Ποια είναι η γνώμη σας για την Ιστορία;

Creation

New member

Η Creation αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Δηλαδή απ' ότι κατάλαβα η "παπαγαλία" είναι το αντικειμενικό κριτήριο που βάζει τάξη στην εντροπία της θεωρίας της Ιστορίας.

Άσχετο, γιατί σας φαίνεται δύσκολο το κεφάλαιο των κομμάτων; Έχω ακούσει πολλούς να το λένε.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leonigp

New member

Η leonigp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Όντως. Σε ένα τόσο πιεστικό πλαίσιο για το υπομόριο του υπομορίου, δε διακινδυνεύεις. Πάντως, εγώ διάβαζα ππαγαλία και ποτέ δεν τα έγραφα ακριβώς, αλλά πάντα επαιρνα καλούς βαθμούς. Εξαίρεση η ιστορία θεωρητικής που το παραπίεσα κι έχασα 10/100. Με λίγα λόγια, πρώτα διαβάζεις όπως ξέρεις ότι τα μαθαίνεις και μετά το παλεύεις με τη συγκεκριμένη διατύπωση. Έτσι εξασφαλίζεις σίγουρα 16-17, κατά τη γνώμη μου πάντα, και μετά το τυποποιείς ώστε να βεβαιωθείς ότι δε θα χάσεις. Πάντα επεδίωκα στις πηγές να το συνδυάζω με τις πληροφορίες που δίνουν, ακόμα και αν η αναφορά είναι σε συγκεκριμένο κομμάτι. Ήταν κάτι που κι εγώ η ίδια θα έβλεπα θετικά σε γραπτό.

Όσο για τις πολλαπλής επιλογής, το αν η γαλλική επανάσταση π.χ. ήταν αριστοκρατική ή επαναστατική (β΄ λυκείου 2000 ύλη) δεν είναι λεπτομέρεια. Όντως, όμως, είναι πολύ εύκολο να μπουν όχι μόνο λεπτομέρειες, αλλά και ασαφείς ερωτήσεις. Και πάλι, όμως, άλλο η παπαγαλία της διατύπωσης κι άλλο η λεπτομέρεια. Απ'ό,τι κατάλαα οι βαθμοί στην παραπάνω περίπτωση δε χάθηκαν από τις πολλαπλής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

New member

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 86 μηνύματα.
Αυτή η τυποποίηση μου φάνηκε και το πιο δύσκολο κομμάτι. Αν ήθελα απλά ένα καλό βαθμό σ αυτό το #@**μάθημα της ΑΟΔΕ θα μπορούσα να αφιερώσω μόνο το 1/10 του χρόνου και του κόπου που αφιέρωσα τελικά. Ελληνικά ξέρεις, με μερικές καλές αναγνώσεις είσαι σε θέση να αποδώσεις το νόημα. Όπως είπε κι ο Dythor δεν απαιτείται ιδιαίτερη προσπάθεια γι αυτό. Τα υπόλοιπα 9/10 τα αφιέρωσα στις λίγες υπόλοιπες μονάδες μέχρι το 100. Εκτός του ότι ήθελα το κατοστάρι, φοβήθηκα και κάτι άλλο:
Ο διορθωτής δεν είναι βλάκας, τα γνωρίζει όλα αυτά. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι πριν πάρει στα χέρια του το γραπτό μου έχει δει μερικά γραπτά που οι απαντήσεις είναι copy paste από το βιβλίο. Βλέπει τώρα το δικό μου όπου οι απαντήσεις είναι με δικά μου λόγια. Βγάζει λοιπόν το συμπέρασμα ότι οι προηγούμενοι όχι μόνο έχουν καταλάβει το νόημα, αλλά μπήκαν και στον επιπλέον τεράστιο κόπο να τα μάθουν αυτολεξεί. Σε αυτήν την περίπτωση, με τίποτα δεν θα περίμενα τον ίδιο βαθμό με τους προηγούμενους.
Easy to learn, difficult to master, αυτή είναι η γνώμη μου για τα μαθήματα τέτοιου είδους. Βέβαια οι θεωρητικάριοι ίσως να μην αντιμετωπίζουν τόσο μεγάλο πρόβλημα επειδή έχουν μάθει να διαβάζουν με αυτόν τον τρόπο, εμένα πάντως μου φάνηκαν βουνό ακόμη κι αυτές οι 30- 40 σελίδες. Ειδικά στη Θεωρητική που έχει περισσότερα τέτοια μαθήματα αν κάποιος δεν μπορεί με τίποτα να παπαγαλίσει, ή θα πρέπει να ξεχάσει το 100, ή θα πρέπει να αναρωτηθεί μήπως βρίσκεται σε λάθος κατεύθυνση. Όσο για το φροντιστήριο που απαιτεί την Ιστορία αυτολεξεί, εγώ νομίζω ότι απλώς προσπαθεί να προστατεύσει βαθμολογικά τους μαθητές του. Οποιαδήποτε άλλη στάση τη βρίσκω ανεύθυνη. Το φροντιστήριο δεν το πληρώνεις για να σου μάθει Ιστορία αλλά για να γράψεις όσο καλύτερα γίνεται. Το να σου πει "μάθε το βιβλίο της Ιστορίας αυτολεξεί" είναι μια τίμια στάση που σου λέει το αυτονόητο: Στο συγκεκριμένο, μην περιμένεις θαύματα από μένα.


