Πανελλήνιες 2013

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Μετα απο αυτο το μηνυμα νομιζω οτι τα εχω δει ολα πλεον στο αι σκουλ.

:boxing::vava:
ξέρεις πόσες φορές το έχω πει αυτό??
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν ειναι αλήθεια οι διαρροές ... εχω ακουσει(αρα αυτο που θα αναφερω δεν ειναι σιγουρο) οτι η επιτροπη το βραδυ παραμονη των εξετασεων κλεινεται στην αιθουσα για να βγαλει τα θεματα και δε βγαινει μεχρι αυριο το πρωι οταν αυτα στελνονται.

και τα μέλη της επιτροπής φίλους/παιδιά και λοιπούς συγγενείς δεν έχουν για να ενημερώσουν ΑΠΟ ΠΡΙΝ; πριν πάνε να βάλουν τα θέματα να πουν εκεί ''διάβασε αυτό κι αυτό'' ...όποτε θέλουν μπορούν να μιλήσουν και να κατατοπίσουν όποιον θέλουν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

christosxanthi

Δραστήριο μέλος

Ο christosxanthi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 456 μηνύματα.
και τα μέλη της επιτροπής φίλους/παιδιά και λοιπούς συγγενείς δεν έχουν για να ενημερώσουν ΑΠΟ ΠΡΙΝ; πριν πάνε να βάλουν τα θέματα να πουν εκεί ''διάβασε αυτό κι αυτό'' ...όποτε θέλουν μπορούν να μιλήσουν και να κατατοπίσουν όποιον θέλουν...
υπάρχουν περισσότερα από ένα μέλη στην επιτροπή ....Κλείνονται όπως προαναφέρθηκε σε ένα δωμάτιο μέχρι να διεξαχθουν οι εξετάσει. Αν δεν κάνω μεγάλο λάθος, προτείνουν κάποια θέματα και τα ΄΄ μαγειρευουν'' ωστε να προκύψει ένας συνδυασμός ( σε φυσική- μαθηματικα-χημεια-βιολογια τουλάχιστον)... και μετα γίνεται κλήρωση για το ποια θέματα θα πέσουν τελικά... Άρα, ακόμα και να έχεις μέλος μέσα στην επιτροπή, εφόσον δεν μπορεί να σου πει τα θέματα αφου επιλεχθουν, πιο πριν μπορει να σου πει τι θα προτεινει ο ίδιος, αλλα ως εκει.. Δηλαδη, μπορει να εξοικονομησεις λιγοστα μορια.
Btw, τέτοιες θεωρίες περί διαρροών κτλ ήταν δημιουργήματα ανέκαθεν κακών μαθητών ή παιδιων που δεν το είχανε σε ασκήσεις κτλ.... Οπότε μην αναλίσκεστε σε τέτοια παιχνίδια ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

~Lös~

Πολύ δραστήριο μέλος

Η ~Lös~ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,706 μηνύματα.
υπάρχουν περισσότερα από ένα μέλη στην επιτροπή ....Κλείνονται όπως προαναφέρθηκε σε ένα δωμάτιο μέχρι να διεξαχθουν οι εξετάσει. Αν δεν κάνω μεγάλο λάθος, προτείνουν κάποια θέματα και τα ΄΄ μαγειρευουν'' ωστε να προκύψει ένας συνδυασμός ( σε φυσική- μαθηματικα-χημεια-βιολογια τουλάχιστον)... και μετα γίνεται κλήρωση για το ποια θέματα θα πέσουν τελικά... Άρα, ακόμα και να έχεις μέλος μέσα στην επιτροπή, εφόσον δεν μπορεί να σου πει τα θέματα αφου επιλεχθουν, πιο πριν μπορει να σου πει τι θα προτεινει ο ίδιος, αλλα ως εκει.. Δηλαδη, μπορει να εξοικονομησεις λιγοστα μορια.
Btw, τέτοιες θεωρίες περί διαρροών κτλ ήταν δημιουργήματα ανέκαθεν κακών μαθητών ή παιδιων που δεν το είχανε σε ασκήσεις κτλ.... Οπότε μην αναλίσκεστε σε τέτοια παιχνίδια ;)
καλά,άντε για τεχνολογικη-θετικη καθισταται λιγο πιο περιπλοκο-δυσκολο,αν και,πανω κατω ξερουν τι παιζεται και τι ειναι αναμενομενο...θεωρητική είναι ΠΟΛΥ πιο εύκολο να προσδιορίσουν...
αλλιως πώς κάποια φροντιστήρια έχουνε θέματα,όπως και ιδιωτικά σχολεία;;;
Όχι,δεν τα λένε μόνον κακοί μαθητές αυτά. Έχουν ακουστεί από παντού... Έλα τώρα,στην Ελλάδα είμαστε...
δε θέλει πολλή σκέψη...
προσωπικα δε με πολυνοιαζει αν ηξεραν αλλοι τα θεματα απο πριν,εγω ειχα διαβασει ετσι κι αλλιως,οπως και ολοι οσοι εβλεπαν σοβαρα τις πανελληνιες...αλλα να μην εχανα και χρονο με αυτα που δε θα πεφτανε,καταλαβες; εκει κολλαω :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

