Πανελλήνιες 2014

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Jonas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Jonas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 360 μηνύματα.
Βγήκαν οι θεματάρες της Μαθηματικής Εταιρείας για όποιον γουστάρει.
https://www.hms.gr/node/839
:PΓιατί ΤΩΡΑ μωρή ΕΜΕ, πάνω που τελείωνααα??? Μόνο 4 κωλοασκήσεις μού είχαν μείνει από του '12ααα!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hliass_1989

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο hliass_1989 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
Περα απτο β3 , δλδ θα ησασταν σε θεση στο 4ο να θεωρησετε διαστημα δικο σας για θμτ, να βγει αυτο που σας καυλωσε για να βγει κυρτη?εγω βλεπω οτι τα δυο τελευταια χρονια μαθηματικα τα γαμησαν ολα.
Συγκρινετε το 4ο του 10 με το περυσινο η το προπερσινο.
Βεβαια τα μαλακιστηρια του οεφε βαζοντας τετοια θεματα δειχνουν πως υποτιθεται διδαχτηκαν στα φροντιστηρια, με αποτελεσμα η επιτροπη να κρινει εσφαλμενα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Έχω πάλι 9 ώρες φροντιστήρια σήμερα :'( άλλο ένα 2ωρο 8-10.30 και τέλος για σήμερα..
Αύριο μπαίνει και ο Μάιος, πλησιάζουμε!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

millie_M

Νεοφερμένος

Η thomasina αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αφρική. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Έχω πάλι 9 ώρες φροντιστήρια σήμερα :'( άλλο ένα 2ωρο 8-10.30 και τέλος για σήμερα..
Αύριο μπαίνει και ο Μάιος, πλησιάζουμε!!

ΑΧΧΧΧ , τα θυμάμαι αυτά τα ατελείωτα ενιάωρα που κοιμόμουν όρθια μετά από κάποια στιγμή. Άντε καλή δύναμη.!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dafni16

Νεοφερμένος

Η Dafni16 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 22 μηνύματα.
Μπορεί κάποιος να λύσει το 2ο και το 3ο θέμα του οεφε 2014 στα μαθηματικά κατεύθυνσης ή έστω να μας πει πως βγαινει περιπου το αποτέλεσμα?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Νομάρχης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νομάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Περα απτο β3 , δλδ θα ησασταν σε θεση στο 4ο να θεωρησετε διαστημα δικο σας για θμτ, να βγει αυτο που σας καυλωσε για να βγει κυρτη?εγω βλεπω οτι τα δυο τελευταια χρονια μαθηματικα τα γαμησαν ολα.
Συγκρινετε το 4ο του 10 με το περυσινο η το προπερσινο.
Βεβαια τα μαλακιστηρια του οεφε βαζοντας τετοια θεματα δειχνουν πως υποτιθεται διδαχτηκαν στα φροντιστηρια, με αποτελεσμα η επιτροπη να κρινει εσφαλμενα.
Γιατι να μη σκεφτεις αυτο με το ΘΜΤ; Ηταν σε μορφη που παρακινουσε να το χρησιμοποιησεις, εμεις την ειχαμε κανει στο φροντιστηριο και υπηρχε τουλαχιστπν 5-6 φορες ως λυμενο στο βοηθητικο μου αυτη η ιδεα...

Μπορεί κάποιος να λύσει το 2ο και το 3ο θέμα του οεφε 2014 στα μαθηματικά κατεύθυνσης ή έστω να μας πει πως βγαινει περιπου το αποτέλεσμα?

Δεν εχω τα θεματα μπροστα μου, αλλα απο το β αυξημενης δυσκολιας ηταν η ανισοτητα και απο το γ το οριο, απ οτι θυμαμαι. Στο β λες οτι η ελαχιστη αποσταση ειναι αυτη της ευθειας που βρηκες απο την ευθεια η οποια ειναι παραλληλη σε αυτη και εφαπτεται στην παραβολη. Στο γ διαιρεις και πολλαπλασιαζεις με χ+2/x+1 - 1, οποτε φευγει το χ+1 μπροστα απο την g και το λυνεις με ορισμο της παραγωγου. Πρεπει απο την αρχη, δηλαδη, να πονηρευτεις οτι θα το λυσεις με ορισμο παραγωγου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dora_B

