Πανελλήνιες 2014

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

VickyLedger

Νεοφερμένος

Η VickyLedger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Παιδιά, εσείς, μαθητές και απόφοιτοι, πόσες παραγράφους σας είπαν να γράφετε για κάθε ερώτημα της έκθεσης; Στο σχολείο μου είπαν 2 με 2 ιδέες η καθεμία, ενώ στο φροντιστήριο 3 με μία ιδέα η καθεμία! Εσείς τι γνωρίζετε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Παιδιά, εσείς, μαθητές και απόφοιτοι, πόσες παραγράφους σας είπαν να γράφετε για κάθε ερώτημα της έκθεσης; Στο σχολείο μου είπαν 2 με 2 ιδέες η καθεμία, ενώ στο φροντιστήριο 3 με μία ιδέα η καθεμία! Εσείς τι γνωρίζετε;
Εμάς μας είχαν πει εκτός από πρόλογο και επίλογο να κάνουμε 3 παραγράφους για το κάθε ερώτημα από δύο ιδέες η κάθε μία. Κάπως έτσι..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Βλα

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Βλαδίμηρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,637 μηνύματα.
Εγώ πάντως σε κάθε έκθεση είχα σταθερά 6 παραγράφους.
1 πρόλογο, 4 κυρίως θέμα, 1 επίλογο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

hliass_1989

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο hliass_1989 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 134 μηνύματα.
την παλευετε ή αρχισε η κοιλια?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
Άρχισε η κοιλιά. Συμβουλές για να ανέβουμε;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VickyLedger

Νεοφερμένος

Η VickyLedger αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Εγώ πάντως σε κάθε έκθεση είχα σταθερά 6 παραγράφους.
1 πρόλογο, 4 κυρίως θέμα, 1 επίλογο.

δηλαδή σε κάθε παράγραφο 2 ιδέες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SuperSquirrel

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η SuperSquirrel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 207 μηνύματα.
Παιδιά, εσείς, μαθητές και απόφοιτοι, πόσες παραγράφους σας είπαν να γράφετε για κάθε ερώτημα της έκθεσης; Στο σχολείο μου είπαν 2 με 2 ιδέες η καθεμία, ενώ στο φροντιστήριο 3 με μία ιδέα η καθεμία! Εσείς τι γνωρίζετε;

εγω κανω 8 => 6 παραγραφους για τα ζητουμενα και 2 προλογο-επιλογο


αλλιως δεν μου βγαινουν οι λεξεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cupid

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Cupid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 321 μηνύματα.
Παιδιά σας εύχομαι καλή επιτυχία και καλό κουράγιο... Οι μήνες που μένουν μέχρι τις Πανελλαδικές θα είναι καθοριστικοί αλλά να θυμάστε ότι οι πανελλήνιες δεν κρίνουν τη ζωή σας.
Απλά θέλω να συμβουλέυσω όλα τα παιδιά της θεωρητικής να ακολουθήσουν τις σχολές του 1ου πεδίου και μόνο, άντε και παραϊατρικά και οικονομικές σχολές. Εγώ μαθητής της θεωρητικής έκανα το λάθος να πάω σε σχολή Πληροφορικής και όπως καταλαβαίνετε είναι μπαστούνια. Ειδικά η Φυσική και ο Προγραμματισμός. Και δυστυχώς οι καθηγητές της σχολής θεωρούν δεδομένο ότι όλοι οι μαθητές ήταν Τεχνολογική (ακόμα και οι θετικοί τα βρίσκουν σκούρα) και δεν βοηθάνε καθόλου. Γι αυτό προσέξτε το Μηχανογραφικό σας (καλύτερα που σας το λέω απο νωρίς)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φρεντος

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,181 μηνύματα.
. Και δυστυχώς οι καθηγητές της σχολής θεωρούν δεδομένο ότι όλοι οι μαθητές ήταν Τεχνολογική (ακόμα και οι θετικοί τα βρίσκουν σκούρα) και δεν βοηθάνε καθόλου. Γι αυτό προσέξτε το Μηχανογραφικό σας (καλύτερα που σας το λέω απο νωρίς)
Γιατι πηγες πληροφορικη απο θεωρητικη ρε φιλε;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cupid

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Cupid αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 321 μηνύματα.
Γιατι πηγες πληροφορικη απο θεωρητικη ρε φιλε;;
Καθαρα για λογους επαγγελματικης αποκαταστασης... Και η πληροφορικη με ενδιεφερε παντοτε απλα δεν αντεχω τη Φυσικη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alan

Δραστήριο μέλος

Ο Alan αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 696 μηνύματα.
Αν δεν κάνω λάθος,απ'ότι μου έχουν πει δηλαδή από μεγαλύτερα έτη μιας κι ακόμα δεν ξεκίνησα,στο τμήμα μας στο μάθημα του προγραμματισμού γίνονται ειδικά φροντιστήρια για όσους δεν ήταν τεχνολογική.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μarias

Νεοφερμένος

Η Μarias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Εγω αγχώνομαι για τους βαθμούς του σχολείου,γιατι η καθηγήτρια που εχουμε στα αρχαία ειναι πολυ ειρων και μ αγχωνει,με συνέπεια να μην γραφω. Αλλα ποτε δεν ξερεις τι θα γράψεις στο τελος μπορει και 10,μπορει και 20 ειναι σε μεγάλο βαθμό και θεμα τύχης :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Εμάς στο σχολείο μας βοηθάνε πάρα πολύ στην κατεύθυνση...Βέβαια δε θα βάλουν σε όλους καλούς βαθμούς αλλά δε νομίζω να είναι και πολύ χαμηλοί οι βαθμοί.Ούτε μας ειρωνεύονται ιδιαίτερα.Μόνο αυτούς που δε διαβάζουν και είναι ανίδεοι.
Ούτε σχετικά με τη βαθμολογία των μαθημάτων γενικής παιδείας αγχώνομαι.Απλά θέλουν να δείχνουμε ενδιαφέρον και να προσέχουμε τουλάχιστον στο μάθημα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μarias