steffie__se

Νεοφερμένος

Η steffie__se αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 30 μηνύματα.
Δεν ξέρω νιώθω ότι έκανα λάθος επιλογή...ΈΠΡΕΠΕ να πάω ε.παλ..βλέπεις τότε οι καθηγητές μας έλεγαν,α εσύ έχεις 16 θα πας γενικό.αν είναι δυνατόν.Πάντως έχω πάρει την απόφασή μου να μην πάρω απολυτήριο για να πάω ε.παλ και να χάσω 2 χρόνια.Δεν βρίσκω άλλη λύση.
Αν πας επαλ να ξερεις εχεις την δυνατοτητα να περάσεις και πάλι σε ΑΕΙ δίνοντας από ΟΜΑΔΑ Β'. Εγώ έτσι έδωσα και φέτος και πέρσι. Δίνεις Ίδια μαθηματικά κατεύθυνσης, φυσική κατεύθυνσης, γλώσσα και μάθημα επιλογής που μπορεί να είναι ένα απο τα μαθηματικα γενικης,ιστορια, βιολογια κατευθυνσης, βιολογια γενικης. Πάντως θέλω να σου πω λίγο την δικια μου ιστορια.
Εγω μεχρι την πρωτη γυμνασιου ήμουν απο τις καλυτερες μαθητριες στην ταξη. Στην δευτερα γυμνασιου λογο προσωπικων προβληματων σταματησα να παρακολουθω πολυ τα μαθηματα και υστερα απο 3η γυμνασιου λογω των κενων που ειχα και λογω του οτι οι περισσοτεροι πηγαιναν φροντιστηριο πλεον(εγω δεν συμφωνουσα να παω φροντιστηριο ουτε μας περισσευαν και τα χρηματα) και οι καθηγητες δεν φροντιζαν και τοσο πολυ να εξηγησουν το μαθημα εφτασα 1η λυκειου με βαθμους γυρω στο 12 και να νιωθω οτι δεν ξερω τιποτα απο μαθηματικα και φυσικη. Η θεωρητικη δεν μου αρεσε και μαθηματικα και φυσικη με ειχαν κανει να πιστευω απο το σχολειο οτι δεν μπορω να τα καταφερω. Ετσι πηγα επαλ εχοντας και στο νου μου πως ααααν κατσω να δαβασω μπορω να δωσω και για ΑΕΙ χωρις βεβαια να το πολυ πιστευω. Ελα ομως που επειδη στο επαλ το επιπεδο της ταξης ειναι χαμηλοτερο οι καθηγητες ξεκινησαν να εξηγουν τα παντα απο την αρχη και να φροντιζουν να τα καταλαβαινουμε και ετσι πολυ γρηγορα καταφερα να λυνω ασκησεις του γενικου λυκειου πολυ ευκολα. Στην 3η λυκειου αποφασισα να δωσω απο ομαδα Β αν και χρειαστηκε να μετακομισω Αθηνα και να πηγαινω καθε μερα σχολειο απο Γαλατσι στον Υμηττο επειδη δεν δημιουργηθηκαν τμηματα εκει που εμενα.
Συνοψιζοντας, μαθηματικα απο το απολυτο μηδεν ξεκινησα να ασχολουμε στη δευτερα λυκειου και φυσικη μονο στην τριτη λυκειου. Καταφερα να περασω με γενικο βαθμο προσβασης 18,5 βιολογια Αθηνας.
Η ιδια σχεδον ιστορια και του φιλου μου με την διαφορα οτι αυτος δεν ειχε διαβασει ποτε στην ζωη του απλα παντοτε του αρεσαν τα μαθηματικα και εδωσε και αυτος απο επαλ ομαδα Β ΧΩΡΙΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ και εγραψε 17600 μορια. Περασε μηχανολογων και αεροναυπηγων πατρας ενω κανεις δεν το περιμενε. Αυτον τον βοηθησαν πολυ ο μαθηματικος και η φιλολογος απο το σχολειο χωρις καποιο ανταλαγμα!

