Περιττά μαθήματα στο Γυμνάσιο

X.o.Y.d.A.s

Νεοφερμένος

Ο X.o.Y.d.A.s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
βασικά εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε να επιλέγουμε τα μαθήματα που θελούμε να κάνουμε και να μην βάζουν μαθήματα κατεύθηνσης από το λύκειο.
π.χ.αν καποιός θέλει θετική κατεύθυνση να ακολουθήσει δεν χρειάζεται να κάνει αρχαία:worry:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gina54

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν περιττά μαθήματα.Όλα τα μαθήματα έχουν την αξία τους !
Η γενική μόρφωση πρέπει να είναι ο ανώτερος σκοπός κάθε λογικού, απέναντι στην κοινωνία, τον εαυτό του και τη ζωή, ανθρώπου. Πρέπει να γίνει ο στόχος του κάθε ατόμου ώστε να γίνει ολοκληρωμένος και χρήσιμος κοινωνικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

elenaki92

Δραστήριο μέλος

Η elenaki92 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 590 μηνύματα.
Καλλιτεχνικα, Οικιακη Μουσικη Τεχνολογια , ολα αυτα εχουν βγει για να κανουν ωρες καποιοι που δεν περασαν κατι σημαντικο.
επειδή το είδα αυτό και έφριξα, να πω στο φίλο που το έγραψε πως δεν έχει το δικαίωμα να θεωρεί ασήμαντο κάτι που για άλλους είναι σημαντικό. δηλαδή αν κάποιος θέλει να γίνει υδραυλικός π.χ. θα του πούμε ότι είναι κάτι ασήμαντο;; αν το αγαπάει και το θέλει είναι σημαντικό γι' αυτόν και πρέπει να το σεβαστούμε...

Πιστεύω ότι υπάρχει ένα περιττό μάθημα κι αυτό είναι η Α.Ε. Γραμματεία.

Τα ποιήματα είναι πολύ ενδιαφέροντα και συναρπαστικά αν αναλογιστούμε την εποχή που γράφτηκαν, αλλά δε χρειάζεται να τα αναλύουμε και να τα κάνουμε μάθημα. Εξάλλου, υπάρχει ήδη το μάθημα τον Ν.Ε. Κειμένων.
σ' αυτό επίτρεψέ μου να διαφωνίσω... τα Ν.Ε. κείμενα γράφηκαν σε εντελώς διαφορετική εποχή και οι νεοέλληνες λογοτέχνες θίγουν εντελώς διαφορετικά θέματα. οι άνθρωποι αυτοί έζησαν πολέμους, κατοχή, αστικοποίηση, την αρχή της κρίσης στις ανθρώπινες σχέσεις κι αυτά κυριαρχούν κυρίως στα κείμενά τους. αντίθετα οι αρχαίοι κάνουν νύξη σε θέματα μη απτά, άυλα για τα οποία οι έννοιες διατυπώθηκαν στην εποχή τους και αποτελούσαν κύριο θέμα συζήτησης. άρα διαφωνώ στο ότι είναι ένα περιττό μάθημα. κάποιες έννοιες καλό είναι να τις εξετάζουμε πιο διεξοδικά.. άσχετα αν όντως ο τρόπος με τον οποίο διδάσκονται είναι λανθασμένος... όπως είπε και μια κοπέλα αν ήταν τα σχολεία χωρισμένα σε κλάδους οι μεν θετικοί δε θα ήξεραν να μιλήσουν και οι δε θεωρητικοί να υπολογίσουν.. όσο λανθασμένα και να διδάσκονται τα αρχαία, σκοπός τους είναι να μας δείξουν από που προήλθε η σύγχρονη ελληνική γλώσσα. διότι η ελληνική δεν είναι νεκρή γλώσσα. εξελίσσεται ανά τους αιώνες. και καλό είναι να ξέρουμε από πού προήλθαν κάποιες λέξεις... γι' αυτό και διδασκόμαστε τις κλήσεις τους. γιατί υπάρχουν ιδιομορφίες από τις οποίες προήλθαν οι σύγχρονες...
τέλος των πάντων, είναι θέμα του καθενός το πόσο σημαντικό είναι κάτι...
α, και για να μη ξεχάσω, να πω σ' εκείνους που θεωρούν τη μουσική περιττό μάθημα, πως άποψή μου είναι ότι δεν είναι καθόλου περιττό διότι η μουσική είναι αυτή που ενώνει τον κόσμο χωρίς να χρειάζεται να μιλούν την ίδια γλώσσα, παρά μόνο να γνωρίζουν τις 7 νότες του πενταγράμμου. είναι η τέχνη που μπορεί να θεραπεύσει (μουσικοθεραπεία), η τέχνη που μπορεί να σε ηρεμήσει, η τέχνη που έχει ερμηνευθεί ακόμη και με συναρτήσεις μαθηματικών. τυχαίνει να αγαπώ ιδιαίτερα τη μουσική και γι' αυτό και την υπερασπίζομαι. καλό είναι, θεωρώ λοιπόν, να μαθαινει όποιος δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για ωδεία μέσα από το σχολείο τα στοιχειώδη πράγματα...
αυτά τα ολίγα από εμένα προς το παρόν, γιατί στάνταρ θα ξέχασα κάτι... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maria_lulu

