Περιττά μαθήματα στο Γυμνάσιο

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω ούτε από το δημοτικό θα ήταν χρήσιμα, γιατί δεν μαθαίνεις τα Νέα από τ' Αρχαία, από τα Νέα μαθαίνεις τα Νέα, αλλά για πρώτη φορά Φόκο:
I see your point.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
Προσωπικά πιστεύω ούτε από το δημοτικό θα ήταν χρήσιμα, γιατί δεν μαθαίνεις τα Νέα από τ' Αρχαία, από τα Νέα μαθαίνεις τα Νέα, αλλά για πρώτη φορά Φόκο:
I see your point.
καλά και εγώ τα ίδια πιστεύω αλλά μετά θα κάθονται οι φιλόλογοι και θα με βρίζουνε.
:hmm:

Πιστεύω πάντως ότι η γλώσσα δε διδάσκεται όπως παλιά για αυτό φυσικά φταίνε οι Δάσκαλοι του δημοτικού (οι φιλόλογοι λίγα πράγματα μπορούν να κάνουν όταν το παιδί φτάνει στο γυμνάσιο δε μαθαίνει γλώσσα την παπαγαλίζει). Πιστεύω ότι έπρεπε να μαθαίνεται παράλληλα με τα νέα και γλώσσα καθαρεύουσα με πολυτονικό σύστημα (όχι τα αρχαία αυτά είναι άχρηστα) ώστε να εντυπωθεί στο μυαλό των παιδιών η σωστή ομιλία.

Τα αρχαια στο γυμνάσιο δεν έχουν κανένα νόημα τα έφαγα στην μάπα τόσα χρόνια και τώρα δε θυμάμαι τίποτα. α

ντίθετα οι παλιοί που διδαχθήκανε καθαρεύουσα από το δημοτικό τους εχουν εμφυτευθεί και πραγματικά τους βοηθάει στην νεοελληνικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Εννοείς τα πέντε ( έξι; εφτά; )κεφάλαια στο τέλος του βιβλίου που είναι εκτός ύλης και είνα τα μόνα που δεν αναφέρονται ΤΟΣΟ πολύ στη Ρωμαϊκή/Βυζαντινή αυτοκρατορία;
Την έννοια του παραδείγματος στη μάθανε στο σχολείο; Ή μήπως ο τίτλος του βιβλίου σου ήταν"ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΜΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ"; Γιατί είδα "ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ".

Την εικόνα την αφήνω ασχολίαστη, να την έστελνες σε κάποιο φίλο σου ή σε κάποιον που γνωρίζεις καλα, έχει δοθεί η εντύπωση τελευταία πως στέλνουμε ότι μας καρφώσει όπου μας καρφώσει..

Και ναι, αφορμώμενος από αυτά τα εξι εφτά παραδείγματα, ανέφερα μία ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ προσφορά του μαθήματος στις γνώσεις σου για τη τέχνη και για την Ευρωπαική κουλτούρα του Μεσαίωνα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Όταν λέει το βιβλίο μου "Μεσαιωνική και Νεώτερη Ιστορία" (δεν θυμάμαι καν αν λέει αυτό αλλά τέσπα), περιμένω να διδαχτώ Μεσαιωνική και νεώτερη ιστορία.
Όταν διδάσκομαι ιστορία από τη Ρώμη στο Βυζάντιο, τότε όχι, δεν μου φαίνεται χρήσιμη η ιστορία.
Ψάξε το βιβλίο μέσα, και δες πόσες φορές αναφέρει το όνομα του Μιχαήλ Άγγελου.
Και υποτίθεται ότι το βιβλίο πρέπει να "καλύψει τις γνώσεις μας για την ηλικία μας" από τον 3ο μέχρι τον 18ο αιώνα.
Οι εικόνες δίνουν ζωντάνια στο κείμενο όταν παραθέτονται δίπλα στο γραπτό λόγο (Νεοελληνική γλώσσα Α' γυμνασίου), δεν καταλαβαίνω γιατί σε πείραξε :/:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Όταν λέει το βιβλίο μου "Μεσαιωνική και Νεώτερη Ιστορία" (δεν θυμάμαι καν αν λέει αυτό αλλά τέσπα), περιμένω να διδαχτώ Μεσαιωνική και νεώτερη ιστορία.
Όταν διδάσκομαι ιστορία από τη Ρώμη στο Βυζάντιο, τότε όχι, δεν μου φαίνεται χρήσιμη η ιστορία.
Δηλαδή το βυζάντιο είναι Αρχαία ή Σύγχρονη ιστορία; Συμφωνώ ότι πρέπει να διδαχθεί και η ευρύτερη Ευρωπαική ιστορία, αλλά αυτό δε σημαίνει οτι οι γνώσεις σου επι του Βυζαντίου είναι άχρηστες.
Ψάξε το βιβλίο μέσα, και δες πόσες φορές αναφέρει το όνομα του Μιχαήλ Άγγελου.
Λογικό το βρίσκω, είναι μία απο τις μεγαλύτερες προσωπικότητες στη τέχνη.
Οι εικόνες δίνουν ζωντάνια στο κείμενο όταν παραθέτονται δίπλα στο γραπτό λόγο (Νεοελληνική γλώσσα Α' γυμνασίου), δεν καταλαβαίνω γιατί σε πείραξε
Οι εικόνες δίνουν ζωντάνια όταν παρατίθενται δίπλα απο κείμενο και δεν είναι κακόβουλες (δικό μου), και εγώ αυτή του "are you fucking kidding me?" όσο φυτέξ και συντηρητικό κι αν φαίνεται δε θα τη χαρακτήριζα καλόβουλη και ζωντανή..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Το Βυζάντιο είναι Μεσαιωνική ιστορία, αυτό ακριβώς που λέει.
Το θέμα είναι πως η Ελλάδα ήταν μέρος του Βυζαντίου, όχι το ίδιο το Βυζάντιο, και συνεπώς πιστεύω ότι θα έπρεπε ο όγκος της Ευρωπαϊκής Μεσαιωνικής ιστορία (που είναι 100 φορές μεγαλύτερος από του Βυζαντίου) να αντικαταστήσει τα 6 κεφάλαια που αναφέρονται στο Βυζάντιο, και να πάρει το Βυζάντιο τα 6-7 μαθήματα στο τέλος του βιβλίου (στην αρχή δηλαδή να μπούνε, αλλά να έχουν αυτό το μέγεθος).
Φαντάσου να κάνει κάποιος περίληψη τα 3 βιβλία του LotR του Tolkien σε 10-15 σελίδες, και το Fahreneit 451 του Bradbury σε 120 (ψιλοfail παρομοίωση, γιατί προσωπικά βρίσκω την Ευρωπαϊκή Μεσαιωνική ιστορία την πιο ενδιαφέρουσα, σε σχέση με την Βυζαντινή που την βαριέμαι).


