Περιττά μαθήματα στο Γυμνάσιο

yozerehs

Τιμώμενο Μέλος

Ο yozerehs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 4,969 μηνύματα.
παιδιιά εγώ πιστεύω πως είναι περιττές οι 3 ώρες των αρχαίων....Βρισκομαστε σε μια κοινωνία που δεν ξέρει να εκφράζεται στα νέα ελληνικά και χρησιμοποιεί greeklish....Και αυτοί οι ηλίθιοι μας βάζουν 2 ώρες την εβδομάδα γλώσσα και 3 αρχαία....(στο λύκειο έχω ακούσει τα αρχαία είναι 8 ώρες!!!!!!)(Τι να τις κάνω τις κλίσεις των αρχαίων όταν δεν ξέρω να γράφω μια άρτια δομημένη έκθεση??????)

Επειδή ξέχασα...η πληροφορική όπως διδάσκεται είναι σκατά...(Β γυμνασίου μας μάθανε για τους φακελους.....έλεος.....)
Έχεις δίκιο. Είναι γελοίοι επίσης για το γεγονός ότι βάλανε τόσες ώρες αρχαία στην Α' Λυκείου (6 ώρες), και η Πληροφορική, ένα τόσο σημαντικό μάθημα, είμαι Μάθημα Επιλογής και στις 3 τάξεις του Λυκείου. Πιο σημαντικά είναι τα αρχαία από την Πληροφορική δηλαδή. :P
Αλλά μην ανησυχείς, είσαι μικρός και θα αλλάξει το εκπαιδευτικό σύστημα και τα μαθήματα στο Λύκειο.

Α και μην περιμένεις να διαδαχτείς τίποτα σοβαρό στο σχολείο. Στην Α' Λυκείου όλη την χρονιά καθηγήτρια Πληροφορικής μάς μάθαινε η powerpoint. Τα ΑΠΟΛΥΤΩΣ βασικά. Πολύ κούραση, μάς έκανε 5 λεπτά μάθημα και τα υπόλοιπα καθόμασταν. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Lizaki k etc

Νεοφερμένος

Η Lizaki k etc αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Πιστευω πως δεν υπαρχει καποιο μαθημα ''περιττο''
1.Στην Οικιακη οικ. μεσα απο αυτα που μαθαινεις μπορεις να συμμετασχεις κ' εσυ σε συζητησεις που αφορουν το περιβαλλον κτλ.
2.Στα Καλλιτεχνικα μαθαινεις για τα χρωματα,τεχνικες κτλ. αλλα κ' σου δινει τη δυνατοτητα να μαθεις αν θελεις να ασχοληθεις με αυτο το επαγγελμα-εχεις ταλεντο.
3.Στην Μουσικη μαθαινεις για την μουσικη αλλων λαων ή για την ιδια την μουσικη της χωρας σου.Αυτο μπορει να σου φανει πολυ χρησιμο στην μελλοντικη σου ζωη.

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grosso10

Νεοφερμένος

Η grosso10 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
θεωρω οτι δεν ειναι δυνατόν να συγκαληφθει οι οικιακη Οικονομία με την κπα μιας και καλύπτουν αλλες θεματικες ενότητες ...Παιδια σιγουρα δεν μπορει να γινει κατι τετοιο ...

Συμφωνω για το οτι κανενα μάθημα δεν ειναι περιττο ..Υπαρχουν μονο ανικανοι εκπαιδευτικοι και ταλαντουχοι ...Ετσι οι μαθητες κρινουν και τα μαθηματα ...Αν ενας καθηγητης ειναι ικανος τοτε και το μαθημα γινεται αυτοματως χρησιμο και απαραιτητο..εν οταν ο εκπαιδευτικος ειναι κουραστικος τοτε και το μαθημα γινεται αχρηστο

