Πανεπιστήμια vs TEI

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Τμηματάρα το ΜΙΘΕ; :hehe::hehe:

Μονο τα μεταπτυχιακα δες .Πως ειναι δυνατον μια σχολη με τετοια μεταπτυχιακα,και κατ εξελιξη διδακτορικα,να αποτελει ''μηδενικο''?
https://www.phs.uoa.gr/metaptyxiakes-spoydes.html

Βεβαια,σου ειπα γιατι τετοιος ρατσισμος απο τους ελληνες υποψηφιους-φοιτητες,για αφενος η ελληνικη κοινωνια εχει διαμορφωσει την ''Ελιτ'' των τμηματων σε Ιατρικες,Νομικες,Ψυχολογιες,εξωστρακιζοντας υπολοιπα ''χαμηλοβαθμα τμηματα'', και αφετερου γιατι δεν την ενδιαφερει η ερευνα,αλλα ο βολεψακιδισμος.
Γενικοτερα,πιστευω οτι οι κοινωνικες(θεωρητικες) σχολες,φυσει,δεν μπορουν να εκφραστουν απο ολους τους φοιτητες,εχουν ορισμενες ιδιαιτεροτητες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
Τμηματάρα το ΜΙΘΕ; :hehe::hehe:

Τι βγαίνει κάποιος από το ΜΙΘΕ; :hmm::P Η φυσικομαθηματική σχολή επί εποχής Νεύτωνα..περί 1700 :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Παλιά κοροίδευα σχολές που δε θα μπορούσα να βγάλω επειδή δεν είχα τις γνώσεις (π.χ. φιλολογιες, φιλοσοφίες κοκ).

Καλό είναι όταν δε ξέρουμε το περιεχόμενο μιας σχολής να μην το κρίνουμε ως κακό ή καλό
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
DrHouse, εσύ μπορεί να θες να ανέβεις και σε βουνό να γράφεις ποιήματα. Λεφτά θα βγάλεις απ' αυτό;
Ωραία ολα αυτά με τις έρευνες, αλλά δε πρέπει να ζήσουμε και κάπως; Να τα χέσω τα τέλεια μεταπτυχιακά του ΜΙΘΕ, όταν δε μπορώ να βρω δουλειά μ' αυτα.
Για 2ο(μη σου πω και 3ο) πτυχίο το ΜΙΘΕ είναι οτι πρέπει. Για 1ο, ούτε καν!!!
Ωραίες οι γνώσεις του ΜΙΘΕ δεν αντιλέγω, αλλά να σκεφτόμαστε και το μέλλον μας. :)
Για να ασχοληθείς με έρευνες, πρέπει να έχεις δουλέψει πρώτα, να έχεις βγάλει κάποια χρήματα ώστε να μπορείς να αντέξεις οικονομικά στο εξωτερικό. Νομίζεις θα τελειώσεις μια σχολή, θα κάνεις μεταπτυχιακό και κατευθείαν θα σε πάρουν απο αγγλικά πανεπιστήμια για έρευνες; Έχω συγγενή που ασχολείται με την ρομποτική και την τεχνική νοημοσύνη. Αφού έκανε μεταπτυχιακά και διδακτορικό και εξασφάλισε μια θέση σε αγγλικό πανεπιστήμιο(δηλαδή βγάζει λεφτά για να ζήσει), άρχισε να ασχολείται με τις έρευνες.

Αμφιβάλλω όμως κατά πόσο γίνονται έρευνες σε σχολές όπως το ΜΙΘΕ. Να μου πεις Ιατρική, Φυσικη-χημεία, Μαθηματικά, Βιολογία, Μηχανικός που είναι επιστήμες που κάθε μέρα μπορείς να ανακαλύψεις κάτι καινούργιο, οκ συμφωνώ. Αλλά με την φιλοσοφία του ΜΙΘΕ τι νέο να ανακαλύψεις και να κάνεις έρευνα; Τι βρακί φορούσε ο άλλος τον 5ο αιώνα; :P
Το έχω δει και σε άλλα ποστ σου, θες να πας πολιτικές επιστήμες και να κάνεις έρευνες και μπλα μπλα μπλα. Ωραία όλα αυτά στο συννεφάκι. Θα δουλέψεις όμως κάπου ή οι γονείς σου θα σου δίνουν τα λεφτά για τις έρευνες; Και αν θα δουλέψεις πρώτα, που; Πολιτικός θα γίνεις;

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Και να συνενωθείτε με τα ΑΕΙ, δεν θα μπορείτε καν να πάρετε πτυχίο οπότε ... :P

