Περιττά μαθήματα στο Γυμνάσιο

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Ναι:worry: και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα πάρουμε όσα εφόδια χρειαζόμαστε μέσω του ΣΕΠ, αφού γίνεται έτσι
αν και ειμαστε οφ τοπικ γιατι το θεμα αναφερεται στο Γυμνασιο..νομιζω πως η κουβεντα για το ΣΕΠ μπορει να γινει μεγαλη γιατι σιγουρα αποτελει ενα πολυ σημαντικο μαθημα το οποιο δεν διεξαγεται σωστα στο λυκειο! και εγω προσωπικα δεν αποκομισα τιποτα απολυτως απο την διδασκαλια του(με τον παρων τροπο) οταν ημουν 1η λυκειου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
αν και ειμαστε οφ τοπικ γιατι το θεμα αναφερεται στο Γυμνασιο..νομιζω πως η κουβεντα για το ΣΕΠ μπορει να γινει μεγαλη γιατι σιγουρα αποτελει ενα πολυ σημαντικο μαθημα το οποιο δεν διεξαγεται σωστα στο λυκειο! και εγω προσωπικα δεν αποκομισα τιποτα απολυτως απο την διδασκαλια του(με τον παρων τροπο) οταν ημουν 1η λυκειου
Στο γυμνάσιο δεν έχει ΣΕΠ, no no no (από γ' γυμνασίου αρχίζουμε ΣΕΠ):P Πλέον, όπως ανέφερα παραπάνω, ο ΣΕΠ θα "διδάσκεται" μόνο στη γ' γυμνασίου, μιας και το επιβάλλουν οι αλλαγές του νέου λυκείου. Κακώς, κατά τη γνώμη μου, άλλα...

Επίσης, τα ΚΕ.ΣΥ.Π.(Κέντρα συμβουλευτικής-προσανατολισμού) ρημάζουν:(

Δυστυχώς, δεν επενδύονται χρήματα για την παιδεία, άλλα αυτό είναι άλλο θέμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
Στο γυμνάσιο δεν έχει ΣΕΠ, no no no (από γ' γυμνασίου αρχίζουμε ΣΕΠ):P Πλέον, όπως ανέφερα παραπάνω, ο ΣΕΠ θα "διδάσκεται" μόνο στη γ' γυμνασίου, μιας και το επιβάλλουν οι αλλαγές του νέου λυκείου. Κακώς, κατά τη γνώμη μου, άλλα...

Επίσης, τα ΚΕ.ΣΥ.Π.(Κέντρα συμβουλευτικής-προσανατολισμού) ρημάζουν:(

Δυστυχώς, δεν επενδύονται χρήματα για την παιδεία, άλλα αυτό είναι άλλο θέμα.

Σε αυτή τη χώρα, έχουμε ξεχαστεί εντελώς και δυστυχώς πρέπει να τα βγάλουμε πέρα μόνοι μας. Εκτός απο όλα αυτά, έχουμε και τις συνεχείς αλλαγές( δεν ξέρω αν είναι προς το καλύτερο), λες και είμαστε πειραματόζωα:mad:

( :offtopic: ) :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Μπα, καθόλου οφ-τόπικ δεν είναι.
Αν οι αλλαγές που κάνει ο εκάστοτε υπουργός για να πει "έκανα αυτό", (ειδικά στη παιδεία), και η έλλειψη κονδυλίων δεν είναι οι πρώτοι παράγοντες που ορίζουν τα περιττά μαθήματα... περιττά, τότε ποιοί είναι;

btw, εμάς μας κάνει ένας φυσικός ΣΕΠ, και εντάξει, καλά ξηγιέται, μας λέει πώς στην εποχή του πηγαίνανε σε όλη τη Φθιώτιδα 600 παιδιά στη 1η γυμνασίου και στη 3η λυκείου (8η ήταν τότε; όπως ήταν το σύστημα τέσπα) έφταναν οι 60. Ε μακάρι να ήταν έτσι και σήμερα, όχι η κάθε Μαρίκα να περνάει αρχιτεκτονική εξωτερικού χώρου στο πανεπιστήμιο Κατσικοράχης και να έχει το πτυχίο κορνίζα και σύμβολο της ανεργίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,262 μηνύματα.
Πλέον, όπως ανέφερα παραπάνω, ο ΣΕΠ θα "διδάσκεται" μόνο στη γ' γυμνασίου, μιας και το επιβάλλουν οι αλλαγές του νέου λυκείου. Κακώς, κατά τη γνώμη μου, άλλα...
Δεν αποτελεί πρόβλημα το ότι θα διδάσκεται μόνο σε μια χρονιά.Το θέμα δεν είναι να κάνουμε πολλές ώρες ΣΕΠ , αλλά να να κάνουμε ΣΕΠ από ειδικούς κι όχι απ' τον κάθε καθηγητή που συμπληρώνει ώρες.Σε περίπτωση που γίνει αυτό, μια χρονιά θα ήταν υπεραρκετή. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