Νεοφερμένος

Η Μarias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Γενικα και εμάς μας βοηθάνε εκτός απο αυτήν στα αρχαία,η οποία βάζει βαθμούς αλλα μέσα σην ταξη ειναι απαράδεκτη δηλ σ αναγκάζει να κανεις και φροντιστηριο,αλλα εγω φοβάμαι οτι ποτε δεν ξερεις τι θα γράψεις. Ακομα και 19 να σου βάλουν που ειναι τέλειος βαθμός,δεν ξερεις αν θα πας να γράψεις 18 ή περισσότερο οπότε σε ρίχνει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Γενικα και εμάς μας βοηθάνε εκτός απο αυτήν στα αρχαία,η οποία βάζει βαθμούς αλλα μέσα σην ταξη ειναι απαράδεκτη δηλ σ αναγκάζει να κανεις και φροντιστηριο,αλλα εγω φοβάμαι οτι ποτε δεν ξερεις τι θα γράψεις. Ακομα και 19 να σου βάλουν που ειναι τέλειος βαθμός,δεν ξερεις αν θα πας να γράψεις 18 ή περισσότερο οπότε σε ρίχνει.
Γι' αυτό πρέπει να έχεις και μια Α παρουσία στη τάξη.Τώρα αν είναι ιδιότροπη η καθηγήτρια και σου βάλει βαθμό που δεν αξίζεις και σε αδικήσει τότε να κάνεις παράπονα.Αλλά δε νομίζω το 19 να σε ρίχνει σαν βαθμός.Εξάλλου ο προφορικός βαθμός αν έχει μεγάλη απόκλιση από τον γραπτό αλλάζει και μπορεί να σε ρίξει μέχρι 0,6 νομίζω αν είναι χαμηλότερος ή να σε ανεβάσει αντίστοιχα.Οπότε δε χρειάζεται να έχεις άγχος.Τον κυρίαρχο ρόλο τον έχουν τα γραπτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μarias

Νεοφερμένος

Η Μarias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Ε ναι προφανως και χρειαζεται η παρουσία και τον παίζουν τα γραπτά . Εγω απο οτι καταλαβα σε ρίχνουν ή σε ανεβάζουν 2 μονάδες ανάλογα με το ποσο εγραψες. Αλλα δεν ειναι άδικο να γράψεις στο τελος στα αρχαία το βασικότερο μαθημα,18 και να είχες 19 στο τετράμηνο και να σε ρίξει αυτο; Αυτο ειναι το πρόβλημα μου
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
μονο εγω φοβαμαι τα μαθηματικα κατευθυνσης;;; δυσκολευομαι στις δυσκολες ασκησεις και ειναι και βαρυτητας στο πεδιο που θελω... :( :(
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Emilouko

Περιβόητο μέλος

Η Γιούκου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 27 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 5,143 μηνύματα.
Ε ναι προφανως και χρειαζεται η παρουσία και τον παίζουν τα γραπτά . Εγω απο οτι καταλαβα σε ρίχνουν ή σε ανεβάζουν 2 μονάδες ανάλογα με το ποσο εγραψες. Αλλα δεν ειναι άδικο να γράψεις στο τελος στα αρχαία το βασικότερο μαθημα,18 και να είχες 19 στο τετράμηνο και να σε ρίξει αυτο; Αυτο ειναι το πρόβλημα μου
Μα δεν είναι έτσι.Αν γράψεις 18 στο τέλος και στα τετράμηνα έχεις 19 στο ανεβάζει.Δε θυμάμαι ακριβώς πόσο.

Δες εδώ https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-...anelladikes-ypologismos-baymou-prosbashs.html

Αν σου έχουν π.χ 15 θα μειωθεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Μarias

Νεοφερμένος

Η Μarias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8 μηνύματα.
Το συζητήσαμε μέσα στην ταξη βάζοντας για παράδειγμα τους ίδιους βαθμούς και μας είπαν οτι σε ρίχνει,οχι πολυ αλλα και παλι σε ρίχνει. Μου φαίνεται γενικα πολυ μπερδεμένο αυτο το σύστημα με τους βαθμούς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

KeepDreaming!

Δραστήριο μέλος

Η KeepDreaming! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 634 μηνύματα.
μονο εγω φοβαμαι τα μαθηματικα κατευθυνσης;;; δυσκολευομαι στις δυσκολες ασκησεις και ειναι και βαρυτητας στο πεδιο που θελω... :( :(

Όχι,δεν είσαι ο μόνος...Το κακό με τα μαθηματικά κατεύθυνσης είναι οτι μπορεί να είσαι καλά διαβασμένος και να σου βάλουν θέματα-τέρατα και να γράψεις μόνο τις 5 μονάδες της θεωρίας!Παρ'όλα αυτά νομίζω οτι είναι νωρίς ακόμα για να απογοητευόμαστε.Όταν τελειώσουμε την ύλη και αρχίσουμε επαναλήψεις θα τα δούμε με άλλο μάτι.Πιο ώριμα! ;) Κι εγώ πρέπει να γράψω οπωσδήποτε καλά μαθηματικά αλλά συχνά απογοητελυομαι!Μετά σκέφτομαι οτι αν δεν γράψω εγώ καλά,δε θα γράψουν κ οι άλλοι..οπότε είναι μια παρηγοριά!Αυτό να σκέφτεσαι κι εσυ κάθε φορά που απογοητεύεσαι! :vroum:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top