τι εννοεις;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

litsaki17

Νεοφερμένος

Η litsaki17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
τι εννοεις;
Γνωμη μου παντα....Μη γελιομαστε υπαρχουν σχολες που με τη βαση που εχουν αφορουν πτυχιουχους που εβγαλαν ισα ισα 10 η αρκετες φορες και κατω απο 10 και περασαν...
Αυτο το ατομο τι ακριβως θα κανει στη σχολη??δεν μπορεσε καλα καλα να βγαλει ενα αξιοπρεπη βαθμο στις εξετασεις πως θα τελειωσει μια σχολη επιπεδου??
Σιγουρα ειναι περισσοτερο θεμα χαζομαρας αλλα αδιαφοριας...Γιατι αυτο το αδιαφορο ατομα να το σπουδασω και να του δωσω πτυχιο??
Φετος που μειωθηκαν οι θεσεις θα πανε οι βασεςι στο θεο..Αλλωστε δεν ειναι αναγκη να σπουδαζουν και ολοι...Ας σπουδασουν οι καλυτεροι.Αλλωστε παναω απο τις μισες σχολες ακομα και καλες δεν εχουν αντικρισμα στην αγορα εργασιας...πχ εχουμε 7-8 Τει λογιστικης ποσοι λογιστες χρειαζονται??οι λογιστικη στη καβαλα ειχε βαση κατω απο 10 μια χρονια πως θα τελειωσει αυτος ο αποφοιτος??μαθηματικα δεν ειχε γραψει προαφνως για να βγαλει αυτο το βαθμο...Αλλο παραδειγμα ειναι χημικοι μηχανικοι στο πολυτεχνιο πο θα δουλεψουν??
Ο στοχος καθε μαθητη ειναι να περασει καπου και να εξαντλησει τα μορια του δεν σκεφτεται κανεις τι θα κανει ή ανα θα τελειωσει ποτε...Στο εξωτερικο δε πηγαινουν ολοι για σπουδες...για αυτο εχουν ολοι και δουλεια...
Πανω απο τα μισα ΤΕΙ στη χωρα υπαρχουν για να συντηρουν την επαρχια με χαμηλου επιπεδου φοιτητες και μαθηματος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
Τι εννοείς "να εξαντλήσει τα μόρια του" ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

litsaki17

Νεοφερμένος

Η litsaki17 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 97 μηνύματα.
Τι εννοείς "να εξαντλήσει τα μόρια του" ?
Βγαζεις πχ 18000 μορια και πας πολυτεχνιο και οχι καπου αλλου που μπορει να σου αεσε καλυτερα και να ειχε και καλυτερη εργασιακη αποροφηση

Το κρατος αν το καλο σκεφτει κανεις αυτο που εκανε ειναι να πραγματοποιηση το ονειρο της ελληνιδας μανας το οποιο ειναι να σπουδασει το παιδι της..
Το γεγονος βεβαια οτι αυτο το παιδι δεν μπορει να σπουδασει και να κανει κατι αλλο να μαθει μια τεχνη ρε παιδι μου να γινει πχ υδραυλικος κατι αλλο τελς παντων δε το σκεφτηκε κανεις...Βεβαια δεν υπαρχουν και οργανωμενες αλλες δομες οπως τα ΕΠΑΛ για να γινει κατι της προκοπης..Ετσι ατομα που θα μπορουσαν να πανε καπου αλλου ερχονται στο λυκειο και περνανε σε οτι να ναι σχολες...Ο ΣΤΟΧΟς ΔΕΝ ΙΕΝΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ Ν ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ..ΔΕΝ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ, ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
Βγαζεις πχ 18000 μορια και πας πολυτεχνιο και οχι καπου αλλου που μπορει να σου αεσε καλυτερα και να ειχε και καλυτερη εργασιακη αποροφηση


Μπες και δες με πόσο μπήκε ο πρώτος στο μαθηματικό, στο φυσικό, στο χημικό, στο φιλολογικό.
Ολοι αυτοί έπιαναν ιατρικές, πολυτεχνεία, τα πάντα με άλλα λόγια.
Επέλεξαν αυτές τις σχολές, γιατί απλά τις γουστάρουν!! Εκαναν μηχανογραφικό σύμφωνα μ' αυτό που τους αρέσει και όχι με την επαγγελματική αποκατάσταση και το κύρος και φυσικά τη βάση της σχολής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,089 μηνύματα.
Όταν διαλέγουμε μια σχολή σκεφρόμαστε πολλούς παράγοντες ο σημαντικότερός είναι όμως να σπουδάζουμε κάτι που μας αρεσει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

