Πανελλήνιες 2019

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,267 μηνύματα.
Έτσι όπως διδάσκονται τα κύματα Καλά κάνουν και βγαίνουν. Αλλιώς έπρεπε να γίνουν σημαντικές αλλαγές στο Βιβλίο Αλλά που χρόνος για να αλλάξουν τα απαίσια σχολικά εγχειρίδια. Οπότε ας παίζουμε με την υλη.

Ελπίζω οτι δεν το εννοείς . Με αυτή την λογική έπρεπε να είχαμε ξηλώσει όλο το μάθημα μέχρι στιγμής . Πρώτα η ηλεκτροδυναμική, μετά η οπτική , οι ηλεκτρικές ταλαντώσεις,τώρα η κυματική . Μήπως να τους βάζουμε να κάνουν απλά τραμπολίνο στο τέλος αντί να δίνουν εξετάσεις στην "φυσική";Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η θέση της ένωσης φυσικών που στήριξαν οτι το μάθημα έχει γίνει μαθηματικοποιήμενο.Ή αυτό που διάβασα ήταν μαλακίες ή κάτι δεν καταλαβαίνω . Δεν μπορεί να μιλάνε σοβαρά ενώ διαμαρτύρονται για την ύλη . Ίσα ίσα επειδή το μάθημα το δίνουν και παιδιά θετικής με βιολογία το έχουν ξευτιλήσει παντελώς στις απαιτήσεις,μέχρι και τους τριγωνομετρικούς αριθμούς δίνουν πλέον .

Το καλύτερα θα ήταν να σπάσουν το μάθημα σε βασική φυσική και προχωρημένη φυσική(για θετικούς με μαθηματικά) . Είναι δυνατόν να δίνει κάποιος που έχει πάρει μαθηματικά,φυσική ίδιου επιπέδου με κάποιον που επέλεξε βιολογία ;

Ωστόσο η απαξίωση της εκπαίδευσης δεν σταματά εκεί. Απλό παράδειγμα ; Ρωτήστε έναν φοιτητή επιστημών υγείας τι είναι η παράγωγος και θα σας κοιτάει σαν πελεκάνος . Ούτε βιολόγος δεν ξέρω εαν θα γνώριζε(εαν είναι πάνω απο 50-60 κλάφτα...) . Οι χημικοί ευτυχώς είναι κάπως σε καλύτερη μοίρα,αλλα υπάρχουν μερικοί που δεν σκαμπάζουν γρί. Ίσως δεν το απαιτεί το πεδίο τους,το οποίο είναι δεκτό,αλλά εδώ μάλλον καταλήγουμε στην ανάμιξη απο μπουκαλάκια οπως πολύ σωστά είπε προηγουμένως ο Thanos και ξέρει γιατί το είπε,χωρίς να ήθελε νομίζω να προσβάλλει κανέναν . Δεν φτάινε οι φοιτητές εξάλλου,αλλά αυτοί που κρίνουν τι αξίζει και τι δεν αξίζει να ξέρει κανείς...το κριτήριο δεν μας λένε όμως. Μιλάμε για πολύ βασικά και στοιχειώδεις πράγματα εδώ έτσι...


Γνωρίζει κανείς αν επιτρέπεται να έχω μαζί μου ψηφιακό ρολόι(όχι smart watch); Ρωτάω επειδή το ρολόι μου κάνει ένα μικρό μπιπ όποτε πάει ακριβώς η ώρα:confused:

Πάσης φύσεως ηλεκτρονικά απαγορεύονται αυστηρώς,μην το διακινδυνέψεις,πάρε ένα απλό ρολόι .
 

mariannaprl

Νεοφερμένος

Η mariannaprl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 24 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Το καλύτερα θα ήταν να σπάσουν το μάθημα σε βασική φυσική και προχωρημένη φυσική(για θετικούς με μαθηματικά) . Είναι δυνατόν να δίνει κάποιος που έχει πάρει μαθηματικά,φυσική ίδιου επιπέδου με κάποιον που επέλεξε βιολογία ;

Πιστευω αυτο θα ηταν το πιο σωστο και δίκαιο και για τις δυο κατευθύνσεις.
 

