Περιττά μαθήματα στο Γυμνάσιο

smartusers

Νεοφερμένος

Ο smartusers αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Για μενα ειναι τα αρχαια ! ασχετα που λενε οτι σε καλλιεργουν και αυτα για εμενα ειναι βλακειες οχι οτι δεν μου αρεσουν αλλα τα θεωρω παντελως αχρηστα!!
και αν ηταν να καναμε παλι υποχρεωτικα θα μπορουσε να ηταν 1 ωρα η το πολυ 2 ωρες την εβδομαδα !!! ελεος δηλαδη !!!! :verymad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Πιστεύω ότι το μακράν περιττό μάθημα είναι η τεχνολογία! Αυτό, γιατί οι καθηγητές σου αναθέτουν την εργασία για το σπίτι και στο τέλος την πηγαίνεις έτοιμη. Και ο καθηγητής δεν μπορεί να ελέγξει αν η εργασία έγινε από τα παιδιά ή όχι.

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
ε ναι! η τεχνολογια ειναι αχρηστη! πως να το κανουμε δηλαδη?
τωρα μουσικη καλλιτεχνικα πιστευω θα επρεπε να ηταν προαιρετικα ...

τα υπολοιπα δεν εχουν καποιο προβλημα σαν μαθηματα αλλα το επιπεδο, ο τροπος διδασκαλιας, οι ωρες διδασκαλιες μπορει να ειναι καπως...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
ε ναι! η τεχνολογια ειναι αχρηστη! πως να το κανουμε δηλαδη?
τωρα μουσικη καλλιτεχνικα πιστευω θα επρεπε να ηταν προαιρετικα ...

τα υπολοιπα δεν εχουν καποιο προβλημα σαν μαθηματα αλλα το επιπεδο, ο τροπος διδασκαλιας, οι ωρες διδασκαλιες μπορει να ειναι καπως...

Θεωρείς πιο χρήσιμα τα κείμενα (το πιο άχρησο για μένα μαθημα) από την Μουσική ή την τεχνολογία;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Τα κείμενα είναι καλύτερα. Μαθαίνεις καινούργιους πολιτισμούς κλπ (αλλά στο ίδιο τσουβάλι είναι κι αυτά)

Πάντως, κανένα μάθημα δεν πιάνει την τεχνολογία, όσον αφορά τα περιττά μαθήματα!:ermm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
Τα κείμενα δεν είναι ωραία. Είναι πολλά κείμενα πολλών συγγραφέων και ποιήματα ποιητών (όλα παλιά εποχης) που οι φιλόλογοι τα αναλύουν πάντα με μία οδό (σαν να είναι βουτηγμένοι μέσα στο μυαλό των ποιητών και των συγγραφέων).

Μου άρεσε ο Όμηρος, η Ελένη, ο Ηρόδοτος.

Θα προτιμούσαν να φύγουν τα άχρηστα μαθήματα Αρχαία- Κείμενα και να αντικαταστηθούν από Όμηρο (από το πρωτότυπό) και από Αρχαίες Τραγωδίας (πάλι από το πρωτότυπο).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Συνεχίζω να σου λέω, ότι η τεχνολογία έχει τα πρωτεία στα πιο άχρηστα μαθήματα:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
Συνεχίζω να σου λέω, ότι η τεχνολογία έχει τα πρωτεία στα πιο άχρηστα μαθήματα:P

Τεχνολογία είναι γαμάτο μάθημα αλλά δεν ξέρουν να την διδάξουν μερικόί. Εγώ είχα φτιάξει ολόκληρο σπίτι με ξυλάκια. ΄΄Ενας φιλος μου ειχε φτιάξει ραδιοφωνο, ένας άλλος μικρόφωνος.

Ο καθηγητης μας εδινε οδηγίες. Ήταν το καλυτερο μάθημα ever
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Trolletarian

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Trolletarian αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,265 μηνύματα.
Τεχνολογία είναι γαμάτο μάθημα αλλά δεν ξέρουν να την διδάξουν μερικόί. Εγώ είχα φτιάξει ολόκληρο σπίτι με ξυλάκια. ΄΄Ενας φιλος μου ειχε φτιάξει ραδιοφωνο, ένας άλλος μικρόφωνος.

Ο καθηγητης μας εδινε οδηγίες. Ήταν το καλυτερο μάθημα ever

και γω στο νηπιαγωγείο έφτιαχνα σπιτάκια με σπίρτα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
και γω στο νηπιαγωγείο έφτιαχνα σπιτάκια με σπίρτα...

εμείς μόνο ζωγραφίζαμε στο νήπιο. :'(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
Τεχνολογία είναι γαμάτο μάθημα αλλά δεν ξέρουν να την διδάξουν μερικόί. Εγώ είχα φτιάξει ολόκληρο σπίτι με ξυλάκια. ΄΄Ενας φιλος μου ειχε φτιάξει ραδιοφωνο, ένας άλλος μικρόφωνος.

