Ποιο Πολυτεχνειακό τμήμα θεωρείται το δυσκολότερο;

Unseen skygge

Well-known member

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,119 μηνύματα.
Ηλεκτρολόγοι καθώς οι καθηγητές ανεβάζουν πολύ το επίπεδο σε πολλά μαθήματα επειδή βρίσκουν αμφιθεατρα από πρόθυμους για διάβασμα φοιτητές. Γενικά η δυσκολία της σχολής (ετοιμάζομαι για κράξιμο) εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την βάση της καθώς ένας καθηγητής αν βλέπει ότι το ακροατήριο του δεν τραβάει εξτριμ πράγματα θα μείνει στα βασικά. Τα πρώτα 2 εξάμηνα όλες οι πολυτεχνικές έχουν πολλά κοινά μαθήματα ωστόσο δεν διδάσκονται με τον ίδιο τρόπο
 

asdfqwerty

Active member

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 255 μηνύματα.
Ηλεκτρολόγοι καθώς οι καθηγητές ανεβάζουν πολύ το επίπεδο σε πολλά μαθήματα επειδή βρίσκουν αμφιθεατρα από πρόθυμους για διάβασμα φοιτητές. Γενικά η δυσκολία της σχολής (ετοιμάζομαι για κράξιμο) εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την βάση της καθώς ένας καθηγητής αν βλέπει ότι το ακροατήριο του δεν τραβάει εξτριμ πράγματα θα μείνει στα βασικά. Τα πρώτα 2 εξάμηνα όλες οι πολυτεχνικές έχουν πολλά κοινά μαθήματα ωστόσο δεν διδάσκονται με τον ίδιο τρόπο
ελα τωρα τα μορια δηλωνουν την δυσκολια??? το μαθηματικο δηλαδη ειναι της πλακας..
 

MarcoReus

Well-known member

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 344 μηνύματα.
ελα τωρα τα μορια δηλωνουν την δυσκολια??? το μαθηματικο δηλαδη ειναι της πλακας..
Δεν ειναι της πλακας αλλα οταν το επιπεδο των φοιτητων ειναι στον πατο (βλεπε Μαθηματικο Σαμου) οι καθηγητες αναγκαζονται να τους περνανε για να μην γινεται συνωστισμος στα αμφιθεατρα και φυσικα για να μην κλεισει το τμημα λογω κακης φημης και χασουν τη δουλεια τους.
 

Ryuzaki

Well-known member

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 685 μηνύματα.
Προφανώς παίζει ανάλογα με την πόλη, αλλά θα τα κατέτασσα έτσι:

1. Ηλεκτρολόγοι
2. Πολιτικοί
3. Σεμφε
4. Ναυπηγοί
5. Μηχανολόγοι
6. Χημικοί
7. Τοπογράφοι
8. Αρχιτέκτονες
 

asdfqwerty

Active member

Ο asdfqwerty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών ΕΚΠΑ (Αθήνα) . Έχει γράψει 255 μηνύματα.
Δεν ειναι της πλακας αλλα οταν το επιπεδο των φοιτητων ειναι στον πατο (βλεπε Μαθηματικο Σαμου) οι καθηγητες αναγκαζονται να τους περνανε για να μην γινεται συνωστισμος στα αμφιθεατρα και φυσικα για να μην κλεισει το τμημα λογω κακης φημης και χασουν τη δουλεια τους.
τα μορια παντως δεν υποδηλωνουν την δυσκολια της σχολης... κανονικα ανεξαρτητα επιπεδου τα πραγματα πρεπει να γινουν σωστα ωστε οσοι παρουν πτυχιο να το αξιζουν αλλιως σπιτια σας..
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,726 μηνύματα.
Ηλεκτρολόγοι καθώς οι καθηγητές ανεβάζουν πολύ το επίπεδο σε πολλά μαθήματα επειδή βρίσκουν αμφιθεατρα από πρόθυμους για διάβασμα φοιτητές. Γενικά η δυσκολία της σχολής (ετοιμάζομαι για κράξιμο) εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την βάση της καθώς ένας καθηγητής αν βλέπει ότι το ακροατήριο του δεν τραβάει εξτριμ πράγματα θα μείνει στα βασικά. Τα πρώτα 2 εξάμηνα όλες οι πολυτεχνικές έχουν πολλά κοινά μαθήματα ωστόσο δεν διδάσκονται με τον ίδιο τρόπο

Πιθανή ένσταση εδώ το ότι π.χ. και στο μαθηματικό της Αθήνας που ήμουν θυμάμαι πάρα πολλά μαθήματα να τρέχουν σε αρκετά υψηλό επίπεδο ανεξαρτήτως ακροατηρίου, γιατί έτσι γινόταν το μάθημα από τη μεριά των διδασκόντων/ουσών. Ωστόσο, ίσως αυτό είναι χαρακτηριστικό του αντικειμένου, οπότε να μην ισχύει κάτι ανάλογο στα τμήματα των πολυτεχνικών σχολών.
 

