[Πανελλήνιες 2018] Αποτελέσματα βαθμολογιών

Νίκος22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 186 μηνύματα.
17335 + 1400 (14 στα γερμανικά)=18735

Διεθνών και ευρωπαϊκών Σπουδών Παπει σου ερχομαι :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dreamer_SW

Διάσημο μέλος

Η Dreamer_SW αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Κοινωνικής Εργασίας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 3,832 μηνύματα.
17335 + 1400 (14 στα γερμανικά)=18735

Διεθνών και ευρωπαϊκών Σπουδών Παπει σου ερχομαι :D


:dance3: :clapping: Συγχαρητήρια, καλή φοιτητική ζωή :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

meetmeinmontauk

Τιμώμενο Μέλος

Η meetmeinmontauk αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 11,788 μηνύματα.
17335 + 1400 (14 στα γερμανικά)=18735

Διεθνών και ευρωπαϊκών Σπουδών Παπει σου ερχομαι :D

γερμανική φιλολογία δεν ήθελες ή θυμάμαι λάθος? :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
17335 + 1400 (14 στα γερμανικά)=18735

Διεθνών και ευρωπαϊκών Σπουδών Παπει σου ερχομαι :D

Μπράβο Νίκο! Πολλά συγχαρητήρια και για τη βαθμολογία σου και για την επιλογή της σχολής! Σου εύχομαι να απολαύσεις τις σπουδές σου και καλό καλοκαίρι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νίκος22

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νίκος22 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 186 μηνύματα.
γερμανική φιλολογία δεν ήθελες ή θυμάμαι λάθος? :hmm:

Εε στο τελος με κερδισε η διεθνών και ευρωπαϊκών Σπουδών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emmanouel_kriar

Νεοφερμένος

Η emmanouel_kriar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Εκάλη (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Συγγνώμη που πρώτος σκοπός των σπουδών είναι η κατάρτιση με σκοπό την επαγγελματική αποκατάσταση.

Συγγνώμη που το παραπάνω αξίωμα, όπως εσύ φυσικά επιδιώκεις να το παρουσιάζεις, είναι εξαιρετικά αντι-παιδαγωγικό, και εν τέλει αμφισβητήσιμο.

Γνωρίζουμε από ποια φυσική νομοτέλεια τεκμαίρεται; :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,248 μηνύματα.
Αγγλικά έγραψα 18.9 έτσι τωρα έχω
Έκθεση 15.3
Μαθηματικά 8.5
Αεππ 11.9
Αοθ 13.9
Αγγλικά 18.9

Μόρια 11.999
Μόρια με αγγλικά 13.889
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Συγγνώμη που το παραπάνω αξίωμα, όπως εσύ φυσικά επιδιώκεις να το παρουσιάζεις, είναι εξαιρετικά αντι-παιδαγωγικό, και εν τέλει αμφισβητήσιμο.

Γνωρίζουμε από ποια φυσική νομοτέλεια τεκμαίρεται; :)

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Παιδεία

Aπο τη νομοτέλεια πως φοιτητής μπαίνεις στα 18 σου, άρα ΕΝΗΛΙΚΑΣ, με σκοπό να αποκτήσεις τις βάσεις για αυτό που στο μέλλον θα σε συντηρεί.

Τα Παιδαγωγικά, ασχολούνται με την παιδεία. Οπότε η φοιτηση δεν είναι κατι παιδαγωγικο.

Δες τον ορισμό του παιδαγωγικου στo wiki, δες και το σκοπο της τριτοβαθμιας και ξανασυζηταμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

emmanouel_kriar

Νεοφερμένος

Η emmanouel_kriar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Εκάλη (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
https://el.m.wikipedia.org/wiki/Παιδεία

Aπο τη νομοτέλεια πως φοιτητής μπαίνεις στα 18 σου, άρα ΕΝΗΛΙΚΑΣ, με σκοπό να αποκτήσεις τις βάσεις για αυτό που στο μέλλον θα σε συντηρεί.

Τα Παιδαγωγικά, ασχολούνται με την παιδεία. Οπότε η φοιτηση δεν είναι κατι παιδαγωγικο.

Δες τον ορισμό του παιδαγωγικου στo wiki, δες και το σκοπο της τριτοβαθμιας και ξανασυζηταμε.

