Πιστεύετε ότι οι καθηγητές πρέπει να βάζουν σε όλους 20 στη Γ';

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Δεν μου απάντησες, είναι προφανές.
Και μη μου πεις την καραμέλα ότι στις εξετάσεις θα ξεχωρίσουν αφού σου φέρνω αριθμητικό παράδειγμα που ο μέτριος γίνεται άριστος χαριστικότατα.
Αν δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι άδικο, οκ, τότε έχουμε διαφορετική άποψη περί δίκαιου και αδίκου.
Και σε προλαβαίνω, μη μου πεις για τα ιδιωτικά, γιατί σου λέω ότι είναι πολύ μικρό ποσοστό. Δεν μπορείς για το 5% να κάνεις άδικο και το υπόλοιπο 95%!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Δεν μου απάντησες, είναι προφανές.
Και μη μου πεις την καραμέλα ότι στις εξετάσεις θα ξεχωρίσουν αφού σου φέρνω αριθμητικό παράδειγμα που ο μέτριος γίνεται άριστος χαριστικότατα.
Αν δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι άδικο, οκ, τότε έχουμε διαφορετική άποψη περί δίκαιου και αδίκου.
Και σε προλαβαίνω, μη μου πεις για τα ιδιωτικά, γιατί σου λέω ότι είναι πολύ μικρό ποσοστό. Δεν μπορείς για το 5% να κάνεις άδικο και το υπόλοιπο 95%!
Πώς γίνεται ο μέτριος άριστος?,επειδή του έβαλε αυτόν το βαθμό ο καθηγητής του.Σημασία έχει το αποτέλεσμα, το οποίο φαίνεται στο τέλος της χρονιάς.

προφανώς

κάνω copy paste αυτό που έγραψα σε προηγούμενο ποστ:Αυτό το ποσοστό το μικρό που λες γιατί να έχει πλεονέκτημα?,δεν το καταλαβαίνω.Δηλαδή υποστηρίζεις ότι όποιος έχει λεφτά μπορεί να εξαγοράσει βαθμούς και να έχει πλεονέκτημα.

και όμως μπορώ(και ένας να ήταν πάλι θα μιλούσα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το αποτέλεσμα, καλώς ή κακώς φαίνεται στο βαθμό, δεν φαίνεται σε καμία ηθική ικανοποίηση!
Άρα αριθμούς κοιτάμε, και οι αριθμοί δείχνουν αυτό που σου είπα και πιο πάνω.

Με την ίδια λογική που εσύ μπορείς, μπορούν και οι άριστοι να απαιτήσουν το αντίστροφο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Το αποτέλεσμα, καλώς ή κακώς φαίνεται στο βαθμό, δεν φαίνεται σε καμία ηθική ικανοποίηση!
Άρα αριθμούς κοιτάμε, και οι αριθμοί δείχνουν αυτό που σου είπα και πιο πάνω.

Με την ίδια λογική που εσύ μπορείς, μπορούν και οι άριστοι να απαιτήσουν το αντίστροφο.
τους αριθμούς κοιτάμε ασφαλώς,αλλά τους τελικούς.μήπως γράφω ακατανόητα?δεν νομίζω.Απαντάς σε ότι σου αρέσει,όχι σε όλα ,όπως αυτό :Αυτό το ποσοστό το μικρό που λες γιατί να έχει πλεονέκτημα?,δεν το καταλαβαίνω.Δηλαδή υποστηρίζεις ότι όποιος έχει λεφτά μπορεί να εξαγοράσει βαθμούς και να έχει πλεονέκτημα.

μα ο άριστος δεν αδικείται αν παίρνουν όλοι 20.(άποψη μου τέλος δεν την αλλάζω), πες ότι θες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas_GR

Νεοφερμένος

Ο Kostas_GR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
Άν ένας μαθητής γράψει 16 στις πανελλήνιες και το καθητής του έχει βάλει 20, ο βαθμός του θα γίνει 16,6 στις πανελλήνιες,
Άν ενας άλλος γράψει 19 και του έχει βάλει 20 ο καθηγητής ο βαθμός του θα γίνει 19.3

Αν τωρα ο πρώτος μαθητής ηταν απο ιδιωτικό και ενας άλλος με προφορικό 16 γράψει 16, θα έχει 16 στις πανελλήνιες,
που υπάρχει η αδικιά;

και απο ότι κατάλαβα εσείς κοιτάτε το βαθμό απολυτηρίου!!!! ο οποίος δεν έχει καμία σημασία. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
και απο ότι κατάλαβα εσείς κοιτάτε το βαθμό απολυτηρίου!!!! ο οποίος δεν έχει καμία σημασία. :hmm:

οχι ,πώς το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αν ισχύουν πάντως τα μαθηματικά που είπε το παιδί, τότε δεν έχει όντως σημασία. Απλά εγώ είχα λανθασμένη εντύπωση αναπροσαρμογής!!!!:redface:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kostas_GR