InSheerPleasure

Νεοφερμένος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών. Έχει γράψει 103 μηνύματα.
Ο ΣΤΟΧΟς ΔΕΝ ΙΕΝΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ Ν ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ..ΔΕΝ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ, ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
Πραγματικά, με αηδιάζει αυτό που μόλις διάβασα. Ξέρεις, γιατί η Ελλαδίτσα έχει πέσει τόσο χαμηλά;
Μάλλον όχι.
Έχει πέσει τόσο κάτω, γιατί όλοι οι προηγούμενοι από μας κοίταγαν να βολευτούν και να "καταρτιστούν"=να καταλάβω μια θέση στο δημόσιο, με σίγουρο μισθό(και άμα τύχει και καμιά μίζα, ευπρόσδεκτη!). Άμα είσαι διατεθημένος να θυσιάσεις κάποια πράγματα, τότε όλα γίνονται και, στο τέλος, αυτός με το μεγαλύτερο πάθος θα ξεχωρίσει, δηλαδή αυτός που δούλεψε πιο σκληρά. Adios.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
Βγαζεις πχ 18000 μορια και πας πολυτεχνιο και οχι καπου αλλου που μπορει να σου αεσε καλυτερα και να ειχε και καλυτερη εργασιακη αποροφηση
Γι'αυτό είμαστε μη αποδοτική χώρα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

researcher

Νεοφερμένος

Ο researcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Γι'αυτό είμαστε μη αποδοτική χώρα.

Μη αποδοτική χώρα είμαστε διότι μερικοί δεν αποδέχονται το "ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε".

Higher education, 1965--2005: Global convergence?
by Lee, Kwang-Sig, Ph.D., THE JOHNS HOPKINS UNIVERSITY, 2010, 166 pages; 3483400

"Several scholars describe and predict the global convergence of national higher-educational curricular organization while others claim that national mechanisms are working to counter such a trend..."

"[...] it is found that the diversity of national curricular organization became smaller during 1965–2005 on the global scale and national factors might have led to such convergence.[...]"

"[...] As international competition intensifies, even the majority of high-income countries might take the option of jumping on the bandwagon by emphasizing more on applied natural science in higher education."
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Γνωμη μου παντα....Μη γελιομαστε υπαρχουν σχολες που με τη βαση που εχουν αφορουν πτυχιουχους που εβγαλαν ισα ισα 10 η αρκετες φορες και κατω απο 10 και περασαν...
Αυτο το ατομο τι ακριβως θα κανει στη σχολη??δεν μπορεσε καλα καλα να βγαλει ενα αξιοπρεπη βαθμο στις εξετασεις πως θα τελειωσει μια σχολη επιπεδου??
Σιγουρα ειναι περισσοτερο θεμα χαζομαρας αλλα αδιαφοριας...Γιατι αυτο το αδιαφορο ατομα να το σπουδασω και να του δωσω πτυχιο??
Φετος που μειωθηκαν οι θεσεις θα πανε οι βασεςι στο θεο..Αλλωστε δεν ειναι αναγκη να σπουδαζουν και ολοι...Ας σπουδασουν οι καλυτεροι.Αλλωστε παναω απο τις μισες σχολες ακομα και καλες δεν εχουν αντικρισμα στην αγορα εργασιας...πχ εχουμε 7-8 Τει λογιστικης ποσοι λογιστες χρειαζονται??οι λογιστικη στη καβαλα ειχε βαση κατω απο 10 μια χρονια πως θα τελειωσει αυτος ο αποφοιτος??μαθηματικα δεν ειχε γραψει προαφνως για να βγαλει αυτο το βαθμο...Αλλο παραδειγμα ειναι χημικοι μηχανικοι στο πολυτεχνιο πο θα δουλεψουν??
Ο στοχος καθε μαθητη ειναι να περασει καπου και να εξαντλησει τα μορια του δεν σκεφτεται κανεις τι θα κανει ή ανα θα τελειωσει ποτε...Στο εξωτερικο δε πηγαινουν ολοι για σπουδες...για αυτο εχουν ολοι και δουλεια...
Πανω απο τα μισα ΤΕΙ στη χωρα υπαρχουν για να συντηρουν την επαρχια με χαμηλου επιπεδου φοιτητες και μαθηματος

Δεν καταλαβαίνω γιατί όταν κάνουμε τέτοιες συγκρίσεις δεν είμαστε ποτέ αντικειμενικοί. Γιατί όταν αναφερόμαστε σε ΤΕΙ θα θεωρήσουμε ότι έχει βάση ξέρω γω 10 ενώ αν μιλάμε για πανεπιστήμιο να χει, πόσο ...18;

