Πανελλήνιες 2014

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Στην έκθεση με ενοχλεί όταν μου λέει ο καθηγητής μου να μην είμαι τόσο απόλυτη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Στην έκθεση με ενοχλεί όταν μου λέει ο καθηγητής μου να μην είμαι τόσο απόλυτη.
Αυτό ποτέ δεν είναι κακό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
ο πολυμερισμος μονος του δεν μπορει να γεμισει τεταρτο θεμα...τουλαχιστον μεχρι το σημειο που διδασκεται στη Γ οχι!
και επισης τα θεματα βγαινουν ενα διαστημα πριν δωσουμε και αυτοι που τα κανουν διαλεγονται με κληρωση επομενως κανεις δεν ξερει αν θα ειναι καποιος που θα βαλει θεματα σιγουρα επομενως οι φημες ειναι να χαμε να λεγαμε...
1) Φυσικά και μπορεί
2) "και επισης τα θεματα βγαινουν ενα διαστημα πριν δωσουμε και αυτοι που τα κανουν διαλεγονται με κληρωση επομενως κανεις δεν ξερει αν θα ειναι καποιος που θα βαλει θεματα σιγουρα επομενως οι φημες ειναι να χαμε να λεγαμε..." Καταλαβαίνεις ότι αυτή η πρόταση δε βγάζει νόημα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Ο βαθμός στην έκθεση εξαρτάται από τη διάθεση του βαθμολογητή την ώρα που το διορθώνει. Ξύπνησε στραβά; Δεν θα του αρέσει το γραπτό και θα βάλει 14. Έχει καλή διάθεση; Θα βάλει ένα 17. Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό αυτό που λέω, όμως τι άλλο εξηγεί βαθμολογίες όπως 18 από τον πρώτο βαθμολογητή και 14 από τον άλλον; Γιατί τέτοιους βαθμούς είχε πάρει μια φίλη μου, και έχω ακούσει και για άλλα παιδιά που έχουν πάρει επίσης παρόμοια βαθμολογία. Και ένας ακόμα λόγος γιατί η έκθεση δεν είναι έκθεση απόψεων και ιδεών αλλά σκέτη υποκρισία είναι γιατί γράφεις αυτό που θέλει ο βαθμολογητής να ακούσει. Πόσοι από εμάς σε ένα θέμα για την αξία του σχολείου σήμερα θα έγραφαν την αλήθεια,ότι το σύγχρονο σχολείο και ειδικά το λύκειο έχει απαξιωθεί εντελώς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 190013

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Ο βαθμός στην έκθεση εξαρτάται από τη διάθεση του βαθμολογητή την ώρα που το διορθώνει. Ξύπνησε στραβά; Δεν θα του αρέσει το γραπτό και θα βάλει 14. Έχει καλή διάθεση; Θα βάλει ένα 17. Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό αυτό που λέω, όμως τι άλλο εξηγεί βαθμολογίες όπως 18 από τον πρώτο βαθμολογητή και 14 από τον άλλον; Γιατί τέτοιους βαθμούς είχε πάρει μια φίλη μου, και έχω ακούσει και για άλλα παιδιά που έχουν πάρει επίσης παρόμοια βαθμολογία. Και ένας ακόμα λόγος γιατί η έκθεση δεν είναι έκθεση απόψεων και ιδεών αλλά σκέτη υποκρισία είναι γιατί γράφεις αυτό που θέλει ο βαθμολογητής να ακούσει. Πόσοι από εμάς σε ένα θέμα για την αξία του σχολείου σήμερα θα έγραφαν την αλήθεια,ότι το σύγχρονο σχολείο και ειδικά το λύκειο έχει απαξιωθεί εντελώς;

Αυτό ισχύει εν μέρει. Θέλω να πω, όντως το υποκειμενικό της βαθμολόγησης φυσικά υπάρχει, αλλά και οι βαθμολογητές, απ' ότι ξέρω ελέγχονται για αυτά που βάζουν και μάλιστα ιδιαίτερα αυστηρά. Δεν είναι τόσο ελεύθεροι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
τι άλλο εξηγεί βαθμολογίες όπως 18 από τον πρώτο βαθμολογητή και 14 από τον άλλον;
Ότι ο ένας εκ των δύο μπορεί να ναι άσχετος φιλόλογος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,408 μηνύματα.
Ότι ο ένας εκ των δύο μπορεί να ναι άσχετος φιλόλογος;

