Πανελλήνιες 2016

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Ναι βασικα και εγω θεωρω οτι ειναι λιγο αδικο οτι ολοι μας δινουμε εκθεση αλλα μονο η θεωρητικη δεν δινει μαθηματικα.
. Επισης οι θεωρητικοι εχουν πλεονεκτημα στην εκθεση γιατι ολα τα μαθηματα τους ταιριαζουν μεταξυ τους ενω σε εμας δεν εχουν τοσο πολυ σχεση μεταξυ τους. Δεν λεω να τους βαλουν μαθηματικα κατευθυνσης αλλα τουλαχιστον γενικης! Ολοι διαλεγουν την ευκολη λυση και πανε παιδαγωγικα κ.τ.λ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Προσωπικα, γνωμη μου ειναι οτι η εκθεση ειναι ενα μαθημα το οποιο ειναι χρησιμο περισσοτερο γι' αυτους που ακολουθουν ανθρωπιστικες-κοινωνικες σπουδες. Λογου χαρη δεν γινεται να εισαχθει καποιος υποψηφιος στη φιλοσοφικη, στη νομικη, σε σχολη πολιτικων επιστημων, δημοσιογραφια, ψυχολογια κ.λ.π χωρις να εχει εξεταστει στο επιπεδο της εκφρασης και επιχειρηματολογιας του. Νομιζω ειναι αδιανοητο. Οσον αφορα τωρα τις θετικες -τεχνολογικες, φυσικες, υγειας- επιστημες, και εκει χρειαζεται η εκφραση αλλα σε λιγοτερο βαθμο. Επομενως, τουλαχιστον για οσους ακολουθουν αυτη την κατευθυνση, θα μπορουσε καλλιστα το μαθημα της εκθεσης να περιοριζεται στις ασκησεις του κειμενου και να μην επεκτεινεται στην παραγωγη λογου. Ολοκληρωνοντας, θα ηθελα να εκφρασω την αντιθεση μου προς αυτους που επιθυμουν και επιδιωκουν την καταργηση της για τους υποψηφιους σχολων θετικου χαρακτηρα. Και αυτο γιατι μια στοιχειωδης γνωση της ορθογραφιας και της δομης της γλωσσας επιβαλλεται, ανεξαρτητως των σπουδων που θα ακολουθησει καποιος. Δεν μπορει για παραδειγμα καποιος να παει στο πανεπιστημιο και να βλεπει ο καθηγητης 10 ορθογραφικα απο την πρωτη σελιδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 892943

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ναι βασικα και εγω θεωρω οτι ειναι λιγο αδικο οτι ολοι μας δινουμε εκθεση αλλα μονο η θεωρητικη δεν δινει μαθηματικα.
. Επισης οι θεωρητικοι εχουν πλεονεκτημα στην εκθεση γιατι ολα τα μαθηματα τους ταιριαζουν μεταξυ τους ενω σε εμας δεν εχουν τοσο πολυ σχεση μεταξυ τους. Δεν λεω να τους βαλουν μαθηματικα κατευθυνσης αλλα τουλαχιστον γενικης! Ολοι διαλεγουν την ευκολη λυση και πανε παιδαγωγικα κ.τ.λ

Αυτή η χαζή αντίληψη της είχα κι εγώ μέχρι τα μέσα της δευτέρας λυκείου αλλά τελικά άρχισα να καταλαβαίνω πως δεν ισχύει. Η έκθεση μόνο φαινομενικά μοιάζει με τα θεωρητικά μαθήματα. Και να σου πω και κάτι: συνήθως τα παιδιά των τεχνολογικών επιστημών θεωρώ ότι πάνε καλύτερα στην έκθεση. Έχουν συνηθίσει να ακολουθούν κάποιους "κανόνες". Έτσι για παράδειγμα, τείνουν να κάνουν πολύ λιγότερο το λάθος του να εντάσουν σε μία παράγραφο περισσότερες από μία απόψης. Οι θεωρητικοί, μερικές φορές παρασύρονται κα γράφουν περί ανέμων, ενώ οι τεχνολογικοί έχουν την τάση να ακολουθούν μία "σκαλωσιά" ιδεών σε μεγαλύτερο βαθμό, κάτι το οποίο έχει αξία στην έκθεση. Δε συμβαίνει με όλους, μην περεξηγηθώ. Γενικά, όταν έχεις συνηθίσει σε μία πιο αυστηρή οργάνωση των ιδεών σου (πχ στα μαθηματικά ότι γράψεις θα πρέπει να ξέρεις ότι ισχύει ή να το αποδείξεις) τότε έχεις την τάση να δίνεις στην έκθεσή σου μία αυστηρή δομή, χωρίς πολλές απροβασίες.

Η περίληψη είναι θέμα εξάσκησης. Στις ασκήσεις δε θα αναφερθώ καν! Για την ανάπτυξη παραγράφου κατά τη γνώμη μου ισχύουν ό,τι έγραψα και για την έκθεση αυτή καθέ αυτή.