Να σε ρωτήσω κάτι. Σύμφωνα με το προφίλ σου ήσουν σε πανεπιστήμιο. Εκεί που ήσουν όλοι πέρναγαν τα μαθήματα στην ώρα τους και με βαθμό; Δεν υπήρχαν φοιτητές που χρώσταγαν της μιχαλούς; που δεν ήξεραν που τους παν τα 4; Δεν υπήρχαν μαθήματα που παραδοσιακά έκοβαν κόσμο και έμεναν για το πτυχίο; Δεν υπήρχαν απ' την άλλη μεριά φοιτητές που τα πέρναγαν πάντα όλα και με 8+; Μα γιατί όμως, αφού θεωρητικά όλοι βρίκονται πάνω κάτω στο ίδιο επίπεδο. Τα ρωτάω αυτά γιατί εγώ που επίσης είμαι σε πανεπιστήμιο δεν έχω προλάβει να κλείσω δεύτερο έτος και μετράω ήδη τέτοια φαινόμενα. Και είμαι σίγουρος πως αυτά που αναφέρω συμβαίνουν λίγο ως πολύ σε κάθε σχολή.

Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο. Θεωρείς ότι η επιδοση ενός μαθητή της τρίτης λυκείου μπορεί να σημαίνει πολλά; Μια χρονιά στην οποία εξετάζονται όλοι σε συγκεκριμένη ύλη. στάνταρ θέματα, όπου όλα υπακούν σε τέρμα συγκεκριμένες μεθοδολογίες και ο μέσος μαθητής δεν ξέρει τι θέλει άρα δεν έχει και κάποιο ισχυρό κίνητρο για να διαβάσει, ή ακόμη κι αν ξέρει μπορεί να πέσει σε περίπτωση να θέλει να περάσει πχ ηλεκτρονική ακόμη κι αν ελάχιστα απ' αυτά στα οποία εξετάζεται έχουν σχέση με ηλεκτρονική. Για να μη πιάσω και άλλες περιπτώσεις του στυλ να πέσεις σε τμήμα με τεράστιο χάσμα επιπέδου ή σε σκάρτους καθηγητές και να ξενερώσεις άσχημα.

Αλλά έστω ότι οι πανελλήνιες μετράνε, και η βάση μιας σχολής πολλές φορές καθορίζει και το επίπεδο σπουδων της. Δεν έχουν όλα τα πανεπιστήμια βάση 19. Υπάρχουν και πανεπιστήμια, και στην Αθήνα ακόμα, και μουράτων τομέων με βάση 15 και 16. Να γίνω λίγο κακός. Βαθμός 15 στις πανελλήνιες σημαίνει 18-19 στα εύκολα και 12 στα βαρύτητας. Είναι καλός βαθμός το 12; αρχίδια καλός είναι. 12 στα μαθηματικά σημαίνει πως μετα βίας άγγιξες το τρίτο θέμα. Πέρασες σε πανεπιστήμιο όμως και όχι σε ΤΕΙ, και παρότι με μετριότατη βαθμολογία επειδή το κακό είναι καλύτερο απ' το χειρότερο μπορείς να καυχιέσαι και να πουλάς ανωτερίλα σε κάθε ΤΕΙτζή που ίσως απλά ήταν πιο άτυχος την κρίσιμη χρονιά.

Σχολές του ΕΜΠ όπως ηλεκτρολόγοι/μηχανολόγοι, αναμφίβολα με αρκετά μεγάλη βάση εισαγωγής ( άρα σύμφωνα με αυτή τη λογική και με το καλύτερο επίπεδο φοιτητών ) ο μέσος όρος αποφοίτησης θα πρεπε να είναι τα 5, άντε 5μιση χρόνια. Τι; δεν είναι; αφού είναι πρωτοκλασάτη σχολή και πάνε όλα τα μυαλά. Α... ναι αλλά η σχολή είναι δύσκολη.
Αν όμως πούμε το ίδιο και για μια σχολή των 12000 μορίων με μεγάλο ΜΟ αποφοίτησης θα φταίνε οι ξύστες φραπεδοφοιτητές Ελληνάρες. 2 μέτρα και 2 σταθμά.

Όσον αφορά το θέμα με τις περιττές σχολές ( αν και οφφ τοπικ ) καταρχήν δεν είναι μόνο τα ΤΕΙ που περισσεύουν. Γιατί θα πρεπε να έχουν πανεπιστήμια, νησιά όπως η Σάμος η Λεσβος και η Κέρκυρα; πρρρρ...
Κατά δεύτερον δε σπουδάζεις για να βρεις δουλειά. Σπουδάζεις για να εξειδικευτείς σε έναν τομέα της αρεσκείας σου. Αν από και και πέρα είναι αδύνατον να βρεις δουλειά και δε μιλάμε για τομείς όπως η πυρηνική φυσική όπου δικαιολογημένα δε θα πρεπε να χει και δεν έχει η Ελλάδα σχολές, είναι ευθύνη της πολιτείας εφόσον έχει Χ δημόσια ιδρύματα που παράγουν πτυχιούχους υψηλού επιπέδου τουλάχιστον η πλειονότητα αυτών να αξιοποιείται. Δεν είναι θέμα βολέματος, ωφελείται και το ίδιο το κράτος.
Τώρα, μεγάλα λόγια του στυλ "δεν είναι όλοι φτιαγμένοι να σπουδάσουν" πέρα από το ότι ξεχειλίζουν ελιτισμό όποιος τα λέει ας το σκεφτεί λίγο καλύτερα όταν στο μέλλον το παιδί του μπορεί να μη παίρνει βαθμούς. Τότε να πούμε "ε, τι να κάνουμε πάει για υδραυλικός" ή να το ξεσκίσουμε στα φροντιστήρια γιατί "σίγουρα κάτι άλλο φταίει αφού πήρε το μυαλό το δικό μου".

