Πανελλαδικές 2022: Ριζικές αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
Πάντως σε πολλες σχολές πιστευω οτι μπορούμε να φανταστούμε ποιο μαθημα θα εχει μεγαλύτερο συντελεστή.
Εγω προσωπικά εχω σκεφτεί για αρκετές αλλα φυσικά οχι για ολες
Όντως! Αλλά είναι περισσότερες αυτές που είναι κάπως στον αέρα. Για πες όμως μερικές από τις απόψεις σου.. Αφού δεν έχουμε τους οφφισιαλ συντελεστές γιατί να μην σχολιάσουμε τις εικασίες μας; :laugh: Για τις ελληνικές φιλολογίες ας πούμε, εγώ νομίζω ότι θα είναι ισότιμοι οι συντελεστές..
 

Pak

Επιφανές μέλος

Η Πακοτίνι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 22 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Κτηνιατρικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 9,372 μηνύματα.
Όντως! Αλλά είναι περισσότερες αυτές που είναι κάπως στον αέρα. Για πες όμως μερικές από τις απόψεις σου.. Αφού δεν έχουμε τους οφφισιαλ συντελεστές γιατί να μην σχολιάσουμε τις εικασίες μας; :laugh: Για τις ελληνικές φιλολογίες ας πούμε, εγώ νομίζω ότι θα είναι ισότιμοι οι συντελεστές..
Η αλήθεια ειναι εγω σκεφτεί περισσότερο για τα θετικά επαγγέλματα μιας και ειμαι παιδί των θετικών αυτα "κυκλοφορούν " στο μυαλο μου. Τωρα ψιλοβαριεμαι βαριέμαι να αρχίσω να γραφω για όσα έχω σκεφτεί ετσι στο άσχετο, αλλα αμα γίνει πιο συγκεκριμένο ευχαρίστως.

Παντως όσον αφορα τις φιλολογιες θεωρώ ότι τα αρχαία θα εχουν μεγαλύτερο συντελεστή.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,500 μηνύματα.
Τι μαμτεψιες να κανεται βρε κοριτσια? τα γνωστα μαθηματα βαρυτητας θα ειναι στο 30% ή καπου εκει εκτος λιγων εξαιρεσεων.
Οι οικονομικες θα βαλουν 30% μαθηματικα 30% αοθ
Οι πληροφορικες 30% μαθηματικα 30% πληροφορικη και παει λεγοντας
Δουλεια να εχουμε και εμποδια να βαζουμε ,μπας και κοψουμε κανενα ατυχο.
 

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.
Μάλλον σήμερα-αύριο θα ανακοινώσει το υπουργείο τους νέους συντελεστές ΕΒΕ όπου στα ειδικά μαθήματα θα μειωθούν.

Σύμφωνα με την εφημερίδα "τα ΝΕΑ" :

"Ολοι οι συντελεστές που διαμορφώνουν τις νέες βάσεις των Πανεπιστημίων • Ποια τμήματα τις ανεβάζουν και ποια τις κατεβάζουν • Δύσκολη η εισαγωγή στα κεντρικά ιδρύματα το 2022 • Μειώνονται οι συντελεστές των ειδικών μαθημάτων μετά το περσινό φιάσκο των Αρχιτεκτονικών.

Παραθέτω πληροφορίες και φωτο από το alphavita
"Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ οκτώ ΑΕΙ ήδη έχουν καταθέσει στο Υπουργείο Παιδείας τους αναθεωρημένους συντελεστές των Ελάχιστων Βάσεων Εισαγωγής τους, με συνολικά περίπου 20 τμήματα τους να μειώνουν τα βαθμολογικά τους εισιτήρια και 16 να τα αυξάνουν."

Παρακάτω μια καλύτερη φωτογραφία με τους συντελεστές ΕΒΕ.
Υ.Γ. Λογικά θεωρώ ότι η πρώτη στήλη έχει τους νέους συντελεστές ΕΒΕ κι όχι η δεύτερη όπως λανθασμένα αναγράφεται στην φωτογραφία του δημοσιεύματος.
 