Εμ, εννοούσα ότι δεν τον αναφέρει ΜΙΑ φορά.
Στην ύλη μέσα τουλάχιστον, ίσως σε κάποιο από τα 6-7 αυτά μαθήματα να τον αναφέρει κάπου και να μην το παρατήρησα.


Είναι ψιλο-internet meme, προφανώς θα είναι προσβλητικό για κάποιους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Το Βυζάντιο ήταν ΕΛΛΗΝΙΚΗ αυτοκρατορία, αυτό καθορίστηκε ήδη από τις πανεπιστημιακές έδρες, οπου οι ελληνικές υπερίσχυαν των ρωμαικών. Οπότε μιλάς για καθαρά ελληνικό πολιτισμό. Πρέπει να γίνει εκτενής αναφορά σε αυτόν. Αλλά ΚΑΙ στην ευρωπαική μεσαιωνική εποχή, σε αυτό συμφωνώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Όχι, η Βυζαντινή Αυτοκρατορία ήταν η συνέχεια της Ρωμαϊκής με διαφορετική πρωτεύουσα.
Αν ήταν Ελληνική αυτοκρατορία, θα την λέγαν Ελληνική Αυτοκρατορία.
Και επίσης, όχι, σε καμία περίπτωση δεν ήταν καθαρά ελληνικός πολιτισμός.

Αρχική Δημοσίευση από Wikipedia:
The Byzantine Empire (or Byzantium) was the Eastern Roman Empire during the periods of Late Antiquity and the Middle Ages, centred on the capital of Constantinople. Known simply as the "Roman Empire" (Greek: Βασιλεία Ῥωμαίων, Basileia Rhōmaiōn) or Romania (Ῥωμανία) to its inhabitants and neighbours, it was the direct continuation of the Ancient Roman State and maintained Roman state traditions. Byzantium is today distinguished from ancient Rome proper insofar as it was oriented towards Greek culture, characterised by Christianity rather than Roman paganism and was predominantly Greek-speaking rather than Latin-speaking.
https://en.wikipedia.org/wiki/Byzantine_Empire

Όπως λέει, ΕΤΕΙΝΕ προς την Ελληνική κουλτούρα και είχε KAI τα "Μεσαιωνικά" Ελληνικά σαν δεύτερη official language (δεύτερη με την έννοια ότι τα Λατινικά ήταν χρονολογικά πρώτα, όπως λέει τα χρησιμοποιούσαν ίσως και περισσότερο τα Ελληνικά).

Τέσπα, αυτό που θα ήθελα εγώ από το μάθημα, είναι να μου παρέχουν αρκετή γνώση ώστε να μην πρέπει να πάω στο https://smarthistory.khanacademy.org/ για να ξεστραβωθώ.
Ναι, να μου μάθουν για τα γλυπτά του Παρθενώνα, να μου πουν για την Αγιά Σοφιά, αλλά να μην ξεχάσουν να αναφέρουν τη Βασιλική του Αγίου Πέτρου.
History of art αυτά λέμε τώρα έτσι;

Ιστορία γενικά τη βαριέμαι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Όχι, η Βυζαντινή Αυτοκρατορία ήταν η συνέχεια της Ρωμαϊκής με διαφορετική πρωτεύουσα.
Αν ήταν Ελληνική αυτοκρατορία, θα την λέγαν Ελληνική Αυτοκρατορία.

