Γενικό -  Ποια είναι η γνώμη σας για την Α' Λυκείου;

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Αυτό αποκλείεται. Μπροστά στους επαγγελματικούς μου στόχους, η φιλία δεν θα μου σταθεί εμπόδιο.Σημειώνω όμως ότι τότε θα έχω εξοικειωθεί με το νέο περιβάλλον. Άλλο να είσαι Α' πρώτες μέρες και άλλο Β'.
προφανώς και θα κάνεις αυτό που λες, για αυτό και το έθεσα έτσι..για να σκεφτείς ότι συμβαίνει κάτι αντίστοιχο. Μπορεί στο τμήμα της κατεύθυνσης να είσαι με 15 παιδιά τα οποία είτε θα ξέρεις μόνο τυπικά είτε και καθόλου. Δεν γίνεται να αφήσεις κάτι τέτοιο να σταθεί εμπόδιο σε καμία περίπτωση.
Αφού δέχθηκαν την αμοιβαία ανταλλαγή, ελπίζω να σε βοηθήσει οντως το περιβάλλον να εξοικιωθείς γρηγορότερα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Melania~

Περιβόητο μέλος

Η Insomnia ♥ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,354 μηνύματα.
προφανώς και θα κάνεις αυτό που λες, για αυτό και το έθεσα έτσι..για να σκεφτείς ότι συμβαίνει κάτι αντίστοιχο. Μπορεί στο τμήμα της κατεύθυνσης να είσαι με 15 παιδιά τα οποία είτε θα ξέρεις μόνο τυπικά είτε και καθόλου. Δεν γίνεται να αφήσεις κάτι τέτοιο να σταθεί εμπόδιο σε καμία περίπτωση.
Αφού δέχθηκαν την αμοιβαία ανταλλαγή, ελπίζω να σε βοηθήσει οντως το περιβάλλον να εξοικιωθείς γρηγορότερα..

Σε ευχαριστώ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Εγώ προσωπικά δεν κλαίγομαι τζει τζει :) αλλά πιστεύω ότι όταν έχεις την δυνατότητα να αλλάξεις για να είσαι σε ένα πιο φιλικό περιβάλλον τότε δεν λες και όχι. Παίζει σημαντικό ρόλο στην απόδοση κάθε μαθητή να είναι σε ένα περιβάλλον που να μην νιώθει "ξένος" ή αμηχανία ή να ντρέπεται να εκφέρει την άποψή του. Κι εμένα προσωπικά μου φαίνεται απίστευτα η αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος. Ίσως και να ευθύνεται στο ότι είχα υπέροχη προηγούμενη τάξη και 3 χρόνια βαδίζαμε πλάι πλάι (με τους περισσότερους είμαστε και από το δημοτικό μαζί).Όταν λοιπόν χάνεις κάτι πολύ καλό, στενοχωριέσαι. Φυσικό είναι.
Kανονικά δεν επιτρέπεται να υπάρχει άλλος τρόπος χωρισμού, πέραν της αλφαβητικής σειράς...

Και χαίρομαι που το σχολείο μου είναι σοβαρό και χώρισε τα τμήματα της Α', αλλά και της Β' και της Γ', βάσει αλφαβητικής σειράς. Όχι βάσει κατευθύνσεως, μαθήματος επιλογής και βλακειούλες. Σε αυτές τις περιπτώσεις το τμήμα χωρίζεται.

Έτσι πρέπει:pfff:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Kανονικά δεν επιτρέπεται να υπάρχει άλλος τρόπος χωρισμού, πέραν της αλφαβητικής σειράς...

Και χαίρομαι που το σχολείο μου είναι σοβαρό και χώρισε τα τμήματα της Α', αλλά και της Β' και της Γ', βάσει αλφαβητικής σειράς. Όχι βάσει κατευθύνσεως, μαθήματος επιλογής και βλακειούλες. Σε αυτές τις περιπτώσεις το τμήμα χωρίζεται.