Νεοφερμένος

Η Dora_B αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 82 μηνύματα.
οτι εγινε εγινε...μη σκατε για τον οεφε, αποκτησαμε μια ακομη εμπειρια ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
Ρε παιδιά πως μπορείτε εννίαωρα ; Εγώ ένα τετράωρο την εβδομάδα έχω (τα άλλα είναι δίωρα) και φεύγω είτε ζαλισμένος είτε με πονοκέφαλο.Εκτός αυτού μετά από κάποια στιγμή δεν συγκρατώ πράγματα ή δεν ξέρω που πατώ και που βρίσκομαι.Αυτά για το φροντιστήριο το προσωπικό διάβασμα είναι αλλιώς, πηγαίνεις με τους δικούς σου ρυθμούς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
εναντιωνόμαστε στον ΟΕΦΕ μόνο όταν βγάζει προσομοιωτικά θέματα.
Ένα μήνα πριν τις πανελλήνιες το μόνο που κατάφεραν ήταν να μας αγχώσουν.Και εγώ πιστεύω, ότι όλο αυτό το κάνουν για να δείξουν πόσο αναγκαία είναι σήμερα τα φροντιστήρια.
1) Εντάξει, κανένας δεν νομίζω να αμφισβητεί ότι ο σκοπός του ΟΕΦΕ με τις προσομοιώσεις είναι η διαφήμιση του θεσμού των φροντιστηρίων. Όμως, αυτά τα διαγωνίσματα δεν είναι κάτι κακό και σε τελευταία ανάλυση, πιστεύω ότι ωφελούν τον υποψήφιο στο να μετρήσει. κατά κάποιο τρόπο, το επίπεδο της προετοιμασίας του. Εκτός από τα φροντιστήρια, διαγωνίσματα προσομοίωσης γίνονται και σε κάποια σχολεία.
2) Δεκτό και το ότι κάποιες φορές μπορεί τα θέματα του ΟΕΦΕ να είναι τραβηγμένα, όμως αυτό μπορεί να συμβεί και στις πραγματικές εξετάσεις, οπότε δεν είναι κακό ο υποψήφιος να είναι προετοιμασμένος και για το χειρότερο. Το να παραπονιούνται κάποιοι ότι τους αγχώνουν, δεν είναι λόγος να γίνουν πιο απαλά ώστε να δίνουν σε όλους χαρούμενες ελπίδες. Στο κάτω-κάτω, όποιος πιστεύει ότι θα τον "χαλάσουν" δεν είναι υποχρεωμένος να τα δει. Πάντως, η γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να δίνουν οι μαθητές τόσο υπερβολική σημασία στις προσομοιώσεις αυτές, αλλά να τις αντιμετωπίζουν απλά σαν διαγωνίσματα προετοιμασίας τους.
3) Έχουν ειπωθεί πολλά για το πόσο οι προσομοιώσεις αυτές "καίνε" ή όχι θέματα. Άσχετα με το πόσο αυτό ισχύει, το σίγουρο είναι ότι τα θέματα του ΟΕΦΕ, κατά κάποιο τρόπο, επηρεάζουν τα θέματα των πανελληνίων. Έχω στενό συγγενή που ήταν κάποιες χρονιές στην επιτροπή θεμάτων. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, όλα τα μέλη της επιτροπής είχαν μαζί τους και τα διαγωνίσματα του ΟΕΦΕ των τελευταίων χρόνων. Βγάζοντας τα θέματα, έπαιρναν υπόψη τους το να μη βάλουν ή να βάλουν κάτι που "έπεσε" στον ΟΕΦΕ, ώστε να μην δημιουργηθεί η εντύπωση ούτε ότι μιμούνται τον ΟΕΦΕ, αλλά ούτε και ότι "καίγονται" θέματα. Μάλιστα πρόσεχαν πολύ τις διατυπώσεις τους να μη μοιάζουν με αυτές των φροντιστηριακών προσομοιώσεων. (Το ίδιο έκαναν και για τα "ευρέως κυκλοφορούντα" βοηθήματα). Μου έχουν διηγηθεί ότι πριν χρόνια "έπεσε" στις εξετάσεις στα Λατινικά (νομίζω) η ίδια παράγραφος που είχε "πέσει" στον ΟΕΦΕ. Αυτό το τελευταίο μπορεί κάποιος να το δει από δύο εντελώς διαφορετικές οπτικές γωνίες.
4) Το ζήτημα με το "κάψιμο" ή όχι των θεμάτων, θα μπορούσε να εκλείψει αν ο ΟΕΦΕ αντί να βγάζει κοινά θέματα για όλη την Ελλάδα, να τα βγάζει ανά νομό ή πόλη, οπότε αν υπήρχαν 50-60 θέματα σε κάθε μάθημα, δεν θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις εξετάσεις.
5) Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά για την προσπάθειά τους. Τα πέρασα κι εγώ πριν 3 χρόνια και σας καταλαβαίνω.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aladdin

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο aladdin αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 44 ετών και Πτυχιούχος. Έχει γράψει 948 μηνύματα.
Δες και τα επαναληπτικα της εμε, του ουεφε ειναι για πρωινο μπροστα τους! Παιδια παρτε το αποφαση, οποιος θελει να σπουδασει στις μεγαλες σχολες στα μαθηματικα θα στρωθει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Μια ερώτηση (ίσως λίγο χαζή) για το Δ3 του ΟΕΦΕ.Πως γνωρίζουμε ότι το ξ που έχουμε βγάλει από το Rolle είναι μικρότερο από την τιμή στην οποία τείνει το όριο ώστε να αποδείξουμε ότι g(χ)>-2;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vassia3355

Νεοφερμένος

Η Vassia3355 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Βέβαιως και με βοήθησες! Και αρκετά μάλιστα! Σ΄ευχαριστώ πολύ.

