Ποια είναι η γνώμη σας για την Κοινωνιολογία;

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
2 ωρες τη βδομαδα αυτο το κωλομαθημα και 1 η φυσικη γενικης που ειναι 100000 φορες πιο ενδιαφερουσα. Δε λεω οτι η κοινωνιολογια δεν ειναι σημαντικη, ειναι και παραειναι, αλλα βαλτε τη μια ωρα ρε αδερφε, οχι 2.
Τεσπα εμας μας κανει ο φιλολογος επειδη ο κοινωνιολογος που ειχαμε ολα αυτα τα χρονια εφυγε(λουφαδορος, τωρα φυλαει τη βιβλιοθηκη στο ΕΠΑΛ, ουτε καν ξερω τι σκατα κανει), μας διαβαζει σε καθε μαθημα μια σελιδα απο το βιβλιο, και μετα λεμε για την 5μερη. :p
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Οι περισσότεροι κωλοβαράνε μεσα στη τάξη, αλλα νομιζω ότι όποιο και να είναι το επίπεδο του βιβλίου, ή όποιος και αν είναι ο τρόπος παραδοσης από τον εκάστοτε καθηγητή, το μάθημα παραμένει ενδιαφέρον. Σ'εμένα αρέσει τουλάχιστον.
Μέχρι στιγμής έχω γνωρίσει έννοιες που δεν τις γνώριζα πριν... Με κάποιο τρόπο θα τις αξιοποιήσω και αυτές... Και η πολλή απαξίωση βλάπτει.... Προς τα μαθήματα της γενικής λέω...
Και προς θεού, όχι άλλη φυσική... Δε μπορώ της κατεύθυνσης, θα έχω και της γενικής μια ώρα επιπλέον?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

coheNakatos

Δραστήριο μέλος

Ο Βαγγελης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βύρωνας (Αττική). Έχει γράψει 662 μηνύματα.
Οι περισσότεροι κωλοβαράνε μεσα στη τάξη, αλλα νομιζω ότι όποιο και να είναι το επίπεδο του βιβλίου, ή όποιος και αν είναι ο τρόπος παραδοσης από τον εκάστοτε καθηγητή, το μάθημα παραμένει ενδιαφέρον. Σ'εμένα αρέσει τουλάχιστον.
Μέχρι στιγμής έχω γνωρίσει έννοιες που δεν τις γνώριζα πριν... Με κάποιο τρόπο θα τις αξιοποιήσω και αυτές... Και η πολλή απαξίωση βλάπτει.... Προς τα μαθήματα της γενικής λέω...
Και προς θεού, όχι άλλη φυσική... Δε μπορώ της κατεύθυνσης, θα έχω και της γενικής μια ώρα επιπλέον?

:D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rania.

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Rania. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,778 μηνύματα.
Η φυσικη γενικης ειναι 1000 φορες πιο ενδιαφερουσα απο της κατευθυνσης, ξαναλεω. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kansas Rocks!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 1,237 μηνύματα.
Δεν ξερω κατά πόσο πιο ενδιαφέρουσα είναι, εμείς είμαστε στη διάθλαση ακόμα... Τόση κατεύθυνση φέτος, βαρέθηκα πια , ας κάνουμε και λίγο γενικής, δε βλάπτει. Γα όποιον θέλει να μάθει κάποια πράγματα με απλό τρόπο, το μαθημα της κοινωνιολογίας, είναι ενδιαφέρον.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Οι περισσότεροι κωλοβαράνε μεσα στη τάξη, αλλα νομιζω ότι όποιο και να είναι το επίπεδο του βιβλίου, ή όποιος και αν είναι ο τρόπος παραδοσης από τον εκάστοτε καθηγητή, το μάθημα παραμένει ενδιαφέρον. Σ'εμένα αρέσει τουλάχιστον.
Μέχρι στιγμής έχω γνωρίσει έννοιες που δεν τις γνώριζα πριν... Με κάποιο τρόπο θα τις αξιοποιήσω και αυτές... Και η πολλή απαξίωση βλάπτει.... Προς τα μαθήματα της γενικής λέω...
Και προς θεού, όχι άλλη φυσική... Δε μπορώ της κατεύθυνσης, θα έχω και της γενικής μια ώρα επιπλέον?
Χμμ,πιστευω πως ειναι περισσοτερο θεμα καθηγητη.