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Όχι το εννοώ ότι καλύτερα που βγήκαν τα κύματα έτσι όπως ήταν. Να ξαναγραφτουν καλύτερα και να ξαναμπουν. Το ίδιο να συμβεί και με ταλαντώσεις με απόσβεση και εξαναγκασμενες. https://www.google.com/amp/s/www.al...is-prosanatolismoy-enas-fysikos-sholiazei?amp (Αυτό για τα κυματα). Επίσης θα συμφωνήσω ότι σε αλληλ η φυσική θα επρεπε να εξετάζεται η θετικη και σε αλλη η επιστημων υγειας. Πολλοί βιολόγοι μπορεί να μην θυμούνται την παραγωγό γιατί δεν τους είναι και ιδιαίτερα χρήσιμη κιόλας. Σαν χώρα νομίζω ότι η φυσική που εξεταζομαστε έχει υπερβολικά χαμηλό υπόβαθρο μαθηματικών. Ούτε παραγωγοί ούτε ολοκκηρωματα χρησιμοποιούνται. Και πως θα μπορούσαν άλλωστε Αφού στην μέση υπάρχει και το πεδίο των επιστημών υγείας...
 

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Μα γιατί ρε παιδιά κάποιος που σπουδάζει σε κάποιο τμήμα του 3ου πεδίου να ξέρει παραγωγους και ολοκληρώματα ;
Όπως αυτοί δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά αντίστοιχα εγώ ή κάποιος από θετική 2ο πεδίο δεν έχει ιδέα από βιολογία
 

Alexismicro

Νεοφερμένος

Ο Alexismicro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικό (ΣΣΑΣ). Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Παιδιά ερώτηση για την έκθεση. Κάνω μεγάλο σχεδιάγραμμα (1 σελίδα +) και δεν με βόλευει να γυρνάω πίσω να το βλέπω γιατί γράφω πολλά σε αυτό. Μπόρω να τα γράψω στη αριστερή σελίδα και μετά να τα σβήσω με ένα Χ ή να τα γράψω με μολυβι και έπειτα με γομα; απλά θα έχει κενή σελίδα. Εχετε να μου προτείνεται κάτι
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,267 μηνύματα.
Πιστευω αυτο θα ηταν το πιο σωστο και δίκαιο και για τις δυο κατευθύνσεις.

Θέμα αδικίας δεν τίθεται,θέμα οργάνωσης και λογικής όμως ναι . Οι στόχοι και οι απαιτήσεις διαφέρουν,οπότε το ιδανικό είναι να τρέξουν παράλληλα προγράμματα που θα εστιάζουν εκεί που χρειάζεται . Βέβαια που να βρεθούν λεφτά για κάτι τέτοιο . Φυσικά υπάρχουν πάντα τρόποι όταν θέλουμε να γίνει κάτι αλλά δεν νομίζω οτι καίγονται ιδιαίτερα να βρούν μια τόσο καλή λύση.

Όχι το εννοώ ότι καλύτερα που βγήκαν τα κύματα έτσι όπως ήταν. Να ξαναγραφτουν καλύτερα και να ξαναμπουν. Το ίδιο να συμβεί και με ταλαντώσεις με απόσβεση και εξαναγκασμενες. https://www.google.com/amp/s/www.alfavita.gr/ekpaideysi/223573_lathi-sto-g-thema-tis-fysikis-prosanatolismoy-enas-fysikos-sholiazei%3famp (Αυτό για τα κυματα). Επίσης θα συμφωνήσω ότι σε αλληλ η φυσική θα επρεπε να εξετάζεται η θετικη και σε αλλη η επιστημων υγειας. Πολλοί βιολόγοι μπορεί να μην θυμούνται την παραγωγό γιατί δεν τους είναι και ιδιαίτερα χρήσιμη κιόλας. Σαν χώρα νομίζω ότι η φυσική που εξεταζομαστε έχει υπερβολικά χαμηλό υπόβαθρο μαθηματικών. Ούτε παραγωγοί ούτε ολοκκηρωματα χρησιμοποιούνται. Και πως θα μπορούσαν άλλωστε Αφού στην μέση υπάρχει και το πεδίο των επιστημών υγείας...

Εαν το εννοείς έτσι τότε εντάξει συμφωνώ .
Γενικά πρέπει να επαναπροσδιοριστεί πλήρως η θέση της φυσικής στο σχολείο, και των μαθηματικών . Η βιολογία ευτυχώς , σύμφωνα πάντα με την γνώμη υποψηφίων,τα τελευταία χρόνια απομακρύνθηκε απο την αποστήθιση .Δεν μπορούν να διδάσκονται με τον ίδιο τρόπο που διδάσκονταν παλιά,όλες οι άλλες χώρες έχουν μια γραμμή,εμείς κινούμαστε χαοτικά χωρίς να διαφαίνεται στον ορίζονται κάποιο σημείο κατάληξης . Είναι αγχωτικό για τους υποψήφιους ,αφού άλλα ισχύουν χθές άλλα σήμερα, άλλα μεθαύριο .

