Πανελλήνιες 2019

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Αλλα οσο για την εκατονταβαθμη κλιμακα δηλαδη, για τον λογο αυτο στο γνωστο μας ηταν μεχρι το 30 και στο αγνωστο 60; Δηλαδη οι βαθμοι και απο τα δυο βγαινουν συνιπολογιστικα εως ενα καποιο βαθμο μεχρι το 100;


Δες το παράδειγμα που συμπλήρωσα στην προηγούμενη ανάρτησή μου. 60 πιάνουν οι ερωτήσεις του γνωστού και 40 του άγνωστου. Σύνολο 100. Ο βαθμός βγαίνει προσθέτοντας τις μονάδες από όλες τις ερωτήσεις μαζί (π.χ. 55/100).
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Για την e^x≥x+1 πρεπει να ξεκινησεις με την lnx≤x-1 και να αντικαταστησεις οπου χ το e^x
Είναι εξίσου γρήγορο να την θεωρήσεις και να αποδείξεις αυτή την ανισότητα , με απόδειξη ότι έχει ολικό ακρότατο σε σημείο που δεν θυμάμαι και να είσαι καλυμμένος. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτά θεωρούνται δεδομένα και άλλες θεωρίες που προκύπτουν από ασκήσεις δεν θεωρούνται.
 

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Παιδιά εσείς τους ορισμούς πώς τους μαθαίνετε γράφοντας ή διαβάζοντας; Εμένα με βολεύει να τους γράφω.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,970 μηνύματα.

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Δες το παράδειγμα που συμπλήρωσα στην προηγούμενη ανάρτησή μου. 60 πιάνουν οι ερωτήσεις του γνωστού και 40 του άγνωστου. Σύνολο 100. Ο βαθμός βγαίνει προσθέτοντας τις μονάδες από όλες τις ερωτήσεις μαζί (π.χ. 55/100).

Γ'αυτο δηλαδη βαθμολογουνται ξεχωριστα.
Αρα αυτο σημαινει πως συνιπολογιζονται οι μοναδες και απο το γνωστο και απο το αγνωστο μαζι σε αυτην την περιπτωση.

Ομως 55/100 δεν σημαινει χαμηλοτερος βαθμος;
Η ειναι πανω απο τη βαση;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 26,970 μηνύματα.
Γ'αυτο δηλαδη βαθμολογουνται ξεχωριστα.
Αρα αυτο σημαινει πως συνιπολογιζονται οι μοναδες και απο το γνωστο και απο το αγνωστο μαζι σε αυτην την περιπτωση.

Ομως 55/100 δεν σημαινει χαμηλοτερος βαθμος;
Η ειναι πανω απο τη βαση;


55/100= 11/20.
 