Τελος παντων εκει που θελω να καταληξω ειναι να μην κρινεις τις επιδοσεις σου απο το επιπεδο των παιδιων του φροντιστηριου και του μαθηματος που γινεται στο σχολειο. Αν δεν καταλαβαινεις το μαθημα στο σχολειο ειναι απλα επειδη οι καθηγητες το κανουν με δεδομενο οτι τα παιδια το χουν κανει ηδη στο φροντιστήριο και δεν δινουν πολυ σημασια.
Αν ομως τελικα πας επαλ εγω σου λεω να το σκεφτεις σοβαρα να δωσεις απο ομαδα Β και να ζητησεις βοηθεια απο καποιον καθηγητη του σχολειου για την φυσικη και τα μαθηματικα. Επισης, επειδη το τμημα της ομαδας Β θα αποτελειται το πολυ απο 5-6 παιδια, το μαθημα για τα μαθηματα του γενικου λύκειου θα ειναι φροντιστηριακο. Επιπλεον θα εχεις το πλεονεκτημα 2 σχετικα πιο ευκολων μαθηματων (της ειδικοτηας) απο την αποψη οτι στο επαλ διδασκονται πιο διεξοδικα και σε περισσορες ωρες την εβδομαδα και ο τροπος εξετασης τους στις πανελληνιες δεν ειναι τοσο αυστηρος οπως στα αντιστοιχα του γενικου.

Οτι και να κανεις τελικα, αν δεν πας φροντιστηριο ζητα (αν οχι απαιτησε) την βοηθεια των καθηγητων του σχολειου. Δουλεια τους ειναι να σε βοηθησουν και αν δουν οτι προσπαθεις θα ειναι προθυμοι να το κανουν. Μην τα παρατας και το σημαντικοτερο μην βαζεις ορια στη μεγιστη αποδοση σου! Αυτο ειναι που θα σε ριξει στην τελικη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Foivoss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Foivoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 170 μηνύματα.
ναι ξεραμε και απο χθες στην ελλαδα τι ειναι αξιοκρατια για να το εφαρμοσουμε και στις πανελλαδικες!!! καλα νομιζω οτι η αδικια με τα μαθ γεν ειναι προφανης οποτε θα την αφησω ασχολιαστη..
εγω θα προτιμησω να θιξω ενα αλλο θεμα...
για ποια δικαιοσυνη αξιοκρατια και αντικειμενικοτητα στον τροπο εξετασης μιλαμε οταν διαρρεουν καθε χρονο τα θεματα σε μεγαλα φροντιστηρια της αθηνας και σε μεγαλα ιδιωτικα σχολεια πανελλαδικης φημης?? εχω φιλη απο πασιγνωστο φροντ της αθηνας που το βραδυ πριν της εκθεσης πηρε μηνυμα στο κινητο της το θεμα "οικολογια"..θα μου πεις τι θα σου κανει ενα βραδυ...οκ στην εκθεση μπορει και τιποτα...στα μαθηματικα κατευθυνσης ομως??? επισης απο φιλο μου που πηγαινει σε γνωστο ιδιωτικο σχολειο της θεσσαλονικης ειχε μαθει την προηγουμενη μερα το Β3 (αυτος και αλλα ομολογουμενως πολυ καλα "χαρτια" της θετικης...φυσικα δεν ειναι για ολους οι πληροφοριες...) με αποτελεσμα να εμφανιστους 6 εκατοσταρια στο ιδιο τμημα... ακομα και τυχαιο να μου πειτε.. δεν νομιζω να διαφωνειτε στο γεγονος οτι ενα φροντιστηριο οπως με 20 παραρτηματα μονο σε αθηνα δεν το συμφερει να αγορασει καποιο θεμα! τα χρυσα φροντιστηρια με καθηγητες της επιτροπης ειναι νομιζω γεγονος και να μην ξεχναμε και τα ιδιωτικα σχολεια που κανουν 8 και 9 ωρες μαθημαματικα κατευθυνσης αφου δεν κανουν καθολου μαθηματα γενικης παιδεια οπως κοινωνιολογια, αρχαια κλπ κλπ...
ωραιο και εφησυχαστικο το παραμυθακι με την αξιοκρατια αλλα το μονο που καταφερνουμε με το να συντηρουμε ενα τοσο ψυχοκτονο συστημα εισαγωγης στην τριτοβαθμια εκπαιδευσης μας κατατασσει σε διανοητικο επιπεδο μογγολου και πολυ λεω!!
ειναι αδιανοητο παιδια να εξουθενωνονται σωματικα και ψυχικα, να υποφερουν απο κρισεις πανικου, να γινονται στυγνοι ανταγωνιστες ακομη και με τους ιδιους τους τους φιλους, να απογοητευονται απο τη ζωη την ιδια, να φτανουν σε σημειο να σκοτωνουν, να αυτοκτονουν, να αυτοκατηγορουνται γενικα!!
ειλικρινα δεν το ηξερα ποσο βαθια σκατωμενο ειναι το εκπαιδευτικο συστημα της χωρας... τοσα λεφτα σε φροντιστηρια και το πιο χαρακτηριστικο ειναι τα παιδια των εκαστοτε υπουργων παιδειας που δεν ανεχονται καν να δωσουν πανελλαδικες...
δεν ειναι απλα προβληματικες οι πανελλαδικες...πλεον ειναι ξεφτιλισμενες μεχρι εκει που δεν παει!!