Ο καθηγητης μας εδινε οδηγίες. Ήταν το καλυτερο μάθημα ever

Ε μην τρελαθούμε κιόλας,σπιτάκια φτιάχνει και το σκατό (:P) η αδερφή μου στο παιδικό τώρα :|,ενώ η η ανάλυση των κειμένων στο μάθημα της λογοτεχνίας έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει από το πως να κολλάς τα ξυλλάκια και να κρατάς τα εργαλεία :knife:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
Ε μην τρελαθούμε κιόλας,σπιτάκια φτιάχνει και το σκατό (:P) η αδερφή μου στο παιδικό τώρα :|,ενώ η η ανάλυση των κειμένων στο μάθημα της λογοτεχνίας έχει πολλά περισσότερα να προσφέρει από το πως να κολλάς τα ξυλλάκια και να κρατάς τα εργαλεία :knife:

Αυτό είναι το κακό με την Ελληνική νοοτροπία των μαθητών. Σνομπάρουνε τις καταστευές κατι που στο εξωτερικό είναι απαραίτητο κομμάτι της εκπαίδευσης.
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μελετήσεις την στατική ενός κτιρίου από το να κτίσεις ένα σπιτάκι (με τα πρότυπα των αληθινών).
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να καταλάβεις την κρούση από το να παίξεις μπιλιάρδο
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μάθεις χημέια από το να κάνεις πειράματα..
Δεν υπάρχει καλυτερος τρόπος να καταλάβεις ενα γαλβανικό στοιχειο από το να φτιάξεις ένα.

Το μοναδικό μάθημα που το προσφέρει αυτό το θεωρείτε άχρηστο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JaneWin

Διάσημο μέλος

Η JaneWin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,240 μηνύματα.
Αυτό είναι το κακό με την Ελληνική νοοτροπία των μαθητών. Σνομπάρουνε τις καταστευές κατι που στο εξωτερικό είναι απαραίτητο κομμάτι της εκπαίδευσης.
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μελετήσεις την στατική ενός κτιρίου από το να κτίσεις ένα σπιτάκι (με τα πρότυπα των αληθινών).
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να καταλάβεις την κρούση από το να παίξεις μπιλιάρδο
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μάθεις χημέια από το να κάνεις Χημεία.
Δεν υπάρχει καλυτερος τρόπος να καταλάβεις ενα γαλβανικό στοιχειο από το να φτιάξεις ένα.

Το μοναδικό μάθημα που το προσφέρει αυτό το θεωρείτε άχρηστο.

Συγκρίνονται οι κατασκευές του εξωτερικού με αυτές τις μλκς που κάνουμε εμείς στα σχολεία μας?
Σιγά μην κάνουν ανεμόμυλους και σπιτάκια οι γερμανοί :|
Ναι ρε ο άλλος στην πρώτη γυμνασίου θέλει να χτίσει σπίτι,πως να μην ξερει την στατική του κτηρίου? Απαράδεκτο.:rolleyes:
Μωρ'μπας και είναι ιδιοφυίες τα 2/3 των μαθητών που τις καταλαβαίνουν και χωρίς μπιλιάρδο? :hmm:
Εμμ βέβαια θα καταλάβει περισσότερα ένα παιδί αν δει άνθρακα στο μικροσκόπιο από ότι στο σχολικό του βιβλίο.:|
Τι είναι το γαλβανικό στοιχείο και πότε το κάναμε στο γυμνάσιο αυτό? :'(
ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ.Δεν προσφέρει τίποτα,τουλάχιστον με τον τρόπο που διδάσκεται.:wall:
Και Φόκο όλα τα παραδείγματα που έφερες αφορούν το εκπαιδευτικό σύστημα όχι το μάθημα της τεχνολογίας,γιατί ούτε κρούσεις ούτε χημείες μαθαίνουμε εκεί :knife:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,097 μηνύματα.
Μα τι περισσότερο προσφέρουν τα κείμενα από τον Όμηρο και την Ελένη και το αντίστοιχο κομμάτι των Αρχαίων. Όλα είναι σχολιασμοί κειμένων καιρός να μπει Καλλικράτης στα φιλολογικά μαθήματα.
Δε φταίει η τεχνολογία που το πρόγραμμα στην ελληνική παιδεία έχει γεμίσει με μαθηματα σαβούρα. Το μάθημα είναι υποτιμημένο και πρέπει να πάρει την θέση που του αξίζει.

Καλό είναι να μπουν και τα οικοκυρικά στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ZETAXA

Δραστήριο μέλος

Η ZETAXA αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών. Έχει γράψει 695 μηνύματα.
Υπαρχει καποιο μαθημα που πιστευετε πως δν ειναι αναγκαιο να διδασκεται? (μν γραφετε μαθηματα που δν σας αρεσουν μονο αλλα που πιστευετε πως δν ειν πολυ χρησιμα)
εγω νομιζω πως ειναι: μουσικη κ οικ. οικ.