Πιστευω πως δεν υπαρχει καποιο μαθημα ''περιττο''
1.Στην Οικιακη οικ. μεσα απο αυτα που μαθαινεις μπορεις να συμμετασχεις κ' εσυ σε συζητησεις που αφορουν το περιβαλλον κτλ.
2.Στα Καλλιτεχνικα μαθαινεις για τα χρωματα,τεχνικες κτλ. αλλα κ' σου δινει τη δυνατοτητα να μαθεις αν θελεις να ασχοληθεις με αυτο το επαγγελμα-εχεις ταλεντο.
3.Στην Μουσικη μαθαινεις για την μουσικη αλλων λαων ή για την ιδια την μουσικη της χωρας σου.Αυτο μπορει να σου φανει πολυ χρησιμο στην μελλοντικη σου ζωη.

:)

Συμφωνω για το οτι κανενα μάθημα δεν ειναι περιττο ..Υπαρχουν μονο ανικανοι εκπαιδευτικοι και ταλαντουχοι ...Ετσι οι μαθητες κρινουν και τα μαθηματα ...Αν ενας καθηγητης ειναι ικανος τοτε και το μαθημα γινεται αυτοματως χρησιμο και απαραιτητο..εν οταν ο εκπαιδευτικος ειναι κουραστικος τοτε και το μαθημα γινεται αχρηστο

παιδια συγνώμι που βαριέμαι να διαβάσω 13 σελίδες ποστ πριν απαντήσω όμως θα μου έπερνε όλο το απόγευμα να τα διαβάσω μιας και έχω ένα μικρό θέμα δυσλεξείας

προσωπικά θεωρώ ότι το μόνο παντελώς άχριστο μάθημα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι τα θρησκευτικά

όσο για τα υπόλοιπα πιστεύω ότι δεν θεωρώ ότι είναι πειττά αλλά ότι όλα μα όλα θελουν ριζικές αλλάγές

1) στη μουσική και τα καλυτεχνικά θα έπρεπε να διδάσκονται κάποια βασικά θέματα θεωρίας και μετά να γινόταν κάτι ευχάριστο όπως τραγούδι μοουσικό παιχνίδι ίσως κάθε μαθητής να μάθαινε ένα όργανο και ίσως να είναι εννοιέο μάθημα

2)αρχαία ελληνικά γλώσσα και αρχαία ελληνική γραμματεία να είναι μικρότερη η ύλη και να συγχωνευτούν (όμως τις κλίσεις πρέπει να τις μαθαίνουν τα παιδιά)
3)ιστορία να έχει μία ροή και όχι να ακούς τρεις φορές της ζωής σου τα ίδια ακριβώς

4) οικιακή οικονομία/ΚΠΑ να συγχωνευθούν αλλά να παραμήνουν...Είναι αδιανόητο να μην ξέρουν οι περισσότεροι τους βασικούς θεσμούς ενός κράτους....
5)γεωγραφία/βιολογία /χημεία.. για τη γεωγραφία άλλα κομμάτια θα έπρεπε να διδάσκονται σε ΚΠΑ και οικιακή οικονομία και άλλανα δημιουργούσαν μαζί με τα άλλα δύο μαθήματα ένα εννοιέο που θα λέγετε φυσικά ή κάτι τέτοιο

6)πληροφορική στην εποχή μας όχι απλά περιττή αλλά απαρέτητη αλλά αντί να διδάσκονται ιστορίες μ' αγρίους θα έπρεπε να διδασκόταν η χρήση του υπολογιστή και των παροχών του (χρήση word , excel, power point, internet , δυχτίων, explorer, εγκατάσταση παιχνιδιών , αντιγραφή CD , χρηση εκτυποτών και scanner ,και πολλά πολλά άλλα)

7) Αγγλικά ,Γερμανικά και Γαλλικά να αποσκοπούν στην αποδοχή διπλωμάτων αν καταλαβαίνετε τι εννοώ...

8) τεχνολογία λόγω αθλητικού δεν έχω παρακολουθήσει

9)νεοελληνική γλώσσα/νέα ελληνική γραμματία/ μαθηματικά/ και φυσική το θέμα είναι λίγο περίπλοκο....