Συνημμένα

  • IMG_20211111_114417.jpg
    IMG_20211111_114417.jpg
    600 KB · Εμφανίσεις: 128
  • ΕΒΕ.jpg
    ΕΒΕ.jpg
    620.2 KB · Εμφανίσεις: 129

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
Η αλήθεια ειναι εγω σκεφτεί περισσότερο για τα θετικά επαγγέλματα μιας και ειμαι παιδί των θετικών αυτα "κυκλοφορούν " στο μυαλο μου. Τωρα ψιλοβαριεμαι βαριέμαι να αρχίσω να γραφω για όσα έχω σκεφτεί ετσι στο άσχετο, αλλα αμα γίνει πιο συγκεκριμένο ευχαρίστως.

Παντως όσον αφορα τις φιλολογιες θεωρώ ότι τα αρχαία θα εχουν μεγαλύτερο συντελεστή.
οκ σε καταλβαινω~ :laugh: και ναι βγαζει νοημα να μεινουν εκει περιπου που ηταν οι συντελεστες αλλα προσωπικα δεν βρισκω τον λογο να εχουν τα αρχαια μεγαλυτερο συντελεστη.. θεωρητικα καταλαβαινω γιατι γινεται ετσι αλλα πλεον θεωρω οτι μπορουν να ανυψωσουν λιγο και τα υπολοιπα μαθηματα..
Δουλεια να εχουμε και εμποδια να βαζουμε ,μπας και κοψουμε κανενα ατυχο.
αυτο ξαναπεστο :worry: κι ετσι για να περναει η ωρα το ειπα περισσοτερο :laugh:
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Παρακάτω μια καλύτερη φωτογραφία με τους συντελεστές ΕΒΕ.
Υ.Γ. Λογικά θεωρώ ότι η πρώτη στήλη έχει τους νέους συντελεστές ΕΒΕ κι όχι η δεύτερη όπως λανθασμένα αναγράφεται στην φωτογραφία του δημοσιεύματος.
ωραιο proofreading εκανε ο συντακτης (ή οποιος του ειναι η δουλεια να proofread τα αρθρα πριν τυπωθουν τελοσπαντων) :laugh::laugh: τουλαχιστον εδειξε ενα σημαδι οτι προχωραει η διαδικασια :')
 

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.

Συνημμένα

  • ΕΒΕ Π.Π.jpg
    ΕΒΕ Π.Π.jpg
    1 MB · Εμφανίσεις: 104

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
Μάλλον σήμερα-αύριο θα ανακοινώσει το υπουργείο τους νέους συντελεστές ΕΒΕ όπου στα ειδικά μαθήματα θα μειωθούν.

Σύμφωνα με την εφημερίδα "τα ΝΕΑ" :

"Ολοι οι συντελεστές που διαμορφώνουν τις νέες βάσεις των Πανεπιστημίων • Ποια τμήματα τις ανεβάζουν και ποια τις κατεβάζουν • Δύσκολη η εισαγωγή στα κεντρικά ιδρύματα το 2022 • Μειώνονται οι συντελεστές των ειδικών μαθημάτων μετά το περσινό φιάσκο των Αρχιτεκτονικών.

Παραθέτω πληροφορίες και φωτο από το alphavita
"Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ οκτώ ΑΕΙ ήδη έχουν καταθέσει στο Υπουργείο Παιδείας τους αναθεωρημένους συντελεστές των Ελάχιστων Βάσεων Εισαγωγής τους, με συνολικά περίπου 20 τμήματα τους να μειώνουν τα βαθμολογικά τους εισιτήρια και 16 να τα αυξάνουν."

