Πανελλήνιες 2016

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
ρε παιδια στην εκθεση πως διαβαζετε εσεις? διαβαζετε μονο λιγες ιδεες για καθε θεματολογια η αναλυτικα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Καλα δεν θα μαθουν και πως να λυνουν παραγωγους κτλ ή την γραμματικη της αρχαιας και της λατινικης γλωσσας απ το νηπιαγωγειο, χαλαρωσε. :P

Αρκετοί φοιτητές θεωρητικών σχολών δυσκολεύονται στο να κάνουν πρόσθεση κλασμάτων ή μια διαίρεση δεκαδικών... :hmm:
Δε θα διδάξεις τα τρελά μαθηματικά, αλλά τουλάχιστον στη λυκειακή ύλη θα πρέπει να ανταποκρίνεσαι. Είναι λογικό όπως εξετάζεσαι στην έκθεση να εξετάζεσαι και στα μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΔΕΣΠΟΙΝΑ Μ.

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Δέσποινα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Καβάλα (Καβάλα). Έχει γράψει 324 μηνύματα.
ρε παιδια στην εκθεση πως διαβαζετε εσεις? διαβαζετε μονο λιγες ιδεες για καθε θεματολογια η αναλυτικα?

Εγώ πιστεύω ότι αρκεί να έχεις 3-4 σίγουρες ιδέες για κάθε θέμα. Επίσης, καλό θα ήταν (αν όχι απαραίτητο) οι ιδέες αυτές να είναι οι κυριότερες επί του θέματος και όχι δευτερεύουσες. Από κει και πέρα ότι παραπάνω ξέρεις να το αναπτύσεις είναι υπέρ σου. Όσον αφορά την περίληψη, θα ήταν αρκετά χρήσιμο να έχεις μια συγκεκριμένη "φόρμα" να το πω για τη δομή της. Ισχύει και για την έκθεση...Τέλος, οι ασκήσεις προϋποθέτουν καλή γνώση της θεωρίας.

Υ.Γ Εννοείται ότι για καλύτερα αποτελέσματα θα ήταν καλό να γράφεις αρκετές περιλήψεις και εκθέσεις. (δεν ξέρω βέβαια τις συνήθειές σου απλά δίνω κάποιες συμβουλές από τη δική μου εμπειρία ως υποψήφια) :)
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kluader

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 113 μηνύματα.
Δινει κανείς εδώ ιστορία γενικής;

Αρκετοί φοιτητές θεωρητικών σχολών δυσκολεύονται στο να κάνουν πρόσθεση κλασμάτων ή μια διαίρεση δεκαδικών... :hmm:
Δε θα διδάξεις τα τρελά μαθηματικά, αλλά τουλάχιστον στη λυκειακή ύλη θα πρέπει να ανταποκρίνεσαι. Είναι λογικό όπως εξετάζεσαι στην έκθεση να εξετάζεσαι και στα μαθηματικά.

Mα δεν ξέρουν καν τι σημαίνει κλάσμα, εσύ θες και να το προσθέσουν.

Εμείς είχαμε μία καθυστερημένη καθηγήτρια που έκανε ένα κοινωνιολογικό μάθημα στην προηγούμενη σχολή μου, και ήθελε να μας βάλει και εργασία (έπιανε τρεις μονάδες ) για να μας βοηθήσει. Ταυτόχρονα ήθελε να γράψουμε 5 τουλάχιστον και να βαθμολογήσει με άριστα το 7 στις εξετάσεις (καθώς η εργασία έπιανε 3), οπότε σύνολο δέκα. Μέχρι να πειστεί ότι το 5 στα 7 είναι ακατόρθωτο και αντί να βοηθηθούμε πλέον θα κοβόμασταν όλοι, πήρε ώρα. Καθόταν σαν χαζή στο αμφιθέατρο και κοίταζε το άπειρο μη μπορώντας να επεξεργαστεί τι της λέμε.

Οι τύποι είναι επικίνδυνοι.
Μαθηματικά για όλους στις πανελλαδικές τώρα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Αρκετοί φοιτητές θεωρητικών σχολών δυσκολεύονται στο να κάνουν πρόσθεση κλασμάτων ή μια διαίρεση δεκαδικών... :hmm:
Δε θα διδάξεις τα τρελά μαθηματικά, αλλά τουλάχιστον στη λυκειακή ύλη θα πρέπει να ανταποκρίνεσαι. Είναι λογικό όπως εξετάζεσαι στην έκθεση να εξετάζεσαι και στα μαθηματικά.

