Γενικό -  Ποιο κατά τη γνώμη σας είναι το δυσκολότερο μάθημα στην Α' Λυκείου;

steofstratos

Νεοφερμένος

Ο Στράτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Πιο δύσκολο απο όλα για μενα είναι τα ΑΡΧΑΙΑ. Άφήστε που μου φαίνονται και τελείως άχρηστα. Βέβαια η γνώση ποτέ δεν είναι άχρηστη αλλα δεν νομίζω οτι τα αρχαία έχουν καμία χρηστική αξία πέρα απο αυτη των αποφθεγμάτων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crobelus

Νεοφερμένος

Η Crobelus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Μαθητής Α' λυκείου. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
+φωνω τα αρχαια ειναι αυτοκτονικα βαρετα!!!!! κ δυσκολα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πιο δύσκολο απο όλα για μενα είναι τα ΑΡΧΑΙΑ. Άφήστε που μου φαίνονται και τελείως άχρηστα. Βέβαια η γνώση ποτέ δεν είναι άχρηστη αλλα δεν νομίζω οτι τα αρχαία έχουν καμία χρηστική αξία πέρα απο αυτη των αποφθεγμάτων!

Σταματηστε επιτελους με τη χρηστικη αξια των μαθηματων...Δηλαδη χρησιμο ειναι ο,τι μας βοηθαει να παρουμε ενα πανεπιστημιακο κωλοχαρτο? Ελεος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

steofstratos

Νεοφερμένος

Ο Στράτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Σταματηστε επιτελους με τη χρηστικη αξια των μαθηματων...Δηλαδη χρησιμο ειναι ο,τι μας βοηθαει να παρουμε ενα πανεπιστημιακο κωλοχαρτο? Ελεος...
Αντίθετα τα αρχαία είναι χρησιμα για να πάρεις "κωλόχαρτο" οπως το λες υπάρχει και Θεωρητική κατεύθυνση όπως ξέρεις. Αλλά λέγοντας πως δεν είναι χρήσιμα εννοώ οτι δεν είναι εφαρμόσιμα στη ζωή όπως π.χ η Φυσική τα Μαθηματικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αντίθετα τα αρχαία είναι χρησιμα για να πάρεις "κωλόχαρτο" οπως το λες υπάρχει και Θεωρητική κατεύθυνση όπως ξέρεις. Αλλά λέγοντας πως δεν είναι χρήσιμα εννοώ οτι δεν είναι εφαρμόσιμα στη ζωή όπως π.χ η Φυσική τα Μαθηματικά...

Σοβαρα μιλας? Που ακριβως θα εφαρμοσεις τη Φυσικη Λυκειου στη ζωη σου?
Εγω συμφωνω με τη λογικη σου, αλλα εισαι λαθος. Εφαρμοσιμα μαθηματα ειναι μονο το Δικαιο και τα Νεα Ελληνικα. Ειναι βεβαια κι αλλα που σε δημιουργουν σαν πολιτη, αλλα οχι τοσο αμεσα οσο αυτα τα δυο. Τα θετικα μαθηματα, οπως τουλαχιστον διδασκονται στο Λυκειο δεν εχουν καμια εφαρμογη στη ζωη, περαν ισως μερικης Χημειας/Βιολογιας.
Για τις κατευθυνσεις εχω δηλωσει την αποψη μου. Πρεπει να καταργηθουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Φυσικά και τ' αρχαία!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Το τι ειναι εφαρμοσιμο στην ζωη του καθενος εξαρταται και απο το τι θα επιλεξει να κανει στη ζωη του... για καποιον που θελει να γινει φιλολογος ειναι must να ξερει αρχαια και γενικως να κατανοει τη δομη της γλωσσας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Το τι ειναι εφαρμοσιμο στην ζωη του καθενος εξαρταται και απο το τι θα επιλεξει να κανει στη ζωη του... για καποιον που θελει να γινει φιλολογος ειναι must να ξερει αρχαια και γενικως να κατανοει τη δομη της γλωσσας...