Οτι είναι υποκειμενικό μάθημα. Μπορεί εμένα να με πείσεις με τα επιχειρήματά σου, και κάποιον άλλο όχι ;) Γι' αυτό τα επιχειρήματά σου πρέπει να είναι εύστοχα και να πείσεις τους πάντες μ' αυτά που γράφεις :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vassia3355

Νεοφερμένος

Η Vassia3355 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Γειά σας παιδιά. Κατ' αρχάς, να ευχηθώ απο καρδιάς σ' όλους(μια εκ των οποίων και γω) μας καλή επιτυχία για τις εξετάσεις, και φυσικά ψυχραιμία και καλή αντοχή μέχρι το Μαίο. Ανακάλυψα το forum πρόσφατα και επείδη είδα, οτι μας απασχολεί το ίδιο θέμα αυτή τη χρονική περίοδο(πανελλήνιες δλδ), ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες 'ανησυχίες' μου, η μάλλον καλύτερα προβληματισμούς μου. Είμαι παλιά απόφοιτη και δυστυχώς δε μπορώ να πηγαίνω φροντιστήριο, οπότε προετοιμάζομαι απο μόνη μου οσο το δυνατόν. Μην έχοντας λοιπόν καμια 'επαφή' με καθηγητές μέσω σχολείου η φροντιστήριου και επειδή δε θυμάμαι και πολλά απ τη τελευταία φορά που έδωσα, ήθελα να σας ρωτήσω απο τις δικές σας εμπειρίες/πληροφορίες αν γνωρίζετε, οσον αφορά, το μάθημα της Έκθεσης, το θέμα της έκθεσης, υπάρχει περίπτωση να είναι εντελώς άλλο σε σχέση με αυτά που μελετώνται στους θεματικούς κυκλούς του σχολικού βιβλίου? Έχω προμηθευτεί όλα τα σχολικά βιβλία και κάνοντας μελέτη με τα ως τώρα θέματα που έχουν μπεί, έχω δεί πως όποιο θέμα έχει μπεί, υπήρχε στους θεματικούς κύκλους. Άλλα είπα να ρωτήσω αν οι καθηγητές σας έχουν πει και τπτ διαφορετικό, γιατι ποτε δε ξέρεις. Θα μου πείτε, είναι κάπως αόριστο αυτό που ρωτάω, αλλά θέλω να πώ, αν και στην Εκθεση είναι γνωστό αν υπάρχει ''περιορισμός'' σ' αυτά τα συγκεκριμένα θέματα του βιβλίου, οπως λχ είναι η Βιολογία γενικής η η ιστορία κατευθύνσης, η αν μπορεί να μπεί και κάποιο θέμα που δε μπορούμε να φανταστούμε τώρα πχ. Επίσης ήθελα να ρωτήσω όσους είναι της Θεωρητικής, σ' οτι έχει να κάνει με τα Αρχαία Κατεύθυνσης, πέρα απο καλό διάβασμα μετάφρασης, εισαγωγής, λεξιλογικών, οσον αφορά τα ερμηνευτικά σχόλια, επείδη αυτα που έχει το βιβλίο είναι ελάχιστα, (φαντάζομαι οτι σε σχολείο/φρ) θα δίνουν αρκετά περισσότερα, μήπως έχετε υπ οψιν σας, αν χρησιμοποιείτε και σεις) κάποιο ''καλό'' και αξιόλογο βοήθημα για αυτό το λόγο. Άλλη μια ερώτηση που ήθελα να κάνω και ζητώ συγνώμη αν σας ζάλισα, έχει να κάνει με την Ιστορία Κατεύθυνσης. Μέσα στην ύλη, 'υποχρεούμαστε' να έχουμε μάθει και τα μπλέ πινακάκια/πηγές που έχει μέσα? Η επίσης πρέπει, αν θυμάμαι καλά, τα όσα λέει, να τα μάθουμε ακριβώς οπώς τα λέει? Για αυτο το μάθημα έχετε καποιο καλό βοήθημα υπ οψιν? Και πάλι ζητώ χίλια συγνώμη αν γίνομαι κουραστική, αλλά είναι απορίες που δε μπορώ να λύσω αλλιώς, παρα μόνο απ όσους συμμερίζονται, γιατι περνούν το ιδιο με μένα αυτη τη στιγμή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Μπορεί εμένα να με πείσεις με τα επιχειρήματά σου, και κάποιον άλλο όχι Γι' αυτό τα επιχειρήματά σου πρέπει να είναι εύστοχα και να πείσεις τους πάντες μ' αυτά που γράφεις
Θεωρώ την άποψή σου λανθασμένη από πολλές πλευρές:
1) Μία έκθεση δεν έχει πάντα ως σκοπό να πείσει.