Μα τι λες τωρα? Τα περισσοτερα δεν ειναι αναγκαια! Κι οχι καποιο, καποια!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Το φαντάζομαι από τώρα:P

Καθηγητής: Σήμερα θα πλένουμε τα ρούχα μας παιδιά!!

:lol:

(Δεν είμαστε off-topic;:worry:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 019112

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πιστεύω ότι υπάρχει ένα περιττό μάθημα κι αυτό είναι η Α.Ε. Γραμματεία.

Τα ποιήματα είναι πολύ ενδιαφέροντα και συναρπαστικά αν αναλογιστούμε την εποχή που γράφτηκαν, αλλά δε χρειάζεται να τα αναλύουμε και να τα κάνουμε μάθημα. Εξάλλου, υπάρχει ήδη το μάθημα τον Ν.Ε. Κειμένων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

D!m!TR@

Νεοφερμένος

Η D!m!TR@ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 39 μηνύματα.
Πιστευω πως τα Αρχαια ειναι εντελως αχρηστα και δεν μας οφελουν σε κατι αφου δεν προκειται ποτε να τα χρησιμοποιησουμε...για ποιο λογο δηλαδη να καθομαστε να μαθαινουμε τις καταληξεις οοοολων των χρονων και των εγκλισεων των ομαλών , ανώμαλων , συνηρημένων ρηματων αφου δεν θα τα συναντησουμε ποτεεε στην καθημερινη γλωσσα...??? γιατι να μαθαινουμε και τις τρεις κλισεις των ουσιαστικων και επιθετων αφου δεν μας χρειαζονται?? δεν μπορω να το καταλαβω... εαν υπαρχουν μαθητες που θελουν να τα ξερουν αυτα μπορουν να επιλεξουν την θεωρητικη κατευθυνση οπου θα τα μαθουν οοολα αυτα...:spasiklas:.τι χρωσταμε εμεις που θελουμε να επιλεξουμε θετικη ή τεχνολογικη κατευθυνση?? χρειαζονται τα αρχαια στους γιατρους και τους οικονομολόγους??:hmm: μαλλον οχι......

μαλλον τα αρχαια υπαρχουν γιατι αυτοι που τα εβαλαν ως μαθημα στο γυμνασιο ηθελαν να μας ''βασανισουν'':mastigio και να μας κανουν να το μισησουμε...:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,889 μηνύματα.
Πολύ τεχνοκρατική λογική έχεις Δήμητρα...:)
Δεν είναι αναγκαίο τα μαθήματα να έχουν χρηστική αξία.
Πρέπει να συμβάλλουμε στην γενική παιδεία και στην διαβίου μόρφωση ενός ανθρώπου.
Η αρχαία Ελληνική Γραμματεία (όπως έχω ξαναπεί) μας δίνει φοβερά νοήματα για το ευζείν. Οι θετικές επιστήμες σε ευρύτερο πλαίσιο (όχι τα θετικά μαθήματα μόνο του σχολείου) μας δίνουν τρόπο σκέψης και απαντήσεις για την φύση μας. Συνεπώς, χρειαζόμαστε όλες τις γνώσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Πιστευω πως τα Αρχαια ειναι εντελως αχρηστα και δεν μας οφελουν σε κατι αφου δεν προκειται ποτε να τα χρησιμοποιησουμε...για ποιο λογο δηλαδη να καθομαστε να μαθαινουμε τις καταληξεις οοοολων των χρονων και των εγκλισεων των ομαλών , ανώμαλων , συνηρημένων ρηματων αφου δεν θα τα συναντησουμε ποτεεε στην καθημερινη γλωσσα...??? γιατι να μαθαινουμε και τις τρεις κλισεις των ουσιαστικων και επιθετων αφου δεν μας χρειαζονται?? δεν μπορω να το καταλαβω... εαν υπαρχουν μαθητες που θελουν να τα ξερουν αυτα μπορουν να επιλεξουν την θεωρητικη κατευθυνση οπου θα τα μαθουν οοολα αυτα...:spasiklas:.τι χρωσταμε εμεις που θελουμε να επιλεξουμε θετικη ή τεχνολογικη κατευθυνση?? χρειαζονται τα αρχαια στους γιατρους και τους οικονομολόγους??:hmm: μαλλον οχι......

μαλλον τα αρχαια υπαρχουν γιατι αυτοι που τα εβαλαν ως μαθημα στο γυμνασιο ηθελαν να μας ''βασανισουν'':mastigio και να μας κανουν να το μισησουμε...:mad:

το σχολείο, τουλάχιστον θεωρητικά, δεν έχει στόχο την στείρα εξειδίκευση, αλλά την σφαιρική μόρφωση και την πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας...μπορεί να μην σου μένουν όλα όσα κάνεις, αλλά παίρνεις κάποια ερεθίσματα, κρατάς κάτι απ' όλα αυτά. θα το συνειδητοποιησεις αργοτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top