Η παραπάνω ερμηνεία, σαφώς και έχει ορισμένα κοινωνικά και οικονομικά ερείσματα, ιστορικά προσδιορισμένα. Άρα, αντί να μου παρουσιάζεις ως 'νομοτελειακό' ένα κοινωνικό φαινόμενο, θα ήταν ορθότερο να το κατανείμεις στο ιστορικό του συγκείμενο. Δεν έχει σημασία το οτι θεωρείται 'κοινωνικά θεσμισμένο', αλλά το πως προέκυψε να θεωρείται έτσι.

Εκτός και αν κάνουμε κουβέντα καφενείου, και αψηφούμε εσκεμμένα την πληθώρα παραγόντων, με σκοπό να υπεραπλουστεύσουμε το ζήτημα που μελετάμε.

Γενικά, υπάρχει μεγάλη συζήτηση, για τον δέοντα, αλλά και υφιστάμενο, χαρακτήρα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αν εσύ νομίζεις πως έλυσες τον γρίφο του σκοπού της τριτοβάθμιας, περιμένω το paper που το αποδεικνύεις.

Καταλαβαίνω οτι η οικονομική κρίση στην Ελλάδα έχει μεταβάλλει τις αντιλήψεις, αλλά και προσδοκίες, μεγάλης μερίδας πολιτών, γεγονός που επεκτείνεται σίγουρα και στο πως αυτή βλέπει την τριτοβάθμια καθώς και το ζήτημα της επαγγελματικής αποκατάστασης, αλλά το παραπάνω δεν θα πρέπει να αποτελεί παράγοντα, αλλά ούτε και αφορμή, παρερμηνείας και απλοποίησης, του παρόντος θέματος.

https://www.chronicle.com/article/The-Slow-Death-of-the/228991

https://truthout.org/articles/henry...ocracy-and-the-university-as-a-public-sphere/

https://criticeduc.blogspot.com/2013/03/blog-post_23.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

BeatrixKiddo

Περιβόητο μέλος

Η Trix αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Δημόσιας & Κοινοτικής Υγείας ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,048 μηνύματα.
Αγγ οιλικά έγραψα 18.9 έτσι τωρα έχω
Έκθεση 15.3
Μαθηματικά 8.5
Αεππ 11.9
Αοθ 13.9
Αγγλικά 18.9

Μόρια 11.999
Μόρια με αγγλικά 13.889
Παμακ διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών?
Τουριστικές επιχειρήσεις Αθήνα πανδα?
Διοίκηση μονάδων υγείας πανδα Αθήνα?
Τουριστικα Ρόδος?
Έχεις καί τέτοια με το ειδικό μάθημα τών αγγλικών
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,248 μηνύματα.
Δεν με ενδιαφερουν και πολυ για πλακα τα εδωσα τα Αγγλικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chemwizard

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Χημείας Κρήτης (Ηράκλειο) και μας γράφει απο Ρόδος (Δωδεκάνησα). Έχει γράψει 3,379 μηνύματα.
Η παραπάνω ερμηνεία, σαφώς και έχει ορισμένα κοινωνικά και οικονομικά ερείσματα, ιστορικά προσδιορισμένα. Άρα, αντί να μου παρουσιάζεις ως 'νομοτελειακό' ένα κοινωνικό φαινόμενο, θα ήταν ορθότερο να το κατανείμεις στο ιστορικό του συγκείμενο. Δεν έχει σημασία το οτι θεωρείται 'κοινωνικά θεσμισμένο', αλλά το πως προέκυψε να θεωρείται έτσι.

Εκτός και αν κάνουμε κουβέντα καφενείου, και αψηφούμε εσκεμμένα την πληθώρα παραγόντων, με σκοπό να υπεραπλουστεύσουμε το ζήτημα που μελετάμε.

Γενικά, υπάρχει μεγάλη συζήτηση, για τον δέοντα, αλλά και υφιστάμενο, χαρακτήρα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αν εσύ νομίζεις πως έλυσες τον γρίφο του σκοπού της τριτοβάθμιας, περιμένω το paper που το αποδεικνύεις.