2) Το διαγώνισμα της έκθεσης δεν περιλαμβάνει μόνο την έκθεση. Π.χ. αν κάποιο χρόνο ζητηθεί η εύρεση συλλογισμού στο κείμενο, οι φιλόλογοι θα πάθουν πανικό, γιατί ελάχιστοι ξέρουν τη θεωρία της λογικής. Ας μη σχολιάσω ζητήματα περίληψης όπου ούτε ο ίδιος ο φιλόλογος καλα-καλα μπορεί να μην καταλάβει καλά το θέμα.

3) Εύστοχα και πειστικά επιχειρήματα δε συνεπάγονται πάντα καλή έκθεση. Δεν μετράει μόνο το περιεχόμενο σε μια έκθεση, αλλά και η δομή και η έκφραση, δηλαδή το πως θα καταφέρεις να καταθέσεις ξεκάθαρα και δομημένα τις απόψεις σου. Δυστυχώς πολλοί φιλόλογοι προσεγγίσουν αυτούς τους τομείς εμπειρικά ("μου ακούγεται καλό, άρα η έκφρασή του εδώ είναι καλή") και όχι επιστημονικά.

4) Καταλαβαίνεις ότι μόνο θεμελιώδη επιχειρήματα καταφέρνουν να πείσουν τους πάντες. Κάθε επιχείρημα έχει και τον αντίλογό του. Άρα εκ των πραγμάτων αυτό που ζητάς από τον μαθητή, να μπορεί να πείθει τους πάντες με αυτα που γράφει, είναι άτοπο.

5**) Με ποιο κριτήριο ένας φιλόλογος κρίνει ένα επιχείρημα ως πειστικό, εύστοχο άρα και πετυχημένο; Ο φιλόλογος να σου θυμήσω πως θεωρείται ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ. Δεν μπορεί να βασίζεται στο "α! μου άρεσε αυτό το επιχείρημα / ναι ναι συμφωνώ" και σε οποιαδήποτε μορφή συναισθηματικής αντιμετώπισης του γραπτού. Προκειμένου ένα επιχείρημα να θεωρηθεί επιτυχημένο και έγκυρο χρειάζεται να αξιολογηθεί τόσο από πλευράς μορφής, όσο και απο πλευράς περιεχομένου. Κι εκεί κρίνεται η ικανότητα του μαθητή: αν μπορεί να φτιάχνει πλήρη ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ επιχειρήματα. Η ικανότητα του φιλολόγου κρίνεται στο αν μπορεί να αξιολογεί κατά πόσο ένα επιχείρημα είναι έγκυρο. Ο άσχετος φιλόλογος είναι αυτός που ΟΥΤΕ ο ίδιος ξέρει τι πάει να πει " συλλογισμός " , "απόδειξη".

6) Για να πείσεις τους πάντες (κι ας είναι αυτό ανέφικτο) πρέπει να κάνεις σίγουρα έκπτωση στη λογική. Όπως και να το κάνουμε, τον ορθολογισμό δεν τον κατέχουν όλοι (άνθρωποι και οι φιλόλογοι ως τέτοιοι). Προκειμένου να τους πείσεις όλους πρέπει να χρησιμοποιήσεις μέσα πιο απτά στο .. " ευρύ κοινό διορθωτών ". Άλλωστε, όπως είχε πει και ο Αριστοτέλης, ακριβώς λόγω της ανικανότητας του μεγαλύτερου μέρους του πλήθους να καταλάβει τη λογική, ο καλύτερος τρόπος πειθούς είναι η επίκληση στο ήθος, που όμως δεν περιλαμβάνει το επιχείρημα.