Νεοφερμένος

Ο Kostas_GR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 36 μηνύματα.
οχι ,πώς το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα?
Δεν αναφερόμουν σε 'σένα


Αν ισχύουν πάντως τα μαθηματικά που είπε το παιδί, τότε δεν έχει όντως σημασία. Απλά εγώ είχα λανθασμένη εντύπωση αναπροσαρμογής!!!!:redface:
ο προφορικός μετράει για μόλις το 30% του βαθμού ενω το 70% είναι ο γραπτός σου βαθμός, και ο προφορικός πρέπει να απέχει +-2 απο τον γραπτο, δηλαδη αν εχεις 19 προφορικο και γραψεις 15 ο προφορικος σου θα γινει 17 μονο για να υπολογιστει ο βαθμος σου στις πανελληνιες, και αυτο σημαινει οτι ο βαθμος μπορει να μεταβληθεί μόλις +- 0.6, άν ο καθηγητής σου έχει βάλει χαμηλότερο απο αυτό που έγραψες μπορεί να χάσεις μέχρι 0.6 στις πανελλήνιες.

Να διωρθώσω πως έχει σημασία όταν κάποιο καθηγητές βάζουν σε όλους 20 ενω άλλοι όχι!

https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-...anelladikes-ypologismos-baymou-prosbashs.html

Μαλλον είχες παρεξηγήσει τον τρόπο υπολογισμού! επίσης έχουν σημασία και τα μαθήματα βαρύτητας, ανάλογα το πεδίο που θέλεις και την κατεύθυνση σου. Αλλά αυτό είναι άλλο.

Φιλικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 39 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Σε ευχαριστώ πάντως για τη διόρθωση, είναι η αλήθεια ότι έχει πάψει να με απασχολεί σε πρακτικό επίπεδο πάρα πολλά χρόνια!Αλλά υπέθετα ότι για να μη με διορθώνει κανείς, έτσι είναι!!

Η άποψη μου δεν αλλάζει αλλά επειδή έχει και άλλες προεκτάσεις, δεν είναι θέμα αυτού του τόπικ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω ότι είναι άδικο να μετράνε οι βαθμοί των τετραμήνων, καθώς άλλοι καθηγητές βαθμολογούνε ελαστικά και άλλοι αυστηρά, ενώ βλέπουμε άτομα να χάνουν σχολές για 1 μόριο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Εμάς ο νέος μας μαθηματικός (τεχνολογική κατευθ./μαθηματικά κατεύθ.) , νέος, μας πληροφορεί ότι στο 1ο 4άμηνο όλοι 19 και στο επόμενο 20, οι καλοί τουλάχιστον.. και από τους 15 μαθητές στο τμήμα ήμουν ο μόνος που αντέδρασε. Με 19 στο 1ο και 20 στο 2ο, ο μέσος όρος βγαίνει στο 19,5, πράγμα που σημαίνει ότι εαν γράψεις από 17μισό μέχρι 20 χάνεις ενα ποσο των 30 περίπου μορίων... Ποιός μου υπόσχεται ότι από αυτά τα 30 μόρια δεν θα κριθεί η σχολή μου, το μέλλον μου γενικότερα; 1,3 έχουν συντελεστή τα μαθηματικά, δεν είναι αμελητέο. Προσωπικά είμαι αριστούχος μαθητής, που δεν δημιουργώ φασαρίες και πάντα προσέχω στο μάθημα.. Γιατί λοιπόν να με βάζει στο ίδιο τσουβάλει (βάζοντας μου 19) με μικρότερης απόδοσης μαθητές (ή καλύτερα τους παντελώς αδιάφορους, επειδή πιστεύω ότι αν κάποιος καταβάλει προσπάθεια, έστω κ μικρή, αξίζει για 20,στην 3η); Και γιατί να καταδικάζει ένα μαθητή για ποσα χρόνια, στην περίπτωση που ο μαθητής θα θέλει να διαβάσει κάποια άλλη χρονιά;
Ασφαλώς τον έπιασα και του μίλησα και τι είπε ο θεός την επόμενη μέρα; "Στο πρόχειο θα μπούν θέματα αγγούρια, επίπεδο Αϊνστάιν κτλ... Για αυτούς που θέλουν να γράψουν 20"(σποντα). Αλλιώς συμβιβαστείτε με το 19...
Τι προσφέρει να βάλεις θέματα που δεν υπάρχει περίπτωση να μπουν ποτέ; Θέματα που δεν θα κρίνουν το ποιος ξέρει ουσιαστικά, αλλά θα δείχνουν μόνο αυτόν που πάει φροντιστήριο σε σένα; Να το παίξεις μούρη, φίρμα, καθηγηταράς κτλ; Σε ποιους, στους μαθητές;
Και αυτό που με προβληματίζει περισσότερό είναι η μηδενική αντίδραση από τους λοιπούς συμμαθητές...
:/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