Επιφανές μέλος

Η Mαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 8,475 μηνύματα.
Αμα ψαξεις ολα τα μαθηματα, θα δεις οτι δεν ειναι κανενα περιττο... Εγω απο την πλευρα δεν θεωρω κανενα μαθημα περιττο:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Redsky

Νεοφερμένος

Η Ελπινίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Κι εγώ δεν είμαι και πολύ του "Δε μ' αρέσει το μάθημα, είναι περιττό, δεν πειράζει να μην πάρω βαθμό" αλλά η τεχνολογία μου φαίνεται κάπως... πέρυσι ήταν καλά γιατί έκανες ό,τι ήθελες μόνος σου και ήταν πιο εύκολο... Φέτος κάνουμε ομαδικά και έπεσα σε σκ...ομάδα. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το νόημα της τεχνολογίας, μάθημα δε γίνεται ποτέ. Τουλάχιστον σ' εμάς. Δε θα το έλεγα ακριβώς περιττό, αλλά ούτε και σημαντικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Αυτό είναι το κακό με την Ελληνική νοοτροπία των μαθητών. Σνομπάρουνε τις καταστευές κατι που στο εξωτερικό είναι απαραίτητο κομμάτι της εκπαίδευσης.
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μελετήσεις την στατική ενός κτιρίου από το να κτίσεις ένα σπιτάκι (με τα πρότυπα των αληθινών).
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να καταλάβεις την κρούση από το να παίξεις μπιλιάρδο
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μάθεις χημέια από το να κάνεις πειράματα..
Δεν υπάρχει καλυτερος τρόπος να καταλάβεις ενα γαλβανικό στοιχειο από το να φτιάξεις ένα.

Το μοναδικό μάθημα που το προσφέρει αυτό το θεωρείτε άχρηστο.

Καλά δεν πρόκειται στο γυμνάσιο να κάνεις προσομοίωση κατασκευής σπιτιού σε μακέτα, εδώ στο πολυτεχνείο δεν το κάνουμε καλά-καλά.:P

Μπιλιάρδο.<3
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
παιδιά εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι πολλοί μπέρδεψαν τον τίτλο της δημοσίευσης με "ποιο μάθημα δεν μου αρέσει ή δεν έχω καλό βαθμό" . Και να σας πω και εγώ κάτι άλλο να μου πείτε την γνώμη σας... πώς γίνεται ένα παιδί με 10 στα αρχαία στο τρίμηνο να μπορεί να πει αν τα Αρχαία είναι χρήσιμα ή όχι;(ισχύει για κάθε σχεδόν επιστήμη). Δεν μιλάω για κανένα από τα μέλη που είπαν την άποψή τους πιο πάνω, αλλά δεν γίνεται κάποιος που δεν έχει ανοίξει βιβλίο Αρχαία ή Χημεία ή οτιδήποτε στην ζωή του να μπορεί να τα κρίνει.

