Ποια μαθήματα πιστεύετε πως σας προσέφεραν κάτι στο σχολείο και ποια όχι;

Να διδάσκεται η ίδια Ιστορία 3 φορές;

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 26)
  • Ναι

    Ψήφοι: 14 53.8%
  • Όχι

    Ψήφοι: 10 38.5%
  • ΔΞ/ΔΑ

    Ψήφοι: 2 7.7%

underwater

Περιβόητο μέλος

Η underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Με προβληματίζει να σκέφτομαι το παραπάνω θέμα. Νομίζω όμως ότι είναι ενδιαφέρον σαν είδος αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστηματός μας εκ των έσω.

Μαθήματα που μου πρόσφεραν

  • Ιστορία, επειδή μου έδειξε πως τίποτα δεν είναι δεδομένο, ότι τα πράγματα πέρασαν από πολλές περιόδους κι ότι είμαστε όπως τέλος πάντων είμαστε λόγω άλλων γεγονότων.
  • Αρχαία, επειδή με βοήθησε να κατανοήσω την ελληνική γλώσσα, επειδή έβαλε σε λογική την σκέψη μου, κι επειδή τρελαίνομαι για ανάλυση συντακτικού.
  • Λατινικά, επειδή καταλαβαίνω έκτοτε το general idea όλων των λατινογενών γλωσσών κειμένων που διαβάζω. Και γουστάρω συντακτικό αν δεν εμπεδώσατε.:P
  • Μαθηματικά Δημοτικού και λιγο Γυμνασίου: επειδή έμαθα βασικές πράξεις καθημερινότητας.
  • Έκθεση: για την σωστή δομή της έκφρασης και για τον προβληματισμό για διάφορα θέματα.
  • Γεωγραφία: ταξίδια νοερά
  • Κείμενα: επειδή αγαπώ την λογοτεχνία
Μαθήματα που δεν μου πρόσφεραν

  • Γαλλικά: Μ@λ@κί@. 1 από τις ωραιότερες γλώσσες και έμαθα ελάχιστα. Μας το δίδασκαν με ανιαρό, απαίσιο τρόπο, το σιχαινόμουν κι ακόμα με πιάνουν τάσεις στραγγαλίσματος όταν βλέπω την ηλίθια γαλλικού. Εντάξει, όταν πήγα Γαλλία θυμήθηκα πολλά, αλλά δεν ξέρω αν είναι λόγω σχολείου ή λόγω ιταλικών και λατινικών που ξέρω.
  • Θρησκευτικά: δις
  • Χημεία, Γεωμετρία, ότι φυσική επιστήμη έκανα Λύκειο: δεν με ενδιέφεραν, αφορμή για μουτζούρωμα θρανίου και πολλές 1ωρες κοπάνες.
  • Στοιχεία Δημοκρατικού Πολιτεύματος: τρις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

fandago

Διακεκριμένο μέλος

Ο Ә□⌂щяңš αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 37 ετών και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 6,876 μηνύματα.
Καλή ιδέα αν και θεωρώ ότι όλα τα μαθήματα μου πρόσφεραν κάτι, απλά άλλα λιγότερο, άλλα περισσότερο :)

Μαθήματα που μου πρόσφεραν περισσότερα
  • Ιστορία, όντας λαός με τόσο μεγάλη Ιστορία, θα ήταν κάπως ντροπή να μην ήξερες τουλάχιστον τα βασικά.
  • Βιολογία, από τα αγαπημένα μου μαθήματα. Μου αρέσει να φαντάζομαι τον μικρόκοσμο και να μπορώ έστω και εικονικά να εξηγώ τι γίνεται με την τροφή μου, όταν είμαι άρρωστος κτλ
  • Μαθηματικά: τι θα γινόμουν χωρίς τα μαθηματικά; Εκτός τα βασικά, βοηθούν αρκετά σε αλγορίθμους, υπολογισμούς κτλ. Επίσης μου αρέσει αρκετά και η στατιστική.
  • Γεωγραφία: εκτός του να ξέρω που είναι κάθε τι που επισκέπτομαι, έχω μια ιδέα αποστάσεων, πόσο μικρή είναι η Ελλαδίτσα μας κτλ
  • Γεωμετρία: λατρεία και αυτή, όντας παιδί αρχιτεκτόνων με βλέψεις αρχικά για αυτόν τον τομέα, με βοήθησαν στην "κατανόηση" και υπολογισμό σχημάτων και όγκων.
  • Φυσική: λατρεία ΚΑΙ αυτή, με έκανε να σκέφτομαι τον κόσμο γύρω μου με τους φυσικούς νόμους, εφαρμόζοντας τους και κατανοώντας όσα μπορούσα για τον κόσμο και την κίνηση του γύρω μου.
Μαθήματα που δεν μου πρόσφεραν τόσα
  • Αρχαία, επειδή με βοήθησε να κατανοήσω την ελληνική γλώσσα, επειδή έβαλε σε λογική την σκέψη μου, κι επειδή τρελαίνομαι για ανάλυση συντακτικού.
  • Κείμενα: επειδή αγαπώ την λογοτεχνία
  • Έκθεση: αν και όχι τόσο η έκθεση που κάναμε στο σχολείο, αλλά στο φροντιστήριο, μου έδειξε κάποια παραπάνω πράγματα στην σύνταξη/παραγωγή κειμένων. Θεωρώ ότι τον τρόπο για να εκφράζομαι τον έμαθα στο σπίτι μου.
  • Γαλλικά: Ποτέ δεν τα έμαθα, απορώ που τα πέρασα κιόλας
  • Θρησκευτικά: εκτός από τα βασικά τα υπόλοιπα τα κάναμε μόνο για να τα κάναμε. Θεωρώ ότι περισσότερο έφταιγαν οι καθηγητές όμως σε αυτό το θέμα κυρίως γιατί δεν μας δίδασκαν την σωστή ύλη (πχ τις υπόλοιπες θρησκείες που θυμάμαι ότι αναφερόντουσαν στα βιβλία του Λυκείου)
  • Στοιχεία Δημοκρατικού Πολιτεύματος: τα βασικά που θα έπρεπε να ξέρουμε
  • Χημεία: αν και μου άρεσε πολύ σαν μάθημα, δεν μου έχει χρησιμεύσει τόσο μετέπειτα. Μόνο για την κατανόηση επιστημονικών κειμένων καλύτερα.
  • Τεχνολογία: λόγω του ιδιόρρυθμου του μαθήματος, ποτέ κάποιος καθηγητής δεν μας δίδαξε κάτι αξιόλογο
:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