Εμας μας διδασκει το μαθημα κοινωνιολογος, ο οποιος ειναι εκπληκτικος πραγματικα,εχει κανει και μεταπτυχιακο στην Ψυχολογια.

Σημερα μαλιστα καναμε το πρωτο απο τα τεσσερα μαθηματα που ειναι αφιερωμενα στον Sigmund Freud και εντυπωσιαστηκα ακομα περισσοτερο.

Δεν ξερω ισως να μου αρεσει τοσο πολυ το μαθημα επειδη γενικοτερα εχω ενα κολλημα με Ψυχολογια και Κοινωνιολογια (:P),αλλα συμβαλλει και το γεγονος οτι μας εχει ενας εκπληκτικος καθηγητης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

personGR

Νεοφερμένος

Ο Χριστόφορος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Τύρναβος (Λάρισα). Έχει γράψει 117 μηνύματα.
Δεν ξέρω παιδιά, εμένα μου φαίνεται απαίσια και χωρίς κάποια πρακτική ουσία...

Σε αυτό πιστεύω συμβάλλει και η καθηγήτρια η οποία δεν κάνει τίποτα παραπάνω από το να λέει το μάθημα της ημέρας παπαγαλία και μετά να κάθεται, χωρίς να απαντάσει σε απορίες ή έστω να προσπαθεί να προωθήσει/συντονίσει κάποια συζήτηση...
Άλλες δύο ώρες χαμένες από το πρόγραμμα. Υπομονή μόλις δύο εκατοντάδες μέρες έμειναν ακόμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Fata Morgana

Δραστήριο μέλος

Η Fata Morgana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 518 μηνύματα.
Χμμ,πιστευω πως ειναι περισσοτερο θεμα καθηγητη.

Εμας μας διδασκει το μαθημα κοινωνιολογος, ο οποιος ειναι εκπληκτικος πραγματικα,εχει κανει και μεταπτυχιακο στην Ψυχολογια.

Σημερα μαλιστα καναμε το πρωτο απο τα τεσσερα μαθηματα που ειναι αφιερωμενα στον Sigmund Freud και εντυπωσιαστηκα ακομα περισσοτερο.

Δεν ξερω ισως να μου αρεσει τοσο πολυ το μαθημα επειδη γενικοτερα εχω ενα κολλημα με Ψυχολογια και Κοινωνιολογια (:P),αλλα συμβαλλει και το γεγονος οτι μας εχει ενας εκπληκτικος καθηγητης.
Ναι καλα.. Οταν το επιπεδο της ταξης ειναι πιο κατω απ το πατωμα κι οταν η καθηγητρια ουρλιαζει για να ακουστει εχτω και για μια στιγμη η φωνη της- δεν το συζητω να επιβαλλει ταξη.. :P -, η κοινωνιολογια ειναι απλα χασιμο χρονου. Πολυ λυπαμαι που το λεω γιατι με ενδιαφερει παρα πολυ και ασχολουμαι μονη μου (εχω κατσει μεχρι και μιση ωρα για να ψαξω κατι που ελεγε μεσα και μου εκανε εντυπωση) αλλα τουλαχιστον στη δικη μου ταξη ειναι αχρηστη.. :(:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maroulucky

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 58 μηνύματα.
έχει μέσα αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα αλλά στη γ' λυκείου δε του δίνει κανένας σημασία!!!!

συμφωνώ!!!και έχουμε πολύ καλό καθηγητή στο σχολείο!!αλλά εντάξει δε μας ζητάει πολλά,συζητάμε μες στην τάξη κλπ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fly

