[Πανελλήνιες 2016] Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
Νομίζω η ποσότητα της ύλης είναι περίπου ίδια με το παλιό σύστημα (για κάποιον που παίρνει και 5ο μάθημα)...
Υποτίθεται πως στόχος του νέου συστήματος ήταν η μείωση της ύλης για να μην εξουθενώνονται οι μαθητές σε σχολείο, φροντιστήριο, ιδιαίτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sins

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Sins αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 228 μηνύματα.
είναι σίγουρο οτι μπορούμε να δώσουμε με το νέο σύστημα όμως??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Νομίζω η ποσότητα της ύλης είναι περίπου ίδια με το παλιό σύστημα (για κάποιον που παίρνει και 5ο μάθημα)...
Υποτίθεται πως στόχος του νέου συστήματος ήταν η μείωση της ύλης για να μην εξουθενώνονται οι μαθητές σε σχολείο, φροντιστήριο, ιδιαίτερα.

Αν πάρεις 4 ναι αλλά αν πάρεις 5 δεν νομίζω.....παλιά θα είχες να μάθεις μόνο + βιολογία γενικής που είναι πολύ εύκολη ή μαθηματικά γενικής που σε σχέση με της κατεύθυνσης δεν είναι τίποτα......αλλά τώρα θα έχεις περισσότερη ύλη στη χημεία όποτε για αυτόν που έχει 5 είναι περίπου το ίδιο (μπορεί να είναι λίγο λιγότερο επειδή δεν έχει μιγαδικούς αλλά η διαφορά είναι μικρή)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

formio4

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 304 μηνύματα.
είναι σίγουρο οτι μπορούμε να δώσουμε με το νέο σύστημα όμως??

Δες την προηγούμενη σελίδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Μου αρέσει η απλότητα που το λες:D 20 φυσική 20 βιολογία 20 χημεία από ότι άκουσα την χημεία θα την δυσκολέψουν θα βάλουν και άλλα κεφάλαια
Αν κάποιος γράψει τέτοιους βαθμούς σίγουρα μπαίνει όπου θέλει για έκθεση το 15 μια χαρά βαθμός είναι ελάχιστοι γράφουν πάνω από 17

Ένα παράδειγμα έδωσα της "καλύτερης" περίπτωσης..!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Ένα παράδειγμα έδωσα της "καλύτερης" περίπτωσης..!

Μακάρι να γράψεις αυτούς τους βαθμούς αλλά θα δεις ότι το "20" δεν είναι τόσο απλό όσο στα μισάωρα διαγωνίσματα του σχολείου......ειδικά σε μαθήματα όπως φυσική,μαθηματικά
Βέβαια τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γατόπαρδος.

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γατόπαρδος. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Σαμοθράκη (Έβρος). Έχει γράψει 1,040 μηνύματα.
Δεν μίλησα για μένα .Γενικά μίλησα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Δεν μίλησα για μένα .Γενικά μίλησα.

Ναι το ξέρω...:)
:hmm: βασικά ας μην λέμε και ότι νομίζουμε .Το πόσο εύκολο είναι να γράψεις 20 σε ένα μάθημα έχει να κάνει με το τι θέματα γράφεις.....
Να ένα παράδειγμα ....
Μαθηματικά κατ 2015->Πολύ δύσκολα...όποιος έχει πάρει 15-16 είναι άριστα
Μαθηματικά κατ 2014->Πολύ εύκολα....όποιος είχε πάρει 15-16 δεν είχε και πολλές πιθανότητες για υψηλόβαθμα τμήματα αφού υπήρχαν πολλοί που πήραν 18+
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νικος Σκουλ(ας)

Νεοφερμένος

Ο Νικος Σκουλ(ας) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Τέλος πάντων,θα είναι μία δύσκολη χρονιά.Προσωπικά δεν περίμενα να έρθει τόσο γρήγορα η στιγμή να δώσω.Δεν ξέρω αν η χρονιά θα περάσει εύκολα η δύσκολα,αλλά οι πανελλήνιες δεν κρίνουν το μέλλον κανενός και όλοι έχουμε ιστορίες να διηγηθούμε.Ελπίζω παρόλ αυτά τα θέματα να μην είναι πολύ εύκολα.Η Έκθεση είναι πραγματικά θέμα τύχης.Οκ,ένας που έχει ασχοληθεί θα γράψει έναν καλό βαθμό,αλλά θα παίξει ρόλο και πόσοι έγραψαν η όχι καλά,δηλαδή η τύχη του ενός και η ατυχία των άλλων.