santwno

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η santwno αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 37 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 147 μηνύματα.
Καλά, εντάξει...εμείς ΣΕΠ κάναμε με κοινωνιολόγο...Σχετικά σχετικό, αλλά δεν είχα πάρει την παραμικρή πληροφορία.
Θα έπρεπε να υπάρχει σε όλα τα σχολεία κάτι σαν εργαστήριο επαγγελματικού προσανατολισμού ( το είδα σε ένα σχολείο και μ'άρεσε).
ήταν γεμάτο με βιβλία και ειδικά έντυπα πληροφοριών για σχολές, τεχνικές σχολές, για τα τεχνικά λύκεια, αφίσες από εκδηλώσεις επαγγελματικού προσανατολισμού. Τα παιδιά μπορούσαν να κάνουν τεστ δεξιοτήτων, να πάρουν συμβουλές σταδιοδρομίας...
Αλλά οκ...σιγά μην υπάρχει αυτό σε άλλο σχολείο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χαρουλιτα

Διάσημο μέλος

Η Χαρουλιτα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Καθηγητής. Έχει γράψει 2,552 μηνύματα.
Υπηρχε στο δικο μου λυκειο μεχρι περσυ αλλα φετος καταργηθηκε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MikeZ

Νεοφερμένος

Ο MikeZ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
μην το αποδοκιμαζεις.καποιος μπορει να θελει να γινει μαραγκος.


πιστευω πως η μουσικη,τα καλλιτεχνικα,η οικιακη οικονομια, η κοινωνικη και πολιτικη αγωγη ειναι τελειως αχρειαστα μαθηματα στων οποιων τις ωρες θα μπορουσαμε καλλιστα να ειμασταν σπιτια μας και να ξεκουραζομαστε..

βεβαια η μουσικη και η τεχνη ειναι 2 πολυ σημαντικα στοιχεια του πολιτισμου για να μην υπαρχουν στα σχολεια,αλλα με τον τροπο που διδασκονται ειναι ασκοπα.οπως και η οικ οικ και η κπα εχουν πολλα ενδιαφεροντα πραγματα να μας διδαξουν, αλλα ετσι οπως ειναι δομημενο το βιβλιο και το μαθημα κερδιζουν μονο την αποδοκιμασια των μαθητων.. ειδικα η κπα που ειναι μεσα στους ορισμους και τις βλακειες..

τελος,ξερω πως πολλοι θα διαφωνησουν μαζι μου αλλα κατα τη γνωμη μου δεν θα επρεπε τα αρχαια να ειναι υποχρεωτικο μαθημα σε γυμνασιο και λυκειο.. η τουλαχιστον να μαθαιναμε τα κυρια πραγματα κ οχι 10000000 κλισεις και χρονους και φωνες και συζυγιες το ενα μετα το αλλο,με αποτελεσμα να μπερδευουμε το ενα με το αλλο και να τα ξεχναμε. και οποιος ενδιαφεροταν περαιτερω να πηγαινε θεωρητικη κατευθηνση για να τα μαθει..
ο τροπος που μας τα μαθαινουν ειναι τελειως Σκατα.

αυτα απο μενα :D cheers*


Καλά ε, ότι νιώθω, το διατύπωσες. Να σπουδάσεις Ψυχολογία. :Ρ (μία πλάκα ήταν αυτό :Ρ) Συμφωνώ και επαυξάνω με την Ιωάννα και πραγματικά τα αρχαία θα ήταν χρήσιμα αν δεν ήταν σε τόσο υψηλό βαθμό. Η Μουσική οι Οικιακή Οικονομία και η άποψή μου επίσης ότι η Ιστορία είναι ΛΙΓΟ άχρηστη. Όπως και τα αρχαία.