Αν όμως το δούμε καθαρά τεχνοκρατικά, και χρειάζεται να πιάσουμε παραδείγματα η λογιστική είναι μια από τις σχολές όπου στην πράξη έχει νόημα να υπάρχουν τόσες σχολές γιατί όντως είναι μεγάλη η ζήτηση. Ακόμη και ο περιπτεράς θέλει το λογιστή του. Κάτι που δε συμβαίνει για τομείς όπως η νομική και η ιατρική όπου υπάρχει υπερπληθώρα.

**ο β ενικός αναφέρεται γενικά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,801 μηνύματα.
Το κρατος αν το καλο σκεφτει κανεις αυτο που εκανε ειναι να πραγματοποιηση το ονειρο της ελληνιδας μανας το οποιο ειναι να σπουδασει το παιδι της..
Το γεγονος βεβαια οτι αυτο το παιδι δεν μπορει να σπουδασει και να κανει κατι αλλο να μαθει μια τεχνη ρε παιδι μου να γινει πχ υδραυλικος κατι αλλο τελς παντων δε το σκεφτηκε κανεις...Βεβαια δεν υπαρχουν και οργανωμενες αλλες δομες οπως τα ΕΠΑΛ για να γινει κατι της προκοπης..Ετσι ατομα που θα μπορουσαν να πανε καπου αλλου ερχονται στο λυκειο και περνανε σε οτι να ναι σχολες...Ο ΣΤΟΧΟς ΔΕΝ ΙΕΝΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ Ν ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ..ΔΕΝ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ, ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ

Είπες πολλές ..μεγάλες κουβέντες όλες μαζεμένες. :D Έχεις δίκιο όμως. Σκέψου ότι έτσι είναι η δομή του κράτους μας: λίγο απ' όλα και στο βάθος κήπος. Μην ξεχνάμε ότι το θέμα "εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση" είναι μια ολόκληρη μπίζνα που βγαίνουν όλοι όσοι εμπλέκονται κερδισμένοι. Είναι η μόνη μπίζνα που δόξα τω θεώ πάει καλά. Ζει πολύς κόσμος, από πολιτικούς μέχρι ανθρώπους που νοικιάζουν γκαρσονιέρες με ενοίκιο για 4άρι. ;):P

Σκέψου ότι στο εξωτερικό, είναι πολύ δύσκολη η καταξίωση μέσω σπουδών γι' αυτό και ελάχιστοι επιλέγουν αυτόν τον δρόμο. Το ίδιο το σύστημα τους "ξεβράζει". Ακόμη και αν κάποιος μπορέσει και συνεχίσει, θα βρει ένα δημόσιο "απλησίαστο" οπότε ο ιδιωτικός τομέας φαντάζει ωκεανός λόγω του ανταγωνισμού υψηλών προσόντων.

Αντιθέτως στην χώρα μας, το σχολείο καλλιεργεί μικροκομματικές ματαιοδοξίες. Θεωρείται ατόπημα να διαπιστώσει ο εκπαιδευτικός ότι ο μαθητής δεν..παίρνει τα γράμματα. Η παιδαγωγική του δημόσιου σχολείου αναμορφωμένη στα λάθος κοινωνικά πλαίσια που την συντηρούν και όχι ως επιστημονική μέθοδος προσέγγισης της μάθησης, διαμορφώνει την όμορφη εικόνα ότι όλοι οι μαθητές ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ (δυνητικά) ΘΕΛΟΥΝ: όλοι να γίνουν γιατροί, μηχανικοί, δικηγόροι, μαθηματικοί, φυσικοί, λογοθεραπευτές, ιχθυοκηπουροί, τεχνολόγοι μηχανικοί ξύλου...κλπ τελοσπάντων κάτι που να εξασφαλίζει ΓΡΑΦΕΙΟ και ΚΑΡΕΚΛΑ με διατριβή Ph.D στην "αριθμητική προσομοίωση διάνοιξης visual τρύπας με ούπα με χρήση Matlab" (: numerical simulation of making visual hole with ΟUPA by using Matlab programming environment).