coco :D

Νεοφερμένος

Η coco :D αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Β' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Απόλυτο δίκιο έχεις ... και εγώ τυγχάνω μαθήτρια του 20 και πως με τσαντίζουν κάτι τέτοια των καθηγητών δεν λέγεται ... Οι καθηγητές πρέπει να βάζουν σε αυτούς που το αξίζουν 20 από το πρώτο τετράμηνο... και μάλιστα εγώ παλιότερα είχα έναν καθηγητή ο οποίος έλεγε ότι στο 1ο τρίμηνο θα μας βάλει 18 (ακόμα και 20 να γράψουμε ) μετά 19 και μετά 20 αν είμαστε καλοί ... και γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο έχασα για 0.1 τη σημαία πέρσι... :@:@:@:@
Τώρα πες μου αυτός ο άνθρωπος δεν είναι μ******ς ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Γιατί πολύ απλά δεν φτάνετε το θέμα μέχρι την διεύθυνση; Ειδικά σε μαθήματα όπως μαθηματικά που μπορείς πανεύκολα να αποδείξεις ότι αξίζεις το 20 (ενώ στα θεωρητικά μαθήματα μπορεί άνετα να πει ο φιλόλογος "πετάει ο γάιδαρος; πετάει") μπορείς να βρεις το δίκιο σου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ryuzaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Lost in Infinity αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,892 μηνύματα.
Γιατί Γιώργο, αν σου βάλει θέματα 'για εξαίρετους ΚΑΘηγητές' όπως είπα θα γράψεις σίγουρα κάτω από 20, και βέβαια κάτω από αυτό που αξίζεις... Οπότε δεν θα τρο βρείς το δίκιο σου, no way...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Γιατί Γιώργο, αν σου βάλει θέματα 'για εξαίρετους ΚΑΘηγητές' όπως είπα θα γράψεις σίγουρα κάτω από 20, και βέβαια κάτω από αυτό που αξίζεις... Οπότε δεν θα τρο βρείς το δίκιο σου, no way...
Στα Μαθηματικά και τη Φυσική μπορείς εύκολα να αποδείξεις ότι κάτι είναι εκτός ύλης, γιατί για να βάλει τέτοια πράγματα θα πρέπει να βάλει θέματα που κινούνται σε επίπεδο Ολυμπιάδας.

Κοίτα, σε παράλογα θέματα μπορείς να βρεις το δίκιο σου αν το κυνηγήσεις. Απειλήστε ότι θα φτάσετε μέχρι την Δευτεροβάθμια αν χρειαστεί! Άμα δεν καταλάβουν, κάντε το, δεν έχετε να χάσετε τίποτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Στη Γ επιβάλλεται το 20 σε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα ανεξαρτήτως μαθητή/επίδοσης. Πρώτο, γιατί ο καθηγητής δεν μπορεί ποτέ να είναι σε θέση να γνωρίζει τις ακριβείς ικανότητες του μαθητή. Δεύτερο, γιατί αλλιώς ωθείται η βαθμοθηρία στα άκρα, δεν γίνεται να καθίσταται ο μαθητής σε τέτοιο βαθμό εξαρτημένος από τον καθηγητή, ο οποίος εκβιάζει τους μαθητές με την πρώτη ευκαιρία. Και τρίτο, θα το πω κι ας φάω βρισίδι, είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχουν σχολεία σε επαρχία, με 10 άτομα στην τάξη, στα μισά εκ των οποίων ο καθηγητής κάνει ιδιαίτερα, και ιδιωτικά σχολεία στα οποία το 20 σε τέτοια μαθήματα είναι δεδομένο. Δεν μπορούμε λοιπόν να μιλάμε για αντικειμενικότητα όταν ξέρουμε ότι συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Μιλάμε για γραπτές εξετάσεις. Άν θες να το παίξεις μάγκας, τότε απόδειξέ το μέσω των γραπτών σου, όπως και όλη η υπόλοιπη Ελλάδα, και όχι από το πόσο καλό παιδάκι είσαι μέσα στην τάξη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Στη Γ επιβάλλεται το 20 σε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα ανεξαρτήτως μαθητή/επίδοσης.
Γιατί ένας σωστός καθηγητής ΔΕΝ βάζει σε όλους 20:

