Πανελλαδικές 2022: Ριζικές αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Στράτου Στρατηγάκη για τους συντελεστές βαρύτητας και κυρίως για την "ανάδειξη της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας σε πρωταγωνιστή των Πανελλαδικών Εξετάσεων" όπως χαρακτηριστικά αναφέρει.
Πράγματι, έως τώρα ο συντελεστής βαρύτητας της Γλώσσας ήταν σε όλα τα πεδία 20%. Ενώ τώρα πολλές σχολές έβαλαν στην Γλώσσα συντελεστή 30%, αρκετές 35% και κάποιες 40%!!!(πχ Νηπιαγωγων Πάτρας & Ρεθύμνου, Διερμηνείας Κέρκυρας, Φιλοσοφίας Πάτρας, Βρεφονηπιοκομων Αθήνα)

 

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 125 μηνύματα.

bubblebee

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
το μονο σιγουρο ειναι οτι θα δουμε τραγικα πραγματα το καλοκαιρι :skull:
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 920 μηνύματα.
Ίσως η υπουργός μέχρι το Μάιο αναθεωρήσει και ζητήσει από τα ομοειδή τμήματα να ορίσουν από κοινού τους συντελεστές. Διαφορετικά θα έχουμε αλαλούμ!!!
 

bubblebee

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 367 μηνύματα.
κι εγω σχεδον σιγουρο το χω οτι θα υπαρξουν αλλαγες της τελευταιας στιγμης :'))
 

γιαννης_00

Περιβόητο μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 4,749 μηνύματα.
Ίσως η υπουργός μέχρι το Μάιο αναθεωρήσει και ζητήσει από τα ομοειδή τμήματα να ορίσουν από κοινού τους συντελεστές. Διαφορετικά θα έχουμε αλαλούμ!!!
οχι ρε jims , αυτοι θρεφονται με το αλαλουμ.
Τωρα δεν θα λεμε μπηκα στην ταδε σχολη , θα λεμε με εβαλε ο υπολογιστης εκει.
Μεα κουλπα , μοντερνα πραματα.
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 920 μηνύματα.
οχι ρε jims , αυτοι θρεφονται με το αλαλουμ.
Τωρα δεν θα λεμε μπηκα στην ταδε σχολη , θα λεμε με εβαλε ο υπολογιστης εκει.
Μεα κουλπα , μοντερνα πραματα.
Ας ελπίσουμε ότι θα το διορθώσουν. Ένα αλαλούμ στις εισαγωγικές θα έχει πολιτικές συνέπειες και γι' αυτό πιστεύω ότι -έστω και την τελευταία-θα το αποσύρουν. Η γενική ιδέα να θέτουν τα πανεπιστήμια κάποια κριτήρια κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Ο τρόπος υλοποίησης της ιδέας, όμως, είναι προβληματικός. Θα δεις ότι την τελευταία στιγμή θα πουν ότι όλα τα ομοειδή τμήματα (π.χ. όλα τα τμήματα μαθηματικών) πρέπει από κοινού να ορίσουν εβε και συντελεστές βαρύτητας.
 

γιαννης_00

Περιβόητο μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 4,749 μηνύματα.
Ας ελπίσουμε ότι θα το διορθώσουν. Ένα αλαλούμ στις εισαγωγικές θα έχει πολιτικές συνέπειες και γι' αυτό πιστεύω ότι -έστω και την τελευταία-θα το αποσύρουν. Η γενική ιδέα να θέτουν τα πανεπιστήμια κάποια κριτήρια κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Ο τρόπος υλοποίησης της ιδέας, όμως, είναι προβληματικός. Θα δεις ότι την τελευταία στιγμή θα πουν ότι όλα τα ομοειδή τμήματα (π.χ. όλα τα τμήματα μαθηματικών) πρέπει από κοινού να ορίσουν εβε και συντελεστές βαρύτητας.
Το συστημα ειναι τοσο ηλιθιο που δεν εχει θα εχει μεγαλη ζωη, συντομα θα αλλαξει, αφου καταστρεψει βεβαια ομως κανα κανα δυο γενιες οπως γινεται συνηθως.
 

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
 

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Μια πολύ βολική εφαρμογή για τον υπολογισμό των μορίων του 2022 υπάρχει στον παρακάτω σύνδεσμο (επίσης υπάρχει και ως εφαρμογή στο playstore):
 

γιαννης_00

Περιβόητο μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 4,749 μηνύματα.
Μια πολύ βολική εφαρμογή για τον υπολογισμό των μορίων του 2022 υπάρχει στον παρακάτω σύνδεσμο (επίσης υπάρχει και ως εφαρμογή στο playstore):
Ωραιο , τρομερη δουλεια ο ανθρωπος, χωρις αυτο μηχανογραφικο δεν κανεις.
Μπραβω Αννα εισαι δυνατο ψαχτηρι
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 16,127 μηνύματα.
Θετικό βήμα να βάζουν τα πανεπιστήμια κάποια κριτήρια. Είμαστε η μοναδική χώρα που για τα πάντα αποφασίζει το υπουργείο παιδείας και ίσως αυτή η αλλαγή να αποτελέσει το έναυσμα να παύσει το ο κάθε υπουργός να ενεργεί κατά το δοκούν και να δοθούν περισσότερες αρμοδιότητες στα πανεπιστήμια (πχ. ίσως στο μέλλον να δοθεί η δυνατότητα να ορίζει το κάθε τμήμα-σχολή τα εξεταζόμενα μαθήματα). Όμως πιο σωστό θα ήταν-τουλάχιστον σε πρώτη φάση-τα ομοειδή τμήματα να όριζαν από κοινού την ελάχιστη βάση εισαγωγής και τους συντελεστές βαρύτητας ανά μάθημα (π.χ τα τρία τμήματα νομικής να έθεταν κοινά κριτήρια). Νομίζω ότι θα είναι πιο δίκαιο και εξορθολογισμένο έτσι.

Aυτή η πολιτική νοοτροπία έχει βαθύτερα αίτια. Η Ελλάδα έχει πυραμιδικό σύστημα διοίκησης με δομή φεουδαρχίας των λίγων εκλεγμένων με καταγωγή από τα χρόνια της Οθωμανοκρατορίας. Όλα εξαρτώνται από προσωποπαγείς αποφάσεις του ΠτΔ, Πρωθυπουργού και του εκάστοτε Υπουργού με αποτέλεσμα ο τοπικός διοικητής του χ οργανισμού να είναι παροπλισμένος. Ο ένας "αποφασίζει" με κομματικές προθέσεις τι θα κάνουν οι αποκάτω και πάει κλιμακωτά. Στο εξωτερικό η έννοια της αυτοδιοίκησης υπάρχει καθώς στη δημοκρατία αν αυτή λειτουργεί σωστά, αυτοδιοίκηση σημαίνει οικονομική και πολιτική βιωσιμότητα χωρίς δανεικά (και αγύριστα) μέσω του κρατικού προϋπολογισμού. Έτσι δίνεται η δυνατότητα στον κάθε διοικητικό φορέα να χαράξει πολιτική διαχείρησης καταστάσεων αλλά και να βελτιώσει οικονομικά και κοινωνικά την ευρύτερη περιοχή στην οποία υπάρχει.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top