δεν μιλαω ουτε εκ του ασφαλους, ουτε απο οργη επιδη δεν εγραψα...περιμενω και εγω τα αποτελεσματα ως εκπληξη...εχασα αλλωστε πολλα (οχι μονο φετος..12 χρονια διαβαζω!!) δεν με παιρνει να χασω αλλα ;)

Για όσα δε φτάνει η αλεπού...της φταίνε η επιτροπή και οι πανελλήνιες.
Αυτά για την επιτροπή που λες,αν ίσχυαν,τα παιδιά των υπουργών (που δε καταδέχονται να δώσουν εξετάσεις) θα έδιναν κανονικά γνωρίζοντας τα θέματα και θα το παιζαν και αυθεντίες γράφοντας 20αρια.
Στην Ελλάδα που όλη μέρα σκεφτόμαστε και πλάθουμε συνομωσιολογίες αυτοί που αμφισβητούν το θεσμό των πανελληνίων είναι μετρημένοι στα δάχτυλα.Τυχαίο?
Και όσον αφορά το πόσο στεναχωριουνται και υποφέρουν οι υποψήφιοι.Στο σύστημα που θεωρείς ιδανικό και θα θελες να αντικαταστήσει τις Πανελλαδικές ένα από τα κριτήρια για την εισαγωγή να είναι το πόσα λίτρα δάκρυα έχει ρίξει ο μαθητής.
Ναι οι εξετάσεις αυτές είναι σκληρές.Αλλά σκληρή είναι και η ζωή.Και μ´αυτά που θα δει κανείς στο μέλλον,τα γλειψίματα και τις λαμογιές,θα παρακαλάει να μπορούσε να κριθεί ξανά όπως τότε.Χωρίς να παίζει κανένα ρόλο ποιος/α είσαι και τι γνωριμίες έχεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
3v@Ki :

Σου λέει κάτι ότι υπάρχουν παιδιά που δεν πάνε στο γνωστό φροντιστήριο ή στα γνωστά ιδιωτικά σχολεία και γράφουν από πολύ καλά έως άριστα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
αξιοκρατία η [aksiokratía] Ο25 :
η επιλογή, προώθηση ή επικράτηση εκείνων που αντικειμενικά είναι και θεωρούνται οι πιο άξιοι και ικανοί.<<...>>

