Ποιό πεδίο ειναι καλύτερο για Μηχανικός Υπολογιστων και Ηλεκτρονικών Συστημάτων;

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Όπως σου είπα εαν σε ενδιαφέρει το φυσικό επίπεδο , τότε ναι , το 2ο πεδίο είναι το καλύτερο για να προσεγγίσεις αυτό που θες . Το 4ο δεν έχει ούτε φυσική αλλά ούτε και χημεία . Επιστήμες απαραίτητες για αργότερα .

Ρε Σαμ τα έχουμε ξαναπεί οτι η λύση είναι αφαίρεση του μαθήματων της Πληροφορικής και των Τμήματων Πληροφορικής και Μηχανικών Η/Υ απο το πεδίο των Οικονομικών, και να σπάσει η Θετικών στα τρία (Θετική, Υγείας και Πληροφορικής) όπου στην τελευταία θα διδάσκονται και θα έξετάζονται σε Μαθηματικά, Προγραμματισμό, Φυσική (Με διακριτά αντικείμενα - κλάδους Γενική Φυσική και Ηλεκτρονική) και Έκθεση για να μπορούν να εισαχθούν σε τμήματα ΗΜΜΥ (Θα μπορούνε όμως να παρακολουθήσουν μόνο κατευθύνσεις Ηλεκτρονικής, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών), Μηχανικών Η/Υ, Πληροφορικής (που θα είναι και στο 2ο πεδίο για τους υποψηφοίους των Υπόλοιπων Πολυτεχνικών σχολών σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά) ακόμα και ΔΕΤ και Μαθηματικό επίσης και Οικονομοδιοικητικόλογιστικές σχολές να πάνε σε νέο τεταρτοδεσμίτικο πεδίο μάζι με τμήματα Πολιτικών Επιστιμών, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ και Ψυχολογίας.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,355 μηνύματα.
Ρε Σαμ τα έχουμε ξαναπεί οτι η λύση είναι αφαίρεση του μαθήματων της Πληροφορικής και των Τμήματων Πληροφορικής και Μηχανικών Η/Υ απο το πεδίο των Οικονομικών,
Δεν θεωρώ οτι χρειάζεται να αφαιρεθεί η πληροφορική απο το 4ο πεδίο . Εαν ένα τμήμα δεν ασχολείται με τον υπολογιστή ως φυσική μηχανή αλλά τον αντιμετωπίζει πλήρως ως μαθηματική μηχανή τότε δεν υπάρχει λόγος να μπλεχτεί κανείς με την φυσική . Το κατά πόσο ο υπολογιστής μπορεί να αντιμετωπιστεί ως μια ιδανική μαθηματική μηχανή ( έστω και με περιορισμούς ) πράγματι δεν είναι κάτι που απασχολεί τον πληροφορικάριο τυπικά( σχεδόν ποτέ βασικά γιατί με αυτό ασχολείται κάποιος ημμυ , μηχανικός υπολογιστών κτλπ. ) .