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
1. Δίνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες αποσπάσματα διδαγμένου κειμένου 12 – 20 στίχων με νοηματική συνοχή και τους ζητείται να απαντήσουν σε:
i) Μία (1) ερώτηση κατανόησης με την οποία ζητείται να αποκωδικοποιήσουν σημεία του κειμένου και να αντλήσουν βασικές πληροφορίες που εντοπίζονται στο κείμενο. Η ερώτηση μπορεί να διαιρείται σε δύο υποερωτήματα με τη μορφή ερωτήσεων κλειστού τύπου (σωστού ή λάθους, πολλαπλών επιλογών, αντιστοίχισης, συμπλήρωσης κενών κλπ) ή ανοικτού τύπου (10 μονάδες)
ii) Δύο (2) ερωτήσεις ερμηνευτικές, που μπορεί να αναφέρονται σε ιδέες /αξίες/προβλήματα, σε στάσεις/ήθος/χαρακτήρα των προσώπων, στο ιστορικό/κοινωνικό/πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής του έργου, στη δομή/σύνθεση του κειμένου, σε υφολογικά/αισθητικά θέματα, με βάση το απόσπασμα (20 μονάδες)
iii) Μία (1) ερώτηση κλειστού τύπου που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος στο οποίο ανήκει το κείμενο, στον συγγραφέα ή στο έργο του (10 μονάδες)
iv) Μία (1) ερώτηση λεξιλογική-σημασιολογική (σύνδεση λέξεων αρχαίας και νέας, διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας τους, οικογένειες ομόρριζων λέξεων, απλών ή σύνθετων, συνώνυμα, αντώνυμα) (10 μονάδες)
v) Δίνεται παράλληλο κείμενο στη νέα ελληνική, διδαγμένο ή αδίδακτο, από την αρχαία ή νεότερη ελληνική γραμματεία, και καλούνται να απαντήσουν σε μία (1) ερώτηση ερμηνευτική, με την οποία ζητείται να συγκρίνουν το παράλληλο με το πρωτότυπο κείμενο (10 μονάδες).
2. Δίνεται, επίσης, αδίδακτο πεζό κείμενο αττικής διαλέκτου 12 – 20 στίχων στερεότυπης έκδοσης με νοηματική συνοχή. Στο αδίδακτο κείμενο προτάσσεται σύντομο σχετικό εισαγωγικό σημείωμα, μέσω του οποίου δίνονται εξωκειμενικές πληροφορίες απαραίτητες για την κατανόηση του κειμένου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται:
i) Να μεταφράσουν στα νέα ελληνικά μέρος του κειμένου από τέσσερις έως έξι στίχους (10 μονάδες)
ii) Να απαντήσουν σε μια ερώτηση κατανόησης που αναφέρεται στον νοηματικό άξονα του κειμένου (10 μονάδες)
iii) Να απαντήσουν σε μια (1) ερώτηση γραμματικής, η οποία μπορεί να αναλύεται σε δύο υποερωτήματα (10 μονάδες)
iv) Να απαντήσουν σε μια (1) ερώτηση συντακτικού (πχ αναγνώριση λέξεων/φράσεων/προτάσεων/άλλων δομικών στοιχείων του κειμένου, μετασχηματισμός μέρους του κειμένου ως προς τη δομολειτουργική του διάσταση), η οποία μπορεί να επιμερίζεται σε δύο υποερωτήματα (10 μονάδες).
3. Κάθε ζητούμενη ερώτηση-δραστηριότητα που τίθεται για το διδαγμένο ή το παράλληλο ή το αδίδακτο κείμενο βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Αν υποθέσουμε ότι συγκεντρώνεις συνολικά από όλες τις παραπάνω ερωτήσεις βαθμολογία 55/100 τότε αυτή στην εικοσάβαθμη κλίμακα αντιστοιχεί με 11/20. Μετά υπολογίζουμε ( βαθμός x 2 + βαθμός x 1,3 που είναι ο συντελεστής του μαθήματος των Αρχαίων) x 100 = (22+14,3) Χ100=36,3Χ100= 3630 μόρια.


Ααααα αρα 55/100 σημαινει πως θεωριτικα παιρνω πανω απο την βαση.
(ναι, τωρα ειδα αυτο σου το παραδειγμα)

Ακομα δηλαδη και ενα 13 η 14 να παρω ως βαθμο 20βαθμης κλιμακας παλ το περναω το μαθημα και συγκεντρωνω πολλα μορια δηλαδη.


Ακομα και στην ιστορια που δεν το εχω με την παπαγαλια της παρα θυμαμαι μονο συγκεκριμενα της κομματια και παρω 11 ξερω γω παλι θα μπορεσω να συγκεντρωσω πολλα μορια.



Ωραια.
Και παραπανω να παρω ειμαι οκ. ^^
Εστω και στην Ιστορια φυσικα (που δεν το εχω καθολου σχεδον με την παπαγαλια της)
 
Τελευταία επεξεργασία:

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Ρε συ debby δεν σου εχει εξηγήσει κάνεις πως λειτουργούν οι πανελλήνιες; Αλλά αποτι φαίνεται ούτε Εσύ η ιδια ψαχτηκες για να δεις. Επίσης κάτι αλλο που με λύπη διαπιστώνω μέσα απ'τα μυνήματα σου( και δεν Είσαι η μονη) είναι ότι πολλά παιδιά της θεωρητικής δεν έχουν ούτε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών
 

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Παιδιά σας βλέπω όλους που γράφετε ενθαρρυντικά μηνύματα και πραγματικά νιώθω πολύ καλύτερα από ότι ένιωθα 5 λεπτά πριν.Μονο εγώ σκέφτομαι ότι δεν θα τα καταφέρω ή υπάρχουν και άλλες τέτοιες ψυχές εκεί έξω;


Το δευτερο!

Και εγω μια απο τα ιδια με εσενα.

Ρε συ debby δεν σου εχει εξηγήσει κάνεις πως λειτουργούν οι πανελλήνιες; Αλλά αποτι φαίνεται ούτε Εσύ η ιδια ψαχτηκες για να δεις. Επίσης κάτι αλλο που με λύπη διαπιστώνω μέσα απ'τα μυνήματα σου( και δεν Είσαι η μονη) είναι ότι πολλά παιδιά της θεωρητικής δεν έχουν ούτε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών


Ναι.
Αυτο ακριβως. (παλι καλα που δεν ειμαι η μονη)

Η αληθεια που να λεγεται, μονο λιγα πραγματα με εχουν ενημερωσει εμενα σχετικα με την λειτουργια των πανελληνιων ολη την χρονια.