Παρακάτω μια καλύτερη φωτογραφία με τους συντελεστές ΕΒΕ.
Υ.Γ. Λογικά θεωρώ ότι η πρώτη στήλη έχει τους νέους συντελεστές ΕΒΕ κι όχι η δεύτερη όπως λανθασμένα αναγράφεται στην φωτογραφία του δημοσιεύματος.
Να θεωρήσουμε τελικά πως όποια σχολή δεν αναφέρεται στις αλλαγές κρατάει τους κλασικούς συντελεστές; :|
 

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
Ναι, έτσι είναι.
οκ, ευχαριστώ~!
θα ήταν τόσο εύκολο να ξεκαθαρίσουν μια και καλή το τοπίο απ' το υπουργείο αλλά όχι.. πρέπει μόνοι μας να υποθέτουμε και να βγάζουμε συμπεράσματα :'))
 

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.
Η Καθημερινή της Κυριακής θα έχει πληροφορίες για τους συντελεστές βαρύτητας που θα ζητήσουν τα τμήματα.

"Όμοειδή επιστημονικά τμήματα έχουν επιλέξει διαφορετικούς συντελεστές δημιουργώντας μία νέα εξίσωση στον υπολογισμό των μονάδων για την εισαγωγή των υποψηφίων.

Δίνει μάλιστα και κάποια παραδείγματα.

Η Οδοντιατρική του ΕΚΠΑ δίνει 25% συντελεστή βαρύτητας για όλα τα μαθήματα ενώ η αντίστοιχη του ΑΠΘ όρισε 20% για τη Γλώσσα, 25% για τη Φυσική και τη Χημεία, με πιο απαιτητική τη Βιολογία στο 30%.

Το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του ΟΠΑ όρισε 25% για τα Μαθηματικά ενώ το αντίστοιχο της Θράκης τo αναβαθμίζει σε 28%.

Η Νομική Αθηνών επίσης δίνει 25% και στα τέσσερα μαθήματα αλλά η Νομική του ΑΠΘ ορίζει 30% σε Γλώσσα και Αρχαία και «μόλις» 20% σε Ιστορία και Λατινικά.

Οι Ιατρικές ΕΚΠΑ και ΑΠΘ συμφωνούν. «Ναι» σε όλα από 25%.

Στις σχολές του ΕΜΠ η εικόνα των συντελεστών καταγράφεται σαφώς πιο πλουραλιστική.

Με τον τρόπο αυτό, όπως αναφέρουν ειδικοί αναλυτές στην εφημερίδα «ο υποψήφιος θα έχει διαφορετικό αριθμό μορίων εισαγωγής σε κάθε τμήμα του επιστημονικού του πεδίου»

 

Nala

Δραστήριο μέλος

Η Nala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 759 μηνύματα.
Η Καθημερινή της Κυριακής θα έχει πληροφορίες για τους συντελεστές βαρύτητας που θα ζητήσουν τα τμήματα.

"Όμοειδή επιστημονικά τμήματα έχουν επιλέξει διαφορετικούς συντελεστές δημιουργώντας μία νέα εξίσωση στον υπολογισμό των μονάδων για την εισαγωγή των υποψηφίων.

Δίνει μάλιστα και κάποια παραδείγματα.

Η Οδοντιατρική του ΕΚΠΑ δίνει 25% συντελεστή βαρύτητας για όλα τα μαθήματα ενώ η αντίστοιχη του ΑΠΘ όρισε 20% για τη Γλώσσα, 25% για τη Φυσική και τη Χημεία, με πιο απαιτητική τη Βιολογία στο 30%.

Το τμήμα Οικονομικών Επιστημών του ΟΠΑ όρισε 25% για τα Μαθηματικά ενώ το αντίστοιχο της Θράκης τo αναβαθμίζει σε 28%.

Η Νομική Αθηνών επίσης δίνει 25% και στα τέσσερα μαθήματα αλλά η Νομική του ΑΠΘ ορίζει 30% σε Γλώσσα και Αρχαία και «μόλις» 20% σε Ιστορία και Λατινικά.

Οι Ιατρικές ΕΚΠΑ και ΑΠΘ συμφωνούν. «Ναι» σε όλα από 25%.