ΥΓ. Σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν σημαίνει οτι κάποιος που έχει background στην φυσική δεν έχει αυτομάτως ένα πλεονέκτημα σε πολλά πράγματα , ακόμα και σε ένα αμιγώς πληροφορικό περιβάλλον . Άλλωστε μαθηματικά και φυσική εξελίχθηκαν στον χρόνο μαζί οπότε και η φυσική έχει επηρεάσει το έργο των μαθηματικών αρκετά . Πολλές σημαντικές έννοιες για την ακρίβεια που εφαρμόζονται στην οικονομία έχουν καθαρά φυσική προέλευση ενώ έχουμε ακόμα και αλγόριθμους εμπνευσμένους απο την φύση .
και να σπάσει η Θετικών στα τρία (Θετική, Υγείας και Πληροφορικής) όπου στην τελευταία θα διδάσκονται και θα έξετάζονται σε Μαθηματικά, Προγραμματισμό, Φυσική (Με διακριτά αντικείμενα - κλάδους Γενική Φυσική και Ηλεκτρονική) και Έκθεση για να μπορούν να εισαχθούν σε τμήματα ΗΜΜΥ (Θα μπορούνε όμως να παρακολουθήσουν μόνο κατευθύνσεις Ηλεκτρονικής, Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών), Μηχανικών Η/Υ, Πληροφορικής (που θα είναι και στο 2ο πεδίο για τους υποψηφοίους των Υπόλοιπων Πολυτεχνικών σχολών σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά) ακόμα και ΔΕΤ και Μαθηματικό επίσης και Οικονομοδιοικητικόλογιστικές σχολές να πάνε σε νέο τεταρτοδεσμίτικο πεδίο μάζι με τμήματα Πολιτικών Επιστιμών, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ και Ψυχολογίας.
Πιστεύω πως το μόνο που χρειάζεται είναι ξύλωμα απλώς όλων των τμημάτων μηχανικής υπολογιστών και ηλεκτρονικής απο 4ο πεδίο . Η εξέταση της φυσικής πρέπει να είναι απολύτως απαραίτητη , και πιστεύω το ίδιο και της χημείας . Για τμήματα πληροφορικής το 4ο πεδίο είναι μια χαρά όπως είναι .
 

arc

Νεοφερμένος

Ο arc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 16 ετών. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Δεν θεωρώ οτι χρειάζεται να αφαιρεθεί η πληροφορική απο το 4ο πεδίο . Εαν ένα τμήμα δεν ασχολείται με τον υπολογιστή ως φυσική μηχανή αλλά τον αντιμετωπίζει πλήρως ως μαθηματική μηχανή τότε δεν υπάρχει λόγος να μπλεχτεί κανείς με την φυσική . Το κατά πόσο ο υπολογιστής μπορεί να αντιμετωπιστεί ως μια ιδανική μαθηματική μηχανή ( έστω και με περιορισμούς ) πράγματι δεν είναι κάτι που απασχολεί τον πληροφορικάριο τυπικά( σχεδόν ποτέ βασικά γιατί με αυτό ασχολείται κάποιος ημμυ , μηχανικός υπολογιστών κτλπ. ) .

ΥΓ. Σε καμία περίπτωση όμως αυτό δεν σημαίνει οτι κάποιος που έχει background στην φυσική δεν έχει αυτομάτως ένα πλεονέκτημα σε πολλά πράγματα , ακόμα και σε ένα αμιγώς πληροφορικό περιβάλλον . Άλλωστε μαθηματικά και φυσική εξελίχθηκαν στον χρόνο μαζί οπότε και η φυσική έχει επηρεάσει το έργο των μαθηματικών αρκετά . Πολλές σημαντικές έννοιες για την ακρίβεια που εφαρμόζονται στην οικονομία έχουν καθαρά φυσική προέλευση ενώ έχουμε ακόμα και αλγόριθμους εμπνευσμένους απο την φύση .

Πιστεύω πως το μόνο που χρειάζεται είναι ξύλωμα απλώς όλων των τμημάτων μηχανικής υπολογιστών και ηλεκτρονικής απο 4ο πεδίο . Η εξέταση της φυσικής πρέπει να είναι απολύτως απαραίτητη , και πιστεύω το ίδιο και της χημείας . Για τμήματα πληροφορικής το 4ο πεδίο είναι μια χαρά όπως είναι .
jokes aside χαιρομαι που εξελιχθηκε ετσι το thread (να μιλατε για τετοια θεματα) απο την αλλη αυτο που δεν ειναι τοσο ευχάριστο ειναι το οτι δεν υπαρχει μεγαλο ενδιαφερον να φτιαξουν το εκπαιδευτικο σύστημα.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,355 μηνύματα.
jokes aside χαιρομαι που εξελιχθηκε ετσι το thread (να μιλατε για τετοια θεματα) απο την αλλη αυτο που δεν ειναι τοσο ευχάριστο ειναι το οτι δεν υπαρχει μεγαλο ενδιαφερον να φτιαξουν το εκπαιδευτικο σύστημα.
Είναι ένα γενικό φαινόμενο αυτό που θα το συναντήσει κανείς σε κάθε χώρα , και εξηγούμαι...
Τόσο για να μπεις σε μια σχολή όσο και για να βγεις απο αυτή , είναι πολύ πιθανό να εξεταστείς σε πράγματα που δεν σε ενδιαφέρουν . Ορισμένες φορές είναι και εντελώς περιττά ή άσχετα .