Πω πω πω,ηρθαν οι θωρακισμενοι θιασωτες των πανελληνιων, με περισσεια ιδεαλισμου,να μας μιλησουν για αξιοκρατια στην ελλαδα.Εαν λοιπον νομιζετε οτι ο θεσμος των πανελληνιων,εισαγει στο πανεπιστημιο αυτους που θεωρουνται πιο αξιοι και ικανοι,αφου συμφωνα με εσας αποτελει αξιοκρατικο συστημα,τοτε απεχετε παρασαγγας απο την πραγματικοτητα.
Αλλα δεν πειραζει,ανεβαστε λιγο το ηθικο σας,παιζοντας το ιδιοφυιες και ''διαβαστεροι'' :D:D

https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1&dq=
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
3v@Ki :

Σου λέει κάτι ότι υπάρχουν παιδιά που δεν πάνε στο γνωστό φροντιστήριο ή στα γνωστά ιδιωτικά σχολεία και γράφουν από πολύ καλά έως άριστα;
Νομίζω ότι αυτό το θέμα που έθιξε δεν έχει να κάνει με αυτό που λες. Η κοπέλα είπε ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία γιατί υπάρχουν φροντιστήρια/ιδιωτικά σχολεία στα οποία διαρρέουν τα θέματα και τα παιδιά εκεί από το πουθενά γράφουν καλά(και με έχει τύχει να τα ακούσω και εγώ αυτά από πρώτο χέρι) και έτσι άλλα άτομα που προσπάθησαν με την αξία τους κτλ αδικήθηκαν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Foivoss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Foivoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 170 μηνύματα.
αξιοκρατία η [aksiokratía] Ο25 :
η επιλογή, προώθηση ή επικράτηση εκείνων που αντικειμενικά είναι και θεωρούνται οι πιο άξιοι και ικανοί.<<...>>

Πω πω πω,ηρθαν οι θωρακισμενοι θιασωτες των πανελληνιων, με περισσεια ιδεαλισμου,να μας μιλησουν για αξιοκρατιά στην ελλαδα.Εαν λοιπον νομιζετε οτι ο θεσμος των πανελληνιων,εισαγει στο πανεπιστημιο αυτους που θεωρουνται πιο αξιοι και ικανοι,αφου συμφωνα με εσας αποτελει αξιοκρατικο συστημα,τοτε απεχετε παρασαγγας απο την πραγματικοτητα.
Αλλα δεν πειραζει,ανεβαστε λιγο το ηθικο σας,παιζοντας το ιδιοφυιες και ''διαβαστεροι'' :D:D

https://www.greek-language.gr/greekLang/modern_greek/tools/lexica/triantafyllides/search.html?lq=%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1&dq=

Γιατί δεν προτείνεις έναν πιο αξιοκρατικό τρόπο εισαγωγής?Γιατί το να κριτικάρεις είναι εύκολο.Χωρίς να έχειΣ κάτι να αντιπροτείνεις είναι απλά ανούσιο.
Για την αξιοκρατία που αναφέρεις,εγώ πάντως ξαναλέω πως δεν είδα κανένα παιδί υπουργού να αριστεύει.
Και αφού δε θεωρούνται όσοι περνάνε άξιοι και ικανοί μπορείς να μας πεις τι τους θεωρείς εσύ?Λαμόγια,άχρηστους,ανίκανους,τυχερούς,χαμηλής νοημοσύνης?Τους βλέπεις και τους θεωρείς παράδειγμα προς αποφυγή?

PS:Πόσα παιδιά από φτωχογειτονιές,από χωριά και νησιά των 500 κατοίκων έχουν βρει την ευκαιρία να ξεφύγουν από τη φτώχεια μέσα από ένα θεσμό που τους αντιμετωπίζει σαν ίσο προς ίσο.
Αν περίμεναν να τους στείλουν στην Αμερική όπως εσένα...ακόμα θα περίμεναν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
αξιοκρατία η [aksiokratía] Ο25 :
η επιλογή, προώθηση ή επικράτηση εκείνων που αντικειμενικά είναι και θεωρούνται οι πιο άξιοι και ικανοί.<<...>>

Πω πω πω,ηρθαν οι θωρακισμενοι θιασωτες των πανελληνιων, με περισσεια ιδεαλισμου,να μας μιλησουν για αξιοκρατια στην ελλαδα.Εαν λοιπον νομιζετε οτι ο θεσμος των πανελληνιων,εισαγει στο πανεπιστημιο αυτους που θεωρουνται πιο αξιοι και ικανοι,αφου συμφωνα με εσας αποτελει αξιοκρατικο συστημα,τοτε απεχετε παρασαγγας απο την πραγματικοτητα.
Αλλα δεν πειραζει,ανεβαστε λιγο το ηθικο σας,παιζοντας το ιδιοφυιες και ''διαβαστεροι'' :D:D

https://www.greek-language.gr/greekL...triantafyllides/search.html?lq=αξιοκρατία&dq=

