Aggelos77 Νεοφερμένο μέλος Ο Aggelos77 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα. 23 Μαΐου 2022 στις 17:37 Ο Aggelos77: #1 23-05-22 17:37 Γεια σας. Είμαι μαθητής α λυκείου (ΓΕΛ) και ανησυχώ μήπως μείνω άλγεβρα επειδή έχω 11 στο 1°τετράμηνο και 12 στο 2° και γεωμετρία που έχω 10 και 12 Πόσο πρέπει να γράψω στις εξετάσεις για να περάσω ?? Γνωρίζει κανείς? spring day Εκκολαπτόμενο μέλος Η spring day αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΑΠΘ. Έχει γράψει 220 μηνύματα. 24 Μαΐου 2022 στις 17:03 Η spring day: #2 24-05-22 17:03 Αν δεν κάνω λάθος, δεδομένου ότι ο μέσος όρος πρέπει να είναι μεγαλύτερος ή ίσος με 9.5 , αλγεβρα πρέπει να γράψεις 6.5 και γεωμετρία 7.5 οπότε ο μέσος όρος θα βγαίνει περίπου 9.8 και στα δύο μαθήματα johnstamatis34 Νεοφερμένο μέλος Ο johnstamatis34 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΠΑΔΑ. Έχει γράψει 11 μηνύματα. 24 Μαΐου 2022 στις 20:33 Ο johnstamatis34: #3 24-05-22 20:33 Αρχική Δημοσίευση από Aggelos77: Γεια σας. Είμαι μαθητής α λυκείου (ΓΕΛ) και ανησυχώ μήπως μείνω άλγεβρα επειδή έχω 11 στο 1°τετράμηνο και 12 στο 2° και γεωμετρία που έχω 10 και 12 Πόσο πρέπει να γράψω στις εξετάσεις για να περάσω ?? Γνωρίζει κανείς? Click για ανάπτυξη... Καλησπέρα φίλε, έχουμε ακριβώς τους ίδιους βαθμούς και ανησυχώ κι εγώ. Ωστόσο, και να μην γράψεις τον απαιτούμενο βαθμό ώστε να περνάς την βάση σε αυτά τα μαθήματα, υπάρχουν και όλα τα υπόλοιπα που μπορούν απλά να σου συμπληρώσουν τον βαθμό ώστε να πιάνει βάση. Αυτά ξέρω μέχρι τώρα και ελπίζω να αληθεύουν.Προσπάθησε να κάνεις ότι καλύτερο μπορείς και μην φοβάσαι καθώς δεν πρόκειται να μείνεις μεταξεταστεως Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων: 24 Μαΐου 2022 Αρχική Δημοσίευση από Aggelos77: Γεια σας. Είμαι μαθητής α λυκείου (ΓΕΛ) και ανησυχώ μήπως μείνω άλγεβρα επειδή έχω 11 στο 1°τετράμηνο και 12 στο 2° και γεωμετρία που έχω 10 και 12 Πόσο πρέπει να γράψω στις