Δε λέω ότι η έκθεση είναι εύκολη μάθημα. Απλά λέω ότι οι της "θεωρητικής" δεν έχουν κανένα πλεονέκτημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Faihh

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Φαίη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 193 μηνύματα.
Και οντως δεν εχουμε. Μην σας πω οτι ισως να δυσκολευομαστε και λιγο παραπανω απο τους θετικους-τεχνολογικους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CaneSenpai

Δραστήριο μέλος

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 661 μηνύματα.
Διαφωνώ.. Θα ηθελα πολυ να δω τα στατιστικα να δουμε ποιοι γραφουν καλυτερα οι θεωρητικοί η οι υπόλοιποι. Εχει γινει απειρες φορες παιδια να γραφουν παρα πολυ καλα σε θετικα μαθηματα και να γραφουν 11-12-13 εκθεση. Στην θεωρητικη οι περιπτωσεις ειναι πιο λιγες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

allall1

Δραστήριο μέλος

Ο Bilbo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Ξέρει κανεις αν πρεπει να αποδεικνύουμε τον τύπο Nt=No*2στη ν ...η τον χρησιμοποιούμε αμέσως ( βιολογία γενικής πρώτο κεφάλαιο )
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
πρέπει να τον αποδείξεις πρώτα για να τον χρησιμοποιήσεις επειδή δεν υπάρχει στο σχολικό βιβλίο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Διαφωνώ.. Θα ηθελα πολυ να δω τα στατιστικα να δουμε ποιοι γραφουν καλυτερα οι θεωρητικοί η οι υπόλοιποι. Εχει γινει απειρες φορες παιδια να γραφουν παρα πολυ καλα σε θετικα μαθηματα και να γραφουν 11-12-13 εκθεση. Στην θεωρητικη οι περιπτωσεις ειναι πιο λιγες.

https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-...stoicheia-panelladikwn-exetasewn-lykeiwn.html
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lazos95

Νεοφερμένος

Ο lazos95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Ειδικό μάθημα μπορεί να πάρει κάποιος που δε θέλει να περάσει σε στρατιωτικές σχολές?
Δηλαδή να πάρει τα αθλήματα ενώ βρίσκεται μόνο στο 3ο πεδίο των ανθρωπιστικών σπουδών...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kluader

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 113 μηνύματα.

Δηλαδή αν βάλουμε κβαντική φυσική (πολύ χρήσιμο αν θες να πας φιλόλογος), επειδή θέλουμε να διορίσουμε μερικούς παραπάνω φυσικούς, και γράψουν σε αυτό χειρότερα η θετικοί από τους θεωρητικούς, θα σε παρηγορήσει;

Έχεις χρησιμοποιήσει το επιχείρημα ότι η εκθεση συνιστά γενικής παιδείας και πανελλαδικώς εξεταζόμενο μαθημα μονο και μονο για να διορίζονται φιλόλογοι πολλές φορές .. Πρόκειται για μια απλή καραμέλα η οποία δεν ευσταθεί διότι και θεωρητικής κατεύθυνσης μαθημα να ήταν παλι επιπλέον φιλόλογοι θα διορίζονταν κι όχι μαθηματικοί. Επομένως μάλλον κάποια άλλη χρησιμότητα έχει το μαθημα αυτο :confused::whistle::whistle:

Φυσικά και είναι αυτός ο λόγος. Οι φιλόλογοι βγάζουν μια σχολή με εντελώς μηδενικά δικαιώματα στην αγορά εργασίας και η μόνη εργασία τους είναι σε σχολεία. Για αυτό άλλωστε είμαστε η μοναδική χώρα του πλανήτη που φλομώνουμε από Α Γυμνασίου τα παιδιά με λογοτεχνίες, αρχαία και αηδίες. Εδώ σκεφτόντουσαν να βάλουν και αρχαία στο δημοτικό για να διορίσουν κόσμο.
Αν φύγει η έκθεση από πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, θα πρέπει να απολύσουν μερικές χιλιάδες από τα λύκεια. Οπότε την κρατάνε και χαντακώνουν θετικούς για να διορίζουν αβέρτα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 019112

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Και που γράφεις Έκθεση, η επίδοση σου συγκρίνεται με την αντίστοιχη των υπολοίπων μαθητών που διεκδικούν τις ίδιες θέσεις με εσένα. Όποτε δεν έχει ουσία να κοιτάζουμε πόσο καλά γράφουν οι θεωρητικοί σε σχέση με τους θετικούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Δηλαδή αν βάλουμε κβαντική φυσική (πολύ χρήσιμο αν θες να πας φιλόλογος), επειδή θέλουμε να διορίσουμε μερικούς παραπάνω φυσικούς, και γράψουν σε αυτό χειρότερα η θετικοί από τους θεωρητικούς, θα σε παρηγορήσει;

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι λες!!! Εγώ απλά ανάρτησα στατιστικά στοιχεία που ζήτησε ο CaneSenpai.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mάιρα