Έτσι πρέπει:pfff:
ποιο σχολείο δεν τα χωρίζει έτσι?:eek::hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
ποιο σχολείο δεν τα χωρίζει έτσι?:eek::hmm:
Μερικά σχολεία, εκτός από την αλφαβητική σειρά, χρησιμοποιούν και άλλα κριτήρια. Π.χ. κατεύθυνση, μάθημα επιλογής, ξένη γλώσσα (όπως είπα παραπάνω).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Μερικά σχολεία, εκτός από την αλφαβητική σειρά, χρησιμοποιούν και άλλα κριτήρια. Π.χ. κατεύθυνση, μάθημα επιλογής, ξένη γλώσσα (όπως είπα παραπάνω).
τώρα για ποια τάξη μιλάμε? τι ξένη γλώσσα? δηλαδή τα 5 άτομα που παίρνουν ως βασική γλώσσα τα Γαλλικά γίνονται άλλο τμήμα για όλη την χρονιά?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
1.) τώρα για ποια τάξη μιλάμε? 2.) τι ξένη γλώσσα? 3.) δηλαδή τα 5 άτομα που παίρνουν ως βασική γλώσσα τα Γαλλικά γίνονται άλλο τμήμα για όλη την χρονιά?
1.) Για όλες τις τάξεις μιλάμε. Γενικά:P
2.) Ξένη γλώσσα (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά).
3.) Ανάλογα με τον αριθμό μαθητών της τάξης, υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις. Π.χ. εμείς που είμαστε 24 μαθητές στο τμήμα και δήλωσαν μόνο 9 γερμανικά και 6 γαλλικά, θα αναγκαστούν να κάνουν ΟΛΟΙ αγγλικά γιατί δεν συμπληρώνουν τον ελάχιστο αριθμό για να δημιουργηθεί τμήμα γαλλικών/γερμανικών.

Σε κάθε περίπτωση, τα τμήματα πρέπει να χωρίζονται με αλφαβητική σειρά και όχι βάσει άλλων παραγόντων (κατεύθυνση, μάθημα επιλογής, ξένη γλώσσα κλπ.)

(Γιάννη, κατάλαβέ το, νυστάζω πάρα πολύ και με νευριάζει που δεν καταλαβαίνεις κάτι τόσο απλό:redface:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

*Serena*

Τιμώμενο Μέλος

Η Raven αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και μας γράφει απο Ρωσία (Ευρωπαϊκή Ρωσία). Έχει γράψει 5,992 μηνύματα.
Kανονικά δεν επιτρέπεται να υπάρχει άλλος τρόπος χωρισμού, πέραν της αλφαβητικής σειράς...

Και χαίρομαι που το σχολείο μου είναι σοβαρό και χώρισε τα τμήματα της Α', αλλά και της Β' και της Γ', βάσει αλφαβητικής σειράς. Όχι βάσει κατευθύνσεως, μαθήματος επιλογής και βλακειούλες. Σε αυτές τις περιπτώσεις το τμήμα χωρίζεται.

Έτσι πρέπει:pfff:
Από πότε η σοβαρότητα ενός σχολείου κρίνεται από τον τρόπο με τον οποίο χωρίζουν τα τμήματα? :P

Σε μεγάλα σχολεία όπως το δικό μου (680 μαθητές περίπου) , δεν είναι πάντα εφικτό αυτό.
Ρωτήσαμε πέρυσι έναν καθηγητή γιατί μας χωρίζουν με βάση το μαθημα επιλογής και μας είπε πως πέρα από τον υποχρεωτικό χωρισμό για τις κατευθύνσεις, δεν είναι δυνατόν να χωρίζόμαστε και για το μάθημα επιλογής καθώς ούτε το πρόγραμμα δεν βγαίνει, όυτε οι αιθουσες δεν φτάνουν.
Για παράδειγμα, εμείς που κάναμε Αστρονομία (δεν κάναμε αλλά anyway :P) αν είχαμε χωριστεί αυστηρά με αλφαβητική σειρά, θα έπρεπε να συμπίπτει το πρόγραμμα 4 τμημάτων για να κάνουμε κανονικά το μάθημα επιλογής. :confused: Ε δεν γίνεται αυτό!
Οι αστρονόμοι είμασταν λίγοι, οι πληροφορικοί όμως που ήταν οι διπλάσιοι πως θα φτιαχνόταν τα τμήματα τους? :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
1.) Για όλες τις τάξεις μιλάμε. Γενικά:P
2.) Ξένη γλώσσα (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά).
3.) Ανάλογα με τον αριθμό μαθητών της τάξης, υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις. Π.χ. εμείς που είμαστε 24 μαθητές στο τμήμα και δήλωσαν μόνο 9 γερμανικά και 6 γαλλικά, θα αναγκαστούν να κάνουν ΟΛΟΙ αγγλικά γιατί δεν συμπληρώνουν τον ελάχιστο αριθμό για να δημιουργηθεί τμήμα γαλλικών/γερμανικών.