Στις σχολές του ΕΜΠ η εικόνα των συντελεστών καταγράφεται σαφώς πιο πλουραλιστική.

Με τον τρόπο αυτό, όπως αναφέρουν ειδικοί αναλυτές στην εφημερίδα «ο υποψήφιος θα έχει διαφορετικό αριθμό μορίων εισαγωγής σε κάθε τμήμα του επιστημονικού του πεδίου»

Τρελαδικο,ρε παιδιά μηχανογραφικό κάνουμε ή παίζουμε στοίχημα με αποδόσεις :jumpy:
Συντελεστές για κλάματα, ότι του φανεί του λωλοστεφανη
Ή Ελλάς το μεγαλείο σου
Ή άσπρα πουλιά, μαύρα πουλιά:xtipao:
 

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.
Όπως είχα αναφέρει, η Καθημερινή της Κυριακής παρουσιασε χτες πληροφορίες για τις αλλαγές στις εξετάσεις.
Από τα πιο σημαντικά σημεία του άρθρου : "Ασφαλείς πληροφορίες της «Κ» αναφέρουν ότι δρομολογείται να μην ισχύσει ο περιορισμός που επρόκειτο να έχουν οι υποψήφιοι ως προς τον αριθμό των τμημάτων που θα μπορούσαν να δηλώσουν στο μηχανογραφικό δελτίο. Η ρύθμιση θα «επιβάρυνε» το ήδη «γριφώδες» νέο σύστημα."
Παραθέτω την πηγή και αρχεία με τους συντελεστές βαρύτητας των τμημάτων ΑΕΙ.

 

Συνημμένα

  • syntelestes-varititas-EKPA.doc
    154.5 KB · Εμφανίσεις: 76
  • ΑΠΘ.pdf
    232.9 KB · Εμφανίσεις: 81
  • syntelestes-EMP.docx
    16 KB · Εμφανίσεις: 53
  • syntelestes-varytitas-OPA (1).pdf
    494.4 KB · Εμφανίσεις: 57
  • syntelestes-varytitas-DYTIKI-ATTIKI.xlsx
    13.7 KB · Εμφανίσεις: 57
  • syntelestes-varititas-DIMOKRITEIO.xlsx
    19.7 KB · Εμφανίσεις: 74
  • syntelestes-varytitas-PAPEL.pdf
    596.7 KB · Εμφανίσεις: 62
  • syntelestes-varytitas-THESSALIAS.xlsx
    12.7 KB · Εμφανίσεις: 51
  • syntelestes-varytitias-_IONIO.xlsx
    12.3 KB · Εμφανίσεις: 49
Τελευταία επεξεργασία:

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Θετικό βήμα να βάζουν τα πανεπιστήμια κάποια κριτήρια. Είμαστε η μοναδική χώρα που για τα πάντα αποφασίζει το υπουργείο παιδείας και ίσως αυτή η αλλαγή να αποτελέσει το έναυσμα να παύσει το ο κάθε υπουργός να ενεργεί κατά το δοκούν και να δοθούν περισσότερες αρμοδιότητες στα πανεπιστήμια (πχ. ίσως στο μέλλον να δοθεί η δυνατότητα να ορίζει το κάθε τμήμα-σχολή τα εξεταζόμενα μαθήματα). Όμως πιο σωστό θα ήταν-τουλάχιστον σε πρώτη φάση-τα ομοειδή τμήματα να όριζαν από κοινού την ελάχιστη βάση εισαγωγής και τους συντελεστές βαρύτητας ανά μάθημα (π.χ τα τρία τμήματα νομικής να έθεταν κοινά κριτήρια). Νομίζω ότι θα είναι πιο δίκαιο και εξορθολογισμένο έτσι.
 