Δραστήριο μέλος

Η Μαρια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 441 μηνύματα.
το μαθημα και η καθηγητρια που μας κανει μου αρεσει πολυ!!το θεμα ειναι οτι δεν μας αφηνει χαλαρους κανουμε κανονικα μαθημα,συζηταμε πολυ!ο μεσος ορος της ταξης μου ομως ηταν 12,5!!!!οποτε εγινε απο τις πιο μισητες καθηγητριες αν κ εγω την συμπαθω πολυ και ισως ως ενα βαθμο να καταλαβαινω γιατι εβαλε χαμηλους βαθμους!μακαρι να καναμε αυτο το μαθημα υπο αλλες συνθηκες!κατα τη γνωμη μου ειναι απο τα καλυτερα μαθηματα γιατι μας δινει πολλα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
το μαθημα και η καθηγητρια που μας κανει μου αρεσει πολυ!!το θεμα ειναι οτι δεν μας αφηνει χαλαρους κανουμε κανονικα μαθημα,συζηταμε πολυ!ο μεσος ορος της ταξης μου ομως ηταν 12,5!!!!οποτε εγινε απο τις πιο μισητες καθηγητριες αν κ εγω την συμπαθω πολυ και ισως ως ενα βαθμο να καταλαβαινω γιατι εβαλε χαμηλους βαθμους!μακαρι να καναμε αυτο το μαθημα υπο αλλες συνθηκες!κατα τη γνωμη μου ειναι απο τα καλυτερα μαθηματα γιατι μας δινει πολλα!

Σε εμας ηταν 13,5. :confused:

Σε ολη την ταξη ενα 19 ειχε (το δικο μου :angel:) και ενα 16.

Οι υπολοιποι ειχαν 10αρια και 11αρια. Εβαλε και κατω απο τη βαση.

Ενταξει ο δικος μας ο καθηγητης ηταν μισητος στους περισσοτερους και πριν τους βαθμους,αλλα τωρα ουτε να τον βλεπουν δεν θελουν.

Παντως τον "δικαιολογω" κι εγω εν μερει,γιατι καθε φορα στο μαθημα του επικρατει τρελο χαος και στο διαγωνισμα τετραμηνου δεν εγραψε κανεις. =/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ponokos