Παρεμπιπτόντως, τώρα σκέφτηκα ότι αν το παραμύθι της κοκκινοσκουφίτσας έμπαινε κάποια στιγμή στην ύλη της θεωρητικής όλοι θα το έγραφαν σωστά, λίγοι όμως θα βαθμολογούνταν με 100/100. This is hardcore. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tolisman

New member

Ο tolisman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών , Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 447 μηνύματα.
ανεξαρτητως απο το τι λετε μερικοι εδω μεσα παιδια εγω εχω να σας πω οτι ο χαμηλοτερος μου βαθμος απο ολα τα μαθηματα ηταν στην ιστορια.Εγραψα 14.7 κ αυτο γιατι δεν μπορεσα ποτε να τη μαθω απ'εξω.Ειναι λιγο βλακεια να γραφεις αρχαια 18 και ιστορια 14.7 αλλα τι να κανεις με αυτο το κωλοσυστημα...-αποψη μου:)

κι εγώ έγραψα Ιστορία 15 και Αρχαία 19,5.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Creation

New member

Η Creation αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Όταν έδινα εξετάσεις...τότε...που υπήρχαν δέσμες :D το μεγάλο μας πρόβλημα ήταν η "παπαγαλία" και πιστεύαμε ότι με την αλλαγή του εξεταστικού συστήματος (ερωτήσεις κλειστού τύπου) και με την ανάλυση των πηγών η παπαγαλία θα περιοριζόταν απο το μάθημα της Ιστορίας.

Τελικά συμπεραίνω από τα λεγόμενα όλων σας ότι μόνο αυτό δεν συμβαίνει. Δεν ήταν το εξεταστικό σύστημα τότε (ούτε τώρα είναι) που επιβάλλει την "παπαγαλία" όπως επίσης δεν ήταν τα βιβλία, γιατί και το εξεταστικό σύστημα και τα βιβλία άλλαξαν αλλά η "παπαγαλία" μένει.

Τι νομίζετε ότι είναι αυτό που τη διατηρεί; Η γνώμη μου είναι ότι τη διατηρούν οι άνθρωποι: ο καθηγητής που δίνει σε αυτό το μάθημα λιγότερη σημασία από ότι στα αρχαία ή τα λατινικά, ο φροντιστής που ουσιαστικά ακυρώνει τον εαυτό του λέγοντας "μάθε παπαγαλία και θα περάσεις", ο διορθωτής -που είναι ένα καθηγητής ή ένας φροντιστής - και θέλει να ξεμπερδεύει διορθώνοντας πολλά γραπτά γρήγορα, ο συγγραφέας του βοηθήματος που θα δώσει απάντηση στην ερώτηση "Απο εδώ .....μέχρι εδώ" και δεν θα μπει στο κόπο να γράψει όλη την απάντηση έστω και αυτο λεξεί, όλοι με τον τρόπο τους πείθουν τους μαθητές ότι αυτός είναι ο εύκολος, γρήγορος και υπεύθυνος τρόπος :!: για να βγάλει καλό βαθμό στο μάθημα της Ιστορίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