ΥΓ. Το άρθρο που παρέθεσες δείχνει κάτι σημαντικό...οι πανελλήνιες είναι διαγωνισμός και δεν αποσκοπούν στο να βγάλουν κάποιον γενικά "ικανό",αλλα κρίνουν ως άξιο σπουδών τον "ικανότερο", αυτόν που θα γράψει τα περισσότερα που θα συμφωνούν με μια πολιτική που έχει προκαθοριστεί . Κοινώς πλήρως αντιεπιστημονικός θεσμός.

Μα γιατί ρε παιδιά κάποιος που σπουδάζει σε κάποιο τμήμα του 3ου πεδίου να ξέρει παραγωγους και ολοκληρώματα ;
Όπως αυτοί δεν έχουν ιδέα από μαθηματικά αντίστοιχα εγώ ή κάποιος από θετική 2ο πεδίο δεν έχει ιδέα από βιολογία

Τα μαθηματικά είναι η γλώσσα των φυσικών επιστημών- και όχι μόνο .
Εκτός αυτού ,απο που συμπέρανες οτι στο 2ό πεδίο δεν έχουν ιδέα απο βιολογία,απλά επειδή δεν εξετάζονται σε αυτή ; :confused:
Ρωτάς γιατί να ξέρουν παραγώγους και ολοκληρώματα...απο τον ρυθμό ανάπτυξης του πληθυσμού βακτηρίων,ως την κατανόηση εξάπλωσης ασθενειών ,απο τον τρόπο που οι πρωτεΐνες "διπλώνουν" στον χώρο(δευτεροταγής δομή) ως τον χρόνο που χρειάζεται να γίνει μια αντίδραση και προσομοιώσεις μοριακής δυναμικής...όλα μελετώνται μέσω των μαθηματικών . Ο λογισμός είναι ένα πολύ σημαντικό μάθημα καθώς σου παρέχει τα εργαλεία να μελετήσεις φαινόμενα και καταστάσεις αλλα και μεγέθη που συνεχώς μεταβάλλονται ως προς μια άλλη ποσότητα,αλλα και ο ρυθμός του ρυθμού μεταβολής ,ίσως μεταβάλλεται . Όπως έλεγε και ο Ηρακλειτος με την περίφημη φράση του τα πάντα ρει, νομίζω αντιλαμβάνεσαι πόσο "τυφλός" είναι ένας επιστήμονας που περιορίζεται να βλέπει παγωμένες εικόνες μιας συνεχώς μεταβαλλόμενης πραγματικότητας μόνο .
 
Τελευταία επεξεργασία:

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Εκτός αυτού ,απο που συμπέρανες οτι στο 2ό πεδίο δεν έχουν ιδέα απο βιολογία,απλά επειδή δεν εξετάζονται σε αυτή ; :confused:

Η πλειοψηφία πράγματι δεν έχει ιδέα καθώς επικρατεί η λογική του "δεν εξετάζομαι πανελλαδικά σε αυτό το μάθημα άρα μου είναι άχρηστο".
Πχ στο σχολείο μου πέρυσι η βιολόγος έφτιαχνε δύο διαφορετικά διαγωνίσματα τετραμήνου ένα με σύντομες ερωτήσεις παπαγαλίας/ συμπλήρωση κενού για τα παιδιά που εξετάζονται στο 2ο πεδίο και ένα στυλ εξετάσεων για τα παιδιά του 3ου πεδίου και όλοι οι θετικοί πάτωσαν.
(Βέβαια το ίδιο συνέβη και στο διαγώνισμα μαθηματικών)
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,267 μηνύματα.
Η πλειοψηφία πράγματι δεν έχει ιδέα καθώς επικρατεί η λογική του "δεν εξετάζομαι πανελλαδικά σε αυτό το μάθημα άρα μου είναι άχρηστο".
Πχ στο σχολείο μου πέρυσι η βιολόγος έφτιαχνε δύο διαφορετικά διαγωνίσματα τετραμήνου ένα με σύντομες ερωτήσεις παπαγαλίας/ συμπλήρωση κενού για τα παιδιά που εξετάζονται στο 2ο πεδίο και ένα στυλ εξετάσεων για τα παιδιά του 3ου πεδίου και όλοι οι θετικοί πάτωσαν.
(Βέβαια το ίδιο συνέβη και στο διαγώνισμα μαθηματικών)