1) Γιατί κάνει όπως πρέπει το μάθημα του.
2) Γιατί είναι σε θέση να αξιολογεί σωστά τους μαθητές του.
3) Γιατί δεν βαριέται να βάζει και να διορθώνει τακτικά τεστ και διαγωνίσματα και έτσι έχει την αληθινή εικόνα της τάξης του.
4) Γιατί δεν θέλει να γίνεται αρεστός γλύφοντας τους μαθητές του.
5) Γιατί μπορεί να προβλέψει πόσο θα γράψει κάθε μαθητής του και φροντίζει να έχει στα προφορικά τις δύο παραπάνω μονάδες από τα γραπτά.
6) Γιατί ξέρει ότι δεν είναι δίκαιο να ισοπεδώνει τα πάντα.
7) Γιατί πιστεύει ότι ο βαθμός έχει ακόμα παιδαγωγικό χαρακτήρα.
8 ) Γιατί θεωρεί ότι είναι αδικία να βάζει στο ίδιο σακί τον άριστο με τον μέτριο.
9) Γιατί δεν θεωρεί σωστές τις εύκολες λύσεις.
10) Γιατί προσπαθεί να διατηρήσει το κύρος του σχολείου.
11) Γιατί πιστεύει ότι στη σπάνια περίπτωση κάποιου που γράφει καλά στις πανελλήνιες ενώ όλη τη χρονιά απαξίωνε εντελώς το σχολείο και το μάθημα, το πριμ του προφορικού δεν του αξίζει.
12) Γιατί αφού κάνει σωστά τη δουλειά του, έχει τι θάρρος να αναλαμβάνει τις ευθύνες του.
13) Γιατί δεν ανήκει στο σωρό και αντιστέκεται στα ρουσφέτια και στη διαφθορά.
14) Γιατί αυτό τον καθοδηγεί να κάνει η συνείδηση του.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Bad luck, στην επαρχία μένω. Αυτά σας λένε στις πόλεις για εδώ; :P

Στην κατεύθυνση είμαστε 8 άτομα (δημόσιο). Δεν κάνει κανένας καθηγητής σε κανέναν μάθημα εκτός σχολείου. Είμαστε, πιθανότατα, η πιο light hearted Γ που έχει περάσει απ' το σχολείο -σίγουρα πιο τρελοί από τις δυο προηγούμενες. Αν νομίζεις ότι οι βαθμοί είναι δεδομένοι, recheck your facts.

Αλλά εγώ δεν εξετάζω αυτό. Έστω ότι είναι δεδομένοι. Θα 'πρεπε; Στυγνά και εγωιστικά το βλέπω, ποιος είναι τόσο αναίσθητος να δώσει Πανελλήνιες όταν βλέπει πως οι βαθμοί του στο σχολείο ήταν χαριστικοί; Η μαγκιά που λες φαίνεται και στο τι ζητάς από ένα ήδη κατεστραμμένο σύστημα. Ό,τι αξίζεις ή ό,τι πρέπει να πάρεις σύμφωνα με τα κριτήρια που σου έθεσαν; Από πού κι ως που στη Γ επιβάλλεται το 20; Όχι ότι θα με επηρεάσει και η απουσία του στην τελική, δεν περιμένω το 30% για να γράψω. Όμως ο βαθμός just for the sake of it είναι ηλίθιος. Στην τελική γιατί δεν υπάρχει επίδοση στο σχολείο, ανεξάρτητα με το τι κάνεις στο φροντιστήριο -καλώς ή κακώς δεν το ξέρουν. Είναι γιατί δεν ασχολείσαι ή μήπως γιατί δε μπορείς;

Μπορεί να είναι ό,τι είναι η τάξη, η χρονιά η χειρότερη για πολλούς και η πιο κρίσιμη για όλους, αλλά η βάση -για μένα- παραμένει η ίδια: δε ζητάω τίποτα που δεν έχω αποδείξει, στον εαυτό μου κυρίως, ότι το αξίζω. Όπως και οι καθηγητές στα γενικής δεν περιμένουν συναισθηματισμούς και δηθενισμό για ανθρωπιστική παιδεία από μένα φέτος έτσι κι εγώ δε ζητάω κάτι που δεν έχω κατοχυρώσει μόνος μου από αυτούς της κατεύθυνσης, της Έκθεσης και της Γενικής πανελλαδικών.

Παίξε όπως θες, στην τελική το Μάιο θα φανούμε όλοι, όντως. Απλά φαίνεται πως υπάρχουν κάποια πράγματα στα οποία, εγώ τουλάχιστον, δε μπορώ να σταματήσω να πιστεύω. All's good, really.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Ξέρω παιδί που έχασε Ιατρική , απο έναν προφορικο στην βιολογία κατ ( 18 ) και έγραψε 100!
Στο δικό μου σχολείο , οι καθηγητές βάζουν το πολύ +2 απο τα γραπτά...δηλαδή πες ότι στα μαθ.κατ γράφεις 16 απο ένα-δυο ερωτήματα που δεν έγραψες είτε λόγω περιορισμένου χρόνου είτε δυσκολίας και μετα πάει και σου βάζει 17-18 επειδή ετσι γουστάρει και στοχεύεις για ΗΜΜΥ , γράφεις 19-20 χάνεις μόρια και χάνεις τη σχολή επιθυμίας σου...τι ωραία!!!Όταν κρίνεται το μέλλον σου απο κάποιες εξετάσεις και όταν όλοι υποτίθεται ότι συναγωνιζόμαστε και απο το σχολείο πρέπει να έχουμε όλοι ίση "στήριξη" και "μεταχείρηση",γιατί να αντιμετωπιζόμαστε με διαφορετικό τρόπο είτε απο βαθμολογητή είτε απο καθηγητή???