Σημείωση: Σαφώς υπάρχουν και φιλόλογοι-εξαιρέσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

SonnY

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SonnY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 273 μηνύματα.
Γειά σας παιδιά. Κατ' αρχάς, να ευχηθώ απο καρδιάς σ' όλους(μια εκ των οποίων και γω) μας καλή επιτυχία για τις εξετάσεις, και φυσικά ψυχραιμία και καλή αντοχή μέχρι το Μαίο. Ανακάλυψα το forum πρόσφατα και επείδη είδα, οτι μας απασχολεί το ίδιο θέμα αυτή τη χρονική περίοδο(πανελλήνιες δλδ), ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες 'ανησυχίες' μου, η μάλλον καλύτερα προβληματισμούς μου. Είμαι παλιά απόφοιτη και δυστυχώς δε μπορώ να πηγαίνω φροντιστήριο, οπότε προετοιμάζομαι απο μόνη μου οσο το δυνατόν. Μην έχοντας λοιπόν καμια 'επαφή' με καθηγητές μέσω σχολείου η φροντιστήριου και επειδή δε θυμάμαι και πολλά απ τη τελευταία φορά που έδωσα, ήθελα να σας ρωτήσω απο τις δικές σας εμπειρίες/πληροφορίες αν γνωρίζετε, οσον αφορά, το μάθημα της Έκθεσης, το θέμα της έκθεσης, υπάρχει περίπτωση να είναι εντελώς άλλο σε σχέση με αυτά που μελετώνται στους θεματικούς κυκλούς του σχολικού βιβλίου? Έχω προμηθευτεί όλα τα σχολικά βιβλία και κάνοντας μελέτη με τα ως τώρα θέματα που έχουν μπεί, έχω δεί πως όποιο θέμα έχει μπεί, υπήρχε στους θεματικούς κύκλους. Άλλα είπα να ρωτήσω αν οι καθηγητές σας έχουν πει και τπτ διαφορετικό, γιατι ποτε δε ξέρεις. Θα μου πείτε, είναι κάπως αόριστο αυτό που ρωτάω, αλλά θέλω να πώ, αν και στην Εκθεση είναι γνωστό αν υπάρχει ''περιορισμός'' σ' αυτά τα συγκεκριμένα θέματα του βιβλίου, οπως λχ είναι η Βιολογία γενικής η η ιστορία κατευθύνσης, η αν μπορεί να μπεί και κάποιο θέμα που δε μπορούμε να φανταστούμε τώρα πχ. Επίσης ήθελα να ρωτήσω όσους είναι της Θεωρητικής, σ' οτι έχει να κάνει με τα Αρχαία Κατεύθυνσης, πέρα απο καλό διάβασμα μετάφρασης, εισαγωγής, λεξιλογικών, οσον αφορά τα ερμηνευτικά σχόλια, επείδη αυτα που έχει το βιβλίο είναι ελάχιστα, (φαντάζομαι οτι σε σχολείο/φρ) θα δίνουν αρκετά περισσότερα, μήπως έχετε υπ οψιν σας, αν χρησιμοποιείτε και σεις) κάποιο ''καλό'' και αξιόλογο βοήθημα για αυτό το λόγο. Άλλη μια ερώτηση που ήθελα να κάνω και ζητώ συγνώμη αν σας ζάλισα, έχει να κάνει με την Ιστορία Κατεύθυνσης. Μέσα στην ύλη, 'υποχρεούμαστε' να έχουμε μάθει και τα μπλέ πινακάκια/πηγές που έχει μέσα? Η επίσης πρέπει, αν θυμάμαι καλά, τα όσα λέει, να τα μάθουμε ακριβώς οπώς τα λέει? Για αυτο το μάθημα έχετε καποιο καλό βοήθημα υπ οψιν? Και πάλι ζητώ χίλια συγνώμη αν γίνομαι κουραστική, αλλά είναι απορίες που δε μπορώ να λύσω αλλιώς, παρα μόνο απ όσους συμμερίζονται, γιατι περνούν το ιδιο με μένα αυτη τη στιγμή.

Καλή επιτυχία και σε σένα!
Καλώς ήρθες στον κόσμο των Πανελληνιομάχων. Όπως βλέπεις και από τα ποστς, η έκθεση διαφέρει από τα υπόλοιπα μαθήματα. Δεν ξέρουν όυτε οι ίδιοι τι θα πέσει :P
https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-...nies/69-exetastea-ylh-neoellhnikh-glwssa.html
Αναφέρει:"Ο μαθητής παράγει κείμενο, ενταγμένο σε επικοινωνιακό πλαίσιο, το θέμα του οποίου σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με οικείους θεματικούς κύκλους από τη γλωσσική διδασκαλία."
Απο βοήθημα θα σου συνιστούσα να πάρεις αδερφούς μητσέλους, Ελληνοεκδοτική. Αυτό όμως που έχει σημασία στην έκθεση είναι να διαβάζεις μόνη σου αρθα και δοκίμια ώστε να ενημερωθείς-προβληματιστείς πανω σε διάφορα θέματα, αλλά και να βελτιώσεις το λεξιλόγιό σου.