Ε, εντάξει. Όχι και ύλη λυκείου. Μου φαίνεται υπερβολή (αν λάβεις βεβαίως υπόψη ότι τα μαθηματικά τα οποία διδάσκονται στα ελληνικό σχολείο είναι πολύ πιο τραβηγμένα από ότι σε σχολεία άλλων χωρών). Αν μιλάμε για πρόσθεση κλασμάτων και διαίρεση δεκαδικών, που είναι βασικά μαθηματικά και που όντως δεν είναι και ότι καλύτερο να μην γνωρίζει κάποιος όταν έχει τελειώσει το σχολείο, το πρόβλημα δεν αφορά την λυκειακή βαθμίδα -και τώρα που το σκέφτομαι ούτε καν την γυμνασιακή- ούτε τις εισαγωγικές εξετάσεις, αλλά το δημοτικό που εκεί ο δάσκαλος οφείλει να θέσει βάσεις. Μήπως επομένως πρέπει να αναζητηθούν τα αίτια στις πρώτες βαθμίδες εκπαίδευσης και όχι στο λύκειο και τις πανελλήνιες, όπως είθισται;
Να πω και κάτι άλλο που δεν αφορά αποκλειστικά εσένα. Μας ενοχλεί που υπάρχουν μαθητές που δεν γνωρίζουν πρόσθεση κλασμάτων και διαίρεση δεκαδικών. Για το γεγονός, όμως, ότι υπάρχουν μαθητές που δεν γνωρίζουν βασική ορθογραφία, κομπιάζουν στην ανάγνωση και δεν μπορούν να κατανοήσουν το βασικό νόημα ενός κειμένου, ακούω πολύ λιγότερα παράπονα. Και στην τελική είναι πολύ πιο δυσάρεστο και ενοχλητικό αυτό, παρά να μην γνωρίζεις και να μην δύνασαι να εφαρμόσεις βασικές μαθηματικές έννοιες. Μας ενοχλεί, δηλαδή, που άλλος εισήχθη στη φιλοσοφική χωρίς να γνωρίζει την προπαίδεια (που και πρέπει να μας ενοχλεί) αλλά δεν μας ενοχλεί το γεγονός ότι ο άλλος μπήκε στο φυσικό (δεν έχω κάτι με την συγκεκριμένη σχολή, απλώς αυτή μου ήρθε) χωρίς να ξέρει ορθογραφία. Δεν λέμε κάτι για τον μαθηματικό που μέσα στην τάξη λέει προστίθονται αντί να πει προστίθενται, αλλά τον φιλόλογο που δεν ξέρει για παράδειγμα να λύσει μια δευτεροβάθμια με διακρίνουσα θα τον σχολιάσουμε και θα τον περιγελάσουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Faihh

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Φαίη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Δινει κανείς εδώ ιστορία γενικής;



Mα δεν ξέρουν καν τι σημαίνει κλάσμα, εσύ θες και να το προσθέσουν.

Εμείς είχαμε μία καθυστερημένη καθηγήτρια που έκανε ένα κοινωνιολογικό μάθημα στην προηγούμενη σχολή μου, και ήθελε να μας βάλει και εργασία (έπιανε τρεις μονάδες ) για να μας βοηθήσει. Ταυτόχρονα ήθελε να γράψουμε 5 τουλάχιστον και να βαθμολογήσει με άριστα το 7 στις εξετάσεις (καθώς η εργασία έπιανε 3), οπότε σύνολο δέκα. Μέχρι να πειστεί ότι το 5 στα 7 είναι ακατόρθωτο και αντί να βοηθηθούμε πλέον θα κοβόμασταν όλοι, πήρε ώρα. Καθόταν σαν χαζή στο αμφιθέατρο και κοίταζε το άπειρο μη μπορώντας να επεξεργαστεί τι της λέμε.

Οι τύποι είναι επικίνδυνοι.
Μαθηματικά για όλους στις πανελλαδικές τώρα!