Γιατί ένας σωστός καθηγητής ΔΕΝ βάζει σε όλους 20:

1) Γιατί κάνει όπως πρέπει το μάθημα του.
2) Γιατί είναι σε θέση να αξιολογεί σωστά τους μαθητές του.
3) Γιατί δεν βαριέται να βάζει και να διορθώνει τακτικά τεστ και διαγωνίσματα και έτσι έχει την αληθινή εικόνα της τάξης του.
4) Γιατί δεν θέλει να γίνεται αρεστός γλύφοντας τους μαθητές του.
5) Γιατί μπορεί να προβλέψει πόσο θα γράψει κάθε μαθητής του και φροντίζει να έχει στα προφορικά τις δύο παραπάνω μονάδες από τα γραπτά.
6) Γιατί ξέρει ότι δεν είναι δίκαιο να ισοπεδώνει τα πάντα.
7) Γιατί πιστεύει ότι ο βαθμός έχει ακόμα παιδαγωγικό χαρακτήρα.
8 ) Γιατί θεωρεί ότι είναι αδικία να βάζει στο ίδιο σακί τον άριστο με τον μέτριο.
9) Γιατί δεν θεωρεί σωστές τις εύκολες λύσεις.
10) Γιατί προσπαθεί να διατηρήσει το κύρος του σχολείου.
11) Γιατί πιστεύει ότι στη σπάνια περίπτωση κάποιου που γράφει καλά στις πανελλήνιες ενώ όλη τη χρονιά απαξίωνε εντελώς το σχολείο και το μάθημα, το πριμ του προφορικού δεν του αξίζει.
12) Γιατί αφού κάνει σωστά τη δουλειά του, έχει τι θάρρος να αναλαμβάνει τις ευθύνες του.
13) Γιατί δεν ανήκει στο σωρό και αντιστέκεται στα ρουσφέτια και στη διαφθορά.
14) Γιατί αυτό τον καθοδηγεί να κάνει η συνείδηση του.


Καλά αυτά που λες ρε Δια , συμφωνώ!
Αλλά,είναι όλοι σωστοί καθηγητές?Αφού το μεγαλύτερο ποσοστό δεν πληρεί τα 14(+++) κριτήρια που έθεσες,πρέπει να βρεθεί μια χρυσή τομή,ώστε κανείς να μην βγαίνει χαμένος και ειδικά όταν κρίνεται το μέλλον όλων μας.Τονίζω ότι δεν συμφωνώ στο να βάζουν σε όλους 20 αλλά όταν βλέπουν ότι ένα παιδί προσπαθεί και ας μην είναι άριστος να του δίνει πολλά +++ στο βαθμό(πολύ σημαντική η επιβράβευση) , όχι μόνο +2.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Γιατί ένας σωστός καθηγητής ΔΕΝ βάζει σε όλους 20:

1) Γιατί κάνει όπως πρέπει το μάθημα του.
2) Γιατί είναι σε θέση να αξιολογεί σωστά τους μαθητές του.
3) Γιατί δεν βαριέται να βάζει και να διορθώνει τακτικά τεστ και διαγωνίσματα και έτσι έχει την αληθινή εικόνα της τάξης του.
4) Γιατί δεν θέλει να γίνεται αρεστός γλύφοντας τους μαθητές του.
5) Γιατί μπορεί να προβλέψει πόσο θα γράψει κάθε μαθητής του και φροντίζει να έχει στα προφορικά τις δύο παραπάνω μονάδες από τα γραπτά.
6) Γιατί ξέρει ότι δεν είναι δίκαιο να ισοπεδώνει τα πάντα.
7) Γιατί πιστεύει ότι ο βαθμός έχει ακόμα παιδαγωγικό χαρακτήρα.
8 ) Γιατί θεωρεί ότι είναι αδικία να βάζει στο ίδιο σακί τον άριστο με τον μέτριο.
9) Γιατί δεν θεωρεί σωστές τις εύκολες λύσεις.
10) Γιατί προσπαθεί να διατηρήσει το κύρος του σχολείου.
11) Γιατί πιστεύει ότι στη σπάνια περίπτωση κάποιου που γράφει καλά στις πανελλήνιες ενώ όλη τη χρονιά απαξίωνε εντελώς το σχολείο και το μάθημα, το πριμ του προφορικού δεν του αξίζει.
12) Γιατί αφού κάνει σωστά τη δουλειά του, έχει τι θάρρος να αναλαμβάνει τις ευθύνες του.
13) Γιατί δεν ανήκει στο σωρό και αντιστέκεται στα ρουσφέτια και στη διαφθορά.
14) Γιατί αυτό τον καθοδηγεί να κάνει η συνείδηση του.