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.
Συμφωνώ με την άποψή σου για τους κοινούς συντελεστές βαρύτητας των ομοειδών τμημάτων. Πάντως τα τμήματα έχουν ανακοινώσει πολλά ευτράπελα στους συντελεστές όπως π.χ. στο Ιστορικό ΑΠΘ και του ΕΚΠΑ δεν διάλεξαν τον υψηλότερο συντελεστή στο μάθημα της Ιστορίας όπως θα ήταν αναμενόμενο(κάτι που έκανε το Ιστορικό Κομοτηνής και Κέρκυρας).
Άλλο ένα αξιοπερίεργο επίσης είναι ότι η Ψυχολογία του ΑΠΘ και του ΕΚΠΑ προτίμησαν να βάλουν τον υψηλότερο συντελεστή στο μάθημα της Γλώσσας-Λογοτεχνίας αντί να ζητήσουν πχ ισόποσους συντελεστές και στα τέσσερα μαθήματα (μιας που δεν υπάρχει κάποιο μάθημα συναφές με το αντικείμενό τους).
 

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Συμφωνώ με την άποψή σου για τους κοινούς συντελεστές βαρύτητας των ομοειδών τμημάτων. Πάντως τα τμήματα έχουν ανακοινώσει πολλά ευτράπελα στους συντελεστές όπως π.χ. στο Ιστορικό ΑΠΘ και του ΕΚΠΑ δεν διάλεξαν τον υψηλότερο συντελεστή στο μάθημα της Ιστορίας όπως θα ήταν αναμενόμενο(κάτι που έκανε το Ιστορικό Κομοτηνής και Κέρκυρας).
Άλλο ένα αξιοπερίεργο επίσης είναι ότι η Ψυχολογία του ΑΠΘ και του ΕΚΠΑ προτίμησαν να βάλουν τον υψηλότερο συντελεστή στο μάθημα της Γλώσσας-Λογοτεχνίας αντί να ζητήσουν πχ ισόποσους συντελεστές και στα τέσσερα μαθήματα (μιας που δεν υπάρχει κάποιο μάθημα συναφές με το αντικείμενό τους).
Το πρόβλημα σχετίζεται και τον τρόπο εξέτασης των μαθημάτων. Για παράδειγμα ο τρόπος με τον οποίο εξετάζεται η ιστορία ίσως να μην είναι κατάλληλος και για αυτό ίσως το ιστορικό του εκπα και του απθ να μην έβαλαν αυξημένο συντελεστή στην ιστορία. Η νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία από την άλλη μπορεί να εξετάζει καλύτερα την κρίση του υποψηφίου σε σχέση με την ιστορία. Λάβε υπόψη, επίσης, ότι πολλά παιδιά που εισάγονται στη φιλοσοφική (δυστυχώς είναι πραγματικότητα) κάνουν σοβαρά ορθογραφικά και συντακτικά λάθη και επομένως ίσως αυτό να δικαιολογεί τον αυξημένο συντελεστή στη νεοελληνική γλώσσα και λογοτεχνία για το ιστορίας και αρχαιολογίας. Θα μπορούσε κάλλιστα κάποιο τμήμα ιστορίας και αρχαιολογίας να είχε βάλει ακόμη και στα αρχαία και τα λατινικά αυξημένο συντελεστή και αυτό είναι απόλυτα εύλογο: ένας ιστορικός πρέπει να μπορεί έστω και στοιχειωδώς να μελετήσει ιστορικές πηγές από το πρωτότυπο. Σκέψου κάποιον φοιτητή ιστορίας και αρχαιολογίας που αδυνατεί να διαβάσει Θουκυδίδη από το πρωτότυπο! Τα τμήματα ψυχολογίας δεν με εκπλήσσει που έβαλαν στην γλώσσα αυξημένο συντελεστή, δεδομένου ότι η λογοτεχνία, που συνεξετάζεται με τη γλώσσα, σχετίζεται με τη συναισθηματική νοημοσύνη.
Βέβαια και εγώ θα προτιμούσα τα ομοειδή τμήματα να όριζαν κοινά κριτήρια. Πάντως σε κάθε περίπτωση προτιμώ τα ευτράπελα των πανεπιστημίων παρά τα ευτράπελα του κάθε υπουργού παιδείας που θέλει να επιβάλει τις απόψεις του στο εξεταστικό σύστημα λες και έχει το αλάθητο του πάπα.
 