Καταλαβαίνω οτι η οικονομική κρίση στην Ελλάδα έχει μεταβάλλει τις αντιλήψεις, αλλά και προσδοκίες, μεγάλης μερίδας πολιτών, γεγονός που επεκτείνεται σίγουρα και στο πως αυτή βλέπει την τριτοβάθμια καθώς και το ζήτημα της επαγγελματικής αποκατάστασης, αλλά το παραπάνω δεν θα πρέπει να αποτελεί παράγοντα, αλλά ούτε και αφορμή, παρερμηνείας και απλοποίησης, του παρόντος θέματος.

https://www.chronicle.com/article/The-Slow-Death-of-the/228991

https://truthout.org/articles/henry...ocracy-and-the-university-as-a-public-sphere/

https://criticeduc.blogspot.com/2013/03/blog-post_23.html

H τριτοβαθμια είναι περισσότερο κατάρτιση. Οχι εκπαίδευση.

Αν θες να μορφωθεις για δική σου ευχαριστηση, πληρωσε και κάνε το ιδιωτικά.

Το κράτος δεν έχει καμία υποχρέωση να σε συντηρεί για να κάνεις το κεφι σου.

Τι paper και βλακειες μου λες για τα προφανή.

Σπανιως το παω στο προσωπικό εδώ μέσα, αλλα αυτα που γράφεις είναι εξυπναδες πετώντας φουμαρα.

Οχι, δε νομίζω πως καταλαβαίνεις το που εισέρχεται η οικονομική κρίση στην εξίσωση.

Η οικονομική κρίση είναι αποτέλεσμα νοοτροπιων σαν των δικών σου, μερος των οποίων ελεγε "αν μπορείς να κάνεις το κεφι σου πληρωμενα, αντί εσύ να δημιουργείς πορους, καν το".

Κανεις δεν είπε μην καλυψεις τις υπόλοιπες σου αναγκες παραλληλα με μια σοβαρη καταρτηση. Ο, τι κι αν είναι αυτή, δεν είναι αυτό το θέμα. Και ΙΕΚ η οτιδήποτε. Αλλά οχι να απαιτεις να εξασκησεις τζαπα ενα χόμπι που δεν ανταποκρινεται στις αναγκες της κοινωνίας.

Θες; Καν το. Με δικά σου χρήματα. Και μην απαιτείς να παίρνεις μισθο μετά απο αυτο.

Γιατί όχι τίποτα, μετα γκρινιαζει για την ανεργία κι ο αποφοιτος τεχνης γαρίδας.

Αναλαβετε τις ευθύνες σας.

Κι αν είστε ηδη εισοδηματίες, πληρωστε και καν τε ο, τι θετε.

Το Πανεπιστήμιο δεν είναι σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Καλησπέρα σας!... Ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, για να μην υφίστανται παρανοήσεις:

α) Πλέον διανύουμε την εποχή της "δια βίου μάθησης", δηλαδή το ο,τιδήποτε στοχεύει σε "μαθησιακές δραστηριότητες". Αυτό περιλαμβάνει την τυπική εκπαίδευση, τη μη-τυπική εκπαίδευση και την άτυπη μάθηση.

β) Η τυπική εκπαίδευση είναι ό,τι περιλαμβάνεται στο τυπικό σύστημα κάθε χώρας, ώστε να αποκτηθούν "πτυχία/διπλώματα/πιστοποιητικά" αναγνωρισμένα σε εθνικό επίπεδο από τις (για Ελλάδα) δημόσιες αρχές. Στο τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας είναι η πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ, καθώς και η γενική τυπική εκπαίδευση ενηλίκων (τα ΣΔΕ).

γ) Η μη-τυπική εκπαίδευση είναι ό,τι δεν ανήκει στην ανωτέρω τυπική και μέσω οργανωμένου εκπαιδευτικού πλαισίου παρέχει πιστοποιητικά αναγνωρισμένα σε εθνικό επίπεδο. Περιλαβάνει την αρχική ΑΡΧΙΚΗ επαγγελματική κατάρτιση (π.χ. ΙΕΚ) και τη συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση (σεμινάρια σε ήδη πτυχιούχους από αναγνωρισμένα, κατά περίπτωση, ΚΕΚ).

δ) Η άτυπη μάθηση είναι ο,τιδήποτε είναι εκτός οργανωμένου εκπαιδευτικού πλαισίου, π.χ. συνέδριο, αυτομόρφωση, ανοιχτά μαθήματα μέσω Η/Υ, ECDL, κ.λπ.