MarcoReus

Well-known member

Ο MarcoReus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 344 μηνύματα.
τα μορια παντως δεν υποδηλωνουν την δυσκολια της σχολης... κανονικα ανεξαρτητα επιπεδου τα πραγματα πρεπει να γινουν σωστα ωστε οσοι παρουν πτυχιο να το αξιζουν αλλιως σπιτια σας..
Αυτο θα ηταν το ιδανικο. Δυστυχως στην πραξη κανενας καθηγητης δε ρισκαρει να χασει τη θεση του προκειμενου να κανει σωστα τη δουλεια του.
 

Unseen skygge

Well-known member

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,119 μηνύματα.
Προφανώς παίζει ανάλογα με την πόλη, αλλά θα τα κατέτασσα έτσι:

1. Ηλεκτρολόγοι
2. Πολιτικοί
3. Σεμφε
4. Ναυπηγοί
5. Μηχανολόγοι
6. Χημικοί
7. Τοπογράφοι
8. Αρχιτέκτονες

Προσωπικά δεν θα έβαζα τόσο κάτω τους μηχμηχ tbh.
τα μορια παντως δεν υποδηλωνουν την δυσκολια της σχολης... κανονικα ανεξαρτητα επιπεδου τα πραγματα πρεπει να γινουν σωστα ωστε οσοι παρουν πτυχιο να το αξιζουν αλλιως σπιτια σας..
Ναι θεωρητικά αυτό ισχύει. Πρακτικά όμως όχι. Γιατί δεν είναι δυνατόν μια σχολή να μην βγάζει αποφοίτους να το θέσω έτσι επειδή θέλει να κρατήσει την δυσκολία της.
Πιθανή ένσταση εδώ το ότι π.χ. και στο μαθηματικό της Αθήνας που ήμουν θυμάμαι πάρα πολλά μαθήματα να τρέχουν σε αρκετά υψηλό επίπεδο ανεξαρτήτως ακροατηρίου, γιατί έτσι γινόταν το μάθημα από τη μεριά των διδασκόντων/ουσών. Ωστόσο, ίσως αυτό είναι χαρακτηριστικό του αντικειμένου, οπότε να μην ισχύει κάτι ανάλογο στα τμήματα των πολυτεχνικών σχολών.
Έχω ακούσει και εγώ κάποιες περιπτώσεις ανάλογες από άλλες σχολές για 2-3 μαθήματα που θεωρούνται πολύ βαρβατα και δεν τα περνάει κανείς σχεδόν. Ωστόσο σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει κανονικοποίηση σε βαθμούς;
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,637 μηνύματα.
ΣΕΜΦΕ. Στη σχολή με δυσκόλεψαν παραπάνω τα Σεμφομαθήματα που κάναμε στις γενικές έδρες με τους σεμφοκαθηγητές από τα καθαρόαιμα ηλεκτρολογικά. Όλοι οι δύσκολοι πλέον έχουν πάρει σύνταξη.
 

larry18

Active member

Ο Ορέστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών , Φοιτητής του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι δεν μπορούμε να κάνουμε σύγκριση του επιπέδου δυσκολίας των σχολών (ειδικά στο ΕΜΠ), μιας και όλες τους είναι πάρα πολύ δύσκολες, αν δεν δώσεις το 1000% του εαυτού σου για να την τελειώσεις.

Για αυτό κιόλας υπάρχουν πολλοί "αιώνιοι φοιτητές" στις Πολυτεχνικές Σχολές
 

Μάρκος Βασίλης

Well-known member

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Μεταπτυχιακός φοιτητής σε MSc in Cognitive Systems, OUC και μας γράφει απο Καισαριανή (Αττική). Έχει γράψει 1,726 μηνύματα.
Έχω ακούσει και εγώ κάποιες περιπτώσεις ανάλογες από άλλες σχολές για 2-3 μαθήματα που θεωρούνται πολύ βαρβατα και δεν τα περνάει κανείς σχεδόν. Ωστόσο σε αυτές τις περιπτώσεις δεν υπάρχει κανονικοποίηση σε βαθμούς;