Θα εψαχνα αλλα τον περισσοτερο καιρο δεν ειχα χρονο να το ψαξω στο ιντερνετ αυτο οποτε ναι, βρεθηκα σε αυτο το σημειο.
 

Guest 039548

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Παιδιά εσείς τους ορισμούς πώς τους μαθαίνετε γράφοντας ή διαβάζοντας; Εμένα με βολεύει να τους γράφω.

Καμια φορα βοηθαει να τους εξηγησεις δυνατα,σαν να κανεις καποιον αλλον να τους καταλαβει.
 

Panelele19

Νεοφερμένος

Ο Panelele19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Ετσι τους έμαθα εγώ .


Και εγω.
Φετος ολη τη χρονια οταν διαβαζα ετσι εκανα. Φανταζομουν λες και ημουν σε ενα δωματιο ή μια αιθουσια με ενα ή δυο ατομα την ωρα που διαβαζα δυνατα οτι ηταν να διαβασω.

Και ακομα και τωρα ετσι κανω βέβαια αλλα μια ερωτηση. Ασχετη αυτη τη φορα.

Μονο εγω οταν διαβαζω απο το πρωι ως το μεσημέρι ή απο το απογευμα ως το βραδυ απο ενα σημειο και μετα (πχ. Μετα απο 4-5 ωρες) νιωθω σαν να εχω αρρωστησει αλλα χωρις να εχω αρρωστησει πραγματικα απο κατι;
Αυτο το "αρρωστησει" το λεω με την εννοια οτι αρχιζει να μου ποναει το κεφαλι, μετα τα ματια μου λες και ειμαι ξενυχτισμενη ενω δεν ειμαι, να ποναει το στομαχι μου και να ανακατευεται σε σημειο που να μου ερχεται να κανω εμετο και επειτα να νιωθω οτι θα πεσω κατω αν συνεχιζω να διαβαζω σε τετοια "αρρωστημενη" κατασταση και ετσι τα αφηνω μεχρι να συνελθω. Αν ειναι βραδυ, μπαινω στο κρεβατι, κλαιω για λιγο και μετα κοιμαμαι. Ακομα και σημερα το μεσημερι που καταφερα να βγαλω τον Πλατωνα (επειδη τα διαβαζα ολα τα σχολια και τα κειμενα που εχω προς μεταφραση (τα κειμενα που ειναι ηδη μετεφρασμενα και να μη τα διαβασω παλι, το εχω το point του εστω αν πεσει ενα ηδη μετεφρασμενο κειμενο στις Πανελλήνιες, κατι που δε νομιζω να γινει αλλα τεσπα) Χ2 φορες το καθενα αλλα την καθε ενοτητα μαζι σε ομαδες δυο ενοτητων) εφτασα σε αυτο το σημειο "αρρωστιας" και αρχισα να κλαιω μετα γιατι με κυριευσαν οι φοβοι, οι απελπισιες και η μοναξια μου. Ειναι η πρωτη μου χρονια που λου συμβαίνει αυτο. Αλλες χρονιες δεν μου γινοταν με τιποτα αυτο. Δεν ξερω γιατι με πιανει αυτη η "αρρωστια" απο την αρχη μεχρι και σημερα.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,691 μηνύματα.
Και εγώ το παθαίνω στο περίπου αυτό debby μετά το πεντάωρο. Στην ουσία ξεκινάω δυναμικά διαβάζω αρκετές ώρες και μετά νιώθω την ανάγκη όλο και για περισσότερα διαλείμματα και νιώθω και ψυχολογική κούραση. :)
 

Guest 039548

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Διαβαζεις 50 λεπτα,10 λεπτα διαλειμμα,κλεισε τα ματια σου αν χρειαζεται,κανε μια βολτα μεσα στο σπιτι,η εξω.Επαναλαβε.
Ενα καλο πρωινό,μεσημεριανο,και βραδινο.7-8 ωρες υπνο.
Αν βλεπεις οτι σε πιανει πανικος η αγχος,σκεψου οτι ειναι φυσιολογικο,αλλα δοκιμασε να λες στον εαυτο σου οτι διαβαζεις τωρα και οτι γινει,και θα αγχωθεις μετα της εξετασεις.
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ρε συ debby δεν σου εχει εξηγήσει κάνεις πως λειτουργούν οι πανελλήνιες; Αλλά αποτι φαίνεται ούτε Εσύ η ιδια ψαχτηκες για να δεις. Επίσης κάτι αλλο που με λύπη διαπιστώνω μέσα απ'τα μυνήματα σου( και δεν Είσαι η μονη) είναι ότι πολλά παιδιά της θεωρητικής δεν έχουν ούτε στοιχειώδεις γνώσεις μαθηματικών