Αν μου διαφεύγει κάποιο μάθημα πείτε μου να απαντήσω...

Δεν ειναι δυνατον οικιακη οικονομια και ΚΠΑ να γινουν ενα αφου καλυπτουν αλλες θεματικές ενοτητες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Από την μια πλευρά εγώ πιστεύω πως όλα τα μαθήματα είναι χρήσιμα αλλά ο τρόπος που κάποια από αυτά διδάσκονται είναι λάθος με αποτέλεσμα να μετατρέπονται σε περιττά. Οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να έχουν γνώσεις για το αντικείμενο με το οποίο ασχολούνται και για τη νέα τεχνολογία, να πιστεύουν σε ιδανικά και αξίες και να κατέχονται από παιδαγωγικό πάθος και παιδαγωγική αγάπη για τους μαθητές τους. Όμως δεν είναι μόνο λανθασμένος ο τρόπος διδασκαλίας αλλά και τα βιβλία είναι κακογραμμένα και δεν ανταποκρίνονται στις προδιαγραφές της σύγχρονης μεθοδολογίας και στις γνωσιολογικές απαιτήσεις της εποχής, χαρακτηρίζονται από παθητικότητα και στατικότητα, οδηγούν στη αποστήθιση και δεν είναι ενεργητικά, δυναμικά και δημιουργικά. Τα βιβλία θα έπρεπε να παρέχουν στον μαθητή χρήσιμες γνώσεις και να μην αναγκάζουν το μαθητή να ασχολείται με αντικείμενα που δεν του παρέχουν ουσιαστική γνώση.

Από την άλλη πλευρά με την κατάσταση που επικρατεί το μάθημα που θεωρώ περιττό και θα έπρεπε να καταργηθεί είναι τα αρχαία. Αυτό το λέω όχι γιατί δεν μου αρέσουν, αλλά διότι τα περισσότερα από αυτά που μαθαίνουμε κατά την γνώμη μου δεν θα μας χρειαστούν μετέπειτα. Για παράδειγμα, σε τι ωφελεί το να μαθαίνουμε όλους τους χρόνους και όλες τις εγκλίσεις των ομαλών και ανώμαλων ρημάτων ; Σε τι θα μας χρειαστεί αργότερα το να ξέρουμε να μεταφράζουμε ένα κείμενο στα αρχαία ; Σε ποιον θα μιλήσουμε αρχαία και θα καταλάβει ; Και αφού χρησιμοποιούμε τα νέα ελληνικά για ποιο λόγο να μαθαίνουμε αρχαία που τώρα πια στη σημερινή εποχή θεωρούνται "νεκρή γλώσσα" ; Ποιος θα σου ζητήσει να ξέρεις αρχαία για να σε πάρεις σε μια δουλειά ; Δεν είναι δυνατόν να κάνουμε 3 διδακτικές ώρες αρχαία και 2 νέα ελληνικά. Άσε που η ταυτόχρονη διδασκαλία νέων και αρχαίων ελληνικών προκαλεί σύγχυση στους μαθητές και έτσι πολλοί καταλήγουν να είναι γλωσσικά ακατάρτιστοι.

Κατά την γνώμη μου, το σύγχρονο σχολείο θα έπρεπε να δώσει περισσότερη βαρύτητα στις ξένες γλώσσες και στην πληροφορική διότι στη σημερινή εποχή πια χωρίς αυτά τα δύο πράγματα δεν μπορείς να βρεις πουθενά δουλειά. Όποιος στον 21ο αιώνα δεν ξέρει τουλάχιστον μια ξένη γλώσσα και πληροφορική θεωρείται αγράμματος. Επιπλέον, το σχολείο θα έπρεπε να καλλιεργεί ολόπλευρα το μαθητή και να βοηθάει το νέο άνθρωπο να δημιουργεί σωστή προσωπικότητα πράγμα που δεν γίνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 019112