Νεοφερμένος

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
με έμενα καθηγητή στην τάξη δεν ομιλεί κανείς το μάθημα γίνεται με σειρά και σεβασμό προς τον καθηγητή ο κάθε διανοούμενος που κάνει την παραμικρή φασαρία στο μάθημά μου παραμένει στην τάξη όρθιος βοηθώντας με να καταλάβουν τα παιδιά το μάθημα,να ξέρετε ο,τι ο κάθε μαθητής που κάνει φασαρία στην αίθουσα συνήθως είναι χαμηλών βαθμών και θέλει να χαλάσει το μάθημα έτσι λοιπόν μέθοδος οι είναι οι μαθητές που δημιουργούν φασαρία να έρχονται στην έδρα και να διδάσκον εκείνοι που φυσικά δεν ξέρουν,έχω διδάξει σε σχολεία που για κακή μου τύχη έπεσα σε ένα πολύ ισχυρό ρεύμα αντιπαθητικότητας του μαθήματος μου, στο πρώτο λοιπόν τρίμηνο ο μεγαλύτερος βαθμός μαθητή ήταν το 11 και ο μικρότερος ήταν 8 γιατί ο μαθητής εκείνος έσκισε μπροστά μου το βιβλίο της κοινωνιολογίας και έσκισε και των συμμαθητών του μπροστά μου το μονοψήφιο νούμερο το πήρε μόνο και μόνο για την κακή συμπεριφορά του αλλά και για το θέμα που δεν θα πρόσεχε στο μάθημα αφότου έσκισε το βιβλίο του,στην συνέχεια του δευτέρου τριμήνου ο καλύτερος μαθητής είχε 16 και κανένας κάτω από 14 εμφανίσθει λοιπόν μια πρόοδος και χάρηκα για αυτό,στο τρίτο τρίμηνο μετά τις εξετάσεις είχαν όλοι οι μαθητές πάνω από 17 κανένας μαθητής δεν είχε κάτω από 17 και φυσικά κανείς 20 διότι εγώ σαν καθηγητής έχω άριστα το 19 το 20 είναι σαν να μην υπάρχει για εμένα, θεωρώ ο,τι πρέπει να διπλασιαστούν οι ώρες διδασκαλίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση,θα ήθελα πολύ να σας είχα μαθητές μου.Και στο μάθημα μου ποτέ δεν υπάρχουν χλευασμοί και άλλα πολλά που κάνουν οι διάφοροι μαθητές, γραπτά διαγωνίσματα δεν βάζω στους μικουαθητές,κάνω όμως το άλλο γράφω το διαγώνισμα στον πίνακα και σηκώνονται ένας ένας οι μαθητές και απαντούν σε μια ερώτηση που τους βάζω έτσι ο κάθε μαθητής διαβάζει το μάθημα της ημέρας για να μην γελοιοποιηθεί στον πίνακα μέθοδος του πατέρα μου καθηγητή πανεπιστημίου ποινικού δικαίου,τέλος το μάθημα της κοινωνιολογίας είναι πολύ ενδιαφέρον να το αγαπάτε και να προσέχετε σε αυτό εγώ στο μόνο μάθημα που είχα 13 ήταν η γυμναστική και επειδή σε αυτή έκανα ο,τι κάνετε εσείς στην κοινωνιολογία σήμερα,βέβαια επιτέλους πριν 2 χρόνια διορίστηκα στην δευτεροβάθμια σαν υποδιευθυντής σχολικής μονάδας και τώρα ανοίγοντας τον Σεπτέμβριο γίνομε α κατηγόριας και μετά από κάτι μέρες γίνομε διευθυντής σχολικής μονάδας και ησυχάζω οριστικά,εύχομαι να αγαπάτε το μάθημα και να μην το γελοιοποιήτε γιατί είναι σημαντικό να μάθετε για τους στόχους της κοινωνικοποίησης και την σημασία του κοινωνικού περιβάλλοντος για τον άνθρωπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dante ravenclaw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dante ravenclaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
Ναι πείτε τα αυτά σε παιδιά που έχουν μάθημα 10 ώρες την ημέρα,διαβάζουν τις υπόλοιπες, έχουν το άγχος της αποτυχίας στις πανελλήνιες εξετάσεις.Όταν δεν προλαβαίνουν να βγάλουν την ύλη στα έξι ή επτά μαθήματα που έχουν,περιμένετε να διαβάζουν και την κοινωνιολογία ή τα θρησκευτικά?Εγώ φέτος έγραψα 18 στο Α τετράμηνο στα θρησκευτικά και ο καθηγητής μου έβαλε 15.Αυτό δεν είναι κόμπλεξ?Και δεν καταδικάζω την κοινωνιολογία ως μάθημα γιατί είναι πράγματι ιδιαίτερα σημαντικό και ενδιαφέρον αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα που δε μας επιτρέπει εκ των πραγμάτων να το παρακολουθήσουμε.Και προσωπικά δε θεωρώ λύση το να σηκώνετε τους φασαριόζους στην έδρα για να διδάξουν γιατί είναι κάτι το άκρως ρατσιστικό και πρόκειται για μια πράξη την οποία θα έπρεπε να την εντάξουμε σε ένα πλαίσιο οπισθοδρομικών πρακτικών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ponokos