Εγώ συμπεραίνω ότι όλα τα μαθήματα είναι χρήσιμα αλλά δυστυχώς πολλά από αυτά προσεγγίζονται και διδάσκονται με λάθος τρόπο και με λάθος διδακτικό υλικό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Redsky

Νεοφερμένος

Η Ελπινίκη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
^ αυτό..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
παιδιά εγώ αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι πολλοί μπέρδεψαν τον τίτλο της δημοσίευσης με "ποιο μάθημα δεν μου αρέσει ή δεν έχω καλό βαθμό" . Και να σας πω και εγώ κάτι άλλο να μου πείτε την γνώμη σας... πώς γίνεται ένα παιδί με 10 στα αρχαία στο τρίμηνο να μπορεί να πει αν τα Αρχαία είναι χρήσιμα ή όχι;(ισχύει για κάθε σχεδόν επιστήμη). Δεν μιλάω για κανένα από τα μέλη που είπαν την άποψή τους πιο πάνω, αλλά δεν γίνεται κάποιος που δεν έχει ανοίξει βιβλίο Αρχαία ή Χημεία ή οτιδήποτε στην ζωή του να μπορεί να τα κρίνει.

Εγώ συμπεραίνω ότι όλα τα μαθήματα είναι χρήσιμα αλλά δυστυχώς πολλά προσεγγίζονται και διδάσκονται με λάθος τρόπο και με λάθος διδακτικό υλικό.

Ολόσωστος.:thumbup:

Να κλειδώσουμε το θέμα;:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
Ναι οκέ,το 20 που είχα στην τεχνολογία δεν με εμποδίζει να την θεωρώ ένα από τα πιό άχρηστα μαθήματα :knife:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Ναι άλλα με ένα 20 επειδή βρήκες 2-3 πράματα στο ίντερνετ ή επειδή έφτιαξες ένα σπιτάκι δεν μπαίνεις στην ουσία του μαθήματος... Εδώ έρχεται το εκπαιδευτικό σύστημα όπως είπα πριν που δεν προσεγγίζει την επιστήμη κατάλληλα στον μαθητή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
Ναι άλλα με ένα 20 επειδή βρήκες 2-3 πράματα στο ίντερνετ ή επειδή έφτιαξες ένα σπιτάκι δεν μπαίνεις στην ουσία του μαθήματος... Εδώ έρχεται το εκπαιδευτικό σύστημα όπως είπα πριν που δεν προσεγγίζει την επιστήμη κατάλληλα στον μαθητή.

Οπότε αν δεν αλλάξει το συστημα,το μάθημα θα παραμείνει άχρηστο :look: Τα ίδια λέμε =/

βτω,ανεμόμυλο είχα φτιάξει :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Είπα ότι αν αλλάξει το σύστημα το μάθημα δεν θα παραμείνει άχρηστο. Επειδή όμως στην Ελλάδα ζούμε , κάτι τέτοιο θα αργήσει πολύ.

Αν δεν αλλάξει οκ, άχρηστο θα μείνει, αλλά αν αλλάξει θα γίνει χρήσιμο. Δηλαδή πέρα από την προσωπική προσπάθεια (20 σε κάθε τρίμηνο) δεν μπορεί ο μαθητής να κάνει και τίποτα άλλο. Το υπ.παιδείας , αν αλλάξει την ύλη που διδάσκεται στην τεχνολογία, θα κάνει το μάθημα λίγο πιο ουσιώδες (γιατί τώρα είναι η ώρα του παιδιού...) θα γίνει πιο χρήσιμο.