Οσον αφορά την ιστορία, αυτό που γνωρίζω είναι πως δεν μπορείς να παραλείψεις τίποτα. Για αυτολεξεί παπαγαλία δεν εχω ακούσει κάτι. (Είμαι τεχνολογική)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Muxu Su

Διάσημο μέλος

Η Muxu Su αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 3,019 μηνύματα.
Σταματήστε με την εκθεση αδέρφια και πιάστε τα μαθηματικα. Ο θεός βοηθός!!
View attachment 56170
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,251 μηνύματα.
Γειά σας παιδιά. Κατ' αρχάς, να ευχηθώ απο καρδιάς σ' όλους(μια εκ των οποίων και γω) μας καλή επιτυχία για τις εξετάσεις, και φυσικά ψυχραιμία και καλή αντοχή μέχρι το Μαίο. Ανακάλυψα το forum πρόσφατα και επείδη είδα, οτι μας απασχολεί το ίδιο θέμα αυτή τη χρονική περίοδο(πανελλήνιες δλδ), ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποιες 'ανησυχίες' μου, η μάλλον καλύτερα προβληματισμούς μου. Είμαι παλιά απόφοιτη και δυστυχώς δε μπορώ να πηγαίνω φροντιστήριο, οπότε προετοιμάζομαι απο μόνη μου οσο το δυνατόν. Μην έχοντας λοιπόν καμια 'επαφή' με καθηγητές μέσω σχολείου η φροντιστήριου και επειδή δε θυμάμαι και πολλά απ τη τελευταία φορά που έδωσα, ήθελα να σας ρωτήσω απο τις δικές σας εμπειρίες/πληροφορίες αν γνωρίζετε, οσον αφορά, το μάθημα της Έκθεσης, το θέμα της έκθεσης, υπάρχει περίπτωση να είναι εντελώς άλλο σε σχέση με αυτά που μελετώνται στους θεματικούς κυκλούς του σχολικού βιβλίου? Έχω προμηθευτεί όλα τα σχολικά βιβλία και κάνοντας μελέτη με τα ως τώρα θέματα που έχουν μπεί, έχω δεί πως όποιο θέμα έχει μπεί, υπήρχε στους θεματικούς κύκλους. Άλλα είπα να ρωτήσω αν οι καθηγητές σας έχουν πει και τπτ διαφορετικό, γιατι ποτε δε ξέρεις. Θα μου πείτε, είναι κάπως αόριστο αυτό που ρωτάω, αλλά θέλω να πώ, αν και στην Εκθεση είναι γνωστό αν υπάρχει ''περιορισμός'' σ' αυτά τα συγκεκριμένα θέματα του βιβλίου, οπως λχ είναι η Βιολογία γενικής η η ιστορία κατευθύνσης, η αν μπορεί να μπεί και κάποιο θέμα που δε μπορούμε να φανταστούμε τώρα πχ.
Επίσης ήθελα να ρωτήσω όσους είναι της Θεωρητικής, σ' οτι έχει να κάνει με τα Αρχαία Κατεύθυνσης, πέρα απο καλό διάβασμα μετάφρασης, εισαγωγής, λεξιλογικών, οσον αφορά τα ερμηνευτικά σχόλια, επείδη αυτα που έχει το βιβλίο είναι ελάχιστα, (φαντάζομαι οτι σε σχολείο/φρ) θα δίνουν αρκετά περισσότερα, μήπως έχετε υπ οψιν σας, αν χρησιμοποιείτε και σεις) κάποιο ''καλό'' και αξιόλογο βοήθημα για αυτό το λόγο. Άλλη μια ερώτηση που ήθελα να κάνω και ζητώ συγνώμη αν σας ζάλισα, έχει να κάνει με την Ιστορία Κατεύθυνσης. Μέσα στην ύλη, 'υποχρεούμαστε' να έχουμε μάθει και τα μπλέ πινακάκια/πηγές που έχει μέσα? Η επίσης πρέπει, αν θυμάμαι καλά, τα όσα λέει, να τα μάθουμε ακριβώς οπώς τα λέει? Για αυτο το μάθημα έχετε καποιο καλό βοήθημα υπ οψιν? Και πάλι ζητώ χίλια συγνώμη αν γίνομαι κουραστική, αλλά είναι απορίες που δε μπορώ να λύσω αλλιώς, παρα μόνο απ όσους συμμερίζονται, γιατι περνούν το ιδιο με μένα αυτη τη στιγμή.
Καλησπέρα!
Σε ό,τι αφορά την έκθεση, απάντησε ο Sonny πίσω. Εξάλλου, σε γενικές γραμμές οι θεματικοί κύκλοι καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Στα αρχαία κατεύθυνσης επιβάλλεται να έχεις κάποιο βοήθημα για τα ερμηνευτικά, καθώς τα του βιβλίου είναι ελάχιστα και δεν επαρκούν. Θα πρότεινα τα 2 βιβλία των εκδόσεων "Ελληνοεκδοτική". Αυτά είχα και είναι πολύ καλά. Σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να μπαίνεις και στο study4exams. Έχει πολύ καλές σημειώσεις. Την ιστορία κατεύθυνσης προσωπικά τη μάθαινα αυτολεξεί για να νιώθω εγώ ασφαλής. Ωστόσο, εάν δεν τα γράψεις ακριβώς όπως στο βιβλίο, αλλά αποδώσεις ακριβώς το νόημα του βιβλίου, δεν θα σου κόψουν (εκτός εάν πέσεις σε περίεργο βαθμολογητή). Τα παραθέματα του βιβλίου δεν τα μαθαίνεις, απλώς ενίοτε τα βάζουν ως πρώτη πηγή. Βοήθημα δεν είχα και πιστεύω ότι δεν χρειάζεται. Οι πηγές δεν είναι δύσκολο να αναλυθούν. Ελπίζω να σε βοήθησα.
https://www.study4exams.gr/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Εμάς ο καθηγητής μάς λέει "πριν επικαλεστεις τον θεό,επικαλέσου το ΘΜΤ"!
Έλα μωρέ,ωραία είναι τα μαθηματικούλια :P Σήμερα έγραφα σ'όλο το κεφάλαιο των παραγώγων... Την επόμενη Κυριακή γράφω φυσική... φαντάζομαι ήδη το αποτέλεσμα :cry_x: :bye: οπότε πάω να διαβάσω στερεό,μήπως σώσω λίγο την κατάσταση...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Guest 699855

