Πανελλήνιες 2013

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Ρε παιδιά, πάντα οι εκτιμήσεις γίνονται με βάση τη κοινή λογική.. Δηλαδή αύξηση θέσεων=μείωση βάσεων, αν τα θέματα παραμείνουν στην ίδια δυσκολία με τα περσινά..
και διαβάζοντας αυτό το μήνυμα, καταλαβαίνετε ότι αυτοί που τα γράφουν έχουν και επιτυχίες...
οπότε όσο πουλάνε και κάνουν τα παιδιά να τους πιστεύουν και να μεταδίδουν φήμες και χαζομάρες από τον Μάρτιο, καλά κάνουν και τις γράφουν τις εκτιμήσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Θανατος στα παραθετικα ΤΩΡΑ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Θανατος στα παραθετικα ΤΩΡΑ
Δε ξερω αν θα σε βοηθησει μιας και τωρα θα βρισκεσαι ηδη στν επαναληψη, αλλα ακου τον ανορθοδοξο τροπο που εμαθα εγω τα παραθετικα: απ το να μαθεις τους 10538578 διαφορετικους τροπους σχηματισμου συν τα ανωμαλα, καλυτερα κανε πινακες στο καθε μαθημα με το επιθετο και τους βαθμους του η ψαξε μηπως υπαρχει κατι τετοιο διαδικτυακα(υπαρχει αν θυμαμαι καλα..). Επισης στο βοηθημα που χρησιμοποιεις ισως εχει παραθετικη αντικατασταση..(εμενα τουλαχιστον που ειχα του Πουκαμισα ειχε σε καθε κειμενο). Γιατι απ το να παπαγαλισεις απειρους φορμαλισμους καλυτερα μαθε πρακτικα αυτα που ειναι στα κειμενα...λιγο χρησιμοθηρικο αλλα δεν εχει νοημα να διαβαζεις εγκυκλοπαιδικα στις πανελληνιες.
(Btw ελπιζω να μιλας για παραθετικα στα λατινικα και να μη δινω τσαμπα συμβουλες τοση ωρα.:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Θανατος στα παραθετικα ΤΩΡΑ
666 μηνύματα και θάνατος. Αυτά είναι:hehe:
Δε ξερω αν θα σε βοηθησει μιας και τωρα θα βρισκεσαι ηδη στν επαναληψη, αλλα ακου τον ανορθοδοξο τροπο που εμαθα εγω τα παραθετικα: απ το να μαθεις τους 10538578 διαφορετικους τροπους σχηματισμου συν τα ανωμαλα, καλυτερα κανε πινακες στο καθε μαθημα με το επιθετο και τους βαθμους του η ψαξε μηπως υπαρχει κατι τετοιο διαδικτυακα(υπαρχει αν θυμαμαι καλα..). Επισης στο βοηθημα που χρησιμοποιεις ισως εχει παραθετικη αντικατασταση..(εμενα τουλαχιστον που ειχα του Πουκαμισα ειχε σε καθε κειμενο). Γιατι απ το να παπαγαλισεις απειρους φορμαλισμους καλυτερα μαθε πρακτικα αυτα που ειναι στα κειμενα...λιγο χρησιμοθηρικο αλλα δεν εχει νοημα να διαβαζεις εγκυκλοπαιδικα στις πανελληνιες.
(Btw ελπιζω να μιλας για παραθετικα στα λατινικα και να μη δινω τσαμπα συμβουλες τοση ωρα.:P)
Τα παραθετικά στα αρχαία είναι εύκολα. Για τα λατινικά δεν έχω γνώμη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Χαχα δεν ειχα προσεξει τα μηνυματα ναι για τα αρχαια μιλαω δεν μου φαινονται και τοσο ευκολα χαχα καλη ιδεα νικ θα την εφαρμοσω λιγο να δω πως θα παει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Χαχα δεν ειχα προσεξει τα μηνυματα ναι για τα αρχαια μιλαω δεν μου φαινονται και τοσο ευκολα χαχα καλη ιδεα νικ θα την εφαρμοσω λιγο να δω πως θα παει
are you kidding? Αν καταλαβες τα παραθετικα στα λατινικα και δυσκολευεσαι στα αρχαια πραγματικα προκειται για διαστροφη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
are you kidding? Αν καταλαβες τα παραθετικα στα λατινικα και δυσκολευεσαι στα αρχαια πραγματικα προκειται για διαστροφη...
ελα ρε στα λατινικα ειναι γελοια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Για ΠΟΙΟΝ λόγο μαθαίνετε λατινικά; Σας έχουν πει ποτέ; Που χρησιμεύουν;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Για ΠΟΙΟΝ λόγο μαθαίνετε λατινικά; Σας έχουν πει ποτέ; Που χρησιμεύουν;
Ο λογος που μαθαινουμε λατινικα ειναι οτι βρισκομαστε σε αυτη την κατευθυνση και οχι αν δεν ακολουθησεις κατι παρομοιο δεν θα σου χρησιμευσουν πουθενα οπως σε εναν που μαθαινει μαθ.κατευθ. το ιδιο
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Χαχα δεν ειχα προσεξει τα μηνυματα ναι για τα αρχαια μιλαω δεν μου φαινονται και τοσο ευκολα χαχα καλη ιδεα νικ θα την εφαρμοσω λιγο να δω πως θα παει
Ρε 'συ, τα παραθετικά είναι ό,τι πιο εύκολο και "σιγουράκι":P (Προσωπικά, πρώτα έμαθα τα ανώμαλα, γιατί τα θεωρούσα ομαλά ως προς τον σχηματισμό τους:P).