Νεοφερμένος

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
δεν ξέρω τι κάνετε εσείς στο δικό σας τμήμα δεν νομίζω όμως να μην μπορούν να μελετήσουν 1 ώρα το μάθημα της κοινωνιολογίας,μετά για το θέμα τον πολλών μαθημάτων έχετε δίκιο και συμφωνώ απόλυτα πως είναι πολλές οι διδακτικές ώρες αλλά μέσα από το μάθημα της κοινωνιολογίας θα μάθεις να φέρεσαι θα μάθεις για την κοινωνία μας και πολλά άλλα.για τα θρησκευτικά που ναι είναι κόμπλεξ/ξέρεις όμως γιατί ? γιατί πολύ απλά θεολόγος γίνεσαι με 13 έτσι απλά κάποιοι που πιστεύουν στον θεό γίνονται θεολόγοι πε 0.1 μόνο και μόνο για να διοριστούν και να έχουν ένα σίγουρο μισθό.εγώ πάλι όταν ήμουν μαθητής σε θετικά μαθήματα είχα κάτω απο 14 σε όλα τα θετικά, στα θεωρητικά όμως δεν έπεφτα πότε κάτω από 19 καθηγητής ποινικού δικαίου ήθελα να κάνω ως επάγγελμα αλλά επειδή λάτρευα την κοινωνιολογία την ακολούθησα,τέλος το να σηκώνω τας μαθητάς να διδάξουν είναι δικό μου θέμα ,και το κάνω μόνο και μόνο για να παρακολουθούν στο μάθημα μου την επόμενη φορά,και αυτό το κάνω γιατί στην αίθουσα πρέπει να υπάρχει σεβασμός και κουμάντο κάνει ο καθηγητής που διδάσκει εκείνη την ώρα δεν θέλω να κυκλοφορούν λόγια για έμενα στο γραφείο διδασκόντων πώς έγινα εκπαιδευτικός για το χρήμα ΟΧΙ ΠΟΤΕ. έγινα επειδή ήθελα και θέλω να μεταλαμπαδεύσω τις γνώσεις μου στους μαθητές μου και αυτό κάνω μέχρι και σήμερα ποτέ δεν ήθελα να υπάρξει άτομο στο γραφείο των διδασκόντων που να πει ο υποδιευθυντής είναι μόνο για το χρήμα,γιαυτό και τα κάνω όλα αυτά,βέβαια έχω πολλά παράπονα προσωπικά από γονείς για τους βαθμούς και ξέρετε τι απαντάω ? απαντάω ο υιός ή η κόρη σας παρακολουθούν στο μάθημα αλλά ποτέ δεν έχουν σηκώσει το χέρι και να πουν το παραμικρό και ξέρετε γιατί,γιατί το μυαλό από μέσα σκέφτεται διάφορα,αυτό μπορεί κάποιος να το καταλάβει όταν ο μαθητής κοιτάει συνέχεια στον πίνακα η τον καθηγητή που παραδίδει μάθημα,νομίζω πώς κατάλαβες τώρα,έτσι δεν είναι ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dante ravenclaw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dante ravenclaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
δεν ξέρω τι κάνετε εσείς στο δικό σας τμήμα δεν νομίζω όμως να μην μπορούν να μελετήσουν 1 ώρα το μάθημα της κοινωνιολογίας,μετά για το θέμα τον πολλών μαθημάτων έχετε δίκιο και συμφωνώ απόλυτα πως είναι πολλές οι διδακτικές ώρες αλλά μέσα από το μάθημα της κοινωνιολογίας θα μάθεις να φέρεσαι θα μάθεις για την κοινωνία μας και πολλά άλλα.για τα θρησκευτικά που ναι είναι κόμπλεξ/ξέρεις όμως γιατί ? γιατί πολύ απλά θεολόγος γίνεσαι με 13 έτσι απλά κάποιοι που πιστεύουν στον θεό γίνονται θεολόγοι πε 0.1 μόνο και μόνο για να διοριστούν και να έχουν ένα σίγουρο μισθό.εγώ πάλι όταν ήμουν μαθητής σε θετικά μαθήματα είχα κάτω απο 14 σε όλα τα θετικά, στα θεωρητικά όμως δεν έπεφτα πότε κάτω από 19 καθηγητής ποινικού δικαίου ήθελα να κάνω ως επάγγελμα αλλά επειδή λάτρευα την κοινωνιολογία την ακολούθησα,τέλος το να σηκώνω τας μαθητάς να διδάξουν είναι δικό μου θέμα ,και το κάνω μόνο και μόνο για να παρακολουθούν στο μάθημα μου την επόμενη φορά,και αυτό το κάνω γιατί στην αίθουσα πρέπει να υπάρχει σεβασμός και κουμάντο κάνει ο καθηγητής που διδάσκει εκείνη την ώρα δεν θέλω να κυκλοφορούν λόγια για έμενα στο γραφείο διδασκόντων πώς έγινα εκπαιδευτικός για το χρήμα ΟΧΙ ΠΟΤΕ. έγινα επειδή ήθελα και θέλω να μεταλαμπαδεύσω τις γνώσεις μου στους μαθητές μου και αυτό κάνω μέχρι και σήμερα ποτέ δεν ήθελα να υπάρξει άτομο στο γραφείο των διδασκόντων που να πει ο υποδιευθυντής είναι μόνο για το χρήμα,γιαυτό και τα κάνω όλα αυτά,βέβαια έχω πολλά παράπονα προσωπικά από γονείς για τους βαθμούς και ξέρετε τι απαντάω ? απαντάω ο υιός ή η κόρη σας παρακολουθούν στο μάθημα αλλά ποτέ δεν έχουν σηκώσει το χέρι και να πουν το παραμικρό και ξέρετε γιατί,γιατί το μυαλό από μέσα σκέφτεται διάφορα,αυτό μπορεί κάποιος να το καταλάβει όταν ο μαθητής κοιτάει συνέχεια στον πίνακα η τον καθηγητή που παραδίδει μάθημα,νομίζω πώς κατάλαβες τώρα,έτσι δεν είναι ?