Ελπίζω να δημιουργηθεί και το topic για τις πανελλήνιες του 16 όπου να μπορούμε να ανταλλάσσουμε απόψεις και ασκήσεις πάνω στην ύλη.
Και επειδή είμαι λίγο off-topic θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος πόσες ώρες θα είναι τα θερινά.Επίσης,στη βιολογία θα καλυφθεί μεγάλο μέρος της ύλης;
Τι να προσέξουμε;
Η ύλη είναι μεγάλη;

Ευχαριστώ :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Τέλος πάντων,θα είναι μία δύσκολη χρονιά.Προσωπικά δεν περίμενα να έρθει τόσο γρήγορα η στιγμή να δώσω.Δεν ξέρω αν η χρονιά θα περάσει εύκολα η δύσκολα,αλλά οι πανελλήνιες δεν κρίνουν το μέλλον κανενός και όλοι έχουμε ιστορίες να διηγηθούμε.Ελπίζω παρόλ αυτά τα θέματα να μην είναι πολύ εύκολα.Η Έκθεση είναι πραγματικά θέμα τύχης.Οκ,ένας που έχει ασχοληθεί θα γράψει έναν καλό βαθμό,αλλά θα παίξει ρόλο και πόσοι έγραψαν η όχι καλά,δηλαδή η τύχη του ενός και η ατυχία των άλλων.

Ελπίζω να δημιουργηθεί και το topic για τις πανελλήνιες του 16 όπου να μπορούμε να ανταλλάσσουμε απόψεις και ασκήσεις πάνω στην ύλη.
Και επειδή είμαι λίγο off-topic θέλω να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος πόσες ώρες θα είναι τα θερινά.Επίσης,στη βιολογία θα καλυφθεί μεγάλο μέρος της ύλης;
Τι να προσέξουμε;
Η ύλη είναι μεγάλη;

Ευχαριστώ :)

Δεν ξέρω πόσες ώρες θα κάνετε φροντιστήριο με αυτό το σύστημα ρώτα.......
Αν γίνει όπως και με το προηγούμενο σύστημα θα κάνεις το 1/3 της ύλης
Να τα προσέξεις όλα .....δυστυχώς πρέπει να τα προσέξεις όλα και να ξεχάσεις την σκέψη"σιγά μην βάλουν αυτό δεν είναι σημαντικό"ότι είναι στην ύλη είναι σος
Αν η ύλη παραμείνει η ίδια κοίτα......:hmm:έχει αρκετά πράγματα δεν την λες και λίγη την ύλη αλλά βγαίνει.....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Οντως, ενω αρχικα δεν φαινεται πολυ μεγαλη, το βιβλιο θα ελεγα οτι ειναι αρκετα συμπυκωμενο. Εννοειται οτι δεν παραλειπεις τιποτα απο την υλη, ειδικα σε μαθηματα οπως η χημεια που η υλη ειναι μικρη και μαθαινουμε ακομα και τις λεζαντες απο τις φωτογραφιες αλλα και σε ολα τα υπολοιπα. Το επιπεδο στις πανελληνιες ειναι πολυ ανεβασμενο και πεφτουν ακριβως αυτα που νομιζεις οτι δεν θα επεφταν ποτε. Κοιταξτε οτι μαθαινετε να το μαθαινετε καλα. Μην αρχιζετε καλοκαιρι ειναι, κι αν δεν το μαθω καλα δεν πειραζει, θα κανουμε επαναληψεις αργοτερα. Στις επαναληψεις μπορει να τρεχετε και να μην φτανετε.
Στην βιολογια πρεπει καθημερινα να μαθαινετε το μαθημα της ημερας και στα διαγωνισματα να ειστε σιγουροι οτι ξερετε τα παντα πανω στα κεφαλαια που γραφετε. Θα δειτε οτι θα σας βοηθησει παρα πολυ στην επαναληψη αυτο και θα γλιτωσετε χρονο ωστε να λυσετε και λιγο πιο δυσκολες ασκησεις αντι να διαβαζετε επανειλημμενα την θεωρια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kleop