Και τον Μυκηναικό πολιτισμό δεν το έλεγαν Ελληνικό άλλα Ελληνικός ήταν...

αι επίσης, όχι, σε καμία περίπτωση δεν ήταν καθαρά ελληνικός πολιτισμός.
Ελληνικός χαρακτηρίστηκε κατά τη δυναστεία των Ισαύρων και του Αμορίου (717-867)
https://en.wikipedia.org/wiki/Byzantine_Empire

Όπως λέει, ΕΤΕΙΝΕ προς την Ελληνική κουλτούρα και είχε KAI τα "Μεσαιωνικά" Ελληνικά σαν δεύτερη official language (δεύτερη με την έννοια ότι τα Λατινικά ήταν χρονολογικά πρώτα, όπως λέει τα χρησιμοποιούσαν ίσως και περισσότερο τα Ελληνικά).

Και στη Βικιπαίδεια λέει τα Σκόπια Μακεδονία.... Ας ξεκαθαρίσουμε πως έιναι μια ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια, δεν είναι επιστημονικά ακριβείς η πληροφορίες της.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Τα Σκόπια δεν είναι η Μακεδονία, είναι η πρωτεύουσα του κράτους Μακεδονία.

Δεν ήταν ΚΑΘΑΡΑ Ελληνικός, είχε ελληνικές επιρροές.

Όσο για την επιστημονική ακρίβεια/φτώχεια (:sick:) της Wikipedia, στο τέλος κάθε Wiki υπάρχουν τα sections "Annotations", "Notes", "References" και "External Links", για κάποιο συγκεκριμένο λόγο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Τα Σκόπια δεν είναι η Μακεδονία, είναι η πρωτεύουσα του κράτους Μακεδονία.

Πες στα στη Wikipedia τότε

Όσο για την επιστημονική ακρίβεια/φτώχεια () της Wikipedia, στο τέλος κάθε Wiki υπάρχουν τα sections "Annotations", "Notes", "References" και "External Links", για κάποιο συγκεκριμένο λόγο.

Λες και κάθεται να ψάξει κανείς αν όντως πήραν τις πληροφορίες απο τις συγκεκριμένες πηγές...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Λες και κάθεται να ψάξει κανείς αν όντως πήραν τις πληροφορίες απο τις συγκεκριμένες πηγές...

Γι' αυτό ακριβώς λέγεται ελεύθερη, γιατί μπορείς ΕΣΥ να κοιτάξεις αν όντως πήραν τις πληροφορίες από τις συγκεκριμένες πηγές -.-'
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Ελεύθερη λέγεται επειδή μπορείς να γράψεις και εσύ. Αλίμονο αν ο καθένας αγόραζε τις πηγές για να δει αν ισχύουν...

:offtopic:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Στην εποχή της ψηφιοποίησης, δεν χρειάζεται να αγοράσεις τη πληροφορία.
Είσαι (σχεδόν) πάντα ένα duckduckgo search μακριά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
History of art αυτά λέμε τώρα έτσι;
Μεσαιωνικά" Ελληνικά σαν δεύτερη official language
ψιλοfail παρομοίωση
υπάρχει και η ελληνική γλώσσα σε αυτό το πλανήτη, ακόμα και για αυτούς που ξέρουν άριστα την αγγλική... :P

Στην εποχή της ψηφιοποίησης, δεν χρειάζεται να αγοράσεις τη πληροφορία.

Δεν είναι όλα ψηφιοποιημένα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Ε τα περισσότερα είναι, θες ντε και καλά να χρησιμοποιήσω τη λέξη "πειρατεία" κι εσύ; :P

Πού να μιλήσεις με τον Crowley, λέει τόσες αγγλικές λέξεις σε κάθε πρόταση που γράφει στα Ελληνικά που νευριάζω ακόμα κι εγώ -.-'
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

_fairygirl_

Διακεκριμένο μέλος

Η Τηγάνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αυστραλία. Έχει γράψει 7,789 μηνύματα.
Οικιακη Οικ,Μουσικη,Καλλιτεχνικα,Τεχνολογια, Η/Υ αυτααα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
μουσικη, τεχνολογια, γυμναστικη, πληροφορικη και φυσικα οικ. οικονομια ααα και αγιογραφια που κανει το σχολειο μου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
μουσικη, τεχνολογια, γυμναστικη, πληροφορικη και φυσικα οικ. οικονομια ααα και αγιογραφια που κανει το σχολειο μου!
Αγιογραφία; Από πού κι ως πού;:confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Αγιογραφία; Από πού κι ως πού;:confused:
βλακειες! αντι για καλλιτεχνικα αγιογραφια! και εγω πρωτη φορα το ακουσα! ολα τα χαζα στα τρικαλα γινονται! σωσον κυριε τον λαο σου!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top