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
παιδιιά εγώ πιστεύω πως είναι περιττές οι 3 ώρες των αρχαίων....Βρισκομαστε σε μια κοινωνία που δεν ξέρει να εκφράζεται στα νέα ελληνικά και χρησιμοποιεί greeklish....Και αυτοί οι ηλίθιοι μας βάζουν 2 ώρες την εβδομάδα γλώσσα και 3 αρχαία....(στο λύκειο έχω ακούσει τα αρχαία είναι 8 ώρες!!!!!!)(Τι να τις κάνω τις κλίσεις των αρχαίων όταν δεν ξέρω να γράφω μια άρτια δομημένη έκθεση??????)
Μου προκαλούν και εμένα τα αρχαία δυσκολία αλλά είναι στη πραγματικότητα πολύ σημαντικά. Μαθαίνεις τις ρίζες σύγχρονων λέξεων και αποκτάς μεγαλύτερο λεξιλόγιο. Δεν έχεις ιδέα πόσες φορές θα ακούσεις εκφραστικά λάθη καθημερινά.

Αν και συχνά, συμφωνώ πως μας μαθαίνουν περισσοτέρα από όσα πρέπει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
Εγω πιστευω πως πρεπει απο τα καλλιτεχνικα και η μουσικη πρεπει να επιλεγεις ενα απο τα δυο για να μην χανονται τζαμπα ωρεσ! Εγω ειμαι τριτη γυμνασιου και εχει 3 ωρες ιστορια και 1 ωρα χημεια (την εβδομαδα).Κανονικα πιστευω πως πρεπει να βγει 1 ωρα απο την ιστορια και να μπει 1 ωρα στην χημεια, δηλαδη 2 ωρες χημεια και 2 ωρες ιστορια!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

pikod

Νεοφερμένος

Ο pikod αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 35 μηνύματα.
αρχαια , ιλιαδα ,οδυσσεια ,ελενη κτλ. Αναρωτιεμαι εαν εμεις οι Ελληνες ειμαστε εξυπνοι οι τελειως χαζοι.

Γιατι τα ανεχομαστε αυτα τα μαθηματα δηλαδη σημερα θα βγεις εξω και θα πας στον αλλον να μιλησεις αρχαια η να συζητησεις τι εκανε ο οδυσσεας.

Δηλαδη καποια ανουσια πραγματα που μονο εμεις οι Ελληνες τα κανουμε ενω εαν δειτε στο εξωτερικο που εχω μενει και 2 χρονια Καναδα ειναι 1000 φορες καλυτερα.
Κατά τη γνώμη μου, τα Αρχαία, η Ιλιάδα, η Οδύσσεια και η Ελένη είναι μαθήματα ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΣΙΜΑ. Πρώτα από 'λα, τα Αρχαία θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις τις ρίζες της κάθε ελληνικής και ξένης λέξης. Οι περισσότερες αγγλικές λέξεις είναι ελληνικές. Επίσης, η Ιλιάδα, η Οδύσσεια και η Ελένη σε βοηθούν να διευρύνεις τον πνευματικό σου ορίζοντα, το λόγο σου, ενώ παράλληλα σε μαθαίνει να καταλαβαίνεις το "βαθύ" νόημα μιας φράσης. Όσον αναφορά για αυτό το "εαν εμεις οι Ελληνες ειμαστε εξυπνοι οι τελειως χαζοι", δεν θα έπρεπε καν να το λες. Εμείς φέραμε τη δημοκρατία, το ομορφότερο πολίτευμα παγκοσμίως καθώς επίσης ήμασταν οι πρώτοι που ανακαλύψαμε τον πολιτισμό, ούτε οι Αμερικανοί ούτε κανένας άλλος λαός. Στον Καναδά αμφιβάλλω εάν έχουν τόσο πλούσια ιστορία και πολιτισμό όσο εμείς. Αυτά από 'μένα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

mariagezz

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 239 μηνύματα.
η μουσική και τα καλλιτεχνικά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Loreley

Περιβόητο μέλος

Η Loreley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5,860 μηνύματα.
η μουσική και τα καλλιτεχνικά...