Δεν βοηθάς όμως κι εσύ λίγο αγαπητέ!
 

anathimatikos

Νεοφερμένος

Ο anathimatikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 79 μηνύματα.
Μόνο εγώ βαριέμαι τις εισαγωγές των Αρχαίων περισσότερο από αίθουσα αναμονής οδοντιατρείου;
 

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Μόνο εγώ βαριέμαι τις εισαγωγές των Αρχαίων περισσότερο από αίθουσα αναμονής οδοντιατρείου;

Δεν εισαι ο μονος.
Εγω εδω καλα καλα δεν μου φτανει η ωρα να βγαλω τον Αριστοτέλη μετα τον Πλατωνα. Θα μου μεινει ωρα για εισαγωγες;
επισης, αν τα διαβασω ολα σερι αναγνωση και μετα να τα ξαναδιαβαζω ολα αναγνωση (συμπεριλαμβανομενου και τα κειμενα που ειναι προς μεταφραση) θα με βοηθησει αυτο να τα θυμαμαι απο τη στιγμη που η υλη ειναι μεγαλη και εκει που διαβαζω το καθε κειμενο προς μεταφραση και τα σχολια του σε ομαδες δυο ενοτητων, να τα θυμαμαι και μα μου φτασει η ωρα να διαβασω μεχρι και τις εισαγωγες; (αν και τις εισαγωγες μονο μια φορα τις ειχα κανει αναγνωση προσφατα ολο και ολο αλλα θεωρω οτι κατι πρεπει να θυμαμαι 100% και απο εκει)

Διαβαζεις 50 λεπτα,10 λεπτα διαλειμμα,κλεισε τα ματια σου αν χρειαζεται,κανε μια βολτα μεσα στο σπιτι,η εξω.Επαναλαβε.
Ενα καλο πρωινό,μεσημεριανο,και βραδινο.7-8 ωρες υπνο.
Αν βλεπεις οτι σε πιανει πανικος η αγχος,σκεψου οτι ειναι φυσιολογικο,αλλα δοκιμασε να λες στον εαυτο σου οτι διαβαζεις τωρα και οτι γινει,και θα αγχωθεις μετα της εξετασεις.

Για την ακριβεια αγχος με πιανει.
Καταλαβαινω οτι ειναι φυσιολογικο αλλα εχω αγχος για το αν θα θυμαμαι οσα διαβαζω και αν θα μου ανακαλεστει κατι που να σχετιζεται με τα θεματα που θα μας δωθουν την δευτερα.

Και εγώ το παθαίνω στο περίπου αυτό debby μετά το πεντάωρο. Στην ουσία ξεκινάω δυναμικά διαβάζω αρκετές ώρες και μετά νιώθω την ανάγκη όλο και για περισσότερα διαλείμματα και νιώθω και ψυχολογική κούραση. :)

Δεν ειμαι η μονη. Παλι καλα.
Αν και οταν ειναι να αρχισω το αρχιζω δυναμικά το διαβασμα.

Αλλα νιωθω οτι η ψυχολογικη και σωματικη κουραση ειναι μια αιτια η οποια δεν μας βοηθα να θυμομαστε τα οσα διαβασαμε περα απο το να συνεχισουμε να διαβαζουμε εκεινη τη στιγμη που ειμαστε ακομα σε ενα καποιο δωματιο του σπιτιου.
 

SonGokuUI

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonGokuUI αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών και Φοιτητής του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών Δυτικής Μακεδονίας (Κοζάνη). Έχει γράψει 240 μηνύματα.
Κάτι με έπιασε τώρα και δεν μπορώ να διαβάσω με τίποτα!!!!!!!!!!!! :russian_roulette:
 

Ιωάννης1234

Νεοφερμένος

Ο Ιωάννης1234 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 58 ετών. Έχει γράψει 57 μηνύματα.
Στην έκθεση έκανα πρόχειρο οχι στο τέλος του τετραδίου αλλά στο τέλος των απαντήσεων μου . Λέτε να φάω μηδενισμο;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top