Δεν ξέρω αν εννοείς εμένα, αλλά αν το κάνεις είσαι λάθος. Δεν είμαι ούτε κατά διάνοια θιασώτης των πανελληνίων. Aν αυτό κατάλαβες με αυτό που έγραψα, τι να πω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Γιατί δεν προτείνεις έναν πιο αξιοκρατικό τρόπο εισαγωγής?Γιατί το να κριτικάρεις είναι εύκολο.Χωρίς να έχειΣ κάτι να αντιπροτείνεις είναι απλά ανούσιο.
Για την αξιοκρατία που αναφέρεις,εγώ πάντως ξαναλέω πως δεν είδα κανένα παιδί υπουργού να αριστεύει.
Και αφού δε θεωρούνται όσοι περνάνε άξιοι και ικανοί μπορείς να μας πεις τι τους θεωρείς εσύ?Λαμόγια,άχρηστους,ανίκανους,τυχερούς,χαμηλής νοημοσύνης?Τους βλέπεις και τους θεωρείς παράδειγμα προς αποφυγή?

Εχω προτεινει σε αρκετα θεματα,δεν θα επαναλαμβανομαι τωρα.


Το οτι δεν θεωρουνται αξιοι και ικανοι,μπορεις να το διαπιστωσεις απο το φοιτηταριο της καθε σχολης.Φραπες,ενα 5 να περασουμε το μαθημα με κομματικες σημειωσεις και μετα επειδη το περασαμε ας κανουμε παρτυ στο Dogs ή στο W.Αηδια.Η αφροκρεμα της αξιας και της ικανοτητας μιλαμε εχει εισαχθει,με αυτο το κωλοσυστημα,στην 3οβαθμια της Ελλαδας.Και δεν ειναι μονο αυτα,ειναι πολλα αλλα,που τα γνωριζεις.


Δεν ξέρω αν εννοείς εμένα, αλλά αν το κάνεις είσαι λάθος. Δεν είμαι ούτε κατά διάνοια θιασώτης των πανελληνίων. Aν αυτό κατάλαβες με αυτό που έγραψα, τι να πω...

Οχι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Νομίζω ότι αυτό το θέμα που έθιξε δεν έχει να κάνει με αυτό που λες. Η κοπέλα είπε ότι δεν υπάρχει αξιοκρατία γιατί υπάρχουν φροντιστήρια/ιδιωτικά σχολεία στα οποία διαρρέουν τα θέματα και τα παιδιά εκεί από το πουθενά γράφουν καλά(και με έχει τύχει να τα ακούσω και εγώ αυτά από πρώτο χέρι) και έτσι άλλα άτομα που προσπάθησαν με την αξία τους κτλ αδικήθηκαν.

Δεν ξέρω με σιγουριά τι παίζει (γιατί όπου πέφτει χρήμα κάτι παίζει), ξέρω όμως παιδιά από αυτά τα "χρυσά" ιδιωτικά σχολεία που έγραψαν ......(πιο κάτω δεν πάει).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Foivoss

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Foivoss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 170 μηνύματα.
Εχω προτεινει σε αρκετα θεματα,δεν θα επαναλαμβανομαι τωρα.


Το οτι δεν θεωρουνται αξιοι και ικανοι,μπορεις να το διαπιστωσεις απο το φοιτηταριο της καθε σχολης.Φραπες,ενα 5 να περασουμε το μαθημα με κομματικες σημειωσεις και μετα επειδη το περασαμε ας κανουμε παρτυ στο Dogs ή στο W.Αηδια.Η αφροκρεμα της αξιας και της ικανοτητας μιλαμε εχει εισαχθει,με αυτο το κωλοσυστημα,στην 3οβαθμια της Ελλαδας.Και δεν ειναι μονο αυτα,ειναι πολλα αλλα,που τα γνωριζεις.