Πάντα θα υπάρχει ένα σύστημα , και ποτέ δεν θα είναι τέλειο , τουλάχιστον όχι για όλους . Επειδή όμως τα συστήματα δεν αλλάζουν εύκολα(όχι προς το καλύτερο τουλάχιστον στην Ελλάδα) , ο καθένας πρέπει να εστιάζει στον στόχο του , και στο τι θέλει να κάνει στο μέλλον . Εαν σου πουν οτι για να μπεις εκεί πρέπει να κάνεις 10 κωλοτούμπες , δυστυχώς ή ευτυχώς θα πρέπει να τις κάνεις , ακόμα και εαν 3 κανονικά αρκούν .

Σκέψου π.χ. πόσο ψηλά πρέπει να γράψει κανείς σε βιολογία , χημεία και φυσική ενώ αργότερα αυτά που κάνει στην σχολή είναι πολύ πιο εύκολα σε σχέση με την ύλη που γίνεται στα αντίστοιχα τμήματα . Στα οποία τμήματα μάλιστα μπαίνουν φοιτητές που έχουν γράψει λιγότερα μόρια . Είναι μια παραξενιά και παθογένεια του συστήματος , αλλά εαν ο άλλος θέλει να γίνει γιατρός τι να κάνει ; Να πει δεν μου αρέσει ; Θα του πουν ε ωραία κάτσε εκεί που είσαι και μην κάνεις τίποτα . Τις κάνεις λοιπόν τις κωλοτούμπες όχι γιατί βγάζει πάντα απόλυτο νόημα , αλλά επειδή απαιτείται .
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,158 μηνύματα.
Είναι ένα γενικό φαινόμενο αυτό που θα το συναντήσει κανείς σε κάθε χώρα , και εξηγούμαι...
Τόσο για να μπεις σε μια σχολή όσο και για να βγεις απο αυτή , είναι πολύ πιθανό να εξεταστείς σε πράγματα που δεν σε ενδιαφέρουν . Ορισμένες φορές είναι και εντελώς περιττά ή άσχετα .

Πάντα θα υπάρχει ένα σύστημα , και ποτέ δεν θα είναι τέλειο , τουλάχιστον όχι για όλους . Επειδή όμως τα συστήματα δεν αλλάζουν εύκολα(όχι προς το καλύτερο τουλάχιστον στην Ελλάδα) , ο καθένας πρέπει να εστιάζει στον στόχο του , και στο τι θέλει να κάνει στο μέλλον . Εαν σου πουν οτι για να μπεις εκεί πρέπει να κάνεις 10 κωλοτούμπες , δυστυχώς ή ευτυχώς θα πρέπει να τις κάνεις , ακόμα και εαν 3 κανονικά αρκούν .

Σκέψου π.χ. πόσο ψηλά πρέπει να γράψει κανείς σε βιολογία , χημεία και φυσική ενώ αργότερα αυτά που κάνει στην σχολή είναι πολύ πιο εύκολα σε σχέση με την ύλη που γίνεται στα αντίστοιχα τμήματα . Στα οποία τμήματα μάλιστα μπαίνουν φοιτητές που έχουν γράψει λιγότερα μόρια . Είναι μια παραξενιά και παθογένεια του συστήματος , αλλά εαν ο άλλος θέλει να γίνει γιατρός τι να κάνει ; Να πει δεν μου αρέσει ; Θα του πουν ε ωραία κάτσε εκεί που είσαι και μην κάνεις τίποτα .
Έτσι ακριβώς είναι.