(θα μου επιτρέψεις να κρατήσω τα πιο ουσιώδη, αν πιστέψεις ότι δεν σε κάλυψα κάπου, κάνε μια παράθεση )

3) Αυτό δεν ισχύει σε ακριβές βαθμό, αλλά προσεγγίζει ίσως σε ικανοποιητικό βαθμό την επίδοση ενός με μαθητή (μιλώντας βέβαια για μαθητές που θέλουν κάτι τέτοιο ). Το δέχομαι όμως, αν κάποιος φροντίζει να βάζει συχνά διαγωνίσματα, θα έχει μια καλή εικόνα.
4) Δεν τίθεται θέμα γλειψίματος. Ο μαθητής που βλέπει έναν βαθμό ανεβασμένο, είναι σε θέση να καταλάβει κατά πόσο ίσως ανταποκρίνεται στην προσπάθειά του, όπως και ξέρει, ότι ο βαθμός αυτός έχει μπει για να τον βοηθήσει στις πανελλήνιες. Το επίπεδο του ο κάθε μαθητής, το ξέρει πολύ καλά ο ίδιος, δεν περιμένει τον καθηγητή να τον διαφωτίσει.
5) Ίσως μπορείς να προσεγγίσεις την επίδοση ενός μαθητή, δεν μπορείς όμως να προβλέψεις το τελικό αποτέλεσμα. Οι πανελλήνιες είναι πανελλήνιες. Τα πάντα μπορούν να συμβούν. Η δυσκολία των θεμάτων από χρονιά σε χρονιά ποικοίλει. Δεν μπορείς να ξέρεις την επίδραση που μπορεί να έχει το άγχος πάνω στο μαθητή. Παίζουν πολλοί παράγοντες.
6) Για ποια ισοπέδωση μιλάμε. Ο μαθητής δεν θα αδικηθεί μην ανησυχείς, αν είναι να μη γράψει, δεν θα γράψει. Αν σου βάλει 20 και εσύ γράψεις 12, τότε ένα 14 θα μείνει. Πάντα πάει 2 μονάδες πάνω. Με το να βάζεις 20 σε όλους απλά εξασφαλίζεις ότι αυτό το bonus θα πάει σε όλους, και όχι απλά σε αυτούς που θα έχεις πέσει μέσα. Πριν λες ότι καλό είναι να φροντίζει πάντα για αυτές τις 2 μονάδες, Ποιο το πρόβλημα λοιπόν.
7) Μην κοροϊδευόμαστε. Ο βαθμός στην Γ' λυκείου δεν έχει καθόλου παιδαγωγικό χαρακτήρα. Όπως λέει και άλλο post κύριος στόχος του μαθητή σε αυτήν την χρονιά είναι να εξασφαλίσει το βαθμό. Αν ο άλλος δει το χάλια βαθμό στο τετράμηνο, δε θα πει α, να πάρει μάλλον δεν είμαι αρκετά καλός, θα πει ο π@#ης μου βαλε 3 μονάδες κάτω επειδή δεν είχα διαβάσει ξέρω γω στο πρώτο τεστ που γράψαμε. Δεν περιμένεις να μάθεις τότε από το σχολείο, καλώς ή κακώς.
9) Αν θες τη γνώμη μου η πραγματική λύση ξέρεις ποια είναι; καμία επίδραση του προφορικού βαθμού στις πανελλήνιες, και ας μου βάλει μετά ο άλλος όσο θέλει. Από τη στιγμή όμως που δεν γίνεται αυτό τότε το θεωρώ λύση, η μειοψηφία που την έχει δει προστάτες του δικαίου να κάνουν ότι και οι υπόλοιποι, να βοηθάνε τα παιδιά, και να μην τα χαντακώνουν, δεν υπάρχει χειρότερο συναίσθημα υποθέτω από το ξέρεις ότι δεν μπήκες στην πρώτη σου επιλογή, επειδή ένας μαλ##$ς νομίζει ότι αξιζες για λιγότερο, επειδή έκανες φασαρία στο μάθημα. Τώρα αν αυτό για εσένα είναι εύκολη λύση, θα χαρώ να ακούσω και την δύσκολη (και αποτελεσματικότερη λογικά ).
10) Ποιο κύρος του σχολείου; Ποιο είναι το κύρος του σχολείου, να ξέρουν όλοι ότι θα πας εκεί και θα εξαρτάσαι από τον καθένα στο τι θα σου βάλει στο τετράμηνο; Εγώ πάω σε ένα τέτοιο σχολείο. Θεωρείται το πιο αυστηρό της περιοχής. Σε πληροφορώ ότι ξέρω πάρα πολλούς μαθητές, οι οποίοι δεν πήγαν εκεί (ενώ ήταν το κοντινότερο) ή έφυγαν αργότερα, λόγω των βαθμών που έμπαιναν, και το θεωρώ απολύτως λογικό. Και φυσικά οι βαθμοί πάντα με "αντικειμενικότητα".
11) Εδώ διαφωνώ. Δεν πιστεύω ότι ο βαθμός θα πρέπει να είναι εκδικητικός, ή μέσω ανταλλαγής. Αυτό είναι που προωθεί τη βαθμοθηρία άλλωστε. Δεν περιμένω να συμφωνήσεις, ή να σε πείσω, αλλά αν εγώ ήμουν καθηγητής και ένας μαθητής μου έγραφε τέλεια στο διαγώνισμα και αδιαφορούσε στο μάθημα, τότε θα του έβαζα καλό βαθμό, γιατί κατά τη δική μου λογικη δεν βαθμολογείς την όρεξη του μαθητή, αλλά την επίδοσή του. Αν ο μαθητής μου δεν προσέχει στο μάθημα, τότε πρώτα φταίω εγώ, που δεν μπορώ να του κινήσω το ενδιαφέρον να προσέξει, και δεν του το ανταποδίδω με κάτι αντίστοιχο.
12) Η ευθύνη δεν μου λέει κάτι. Τι να τον κάνω εγώ τον υπέυθυνο καθηγητή αν εξαιτίας του μου κοπούν μόρια στο τέλος. Και για να σε προλάβω, ότι γίνεται υπεύθυνα, δεν είναι πάντα και σωστό.
13)Δεν ξέρω τον όρο ρουσφέτια και διαφθορά στην εκπαίδευση, θα ήθελα να το εξηγήσεις λίγο. Τι σημαίνει αντιστέκεται στο σωρό. Το "πάω ενάντια στο σύνολο" δεν είναι πάντα καλό. Τι λογική είναι αυτή.
14 ) Καμιά φορά το τι θέλω, δεν είναι ίδιο με το τι είναι σωστό.Υπό άλλες συνθήκες θα συμφωνούσα. Όταν όμως οι πράξεις σου έχουν αντίκτυπο και μάλιστα μεγάλο στον άλλο, τότε καλό είναι να σκέφτεσαι διπλά, για τις επιλογές σου.