chris_90

New member

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,228 μηνύματα.
Η γνώμη μου είναι ότι τη διατηρούν οι άνθρωποι: ο καθηγητής που δίνει σε αυτό το μάθημα λιγότερη σημασία από ότι στα αρχαία ή τα λατινικά, ο φροντιστής που ουσιαστικά ακυρώνει τον εαυτό του λέγοντας "μάθε παπαγαλία και θα περάσεις", ο διορθωτής -που είναι ένα καθηγητής ή ένας φροντιστής - και θέλει να ξεμπερδεύει διορθώνοντας πολλά γραπτά γρήγορα, ο συγγραφέας του βοηθήματος που θα δώσει απάντηση στην ερώτηση "Απο εδώ .....μέχρι εδώ" και δεν θα μπει στο κόπο να γράψει όλη την απάντηση έστω και αυτο λεξεί, όλοι με τον τρόπο τους πείθουν τους μαθητές ότι αυτός είναι ο εύκολος, γρήγορος και υπεύθυνος τρόπος :!: για να βγάλει καλό βαθμό στο μάθημα της Ιστορίας.
Δεν θα μπορουσες να με καλυψεις περισσοτερο :no1:. Αν και ειμαι θετικος, αν βαλεις οπου ιστορια=>βιολογια κατ, οπου αρχαια=>μαθηματικα και οπου λατινικα=>φυσικη στο παραπανω κειμενο, τα ιδια ισχυουν και σ' εμας...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

raster

New member

Ο raster αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής . Έχει γράψει 86 μηνύματα.
όλοι με τον τρόπο τους πείθουν τους μαθητές ότι αυτός είναι ο εύκολος, γρήγορος και υπεύθυνος τρόπος :!: για να βγάλει καλό βαθμό στο μάθημα της Ιστορίας.
Γρήγορος δεν είναι, εύκολος σίγουρα δεν είναι, υπεύθυνος όμως είναι, με την έννοια ότι αυτός είναι ο τρόπος που αποδεδειγμένα δουλεύει. Την κύρια ευθύνη κατά τη γνώμη μου την έχουν οι εξεταστές που επιλέγουν τα θέματα. Αν τα θέματα είναι τέτοια που έχουν για σωστή απάντηση τη σελίδα τάδε, ευθύνεται αυτός που επέλεξε το θέμα, όχι ο καθηγητής που διδάσκει το μάθημα. Και βέβαια ούτε ο μαθητής που απάντησε αυτολεξεί. Δηλαδή τι περισσότερο θα μπορούσε να κάνει από το να απαντήσει ακριβώς σε αυτό που του ζήτησαν?
Από την άλλη, είναι δύσκολο για την επιτροπή εξετάσεων να κάνει διαφορετικά γιατί μπορεί εύκολα να κατηγορηθούν ότι τα θέματα ήταν εκτός ύλης και επιπλέον ειδικά στα θεωρητικά μαθήματα, θέματα κρίσεως σημαίνουν και βαθμολόγηση κρίσεως και προσωπικά δεν θα μου άρεσε καθόλου κάτι τέτοιο. Ήδη υπάρχει η έκθεση, αν ήταν πχ και η ΑΟΔΕ να φτάσει τα ίδια ποσοστά αναβαθμολογήσεων, τότε μπορούμε κάλλιστα να το διαλύσουμε και να συμφωνήσουμε η εισαγωγή στα πανεπιστήμια να γίνεται με κλήρωση.
Από κει και πέρα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Σιχαίνομαι την παπαγαλία και μάλιστα ο λόγος που διάλεξα την Τεχνολογική είναι ότι οι υπόλοιπες κατευθύνσεις έχουν περισσότερες σελίδες με μπλα μπλα. Παρόλα αυτά, δεν αισθάνομαι ότι με υποχρέωσε κανείς να μάθω αυτολεξεί το βιβλίο, ήταν προσωπική μου επιλογή να παίξω σύμφωνα με τους κανόνες της επιτροπής εξετάσεων. Με αυτά θέλω να πω πως είναι εύκολο να κατηγορούμε την παπαγαλία, κι εγώ μαζί, αλλά υπάρχουν και κάποια minimum standards αξιοπιστίας που πρέπει να τηρηθούν σε ό,τι αφορά τη βαθμολόγηση. Οι πανελλαδικές δεν είναι σαν ένα τυπικό διαγώνισμα που γράφεις στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο. Ένα μόριο μπορεί να σε βάλει ή να βγάλει από τη σχολή που θέλεις. Η παπαγαλία λοιπόν δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένας ηλίθιος, κοπιαστικός, όμως αξιόπιστος τρόπος που σου επιτρέπει να βγεις από την αίθουσα της εξέτασης γνωρίζοντας με μεγάλη ακρίβεια το βαθμό σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Marquis