Τι σχέση έχει η αντικειμενικότητα του θεσμού των πανελληνίων με τις επιδόσεις των φοιτητών?Για τις επιδόσεις ευθύνονται πρώτον ο καθένας σαν άτομο και 2ον η σχολή και το πρόγραμμα σπουδών που ακολουθείται.
δηαλαδή αυτοί που δεν περνούν με πανελλήνιες αλλά με κατατακτήριες(αξιοκρατικά,όχι με γνωριμίες) είναι καλύτεροι?Δεν έχω δει κάτι τέτοιο.Το αντίθετο θα έλεγα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SsS28

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο SsS28 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 239 μηνύματα.
Πιο αξιοκρατικό σύστημα στην Ελλάδα από τις πανελλήνιες δεν υπάρχει.Ίδια θέματα για όλους.Γράφεις καλύτερα περνάς.Δε γράφεις?Δεν τα ήξερες φίλε μου.Απλό.
Η ΜΌΝΗ αδικία που μπορεί κανείς να επικαλεστεί είναι αν δεν είχε την οικονομική δυνατότητα για φροντιστήρια όπως είχαν άλλοι.

:eek: Αξιοκρατικο? Αυτο νομιζα και εγω οταν ημουν Α' Λυκειου.

Με τις απειρες πουστιες που παιζουν στις πανελληνιες (αμα θες μπορω να ανεφερθω λεπτομερως) και αυτο που εγινε φετος στα μαθ. γενικης που ειναι η Αξιοκρατεια?

Το συστημα δεν ειναι σε καμια περιπτωση αδιαβλητο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

antonisd95

Δραστήριο μέλος

Ο antonisd95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
Πιο αξιοκρατικό σύστημα στην Ελλάδα από τις πανελλήνιες δεν υπάρχει.
Οι πανελλήνιες είναι το πιο αξιοκρατικό σύστημα στην Ελλάδα.Συμφωνώ.

Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αξιοκρατικό.Σημαίνει απλά ότι είναι πιο αξιοκρατικό από τα υπόλοιπα.

Άντε που θα μιλήσουμε για Ελλάδα και αξιοκρατία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Σηκωθείτε από καρέκλες, κρεβάτια, καναπέδες, ντιβάνια, πολυθρόνες . . .


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

gregory nub

Διάσημο μέλος

Ο gregory nub αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,619 μηνύματα.
Σηκωθείτε από καρέκλες, κρεβάτια, καναπέδες, ντιβάνια, πολυθρόνες . . .




xa0xa0xa0, αυτό μου θύμισες :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

maniavas

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Μάνια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 28 ετών, Φοιτήτρια και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 316 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν ειναι αλήθεια οι διαρροές ... εχω ακουσει(αρα αυτο που θα αναφερω δεν ειναι σιγουρο) οτι η επιτροπη το βραδυ παραμονη των εξετασεων κλεινεται στην αιθουσα για να βγαλει τα θεματα και δε βγαινει μεχρι αυριο το πρωι οταν αυτα στελνονται.

αυτό ισχύει αλλά αυτοί που προτείνουν ξέρουν από πριν τι θα προτείνουν :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DrHouse

Διάσημο μέλος

Ο intelligentsia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 3,560 μηνύματα.
Τι σχέση έχει η αντικειμενικότητα του θεσμού των πανελληνίων με τις επιδόσεις των φοιτητών?Για τις επιδόσεις ευθύνονται πρώτον ο καθένας σαν άτομο και 2ον η σχολή και το πρόγραμμα σπουδών που ακολουθείται.
δηαλαδή αυτοί που δεν περνούν με πανελλήνιες αλλά με κατατακτήριες(αξιοκρατικά,όχι με γνωριμίες) είναι καλύτεροι?Δεν έχω δει κάτι τέτοιο.Το αντίθετο θα έλεγα.

Σου ορισα πριν τι εστι αξιοκρατια.Η επιλογη των πιο αξιων και ικανων,για την στελεχωση του επιστημονικου προσωπικου.Αυτο δεν επιτυγχανεται μεσω των πανελληνιων.Αδρομερως,η εξεταση πανω σε μαθηματα ασχετα,σε συσχετισμο με τα μαθηματα της σχολης,συνεπικουρικα και με την παπαγαλια,διαβαλλει αμεσα την αξιοκρατια για ευνοητους λογους.Επιπλεον,προαναφερθηκαν αρκετα παραδειγματα,που φανερωνουν οτι το συστημα δεν ειναι αγγελικα πλασμενο και αδιαβλητο οπως εσυ προσπαθεις να το κανεις να φανει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top