underwater

Περιβόητο μέλος

Η underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Βιολογία και μένα μου άρεσε και είναι σημαντικό μάθημα με γνώσεις που πρέπει να έχουμε.

Πείτε πως μου βάλατε - για τις απόψεις μου κι όχι για το θέμα που άνοιξα!:upside:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Γαλλικά: Μ@λ@κί@


Oχι δα

εμένα με έβγαλαν ασπροπρόσωπο :redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Resident Evil

Διακεκριμένο μέλος

Η Resident Evil αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,959 μηνύματα.
Να πω κι εγώ??? :jumpy:

Μαθήματα που μου πρόσφεραν περισσότερα
1. Μαθηματικά[συνολικά]: Για την αναλυτική σκέψη, το trigger του μυαλού, την ικανότητα 3-διαστατης θεώρησης (γεωμετρία), τη γοήτεια του να επιλύεις προβλήματα. Γενικώς ήταν το μάθημα που με ιντριγκάριζε περισσότερο.

2. Φυσική : Εκεί που τα μαθηματικά βρήκαν εφαρμογή και εκεί που ο φυσικός κόσμος άρχισε να έχει λογική.

3. Νέα-Έκθεση-Κείμενα: Γιατί μου μάθαν να...μιλώ και να γράφω σωστά, γιατί με ώθησαν να μάθω να μιλώ με επιχειρήματα (έστω και να από κάποια στιγμή και μετά έγιναν κλισέ για να γράψεις στις πανελλήνιες) γιατί με έκαναν να γνωρίσω 5 (10-15) λογοτέχνες της Ελλάδας.

4. Αρχαία: Γιατί μου έμαθαν τους κανόνες τους, και με βοήθησαν να βελτιωθώ στη γλώσσα που μιλάω, η οποία, στα πλαίσια της απλοποίησης είχε πολλά "γιατί έτσι είναι", ενώ με τα αρχαία πολλά από αυτά μπόρεσα να τα εξηγήσω και να τα 'μαθηματικοποιήσω'. Ναι, όσο οξύμωρο και αν φαίνεται για μένα η γραμματική της αρχαίας είναι μια πολύ καλή εφαρμογή "μαθηματικής" σκέψης.

5. Στοιχεία δημοκρατικου πολιτεύματος: Γιατί μου έμαθε τα βασικά για το πολίτευμα της χώρας μου.

Μαθήματα που δεν μου πρόσφεραν τόσα
1. Ιστορία: Γιατί έμαθα για πολλές τάξεις για τις πόλεις-κράτη και το μυκηναϊκό πολιτισμό αλλά με το ζόρι η ιστορία έφτανε (και αυτό στην 3η Λυκείου) στους Βαλκανικούς πολέμους.

2. Γεωγραφία: Γιατί έμαθα(και ξέχασα) τι είναι η τούνδρα και τι είναι η στέπα άλλα μέχρι πρόσφατα δεν είχα ιδέα κατά που πέφτει η Έδεσσα!

3. Χημεία: δεν έχω βρει σοβαρή εφαρμογή ως τώρα στη ζωή μου και η γνώση ήταν αρκετά "Στεγνή" και έξω από την καθημερινότητα

Μαθήματα που δεν μου πρόσφεραν

1.Θρησκευτικά: Γιατί ο προσανατολισμός τους ήταν τόσο στείρος που μόνο αν έπεφτες σε εμπνευσμένο θεολόγο μπορούσες να κερδίσεις κάτι πέρα από δογματισμό.

2.Γαλλικά: Γιατί το άρπα κόλλα του πράγματος με οδηγησε στο να τα διδάσκομαι επί 6 χρόνια και το μόνο που ξέρω είναι το "Je suis contente" Και "Je ne parle pas francais"

3.Φιλοσοφία: Γιατί ειλικρινά δεν με απασχολεί η...βιογραφία των διαφόρων φιλοσόφων.