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Πότε κλείνει το λύκειο για εξετάσεις;

Αν πάρουμε παράδειγμα από τις προηγούμενες χρονιές , τα μαθήματα σταματούν 2-3 μέρες πριν την έναρξη των πανελληνίων. Μάλλον για τις 22/5 το βλέπω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nenoula

Δραστήριο μέλος

Η Ελένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 540 μηνύματα.
Αν πάρουμε παράδειγμα από τις προηγούμενες χρονιές , τα μαθήματα σταματούν 2-3 μέρες πριν την έναρξη των πανελληνίων. Μάλλον για τις 22/5 το βλέπω.
Εμάς μας είπαν οτ τα σχολεία π δεν έκαναν κατάληψη θα τελειώσουν γύρω στις 13 Μαϊου και όσοι έκαναν στις 22...:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KeepDreaming!

Δραστήριο μέλος

Η KeepDreaming! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 634 μηνύματα.
Καλή φάση!Αν γίνει έτσι θα έχουμε αρκετές μερούλες.Και πρώτο μάθημα έκθεση...Αντε να βγει το πρόγραμμα των εξετάσεων!Με έχει φάει η περιέργεια!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Εμάς μας είπαν οτ τα σχολεία π δεν έκαναν κατάληψη θα τελειώσουν γύρω στις 13 Μαϊου και όσοι έκαναν στις 22...:hmm:

Μακάρι να είναι έτσι,αλλά δεν είναι πολύ νωρίς;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vassia3355