Τέλειο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια δεν θα υπάρξει ποτέ για καθαρά μαθηματικούς λόγους --πάντα κάποιος θα αδικείται.

Είναι πρακτικά αδύνατο να μεγιστοποιηθεί μια συνάρτηση άνω των δύο μεταβλητών.

Συνεπώς, πρέπει --όπως πολύ σωστά είπες-- ο καθένας να εστιάζει στον στόχο του και να καταβάλλει την απαιτούμενη προσπάθεια. Τι να κάνουμε, δεν εξετάζεται η Γενική Ανατομία για να μπεις Ιατρική, όπως δεν εξετάζεται η Γενική Μηχανολογία για να μπεις Πολυτεχνείο.

Τι σημαίνει, ότι δεν θα μπείς Πολυτεχνείο;
 

arc

Νεοφερμένος

Ο arc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 16 ετών. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Είναι ένα γενικό φαινόμενο αυτό που θα το συναντήσει κανείς σε κάθε χώρα , και εξηγούμαι...
Τόσο για να μπεις σε μια σχολή όσο και για να βγεις απο αυτή , είναι πολύ πιθανό να εξεταστείς σε πράγματα που δεν σε ενδιαφέρουν . Ορισμένες φορές είναι και εντελώς περιττά ή άσχετα .

Πάντα θα υπάρχει ένα σύστημα , και ποτέ δεν θα είναι τέλειο , τουλάχιστον όχι για όλους . Επειδή όμως τα συστήματα δεν αλλάζουν εύκολα(όχι προς το καλύτερο τουλάχιστον στην Ελλάδα) , ο καθένας πρέπει να εστιάζει στον στόχο του , και στο τι θέλει να κάνει στο μέλλον . Εαν σου πουν οτι για να μπεις εκεί πρέπει να κάνεις 10 κωλοτούμπες , δυστυχώς ή ευτυχώς θα πρέπει να τις κάνεις , ακόμα και εαν 3 κανονικά αρκούν .

Σκέψου π.χ. πόσο ψηλά πρέπει να γράψει κανείς σε βιολογία , χημεία και φυσική ενώ αργότερα αυτά που κάνει στην σχολή είναι πολύ πιο εύκολα σε σχέση με την ύλη που γίνεται στα αντίστοιχα τμήματα . Στα οποία τμήματα μάλιστα μπαίνουν φοιτητές που έχουν γράψει λιγότερα μόρια . Είναι μια παραξενιά και παθογένεια του συστήματος , αλλά εαν ο άλλος θέλει να γίνει γιατρός τι να κάνει ; Να πει δεν μου αρέσει ; Θα του πουν ε ωραία κάτσε εκεί που είσαι και μην κάνεις τίποτα . Τις κάνεις λοιπόν τις κωλοτούμπες όχι γιατί βγάζει πάντα απόλυτο νόημα , αλλά επειδή απαιτείται .
ε αυτο ισχυει και για καποια πτυχεια που οτι διαβαζεις εχει πολυ λιγη σχεση με την αντιστοιχη δουλεια. Τωρα οσο για το τελειο συστημα που ειπατε, βεβαιως και δεν γινεται να υπαρξει γιατι τιποτα δεν ειναι τελειο σε αυτη τη ζωη αθτο ειναι η βασικη αρχη, αυτο ομως δεν παει να πει οτι το συστημα της ελλαδας δεν μπορει να αλλαξει προς το καλητερο, διοτι εγω δεν το θεωρω ουτε καλο απλα λειτουργικο.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,355 μηνύματα.
ε αυτο ισχυει και για καποια πτυχεια που οτι διαβαζεις εχει πολυ λιγη σχεση με την αντιστοιχη δουλεια. Τωρα οσο για το τελειο συστημα που ειπατε, βεβαιως και δεν γινεται να υπαρξει γιατι τιποτα δεν ειναι τελειο σε αυτη τη ζωη αθτο ειναι η βασικη αρχη, αυτο ομως δεν παει να πει οτι το συστημα της ελλαδας δεν μπορει να αλλαξει προς το καλητερο, διοτι εγω δεν το θεωρω ουτε καλο απλα λειτουργικο.
Βασικά αυτά που διαβάζεις για την σχολή έχουν μεγάλη σχέση με την δουλειά , εφόσον δουλέψεις φυσικά στο αντικείμενο σου . Άλλο που η πλειοψηφία χάνεται στην θεωρία και νομίζει οτι η πράξη είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και αποκομμένο . Το πόσο σοβαρά αξιολογείς τις γνώσεις που λαμβάνεις είναι άμεση συνάρτηση του πόσο σοβαρά είναι τα προβλήματα που θες να λύσεις .