4.Μουσική: Γιατί ειλικρινά θα προτιμούσα να μάθω 5 νότες παρά να μαθαίνω πότε ... έπαιξε τα βλέφαρά του ο κάθε (μεγάλος) μουσικός.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γίδι

Τιμώμενο Μέλος

Η Γίδι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22,556 μηνύματα.
Τι έμαθα:
  • Ιστορία, γιατί πιστεύω ότι μαθαίνουμε πολλά για την εξέλιξη του πολιτισμού μας και τη σημερινή νοοτροπία του κόσμου, από το τι έγινε παλαιότερα. Μπορεί στο σχολείο να μην έμαθα τόσο καλά το μάθημά μου, αλλά αργότερα είχα τις βάσεις να εμβαθύνω.
  • Αρχαία, γιατί λατρεύω τη γλώσσα μας, είδα ότι μπορώ να μιλάω καλύτερα ελληνικά, γιατί ακριβώς γνωρίζω τις ρίζες της γλώσσας μας. Επίσης είναι συναρπαστικό να εξηγώ κάτι στον ιχλίμπεντιχ.
  • Μαθηματικά: ανέπτυξαν τη λογική μου σκέψη, τόσο σε θέματα πιο "τεχνικά" όσο και στη γενική μου νοοτροπία. Είμαι πολύ του "συνεπάγεται" και κατάφερα να αντισταθμίσω την έντονη συναισθηματικότητά μου με το να σκέφτομαι μαθηματικά.
  • Γεωγραφία: λατρεύω τη γεωγραφία, αν και πιο πολλά έμαθα μόνη μου, παρά θυμάμαι από το σχολείο.
  • Γεωμετρία: Είμαι αρχιτέκτονας.- ;)
  • Φυσική: αν και τη μισούσα, μου πρόσφερε μεγάλη καλλιέργεια. Ειδικά αφού την κατάλαβα.
  • Κείμενα: έδωσε νέα διάσταση στον τρόπο που αντιλαμβάνομαι τη λογοτεχνία.
  • Έκθεση: είναι πολύ σημαντικό να γράφουμε καλά, το αξιοποίησα σε πολλά επιστημονικά κείμενα αλλά και επιστολές.
  • Γαλλικά: ενώ δε μίλησα ποτέ σε παρέες ή στην καθημερινότητά μου, αν χρειαστεί μπορώ να επικοινωνήσω.
  • Θρησκευτικά: επειδή με συναρπάζουν διαφορετικοί πολιτισμοί, έμαθα να καταλαβαίνω καλύτερα τη νοοτροπία τους, μέσω της θρησκείας τους. Ακόμα και των Ελλήνων τη νοοτροπία. Επίσης έμαθα να μισώ την Εκκλησία...
  • Αγγλικά: Κάναμε και γραμματική, συντακτικό και διπλώματα, αλλά και λογοτεχνία, Shakespeare, κλπ. Μιλάω καλά αγγλικά και χαίρομαι για αυτό.
Λιγότερο χρήσιμα μαθήματα:
  • Στοιχεία Δημοκρατικού Πολιτεύματος: Οκ, από τα λιγότερο χρήσιμα μαθήματα, ίσως γλόγω του πώς μας διδάχτηκε...
  • Χημεία: ποτέ δεν την κατάλαβα, ποτέ δεν την αγάπησα...
  • Βιολογία, δεν μπορώ να πω ότι μου έμεινε κάτι ή ότι με κάποια αφορμή είπα "α να λοιπόν, αυτό από το σχολείο...
  • Υπολογιστές: Ό,τι έμαθα ήταν στην πράξη, μόνη μου. Ούτε που θυμάμαι την Q basic.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rempeskes

Επιφανές μέλος

Ο Rempeskes αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 8,045 μηνύματα.
Να πω?

Μαθήματα που μου προσέφεραν

1. Μαθηματικά: Αρχικά, να πω πως ταν όλοι μα όλοι οι καθηγητές νούμερα :worry: Ο ένας ερχόταν με παντελόνι σηκωμένο μέχρι το στήθος, ο άλλος μύριζε κρασί, ο τρίτος μάζευε τα δεκάρικα και τα εικοσάρικα που πέταγαν κάτω κάποιοι μαθητές. Από τις ώρες που θα έπρεπε να κάνουμε μαθήμα έλαβα πολύτιμες γνώσεις, όπως:
  1. είμαι αλλεργικός στο μαυροπίνακα και τη κιμωλία
  2. τα αξιώματα δεν αποδεικνύονται, εκτός αν αποδεικνύονται
  3. τα πάντα είναι μαθηματικά, μα όχι τα πάντα είναι μαθηματικά. πχ η ζωή
  4. η καλύτερη εκπαιδευτική μέθοδος είναι η φάπα
  5. ο πληθωρισμός μιας χώρας καθορίζεται από την τιμή του κρασιού
  6. οι γυναίκες χρειάζονται μόνο για τα παιδιά
  7. δεν χρειάζονται οι σπουδές για σταδιοδρομία, εκτός αν θες να πας για στρατιωτικός. Δέκα γελάδια αρκούν για τους υπόλοιπους
  8. τα Μαθηματικά είναι η μεγαλύτερη επιστήμη
και γενικά με έμαθαν τόσα πολλά πράγματα για τη ζωή, που δεν έμεινε χώρος για μαθηματικούρες.