Ανοίγεις τη γραμματική (σελ. 119 κ.ε.) και τα μαθαίνεις. Κάνεις μερικά tricks με το μυαλό σου (πχ. όσα τελειώνους σε -ης, γίνονται στον συγκριτικό -έστερος =>αληθής-αληθέστερος). Να προσέχεις τη θέσει μακρά συλλαβή. Μόλις βλέπεις δύο σύμφωνα ή ξ,ψ,ζ να χτυπάει καμπανάκι ("αααα, έχω το ένδοξος. Ποι είναι το θέμα μου; ενδοξ-. έχω ξ και ο, άρα έχω θέσει μακρά συλλαβή. Hooray, γράφω με ω τον συγκριτικό και τον υπερθετικό").

Εύκολα είναι;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Για ΠΟΙΟΝ λόγο μαθαίνετε λατινικά; Σας έχουν πει ποτέ; Που χρησιμεύουν;
Δεν ηταν επιλογη μας αστερι μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Γιατί λατινικά όμως ρε μάγκες,γιατί όχι αρχαία κινέζικα για παράδειγμα.Τι έχει να προσφέρει...Νεκρή γλώσσα είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kwstasIdealism

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο kwstasIdealism αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,459 μηνύματα.
Γιατί λατινικά όμως ρε μάγκες,γιατί όχι αρχαία κινέζικα για παράδειγμα.Τι έχει να προσφέρει...Νεκρή γλώσσα είναι.
Αν θελουμε να μιλησουμε σοβαρα τα λατινικα διδασκονται σε πολλες χωρες απλως εδω τα μαθαινουμε εντελως λαθος ουσιαστικα δεν μαθαινουμε και τιποτα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Psycho(Βασίλης)

Δραστήριο μέλος

Ο Psycho(Βασίλης) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 419 μηνύματα.
Κατάλαβα,όπως και όλα τα άλλα δηλαδή.Το ιδανικό πιστεύω πως θα ήταν να υπήρχε ένα μάθημα φιλοσοφίας.Το οποίο δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα περιέχει. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,418 μηνύματα.
Ρε 'συ, τα παραθετικά είναι ό,τι πιο εύκολο και "σιγουράκι":P (Προσωπικά, πρώτα έμαθα τα ανώμαλα, γιατί τα θεωρούσα ομαλά ως προς τον σχηματισμό τους:P).

Ανοίγεις τη γραμματική (σελ. 119 κ.ε.) και τα μαθαίνεις. Κάνεις μερικά tricks με το μυαλό σου (πχ. όσα τελειώνους σε -ης, γίνονται στον συγκριτικό -έστερος =>αληθής-αληθέστερος). Να προσέχεις τη θέσει μακρά συλλαβή. Μόλις βλέπεις δύο σύμφωνα ή ξ,ψ,ζ να χτυπάει καμπανάκι ("αααα, έχω το ένδοξος. Ποι είναι το θέμα μου; ενδοξ-. έχω ξ και ο, άρα έχω θέσει μακρά συλλαβή. Hooray, γράφω με ω τον συγκριτικό και τον υπερθετικό").

Εύκολα είναι;)

Ετσι και δε γράψεις εσύ σε 2 χρόνια 20 στα αρχαία, θα φας μεγάλο ξύλο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
Ετσι και δε γράψεις εσύ σε 2 χρόνια 20 στα αρχαία, θα φας μεγάλο ξύλο...
xαχα οντως δεν ηξερα τιποτα απ αυτα εγω στην 1η λυκειου...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

carpe_nochtem

Πολύ δραστήριο μέλος

Η carpe_nochtem αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 943 μηνύματα.
Στο εξωτερικό τα λατινικά διδάσκονται στις ιατρικές. Πως ξετρύπωσαν στην Ελλάδα στην θεωρητική,άγνωστο πράμα. :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Scof

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Scof αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 150 μηνύματα.
και διαβάζοντας αυτό το μήνυμα, καταλαβαίνετε ότι αυτοί που τα γράφουν έχουν και επιτυχίες...
οπότε όσο πουλάνε και κάνουν τα παιδιά να τους πιστεύουν και να μεταδίδουν φήμες και χαζομάρες από τον Μάρτιο, καλά κάνουν και τις γράφουν τις εκτιμήσεις

Καθαρά μαθηματική σκέψη.