New member

Ο Marquis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Δυστυχως η ευτυχως, στις περισσοτερες περιπτωσεις το να ξερει καποιος την ιστορια παπαγαλια, εχοντας ομως κατανοησει το περιεχομενο οσων διαβαζει βοηθα στο να επιτυχει βαθμολογιες ανω του 18. Προσωπικα, ξεκινησα προσπαθωντας απλα να κατανοησω τι λεει το βιβλιο, αλλα λογω ενος καθηγητη στο σχολειο ο οποιος τα διορθωνε παρα πολυ αυστηρα, αναγκαστηκα να μπω κι εγω στο παραπανω συστημα. Δεν μετανιωσα, αφου το 19,4 στην Ιστορια ηρθε σαν ανταμοιβη. Παρολα αυτα το να παπαγαλιζεις μονο δε βοηθα. Ατομα που ηξερα το βιβλιο απεξω και ανακατωτα εγραψαν γυρω στο 17. Οπότε θα συστηνα παπαγαλια και κριτικη σκεψη μαζι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

leonigp

New member

Η leonigp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Τα φροντιστήρια κοιτάνε ποσοστά επιτυχίας. Δε σημαίνει ότι όλοι οι καθηγητές είναι καλοί ή ότι έχουν το χρόνο και τη δυνατότητα να ασχοληθούν με κάθε μαθητή. Βάζουν ένα καλούπι που αποδίδει ποσοστά. Μπορεί καν να μην το πιστεύουν οι ίδιοι, αλλά να τους επιβάλλεται ως τρόπος διδασκαλίας. Και πολλοί συμμαθητές (και συμφοιτητές) παπαγαλίζουν χωρίς να καταλαβαίνουν τίποτα (και το παίζουν και μετά). Για μένα η παπαγαλία δεν είναι παράλογος στόχος ακριβώς λόγω της υποκειμενικότητας, αλλά συχνά θα είναι το αποτέλεσμα της χιλιοστής επανάληψης με το λιωμένο πλέον βιβλίο.
(Κάτι τέτοιες στιγμές αναπολώ την ιστορία που διάλεξα στο πανεπιστήμιο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Creation

New member

Η Creation αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος . Έχει γράψει 44 μηνύματα.
Εντάξει παιδιά ....παραδίνομαι :P
Θα φτιάξω ασκήσεις που να διευκολύνουν στην αποστίθηση. Στο κάτω-κάτω δεν θα βγάλουν οι μαθητές "το φίδι απο την τρύπα"....Τα παιδιά δέχονται πιέσεις και αυτό που χρειάζονται είναι η σιγουριά ότι εαν ακολουθήσουν ένα σύστημα θα μάθουν αυτά που χρειάζεται για να περάσουν τις εξετάσεις.

Με την ευκαιρία εύχομαι σε όλους καλή νέα σχολική χρονιά, με πρόοδο και κυρίως με αίσιο τέλος :no1:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kalamatianh

New member

Η Έλλη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών , Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Μεσσήνη (Μεσσηνία). Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Να σας ρωτησω κατι ρε παιδια ??εχω ενα πρροβλημα και δεν μπορω να μαθω οτιδηποτε και αν ειναι αυτο,σε μορφη παπαγαλιας.ολοι οι υπολοιποι ομως τη μαθαινουν ετσι και θελουν να με βαλουν και εμενα στο καλουπι !!! μου λενε συγκεκριμενα πως οι διορθωτες εαν δεν τα εχω επακριβως θα μου αφαιρεσουν μοναδες. ισχυει αυτο ???εσεις πωσ τη μαθαινετε??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maraki love

New member

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών , Φοιτητής του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Θράκης (Αλεξανδρούπολη) και μας γράφει απο Αλεξανδρούπολη (Έβρος). Έχει γράψει 1,985 μηνύματα.
Να σας ρωτησω κατι ρε παιδια ??εχω ενα πρροβλημα και δεν μπορω να μαθω οτιδηποτε και αν ειναι αυτο,σε μορφη παπαγαλιας.ολοι οι υπολοιποι ομως τη μαθαινουν ετσι και θελουν να με βαλουν και εμενα στο καλουπι !!! μου λενε συγκεκριμενα πως οι διορθωτες εαν δεν τα εχω επακριβως θα μου αφαιρεσουν μοναδες. ισχυει αυτο ???εσεις πωσ τη μαθαινετε??