Φυσικά ο περισσότερος κόσμος στην καθημερινότητα του δεν πρόκειται να κάτσει να κάνει έναν σκασμό μαθηματικά και υπολογισμούς για να βρει την λύση σε ένα απλό πρόβλημα . Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει οτι μπορείς να ξεφεύγεις πάντα έτσι . Θα ανέβαινες σε ένα αεροπλάνο για παράδειγμα που το σχεδίασε μια ομάδα ανθρώπων οι οποίοι δεν ήξεραν τι έκαναν αλλά δούλευαν με την γνωστή μέθοδο βλέποντας και κάνοντας ;

Για να μην ξεφεύγουμε απο την ουσία όμως , ναι . Σίγουρα το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει τεράστιο περιθώριο αντικειμενικής βελτίωσης . Ένα πρώτο βήμα ας πούμε θα ήταν να σταματήσουν να αλλάζουν το σύστημα των πανελληνίων εξετάσεων κάθε χρόνο και ειδικά εφόσον δεν έχει γίνει προσεκτική σχεδίαση των αλλαγών .
 
Τελευταία επεξεργασία:

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,665 μηνύματα.
Μια σοβαρη παραμετρο που θα πρεπει να εξετασεις ευγενη μου νεε ,πριν επιλεξεις πεδιο ,ειναι αν εισαι διατεθειμενος εσυ να πας επαρχια και αν το αντεχεις ....και αν οι γονεις σου εχουν την δυνατοτητα αυτη.
Το κοστος επαρχιας σημερα παιζει στα 11+Κ € το χρόνο
Οι 4ετης σχολες θελουν μινιμουμ 5 χρονια και οι 5ετης θελουν 7 χρονια .
 

Γιαννουλάκης

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Για μενα κακως ειναι και στο 4ο αλλα οκ πολιτικα τερτιπια...δεν σε ενδιαφερουν.
Όπα κάτσε, δηλαδή πολιτικά παιχνίδια μπορεί να επηρεάζουν ποιες σχολές μπορεί να είναι και σε ποιες κατευθύνσεις;; Γιατί υπάρχουν πολλά παράλογα...
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,665 μηνύματα.
Όπα κάτσε, δηλαδή πολιτικά παιχνίδια μπορεί να επηρεάζουν ποιες σχολές μπορεί να είναι και σε ποιες κατευθύνσεις;; Γιατί υπάρχουν πολλά παράλογα...
Ε τινα πω εγω ..αυτα ειναι γνωστα
Μιλαμε για πολυ καλες σχολες
Η σχολη μηχ υπολογιστων στην σαμο ειχε παρει 7 ατομα ...την τσακισε η εβε..οκ και πως σώνεται ? βαλτη και στο 4ο πεδιο... οχι ομως την πατρα και τα γιαννενα αυτες δεν εχουν θεμα
Η σχολη ηλεκτρονικων μηχανικων χανια θα μετρα αραχνες ? Οκ βαλτη και στο 4ο πεδιο..γεμιζει η σχολη .