Ναι, δεν είναι αρκετά χρήσιμα μαθήματα, όμως σε βοηθούν να ξεφεύγεις. Φαντάσου να μην υπήρχαν και αυτά και τα 7ωρα να ήταν γεμάτα Αρχαία, Μαθηματικά, Φυσική κ.λπ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariagezz

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Ιταλία (Ευρώπη). Έχει γράψει 239 μηνύματα.
ναι έχεις δίκιο σ αυτό που λες, δε το είχα σκεφτει ετσι!:)Πάντως εμείς στη μουσική δεν μπορουμε να ξεφυγουμε, γιατι στο ενα μαθημα μαθαινουμε να παιζουμε ενα κομματι στη μελλοντικα και στο επομενο μαθημα μας εξεταζει ολους και μετα μας βαθμολογει! αυτο ειναι για ολους μας αγχωτικο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

frizstyler

Νεοφερμένος

Ο frizstyler αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 121 ετών. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
ρε παιδια μην κοιτατε τα μαθηματα,αλλα τον τροπο που γινονται αυτο ειναι που μετραει στην ουσια αλλα ταυτοχρονα παιζει και καταλυτικο ρολο στην κουραση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Orthologistis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΟΥΜΕ... ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 226 μηνύματα.
το πιο αχρηστο μαθημα μου φαινεται πως ειναι τα κειμενα ... με την τρελη αναλυση που γινεται που προσπαθουμε να βρουμε τι θελει να πει ο συγγραφεας σκοτωνουμε την φαντασια του μαθητη και τον απωθουμε απο το να διαβασει κειμενα στην μετεπειτα ζωη του.... γιατι πρεπει ντε και καλα να εχουμε ολοι τις ιδιεσ αποψεις για το κειμενο??? ... η μουσικη απο την αλλη πιστευω οτι προσφερει αν διδαχθει σωστα και οχι με τον τροπο που διδασκεται παρα πολλα στην πνευματικη καλιεργεια του μαθητη... δεν ειναι τυχαιο που οι αρχαιοι ελληνεσ την ειχαν ενταξει ως βασικο μαθημα στα παιδια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
το πιο αχρηστο μαθημα μου φαινεται πως ειναι τα κειμενα ... με την τρελη αναλυση που γινεται που προσπαθουμε να βρουμε τι θελει να πει ο συγγραφεας σκοτωνουμε την φαντασια του μαθητη και τον απωθουμε απο το να διαβασει κειμενα στην μετεπειτα ζωη του.... γιατι πρεπει ντε και καλα να εχουμε ολοι τις ιδιεσ αποψεις για το κειμενο??? ...
Χε, χε, χε!! Δίκιο έχεις. Μάλιστα αμφιβάλω αν συνήθως ο ποιητής θέλει πράγματι να πει τις λακαμίες που λέμε εμείς και τα βοηθήματα.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
Τα κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνείας είναι πιστεύω ένα από τα βασικά μαθήματα αν θέλουμε να χτίσουμε μια γενική παιδεία με βάση τον πολιτισμό. Δεν μπορείς από την εκπαίδευση ενός ανθρώπου να του αφαιρέσεις την γραπτή πολιτιστική και ιστορική κληρονομιά του. Κάποια μνημεία του γραπτού λόγου είναι έργα τέχνης και πόσο μάλλον όταν αποτελούν στοιχεία της ταυτότητας ενός πολιτισμού. Αλλιώς ας οδηγηθούμε σε μια ισοπέδωση αξιών. Ίσως θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας και εξέτασης του συγκεκριμένου μαθήματος. Σημασία δεν έχει να μάθει κάποιος το ποίημα με τους Αγαρηνούς του Α.Κάλβου...αλλά την ιστορική και πολιτισμική συμβολή του σε αυτό που ονομάζουμε Ελληνική ιστορία. Στο σχολείο θα πρέπει να μαθαίνουμε την σημασία της γνώσης και όχι την μηχανιστική κατάκτηση αυτής για μια εξέταση στο τρίμηνο ή στο τέλος. Ποιος λογικός άνθρωπος δεν γοητεύεται από τα μνημεία του Ελληνικού λόγου, της Ελληνικής γραμματείας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Μα πισω απο τις λεξεις...κρυβεται ο Αλεξης.Προσωπικα θαυμαζω μεγαλους συγγραφεις και ποιητες οπως ο Καζαντζακης,ο Ριτσος,ο Καβαφης και με γοητευουν τα εργα τους.Αλλα ο τροπος διδασκαλιας σε απωθει.Π.χ. φετος για 4 κειμενα ειχα 62 σελιδες σημειωσεις που δεν σε αφηνουν να γευτεις τη μαγεια της ποιησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,261 μηνύματα.
Θρησκευτικά.Το πιο ανούσιο μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Συμφωνώ με nPb! Πόσο έχω βαρεθεί να ακούω τι μας τα έχουν τα κείμενα, είναι άχρηστα είναι παπαγαλία! Δεν κοιτάνε οι επικριτές να ξεστραβωθούν λίγο, που φοβούνται ότι θα το κάψουν το μυαλό τους αν μάθουν κάτι παραπάνω; Ας διαβάσουν το Αξιον εστί, που μιλά ο Ελύτης για αυτούς που "ήρθαν ντυμένοι φίλοι οι εχθροί μου"(και όχι δεν το άκουσα από τον λαζόπουλο), τόσα χρόνια πριν, ας νιώσουν τον έρωτα της Πολυδούρη για τον Καρυωτάκη , ας νιώσουν το θαλασσινό αέρα του Καββαδία μέσα από το Πούσι... Μορφωμένος είναι αυτός , όχι που ξέρει 100 τύπους απέξω ή 500 στίχους μετάφραση αλλά αυτός που έχει γενική καλλιέργεια! Αυτός είναι ο ολοκληρωμένος πνευματικά άνθρωπος. Που εκτιμά όλα αυτά που του προσφέρονται. Είπαμε, το εκπαιδευτικό σύστημα είναι χάλια, αλλά ακόμα και από το χάλια, μπορεί κάποιος να πάρει και κάτι θετικό. Για μένα κανένα μάθημα δεν ήταν ποτέ άχρηστο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