Νεοφερμένος

Η Vassia3355 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 6 μηνύματα.
Καλή επιτυχία και σε σένα!
Καλώς ήρθες στον κόσμο των Πανελληνιομάχων. Όπως βλέπεις και από τα ποστς, η έκθεση διαφέρει από τα υπόλοιπα μαθήματα. Δεν ξέρουν όυτε οι ίδιοι τι θα πέσει :P
https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-...nies/69-exetastea-ylh-neoellhnikh-glwssa.html
Αναφέρει:"Ο μαθητής παράγει κείμενο, ενταγμένο σε επικοινωνιακό πλαίσιο, το θέμα του οποίου σχετίζεται άμεσα ή έμμεσα με οικείους θεματικούς κύκλους από τη γλωσσική διδασκαλία."
Απο βοήθημα θα σου συνιστούσα να πάρεις αδερφούς μητσέλους, Ελληνοεκδοτική. Αυτό όμως που έχει σημασία στην έκθεση είναι να διαβάζεις μόνη σου αρθα και δοκίμια ώστε να ενημερωθείς-προβληματιστείς πανω σε διάφορα θέματα, αλλά και να βελτιώσεις το λεξιλόγιό σου.

Οσον αφορά την ιστορία, αυτό που γνωρίζω είναι πως δεν μπορείς να παραλείψεις τίποτα. Για αυτολεξεί παπαγαλία δεν εχω ακούσει κάτι. (Είμαι τεχνολογική)
Σ' ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. Να 'σαι καλά!!

Καλησπέρα!
Σε ό,τι αφορά την έκθεση, απάντησε ο Sonny πίσω. Εξάλλου, σε γενικές γραμμές οι θεματικοί κύκλοι καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων. Στα αρχαία κατεύθυνσης επιβάλλεται να έχεις κάποιο βοήθημα για τα ερμηνευτικά, καθώς τα του βιβλίου είναι ελάχιστα και δεν επαρκούν. Θα πρότεινα τα 2 βιβλία των εκδόσεων "Ελληνοεκδοτική". Αυτά είχα και είναι πολύ καλά. Σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να μπαίνεις και στο study4exams. Έχει πολύ καλές σημειώσεις. Την ιστορία κατεύθυνσης προσωπικά τη μάθαινα αυτολεξεί για να νιώθω εγώ ασφαλής. Ωστόσο, εάν δεν τα γράψεις ακριβώς όπως στο βιβλίο, αλλά αποδώσεις ακριβώς το νόημα του βιβλίου, δεν θα σου κόψουν (εκτός εάν πέσεις σε περίεργο βαθμολογητή). Τα παραθέματα του βιβλίου δεν τα μαθαίνεις, απλώς ενίοτε τα βάζουν ως πρώτη πηγή. Βοήθημα δεν είχα και πιστεύω ότι δεν χρειάζεται. Οι πηγές δεν είναι δύσκολο να αναλυθούν. Ελπίζω να σε βοήθησα.
Και φυσικά βοήθησες αρκετά, σ' ευχαριστώ πολύ! Για τα βοηθήματα Αρχαίων, εννοείς μήπως αυτά του Σπύρου Φλώρου απο Ελληνοεκδοτική? Ένα για Πλάτωνα που έχει βγάλει και ένα για Αριστοτέλη? Το ρωταώ, γιατι στο σαιτ της εταιρείας είδα κ αλλό ένα, καποιας Ελένης Αναστασιάδου μονο για το Πλάτωνα βέβαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Nenoula

Δραστήριο μέλος

Η Ελένη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 540 μηνύματα.
Μακάρι να είναι έτσι,αλλά δεν είναι πολύ νωρίς;
Και μένα νωρίς μου φάνηκε αλλά κανονικά λένε ότι τότε τελειώνει το σχολικό έτος...:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!


Και φυσικά βοήθησες αρκετά, σ' ευχαριστώ πολύ! Για τα βοηθήματα Αρχαίων, εννοείς μήπως αυτά του Σπύρου Φλώρου απο Ελληνοεκδοτική? Ένα για Πλάτωνα που έχει βγάλει και ένα για Αριστοτέλη? Το ρωταώ, γιατι στο σαιτ της εταιρείας είδα κ αλλό ένα, καποιας Ελένης Αναστασιάδου μονο για το Πλάτωνα βέβαια.


Νομίζω αυτό εννοεί.
Εγώ Μεταίχμιο έχω αλλά είχε πέσει στα χέρια μου του Αριστοτέλη από την Ελληνοεκδοτική του Σ.Φλώρου και ήταν αρκετά καλό από θέμα σχολίων. Τα αποδίδει με συνοχή και σχολιάζει κάθε φράση του κειμένου.Αφού διαβάζεις μόνη σου το συγκεκριμένο θα σε βοηθήσει να τα κατανοείς καλύτερα .
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top