εγώ όπως έχω πει και σε άλλο post τα μάθαινα με δικά μου λόγια και κάποια συκεκριμένα κομμάτια παπαγαλία και έγραψα 18,6! Το παν είναι η κατανόηση και μετά η εκμάθηση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

katerina_mx

New member

Η Κατερινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Να σας ρωτησω κατι ρε παιδια ??εχω ενα πρροβλημα και δεν μπορω να μαθω οτιδηποτε και αν ειναι αυτο,σε μορφη παπαγαλιας.ολοι οι υπολοιποι ομως τη μαθαινουν ετσι και θελουν να με βαλουν και εμενα στο καλουπι !!! μου λενε συγκεκριμενα πως οι διορθωτες εαν δεν τα εχω επακριβως θα μου αφαιρεσουν μοναδες. ισχυει αυτο ???εσεις πωσ τη μαθαινετε??
να σου πω τι εκανα εγω...ποτε δεν μου αρεσε ουτε η ιστορια ουτε η παπαγαλια..ολο τον χρονο προσπαθουσα πρωτα να καταλαβω τι διαβαζα και μετα να το μαθω οσο πιο πιστα γινοταν σε σχεση με το βιβλιο..επειδη δεν ειχα χρονο για επαναληψεις ενα μηνα πριν τις πανελληνιες που δεν πηγαινα σχολειο επιασα ολα τα κεφαλαια και αρχισα να τα διαβαζω και να τα λεω σε καποιον και πραγματι με βοηθησε παρα πολυ..στο τελος μια μερα πριν δωσουμε ειπα ολα τα κεφαλαια(7 ωρες μου πηρε)το αποτελεσμα ηταν να μου βαλουν και οι 2 εξεταστες 20(το μονο μαθημα που πηρα 20)μπορει να μην σου αφαιρεσουν μοναδες αν δεν το γραψεις οπως ειναι μεσα η να σου κοψουν λιγο αλλα κακα τα ψεματα η παπαγαλια μετραει και οσο πιο καλα τα ξερεις τοσο καλυτερα θα τα πας:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DIMOS FOITHTHS

New member

Ο ΔΗΜΟΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Χαλκηδόνα (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 71 μηνύματα.
Να σας ρωτησω κατι ρε παιδια ??εχω ενα πρροβλημα και δεν μπορω να μαθω οτιδηποτε και αν ειναι αυτο,σε μορφη παπαγαλιας.ολοι οι υπολοιποι ομως τη μαθαινουν ετσι και θελουν να με βαλουν και εμενα στο καλουπι !!! μου λενε συγκεκριμενα πως οι διορθωτες εαν δεν τα εχω επακριβως θα μου αφαιρεσουν μοναδες. ισχυει αυτο ???εσεις πωσ τη μαθαινετε??

Να σου πω τι έκανα κι εγώ έναν περίπου χρόνο πριν.... Μάθαινα την ιστορία παπαγαλία μέχρι ενός σημείου. Διάβαζα πολύ καλά το μάθημα, το κατανοούσα και προσπαθούσα να το μάθω - αν γίνεται επακριβώς. Αν δεν μπορούσα κατευθείαν δεν στενοχωριόμουν. Έκανα σχεδιαγράμματα/ διαγράμματα με βέλη και κουκκίδες και προσπαθούσα σχεδιαγραμματικά να το μάθω. Αν μερικές λέξεις δεν μπορούσα να τις αποτυπώσω όπως ήταν μέσα στο σχολικό βιβλίο, τις παραποιούσα πάντοτε όμως ώστε να σχετίζονται με το νόημα του σχολικού βιβλίου. Αλλά αυτό έγινε ελάχιστες φορές. Θέλω να σου πω ότι και αν τα πεις με δικά σου λόγια αλλά ΟΛΑ χωρίς να αφαιρέσεις κάποιο γεγονός, όνομα ή ημερομηνία δεν είναι πρόβλημα. Αυτό μας έλεγαν και οι καθηγητές μας.
Ελπίζω ειλικρινά να σε βοήθησα!! :D:D:D:D:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top