Οι σχολες μηχανηκων παραγωγης ...τι σχεση εχουν με το 4ο? ειναι ομως και εκει και γεμιζουν ... διαφορετικα ποιος θα πήγαινε ξανθη και χανια

Το 4ο εχει κοσμο.... ειναι μεγαλο και εχει μορια
 

Γιαννουλάκης

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Ε τινα πω εγω ..αυτα ειναι γνωστα
Μιλαμε για πολυ καλες σχολες
Η σχολη μηχ υπολογιστων στην σαμο ειχε παρει 7 ατομα ...την τσακισε η εβε..οκ και πως σώνεται ? βαλτη και στο 4ο πεδιο... οχι ομως την πατρα και τα γιαννενα αυτες δεν εχουν θεμα
Η σχολη ηλεκτρονικων μηχανικων χανια θα μετρα αραχνες ? Οκ βαλτη και στο 4ο πεδιο..γεμιζει η σχολη .

Οι σχολες μηχανηκων παραγωγης ...τι σχεση εχουν με το 4ο? ειναι ομως και εκει και γεμιζουν ... διαφορετικα ποιος θα πήγαινε ξανθη και χανια

Το 4ο εχει κοσμο.... ειναι μεγαλο και εχει μορια
Πάντως μου φενεται περίεργο πως ένας που είναι στο 4ο πεδίο που κάνει μαθηματικά και πληροφορική έχει λιγότερες ευκαιρίες να ασχοληθεί με υπολογιστές και προγραμματισμό απ'ότι έναν από τη θετική που κάνει μόνο μαθηματικά, τι μυαλά τα σκέφτονται αυτά...
 

HelloWorld

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ψηφιακών Τεχνών & Κινηματογράφου ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 210 μηνύματα.
Πάντως μου φενεται περίεργο πως ένας που είναι στο 4ο πεδίο που κάνει μαθηματικά και πληροφορική έχει λιγότερες ευκαιρίες να ασχοληθεί με υπολογιστές και προγραμματισμό απ'ότι έναν από τη θετική που κάνει μόνο μαθηματικά, τι μυαλά τα σκέφτονται αυτά...
Που να μάθεις πως μπορείς να σπουδάσεις Πληροφορική από το 3ο πεδίο που κάνεις Βιολογία, Χημεία και Φυσική. :D
 

Γιαννουλάκης

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 116 μηνύματα.

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,665 μηνύματα.
Πάντως μου φενεται περίεργο πως ένας που είναι στο 4ο πεδίο που κάνει μαθηματικά και πληροφορική έχει λιγότερες ευκαιρίες να ασχοληθεί με υπολογιστές και προγραμματισμό απ'ότι έναν από τη θετική που κάνει μόνο μαθηματικά, τι μυαλά τα σκέφτονται αυτά...
Ειναι απλο ...αν αναλυσεις την λεξη μηχανικος τοτε θα δεις οτι μηχανικος=φυσικη
Τα μαθηματικα ναι οκ ..αλλα μη μου επεις οτι στο 4ο τρελαινονται για την αγαπη των μαθηματικων?

Ε οσο για τον προγραμματισμο του λυκειου ... αστο ..ενα μαθημα κολαουζο πολιτικης ειναι ( ο ιδιο και η ΑΟΘ) πουθενα δεν χρησιμεύει .
 

HelloWorld

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ψηφιακών Τεχνών & Κινηματογράφου ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 210 μηνύματα.
Νταξει είναι με εφαρμογές στη βιοϊατρική όμως
Έχει αντιστοιχία με τα υπόλοιπα (πλην Καβάλα, Καστοριά, Άρτα) τμήματα Πληροφορικής στην Ελλάδα. Άρα θεωρητικά μπορείς να πάρεις μεταγραφή σε αυτά. Και το πτυχίο σου δίνει ακριβώς τα ίδια δικαιώματα.