Το οτι εσυ ειχες μια προσωπικη εμπειρια δεν σημαινει πως ολοι οι θεωρητικοι ειναι παντελως αστοιχειωτοι οσον αφορα τα μαθηματικα. Θεωρω πως θα πρεπει να αναθεωρησεις τις αποψεις σου και να εχεις μερικα πιο ηχηρα επιχειρηματα. Ακους εκει μαθηματικα στις πανελληνιες για ολους... Θα συμφωνουσα σε αυτο μονο εαν εξεταζομασταν σε μια απλη υλη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Με το νεο συστημα για να περασει καποιος για νηπιαγωγων πρεπει να παρει μαθηματικα γενικης; Γιατι δεν τα αφησαν με τα λατινικα, μια χαρα ηταν ειδικα για αυτους που ηταν θεωρητικη και σκεφτονται να ξανα δωσουν.
Δυστυχώς μετά από πολλά χρόνια κατάλαβαν το μεγάλο λάθος του συστήματος σχετικά με τις σχολές δασκάλων και νηπιαγωγών και αποφάσισαν να το διορθώσουν. Στη συντριπτική τους πλειονότητα οι δάσκαλοι προέρχονται από τη θεωρητική κατεύθυνση (που πιο παλιά την έλεγαν τρίτη δέσμη). Δηλαδή, άτομα που όχι απλώς δεν ήξεραν βασικά μαθηματικά, αλλά και πολλοί που τα μισούσαν, βρέθηκαν να τα διδάσκουν στα παιδάκια. Μην πείτε "σιγά τα μαθηματικά του δημοτικού απλά είναι" καθώς έχουν και αυτά τη δυσκολία τους και το δικό τους τρόπο σκέψης. Πώς μπορεί κάποιος να κάνει τους μαθητές να αγαπήσουν ένα αντικείμενο, όταν ο ίδιος πάντα το απεχθανόταν;
Ξέρω παιδιά που περάσανε Ισπανική Φιλολογία με 4 στο ειδικό μάθημα!
Αυτό μόνον ΕΝΑΣ το έχει καταφέρει.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ορισμένοι θεωρείται άδικο το να χάσει κάποιος μια σχολή επειδή δεν έγραψε καλά στην έκθεση. Κάποιος άλλος έγραψε καλύτερα σε αυτό το μάθημα οπότε που είναι η αδικία ακριβώς?
Τι δεν καταλαβαίνεις; Ο καθένας θεωρεί άδικο αυτό που δεν τον συμφέρει.
Αρκετοί φοιτητές θεωρητικών σχολών δυσκολεύονται στο να κάνουν πρόσθεση κλασμάτων ή μια διαίρεση δεκαδικών...
Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι φοιτητές θετικών σχολών.


(Μετακινείστε μόνον ένα σπιρτόξυλο για να γίνουν οι πράξεις σωστές)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kluader

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 113 μηνύματα.
Το οτι εσυ ειχες μια προσωπικη εμπειρια δεν σημαινει πως ολοι οι θεωρητικοι ειναι παντελως αστοιχειωτοι οσον αφορα τα μαθηματικα. Θεωρω πως θα πρεπει να αναθεωρησεις τις αποψεις σου και να εχεις μερικα πιο ηχηρα επιχειρηματα. Ακους εκει μαθηματικα στις πανελληνιες για ολους... Θα συμφωνουσα σε αυτο μονο εαν εξεταζομασταν σε μια απλη υλη


Ξαναλέω, πως τα άτομα που δε μπορούν να γράψουν πάνω από 10 μαθηματικά γενικής θα έπρεπε να γίνονται βοσκοί, και να μη μπαίνουν ούτε σε πανεπιστήμιο, ούτε σε ιεκ. Αλλιώς γίνονται επικίνδυνοι.
Είναι απαράδεκτο να μην καταλαβαίνει κάποιος πόσο κάνει 5/7 και την διαφορά του από το 5/10. Και ιδίως αυτό το άτομο να διδάσκει σε πανεπιστήμιο. Οκ, το ξέρουμε, με βύσμα διορίστηκε αλλά μια στοιχειώδης γνώση μαθηματικών απαιτείται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dimitrakak