Καμία ενημέρωση επαγγελματικής σταδιοδρομίας σύμφωνα με την υπάρχουσα αγορά εργασίας. Ο στόχος είναι ένας: εισαγωγή των μαθητών στην ..4η λυκείου ή αλλιώς στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για να μειωθεί η ανεργία. Εκεί έχει στηθεί το παίγνιο: μείωση κόστους (βλ. επιδόματα ανεργίας, τεχνικές σχολές,..κτλ) και αύξηση του κέρδους (βλ. ψήφοι, ρακάδικα, μπαράκια, Πάρνηθες,..κτλ). :) Εξάλλου η φοιτητική ζωή είναι τελείως ..μακρυά από τα καθημερινά προβλήματα, γι' αυτό και η πολιτεία ξέρει πως να πορεύεται με αυτό που αρέσει στο κοινωνικό σύνολο: το όνειρο. Ως γνωστό, τα όνειρα δεν διαρκούν πολύ ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

researcher

Νεοφερμένος

Ο researcher αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
Φίλε nPb πολύ εύστοχο το μήνυμά σου.

Αν και, η φίλη litsaki17, φοβάμαι ότι όταν λέει "ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΤΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΜΙΑ ΘΕΣΗ" εννοεί "ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ" και όχι απλώς θέση, ως απόφοιτος πανεπιστημίου.

Επιπλέον, τα επαγγέλματα που αναφέρεις, δεν αποτελούν όλα καρεκλάτες δουλειές εξ ορισμού. Το ζήτημα δεν είναι μόνο επαγγελματικού προσανατολισμού αλλά και υπαρξιακού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο antis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής σε Biomedical Engineering. Έχει γράψει 1,850 μηνύματα.
Ο ΣΤΟΧΟς ΔΕΝ ΙΕΝΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ Ν ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ..Δ

Ποια ειδικότητα-επιστήμη-σχολή είναι αυτή που δεν έχει νόημα? δεν σε πολύ κατάλαβα


Με τους νεουσ οραγινισμου νοσοκομειων δοθηκε σαφες προβαδισμα στους πε νοσηλευτες στις θεσεις ευθυνης...Τι σημαινει αυτο? Το ιδιο το κρατος μου λεει πως ειμαι κατι παραπανω απο τον αντιστοιχο ΤΕ...

https://enne.gr/4489

Ωστόσο, ήδη δημοσιεύτηκαν οι υπ’αριθμ. 757/2012 και 759/2012 αποφάσεις της Επιτροπής Αναστολών του Ζ΄ Ακυρωτικού Τμήματος του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, δυνάμει των οποίων απερρίφθησαν οι ως άνω αιτήσεις αναστολής των νοσηλευτών ΠΕ. Ειδικότερα το Δικαστήριο έκρινε, ότι το επικαλούμενο γενικό προβάδισμα των νοσηλευτών ΠΕ δεν αποτελεί προδήλως βάσιμο λόγο ακύρωσης, δικαιώνοντας απόλυτα στο παρόν δικονομικό στάδιο τους νοσηλευτές ΤΕ που επελέγησαν ως προϊστάμενοι και τοποθετήθηκαν σε θέσεις τομεαρχών.

Σημειωτέον, ότι οι παραπάνω αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών αποτελούν μια μορφή δικαίωσης και των θέσεων της Ένωσης Νοσηλευτών Ελλάδος, που ανέκαθεν υποστήριζε, ότι δεν νοείται η καθιέρωση γενικού προβαδίσματος των νοσηλευτών ΠΕ έναντι των νοσηλευτών ΤΕ, αλλά θα πρέπει να υπάρχει απόλυτος σεβασμός της αρχής της αξιοκρατίας, ώστε σε θέσεις προϊσταμένων των νοσηλευτικών υπηρεσιών να τοποθετούνται οι καλύτεροι και οι καταλληλότεροι εκ των νοσηλευτών, ανεξαρτήτως της κατηγορίας εις την οποία ανήκουν.


Κρίμα που για ακόμη μια φορά φαίνεται πόσο άδικο έχεις και βλέπεις προβάδισμα εκεί που δεν υπάρχει......Γιατί υπάρχει νόμος άσχετα με τα παραθυράκια που βρίσκουν μερικοί........Και σε παρακαλώ μην αρχίσεις να μας λες πάλι πόσο ίδια είναι τα μαθήματα σας με την ιατρική και πόσο ανώτερες είναι οι γνώσεις σας...Αν ισχύει αυτό μόνο μπράβο έχω να σας πω!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Artech

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Artech αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 38 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 251 μηνύματα.
Γι'αυτό είμαστε μη αποδοτική χώρα.