Λοιπόν,με βάση οτ μας έχουν πει στο φρο στην ερώτηση "κάτω απο ποιές συνθήκες η Ελλάδα εισήλθε στον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο;" γράφεις μονο την πρώτη παράγραφο και οχι και τον δανεισμό. Ενώ στην ερώτηση π.χ. "Πώς αντιμετώπισε η Ελλάδα τις οικονομικές υποχρεώσεις που δημιούργησε η συμμετοχή της Α' Παγκόσμιο Πόλεμο;" μπορείς να γράψεις την 1η παράγραφο από το σημείο "Όταν με την επέμβαση των Συμμάχων...." και μέτα συνεχίζεις με τη δεύτερη παράγραφο. Όσον αφορά στη σελ.94 τη παράγραφο 2η στο μάθημα με τον Εθνικό Διχασμό έχει να κάνει με τα αίτια του Εθνικού διχασμού και δεν μπορείς να το βάλεις και αυτό γιατί δεν σχετίζεται με το κομμάτι π είπες.

-Μία καλή ερώτηση όμως που συνδυάζει τα δύο κεφάλαια είναι : Ποιές οι οικονομικές και πολιτικές εξελίξεις μετά τις εκλόγες του Νοεμβρίου του 1920; Και απαντάς από σελ.50 παράγραφο 3η και σελ.96 όλο το 4β!Ελπίζω να σε βοήθησα! :)
Φυσικά και με βοήθησες! Και μάλιστα αρκετά!Σ ευχαριστώ πολύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Νομάρχης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νομάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Μια ερώτηση (ίσως λίγο χαζή) για το Δ3 του ΟΕΦΕ.Πως γνωρίζουμε ότι το ξ που έχουμε βγάλει από το Rolle είναι μικρότερο από την τιμή στην οποία τείνει το όριο ώστε να αποδείξουμε ότι g(χ)>-2;

Οταν λες οριο της g στο δυο, εννοειται πως οσα γραφεις ισχυουν ΚΟΝΤΑ στο δυο, οποτε σιγουρα χ μεγαλυτερο του ξ. Επειδη λεει οριο στο δυο πλην, οσα γραφεις ισχυουν κοντα στο δυο ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, οποτε χ μικροτερο του 2.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

notis_19

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Πάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 1,538 μηνύματα.
Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους τους πανελληνιομάχους .. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Καλό μήνα και καλή επιτυχία σε όλους! Λίγο έμεινε...:D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Καλημέρα και καλό μήνα :) Πάμε δυνατά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

glykeria_

Νεοφερμένος

Η glykeria_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 45 μηνύματα.
Καλό μήνα και καλή μας επιτυχία παιδιά! Δώστε τα όλα τώρα...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnys

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Γιάννης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 183 μηνύματα.
Παιδιά δεν πάω φροντιστήριο και προσπαθω να λύσω το 2ο και το 3ο θέμα οεφε στα μαθηματικα και εχω κάποιες απορίες.Για να λύσουμε την ανίσωση στο β2,πρέπει να κάνουμε σχήμα?και αν ναι πως σχεδιάζουμε την παραβολή?Στο β3,για να βρούμε τον γ.τ του w συζυγή τι κάνουμε?Στο θέμα 3ο για να βρούμε την f(x),πρέπει να φτιάξουμε τη σχέση που μας δίνει και να βρούμε την παράγουσα.Πως το κάνουμε?Πολλαπλασιάζουμε με e^-x ? Όποιος μπορεί να με βοηθήσει.Το θέμα 2ο το έχει γράψει ο nikoslarissa στην σελίδα 102 και το θέμα 3ο στην σελίδα 105!
'
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikoslarissa

Δραστήριο μέλος

Ο Νικος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Λάρισα (Λάρισα). Έχει γράψει 669 μηνύματα.
Οταν λες οριο της g στο δυο, εννοειται πως οσα γραφεις ισχυουν ΚΟΝΤΑ στο δυο, οποτε σιγουρα χ μεγαλυτερο του ξ. Επειδη λεει οριο στο δυο πλην, οσα γραφεις ισχυουν κοντα στο δυο ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, οποτε χ μικροτερο του 2.
Ναι το χ είναι μικρότερο του 2 όμως η g είναι αύξουσα στο (ξ,2) και φθίνουσα πριν το ξ.Αν το ξ είναι τόσο κοντά στο 2 ακόμα και από την τιμή που τείνει το όριο τότε η g θα αλλάζει μονοτονία στο (χ,2) οπότε πως ξέρουμε ότι g(x)>-2;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tweetyslvstr

Δραστήριο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 660 μηνύματα.
Ξέρετε πλέον πως είμαι κρητικός και γι'αυτό σε όλους εύχομαι την ακόλουθη μαντινάδα!!
Και φέτος την Πρωτομαγιά
η φύση όλη γιορτάζει
κι εύχομαι όλη σας η ζωή
με άνοιξη να μοιάζει.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!:D

:clapup::clapup::clapup:
ΚΑΙ ΤΟ τραγούδι!!!https://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:
Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top