frizstyler

Νεοφερμένος

Ο frizstyler αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 121 ετών. Έχει γράψει 42 μηνύματα.
αυτο που παρατηρω ειναι οτι σε μια απελπιδα προσπαθεια "εξορθολογισμου" των βασεων και παραγωγης πιο ''πολυγνωστων"μαθητων και λοιπες μπουρδες το υ.παιδειας τα εχει θαλασσωσει κανοντας την εκπαιδευση να βασιζεται ολο και πιο πολυ στην ποσοτητα.
απ'οτι διαβαζω σε αυτο εδω το θεμα,ειναι προφανες πως τα γυμνασιοπαιδα τωρα κανουν απιστευτα περισσοτερη υλη απ'οτι εκανα εγω πριν 3 μολις χρονια!!!ποσο μαλλον στο δημοτικο που ακουω οτι εκει κι αν εχει πληθυνει η υλη.διπλασια και παραπανω εχει γινει.αισχος.
καλυτερα να διαβαζουν τα παιδια επιλεκτικα για το σχολειο(ο,τι γουσταρουν),και να χρησιμοποιουν με τη βοηθεια των γονιων περισσοτερο αλλα πραγματα(πχ ιντερνετ) για να μαθαινουν.βεβαια αυτο που λεω αποκλειεται να γινει απο κανενα.
εχει αχρηστευθει τελειως η παιδεια στη χωρα μας.τι λεω,ολα εχουν αχρηστευθει.καλα τα καταφερανε οι γονεις μας.εμεις,ομως,να ξυπνησουμε,ε???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
αυτο που παρατηρω ειναι οτι σε μια απελπιδα προσπαθεια "εξορθολογισμου" των βασεων και παραγωγης πιο ''πολυγνωστων"μαθητων και λοιπες μπουρδες το υ.παιδειας τα εχει θαλασσωσει κανοντας την εκπαιδευση να βασιζεται ολο και πιο πολυ στην ποσοτητα.
απ'οτι διαβαζω σε αυτο εδω το θεμα,ειναι προφανες πως τα γυμνασιοπαιδα τωρα κανουν απιστευτα περισσοτερη υλη απ'οτι εκανα εγω πριν 3 μολις χρονια!!!ποσο μαλλον στο δημοτικο που ακουω οτι εκει κι αν εχει πληθυνει η υλη.διπλασια και παραπανω εχει γινει.αισχος.
καλυτερα να διαβαζουν τα παιδια επιλεκτικα για το σχολειο(ο,τι γουσταρουν),και να χρησιμοποιουν με τη βοηθεια των γονιων περισσοτερο αλλα πραγματα(πχ ιντερνετ) για να μαθαινουν.βεβαια αυτο που λεω αποκλειεται να γινει απο κανενα.
εχει αχρηστευθει τελειως η παιδεια στη χωρα μας.τι λεω,ολα εχουν αχρηστευθει.καλα τα καταφερανε οι γονεις μας.εμεις,ομως,να ξυπνησουμε,ε???