Πολύ δραστήριο μέλος

Η kleop αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,469 μηνύματα.
Απορια:Εχει ανακοινωθει η υλη που θα εχετε για αυτα τα 4 μαθηματα ή οχι;Κατι ειχα ακουσει για χημεια και λατινικα αλλα δεν ειμαι σιγουρη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dr.K

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Κατερίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Απορια:Εχει ανακοινωθει η υλη που θα εχετε για αυτα τα 4 μαθηματα ή οχι;Κατι ειχα ακουσει για χημεια και λατινικα αλλα δεν ειμαι σιγουρη...

Χημεία θα έχει πιο πολλά κεφάλαια λατινικά δεν ξέρω αλλά ξέρω ότι άλλαξε και εκεί η ύλη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jims

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 1,043 μηνύματα.
Η ύλη στα λατινικά για τις πανελλήνιες του 2016 είναι η εξής:
Τα αποσπάσματα των κειμένων περιλαμβάνονται στα σχολικά εγχειρίδια Λατινικών των Μ. Πασχάλη και Γ. Σαβ−
βαντίδη για τη Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Η κατανομή των προαναφερόμενων γραμματικών και συντακτικών φαινομένων
στα αποσπάσματα των κειμένων θα γίνει ως εξής:
ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ & ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟ
Κειμ. 3 Μετάφραση Γραμματική−συντακτικό των κειμένων 1, 2, 3
Κειμ. 5 Μετάφραση Γραμματική−συντακτικό των κειμένων 4,5
Κειμ. 6 Μετάφραση Γραμματική−συντακτικό κειμένου 6
Κειμ. 7 Μετάφραση Γραμματική−συντακτικό κειμένου 7
Κειμ. 11 Μετάφραση Γραμματική κειμένων 8, 9, 10, γραμματική−συντακτικό κειμένου 11
Κειμ. 13 Μετάφραση Γραμματική κειμένου 12, γραμματική−συντακτικό κειμένου 13
Κειμ. 14 Μετάφραση Γραμματική−συντακτικό κειμένου 14
Κειμ. 15 Μετάφραση Γραμματική−συντακτικό κειμένου 15
Κειμ. 20 Μετάφραση Γραμματική κειμένου 16, γραμματική−συντακτικό κειμένων 17, 18, 19, 20
Κειμ. 21 Μετάφραση Συντακτικό κειμένου 21
Κειμ. 24 Μετάφραση Γραμματική κειμένου 22, γραμματική− συντακτικό κειμένων 23, 24
Κειμ. 25 Μετάφραση Γραμματική−συντακτικό κειμένου 25
Κειμ. 27 Μετάφραση Γραμματική−συντακτικό κειμένων 26, 27
Κειμ. 29 Μετάφραση Γραμματική−συντακτικό κειμένων 28, συντακτικό κειμένου 29
Κειμ. 31 Μετάφραση Συντακτικό κειμ. 30, 31
Κειμ. 34 Μετάφραση Γραμματική & συντακτικό κειμ. 32, 33, 34
Κειμ. 36 Μετάφραση Συντακτικό κειμένων 35, 36 και 49 (μόνο ο προσδιορισμός του σκοπού)
Κειμ. 38 Μετάφραση Συντακτικό κειμένων 37, 38
Κειμ. 42 Μετάφραση Συντακτικό κειμένων 39, 40 (μόνο οι εναντιωματικές), 41 (μόνο οι απλές παραβολικές), 42
Κειμ. 43 Μετάφραση Συντακτικό κειμένων 43 και 46 (μόνο επιρρηματικές συμπερασματικές προτάσεις)
Κειμ. 44 Μετάφραση Συντακτικό κειμένου 44 και γραμματική κειμένου 50
Κειμ. 45 Μετάφραση Συντακτικό κειμένου 45
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νικος Σκουλ(ας)

Νεοφερμένος

Ο Νικος Σκουλ(ας) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Παιδιά πόσες ώρες θα πρέπει να διαβάζω σε κάθε μάθημα τώρα στα καλοκαιρινά;
επαναλαμβάνω πως είμαι θετική με βιολογία,χωρίς μαθηματικά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HliasV