1694599302152.png
 

Γιαννουλάκης

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 116 μηνύματα.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,355 μηνύματα.
Πάντως μου φενεται περίεργο πως ένας που είναι στο 4ο πεδίο που κάνει μαθηματικά και πληροφορική έχει λιγότερες ευκαιρίες να ασχοληθεί με υπολογιστές και προγραμματισμό απ'ότι έναν από τη θετική που κάνει μόνο μαθηματικά, τι μυαλά τα σκέφτονται αυτά...
Δεν έχεις λιγότερες ευκαιρίες να ασχοληθείς με τον προγραμματισμό , αλλά έχεις πιο περιορισμένο φάσμα εφαρμογών απο το 4ο . Χωρίς να σημαίνει αυτό οτι δεν μπορείς να γίνεις πετυχημένος ή να δουλέψεις πάνω σε ωραία πράγματα .
 

Μαθητής του 15

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Μαθητής του 15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Το πρόγραμμα λυκείου που είχα φτιάξει.

(δώστε βάση στα bold κάτω-κάτω)


Α΄ Λυκείου


Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά, Νεοελληνική λογοτεχνία) 5 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία) 3 ώρες την εβδομάδα

Χημεία – Βιολογία – Φυσική 1 ώρα την εβδομάδα το καθένα

Ιστορία 2 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 3 ώρες την εβδομάδα

Θρησκευτικά 2 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Δικαίο, Πολιτική και Οικονομία 2 ώρες την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 2 ώρες την εβδομάδα


Επιλογής


Μουσική ή Εικαστικά ή Θέατρο 1 ώρα την εβδομάδα

Μηχανολογία & Μηχανές 1 ώρα την εβδομάδα (ΝΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΣΤΑ ΓΕΛ!)

Στρατηγική 1 ώρα την εβδομάδα




Β’ Λυκείου



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά κείμενα από μετάφραση, Νεοελληνική λογοτεχνία) 5 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά (Άλγεβρα - Γεωμετρία) 3 ώρες την εβδομάδα

Χημεία – Βιολογία – Φυσική 1 ώρα την εβδομάδα το καθένα

Ιστορία 2 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 3 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Γαλλικά ή Γερμανικά ή Ιταλικά ή Ιαπωνικά 1 ώρα την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών



Αρχαία Ελληνικά 3 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φιλοσοφία 1/2 ώρα την εβδομάδα



Θετικών Σπουδών

Μαθηματικά 3 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 2 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 2 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών



Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 3 ώρες την εβδομάδα

Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών 2 ώρες την εβδομάδα

Ανθρωπογεωγραφία- Οικονομική Γεωγραφία 2 ώρες την εβδομάδα




Επιλογής

Θρησκευτικά 2 ώρες την εβδομάδα

Θρησκειολογία 2 ώρες την εβδομάδα





Γ’ Λυκείου και Πανελλήνιες



Υποχρεωτικά



Ελληνική Γλώσσα (Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική λογοτεχνία) 4 ώρες την εβδομάδα

Μαθηματικά ή Ιστορία (ανάλογα την Ομάδα Προσανατολισμού) 2 ώρες την εβδομάδα

Αγγλικά 2 ώρες την εβδομάδα

Φυσική Αγωγή 3 ώρες την εβδομάδα



Ομάδων Προσανατολισμού



Ανθρωπιστικών Σπουδών (1ο πεδίο Ανθρωπιστικών και Νομικών Σπουδών) για σχολές: Νομικής, Ψυχολογίας, Φιλολογίας, Φιλοσοφίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Ξενόγλωσσων Φιλολογιών, Θεολογίας, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, ΜΜΕ κ.τ.λ.



Αρχαία Ελληνικά 6 ώρες την εβδομάδα

Λατινικά 6 ώρες την εβδομάδα

Ιστορία 6 ώρες την εβδομάδα (χωρίς παπαγαλία)



Θετικών Σπουδών (2ο πεδίο Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών) για σχολές Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωλογίας, Αρχιτεκτόνων, Πολιτικών και Χημικών Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πληροφορικής, Γεωπονίας, Δασολογίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρες την εβδομάδα


Θετικών Σπουδών (3ο πεδίο Επιστημών Υγείας και Ζωής) για σχολές Ιατρικής, Φαρμακευτικής, Οδοντιατρικής, Κτηνιατρικής, Νοσηλευτικής, Βιολογίας, Χημείας, Βιοϊατρικών Επιστημών, Γεωπονίας, Δασοπονίας, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.