Αν οι βαθμοί των μαθητών φέτος είναι παραπλήσιοι με αυτούς των περσινών μαθητών, οι βάσει θα πέσουν. Έστω ότι ο τελευταίος στην σχολή Κωλοπετινίτσας μπήκε με 16.800 μόρια. Έστω επίσης, ότι η σχολή παίρνει περισσότερους εισακτέους (π.χ. +25). Οι 25 επόμενοι που θα έχουν δηλώσει την σχολή θα μπουν, και έτσι η βάση θα διαμορφωθεί στα μόρια που έχει βγάλει ο 25ος (πχ 16.100). Αντίστοιχα με τις μειώσεις..


Τώρα αν τα θέματα είναι πολύυυυ διαφορετικά από τα περσινά, θα είναι αντιστοίχως εύκολα ή δύσκολα για όλους, με τις βάσεις να ρυθμίζονται αναλόγως...

ΥΓ: Όποιος θέλει Νομικές, Φιλολογικές κλπ, καλή τύχη, γιατί οι εισακτέοι μειώθηκαν αρκετά
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nikosxdxd

Διάσημο μέλος

Ο Νίκος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,804 μηνύματα.
ΥΓ: Όποιος θέλει Νομικές, Φιλολογικές κλπ, καλή τύχη, γιατί οι εισακτέοι μειώθηκαν αρκετά
Kαιρος ηταν...εμεις δε κανουμε μαθημα εκει περα, στρατο στηνουμε......
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 278211

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Καθαρά μαθηματική σκέψη.

Αν οι βαθμοί των μαθητών φέτος είναι παραπλήσιοι με αυτούς των περσινών μαθητών, οι βάσει θα πέσουν. Έστω ότι ο τελευταίος στην σχολή Κωλοπετινίτσας μπήκε με 16.800 μόρια. Έστω επίσης, ότι η σχολή παίρνει περισσότερους εισακτέους (π.χ. +25). Οι 25 επόμενοι που θα έχουν δηλώσει την σχολή θα μπουν, και έτσι η βάση θα διαμορφωθεί στα μόρια που έχει βγάλει ο 25ος (πχ 16.100). Αντίστοιχα με τις μειώσεις..

Τώρα αν τα θέματα είναι πολύυυυ διαφορετικά από τα περσινά, θα είναι αντιστοίχως εύκολα ή δύσκολα για όλους, με τις βάσεις να ρυθμίζονται αναλόγως...

ΥΓ: Όποιος θέλει Νομικές, Φιλολογικές κλπ, καλή τύχη, γιατί οι εισακτέοι μειώθηκαν αρκετά

Πόσο μαθηματική μπορεί να είναι αυτή η σκέψη αφού:

1. Δεν έχει ψηφιστεί ακόμα το σχέδιο "Αθηνά", οπότε δεν ξέρουμε ούτε καν πόσες σχολές υπάρχουν και πόσοι θα είναι οι εισακτέοι.
2. Δε γνωρίζουμε αν τα θέματα θα είναι εύκολα ή δύσκολα.
3. Δε γνωρίζουμε τα στατιστικά των μαθητών στις βαθμολογίες των διάφορων μαθημάτων.
4. Δεν μπορούμε να προβλέψουμε με ακρίβεια τις προτιμήσεις των μαθητών.
5. Δε γνωρίζουμε τον ακριβή αριθμό των μαθητών που θα δώσουν Πανελλήνιες.

Αν οι βαθμοί των μαθητών φέτος είναι παραπλήσιοι με αυτούς των περσινών μαθητών, οι βάσει θα πέσουν. Έστω ότι ο τελευταίος στην σχολή Κωλοπετινίτσας μπήκε με 16.800 μόρια. Έστω επίσης, ότι η σχολή παίρνει περισσότερους εισακτέους (π.χ. +25). Οι 25 επόμενοι που θα έχουν δηλώσει την σχολή θα μπουν, και έτσι η βάση θα διαμορφωθεί στα μόρια που έχει βγάλει ο 25ος (πχ 16.100). Αντίστοιχα με τις μειώσεις..

Εξηγώ γιατί δεν ισχύει αυτό που λες. Η υποθετική σχολή Κωλοπετεινίτσας, παίρνει περισσότερους εισακτέους (+α). Όμως, η Νομική παίρνει λιγότερους (-β). Επομένως, εκείνοι που θα χάσουν τη Νομική, θα πάνε στη σχολή Κωλοπετεινίτσας. Και διακρίνουμε τις εξής περιπτώσεις:

α>β: Η βάση της Κωλοπετεινίτσας μειώνεται και της Νομικής αυξάνεται
α=β: Η βάση της Κωλοπετεινίτσας μένει ίδια και της Νομικής αυξανεται
α<β: Η βάση της Κωλοπετεινίτσας αυξάνεται και της Νομικής αυξάνεται

Εδώ, υπάρχει η παραδοχή ότι οι υποψήφιοι μπορούν να διαλέξουν μόνο ανάμεσα στις 2 αυτές σχολές, κάτι που φυσικά δεν ισχύει. Φαντάσου λοιπόν πόσο περίπλοκο είναι να συνδυαστούν όλα αυτά τα δεδομένα μεταξύ τους. Στη φάση που είμαστε τώρα, όμως, υπάρχουν πάρα πολλές μεταβλητές, οπότε δεν είναι δυνατόν να μπορέσουμε να κάνουμε την όποια εκτίμηση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top