Σε εμάς δε θυμάμαι να έγινε ποτέ κανονικοποίηση. :Ρ
 

Unseen skygge

Well-known member

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,119 μηνύματα.
ΣΕΜΦΕ. Στη σχολή με δυσκόλεψαν παραπάνω τα Σεμφομαθήματα που κάναμε στις γενικές έδρες με τους σεμφοκαθηγητές από τα καθαρόαιμα ηλεκτρολογικά. Όλοι οι δύσκολοι πλέον έχουν πάρει σύνταξη.
Σεμφομαθηματα εννοείς τα τύπου ηλεκτρομαγνητικά πεδία; Γιατί έχω συγκρίνει το Η/Μ πεδίο που κάνουμε με το Η/Μ του φυσικού και το χάσμα είναι τεράστιο. Σαν αντικείμενο το Η/Μ πεδίο θεωρώ γενικά είναι πολύ δύσκολο ωστόσο πιστεύω ότι διδάσκεται έτσι ώστε να είναι το ίδιο δύσκολο και για εμάς και για τους φοιτητές του φυσικού και για τους φοιτητές σεμφε αντίστοιχα υποθετω. Γιατί το να διδάσκεται με τον ίδιο τρόπο σε όλες τις σχολές είτε θα καταλήξει σε κάποια να θεωρείται ευκολακι του τύπου περνάμε όλοι ή σε κάποια ακατόρθωτο. Να φέρω ένα πιο καλό παράδειγμα. Ανάλυση κάνουμε και εμείς κάνουν και οι τοπογράφοι στο πρώτο έτος και μάλιστα με ίδια ύλη. Συνήθως στους ηλεκτρολόγους έχεις φοιτητές που έχουν πιάσει 16,17+ στα μαθηματικά ενώ στους τοπογράφους είναι πολύ πιθανό κάποιος να μην έχει πιάσει καν την βάση δηλαδή μαθητή με σοβαρά κενά. Είναι δυνατόν ως καθηγητής να αντιμετωπίσεις το μάθημα με τον ίδιο τρόπο και στις 2 σχολές; Είτε θα καταλήξει η μία να πετσοκοπει είτε η άλλη να περνάει για πλάκα. Ως καθηγητής επιδιώκεις να έχεις ένα νορμάλ καλό ποσοστό επιτυχίας (θεωρώ) πράγμα που σημαίνει πως δεν μπορείς να κάνεις το ίδιο μάθημα σε όλες τις σχολές και (καλώς ή κακώς) αυτό που καθορίζει το πώς θα το προσεγγίσεις είναι το επίπεδο του αμφιθέατρου που έχεις
 

akikos

Well-known member

Ο Ανδρέας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,637 μηνύματα.
Σεμφομαθηματα εννοείς τα τύπου ηλεκτρομαγνητικά πεδία;
Ηλεκτρομαγνητικά πεδία αν εξαιρέσεις τα πρώτα που γίνονται από Σεμφοκαθηγητές τα υπόλοιπα γίνονται από ηλεκτρολόγους.

Σεμφομαθήματα εννοώ φυσική 1, 2, 3 αναλύσεις, διαφορικές εξισώσεις, μερικές διαφορικές εξισώσεις, πιθανότητες κ.λπ.

Αυτό που λες ισχύει και μπορείς να το εξακριβώσει ο καθένας. Κάποιος στο αμφιθέατρο είχε ρωτήσει έναν Σεμφοκαθηγητή γιατί σε εμάς βάζετε τόσο δύσκολα και στους Σεμφιτες στο ίδιο μάθημα με την ίδια ύλη βάζετε πιο βατά. Ο Σεμφοκαθηγητής είπε... "Αν έβαζα σε αυτούς ότι έβαζα σε εσάς δεν θα το περνούσε κανένας".

Παρόλα αυτά τους Σεμφοκαθηγητές τους μισώ τόσο πολύ που άνετα τους δίνω στη σχολή τους τον τίτλο της "πιο δύσκολης πολυτεχνικής σχολής".
 

civilian

New member

Ο civilian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ (Αθήνα) . Έχει γράψει 16 μηνύματα.
μηχανολόγοι και ηλεκτρολογοι είναι οι δυσκολότερες σχολές
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,295 μηνύματα.
1)Σεμφε*
2)Ηλεκτρολόγοι μηχανικοί
3)Μηχανολόγοι μηχανικοί/Ναυπηγοί μηχανικοί
4)Χημικοί μηχανικοί/Μεταλλουργοί
5)Πολιτικοί μηχανικοί
6)Τοπογράφοι μηχανικοί
7)Αρχιτέκτονες

*Όπως τόνισα και χθες πολλοί κλάδοι της Σεμφε απο άποψη εφαρμοσμένης φυσικής εμπίπτουν στο πεδίο των Ηλεκτρολόγων μηχανικών π.χ.
RF Design,Microwaves,Photonics κτλπ. Απο αυτή την άποψη δεν απέχουν δραματικά ως προς αντικείμενο,δεν είναι δηλαδή ξένες επιστήμες μεταξύ τους. Αλλά την κατατάσσω πρώτη γιατί τους κοπανάνε με ακόμα περισσότερα μαθηματικά,ιδίως τα πρώτα χρόνια τα οποία διδάσκονται με τρόπο σίγουρα πιο κοντά σε ένα τμήμα μαθηματικών παρά μηχανικών.