2. Φυσική : Αρχικά να πω πως και οι φυσικοί μου ήταν νούμερα. Ο ένας παρέδιδε μαθήματα μπάλας, ο άλλος δεν ήξερε πως είναι το βιβλίο από μέσα, ο τρίτος το πάλευε να μας κάνει καμμιά άσκηση για τις πανελλήνιες, μα δεν ήταν ξεμέθυστος πάντοτε. :worry: Από το μάθημα έλαβα πολύτιμες γνώσεις, όπως
  1. ο ΠΑΟ έκανε πορεία στην ευρώπη χάρη στις στραβοκλωτσιές του Μάρκου
  2. ο Νεύτωνας φορούσε περούκα και έγραφε Νόμους, παρότι δεν ήταν δικηγόρος
  3. Το Θεώρημα Διατήρησης της Ορμής δεν είναι πραγματικό Θεώρημα γιατί δεν έχει απόδειξη
  4. "Το φώς είναι εγκάρσια ηλεκτρομαγνητικά κύματα", μα δεν είναι εγκάρσια ούτε κύματα
  5. Στις πανελλήνιες δεν δέχονται να ολοκληρώσεις έναν τύπο για να αποδείξεις τον άλλον
  6. η Φυσική είναι η μεγαλύτερη επιστήμη
και μπορώ να πω ότι με βοήθησαν αρκετά να καταλάβω πως λειτουργεί η Φύση: Χαοτικά, εκτός αν μιλάμε για ποδόσφαιρο.


3. Χημεία: Και εδώ θα πω καμιά κακία για τους καθηγητές και δεν πρέπει. :mad:
Πάντως ήταν όλοι τους βαρετοί μέχρι αυτοκτονίας. Από το μάθημα, έμαθα πολλά και αδιάφορα:
  1. Οξύ+βάση=αλατόνερο
  2. όλες οι "χημικές" αντιδράσεις οδηγούν σε αμφίδρομη ισορροπία
  3. ο Λαβουαζιέ σκοτώθηκε άδικα, γι' αυτό οι Γάλλοι δεν ήξεραν το σαπούνι
  4. δεν πρέπει να μυρίζουμε τυχαία βαζάκια στο εργαστήριο (:redface:)
  5. Η Οργανική Χημεία μετατρέπει Θησαυρούς σε Άνθρακα
  6. Η Χημεία είναι η μεγαλύτερη επιστήμη
4. Αρχαία: Με βοήθησαν πολύ στο να καταλάβω γιατί οι αρχαίοι εξαφανίστηκαν, κανείς δεν καταλάβαινε τι έλεγαν. Η γραμματική και το συντακτικό -να ομολογήσω- με βοήθησαν στο να μεταφράζω ξένες γλώσσες, αναγνωρίζοντας ποιό Υποκείμενο δέχεται την ενέργεια του ρήματος, ποιός είναι σκέτο Αντικείμενο, και ποιός θα κάτσει στο εδώλιο της Γλώσσας ως Κατηγορούμενο. Μερικές από τις γνώσεις που απεκόμισα την ώρα των Αρχαίων είναι οι:
  1. η εξουσία λέγεται "αρχή" στα αρχαία, άρα ο άντρας με ελάχιστη εξουσία λέγεται "αρχίδιον"
  2. μπορεί οι φυσικομαθηματικοί να λένε πως οι φιλόλογοι δεν είμαστε επιστήμονες, μα εμείς μελετούμε "τον Άνθρωπο"
  3. τα Γαλλικά και τα Αγγλικά είναι Ελληνικά
  4. και τα Γερμανικά, μα μόνο στις λέξεις που σχετίζονται με τη διανόηση
  5. οι Ίωνες δεν καταλάβαιναν τι έλεγαν οι Δωριείς, και τανάπαλιν

5. Νέα-Έκθεση-Κείμενα: Δεν θέλω να πω τπτ για τις φιλολόγους που πέτυχα, γιατί τουλάχιστον είχαν την λεπτότητα να μην προσποιούνται ότι κατέχουν το αντικείμενο στην ολότητά του. Πάντως τα μάθηματα ήταν επικοικοδομητικά, έμαθα πως
  1. Η γλώσσα είναι ζωντανή και εξελίσσεται, μα δεν πρέπει να αλλάξει ποτέ
  2. είμαι τραγικός στην έκφραση και την ορθογραφία και δεν θα διορθωθώ όσο και να προσπαθήσω
  3. οι λογοτέχνες είναι κάποιοι άνθρωποι που έχουν πεθάνει εδώ και πολλές δεκαετίες
  4. τα ποιήματα τα ερμηνεύει ο καθε αναγνώστης διαφορετικά μα μόνο μία ερμηνεία υπάρχει, αυτή που λέω εγώ
...και γενικώς με βοήθησε ειδικά το μάθημα των Κειμένων, ώστε να μην κοιτάω σαν χάνος όταν κάποιος μιλήσει για τον Λουντέμη.


6. Στοιχεία δημοκρατικου πολιτεύματος: Πραγματικά χρήσιμο μάθημα. Κατά την ώρα αυτή, μπορούσα να αντιγράφω τις ασκήσεις των μαθηματικών.


7. Ιστορία: Εδώ διίσταμαι. Από τη μία, η Ιστορία μου άρεσε, μέ όλες τις προτομές, τα αγάλματα, τους χάρτες... Μα επειδή έχω μνήμη φλόπι δισκέττας, δεν μπορούσα να αποστηθίσω ποιός στρατηγός έφαγε ποιόν, ούτε σε ποιά τοποθεσία, ούτε τι μέρα και τι ώρα ήταν :redface: οπότε μονίμως έμενα με το ενδιαφέρον στο χέρι.