Και να πω κάτι τελευταίο, ίσως σε πολλά από αυτά που έγραψα, να σκέφτηκες, και τι το λέει τώρα αυτό, αφού εγώ περιγράφω έναν καθηγητή που θα είναι έτσι, θα κάνει αυτό, θα είναι καλός, πρότυπο κλπ. Το θέμα είναι πόσοι καθηγητές είναι έτσι.. Σε πόσες περιπτώσεις λειτουργουν έτσι. Μιλάμε για μειοψηφία. Τώρα θα μου πεις, η μειοψηφία να γίνει πλειοψηφεία, μαζί σου, όμως να πω ότι καλά όλα αυτά, ή εύκολη λύση, και ότι πρέπει να επιδιώκουμε κάτι καλύτερο και όχι συμβατικό, το θέμα έιναι όμως ότι κάποιος που έχει συνηθίζει αν δουλεύει συγκεκριμένα τόσα χρόνια, και κάποιος ο οποίος δεν έπρεπε καν να είναι καθηγητής (και υπάρχουν πολλοί τέτοιοι), δεν πρόκειται να αλλάξει. Για αυτό είναι τέτοιες λύσεις, να δωθεί μια προσωρινή λύση, έτσι ώστε σιγά σιγά να μπει μια τάξη όπως πρέπει.

(υπέθεσε σε κάθε post ένα "φιλικά" το οποίο δεν θέλω να γράφω γιατί μου τη σπάει)

Bad luck, στην επαρχία μένω. Αυτά σας λένε στις πόλεις για εδώ; :P

Στην κατεύθυνση είμαστε 8 άτομα (δημόσιο). Δεν κάνει κανένας καθηγητής σε κανέναν μάθημα εκτός σχολείου. Είμαστε, πιθανότατα, η πιο light hearted Γ που έχει περάσει απ' το σχολείο -σίγουρα πιο τρελοί από τις δυο προηγούμενες. Αν νομίζεις ότι οι βαθμοί είναι δεδομένοι, recheck your facts.