Δε μιλαω μονο για δομη. Μιλαω γενικα για αριστη γνωση της μητρικης γλωσσας.
Οταν λεω εφαρμοσιμο, μιιλαω γενικα. Φυσικα τα επιμερους τα επιλεγει ο καθενας. Η κοινη ομως γνωση καποιων πραγματων εχει να κανει γενικα με την κοινωνικη και πολιτικη ζωη του ατομου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Purple sunrise

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Λουδοβίκος ο 16ος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Αμπελόκηποι (Αττική). Έχει γράψει 939 μηνύματα.
καλα ας μην κανουμε τους εξυπνους λεγοντας αμεσως οτι δεν χρεαιζονται τα αρχαια.Βεβαιως και χρειαζονται για να μαθουμε τον πολιτισμο μας θα μας διαποτησει με ιδεες κοινωνικο προβληματισμο με τα φυσικομαθηματικα τι αξιας γνωση θα αποκτησουμε? Προτιμω να μαθω για τον πολιτισμο ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΥΠΟΥΣ(ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΤΙΚΗ ΘΑ ΠΑΩ)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
καλα ας μην κανουμε τους εξυπνους λεγοντας αμεσως οτι δεν χρεαιζονται τα αρχαια.Βεβαιως και χρειαζονται για να μαθουμε τον πολιτισμο μας θα μας διαποτησει με ιδεες κοινωνικο προβληματισμο με τα φυσικομαθηματικα τι αξιας γνωση θα αποκτησουμε? Προτιμω να μαθω για τον πολιτισμο ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΓΙΑ ΤΥΠΟΥΣ(ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΤΙΚΗ ΘΑ ΠΑΩ)

Κοιταξε να δεις και τα θετικα εχουν αξια γιατι σε βαζουν σε ενα συγκεκριμενο τροπο σκεψης, το λεγομενο μαθηματικο ή λογικο και βοηθανε γενικα στο να μπαινει μια ταξη. Αυτη ειναι και η μονη ζωτικη τους χρησιμοτητα. Η ακαδημαικη (οι τυποι που λες) ποσως με ενδιαφερει...
Τα αρχαια ειναι οντως ενα μαθημα πολυ χρησιμο. Αυτο ευκολα το διαπιστωνει κανεις απο εργα οπως η Αντιγονη που δινουν ευκαιρια για πολλους προβληματισμους.
Ουτως η αλλως μαθημα δεν ειναι μονο η γνωση, μην τα μπερδευουμε...Πανω απ'όλα το σχολειο ειναι μορφωση κι αυτη δεν εχει να κανει ουτε με εξισωσεις, ουτε με φυσικους νομους, ουτε με κλιση ρηματων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Κοιταξε να δεις και τα θετικα εχουν αξια γιατι σε βαζουν σε ενα συγκεκριμενο τροπο σκεψης, το λεγομενο μαθηματικο ή λογικο και βοηθανε γενικα στο να μπαινει μια ταξη. Αυτη ειναι και η μονη ζωτικη τους χρησιμοτητα. Η ακαδημαικη (οι τυποι που λες) ποσως με ενδιαφερει...
Τα αρχαια ειναι οντως ενα μαθημα πολυ χρησιμο. Αυτο ευκολα το διαπιστωνει κανεις απο εργα οπως η Αντιγονη που δινουν ευκαιρια για πολλους προβληματισμους.
Ουτως η αλλως μαθημα δεν ειναι μονο η γνωση, μην τα μπερδευουμε...Πανω απ'όλα το σχολειο ειναι μορφωση κι αυτη δεν εχει να κανει ουτε με εξισωσεις, ουτε με φυσικους νομους, ουτε με κλιση ρηματων.
Και τα αρχαία και τα κείμενα για μένα είναι από τα πιο χρήσιμα μαθήματα. Αλλά έτσι όπως διδάσκονται είναι παντελώς άχρηστα - και ειδικά τα κείμενα. :(



Κατά τη γνώμη μου πάντα. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ariana