Άρα λοιπόν, η τριτοβάθμια εκπαίδευση ανήκει στην τυπική ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ενώ τα ΙΕΚ είναι αρχική ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ. Δεν είναι όμως όλα τα ανωτέρω ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ για όλους (άρα είναι και ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ). Στο εργατικό δυναμικό της χώρας (ΟΑΕΔ) ανήκουμε, όταν συμπληρώσουμε τα 14 έτη μας! Αν φοιτούμε (προαιρετικά) οπουδήποτε, τότε δεν θεωρούμαστε εργαζόμενοι.

Αυτά αναφέρονται στη σχετική νομοθεσία (δεν θυμάμαι νόμους απέξω, ψάξτε τα στο διαδίκτυο).

Εν προκειμένω και μέσω των πανελληνίων εξετάσεων (βασικά είναι διαγωνισμός!) λοιπόν, ο καθένας έχει το δικαίωμα να δηλώσει με οποιοδήποτε κριτήριο ο ίδιος επιθυμεί (ακόμα και για χαβαλέ) με την όποια σειρά επιθυμεί στο μηχανογραφικό τα τμήματα της αρεσκείας του. Το έχει "κερδίσει" βάσει της βαθμολογίας που έτυχε και έχει το δικαίωμα να το πράξει και "δωρεάν" (ακριβώς αυτό δεν ισχύει, το κόστος ωστόσο επιμερίζεται σε όλους τους πολίτες άρα και στον φοιτητή/σπουδαστή και την οικογένειά του).

Το αρχικό κριτήριο σπουδών, γενικόλογα, στα ΑΕΙ είναι αυτό που αναφέρει ο chemwizard για τους περισσότερους, αλλά όχι όμως για όλους. Η επαγγελματική αποκατάσταση μέσω των σπουδών σε ΑΕΙ (επάγγελμα δεν μαθαίνουμε μόνο από τα ΑΕΙ, βλέπε παραπάνω) κοινωνικά θα έπρεπε να ισχύει, και ίσχυε τις δεκαετίες 50-60-70-80-άντε και 90, αλλά π.χ. με τη "μεταρρύθμιση" του Αρσένη το 1998 και εντεύθεν αυτό έπαψε να ισχύει (moto τότε ήταν η αποδέσμευση πτυχίων με αγορά εργασίας και το (εγκληματικό αντιλαμβανόμαστε πλέον) "από ~40 χιλιάδες επιτυχόντες στα ΑΕΙ αποφασίστηκε να γίνουν ~80 χιλιάδες". Τα συμπτώματα, τα ζείτε στο σήμερα πακέτο με την οικονομική κρίση. Αν πει κάποιος πια "μείωση εισακτέων" θα ισχυριστεί ο άλλος "μπήκες εσύ και δεν θες εμένα? Μού κόβεις τα φτερά? Ας ισχύσει από του χρόνου"! Το πολιτικό κόστος μεγάλο, αλλά ο πολιτικός είναι για να παίρνει σημαντικές αποφάσεις για το κοινωνικό σύνολο, αλλιώς τον κάνει ο καθένας...

Παράλληλα, με χρήματα της ΕΕ (που προφανώς καταναλώθηκαν άσκοπα από τους ντόπιους "πολιτικούς") ιδρύονταν ΑΕΙ (πανεπιστήμια & ΤΕΙ) ολούθε (moto: κάθε πόλη και ΑΕΙ, κάθε χωριό και ΤΕΙ... διάκριση της τότε εποχής) με αποτέλεσμα να ιδρύονται Τμήματα (προπτυχιακά προγράμματα σπουδών) χωρίς εμφανή στοχοθεσία σε δεδομένο επάγγελμα και οι νέοι να ψάχνονται στο τι βγάζουν. Αντικείμενα π.χ. κατάρτισης ή/και μεταπτυχιακά τα κάναμε προπτυχιακά (-->επάγγελμα) 4 ή 5 τών διάρκειας (προφανώς, για να βολευτούν οι ημέτεροι). Αυτό στην Ελλάδα είναι σημαντικό, γιατί όπως έχουμε πει (με 2 εξαιρέσεις) μόνο το πτυχίο δίνει επαγγελματικά δικαιώματα (τα μεταπτυχιακά είναι εξειδικεύσεις και επιπλέον προσόν για την αγορά εργασίας και τα διδακτορικά για την έρευνα).