Νεοφερμένος

Η Dimitrakak αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 31 μηνύματα.
εσεις που εχετε δωσει σε σχεση με τα προσομοιωτικα που δινατε στο φροντιστηριο η αποδοση σας στις πανελληνιες ηταν αναλογη ή καλυτερη και αν ηταν καλυτερη ποσο καλυτερη;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Ε, εντάξει. Όχι και ύλη λυκείου. Μου φαίνεται υπερβολή (αν λάβεις βεβαίως υπόψη ότι τα μαθηματικά τα οποία διδάσκονται στα ελληνικό σχολείο είναι πολύ πιο τραβηγμένα από ότι σε σχολεία άλλων χωρών). Αν μιλάμε για πρόσθεση κλασμάτων και διαίρεση δεκαδικών, που είναι βασικά μαθηματικά και που όντως δεν είναι και ότι καλύτερο να μην γνωρίζει κάποιος όταν έχει τελειώσει το σχολείο, το πρόβλημα δεν αφορά την λυκειακή βαθμίδα -και τώρα που το σκέφτομαι ούτε καν την γυμνασιακή- ούτε τις εισαγωγικές εξετάσεις, αλλά το δημοτικό που εκεί ο δάσκαλος οφείλει να θέσει βάσεις. Μήπως επομένως πρέπει να αναζητηθούν τα αίτια στις πρώτες βαθμίδες εκπαίδευσης και όχι στο λύκειο και τις πανελλήνιες, όπως είθισται;
Να πω και κάτι άλλο που δεν αφορά αποκλειστικά εσένα. Μας ενοχλεί που υπάρχουν μαθητές που δεν γνωρίζουν πρόσθεση κλασμάτων και διαίρεση δεκαδικών. Για το γεγονός, όμως, ότι υπάρχουν μαθητές που δεν γνωρίζουν βασική ορθογραφία, κομπιάζουν στην ανάγνωση και δεν μπορούν να κατανοήσουν το βασικό νόημα ενός κειμένου, ακούω πολύ λιγότερα παράπονα. Και στην τελική είναι πολύ πιο δυσάρεστο και ενοχλητικό αυτό, παρά να μην γνωρίζεις και να μην δύνασαι να εφαρμόσεις βασικές μαθηματικές έννοιες. Μας ενοχλεί, δηλαδή, που άλλος εισήχθη στη φιλοσοφική χωρίς να γνωρίζει την προπαίδεια (που και πρέπει να μας ενοχλεί) αλλά δεν μας ενοχλεί το γεγονός ότι ο άλλος μπήκε στο φυσικό (δεν έχω κάτι με την συγκεκριμένη σχολή, απλώς αυτή μου ήρθε) χωρίς να ξέρει ορθογραφία. Δεν λέμε κάτι για τον μαθηματικό που μέσα στην τάξη λέει προστίθονται αντί να πει προστίθενται, αλλά τον φιλόλογο που δεν ξέρει για παράδειγμα να λύσει μια δευτεροβάθμια με διακρίνουσα θα τον σχολιάσουμε και θα τον περιγελάσουμε.

Έχει βγει για κάποιο λόγο αυτός ο μύθος*, του υπεργαμάτου επιπέδου μας σε φυσική και μαθηματικά στο λύκειο... Μάλλον έτσι θέλουμε να πιστεύουμε. Στο πανεπιστήμιο αποκαλύπτονται τα κενά της λυκειακής ύλης, όταν τελικά συνειδητοποιούμε καθηγητές και φοιτητές πόσες γνώσεις μας λείπουν, ειδικά στα μαθηματικά. Γιατί απλά, πράγματα που θα έπρεπε να συμπεριληφθούν στη λυκειακή ύλη, δε συμπεριλήφθηκαν.

Όσο για τα ορθογραφικά, η νεοελληνική γλώσσα με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο είναι ακόμη (απ' όσο γνωρίζω) εξεταστέο μάθημα για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια για τους υποψηφίους όλων των κατευθύνσεων. Τα μαθηματικά πάλι, όχι.

*"περιέργως" τον μύθο αυτό τον ακούς από τα ίδια άτομα που υποστηρίζουν ότι ελληνικά πανεπιστήμια είναι στα top10 του κόσμου, και πως τα αρχαία ελληνικά διδάσκονται σε όλα τα τμήματα των ξένων πανεπιστημίων! :)

Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιοι φοιτητές θετικών σχολών.

