Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.

blackmamba

Νεοφερμένος

Ο blackmamba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Οποίος θέλει να ξεφύγει από αυτή την πλήξη των πανελληνίων και γράφει και μαθηματικά ας δει αυτό το βίντεο ...https://youtu.be/l9-bw8I-Xpw Κλαψιμο ..
 

Guest 092312

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.

blackmamba

Νεοφερμένος

Ο blackmamba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Δεν υπάρχουν σος.

Καλή τύχη (και συνέχεια) παιδιά. :D


Ακριβώς αυτό ,αυτό έγινε και σήμερα ούτε τρόπος ανάπτυξης ούτε διαρθρωτικές ούτε δομή..Υποτακτική 2 συνώνυμα επικλήσεις ..Γενικά Γ λυκείου θεωρία ..(και λίγο δημοτικού ..)Ελπίζω κει στα μαθηματικα να είναι Γ λυκείου θεμάτων και όχι συνοθύλευμα 3 <<ηπείρων>>????
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.

maria200

Νεοφερμένος

Η maria200 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Ξερει κανεις τι καθεστως θα ισχυσει για οσους υποψηφιους εδωσαν φετος και θελουν να ξαναδωσουν πανελληνιες κ του χρονου?Θα υπηρξει μεταβατικη διαταξη? Επισης τι πιστευετε ειναι πιο πιθανο να πεσει γνωστο πλατωνας η' αριστοτελης?
 

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Ξερει κανεις τι καθεστως θα ισχυσει για οσους υποψηφιους εδωσαν φετος και θελουν να ξαναδωσουν πανελληνιες κ του χρονου?Θα υπηρξει μεταβατικη διαταξη? Επισης τι πιστευετε ειναι πιο πιθανο να πεσει γνωστο πλατωνας η' αριστοτελης?


Μακαρι να πεσει κατι απο πρωταγορα εστω απο μεταφρασμενο ηδη κειμενο η απο αριστοτελη.
 

ioannaion

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η ioannaion αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 288 μηνύματα.
Ξερει κανεις τι καθεστως θα ισχυσει για οσους υποψηφιους εδωσαν φετος και θελουν να ξαναδωσουν πανελληνιες κ του χρονου?Θα υπηρξει μεταβατικη διαταξη? Επισης τι πιστευετε ειναι πιο πιθανο να πεσει γνωστο πλατωνας η' αριστοτελης?

Νομίζω με το παλαιό σύστημα.. Τώρα για το γνωστο δε ξέρω, όλα είναι πιθανά.. Θέλω να ελπίζω Αριστοτέλης πολιτικά ή ηθικά από το 1 έως το 6
 

Akapo

Νεοφερμένος

Ο Akapo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλημερα
Επειδη εχω μπερδευτει με την κατασταση που επικρατει για τις σχολες θα ηθελα μια βοηθεια .Λενε οτι φετος το μηχανογραφικο δεν θα εχει τει . Και εδω εχω τις εξης ερωτησεις:
1)Απο ποσα μορια θα ξεκινησουν οι σχολες ;
2)θα υπαρχουν ακομη σχολες με π.χ. 5.000 μορια κλπ ;
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.
Καλημερα
Επειδη εχω μπερδευτει με την κατασταση που επικρατει για τις σχολες θα ηθελα μια βοηθεια .Λενε οτι φετος το μηχανογραφικο δεν θα εχει τει . Και εδω εχω τις εξης ερωτησεις:
1)Απο ποσα μορια θα ξεκινησουν οι σχολες ;
2)θα υπαρχουν ακομη σχολες με π.χ. 5.000 μορια κλπ ;


Δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε ακόμα.Ισω ξεκινήσουν από τα 6.000 μόρια.
 

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
Μας πρότειναν και τις αποδείξεις που έχει στα ολοκληρώματα και κανείς δεν τους δίνει σημασία, εσείς τις έχετε μάθει; Είναι μικρές , και αξίζει πιστεύω τον κόπο.
 

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,277 μηνύματα.
Μας πρότειναν και τις αποδείξεις που έχει στα ολοκληρώματα και κανείς δεν τους δίνει σημασία, εσείς τις έχετε μάθει; Είναι μικρές , και αξίζει πιστεύω τον κόπο.


Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα θα πέσουν,όμως δεν είμαστε σίγουροι.
 