Ρωτήστε τους μαθητές της Γ'λυκείου. Ποιος θα θυσίαζε μια ώρα διαβάσματος ας πούμε για την ιστορία κατεύθυνσης προκειμένου να διαβάσει ένα μάθημα γενικής παιδείας?Ελάχιστοι ίσως και κανένας θα απαντούσαν καταφατικά.Και βέβαια δεν επικροτώ αυτήν την κατάσταση αλλά είναι η πραγματικότητα και για αυτή συζητάμε τώρα.Μακάρι το σχολείο να μας έδινε την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε και την κοινωνιολογία και τα θρησκευτικά αλλά κάτι τέτοιο καθίσταται αδύνατο από το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο είναι χρησιμοθηρικό και το οποίο αν και παρουσιάζει μια επιφανειακή ευρύτητα,είναι μονομερές.Επίσης σας τιμά το γεγονός ότι αποφασίσατε να αφοσιωθείτε στη διδασκαλία της κοινωνιολογίας αλλά ας μην εθελοτυφλούμε.Δεν είμαστε γερμανία ή αγγλία για να διδαχτεί η κοινωνιολογία ευπρεπώς.Και σε αυτό ασφαλώς δε φταίτε εσείς αλλά η ανεπάρκεια και η έλλειψη πόρων που διακρίνει την ελληνική παιδεία.Πώς θα ενδιαφερθώ εγώ για τη σχολή των συγκρούσεων όταν δεν μπορώ να τη δω πιο χειροπιαστά παρά από ένα σχολικό,απρόσωπο και <<άγευστο>> βιβλίο?Τέλος σεβασμός πρέπει να υπάρχει ανάμεσα στους μαθητές και τους καθηγητές.Αυτό είναι αυτονόητο.Όχι όμως ότι και ο καθηγητής πρέπει να λειτουργεί αυταρχικά και φορώντας παρωπίδες.Και δε μιλώ για εσάς αλλά και εσείς γνωρίζετε ότι τέτοιοι καθηγητές υπάρχουν.Επιπροσθέτως,δε θέλω να επικρίνω την τακτική σας στην τάξη αλλά γιατί (αντί να τους σηκώνετε) να μην τους υποχρεώνατε να κάνουν μια εργασία πάνω στον μάρξ ή τον κόντ για παράδειγμα και τις θεωρίες τους?Θα ήταν ωφέλιμο και για τις δύο πλευρές.Και προσωπική άποψη είναι ότι αν σηκώνετε ένα μαθητή στον πίνακα αυτός την επόμενη φορά είναι λιγότερο πιθανό να προσέξει.Και αν τελικά προσέξει θα το κάνει μόνο και μόνο για να μην περάσει τα ίδια και όχι λόγω ενδιαφέροντος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Έπρεπε να κάνω scroll up για να δω σε ποια τάξη του σχολείου κάναμε κοινωνιολογία. :loltooth:

Γράψαμε διαγώνισμα Α' τετραμήνου με ανοιχτά τα βιβλία και κάτι ερωτήσεις - παγίδες. Στο Β' τετράμηνο δεν (θυμάμαι να) γράψαμε, ενώ στις εξετάσεις διάβασα μία ώρα περίπου και νομίζω μου έβαλε 20.