Παιδιά εδώ δεν λέμε να γίνει ο μεν πανεπιστήμονας μαθηματικών και ο άλλος βιολογίας . Λέμε x πράγματα που στην πράξη είναι απαραίτητα γιατι συναντιούνται συχνά . Είναι θέμα οτι εαν βρεθείς αύριο μεθαύριο με κάποιον άλλο άνθρωπο που δεν έχετε ίδιες βάσεις να μπορείτε έστω να βρείτε εναν τρόπο επικοινωνίας των διαφορετικών σας ιδεών . Τώρα που το νεο breakthrough είναι επιστήμες του 2ου με το 3ο αυτό είναι πιο απαραίτητο απο ποτέ .
 

kiyoshi

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο kiyoshi αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών και Φοιτητής του τμήματος Φαρμακευτικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 336 μηνύματα.
Παιδιά εδώ δεν λέμε να γίνει ο μεν πανεπιστήμονας μαθηματικών και ο άλλος βιολογίας . Λέμε x πράγματα που στην πράξη είναι απαραίτητα γιατι συναντιούνται συχνά . Είναι θέμα οτι εαν βρεθείς αύριο μεθαύριο με κάποιον άλλο άνθρωπο που δεν έχετε ίδιες βάσεις να μπορείτε έστω να βρείτε εναν τρόπο επικοινωνίας των διαφορετικών σας ιδεών . Τώρα που το νεο breakthrough είναι επιστήμες του 2ου με το 3ο αυτό είναι πιο απαραίτητο απο ποτέ .

Well, σε αυτό συμφωνώ. Δεν θα έπρεπε να μην γνωρίζουμε παραγώγους και ολοκληρώματα ¯\_(ツ)_/¯
 

GiannisK_26

Νεοφερμένος

Ο GiannisK_26 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Αααα.
Ποσοσωστη εννοω να παιρνει επιπλεον μορια επειδή εχει ο υποψηφιος που εχει χτυπησει επειδη χτύπησε καπου. Πχ. Αν χτυπησε το ποδι του σε ατυχημα ή απλα να το στραμπουλιξε και περπατα με πατεριτσες και να μπορει να γραψει, εκει που να τον ρωτησουν που και πως χτυπησε τοτε να του δηλωσουν οτι παιρνει ποσοστωση ξερω γω. Κατι τετοιο.

(Κατι που ξεχασα να αναφερω πριν:)
Ενα αλλο πραγμα το οποιο θυμαμαι σχετικα με τις παννελαδικες, ειναι οτι οσοι ειναι απο τριτεκνες και πολυτεκνες οικογενειες παιρνουν εξτρα μορια ή απλα ποσοστωση αν δεν κανω λαθος. Αυτο μας το ειπε μια γυναικα που ειχε ερθει στο σχολειο μας για να μας μιλησει για τις σχολες και επειτα για τις μοριοδοτησεις. Και οτι για να γινει αυτο πρεπει να δηλωσεις οτι εισαι απο τριτεκνη ή πολυτεκνη οικογενεια με καποιον τροπο.

Εγω προσωπικα ειμαι απο πολυτεκνη οικογενεια. Οποτε ισως και να υπαρχει για μενα μια ακομα ελπιδα να περασω στη σχολη που θελω.
Και εγω πολυτεκνος ειμαι και απλα περνω μια μικρη μειωση στις βασεις απο τις στρατιωτικες -αστυνομικες σχολες.Δηλαδη δινω σε αλλη κατηγορια σκεψου.Αλλα επρεπε να το δηλωσεις στην αιτηση μαζι με τα απαραιτητα δικαιολογητικα τον μαιο
 