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Έλενα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
Κανένα μάθημα δεν είναι ιδιαίτερα πιο δύσκολο από τα υπόλοιπα κατ' εμέ. Πιστεύω οτι δύσκολο γίνεται ένα μάθημα όταν δεν μας αρέσει και βαριόμαστε να ασχοληθούμε όσο πρέπει μ' αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Και τα αρχαία και τα κείμενα για μένα είναι από τα πιο χρήσιμα μαθήματα. Αλλά έτσι όπως διδάσκονται είναι παντελώς άχρηστα - και ειδικά τα κείμενα. :(



Κατά τη γνώμη μου πάντα. :)

Φταιει ολο το συστημα της εκπαιδευσης που ολα τα μαθηματα διδασκονται επιφανειακα. Να μην ξεχναμε ομως οτι αυτο το συστημα ειναι τριμερες:
Κρατος-μαθητης-γονεας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

steofstratos

Νεοφερμένος

Ο Στράτος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 69 μηνύματα.
Σοβαρα μιλας? Που ακριβως θα εφαρμοσεις τη Φυσικη Λυκειου στη ζωη σου?
Εγω συμφωνω με τη λογικη σου, αλλα εισαι λαθος. Εφαρμοσιμα μαθηματα ειναι μονο το Δικαιο και τα Νεα Ελληνικα. Ειναι βεβαια κι αλλα που σε δημιουργουν σαν πολιτη, αλλα οχι τοσο αμεσα οσο αυτα τα δυο. Τα θετικα μαθηματα, οπως τουλαχιστον διδασκονται στο Λυκειο δεν εχουν καμια εφαρμογη στη ζωη, περαν ισως μερικης Χημειας/Βιολογιας.
Για τις κατευθυνσεις εχω δηλωσει την αποψη μου. Πρεπει να καταργηθουν...

Η στοιχειώδης γνώση φυσικής, χημείας, βιολογίας βοηθά τον άνθρωπο να γίνει ενεργό μέλος της κοινωνίας και να σχηματίσει άποψη για μια πληθώρα σύγχρονων προβλημάτων όπως περιβαλλοντικά και θέματα υγείας. Σε αντίθεση τα αρχαία αποτελούν μια νεκρή γλώσσα που οι πιθανότητες της να ξαναχρησιμοποιηθεί περιορίζονται στην ανάσταση νεκρών! Μόνο αν οι σπουδαίοι αρχαίοι Έλληνες σηκωθούν απο τους τάφους τους τα αρχαία θα αποκτήσουν ίση εφαρμόσιμη αξία με τα μαθηματικά και τη φυσική. Γι αυτό το λόγο μου φαίνονται βαρετά.

Κανένα μάθημα δεν είναι ιδιαίτερα πιο δύσκολο από τα υπόλοιπα κατ' εμέ. Πιστεύω οτι δύσκολο γίνεται ένα μάθημα όταν δεν μας αρέσει και βαριόμαστε να ασχοληθούμε όσο πρέπει μ' αυτό.

Συμφωνώ απόλυτα!:no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

PROTEAS1992

Νεοφερμένος

Ο Βασίλειος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πεύκα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Όλα χαβαλές είναι πρώτη λυκείου.

Μέχρι και στα αρχαία στο τέλος 19.8 έγραψα :D:D
[FONT=Arial, sans-serif]ναι ειδαμε και τησ γ'! τι να πω! [/FONT]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η στοιχειώδης γνώση φυσικής, χημείας, βιολογίας βοηθά τον άνθρωπο να γίνει ενεργό μέλος της κοινωνίας και να σχηματίσει άποψη για μια πληθώρα σύγχρονων προβλημάτων όπως περιβαλλοντικά και θέματα υγείας. Σε αντίθεση τα αρχαία αποτελούν μια νεκρή γλώσσα που οι πιθανότητες της να ξαναχρησιμοποιηθεί περιορίζονται στην ανάσταση νεκρών! Μόνο αν οι σπουδαίοι αρχαίοι Έλληνες σηκωθούν απο τους τάφους τους τα αρχαία θα αποκτήσουν ίση εφαρμόσιμη αξία με τα μαθηματικά και τη φυσική. Γι αυτό το λόγο μου φαίνονται βαρετά.