Anna 16

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Anna 16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 159 μηνύματα.

GGP

Νεοφερμένος

Η GGP αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Συνεπώς οι υποψήφιοι θα έχουν διαφορετικά μόρια για κάθε σχολή;
 

PanMoonlight

Νεοφερμένος

Ο PanMoonlight αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Η Γαλλική Φιλολογία έβαλε ως κύριο μάθημα την Έκθεση με 35% και Λατινικά με 25%, Αρχαία και Ιστορία 20%. Ως πρωτοετης σε αυτήν την σχολή που είναι πιο δυσκολη και αξιόλογη από ότι νομίζουν οι πιο πολλοί, πιστεύω έχουν δίκιο. Στο Α εξάμηνο γίνεται ένα μάθημα στα ελληνικά που εστιάζει στην Ανάλυση και Παραγωγή Λόγου στην Ελληνική Γλώσσα, και ανήκει στον τομέα Μετάφρασης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

bubblebee

Δραστήριο μέλος

Η bubblebee αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 563 μηνύματα.
"Κρίσιμη αλλαγή για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις:
Επανεξετάζεται η εφαρμογή ρύθμισης που βάζει περιορισμούς στο μηχανογραφικό"

Πηγή: https://www.kathimerini.gr/society/561589354/krisimi-allagi-gia-tis-panelladikes-exetaseis/
πολλες ορεξεις εχουν φετος ε; αλλαγη δεν εχουν αφησει ησυχη 😂😂

Συνεπώς οι υποψήφιοι θα έχουν διαφορετικά μόρια για κάθε σχολή;
αυτο ισχυε ηδη~ δεν εχουν ολες οι σχολες του καθε πεδιου τους ιδιους συντελεστες τωρα πια..
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Η Γαλλική Φιλολογία έβαλε ως κύριο μάθημα την Έκθεση με 35% και Λατινικά με 25%, Αρχαία και Ιστορία 20%. Ως πρωτοετης σε αυτήν την σχολή που είναι πιο δυσκολη και αξιόλογη από ότι νομίζουν οι πιο πολλοί, πιστεύω έχουν δίκιο. Στο Α εξάμηνο γίνεται ένα μάθημα στα ελληνικά που εστιάζει στην Ανάλυση και Παραγωγή Λόγου στην Ελληνική Γλώσσα, και ανήκει στον τομέα Μετάφρασης.
κι εμενα ως αουτσαιντερ λογικοτατες μου φαινονται οι αλλαγες στους συντελεστες της συγκεκριμενης σχολης!
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 9,500 μηνύματα.
Να θεωρήσουμε τελικά πως όποια σχολή δεν αναφέρεται στις αλλαγές κρατάει τους κλασικούς συντελεστές; :|
Οχι ειναι υποχρεωμενη καθε σχολη να δωσει αυτους τους νεους συντελεστες.
Το θεμα ειναι οτι αυτοι οι νεοι 4 συντελστες πως θα εφαρμοστουν? δεν εχω δει καποια ανακοινωση.
Θα εφαρμοστουν επι των μοριων και θα εχουμε διαφορετικα μορια για καθε σχολη? και θα φυγουν οι παλιοι γνωστοι συντελεστες? (δυσκολο)
Θα εφαρμοστουν στον μεσο ορο του υποψηφίου ωστε αυτος να συγκριθει μετα με την ΕΒΕ του τμηματος? (και αυτο δυσκολο)
Θα εφαρμοστουν στον υπολογισμο της ΕΒΕ του καθε τμηματος ? (Αυτο ειναι ευκολοτερο)
Οτι και νανε ανουσια προβληματα θα δημιουργησει.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top