7. Γεωγραφία: Ρούφηξα το βιβλίο απνευστί, και θυμάμαι τα πάντα ευλαβικά!
Ξέρω ότι η Θεσ/νίκη έχει 600 χιλ κατοίκους, η Ελλάδα 9,800 εκ πληθυσμό, στη Σρι Λάνκα έχουν περίεργη σημαία γιατί παλαιότερα όλοι τους ήξεραν ως Κεϋλάνη, άσε που πίνουν λίγο τσάι γιατί το περισσότερο το εξάγουν. Είμαι ειδήμων! :redface:


8.Γαλλικά: Παρότι ξεκίνησα από την τετάρτη δημοτικού και συνέχισα μέχρι τη τρίτη λυκείου, κάθε μα κάθε χρονιά ξεκινούσαμε από την αλφαβήτα :confused: Παρ' όλα αυτά, το μάθημα δεν ήταν αδιάφορο, καθώς οι καθηγήτριες ήταν εντελώς κοκκέτες και φορούσαν και βαρύ άρωμα.
Απέκτησα μόνο τις βασικές γνώσεις, μα άξιζε το κόπο, καθώς το μάθημα αυτό με βοήθησε αργότερα να χάσω την παρθενιά μου :redface:



Μαθήματα που μου προσέφεραν μόνο ψήγματα ασυνάρτητων γνώσεων

1.Θρησκευτικά: Ο πρώτος δάσκαλος ήταν παπάς. Έμαθα πολλά συναρπαστικά πράγματα, όπως ότι τα λόγια του Ιησού υπάρχουν ακόμα στον αέρα, και ερευνητές προσπαθούν να τα απομονώσουν και να τα αποδώσουν ξανά.

2.Φιλοσοφία: Ο καθηγητής ήταν γερμανομαθής και έμοιαζε με τον Καντ στο φαλακρότερο. Παρ' ότι έδειχνα σοβαρό ενδιαφέρον για τους Μόντιι Πόνενς και Τόλλενς, η υπόλοιπη τάξη δεν συμμεριζόταν την αποψή μου και δεν τον άφηναν τον καημένο να παραδώσει μάθημα :( Παρ' όλα αυτά, ξεφυλλίζοντας το βιβλίο μόνος, έμαθα τα εξής:
  1. οι υλιστές φιλόσοφοι δεν ήταν συμπαθητικά άτομα
  2. ο αριστοτέλης λεγόταν και "ο Σταγειρίτης φιλοσοφος", που σημαίνει ότι κανένας άλλος στα Στάγειρα δεν ασχολήθηκε με τη φιλοσοφία, άρα θα ήταν σοβαροί άνθρωποι
  3. οι νεο-Πυθαγόρειοι θα είχαν φάει πολύ ξύλο από τον Πυθαγόρα
  4. οι γερμανοί φιλόσοφοι απέδιδαν τις έννοιες με όρους σκωληκο-μερμηγκότρυπες
  5. η Λογική μετά τον αριστοτέλη δεν λέει και πολλά πράγματα -- παρ' όλα αυτά, η Λογική έχει κάνει τεράστια άλματα στον 20ο αιώνα
  6. Η Φιλοσοφία στηρίζει τις Επιστήμες, όπως ο κορμός ενός δέντρου τους κλάδους
  7. Οι απόφοιτοι σχολών Φιλοσοφίας είναι καταδικασμένοι στην ανεργία, εκτός αν βρούν θέση στην εκπαίδευση, και αυτό είναι αδικία λόγω του 6
4.Μουσική: Και πάλι, από την τετάρτη δημοτικού κάνω Μουσική, και τα αποτελέσματα είναι πενιχρότατα. Ούτε μιλήσω στον ίδιο τόνο δεν μπορώ :redface: Παρ' όλα αυτά, με βοήθησε αργότερα που μάθαινα να παίζω μπασοκιθάρα, γλίτωσα τουλάχιστον πέντε λεπτά διαβάσματος στις νότες.


Καταλήγοντας, θέλω να πω πως η Σχολική Εκπαίδευση σμίλευσε τον Χαρακτήρα μου σε Αυτό που είμαι ΣήμερΑ, με εξόπλισε με έναν τόνο εφόδια για την μετέπειτα ζωή μου (τα οποία με λύγισαν από το βάρος) και γενικά έλαβα τα ερεθίσματα για να βγώ ένας "ολοκληρωμένος Άνθρωπος". :clapup:


Αdieu!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Subject to change

Founder

Η Λία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 35 ετών και Φοιτητής . Έχει γράψει 15,896 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από Resident Evil:
1. Μαθηματικά[συνολικά]: Για την αναλυτική σκέψη, το trigger του μυαλού, την ικανότητα 3-διαστατης θεώρησης (γεωμετρία), τη γοήτεια του να επιλύεις προβλήματα. Γενικώς ήταν το μάθημα που με ιντριγκάριζε περισσότερο.

2. Φυσική : Εκεί που τα μαθηματικά βρήκαν εφαρμογή και εκεί που ο φυσικός κόσμος άρχισε να έχει λογική.

3. Νέα-Έκθεση: Γιατί μου μάθαν να...μιλώ και να γράφω σωστά, γιατί με ώθησαν να μάθω να μιλώ με επιχειρήματα (έστω και να από κάποια στιγμή και μετά έγιναν κλισέ για να γράψεις στις πανελλήνιες).

Γεωγραφία: Γιατί έμαθα(και ξέχασα) τι είναι η τούνδρα και τι είναι η στέπα άλλα μέχρι πρόσφατα δεν είχα ιδέα κατά που πέφτει η Έδεσσα!