Επειδη το πνευμα ειναι αθανατο, ακομη κι αν ειναι ανενεργη (και οχι νεκρη) γλωσσα εχει τεραστια αξια. Ποσο επιφανειακα μπορεις να σκεφτεσαι οταν μου λες οτι η χρησιμοτητα των Αρχαιων Ελληνικων περιοριζεται στην επικοινωνια. Με αυτη τη λογικη ειμαι βεβαιος οτι δεν εχεις πιασει ουτε το νοημα των θετικων επιστημων...Που καταντησαμε...Στη Σρι Λανκα (το ξερω απο φιλο μου) να φτιαχνονται κολλεγια στο ονομα του Αριστοτελη κι εμεις να τολμαμε να μιλαμε για πρακτικη χρησιμοτητα των Αρχαιων Ελληνικων, της αρχαιοτερης και καλυτερα δομημενης ινδοευρωπαικης γλωσσας.
Και δεν υποβαθμισα ποτε τη σημασια των προβληματων που αναφερεις...Εκανα ειδικη αναφορα στη Χημεια και τη Βιολογια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
1) Για να είμαι στο θέμα δε θεωρώ κάποιο μάθημα ιδιαίτερα δύσκολο. Συμφωνώ με ότι είπε η Ariana.

2) Ποιο μάθημα είναι χρήσιμο θα το δει κάποιος σε 10, 20 χρόνια και όχι τώρα. Και τα αρχαία μπορούν να αποδειχθούν πολύ χρήσιμα παρόλο που χαντακώνονται εντελώς απ' τον τρόπο διδασκαλίας τους (6 ώρες την εβδομάδα, εστίαση του ενδιαφέροντος σχεδόν αποκλειστικά σε συντακτικό και γραμματική).


Επειδη το πνευμα ειναι αθανατο, ακομη κι αν ειναι ανενεργη (και οχι νεκρη) γλωσσα εχει τεραστια αξια.

Δεν είναι ανενεργή, νεκρή είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
1) Για να είμαι στο θέμα δε θεωρώ κάποιο μάθημα ιδιαίτερα δύσκολο. Συμφωνώ με ότι είπε η Ariana.

2) Ποιο μάθημα είναι χρήσιμο θα το δει κάποιος σε 10, 20 χρόνια και όχι τώρα. Και τα αρχαία μπορούν να αποδειχθούν πολύ χρήσιμα παρόλο που χαντακώνονται εντελώς απ' τον τρόπο διδασκαλίας τους (6 ώρες την εβδομάδα, εστίαση του ενδιαφέροντος σχεδόν αποκλειστικά σε συντακτικό και γραμματική).




Δεν είναι ανενεργή, νεκρή είναι.


Αυτο το εχουμε ξανασυζητησει...Αποτελει δικη σου γνωμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ωρίωνας

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ωρίωνας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Δημήτριος (Αττική). Έχει γράψει 192 μηνύματα.
Αυτο το εχουμε ξανασυζητησει...Αποτελει δικη σου γνωμη.


Και το ότι είναι ανενεργή δική σου....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Κανεις μεγαλο λαθος. Το φαινομενο της Ελληνικης οι γλωσσολογοι το ονομαζουν pseudoextinction, διαχωριζοντας τη απο αλλες, διοτι αυτη βιωνε και βιωνει τη γλωσσικη μεταβολη, χωρις ομως ποτε να θεωρειται "νεκρη" γλωσσα, δηλαδη γλωσσα που δεν αποτελει φυσικο προγονο μιας αλλης που εξελισσεται αμεσα και καθοριστικα απο αυτην. Ειναι μια γλωσσα που αποτελει συνεχη και αλυσιδωτη εξελιξη σαφως λοιπον και γλωσσολογικα ο ορος νεκρη ειναι ατοπος. Και στα Λατινικα το ιδιο συμβαινει, αν και αρκετα περισσοτερες μεταβολες λογω της γερμανικης επιρροης. Τα Νεα Ελληνικα φαινονται διαφορετικη γλωσσα, δεν ειναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top