1. Το να θέτεις στόχο το 2010 να μπεις Λοχρη-Παμάκ και να περνάς ΤΕΙ Λογιστικής Κοζάνης.
2. Το εαρινό του 2011 και 2ο εξάμηνο του ΤΕΙ να κάνεις 10% θέλοντας να μπεις Λοχρη ή Εφαρμοσμένη Πληροφορική Παμακ ή Ευελπίδων. Σχολές που καμία σύνδεση και σχέση δεν έχουν μεταξύ τους, χώρια κιόλας του γεγονότος ότι φεύγεις από το ΤΕΙ Λογιστικής γιατί δέν σ'άρεσε και θες να μπεις παρόλα αυτά στο Λοχρη.
3. Να μην μπαίνεις και να κάνεις έναν μακρύ αγώνα 1 έτους ώστε το 2012 να δώσεις Πανελλήνιες με στόχο το Λοχρη Παμακ.
4. Τελικά να μπαίνεις στο Πληροφορική Θεσσαλονίκης και να λες στην συνέχεια με το που τελειώσω την σχολή το 2032 δηλαδή θα μπώ στο τμήμα του Παμακ Διοίκησης Τεχνολογίας για μένα ΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ. Τελικά τί ήθηελες-θέλεις-και θα θέλεις? Οικονομικά ή Πληροφορική το αποφασίζεις ακόμα?

Και τελικά να μπαίνεις σε μια σχολή με χαρακτηριστική δυσκολία, με έναν επάγγελμα που δεν είναι κατοχυρωμένο στον ιδιωτικό τομέα καθώς ώς προγραμματιστές δουλεύουν από Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι.-Πολυτεχνεία και εμπειρικοί, πραγματικά είναι πολύ τραγικό. Μόνο στην εκπαίδευση ώς πληροφορικός θα είσαι κατοχυρωμένος και εκεί οι ΗΜΜΥ πάλι διεκδικούν την πίτα σου.

Υ.Γ. Αξιωσημείωτο δέ είναι ότι δήλωνες πώς είχες στο 4ο πεδίο 15146 μόρια ενώ οι βάσεις Πληροφορικής Θεσσαλονίκης ήταν:
από 16322 εώς 15535 για όλες τις ειδικές κατηγορίες εκτός Μουσουλμάνων που ήταν 8090.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Markos T.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Markos T. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 226 μηνύματα.
1. Το να θέτεις στόχο το 2010 να μπεις Λοχρη-Παμάκ και να περνάς ΤΕΙ Λογιστικής Κοζάνης.
2. Το εαρινό του 2011 και 2ο εξάμηνο του ΤΕΙ να κάνεις 10% θέλοντας να μπεις Λοχρη ή Εφαρμοσμένη Πληροφορική Παμακ ή Ευελπίδων. Σχολές που καμία σύνδεση και σχέση δεν έχουν μεταξύ τους, χώρια κιόλας του γεγονότος ότι φεύγεις από το ΤΕΙ Λογιστικής γιατί δέν σ'άρεσε και θες να μπεις παρόλα αυτά στο Λοχρη.
3. Να μην μπαίνεις και να κάνεις έναν μακρύ αγώνα 1 έτους ώστε το 2012 να δώσεις Πανελλήνιες με στόχο το Λοχρη Παμακ.
4. Τελικά να μπαίνεις στο Πληροφορική Θεσσαλονίκης και να λες στην συνέχεια με το που τελειώσω την σχολή το 2032 δηλαδή θα μπώ στο τμήμα του Παμακ Διοίκησης Τεχνολογίας για μένα ΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ. Τελικά τί ήθηελες-θέλεις-και θα θέλεις? Οικονομικά ή Πληροφορική το αποφασίζεις ακόμα?

Και τελικά να μπαίνεις σε μια σχολή με χαρακτηριστική δυσκολία, με έναν επάγγελμα που δεν είναι κατοχυρωμένο στον ιδιωτικό τομέα καθώς ώς προγραμματιστές δουλεύουν από Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι.-Πολυτεχνεία και εμπειρικοί, πραγματικά είναι πολύ τραγικό. Μόνο στην εκπαίδευση ώς πληροφορικός θα είσαι κατοχυρωμένος και εκεί οι ΗΜΜΥ πάλι διεκδικούν την πίτα σου.

Υ.Γ. Αξιωσημείωτο δέ είναι ότι δήλωνες πώς είχες στο 4ο πεδίο 15146 μόρια ενώ οι βάσεις Πληροφορικής Θεσσαλονίκης ήταν:
από 16322 εώς 15535 για όλες τις ειδικές κατηγορίες εκτός Μουσουλμάνων που ήταν 8090.