Χημεία: δεν έχω βρει σοβαρή εφαρμογή ως τώρα στη ζωή μου και η γνώση ήταν αρκετά "Στεγνή" και έξω από την καθημερινότηταΘρησκευτικά: Γιατί ο προσανατολισμός τους ήταν τόσο στείρος που μόνο αν έπεφτες σε εμπνευσμένο θεολόγο μπορούσες να κερδίσεις κάτι πέρα από δογματισμό.
Αυτά, και επίσης:
Ιστορία, Βιολογία, Διοίκηση επιχειρήσεων, Αρχές οικονομίας: Χρήσιμα σαν αντικείμενα, αλλά για κάποιο μυστήριο λόγο δεν θυμάμαι απολύτως τίποτα πλέον (άντε να θυμάμαι 2-3 πραγματάκια απο τη βιολογία, τα άλλα έχουν διαγραφεί παντελώς από τη μνήμη μου), οπότε δεν μου χρησίμεψαν και πολύ.
Αρχαία: Παντελώς άχρηστα, ποτέ δεν τα κατάλαβα και ποτέ δεν μου χρησίμεψαν. Από τη δευτέρα γυμνασίου και μετά, τα έβλεπα ως "η ώρα να διαβάσω αυτά που έχουμε μετά" :P (εκτός από την πρώτη λυκείου που είχαμε έναν ωραίο φιλόλογο με γαλάζια μάτια και πρόσεχα :redface: :P)
Κείμενα Νεοελληνικής λογοτεχνίας: Παντελώς άχρηστο. Δεν μάθαινες τίποτα, μιας και τα κείμενα που διάλεγε ο/η φιλόλογος ήταν πάντα πιο βαρετά και από το πάτερ ημών. Το βιβλίο είχε μεν αρκετά ενδιαφέροντα κείμενα αλλά ποτέ δεν τόλμαγε να τα διαλέξει φιλόλογος, για λόγους που ακόμα δεν έχω προσδιορίσει.
Μουσική: Χρήσιμο, διότι με έκανε να καταλάβω ότι είμαι εντελώς άχρηστη όσον αφορά τα μουσικά όργανα και καλύτερα να μην προσπαθήσω καν να ασχοληθώ με αυτό. Αν δεν υπήρχε η μουσική, ποιός ξέρει, μπορεί να είχα φάει χρόνια γρατζουνώντας καμία κιθάρα προσπαθώντας να παράγω κάτι που να ακούγεται, όπως διάφοροι ταλαίπωροι έφηβοι, και να μην ανέπτυσσα κάποιο από τα πραγματικά ταλέντα μου.
Πληροφορική: Η ώρα του παιδιού. Το ότι είχα κλίση στο αντικείμενο, το κατάλαβα από εντελώς άσχετα πράγματα με το σχολείο. Το συγκεκριμένο μάθημα έτσι όπως διδάσκεται, μόνο σε κανένα παιδάκι που δεν έχει δει ποτέ στη ζωή του PC παίζει να προσφέρει κάτι.
Αρχές ανάπτυξης εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον: Γράφεις κώδικα σε μια γλώσσα που δεν υπάρχει, με εντολές στα ελληνικά. Χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο; :P

Αρχική Δημοσίευση από underwater:
Πείτε πως μου βάλατε - για τις απόψεις μου κι όχι για το θέμα που άνοιξα!:upside:

Εγώ στο έβαλα :redface: για την απαξίωση σου προς τις θετικές επιστήμες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nininaou

Διάσημο μέλος

Η Ρηνούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 2,455 μηνύματα.
Όντας ακόμα μαθήτρια καταθέτω τις ως τα τώρα εμπειρίες μου:

Σημαντικότερα:
  • Έκθεση. Το θεωρώ το κορυφαίο των μαθημάτων. Ειδικά στο Λύκειο που αρχίζουμε να γράφουμε άλλα θέματα από το "Έντυπώσεις από το καλοκαίρι", αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Μαθαίνουμε να εκφραζόμαστε με το γραπτό λόγο- μια δυνατότητα ανεκτίμητη.
  • Μαθηματικά. Πάντα έχουν ενδιαφέρον. Έμαθα ότι υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν το παστίτσιο τους συμμετρικά κομμένο για να το φάνε. Έμαθα πως μετρήθηκαν οι πυραμίδες. Έμαθα την σπαζοκεφαλιά με τα τσουβάλια.Και κυρίως έμαθα ότι όλα γύρω μας είναι αριθμοί. Η μουσική της ζωής μας και η αρμονία είναι αριθμοί.
  • Φυσική. Έμαθα για κάθε άσκηση και να φέρνω πάντα στο μυαλό μου παραδείγματα από την καθημερινή ζωή. Μια κιμωλία μάζας m εκτελεί οριζόντια βολή με κατεύθυνση το κεφάλι του καθηγητή κ.ά. Έμαθα και ότι οι φυσικοί είναι καλύτεροι. Όταν μεγαλώσω, θα πρέπει ή να γίνω φυσικός ή να βρω άντρα φυσικό.
  • Αρχαία. Έμαθα να εκφράζω τον πόνο, τη δυστυχία, την απόλυτη κατέρρευση: Ω τάφε μου κρεβάτι νηφικό, σπίτι μου στη βαθιά τη γη κι αιώνιο κελί μου... Σημαντική η προσφορά του συντακτικού, όπως και να' χει. Επίσης, η ετυμολογία των λέξεων γλυκούλα.
  • Κείμενα. Διάβασα πράγματα που μόνη μου δεν θα τα άγγιζα: Του νεκρού αδερφού, Το ξεστούπωμα κ.ά. Έστω κι επιφανειακά, έμαθα κάποια πράγματα. Πιο πολύ δίνουν το ερέθισμα.
  • Καλλιτεχνικά. Οι καθηγητές ήταν όλοι εξέχουσες προσωπικότητες. Από τους πιο συνειδητοποιημένους του χώρου. Πολλή χαρά, γέλιο, έκφραση, τέλεια!
Άλλα:
  • Γαλλικά. Ακόμα θυμάμαι τα μακρόσυρτα ακαταλαβίστικα λόγια της καθηγήτριας που υπαγόρευε: Oυετελεβουιτελαμέ ντε ουακελεφελιτέ. Δεν θα θυσιαζόμουν με το να κάνω ρυτίδες με τα ου και ι, σουφρώνοντας τα χείλη. Κατά βάθος μου άρεσαν. Ενθουσιάστικα όταν έμαθα ότι το σεμέν σημαίνει στα γαλλικά μακρύς δρόμος (ή κτ τέτοιο)...
  • Θρησκευτικά. Ο Χριστός ενανθρωπίστηκε, σταυρώθηκε και αναστήθηκε. Το βασικό κόνσεπτ. Οι υπόλοιπες θρησκείες, άλλου παπά ευαγγέλιο. Ούτε λόγος για το διαφορετικό.
  • Χημεία. Μου προκαλούσε πάντα απίστευτη απέχθεια. Ένιωθα ότι ούτε στους διδάσκοντες άρεσε. Εντελώς έξω από τα γούστα μου.
  • :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