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Θυμηθείτε ότι μέχρι πριν λίγα χρόνια όσοι ήθελαν να ακολουθήσουν 3ο πεδίο χωρίς απώλεια μορίων έπρεπε να εξεταστούν σε βιολογία χημεία μαθηματικά φυσική έκθεση και ένα μάθημα επιλογής το οποίο προφανώς είναι πολύ ανουσιο για κάποιον που θέλει ιατρικές κτλπ να καθετε να λιώνει στα μαθηματικά ενώ όσοι ήταν για 2ο πεδίο πολυτεχνεία κτλπ επέλεγαν την σαφώς ευκολότερη τεχνολογική κατεύθυνση με αοδε και αεππ αντί για βιολογία χημεία
Το παράδοξο ήταν ότι αυτές οι δυο κατηγορίες ανταγωνίζονταν μεταξύ τους για τις σχολές του 2ου πεδίου άρα τα παιδιά του 3ου πεδίου ήταν σαφώς αδικημένα γιατί απαιτούσε πολύ περισσότερο κόπο για τα π.χ.17000 μόρια στο 2ο πεδίο
Τουλάχιστον με το τωρινό σύστημα δεν μπλέκονται οι δυο αυτές κατευθύνσεις άρα είναι μια χαρά το σύστημα σε σχέση με το προηγούμενο
 

blackmamba

Νεοφερμένος

Ο blackmamba αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 70 μηνύματα.
Debby
Τποτα απο αυτα δεν ισχυει. Οι πολυτεκνοι μονο παιρνουν μεταγραφες. Και πριμ μοριων μονον οι πρωταθλητες. Τα ανεκδοτα λενε οτι αν ενα κοριτσι μεινει εγκυος παιρνει πριμ μορια. Μην το πιστεψει καμια και μεινει αδικα εγκυος. Θα σου το εξηγησειψκαλυτερα ο ειδικος σε ολα τα θεματα οταν ερθει.
Δεν παίρνουν μόνο οι πολύτεκνοι ..Παίρνουν αυτοί που μαζεύουν μόρια μετεγγραφής πχ χαμηλό εισόδημα τριτεκνια Κτλπ ..!
 

seferhs2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο seferhs2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Φυσικοθεραπείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 206 μηνύματα.
Παιδιά, θέλω να ρωτήσω για ένα πρακτικό, αλλά και λίγο άκυρο ζήτημα... Με το θέμα της τουαλέτας, τι γίνεται; Δηλαδή, αν κάποιος θελήσει να πάει στην τουαλέτα στη μέση της εξέτασης, τι προβλέπεται;
 

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.
Παιδιά, θέλω να ρωτήσω για ένα πρακτικό, αλλά και λίγο άκυρο ζήτημα... Με το θέμα της τουαλέτας, τι γίνεται; Δηλαδή, αν κάποιος θελήσει να πάει στην τουαλέτα στη μέση της εξέτασης, τι προβλέπεται;


Πας και έρχεται και ένας καθηγητής μαζί σου και περιμένει απ’εξω
 

seferhs2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο seferhs2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Φυσικοθεραπείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 206 μηνύματα.

don_vito

Δραστήριο μέλος

Ο don_vito αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 530 μηνύματα.

seferhs2001

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο seferhs2001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών, Φοιτητής του τμήματος Φυσικοθεραπείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 206 μηνύματα.

Galaxy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Galaxy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Αν ειναι δυνατον, ακου εκει ανοιχτη πορτα. Απλα αν υποπτευθει κατι ο καθηγητης μπορει να σε υποχρεωσει να αδιασεις τσεπες κλπ, :P Σε καμια περιτπωση ομως δεν μπορει να σου κανει σωματικο ελεγχο.
 

TonyMontanaEse

Νεοφερμένος

Ο TonyMontanaEse αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 74 μηνύματα.
Πως σας φανηκαν τα θεματα στα επαλ;

Σε μία σύντομη ομιλία σας στη Βουλή των Εφήβων να
προτείνετε τρόπους με τους οποίους το σύγχρονο
σχολείο θα αναλάβει καθοριστικό ρόλο στην πρόοδο της
τέχνης και του πολιτισμού. (200-250 λέξεις)
 

Wrong

Δραστήριο μέλος

Η αβάπτιστη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Υποψήφιος διδάκτορας. Έχει γράψει 439 μηνύματα.
Πως σας φανηκαν τα θεματα στα επαλ;

Σε μία σύντομη ομιλία σας στη Βουλή των Εφήβων να
προτείνετε τρόπους με τους οποίους το σύγχρονο
σχολείο θα αναλάβει καθοριστικό ρόλο στην πρόοδο της
τέχνης και του πολιτισμού. (200-250 λέξεις)


Δε μου φάνηκε μη αναμενόμενο και πιστεύω ότι στα ΓΕΛ θα πέσει έκθεση με θέμα τους πνευματικούς ανθρώπους.
Καλή επιτυχία, παιδιά, γερά!:clapclap:
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top