Δυστυχώς ναι. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Έχει βγει για κάποιο λόγο αυτός ο μύθος*, του υπεργαμάτου επιπέδου μας σε φυσική και μαθηματικά στο λύκειο... Μάλλον έτσι θέλουμε να πιστεύουμε. Στο πανεπιστήμιο αποκαλύπτονται τα κενά της λυκειακής ύλης, όταν τελικά συνειδητοποιούμε καθηγητές και φοιτητές πόσες γνώσεις μας λείπουν, ειδικά στα μαθηματικά. Γιατί απλά, πράγματα που θα έπρεπε να συμπεριληφθούν στη λυκειακή ύλη, δε συμπεριλήφθηκαν.

Όσο για τα ορθογραφικά, η νεοελληνική γλώσσα με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο είναι ακόμη (απ' όσο γνωρίζω) εξεταστέο μάθημα για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια για τους υποψηφίους όλων των κατευθύνσεων. Τα μαθηματικά πάλι, όχι.

*"περιέργως" τον μύθο αυτό τον ακούς από τα ίδια άτομα που υποστηρίζουν ότι ελληνικά πανεπιστήμια είναι στα top10 του κόσμου, και πως τα αρχαία ελληνικά διδάσκονται σε όλα τα τμήματα των ξένων πανεπιστημίων! :)



Δεν πιστευω οτι τα ελληνικα πανεπιστημιο ειναι τα καλυτερα στον κοσμο. Τουναντιον, ειναι σε πολυ ασχημη θεση και αλλωστε αυτο τεκμαιρεται και απο τις διεθνεις καταταξεις (ανοργανωτα, χωρις υποδομες, καταληψεις και αναξιοκρατια). Δεν καταλαβαινω γιατι σου εδωσα αυτη την εντυπωση.
Επισης, οσον αφορα το μαθημα της εκθεσης, φαντασου δλδ τι θα συνεβαινε εαν δεν ηταν στα πανελλαδικως εξεταζομενα μαθηματα.
Οσον αφορα το προχωρημενο επιπεδο στα μαθηματικα, γνωριζω απο στενο μου συγγενη που ειχε παει στην Ιταλια για σπουδες,πως τον εξετασαν σε μαθηματικα αρκετα πολυ πιο ευκολα απο αυτα που ειχε διδαχθει στο σχολειο, ενω οι υπολοιποι δυσκολευονταν.
Οσον αφορα τα αρχαια, δεν λεω οτι διδασκονται παντου, αλλα αναμφιβολα υπαρχουν και σε σχολεια και σε πανεπιστημια του εξωτερικου. Οσο κι αν σνομπαρονται τα αρχαια, καλο ειναι να γνωριζουμε πως προκειται για μια γλωσσα που εχει μαθηματικη δομη και οσο και αν ακουγεται παραξενο, οταν την μελετας σε μυει σε μια μαθηματικη συλλογιστικη πορεια χωρις να το καταλαβαινεις. Το να μεταφρασεις ενα αδιδακτο κειμενο στα αρχαια συνεπαγεται με την επιλυση ενος προβληματος στα μαθηματικα. Τι εννοω; Οπως ακριβως στα μαθηματικα παιρνεις τον κανονα και τον εφαρμοζεις στην καθε περιπτωση, ετσι και στα αρχαια καλεισαι να παρεις τον συντακτικο κανονα και να τον εφαρμοσεις στο καθε αγνωστο κειμενο που μελετας. Και πιστεψε με θελει κριτικη και αφαιρετικη ικανοτητα αυτο, οπως ακριβως και στα μαθηματικα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
ρε παιδια ειμαι ο μονος που δεν θα παει καρναβαλια για να διαβασει η ειναι και αλλα βλαμμενα? :D :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ρυζόγαλο

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ρυζόγαλο αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 232 μηνύματα.
ρε παιδια ειμαι ο μονος που δεν θα παει καρναβαλια για να διαβασει η ειναι και αλλα βλαμμενα? :D :P

Αν πρέπει να διαλέξω ανάμεσα στις 2 επιλογές που μας δίνεις με την ερώτησή σου, τότε να ξέρεις, υπάρχουν και άλλα βλαμμένα, δεν είσαι μόνο εσύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Διονύσης13