underwater

Περιβόητο μέλος

Η underwater αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,344 μηνύματα.
Εγώ στο έβαλα :redface: για την απαξίωση σου προς τις θετικές επιστήμες :P

Το φαντάστηκα ότι κάποιος πορωμένος με θετικά το έβαλε, επειδή τι δι@ολο, τόσο μ@λ@κία θέμα έβαλα?:ropalo:

Να διευκρινίσω πάντως ότι δεν απαξιώνω τις φυσικές επιστήμες, τα βασικά μαθηματικά ας πούμε τα θεωρώ το ίδιο απαραίτητα με γραφή. Το πρόβλημά μου είναι με την πιο εξειδικευμένη γνώση σε τομείς αδιάφορους προς τις κλίσεις και τα γούστα του κάθε μαθητή. Θα μπορούσα ας πούμε να κάνω μεγαλύτερη εμβάθυνση στα Λατινικά και να μην κάνω 1ωρες κοπάνες κι εσύ να ασχολούσουν με μαθηματικά και να μην άκουγες 1 ανιαρό φιλόλογο να λέει ασυνάρτητα πράγματα. Σου φαίνεται αδιανόητο τι ''πνευματικό στροφάρισμα'' μου έδωσαν τα αρχαία και μένα μου φαίνεται τρελό 1 άνθρωπος να την βρίσκει τόσο με σύμβολα.:P Η λύση θα ήταν, όπως έχω πει, μαθήματα επιλογής στην μη υποχρεωτική εκπαίδευση, Λύκειο δηλαδή!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorelai

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Νατασα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 384 μηνύματα.
Χμμ (μιλοντας για το λυκειο παντα, γιατι ως τοτε ολα θεωρουνται βασικα)τα σημαντικοτερα για μενα ειναι:
-Εκθεση, της 3ης λυκειου κυριως, οπου γιναν οι πιο εποικοδομητικες συζητησεις (σκυλοκαυγαδες) πανω στα διαφορα θεματα, και πολυ σημαντικο ειναι κατα τη γνωμη μου και το κεφαλαιο της πειθους. Οσο για την 1η και 2α λυκειου αισθανομαι οτι δεν εκανα καν εκθεση :Ρ
-Μαθηματικα, το βαζουν να δουλευει και περα απο αυτα μαθαινεις καποιους ορους οπως τα ορια, οι λογαριθμοι, πολυ βασικα κατα τη γνωμη μου και που αναπτυσσουν τον τροπο που βλεπεις καποια πραματα. Να μη μιλησω για πιθανοτητες-στατιστικη!!! ειναι must!
-Βιολογια, πολυ ενδιαφερουσα και χρησιμη, μαθηματα για καπνισμα, aids, σεξουαλικα μεταδιδομενα γενικα, καθως και η λειτουργια του ανοσοποιητικου, ολα αυτα βρισκουν και πρακτικη σημασια.
-Φυσικη, παρολο που τη μισω σαν μαθημα και πιστευω οι ασκησεις δεν εχουν κανενα νοημα, ομολογω οτι εχει αμεση σχεση με το τι συμβαινει γυρω μου και εμαθα πραματα που ΔΕΝ ΘΑ ΘΕΛΑ να μην ξερω.
-Χημεια, κυριως πρωτης λυκειου, απο τα αγαπημενα μου που δυστυχως παρατησα :(

Αδιαφορα:
-Ιστορια, καλη αλλα απο ολα αυτα τα χρονια ελαχιστη ουσια εχω καταλαβει, ασκοπο παπαγαλισμα
-Μουσικη-Καλλιτεχνικα, δεν τα βαζω στο "για πεταμα" επειδη εμενα μου προσφεραν, λογω καθηγητων. Αλλα φανταζομαι δεν ειναι ετσι με ολους

Για πεταμα:
-Πληροφορικη, αν στηριζομουν στο σχολειο δεν θα μαθαινα ουτε πως να ανοιγω το pc.
-Αρχες οργανωσης & διοικησης επιχειρησεων, θεωρητικουρες, κακογραμμενες και δυσνοητες. Αισχος το βιβλιο :/ το μαθημα πληρως αχρηστο, γενικως αυτονοητες και μη εφαρμοσμενες σαχλαμαρες δωσμενες με ακατανοητο τροπο.
-Θρησκευτικα, ή αλλιως "Χριστιανικα". Δε θα αρχισω να λεω γιατι δε θα τελειωσω ποτε :Ρ