H μεγαλύτερη βλακεία είναι ότι στο λύκειο τα περισσότερα μαθήματα είναι ότι και του γυμνασίου (π.χ ιστορία, φυσική) απλά με περισσότερες λεπτομέρειες. Στο γυμνάσιο μπαίνουν οι βάσεις. Αν θέλεις να πετύχεις (να μπεις σε ένα πανεπιστήμιο πχ -άσχετο τι γίνεται μετά για να βρεις δουλειά- ) πρέπει να ρίξεις διάβασμα στα μαθήματα που σε ενδιαφέρουν στο γυμνάσιο και μετά το λύκειο έρχεται πιο ομαλά. Αν δεν έχεις διαβάσει ποτέ στη ζωή σου και περιμένεις ότι στη Β λυκείου θα στρωθείς, πάει το έχεις χάσει το παιχνίδι.
Η ύλη όντως έχει αυξηθεί, να φανταστείς μου έλεγε κάποιος ότι τα μαθηματικά κατεύθυνσης Γ λυκείου , έξω τα κάνουν πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο. Στο δημοτικό μπήκαν και αρχαίζοντα ουσιαστικά κλπ στη γλώσσα. Στο γυμνάσιο η πιο δύσκολη τάξη είναι η δευτέρα, γιατί τότε μπαίνουν βαρβάτα θέματα ειδικά σε φυσική , ενώ σε μία χρονιά περιμένουν τα παιδάκια να μάθουν ΟΛΗ τη γραμματική των αρχαίων . (όλες οι κλίσεις και όλες οι εγκλίσεις και χρόνοι). Το δε νέο σύστημα, φαίνεται ακόμη χειρότερο. Περισσότερη γενίκευση , με αποτέλεσμα ό,τι μαθαίνουν τα παιδιά το μαθαίνουν μισό -> ημιμάθεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,848 μηνύματα.
Το internet, frizstyler δεν είναι πηγή μάθησης. Το internet είναι μια πηγή πληροφοριών...αλλά δυστυχώς στην Ελλάδα η εκπαίδευση έχει επικεντρωθεί σε πληροφορίες χρηστικές ή άχρηστες και όχι στην ουσία της μάθησης. Η ουσία της μάθησης είναι πως να μαθαίνουμε κάτι και όχι πως να το απομνημονεύσουμε για να το αποδώσουμε αυτολεξί. Αρκετά με τις πληροφορίες, λίγο σκέψη και προβληματισμός δεν βλάπτει. Το internet φράζει εν μέρει την σκέψη γιατί παρέχει την μασημένη τροφή στην γνώση. Μην κάνουμε ζημιά στους νευρώνες λόγω ατροφίας, από απουσία σκέψης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top