Διάσημο μέλος

Η Mάιρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,354 μηνύματα.
Με το νεο συστημα για να περασει καποιος για νηπιαγωγων πρεπει να παρει μαθηματικα γενικης; Γιατι δεν τα αφησαν με τα λατινικα, μια χαρα ηταν ειδικα για αυτους που ηταν θεωρητικη και σκεφτονται να ξανα δωσουν. :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 019112

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Με το νεο συστημα για να περασει καποιος για νηπιαγωγων πρεπει να παρει μαθηματικα γενικης; Γιατι δεν τα αφησαν με τα λατινικα, μια χαρα ηταν ειδικα για αυτους που ηταν θεωρητικη και σκεφτονται να ξανα δωσουν. :hmm:
Σωστό είναι να εξετάζονται οι μελλοντικοί νηπιαγωγοί και δάσκαλοι στα μαθηματικά. Μόνο αρχαία και λατινικά θα μαθαίνετε στα παιδάκια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mάιρα

Διάσημο μέλος

Η Mάιρα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,354 μηνύματα.
Σωστό είναι να εξετάζονται οι μελλοντικοί νηπιαγωγοί και δάσκαλοι στα μαθηματικά. Μόνο αρχαία και λατινικά θα μαθαίνετε στα παιδάκια?

Καλα δεν θα μαθουν και πως να λυνουν παραγωγους κτλ ή την γραμματικη της αρχαιας και της λατινικης γλωσσας απ το νηπιαγωγειο, χαλαρωσε. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dod

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Dod αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 168 μηνύματα.
Για ξενες φιλολογιες πρεπει να γραψω πανω απο 10 στο ειδικο μαθημα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariakl1

Νεοφερμένος

Η mariakl1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Τουλάχιστον μέχρι πέρσι έπρεπε. Νομίζω το ίδιο θα ισχύει και για φέτος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cody

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cody αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 958 μηνύματα.
Για ξενες φιλολογιες πρεπει να γραψω πανω απο 10 στο ειδικο μαθημα;

Τουλάχιστον μέχρι πέρσι έπρεπε. Νομίζω το ίδιο θα ισχύει και για φέτος.

Αυτό πρώτη φορά το ακούω.
Ξέρω παιδιά που περάσανε Ισπανική Φιλολογία με 4 στο ειδικό μάθημα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Για ξενες φιλολογιες πρεπει να γραψω πανω απο 10 στο ειδικο μαθημα;

Πάντα ίσχυε αυτό. Για να μπορέσει να εισαχθεί ο υποψήφιος σε σχολή που απαιτεί ειδικό μάθημα θα πρέπει να βαθμολογηθεί σ΄αυτό τουλάχιστον με 10 αλλιώς δεν εισάγεται ασχέτως με τα μόρια που θα συγκεντρώσει από τα υπόλοιπα μαθήματα (με λίγα λόγια και 20άρια να γράψει σε όλα τα μαθήματα αν δεν πάρει τη βάση στο ειδικό μάθημα δεν εισάγεται στις συγκεκριμένες σχολές).
Δες και την φετινή εγκύκλιο . Στη σελίδα 5, Κεφάλαιο 5 το αναφέρει www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ_ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ_ΓΕΛ_για_2016_νεο_συστημα_2.pdf
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

mariakl1

Νεοφερμένος

Η mariakl1 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 73 μηνύματα.
Αυτό πρώτη φορά το ακούω.
Ξέρω παιδιά που περάσανε Ισπανική Φιλολογία με 4 στο ειδικό μάθημα!
Δεν υπάρχει περίπτωση με το παλιό σύστημα να περασε κανείς ξενόγλωσσες φιλολογίες ή δημοσιογραφία κτλ χωρις 10 στο ειδικό μάθημα (εξαίρεση το τεφαα με τα αθλήματα και δε θυμάμαι τι ίσχυε με το ειδικό μάθημα και την αστυνομία). Δε θα είχε και νόημα αλλιώς. Αν μπορούσες να γράψεις ότι βαθμό ήθελες και να περάσεις δε θα χρειαζόταν καν να πας να το δώσεις, η δήλωση του θα ήταν αρκετή. Υποτίθεται ότι οι σχολές που ζητάνε ειδικό μάθημα θέλουν οι φοιτητές τους να έχουν ένα στάνταρ επίπεδο. Για την ισπανική φιλολογία μήπως μπερδεύεσαι με τα συνολικά μόρια ; γιατί κάποτε οι βάσεις είχαν πέσει κάπου εκεί αλλά ακόμη και τότε οι εισακτέοι ειχαν γράψει 10 και πάνω στα ισπανικά.Να και ένα λινκ που απ ότι κατάλαβα μιλάει για το φετινό σύστημα άρα θα ισχύσουν απ ότι φαινεται τα ιδια με τις προηγούμενες χρονιές
https://www.epil.gr/odigos/prosvasi_stin_3vathm/mathim_afx_varit.htm
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top