Νεοφερμένος

Ο HliasV αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Πετρούπολη (Αττική). Έχει γράψει 11 μηνύματα.
Εγώ αν και μαθητής Α' Λυκείου προς Β πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ώρα διαβάσματος.Είναι ανάλογα τις δυνατότητες του καθενός άλλος μαθαίνει πολύ εύκολα άλλος χρειάζεται την διπλάσια ή τριπλάσια ώρα.Σίγουρα χρειάζεται αρκετή ώρα το κάθε μάθημα έτσι και αλλιώς δεν παθαίνεις τίποτα να διαβάσεις και λίγο περισσότερο.Ίσα-ίσα θα τα μάθεις καλύτερα και αυτό είναι υπέρ για εσένα.Θα έλεγα 1 ώρα το κάθε μάθημα τουλάχιστον σου βγάζει σύνολο 4 ώρες και για τα 4 τωρά αν θες σου συνιστώ να διαβάσεις όσο πιο πολύ μπορείς οχι όμως και σε βαθμό να καείς μην ξεχνάς έρχεται μια δύσκολη χρονία μπροστά με πολύ διάβασμα.Επίσης καλό ειναι να βγαίνεις για ένα περπάτημα-βόλτα για κανα 30 λεπτο την ημέρα να ξεσκάς.Άντε ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ και του χρόνου η σειρά μου!!!

Υ.Γ Και εγώ για τρίτο πεδίο είμαι είτε ιατρική είτε κτηνιατρική!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vasilakis13

Δραστήριο μέλος

Ο Βασίλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 717 μηνύματα.
Σίγουρα θέλει μπόλικο, ειδικά τώρα που είναι αρχή για να τα εμπεδώσετε καλά καθώς ανεβαίνει κι όλας το επίπεδο. Τώρα το πόσες ώρες εξαρτάται από το πόσο εύκολα μαθαίνεις όπως είπε και ο φίλος παραπάνω. Μην φοβάσαι πάντως την κούραση τώρα το καλοκαίρι, ειδικά αν δεν έχεις μάθημα τον Αύγουστο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νικος Σκουλ(ας)

Νεοφερμένος

Ο Νικος Σκουλ(ας) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Αύγουστος είναι κενός.Φροντιστηριακό μάθημα θα έχω 12-13 ώρες την εβδομάδα...
Πάντως,θεωρώ ότι μία ώρα για Φυσική Κατεύθ δεν φτάνει ούτε στην Α' Λυκείου.Εδώ στη Β για ένα σοβαρό διάβασμα(θεωρία,και 3-4 κλιμακωτές ασκήσεις) χρειάζεσαι 2,5 ωρίτσες).Για την Έκθεση,εκτός απο το κομμάτι της παραγωγής λόγου,λογικά μία ώρα είναι αρκετή.Βέβαια,και γω στα σκοτάδια είμαι...
Ανυπομονώ τη στιγμή που θα δω θέμα πανελληνίων και θα το απαντήσω.Ανεκτίμητο συναίσθημα.
Καλή επιτυχία φίλε μικρότερε,σου εύχομαι να μπεις και συ εκεί που θες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alaninikos

Νεοφερμένος

Ο alaninikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Παιδιά θέλω να σας κάνω μία ερώτηση ''Αν δεν κάνω φροντιστήριο και τα διαβάζω όλα μόνος μου με βοηθήματα θα περάσω Χημικό?'' Πιστεύετε ότι ο στόχος μου είναι ακατόρθωτος????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νικος Σκουλ(ας)

Νεοφερμένος

Ο Νικος Σκουλ(ας) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Εγώ πιστεύω είναι ανάλογα:
1.Το πόσο μεθοδικός θα είσαι
2.Κατα πόσο θα μπορείς να λύνεις τις απορίες σου
3.Πόσο μυαλό και όρεξη έχεις
4.Το πόσο καλοί είναι οι καθηγητές σου στο σχολείο

Θα μπορούσες να κάνεις κάποια ιδιαίτερα όταν βλέπεις ότι το χρειάζεσαι.Νομίζω είναι λίγο επικίνδυνο να μην κάνεις κανένα ενισχυτικό μάθημα μέσα στη χρονιά.Μπορείς πάντως :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top