρέπει ο ίδιος να σέβεται τον εαυτό του. Και επειδή νιώθει αποτυχημένος γιατί δουλεύει για ένα μισθό μηδαμινό, σε ένα παλιοσύστημα παιδειας που μπάζει από παντού, ξέχνα ότι το βασικό κίνητρο για να γίνεις δάσκαλος πρέπει να είναι η αγάπη για τα παιδιά και την παράδοση… αλλά ο δάσκαλος έχει φτάσει στο σημείο να νιώθει ότι διδάσκει επειδή δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο(έστω και αν το καλύτερο λέγεται ιδιωτικό κολέγιο). Πώς μπορεί να μου μάθει το παιδί να έχει αυτοεκτίμηση, και να αγαπά τα γράμματα, πώς μπορεί να μπει στην τάξη και να δώσει τον καλύτερο του εαυτό όταν βασικά δεν είναι ευχαριστημένος με την επιλογή-οικονομική κατάληξή του?
.. μιλάμε είναι απαράδεκτο να πεινανε οι καθηγητές…

( η άποψη που εκφράζω προέρχεται από τις συζητήσεις με έλληνες δασκάλους)

Ε εντάξει, άνθρωποι είμαστε και εμείς και έχουμε αδυναμίες.
ολοι πίσω από το δάκτυλο τους κρύβονται suspiria
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

suspiria

Διάσημο μέλος

Η ρόζα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,065 μηνύματα.
...δεν δικαιολογείται αυτή η συμπεριφορά..

συμφωνώ με αυτά που λες, είναι υπαρκτά..όμως εμείς δεν φταίμε σε τίποτα και πρέπει να το γνωρίζουν οι καθηγητές μας αυτό...με αυτόν τον τρόπο, με το να μιλάνε άσχημα ή με το να βαριούνται να κάνουν μάθημα δεν κάνουν καμία ζημιά σε αυτόν που την αξίζει, δηλαδή στο σύστημα και στους θρόνους..κάνουν κακό σε εμάς και στα παιδιά τους, που πραγματικά δεν τους φταίμε σε τίποτα. οι θρόνοι συνεχίζουν την καλοπέραση τους, εμείς χάνουμε το χρόνο μας στα σχολεία και πληρώνουμε τα μαλλιοκέφαλα μας στα ιδιαίτερα.. και μετά η ώρα της σφαγής και όποιος έχει λεφτά τη γλύτωσε..

και όλα αυτά; σε ένα σύστημα που υποστηρίζει δωρεάν παιδεία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fffppp

Νεοφερμένος

Η Φωτεινη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιστιαία (Εύβοια). Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Γεια σας παιδια ! Αυτο το post εμπνευστηκε απο τον καθηγητη της Ιστοριας. Γιατι το λεω αυτο ? Αν και πολυ καλος νευριαζει πολυ ευκολα και αυτο εχει συνεπειες να κανει τελειως παραδοξα πραγματα οπως περσυ στην πρωτη απο τα νευρα του παιταξε ενα θρανιο απο το παραθυρο ! ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΩ !!:iagree::iagree::iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρία2126756

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Α, κι εμείς είχαμε(γιατί τώρα τον αλλάξαε) έναν καθηγητή που τον είχαμε την αρχή της χρονιάς και δε μου άρεσε καθόλου(άντε λίγο) το υφάκι του... Και έγινε ένα σκάνδαλο στο σχολείο με μια καινούρια που δε τη λες και νέα, γιατί χτύπησε ένα κορίτσι της 1ης με το βιβλίο της Οδύσσειας στο κεφάλι νομίζω!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mavro Provato

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Mavro Provato αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 343 μηνύματα.
Γεια σας παιδια ! Αυτο το post εμπνευστηκε απο τον καθηγητη της Ιστοριας. Γιατι το λεω αυτο ? Αν και πολυ καλος νευριαζει πολυ ευκολα και αυτο εχει συνεπειες να κανει τελειως παραδοξα πραγματα οπως περσυ στην πρωτη απο τα νευρα του παιταξε ενα θρανιο απο το παραθυρο ! ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΩ !!:iagree::iagree::iagree:





... 3 φορές την ημέρα μετα το φαγητό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fffppp

Νεοφερμένος

Η Φωτεινη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιστιαία (Εύβοια). Έχει γράψει 112 μηνύματα.
ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!
-----------------------------------------
Πολυ φαση!!! Εμας αυτος ο κυριος ειναι πολυ καλος αν και παντα μας βριζει : ηλιθιοι ,βαρβαροι,βλαμενοι μεχρι να φανταστητε μας εβαλε της φωνες και ακουστηκαν απο την μια μερια μεχρι την αλλη!! Αλλα ειναι πολυ καλος μονο για να μας τρομαζει το κανει !!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρία2126756

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fffppp

Νεοφερμένος

Η Φωτεινη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιστιαία (Εύβοια). Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Ναι αληθεια αλλα ειναι μοναδικος!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρία2126756

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Από δω και πέρα να κουβαλάτε κράνη στο σχολείο(χωρίς να θέλω να θήξω κανέναν)!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fffppp

Νεοφερμένος

Η Φωτεινη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιστιαία (Εύβοια). Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Βλεπετε ειμαστε το χειροτero τμημα στο Γυμνασιο !! Ολοι μας το λενε !!
ΠΟΛΥ ΣΙΓΚΙΝΙΤΙΚΟ !!!!!
-----------------------------------------
Καλη ιδεα!!! Ποτε δεν ξερεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μαρία2126756

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει 19 μηνύματα.
Και εμείς δεν πάμε πίσω!Όλα τα μπουμπούκια στην τάξη μας είναι!Λυπάμαι τους καθηγητές!Αλλά από τα καλά τους λόγια συγκηνήθηκα(κλεμένο από σένα)!Μήπως σου έμεινε κανα χαρτομάντηλο;Μα τι λέω!Πρέπει να συγκρατηθώ, να μη συνεχίσω να κλαίω, γιατί πλημμυρήσαμε και φούσκωσε το πάτωμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fffppp

Νεοφερμένος

Η Φωτεινη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Ιστιαία (Εύβοια). Έχει γράψει 112 μηνύματα.
XAXAXAXAXAXA!!! Να φανταστεις σε ενα μαθημα εχουμε αλλαξη 2 φορες καθηγητη και παλι θελουν να μας αλλαξουν !!! ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΝΕ !!!!!!!!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top