Αλλά εγώ δεν εξετάζω αυτό. Έστω ότι είναι δεδομένοι. Θα 'πρεπε; Στυγνά και εγωιστικά το βλέπω, ποιος είναι τόσο αναίσθητος να δώσει Πανελλήνιες όταν βλέπει πως οι βαθμοί του στο σχολείο ήταν χαριστικοί; Η μαγκιά που λες φαίνεται και στο τι ζητάς από ένα ήδη κατεστραμμένο σύστημα. Ό,τι αξίζεις ή ό,τι πρέπει να πάρεις σύμφωνα με τα κριτήρια που σου έθεσαν; Από πού κι ως που στη Γ επιβάλλεται το 20; Όχι ότι θα με επηρεάσει και η απουσία του στην τελική, δεν περιμένω το 30% για να γράψω. Όμως ο βαθμός just for the sake of it είναι ηλίθιος. Στην τελική γιατί δεν υπάρχει επίδοση στο σχολείο, ανεξάρτητα με το τι κάνεις στο φροντιστήριο -καλώς ή κακώς δεν το ξέρουν. Είναι γιατί δεν ασχολείσαι ή μήπως γιατί δε μπορείς;

Μπορεί να είναι ό,τι είναι η τάξη, η χρονιά η χειρότερη για πολλούς και η πιο κρίσιμη για όλους, αλλά η βάση -για μένα- παραμένει η ίδια: δε ζητάω τίποτα που δεν έχω αποδείξει, στον εαυτό μου κυρίως, ότι το αξίζω. Όπως και οι καθηγητές στα γενικής δεν περιμένουν συναισθηματισμούς και δηθενισμό για ανθρωπιστική παιδεία από μένα φέτος έτσι κι εγώ δε ζητάω κάτι που δεν έχω κατοχυρώσει μόνος μου από αυτούς της κατεύθυνσης, της Έκθεσης και της Γενικής πανελλαδικών.

Παίξε όπως θες, στην τελική το Μάιο θα φανούμε όλοι, όντως. Απλά φαίνεται πως υπάρχουν κάποια πράγματα στα οποία, εγώ τουλάχιστον, δε μπορώ να σταματήσω να πιστεύω. All's good, really.

Για τα πρώτα, ναι, δεν μπορώ να αποδείξω αυτό που λέω, ούτε κι εσύ όμως. Ήξερα ότι είσαι από επαρχεία ( :P ), φυσικά και δεν μπορώ να αμφισβητίσω τι γίνεται στο σχολείο σου, και φυσικά δεν πήγαινε σε εσένα ( προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης). Δεν μπορούμε όμως να είμαστε σίγουροι όμως ότι τουλάχιστον σε κάποια σχολεία δεν γίνεται αυτό που περιγράφω ( και δική μου εκτίμηση είναι ότι πρόκειται για πολλά).

Οι βαθμοί αυτοί, δεν έχουν χαριστικό χαρακτήρα (έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον). Είναι για να σε εφοδιάσουν, με ότι και οι υπόλοιποι, να πας να δώσεις, και να ξέρεις ότι δεν θα υστερείς από κανένα ο οποίος τυχαίνει να είναι πιο τυχερός επειδή είχε πιο ελαστικό καθηγητή. Από αυτό το κατεστραμένο σύστημα που αναφέρεις, ζητάς να είναι όσο πιο αξιοκρατικό γίνεται. Και αυτό επιτυγχάνεται, με το να ξέρεις, ότι για την επίδοσή σου, θα είσαι υπεύθυνος εσύ και μόνο εσύ, και κανένας καθηγητής που πιθανόν έχει βγάλει λάθος συμπεράσματα με υποκειμενικά κριτήρια. Και ξαναλέω το "τι αξίζω " είναι υποκειμενικό". Τώρα το αν πιστεύεις ότι δεν έχει σημασία το 20 στον προφορικό είναι θέμα του καθενός πιστεύω, για μένα έχει τεράστια σημασία, για το λόγο ότι όταν ανταγωνίζεσαι την υπόλοιπη Ελλάδα το κάθε παραπάνω μόριο μετράει, και εκεί δεν χωράνε υποχωρήσεις. Για την τελευταία πρόταση. Οποιοδήποτε από τα και να ισχύει, ο καθηγητής δεν θα έπρεπε να έχει το δικαίωμα να το ερμηνεύσει όπως θέλει αυτός, και να πάρει τον άλλον στο λαιμό του. Δεν έχουν όλοι οι καθηγητές άλλωστε την ίδια κρίση.

Δε λέω, μαγκιά του καθενός να προσπαθεί παραπάνω, για να έχει το επιχείρημα να διεκδικήσει κάτι, απλά αυτό το κάτι για εμένα, θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένο, τη στιγμή που όπως έχω πει κάποιοι (αρκετά περισσότεροι) το δέχονται χωρίς αυτήν την παραπάνω προσπάθεια, εκεί είναι το point μου. Δεν ζητώ χάρισμα, ζητώ ίση αντιμετώπιση σε όλους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top