Τις περισσότερες φορές κάναμε συζητήσεις κοινωνικού περιεχομένου, μακριά από το βιβλίο. Άλλες φορές με θυμάμαι να λέω στην καθηγήτρια ποικίλες φιλοσοφικές απόψεις περί της κοινωνίας, που κατά καιρούς διάβαζα.. Όταν δεν άντεχα έπαιρνα το ipod, καθόμουν πίσω-πίσω και διάβαζα αρχαία.

Κοινωνιολογία σου λέει μετά. :laugh:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ponokos

Νεοφερμένος

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Ρωτήστε τους μαθητές της Γ'λυκείου. Ποιος θα θυσίαζε μια ώρα διαβάσματος ας πούμε για την ιστορία κατεύθυνσης προκειμένου να διαβάσει ένα μάθημα γενικής παιδείας?Ελάχιστοι ίσως και κανένας θα απαντούσαν καταφατικά.Και βέβαια δεν επικροτώ αυτήν την κατάσταση αλλά είναι η πραγματικότητα και για αυτή συζητάμε τώρα.Μακάρι το σχολείο να μας έδινε την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε και την κοινωνιολογία και τα θρησκευτικά αλλά κάτι τέτοιο καθίσταται αδύνατο από το ίδιο το εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο είναι χρησιμοθηρικό και το οποίο αν και παρουσιάζει μια επιφανειακή ευρύτητα,είναι μονομερές.Επίσης σας τιμά το γεγονός ότι αποφασίσατε να αφοσιωθείτε στη διδασκαλία της κοινωνιολογίας αλλά ας μην εθελοτυφλούμε.Δεν είμαστε γερμανία ή αγγλία για να διδαχτεί η κοινωνιολογία ευπρεπώς.Και σε αυτό ασφαλώς δε φταίτε εσείς αλλά η ανεπάρκεια και η έλλειψη πόρων που διακρίνει την ελληνική παιδεία.Πώς θα ενδιαφερθώ εγώ για τη σχολή των συγκρούσεων όταν δεν μπορώ να τη δω πιο χειροπιαστά παρά από ένα σχολικό,απρόσωπο και <<άγευστο>> βιβλίο?Τέλος σεβασμός πρέπει να υπάρχει ανάμεσα στους μαθητές και τους καθηγητές.Αυτό είναι αυτονόητο.Όχι όμως ότι και ο καθηγητής πρέπει να λειτουργεί αυταρχικά και φορώντας παρωπίδες.Και δε μιλώ για εσάς αλλά και εσείς γνωρίζετε ότι τέτοιοι καθηγητές υπάρχουν.Επιπροσθέτως,δε θέλω να επικρίνω την τακτική σας στην τάξη αλλά γιατί (αντί να τους σηκώνετε) να μην τους υποχρεώνατε να κάνουν μια εργασία πάνω στον μάρξ ή τον κόντ για παράδειγμα και τις θεωρίες τους?Θα ήταν ωφέλιμο και για τις δύο πλευρές.Και προσωπική άποψη είναι ότι αν σηκώνετε ένα μαθητή στον πίνακα αυτός την επόμενη φορά είναι λιγότερο πιθανό να προσέξει.Και αν τελικά προσέξει θα το κάνει μόνο και μόνο για να μην περάσει τα ίδια και όχι λόγω ενδιαφέροντος.
άκου να σου πώ εκείνος που σηκωθεί να διδάξει οπως λές μόνο και μόνο για να μην περάσει τα ίδια και την άλλη φορά και σίγουρα χωρίς να τον ενδιαφέρει το μάθημα απλά το κάνω για να μην ενόχλει τους υπόλοιπους
που θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα.δεν το κάνω επειδή συχέχομαι αυτούς τους μαθητές.και τέλος αν τους βάλω άσκηση δεν θα την κάνουν πολύ απλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dante ravenclaw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dante ravenclaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
άκου να σου πώ εκείνος που σηκωθεί να διδάξει οπως λές μόνο και μόνο για να μην περάσει τα ίδια και την άλλη φορά και σίγουρα χωρίς να τον ενδιαφέρει το μάθημα απλά το κάνω για να μην ενόχλει τους υπόλοιπους
που θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα.δεν το κάνω επειδή συχέχομαι αυτούς τους μαθητές.και τέλος αν τους βάλω άσκηση δεν θα την κάνουν πολύ απλά.