Επίσης πρέπει να παρακολουθήσουν κάποια έξτρα μαθήματα φυσικής του στυλ Σχετικότητα & στοιχειώδεις σωμάτια. So πρακτικά τους σκίζουν στο προπτυχιακό,μαθαίνουν πολλά και διαφορετικά πράγματα απο τα πιο πρακτικά ως τα πιο αφηρημένα και κάποια στιγμή καταλήγουν σε κάποιο πεδίο που εμπίπτει είτε στους ηλεκτρολόγους,είτε στους μηχανολόγους.
 

Ryuzaki

Well-known member

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 685 μηνύματα.
Παίδες η δυσκολία των εξετάσεων στο πολυτεχνείο είναι η μισή αλήθεια...
Το πραγματικά δύσκολο είναι τα τερατώδη θέματα-εργασίες.
Το μάθημα κάποια στιγμή το περνάς, με το θέμα όμως τι κάνεις; Μόνο όσοι το έχουν βιώσει ξέρουν.
 

Samael

Συντονιστής

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,295 μηνύματα.
Παίδες η δυσκολία των εξετάσεων στο πολυτεχνείο είναι η μισή αλήθεια...
Το πραγματικά δύσκολο είναι τα τερατώδη θέματα-εργασίες.
Το μάθημα κάποια στιγμή το περνάς, με το θέμα όμως τι κάνεις; Μόνο όσοι το έχουν βιώσει ξέρουν.

Συμφωνώ σε αυτό. Ο διαχωρισμός γενικά είναι αρκετά ανούσιος καθώς εαν επιλέξεις να σπουδάσεις μηχανικός,καλό θα ήταν να προετοιμαστείς να αφιερώσεις πολύ χρόνο απο ότι θα αφιέρωνες σε μια άλλη σχολή. Και αυτό είναι το κυριότερο που πρέπει να κρατήσει κανείς. Εαν κάποια πολυτεχνική σχολή είναι λίγο πιο εύκολη απο την άλλη,δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση οτι δεν θα σκιστείς επίσης σε μεγάλο βαθμό με τους άλλους. Οι άλλοι λίγο παραπάνω,αλλά μετά απο ένα σημείο τι λίγο παραπάνω τι λιγότερο δεν παίζει τόσο ρόλο.

Οι εργασίες αρκετές φορές όντως ξεφεύγουν.Μέσα σε αυτή την εξεταστική μόνο έπρεπε να ολοκληρώσω 80 σελίδες εργασία,χειρόγραφη και φυσικά ταυτόχρονο διάβασμα τόσο το ίδιο το μάθημα όσο και τα υπόλοιπα. Ένα άλλο είχε 40 θέματα τέρατα ,με 5 υποερωτήματα το καθένα που είχαν επίσης 3-4 υποερωτήματα το καθένα(και όχι δεν τα γράφω σαν υπερβολή,έτσι ήταν η εργασία :P ),μιλάμε για εκατοντάδες ερωτήσεις,για τις διακοπές του Πάσχα :wall: .
 

the purge

Active member

Ο the purge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Πατρών (Πάτρα) . Έχει γράψει 102 μηνύματα.
Παίδες η δυσκολία των εξετάσεων στο πολυτεχνείο είναι η μισή αλήθεια...
Το πραγματικά δύσκολο είναι τα τερατώδη θέματα-εργασίες.
Το μάθημα κάποια στιγμή το περνάς, με το θέμα όμως τι κάνεις; Μόνο όσοι το έχουν βιώσει ξέρουν.
Θέματα εννοεις οικοδομικες κλπ...(λογικά)
Αυτα τα θέματα ομως πιστεύω σε μαθαίνουν να σκέφτεσαι.Θεώρω ότι δεν είναι δύσκολα αν είσαι οργανωμένος.Δηλαδή αν κάθε εβδομάδα κανεις απο κάτι και ο καθηγητης το διορθώνει σταδιακά τότε το θέμα βγαίνει ,χαλαρά κιόλας.Αν το αφήσεις τελευταια στιγμή ,προφανώς μια τρύπα στο νερό θα κάνεις....
Οι περισσότεροι που παραπονιούνται αυτο κάνουν.
Με λίγα λόγια το πρακτικό μυαλό απο τα θέματα το παίρνεις θεωρώ πάρα να λυνεις 100 ασκησεις στα μαθηματικα.
 

Eclipse

Active member

Η SomehowSomeoneSomewhere αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 218 μηνύματα.
ελα τωρα τα μορια δηλωνουν την δυσκολια??? το μαθηματικο δηλαδη ειναι της πλακας..
Οι βασεις καθορίζουν μονο την ζητηση καιβοχι την δυσκολια. Η ωκεανογραφια πχ είναι πολυ δυσκολη σχολη, έχει ομως βαση κατω απο 10.000
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top