Scandal

Διαχειριστής

Ο Πέτρος αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 35 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πληροφορικής ΟΠΑ και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 16,843 μηνύματα.
Μας πρότειναν και τις αποδείξεις που έχει στα ολοκληρώματα και κανείς δεν τους δίνει σημασία, εσείς τις έχετε μάθει; Είναι μικρές , και αξίζει πιστεύω τον κόπο.
Σε ποια σελίδα βρίσκονται αυτές; :hmm:
 

Agnwsth

Δραστήριο μέλος

Η Agnwsth αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 486 μηνύματα.
σελίδα 226-227. Βέβαια έχω το εξής ερώτημα. Κατά πόσο μπορεί να πέσει ορισμός ή απόδειξη που δεν είναι σε μπλε πλαίσιο;
 

Panagiotis849

Δραστήριο μέλος

Ο Παναγιώτης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 688 μηνύματα.
σελίδα 226-227. Βέβαια έχω το εξής ερώτημα. Κατά πόσο μπορεί να πέσει ορισμός ή απόδειξη που δεν είναι σε μπλε πλαίσιο;
Θεωρητικά μπορεί να πέσει. Εφόσον είναι εντός ύλης, θεωρείται πιθανό θέμα, άσχετα αν πιστεύετε ότι δεν πρόκειται να πέσει.
 

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
Εγω μια ερωτηση σχετικα με την βαθμολογιση των αρχαιων γνωστο και αγνωστο.
Απο τη στιγμη που αυτα ενδεχομενως να εξεταζονται μαζι εκεινη την στιγμη την Δευτερα που μας ερχεται, ο βαθμος μετραει με την κλιμακα του 20 (οπως ολη τη χρονια φετος στο σχλειο) η με την κλιμακα του 60 στο γνωστο και στο αγνωστο, η βαθμολογια του ειναι με κλιμακα του 60 η 40 και επειτα οτι βαθμο γραψω και στο γνωστο και στο αγνωστο, αυτα συνυπολογιζονται και βγαινει ο τελικος τους βαθμος;

Πχ. Στο σχολειο στο πρωτο διαγωνισμα του τεραμηνου (που μας ειχε πεσει μια ενοτητα απο την αληγγορια του σπηλαιου, νομιζω η η 13 η η 11 (με απλα λογια απο την Πολιτεια του Πλατωνα))) ειχα γραψει 11 και στο αγνωστο ειχα γραψει 10/60 λογω οτι ειχα ελλεπεις αναπτυξεις σε καποια σημεια. Και στο τετραμηνο ειχα βγαλει σαν συνολικο βαθμο 14.

Ενω στο δευτερο τετραμηνο που ειχαμε γραψει διαγωνισμα στα ηθικα νικομαχεια του Αριστοτελη ειχα γραψει 20/60 (γιατι με αυτον τον τροπο μας ειχε βαθμολογισει ο καθηγητης μας σε αυτο το διαγωνισμα) και στο αγνωστο ειχα γραψει 15/40 αλλα στο τετραμηνο ειχα βγαλει παλι 14.

Μηπως το ιδιο συμβαινει και στις Πανελληνιες εξετασεις των αρχαιων;
Θελω να πω, συνυπολιγιζονται μαζι, επειτα πολλαπλασιαζονται πρωτα επι 2, μετα διαιρουνται και πολλαπλασιαζονται επι 100;

Απλα αναρωτιεμαι για να ξερω λιγο τι θα παιχτει. Σιν και αυτο οτι δεν ειμαι εγω και πολυ καλη στο Αγνωστο αλλα στο γνωστο. (Τουλαχιστον σε πρωτο επαναληπτικο διαγωνισμα που ειχαμε γραψει και ειχε πεσει η 4η ενοτητα του πρωταγορα ειχα παρει 13 γιατι ειχα κανει λαθος τις λεξιλογικες ασκησεις και σε ενα τεστακι οπου μας ειχε πεσει η 6η ενοτητα του πρωταγορα ειχα παρει 15.4)
 

Jim_Pap

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Στα μαθηματικα ξερει κανεις αν την e^x>x+1 μπορουμε να τη χρησιμοποιουμε κατευθειαν; Επισης το οριο x->0 ημ(1/χ)=0 μπορουμε να το χρησιμοποιυμε κι αυτο;
 

Panelele19

Νεοφερμένος

Ο Panelele19 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών. Έχει γράψει 40 μηνύματα.
Στα μαθηματικα ξερει κανεις αν την e^x>x+1 μπορουμε να τη χρησιμοποιουμε κατευθειαν; Επισης το οριο x->0 ημ(1/χ)=0 μπορουμε να το χρησιμοποιυμε κι αυτο;


Για την e^x≥x+1 πρεπει να ξεκινησεις με την lnx≤x-1 και να αντικαταστησεις οπου χ το e^x
 