Τι να κάνουμε έχουμε και κάποιους φοιτητές στην Ελλάδα που να περιπλανιούνται από τμήμα σε τμήμα άνα την επικράτεια. Και καλά με την πρώτη δεν μπήκες εκεί που ήθελες. Τουλάχιστον στη δεύτερη φορά εκεί που θα πετύχεις να πας και να τελειώσεις μια και καλή και να μην είναι γνωστικά τελείως άσχετη με την σχολή που μπήκες την πρώτη φορά.
Στην Ελλάδα μάλλον έχουμε και ένα είδος φοιτητή-παγκόσμια πρωτοτυπία: τον πλανόδιο επισκέπτη φοιτητή. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Itach1

Διάσημο μέλος

Ο Τζουτζουμπρούτζος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,350 μηνύματα.
1. Το να θέτεις στόχο το 2010 να μπεις Λοχρη-Παμάκ και να περνάς ΤΕΙ Λογιστικής Κοζάνης.
2. Το εαρινό του 2011 και 2ο εξάμηνο του ΤΕΙ να κάνεις 10% θέλοντας να μπεις Λοχρη ή Εφαρμοσμένη Πληροφορική Παμακ ή Ευελπίδων. Σχολές που καμία σύνδεση και σχέση δεν έχουν μεταξύ τους, χώρια κιόλας του γεγονότος ότι φεύγεις από το ΤΕΙ Λογιστικής γιατί δέν σ'άρεσε και θες να μπεις παρόλα αυτά στο Λοχρη.
3. Να μην μπαίνεις και να κάνεις έναν μακρύ αγώνα 1 έτους ώστε το 2012 να δώσεις Πανελλήνιες με στόχο το Λοχρη Παμακ.
4. Τελικά να μπαίνεις στο Πληροφορική Θεσσαλονίκης και να λες στην συνέχεια με το που τελειώσω την σχολή το 2032 δηλαδή θα μπώ στο τμήμα του Παμακ Διοίκησης Τεχνολογίας για μένα ΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΜΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ. Τελικά τί ήθηελες-θέλεις-και θα θέλεις? Οικονομικά ή Πληροφορική το αποφασίζεις ακόμα?

Και τελικά να μπαίνεις σε μια σχολή με χαρακτηριστική δυσκολία, με έναν επάγγελμα που δεν είναι κατοχυρωμένο στον ιδιωτικό τομέα καθώς ώς προγραμματιστές δουλεύουν από Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι.-Πολυτεχνεία και εμπειρικοί, πραγματικά είναι πολύ τραγικό. Μόνο στην εκπαίδευση ώς πληροφορικός θα είσαι κατοχυρωμένος και εκεί οι ΗΜΜΥ πάλι διεκδικούν την πίτα σου.

Υ.Γ. Αξιωσημείωτο δέ είναι ότι δήλωνες πώς είχες στο 4ο πεδίο 15146 μόρια ενώ οι βάσεις Πληροφορικής Θεσσαλονίκης ήταν:
από 16322 εώς 15535 για όλες τις ειδικές κατηγορίες εκτός Μουσουλμάνων που ήταν 8090.
Ας τα πάρουμε αό την αρχή .
Το 2010 έδωσα πανελλήνιες όπου ήθελα να σπουδάσω οικονομικά με απώτερο σκοπό να ανοίξω λογιστικό γραφείο.
Αλλά αφού δεν δίαβαζα βρέθηκα Κοζάνη και πήρα μεταγραφή για Θεσ/νικη.
Μετά άνοιξα λογαριασμό εδώ για να μάθω για το 10% επειδή ήθελα τει αυτοματισμού.
Στις πανελλήνιες του 2011 έγραφε ο αδερφός μου για τις επιδόσεις του εδώ και ήθελε να περάσει ΣΣΕ όπου και πέρασε.
Μετά για ένα διάστημα μου πέρασε απ'το μυαλό να δηλώσω ΣΣΕ 1η επιλογή του χρόνου(2012) που θα ξαναδώσω αλλα τελικά κατέληξα ότι δεν μπορούσα να περάσω ότι πέρασε ο αδερφός μου και ο κολλητός μου οπότε θα δήλωνα πληροφορική που μ'αρεσε.
Στην πληροφορική πέρασα με ειδ κατηγορία 157..κατι μόρια,στο αισκουλ πρέπει να έγραψα όντως λαθος επειδή πρέπει να έγραψα λαθος την εκθεση και την φυσική.
Σ'ευχαριστώ που τα έγραψες με γύρισες αρκετά πίσω σε σκοτεινές εποχές...ειδικά το 2011 που δεν θέλω να θυμάμαι.
Επεξεργασία:Λόχρη δεν ήθελα ποτέ και κάποτε μέσα στην χρονιά με ενδιεφερε και ενα τμημα στην Παντειο αν θυμαμαι καλα επειδη...(αστο)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top