Σε κάθε περίπτωση, τα τμήματα πρέπει να χωρίζονται με αλφαβητική σειρά και όχι βάσει άλλων παραγόντων (κατεύθυνση, μάθημα επιλογής, ξένη γλώσσα κλπ.)

(Γιάννη, κατάλαβέ το, νυστάζω πάρα πολύ και με νευριάζει που δεν καταλαβαίνεις κάτι τόσο απλό:redface:)
ναι μιλάμε για το χωρισμό των κανονικών τμημάτων, εσύ μιλάς για τον χωρισμό των τμημάτων συγκεκριμένων μαθημάτων.
μάλλον η νύστα σε νευριάζει και όχι εγώ:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
ναι μιλάμε για το χωρισμό των κανονικών τμημάτων, εσύ μιλάς για τον χωρισμό των τμημάτων συγκεκριμένων μαθημάτων.
μάλλον η νύστα σε νευριάζει και όχι εγώ:)
ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ.

Μερικά σχολεία χωρίζουν τα κανονικά τμήματα με τον τρόπο που είπα στα 4 post μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ.

Μερικά σχολεία χωρίζουν τα κανονικά τμήματα με τον τρόπο που είπα στα 4 post μου.
Δηλαδή αν 15 επιλέξουν θεωρητική θα τους δημιουργήσουν τμήμα και για τα μαθήματα Γ.Π; Δεν νομίζω να συμβαίνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Δηλαδή αν 15 επιλέξουν θεωρητική θα τους δημιουργήσουν τμήμα και για τα μαθήματα Γ.Π; Δεν νομίζω να συμβαίνει.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν συμβαίνει:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ και δεν συμβαίνει:P
Κι εγώ αυτό πιστεύω. Φέτος σε εμάς έφεραν δύο παιδιά απο το άλλο τμήμα για να είναι μαζί με τα άλλα παιδιά απο το τμήμα μου που έκαναν ΑΟΘ, για διευκόλυνση του προγράμματος δηλαδή. Φαντάσου για 5 άτομα που δίνουν ΑΟΘ να τους κάνουν ξεχωριστό τμήμα στα ΓΠ :hehe:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Δηλαδή αν 15 επιλέξουν θεωρητική θα τους δημιουργήσουν τμήμα και για τα μαθήματα Γ.Π; Δεν νομίζω να συμβαίνει.
Στο δικό μας σχολείο έτσι τους χώρισαν. Τα κυρίως τμήματα (γενικής παιδείας) αλφαβητικά. Τα τμήματα των κατευθύνσεων γίνονται με "συνέργεια" δύο (ή περισσότερων τμημάτων), πάλι αλφαβητικά. Π.χ. Οι θεωρητικοί του Γ1 και του Γ2 συντάσσουν ένα τμήμα κατεύθυνσης. Κάνουν τα μαθήματα της κατεύθυνσης και μετά πηγαίνουν όλοι οι μαθητές (θεωρητικοί-θετικοί-τεχνολογικοί του Γ1, πχ) και κάνουν μάθημα γενικής παιδείας με το Γ1.

Απλό είναι στην πράξη:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Στο δικό μας σχολείο έτσι τους χώρισαν. Τα κυρίως τμήματα (γενικής παιδείας) αλφαβητικά. Τα τμήματα των κατευθύνσεων γίνονται με "συνέργεια" δύο (ή περισσότερων τμημάτων), πάλι αλφαβητικά. Π.χ. Οι θεωρητικοί του Γ1 και του Γ2 συντάσσουν ένα τμήμα κατεύθυνσης. Κάνουν τα μαθήματα της κατεύθυνσης και μετά πηγαίνουν όλοι οι μαθητές (θεωρητικοί-θετικοί-τεχνολογικοί του Γ1, πχ) και κάνουν μάθημα γενικής παιδείας με το Γ1.