Τιμώμενο Μέλος

Ο Διονύσης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 996 μηνύματα.
Καλο κουραγιο παιδια, δεν εμεινε πολυ, δωστε τα ολα! ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bekker

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο bekker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Ασκήσεις με συνάρτηση ολοκλήρωμα (εξαιρούνται αυτές με παραγώγιση) έχετε κάνει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Faihh

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Φαίη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
ρε παιδια ειμαι ο μονος που δεν θα παει καρναβαλια για να διαβασει η ειναι και αλλα βλαμμενα? :D :P

Οχι, ετσι οπως το θετεις ειμαι και εγω ενα... βλαμμενο :spasiklas:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

valantis21

Δραστήριο μέλος

Ο valantis21 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 611 μηνύματα.
χαχαχα σκεφτειτε το καλοκαιρο παιδια ειναι κοντααα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,053 μηνύματα.
Έχει βγει για κάποιο λόγο αυτός ο μύθος*, του υπεργαμάτου επιπέδου μας σε φυσική και μαθηματικά στο λύκειο... Μάλλον έτσι θέλουμε να πιστεύουμε. Στο πανεπιστήμιο αποκαλύπτονται τα κενά της λυκειακής ύλης, όταν τελικά συνειδητοποιούμε καθηγητές και φοιτητές πόσες γνώσεις μας λείπουν, ειδικά στα μαθηματικά. Γιατί απλά, πράγματα που θα έπρεπε να συμπεριληφθούν στη λυκειακή ύλη, δε συμπεριλήφθηκαν.
*"περιέργως" τον μύθο αυτό τον ακούς από τα ίδια άτομα που υποστηρίζουν ότι ελληνικά πανεπιστήμια είναι στα top10 του κόσμου, και πως τα αρχαία ελληνικά διδάσκονται σε όλα τα τμήματα των ξένων πανεπιστημίων!
Μάλλον μας αρέσει να ακούμε ελληνοκεντρικούς μύθους που μας χαϊδεύουν τα αυτιά καθώς λένε πόσο γαμάτοι είμαστε γενικά. Π.χ. "Στην Ελλάδα κάνουμε στο σχολείο τα πιο ανώτερα μαθηματικά", "Οι υπολογιστές μιλάνε αρχαία ελληνικά", "Η ελληνική γλώσσα έχασε την παγκόσμια επικράτηση για μια ψήφο", "Ο Κίσινγκερ είπε ότι πρέπει να μας καταστρέψει τη γλώσσα και τη θρησκεία", " Ο Bill Gates υποχρεώνει τα στελέχη της Microsoft να μαθαίνουν αρχαία ελληνικά", "Ο Einstein έκλεψε τη θεωρία της σχετικότητας από τον Καραθεοδωρή", κλπ, κλπ, κλπ. (Δηλαδή: Έλεος!!!!)

Ας αφήσουμε τα άλλα στο περιθώριο του χιούμορ και ας δούμε λίγο αν πράγματι "Στην Ελλάδα κάνουμε στο σχολείο τα πιο ανώτερα μαθηματικά". Σαν πηγή πληροφοριών ας μην πάρουμε τι είπε ο δεύτερος ξάδερφος του μπατζανάκη της κουμπάρας του γνωστού μας, αλλά ας ψάξουμε λίγο στο internet. Μια αναζήτηση στον φίλο μας τον Γκούγκλη: "mathematics in secondary education" ή "mathematiques dans l'enseignement secondaire" ή "Mathematik in der Sekundarstufe", αποδεικνύει ότι σε Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, διδάσκονται στα λύκεια πολύ περισσότερα πράγματα από όσα στη χώρα μας. Εδώ για τη Μ. Βρετανία ο Γκούγκλης μου βρήκε κάτι πολύ ενδιαφέρον: Μια διπλωματική εργασία (στα Ελληνικά) με θέμα: "Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ". Είναι πολύ ενδιαφέρουσα και πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο να την διαβάσετε:

https://www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_euthimiou_v.pdf
Στην Ελλάδα η ύλη μας είναι πολύ λιγότερη από της Μ. Βρετανίας, αλλά εμείς ασχολούμαστε πολύ με λεπτομέρειες ενώ αυτοί με τα πιο βασικά. Εμείς δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στη θεωρία, ενώ αυτοί στις εφαρμογές. Στην Ελλάδα προσέχουμε πολύ την επιστημονική ακρίβεια, ενώ στην Αγγλία δίνουν βάρος σε πιο πρακτικά πράγματα. Εμείς ασχολούμαστε τραγικά με θεωρητικές ασκήσεις, ενώ αυτοί ελάχιστα. Έτσι, οι φοιτητές εκεί μπαίνουν στα πανεπιστήμια έχοντας μια γενική και σφαιρική γνώση σε όλα, οπότε όπου χρειάζεται εμβαθύνουν, ενώ εμείς πάμε στις ανώτατες σχολές μας έχοντας πλήρη άγνοια σε βασικά πράγματα. Δηλαδή ένας πρωτοετής φοιτητής θετικής σχολής δεν έχει ιδέα σχετικά με μιγαδικούς αριθμούς (φέτος αφαιρέθηκαν), πίνακες και γραμμικά συστήματα, διαφορικές εξισώσεις, πολικές συντεταγμένες, πολλαπλά ολοκληρώματα και άλλα πολλά.

Σχετικά με τη Φυσική, η ύλη την οποία διδάσκεται ένας μαθητής στο ελληνικό λύκειο διαρκώς συρρικνώνεται, καθώς μειώνονται συνεχώς οι ώρες διδασκαλίας της (και αυξάνονται οι ώρες κάποιων μαθημάτων με σκοπό να βολεύονται συντεχνιακά οι φίλοι του κάθε υπουργού). Ένας φοιτητής λοιπόν θετικών επιστημών ή πολυτεχνείου, (σύμφωνα με την ισχύουσα σήμερα διδακτέα ύλη), δεν έχει ποτέ ακούσει το παραμικρό σχετικά με ηλεκτρομαγνητισμό, εναλλασσόμενο ρεύμα, βαρυτικό πεδίο, οπτική, ημιαγωγούς, τηλεπικοινωνίες, θεωρία σχετικότητας, πυρηνική φυσική, κβαντικά φαινόμενα και πολλά άλλα ακόμα. Στα λύκεια της Ευρώπης, όλα αυτά διδάσκονται, έτσι ώστε να υπάρχει η πρώτη γνώση για όλα, καθώς αυτός πρέπει και να είναι ο σκοπός του σχολείου. Στην Ελλάδα, η ύλη της Φυσικής (για λόγους εντυπώσεων) είναι τραγικά περιορισμένη. Έτσι σαν εξεταζόμενο μάθημα η Φυσική γίνεται πιο δύσκολη, καθώς οι εισηγητές των θεμάτων "σκάβουν" για να βάλουν πολύπλοκες εξωπραγματικές ασκήσεις που σα σκοπό έχουν όχι να εξετάσουν τη γνώση ή την κατανόηση αλλά να παγιδέψουν τον υποψήφιο. Επίσης, κάτι πολύ βασικό για τη Φυσική είναι το εργαστήριο. Αυτό στην Ευρώπη είναι άμεσα συνδεδεμένο με το μάθημα και ο μαθητής παίρνει το βάπτισμα του πυρός, ενώ στα δικά μας λύκεια το εργαστήριο είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο και φτάνουμε "κουλοί" στο πανεπιστήμιο.

Έτσι βλέπω την πραγματικότητα για τα Μαθηματικά και τη Φυσική στην Ελλάδα σε σύγκριση με την Ευρώπη. Τώρα, αν κάποιος αρέσκεται να ζει στα σύννεφα παπαγαλίζοντας μύθους, δεν μπορώ να κάνω τίποτα για αυτό.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

sophie226

Νεοφερμένος

Η sophie226 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 41 μηνύματα.
Πώς λέτε ότι θα κινηθούν οι βάσεις φέτος?Θέλω μαιευτική και φοβάμαι οτι δεν θα περάσω..:\
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

bekker

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο bekker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 223 μηνύματα.
Αναγκαστικά θα βάλουν παλούκια θέματα επειδή έχει μειωθεί εξευτελιστικά η ύλη, επίσης έχει αφαιρεθεί το στάνταρ 20άρι της Αοδε και τα 600 έξτρα μόρια από τα προφορικά, οπότε θα πέσουν δραματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top