Η Οικιακή Οικονομία είναι ένα μάθημα πραγματικά ενδιαφέρον και λέει πράγματα με ουσίες. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ δε λέει πράγματα με ουσίες. Είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΟΥΣΙΟ. Έτσι μας το παρουσιάζουν, τουλάχιστον. :Ρ :clapup: :P ;) :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Γτφ, μουσική και ιστορία;
Κόσμος χωρίς μουσική είναι ζαμπόν δίχως λιπαρά και Ευσταθία χωρίς εμένα, πρώτον.
Δεύτερον, χωρίς την ιστορία, πώς θα ξέρουμε τι λάθη κάναν οι "προηγούμενοι" για να μην τα ξανακάνουμε εμείς; Γτφ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Γτφ, μουσική και ιστορία;
Κόσμος χωρίς μουσική είναι ζαμπόν δίχως λιπαρά και Ευσταθία χωρίς εμένα, πρώτον.
Δεύτερον, χωρίς την ιστορία, πώς θα ξέρουμε τι λάθη κάναν οι "προηγούμενοι" για να μην τα ξανακάνουμε εμείς; Γτφ.
Ευσταθία; what?:P

Ενώ τώρα, που ξέρουμε τα λάθη του παρελθόντος, τι καταλάβαμε; Πάλι στην ίδια κατάσταση βρισκόμαστε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι έχουμε γεμίσει σκατοκουλτουριάρηδες (jj φυσικά αυτό δε πάει για σένα) που θυμούνται την ιστορία μόνο όποτε θέλουν. Ο μισός Ελληνικός πληθυσμός θέλει πίσω τα μάρμαρα του Παρθενώνα από την Αγγλία δίχως να γνωρίζει γιατί. Απλά έτσι, για να το παίζουμε δήθεν. Γι αυτό μας έχουν βρει θύματα και κλέβουν κάθε τρεις και λίγο το πολιτισμό μας (βλ. Σκόπια, Βρετανικό Μουσείο κ.α.).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Ευσταθία; what?:P

https://www.youtube.com/watch?v=zY0l16YtuVI

Ενώ τώρα, που ξέρουμε τα λάθη του παρελθόντος, τι καταλάβαμε; Πάλι στην ίδια κατάσταση βρισκόμαστε.
Εμ δεν τα ξέρουμε, αρχίδια ιστορία μας κάνουνε, μάθετε να πείτε αυτά νεράκι για αύριο και για τις εξετάσεις και μπράβο είστε άριστοι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

MikeZ

Νεοφερμένος

Ο MikeZ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
https://www.youtube.com/watch?v=zY0l16YtuVI


Εμ δεν τα ξέρουμε, αρχίδια ιστορία μας κάνουνε, μάθετε να πείτε αυτά νεράκι για αύριο και για τις εξετάσεις και μπράβο είστε άριστοι.


Το θέμα είναι ότι την Ιστορία δεν μας την διδάσκουν καν. Μόνο στο δημοτικό θυμάμαι που μας την εξηγούσαν κανονικά. Τώρα στο γυμνάσιο, δε μας λένε τίποτα άλλο εκτός από την ύλη που θα έχουμε για την επόμενη μέρα και γενικά τι να γράψουμε στο τετράδιο για να τα μάθουμε επίσης. Εντάξει, μπορεί να μας το εξηγούν λίγο, αλλά δεν θα ασχοληθούν και θα πουν δυο τρεις τέσσερις μαλακίες - τίποτα σοβαρό.

Και η χαζομάρα που συμβαίνει εκτός αυτού, είναι ότι όταν της λέμε να μας εξηγήσει, αυτή μας αγνοεί, ή θα μας παραπονεθεί ότι λέμε χαζομάρες. Και ειδικά αυτή η καθηγήτρια που έχουμε εμείς, την έχουμε χάσει την μπάλα.