Έτσι καταλήξαμε να έχουμε πρωτοβάθμια-επας-δευτεροβάθμια-μαθητεία-ΙΕΚ-ΤΕΙ-Πανεπιστήμια κ.λπ. κ.λπ. δομές όχι μόνο από το Υπ. Παιδείας (αλλά και π.χ. από Υπ. Εργασίας, Τουρισμού, Υγείας δομές εκπαίδευσης και κατάρτισης, αλλά τα χρήματα δεν φθάνουν για όλους και, όπως έλεγε κάποτε ο VouDou (αλλά δεν τον πολυκαταλάβαιναν τότε), θα έχουμε καταργήσεις (ή συγχωνεύσεις ή συνέργειες ή απορροφήσεις, όπως θέλετε πείτε το) και τις ζούμε το 2018 (φυσικά και οριζόντια, ως συνήθως, χωρίς πολλά-πολλά).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Αγγλικά έγραψα 18.9 έτσι τωρα έχω
Έκθεση 15.3
Μαθηματικά 8.5
Αεππ 11.9
Αοθ 13.9
Αγγλικά 18.9

Μόρια 11.999
Μόρια με αγγλικά 13.889

Μήπως εννοείς 8,9 στα αγγλικά;; Γιατί με 18,9 παίρνεις 3800+ μόρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Evcathy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Evcathy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 170 μηνύματα.
Μήπως εννοείς 8,9 στα αγγλικά;; Γιατί με 18,9 παίρνεις 3800+ μόρια

Όχι καλα τα υπολόγισε. 3800 θα του έδινε αν ηταν με συντελεστή 2 το ειδικό μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΣπύροςΔ

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο ΣπύροςΔ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 148 μηνύματα.
Βγήκε και η κλιμάκωση.περιμενα καλύτερες επιδόσεις με βάση τα στατιστικά.η κλιμάκωση δειχνει 275 περισσότερα άτομα περισσότερα σε σχέση με πέρυσι στη κατηγορία 16.5-20 τα οποία απορροφούνται από την αύξηση των εισακτέων.γενικα θεωρώ ότι στο 4ο πεδίο θα υπάρξουν κάποιες αυξομειώσεις 50 μορίων
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Όχι καλα τα υπολόγισε. 3800 θα του έδινε αν ηταν με συντελεστή 2 το ειδικό μάθημα.

Α, οκ τότε.

Όσο για την κλιμάκωση, παρατηρώ ότι έχουν μειωθεί δραματικα οι υποψήφιοι με πάνω από 19.000 μόρια. Ειδικά στη θεωρητική, ίσως είναι η πρώτη φορά που δεν υπάρχει μαθητής με πάνω από 19.500. Συσσωρεύθηκαν όμως αρκετά περισσότεροι στα 17.500-18.500, όποτε οι βάσεις ίσως και να αυξηθούν λιγάκι.
Για το δεύτερο και τρίτο πεδίο, η μείωση των αριστούχων είναι πολυ μεγάλη. Σίγουρη πτώση σε πολυτεχνεία και ιατρικές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,248 μηνύματα.
Evcathy ευχαριστω!
Nihilst υπηρχε περιπτωση να γραψω 8.9 αγγλικα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nihilist

Τιμώμενο Μέλος

Ο Nihilist αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,355 μηνύματα.
Evcathy ευχαριστω!
Nihilst υπηρχε περιπτωση να γραψω 8.9 αγγλικα?

Μπερδεύτηκα γιατί στο δικό μου πεδίο(το 1ο) τα αγγλικά έχουν συντελεστή 2, ενώ στο 4ο που είσαι εσυ έχουν μικρότερο.
Πάντως συγχαρητήρια για το βαθμό σου, έχω ακούσει ότι είναι δύσκολο να γράψεις πάνω από 18 στα αγγλικά των πανελληνίων :thumbup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Galaxy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Galaxy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Βιολογίας ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 355 μηνύματα.
Μπερδεύτηκα γιατί στο δικό μου πεδίο(το 1ο) τα αγγλικά έχουν συντελεστή 2, ενώ στο 4ο που είσαι εσυ έχουν μικρότερο.
Πάντως συγχαρητήρια για το βαθμό σου, έχω ακούσει ότι είναι δύσκολο να γράψεις πάνω από 18 στα αγγλικά των πανελληνίων :thumbup:


απ'οτι ακουσα εγω ηταν και δυσκολα φετος τα αγγλικα. Φιλη μου που περσι πηρε το προφισιενσι εγραψε 13 στα αγγλικα πανελληνιων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top