Βιολογία 6 ώρες την εβδομάδα

Χημεία 6 ώρεςτην εβδομάδα

Φυσική 6 ώρες την εβδομάδα


Θετικών Σπουδών (4ο πεδίο Επιστημών Πληροφορικής) για σχολές Πληροφορικής, Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Ψηφιακών Συστημάτων, Μαθηματικών, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας.

Μαθηματικά 6 ώρες την εβδομάδα

Πληροφορική 6 ώρες την Εβδομάδα

Φυσική – Ηλεκτρονική 6 ώρες την εβδομάδα



Οικονομικών και Κοινωνικών Σπουδών (5ο πεδίο Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών) για σχολές, Οικονομικών Επιστημών, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Στατιστικής, Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Πολιτικών Επιστημών, Ψυχολογίας, Κοινωνιολογίας, ΜΜΕ, Περιβάλλοντος κ.τ.λ.


Μαθηματικά (Στατιστική και Πιθανότητες) 6 ώρες την εβδομάδα

Οικονομία 6 ώρες την εβδομάδα

Κοινωνιολογία 6 ώρες την εβδομάδα


Κοινές σχολές: Παιδαγωγικά, Θεάτρου, Κινηματογράφου, Μουσικών Σπουδών, ΙΦΕ, ΤΕΦΑΑ, Τεχνών Ήχου και Εικόνας κ.τ.λ.
 

arc

Νεοφερμένος

Ο arc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 16 ετών. Έχει γράψει 54 μηνύματα.
Το πρόγραμμα λυκείου που είχα φτιάξει.

(δώστε βάση στα bold κάτω-κάτω)
όλο αυτό τι είναι? πρόγραμμα διαβάσματος?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η σχολη βρισκεται σε 2 πεδια το 2ο και το 4ο
Για μενα κακως ειναι και στο 4ο αλλα οκ πολιτικα τερτιπια...δεν σε ενδιαφερουν.

Η σχολη ειναι σχολη μηχανικων οποτε οφειλει να κανει και αρκετη φυσικη συνεπως εσυ έχοντας αποστασιοποηθει απο αυτη θα τα βρεις σκουρα.

Το 4ο πεδιο ομως εχει ευκολοτερα μορια και μπορεις να πετυχεις ευκολοτερα τον στοχο σου.

τρικ
Παρακολουθεις τα μαθηματα του 4ου και αν μπορεις πας και στο μαθημα της φυσικης..σχολειο ή φροντ

Αν τελικα πας στο 4ο ..αυτο ανοιγει την σχολη του παδα ,της σαμου και τους ηλεκτρονικους των χανιων που ειναι αναλογα πραγματα ( ολα δυσκολα)
Αν πας στο 2ο τοτε τα μορια ειναι πολυ πιο δυσκολα αλλα ανοιγεις ολες τις σχολες ceid και αυτες των ηλεκτρολογων (ΗΜΜΥ)
Εκει μπορει να μην πιασεις τα μορια του παδα αλλα εχεις ηλεκτρολογους να μπεις με πολυ χαμηλοτερα μορια

Οι ηλεκτολογοι με τις ceid ειναι ξαδελφια και υπαρχει και η σχολη ΗΜΜΥ του παπελ πατρας που εχει κατευθυνση πληροφορικης και θα σου κανει τα ιδια πραματα και θελει 10500 μορια

Η ceid παδα θελει 15300 μορια

''Χρησιμοποποιω το ονομα ceid της πατρας γιατι αυτο που θες εχει κοπιαστικο ονομα να το γραφεις.''
Οποτε αντι αν παω πολυτεχνείο για ΗΜΜΥ μπορω να παω παδα?
 

Γιαννουλάκης

Νεοφερμένος

Ο Κωνσταντίνος Γιαννούλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 116 μηνύματα.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top