Από ότι έχω ακούσει, στο λύκειο και στις επόμενες τάξεις του γυμνασίου - (δευτέρα γυμνασίου και τρίτη γυμνασίου) τα ίδια χάλια θα είναι. Εγώ ελπίζω να μην είναι τα ίδια γιατί όπως είπα..... τη χάσαμε την μπάλα. Αυτό όμως δεν είναι και πολύ κακό, γιατί μετά μπορούμε να της το βγάλουμε στην μούρη στις εξετάσεις. Αν τολμήσει και μας πει ότι δεν γράψαμε καλά, θα γίνω έξαλλος. Θα μπορούμε να της πούμε ότι αυτή ευθύνεται γιαυτό! Οπότε όλα μια χαρά!! :clapup: :P :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Η αλήθεια είναι πως εμείς έχουμε καλό καθηγητή.. Αλλά και πάλι, αν αρχίζει ο καθένας να λέει τι γίνεται στο τμήμα του ζήτω που καήκαμε. Πάντα θα υπάρχουν και κακοί καθηγητές. Εμένα όμως δεν μου αρέσουν οι γενικεύσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Η ιστορία της γ' γυμνασίου είναι η πιο χρήσιμη, πιστεύω, καθώς είναι σύγχρονη και γίνεται αναφορά σε πολύ σημαντικά γεγονότα, όπως τους παγκόσμιους πολέμους, στην γαλλική επανάσταση κλπ. Της α' και της β' γυμνασίου, είναι πράγματα από το δημοτικό, τα οποία επαναλαμβάνονται και δεν χρησιμεύουν απολύτως σε τπτ. Πάντως, αν ήταν λίγο καλύτερο το βιβλίο της γ', θα έμεναν και περισσότερα πράγματα στο μαθητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Δεν υπάρχει ιστορία χρήσιμη ή άχρηστη. Η ιστορία της Α' Γυμνασίου είναι πάρα πολύ σημαντική γιατί σου διδάσκει τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό, ο οποίος είναι δώρο για την Ευρώπη και για τον κόσμο. Η ιστορία της Β' Γυμνασίου αποτελεί μία λογική σύνδεση της Α με της Γ αλλα είναι πολύ ενδιαφέρουσα γιατί δείχνει όλο το πολιτισμό τον Ευρωπαικό. Η εποχή του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης που διδάσκονται στη Β' θα σου χρησιμεύσουν όχι μόνο για την ιστορία (αλλα και για τη τέχνη π.χ.).

Και τα τρία βιβλία συνδέονται με το σήμερα. Άσχετα αν το τρίτο συνδέεται περισσότερο. Η ιστορία αποτελεί "κτήμα ες αιει" είπε ο Θουκυδίδης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Εγώ πάλι πιστεύω πως περισσότερη έμφαση θα έπρεπε να δοθεί στην σύγχρονη ιστορία και όχι στην αρχαία και σε αυτή του μεσαίωνα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Εγώ πάλι πιστεύω ότι πρέπει να σταματήσουμε να χωρίζουμε την ιστορία με βάση τα βιβλία... Η ιστορία είναι συνεχής , δεν υπάρχει Ιστορία Α ' Β ' και Γ ' Γυμνασίου. Υπάρχουν εποχές. Η μία εποχή στηρίζεται πάνω στην άλλη. Για να καταλάβεις την άλλη πρέπει να καταλάβεις και τη μία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Η ιστορία της Β' Γυμνασίου αποτελεί μία λογική σύνδεση της Α με της Γ αλλα είναι πολύ ενδιαφέρουσα γιατί δείχνει όλο το πολιτισμό τον Ευρωπαικό. Η εποχή του Μεσαίωνα και της Αναγέννησης που διδάσκονται στη Β' θα σου χρησιμεύσουν όχι μόνο για την ιστορία (αλλα και για τη τέχνη π.χ.).

Εννοείς τα πέντε ( έξι; εφτά; )κεφάλαια στο τέλος του βιβλίου που είναι εκτός ύλης και είνα τα μόνα που δεν αναφέρονται ΤΟΣΟ πολύ στη Ρωμαϊκή/Βυζαντινή αυτοκρατορία;

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,095 μηνύματα.
Στο γυμνάσιο είναι άχρηστα όλα τα μαθήματα (δε προσφέρουν εντελώς τίποτα) εξαίρεση είναι τα αρχαία για αυτούς που θα επιλέξουν μετά θεωρητική κατεύθυνση..... (για τους θετικοτεχνολογικους τα αρχαία ως μάθημα είναι άχρηστα . Πιστεύω ότι τα αρχαία γίνοτναι με το επιχείρημα των φιλόλογων να μάθουμε να μιλάμε σωστά όμως κύριοι φιλόλογοι στο δημοτικό μαθαίνουμε να μιλάμε όχι στο γυμνάσιο, τα αρχαία θα ήταν χρήσιμα αν αρχίζαν από το δημοτικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top