Δηλαδή ουσιαστικά περιθωριοποιείτε αυτούς τους μαθητές?Αυτό δε θα μπορούσα παρά να το επικρίνω.Διότι κατά βάθος δεν υπάρχουν καλοί και κακοί μαθητές.Και δε σημαίνει ότι όποιος δε διαβάζει δεν είναι και έξυπνος.Απλά κάποια άτομα χρειάζονται κάποιο κίνητρο,κάποια <<αφύπνιση>> την οποία δυστυχώς οι περισσότεροι καθηγητές δε τη δίνουν.Και ναι μπορεί να μην την κάνουν την άσκηση οι 9 από τους 10 μαθητές αλλά 1 είναι πολύ πιθανό να την κάνει.Και αυτό είναι πραγματικό κέρδος,τόσο για εσάς όσο και για τον μαθητή.Ο μαθητής πρέπει να προσαρμοστεί και να ενταχθεί στο γκρουπ των μαθητών οι οποίοι παρακολουθούν το μάθημα και όχι να τίθεται στο περιθώριο,να γίνεται δηλαδή θύμα μόνο και μόνο γιατί δεν υπάρχει κανείς να τον καθοδηγήσει και να του δώσει σωστές κατευθυντήριες γραμμές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ponokos

Νεοφερμένος

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Δηλαδή ουσιαστικά περιθωριοποιείτε αυτούς τους μαθητές?Αυτό δε θα μπορούσα παρά να το επικρίνω.Διότι κατά βάθος δεν υπάρχουν καλοί και κακοί μαθητές.Και δε σημαίνει ότι όποιος δε διαβάζει δεν είναι και έξυπνος.Απλά κάποια άτομα χρειάζονται κάποιο κίνητρο,κάποια <<αφύπνιση>> την οποία δυστυχώς οι περισσότεροι καθηγητές δε τη δίνουν.Και ναι μπορεί να μην την κάνουν την άσκηση οι 9 από τους 10 μαθητές αλλά 1 είναι πολύ πιθανό να την κάνει.Και αυτό είναι πραγματικό κέρδος,τόσο για εσάς όσο και για τον μαθητή.Ο μαθητής πρέπει να προσαρμοστεί και να ενταχθεί στο γκρουπ των μαθητών οι οποίοι παρακολουθούν το μάθημα και όχι να τίθεται στο περιθώριο,να γίνεται δηλαδή θύμα μόνο και μόνο γιατί δεν υπάρχει κανείς να τον καθοδηγήσει και να του δώσει σωστές κατευθυντήριες γραμμές.
αφήστε αυτά να τα κρίνουμε εμείς οι καθηγητές και όχι εσείς εγώ πιστεύω πως οι κακοί μαθητές είναι ποιο έξυπνοι σε άλλα πράγματα,αλλά πιστεύω πως φταίνε τα γονίδια των γονέων παράδειγμα ο,τ είναι και ο πατέρας σε μόρφωση το ίδιο θα είναι και ο υιός του αυτό που σου λέω το διδάχτηκα στον μεταπτυχιακό μου στην επιστήμη της ψυχολογίας στην Ιταλία,και αυτό το στηρίζω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dante ravenclaw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dante ravenclaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
αφήστε αυτά να τα κρίνουμε εμείς οι καθηγητές και όχι εσείς εγώ πιστεύω πως οι κακοί μαθητές είναι ποιο έξυπνοι σε άλλα πράγματα,αλλά πιστεύω πως φταίνε τα γονίδια των γονέων παράδειγμα ο,τ είναι και ο πατέρας σε μόρφωση το ίδιο θα είναι και ο υιός του αυτό που σου λέω το διδάχτηκα στον μεταπτυχιακό μου στην επιστήμη της ψυχολογίας στην Ιταλία,και αυτό το στηρίζω.

Εντάξει τότε,συμφωνούμε και οι δύο.Ας αφήσουμε τους καθηγητές να κρίνουν.Εμείς οι δύο δεν έχουμε καμιά δουλειά να ασχολούμαστε;).Ε μάλλον στη ψυχολογία της ιταλίας δεν γίνεται σωστή δουλειά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top