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγω μια ερωτηση σχετικα με την βαθμολογιση των αρχαιων γνωστο και αγνωστο.
Απο τη στιγμη που αυτα ενδεχομενως να εξεταζονται μαζι εκεινη την στιγμη την Δευτερα που μας ερχεται, ο βαθμος μετραει με την κλιμακα του 20 (οπως ολη τη χρονια φετος στο σχλειο) η με την κλιμακα του 60 στο γνωστο και στο αγνωστο, η βαθμολογια του ειναι με κλιμακα του 60 η 40 και επειτα οτι βαθμο γραψω και στο γνωστο και στο αγνωστο, αυτα συνυπολογιζονται και βγαινει ο τελικος τους βαθμος;

1. Δίνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες αποσπάσματα διδαγμένου κειμένου 12 – 20 στίχων με νοηματική συνοχή και τους ζητείται να απαντήσουν σε:
i) Μία (1) ερώτηση κατανόησης με την οποία ζητείται να αποκωδικοποιήσουν σημεία του κειμένου και να αντλήσουν βασικές πληροφορίες που εντοπίζονται στο κείμενο. Η ερώτηση μπορεί να διαιρείται σε δύο υποερωτήματα με τη μορφή ερωτήσεων κλειστού τύπου (σωστού ή λάθους, πολλαπλών επιλογών, αντιστοίχισης, συμπλήρωσης κενών κλπ) ή ανοικτού τύπου (10 μονάδες)
ii) Δύο (2) ερωτήσεις ερμηνευτικές, που μπορεί να αναφέρονται σε ιδέες /αξίες/προβλήματα, σε στάσεις/ήθος/χαρακτήρα των προσώπων, στο ιστορικό/κοινωνικό/πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής του έργου, στη δομή/σύνθεση του κειμένου, σε υφολογικά/αισθητικά θέματα, με βάση το απόσπασμα (20 μονάδες)
iii) Μία (1) ερώτηση κλειστού τύπου που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος στο οποίο ανήκει το κείμενο, στον συγγραφέα ή στο έργο του (10 μονάδες)
iv) Μία (1) ερώτηση λεξιλογική-σημασιολογική (σύνδεση λέξεων αρχαίας και νέας, διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας τους, οικογένειες ομόρριζων λέξεων, απλών ή σύνθετων, συνώνυμα, αντώνυμα) (10 μονάδες)
v) Δίνεται παράλληλο κείμενο στη νέα ελληνική, διδαγμένο ή αδίδακτο, από την αρχαία ή νεότερη ελληνική γραμματεία, και καλούνται να απαντήσουν σε μία (1) ερώτηση ερμηνευτική, με την οποία ζητείται να συγκρίνουν το παράλληλο με το πρωτότυπο κείμενο (10 μονάδες).
2. Δίνεται, επίσης, αδίδακτο πεζό κείμενο αττικής διαλέκτου 12 – 20 στίχων στερεότυπης έκδοσης με νοηματική συνοχή. Στο αδίδακτο κείμενο προτάσσεται σύντομο σχετικό εισαγωγικό σημείωμα, μέσω του οποίου δίνονται εξωκειμενικές πληροφορίες απαραίτητες για την κατανόηση του κειμένου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται:
i) Να μεταφράσουν στα νέα ελληνικά μέρος του κειμένου από τέσσερις έως έξι στίχους (10 μονάδες)
ii) Να απαντήσουν σε μια ερώτηση κατανόησης που αναφέρεται στον νοηματικό άξονα του κειμένου (10 μονάδες)
iii) Να απαντήσουν σε μια (1) ερώτηση γραμματικής, η οποία μπορεί να αναλύεται σε δύο υποερωτήματα (10 μονάδες)
iv) Να απαντήσουν σε μια (1) ερώτηση συντακτικού (πχ αναγνώριση λέξεων/φράσεων/προτάσεων/άλλων δομικών στοιχείων του κειμένου, μετασχηματισμός μέρους του κειμένου ως προς τη δομολειτουργική του διάσταση), η οποία μπορεί να επιμερίζεται σε δύο υποερωτήματα (10 μονάδες).
3. Κάθε ζητούμενη ερώτηση-δραστηριότητα που τίθεται για το διδαγμένο ή το παράλληλο ή το αδίδακτο κείμενο βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ:
Αν υποθέσουμε ότι συγκεντρώνεις συνολικά από όλες τις παραπάνω ερωτήσεις βαθμολογία 55/100 τότε αυτή στην εικοσάβαθμη κλίμακα αντιστοιχεί με 11/20. Μετά υπολογίζουμε ( βαθμός x 2 + βαθμός x 1,3 που είναι ο συντελεστής του μαθήματος των Αρχαίων) x 100 = (22+14,3) Χ100=36,3Χ100= 3630 μόρια.
 
Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Debby63

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Debby63 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 227 μηνύματα.
1. Δίνονται στους μαθητές και στις μαθήτριες αποσπάσματα διδαγμένου κειμένου 12 – 20 στίχων με νοηματική συνοχή και τους ζητείται να απαντήσουν σε:
i) Μία (1) ερώτηση κατανόησης με την οποία ζητείται να αποκωδικοποιήσουν σημεία του κειμένου και να αντλήσουν βασικές πληροφορίες που εντοπίζονται στο κείμενο. Η ερώτηση μπορεί να διαιρείται σε δύο υποερωτήματα με τη μορφή ερωτήσεων κλειστού τύπου (σωστού ή λάθους, πολλαπλών επιλογών, αντιστοίχισης, συμπλήρωσης κενών κλπ) ή ανοικτού τύπου (10 μονάδες)
ii) Δύο (2) ερωτήσεις ερμηνευτικές, που μπορεί να αναφέρονται σε ιδέες /αξίες/προβλήματα, σε στάσεις/ήθος/χαρακτήρα των προσώπων, στο ιστορικό/κοινωνικό/πολιτιστικό πλαίσιο της εποχής του έργου, στη δομή/σύνθεση του κειμένου, σε υφολογικά/αισθητικά θέματα, με βάση το απόσπασμα (20 μονάδες)
iii) Μία (1) ερώτηση κλειστού τύπου που αναφέρεται στο γραμματειακό είδος στο οποίο ανήκει το κείμενο, στον συγγραφέα ή στο έργο του (10 μονάδες)
iv) Μία (1) ερώτηση λεξιλογική-σημασιολογική (σύνδεση λέξεων αρχαίας και νέας, διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας τους, οικογένειες ομόρριζων λέξεων, απλών ή σύνθετων, συνώνυμα, αντώνυμα) (10 μονάδες)
v) Δίνεται παράλληλο κείμενο στη νέα ελληνική, διδαγμένο ή αδίδακτο, από την αρχαία ή νεότερη ελληνική γραμματεία, και καλούνται να απαντήσουν σε μία (1) ερώτηση ερμηνευτική, με την οποία ζητείται να συγκρίνουν το παράλληλο με το πρωτότυπο κείμενο (10 μονάδες).
2. Δίνεται, επίσης, αδίδακτο πεζό κείμενο αττικής διαλέκτου 12 – 20 στίχων στερεότυπης έκδοσης με νοηματική συνοχή. Στο αδίδακτο κείμενο προτάσσεται σύντομο σχετικό εισαγωγικό σημείωμα, μέσω του οποίου δίνονται εξωκειμενικές πληροφορίες απαραίτητες για την κατανόηση του κειμένου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται:
i) Να μεταφράσουν στα νέα ελληνικά μέρος του κειμένου από τέσσερις έως έξι στίχους (10 μονάδες)
ii) Να απαντήσουν σε μια ερώτηση κατανόησης που αναφέρεται στον νοηματικό άξονα του κειμένου (10 μονάδες)
iii) Να απαντήσουν σε μια (1) ερώτηση γραμματικής, η οποία μπορεί να αναλύεται σε δύο υποερωτήματα (10 μονάδες)
iv) Να απαντήσουν σε μια (1) ερώτηση συντακτικού (πχ αναγνώριση λέξεων/φράσεων/προτάσεων/άλλων δομικών στοιχείων του κειμένου, μετασχηματισμός μέρους του κειμένου ως προς τη δομολειτουργική του διάσταση), η οποία μπορεί να επιμερίζεται σε δύο υποερωτήματα (10 μονάδες).
3. Κάθε ζητούμενη ερώτηση-δραστηριότητα που τίθεται για το διδαγμένο ή το παράλληλο ή το αδίδακτο κείμενο βαθμολογείται με δέκα (10) μονάδες της εκατοντάβαθμης κλίμακας.


Καλα τιν τροπο εξετασης των αρχαιων τον ξερω απο την αρχη της χρονιας. Ουσιαστικα για να απαντησεις σε ερμηνευτικες ερωτησεις πρεπει να ξερεις το νοημα της μεταφρασης.

Αλλα οσο για την εκατονταβαθμη κλιμακα δηλαδη, για τον λογο αυτο στο γνωστο μας ηταν μεχρι το 30 και στο αγνωστο 60; Δηλαδη οι βαθμοι και απο τα δυο βγαινουν συνιπολογιστικα εως ενα καποιο βαθμο μεχρι το 100;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top