Και αλλα που δε θυμαμαι ^^
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Great Chaos

Περιβόητο μέλος

Ο Όττο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 53 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,910 μηνύματα.
Αναρωτιέμαι με κάποιους, που τους άρεσαν κάποια μαθήματα, ενώ απαξιώνουν άλλα, θεωρούν άραγε ότι έχουν μάθει αυτά που υποτίθεται ότι τους άρεσαν, επαρκώς;;;

Εμένα μου άρεσαν όλα ανεξαιρέτως τα μαθήματα, εκτός από τη Βιολογία!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Lorelai

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Νατασα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 384 μηνύματα.
Χμμ ποσο ειναι το επαρκως; ^^
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nininaou

Διάσημο μέλος

Η Ρηνούλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 2,455 μηνύματα.
Αναρωτιέμαι με κάποιους, που τους άρεσαν κάποια μαθήματα, ενώ απαξιώνουν άλλα, θεωρούν άραγε ότι έχουν μάθει αυτά που υποτίθεται ότι τους άρεσαν, επαρκώς;;;

Εμένα μου άρεσαν όλα ανεξαιρέτως τα μαθήματα, εκτός από τη Βιολογία!!!

Όταν ένα μάθημα σου αρέσει, όταν σου προκαλεί το ενδιαφέρον, είναι πολύ πιθανότερο να μάθεις απ' αυτό. Ψάχνεις και μόνος σου, μελετάς περισσότερο. Όταν πάλι σε ξενίζει ένα μάθημα, δεν επιδιώκεις να μάθεις πέρα από τα απαραίτητα. Ακόμα κι αν όλα σου άρεσαν, σίγουρα ξεχώριζες κάποια...:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jesus ate your cake

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Χεσούς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 211 μηνύματα.
-Ιστορια{χωρις πολλες εξηγησεις}

-Αρχαια. Γιατι αγαπω τα ελληνικα συν οτι αυτα της τριτης λυκειου με εμαθαν πραγματικα τι σημαινει αρχαια Ελλαδα.

-Λατινικα. Γιατι μου προσεφεραν {εστω και μια πολυ αμυδρη} ματια επανω στη Ρωμαικη εποχη, εκ των εσω, αμεσα και οχι εμμεσα οπως ενα ιστορικο βιβλιο. Με την αγαπη που εχω για την ιστορια{ολων των εποχων}, αυτο ηταν αρκετο !



Ολα τα υπολοιπα δεν μου προσεφεραν και πολλα ειτε λογω του τροπου που διδασκονταν στο σχολειο ειτε επειδη με αφηναν παντελως αδιαφορο {θετικα}
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Isiliel

Επιφανές μέλος

Η Φεγγάρω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 49 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 13,854 μηνύματα.
Αρχική Δημοσίευση από Προφίλ:
Ο Otto αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος . Είναι 40 ετών , επαγγέλεται nanotechnology, biology και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη.


Εμένα μου άρεσαν όλα ανεξαιρέτως τα μαθήματα, εκτός από τη Βιολογία!!!

Αστειεύεσαι φαντάζομαι, ναι; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Neraida

Επιφανές μέλος

Η Bitch... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 13,073 μηνύματα.
χεχε....το ποστ του Χαους μου θυμισε την κολλητη μου...που τελειωσε το βιολογικο, που δε γουσταρε και δε γουσταρει με την καμμια τη βιολογια και ηταν και το μαθημα στο οποιο την πατησε 3 χρονιες και εκει που ολοι εγραφαν 20αρια, εκεινη πανω απο 17 δεν τα καταφερε καμμια απο τις τρεις χρονιες να γραψει και αυτο ακριβως την εστειλε κατευθειαν στο βιολογικο!!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,252 μηνύματα.
Πιστεύω πως γενικά όλα τα μαθήματα που διδασκόμαστε/σταν(:P) μπορούν να σου προσφέρουν κάτι,άλλα σε μεγαλύτερο και άλλα σε μικρότερο,ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και την προσωπικότητά σου!
Οι ιδέες,ο τρόπος γραφής, η καλλιέγεια της κριτικής σκέψης,ο τρόπος έκφρασης ακόμα και μια καινούρια λέξη που εντάσσεται στο λεξιλόγιο σου, καθώς και πολλά άλλα, είναι προς όφελος σου!;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iriniem

Νεοφερμένος

Η Ειρήνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Αγαπημένα μαθήματα...
1)ΑΟΘ
2)Έκθεση
3)ΑΟΔΕ (Δεν κόβω φλέβα όμως...)
4)Μαθηματικά - Στατιστική
αναφέρομαι στη διδασκαλία του φροντηστηρίου γιατί κανένα μάθημα δεν διδάσκεται σωστά στο σχολείο

I Hate them......
1)Αρχαία
2)Ιστορία
3)Βιολογία
4)Φυσική
5)Πληροφορική 3η Λυκείου
6)Μαθηματικά Κατεύθυνσης(Με μια επιφύλαξη)
7)Θρησκευτικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Andypro

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Andypro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 955 μηνύματα.
Για πείτε υπάρχει λόγος, γιατί αν δεν υπάρχει θα πεθάνω στα γέλια...

Σημείωση Διαχειριστή: το μήνυμα προήλθε από συγχώνευση με το θέμα "Υπάρχει νόημα να διδάσκεται η ίδια Ιστορία 3 φορές;"
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top