Αλλά βέβαια το παράδειγμά σου δεν ισχύει για όλα τα μαθήματα... Δηλαδή αν έχεις 05 στα Αρχαία δεν θα καταλάβεις την ουσία τους σε σύγκριση με έναν που έχει 20. Αλλά αν γίνει κάτι παρόμοιο με την τεχνολογία , δεν θα υπάρξει διαφορά. Εκεί μέσα μπαίνει και η πολιτεία... :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Melania~

Περιβόητο μέλος

Η Insomnia ♥ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,354 μηνύματα.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Polrost, η ώρα της τεχνολογίας είναι πραγματικά η ώρα του παιδιού στα ελληνικά σχολεία.... Θα μπορούσε να είναι ένα πραγματικά επωφελές και ουσιώδες μάθημα αλλά δυστυχώς δεν είναι.... Είναι δημιουργικό και μπορεί να διευρίνει τους ορίζοντες των παιδιών που εμπνέονται καλλιτεχνικά! Άρα θεωρητικά δεν μπορείς να το αποκαλέσεις <<περριτό>>.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fwteinhlove

Νεοφερμένος

Η fwteinhlove αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 12 μηνύματα.
μουσικη,καλλιτεχνικα,τεχνολογια & γυμναστικη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αδαμαντια52071

Πολύ δραστήριο μέλος

Η νυσταλέα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 1,935 μηνύματα.
:hmm::hmm::hmm:πληροφορικη..............αυτο το γαμ&%^&%^$νο μαθημα μου χαλαγε παντα τον μεσο ορο.!!να εχεις ολα 20 και 19 και να σου ερχεται ενα 16αρακι μουρλια!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
παιδιιά εγώ πιστεύω πως είναι περιττές οι 3 ώρες των αρχαίων....Βρισκομαστε σε μια κοινωνία που δεν ξέρει να εκφράζεται στα νέα ελληνικά και χρησιμοποιεί greeklish....Και αυτοί οι ηλίθιοι μας βάζουν 2 ώρες την εβδομάδα γλώσσα και 3 αρχαία....(στο λύκειο έχω ακούσει τα αρχαία είναι 8 ώρες!!!!!!)(Τι να τις κάνω τις κλίσεις των αρχαίων όταν δεν ξέρω να γράφω μια άρτια δομημένη έκθεση??????)

Επειδή ξέχασα...η πληροφορική όπως διδάσκεται είναι σκατά...(Β γυμνασίου μας μάθανε για τους φακελους.....έλεος.....)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
παιδιιά εγώ πιστεύω πως είναι περιττές οι 3 ώρες των αρχαίων....Βρισκομαστε σε μια κοινωνία που δεν ξέρει να εκφράζεται στα νέα ελληνικά και χρησιμοποιεί greeklish....Και αυτοί οι ηλίθιοι μας βάζουν 2 ώρες την εβδομάδα γλώσσα και 3 αρχαία....(στο λύκειο έχω ακούσει τα αρχαία είναι 8 ώρες!!!!!!)(Τι να τις κάνω τις κλίσεις των αρχαίων όταν δεν ξέρω να γράφω μια άρτια δομημένη έκθεση??????)
6 νομίζω είναι στο λύκειο.
Ωστόσο δε τα θεωρώ τόσο άχρηστα. Μαθαίνεις να μιλάς σωστά με βάση κάποιους κανόνες που ισχύουν στα Α.Ε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
στο λύκειο ένια 6 και 2 ώρες ένα άλλο μαθημα που είναι περίπου σαν τα αρχαία....Σου είπα, δεν ξέρουμε πως να γράφουμε με βάση κανόνες των νέων, θα μάθουμε και με κανόνες αρχαίων?????είπα ότι είναι περιττές τόσες ώρες, όχι ότι είναι άχρηστα τα ίδια......

*είναι ήθελα να γράψω....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Σε εμάς, στην πληροφορική μας μαθαίνουν Excel και τώρα Access (πέρυσι μας μάθαιναν Word). Είναι ανάλογα με τον καθηγητή:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top