Απλό είναι στην πράξη:P
ναι και σου λέμε που υπάρχει κάτι διαφορετικό?:P παντού έτσι γίνεται..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νηρηίς

Διάσημο μέλος

Η Νηρηίς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,645 μηνύματα.
Στο δικό μας σχολείο έτσι τους χώρισαν. Τα κυρίως τμήματα (γενικής παιδείας) αλφαβητικά. Τα τμήματα των κατευθύνσεων γίνονται με "συνέργεια" δύο (ή περισσότερων τμημάτων), πάλι αλφαβητικά. Π.χ. Οι θεωρητικοί του Γ1 και του Γ2 συντάσσουν ένα τμήμα κατεύθυνσης. Κάνουν τα μαθήματα της κατεύθυνσης και μετά πηγαίνουν όλοι οι μαθητές (θεωρητικοί-θετικοί-τεχνολογικοί του Γ1, πχ) και κάνουν μάθημα γενικής παιδείας με το Γ1.

Απλό είναι στην πράξη:P
Άρα τα ΓΠ τα κάνουν όλοι μαζί.

Παντού αυτό συμβαίνει. Εμείς είχαμε Γ1 και Γ2. Στην κατεύθυνσή μου ήμασταν όλοι οι θεωρητικοί του Γ1 και του Γ2 και στα μαθήματα Γ.Π ο καθένας πήγαινε στο τμήμα του σύμφωνα με τον διαχωρισμό που είχε γίνει με αλφαβητική σειρά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Σε κάποια σχολεία (ξαναλέω κάποια) γίνεται βάσει κατεύθυνσης, επιλογής και μπλα μπλα μπλα...

Αρκετά το ζαλίσαμε το θέμα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Matthaios

Νεοφερμένος

Ο Matthaios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 47 μηνύματα.
Οι πρώτες μέρες πηγαίνουν πολύ καλά. Γνωρίζουμε νέους καθηγητές, το κλίμα σίγουρα είναι εντελώς διαφορετικό. Πλέον βρισκόμαστε σε θέση όπου θα πάρουμε αποφάσεις σοβαρές, οπότε μας συμβουλεύουν, μας μιλούν με άλλο τρόπο.
Το άγχος μου είναι να κρατήσω τους βαθμούς του Γυμνασίου, να γίνω πιο ώριμος και επιτέλους να μάθω να διαβάζω σαν άνθρωπος. Θέλω να πω, είμαι μαθητής του 19, αλλά πάλι έχω τις αμφιβολίες μου σχετικά με το αν διαβάζω σωστά και αν μου αξίζουν οι βαθμοί.
Θα δούμε, αρχή είναι ακόμα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xaris SSSS

Διάσημο μέλος

Ο Xaris SSSS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,139 μηνύματα.
Οι πρώτες μέρες πηγαίνουν πολύ καλά. Γνωρίζουμε νέους καθηγητές, το κλίμα σίγουρα είναι εντελώς διαφορετικό. Πλέον βρισκόμαστε σε θέση όπου θα πάρουμε αποφάσεις σοβαρές, οπότε μας συμβουλεύουν, μας μιλούν με άλλο τρόπο.
Το άγχος μου είναι να κρατήσω τους βαθμούς του Γυμνασίου, να γίνω πιο ώριμος και επιτέλους να μάθω να διαβάζω σαν άνθρωπος. Θέλω να πω, είμαι μαθητής του 19, αλλά πάλι έχω τις αμφιβολίες μου σχετικά με το αν διαβάζω σωστά και αν μου αξίζουν οι βαθμοί.
Θα δούμε, αρχή είναι ακόμα...

Κι εγώ ακριβώς αυτό νιώθω!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sweet11

Νεοφερμένος

Η sweet11 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
η χειροτερη!!χαχα οχι ενταξει..:P καλα ειναι μωρε ισως λιγο καλυτερα απο το γυμνασιο αλλα με χαλαει το περισσοτερο διαβασμα και που με χωρισαν απο φιλες λογω αλαγης τμηματων:( ενταξει παντως τα παιδια μου φαινονται πιο καλα και πιο ωριμα (λεμε τωρα):P σε γενικες γραμμες(πολυ γενικες)καλαα!!!:clapup::clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top