[Πανελλήνιες 2012] Θερινή Προετοιμασία

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

OLSon-X

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο OLSon-X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αριστομένης (Μεσσηνία). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
Dmitsos

ηξερα ατομα που φετος μαθηματικα γενικης εγραψαν κατω απο την βαση καλα ο ενας πηγαινε σιγουρα αλλα ο αλλος ηταν καλα διαβασμενος (ηταν θεωριτικη) και γενικα φετος στα μαθηματικα γενικης ακουσα πως τους χτυπησαν ασχημα,πως το εξηγεις αυτο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Dmitsos

ηξερα ατομα που φετος μαθηματικα γενικης εγραψαν κατω απο την βαση καλα ο ενας πηγαινε σιγουρα αλλα ο αλλος ηταν καλα διαβασμενος (ηταν θεωριτικη) και γενικα φετος στα μαθηματικα γενικης ακουσα πως τους χτυπησαν ασχημα,πως το εξηγεις αυτο?

Στο οτι για πρώτη φορά βάλανε στα μαθηματικά γενικής θέματα που απαιτούσαν έστω και λίγη σκέψη. Από το Β1 η θεωρητική είχε ήδη ετοιμάσει κόλυβα. :confused:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OLSon-X

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο OLSon-X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αριστομένης (Μεσσηνία). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
ακριβωςς ετσι μου ειπε ο φιλος μου χεχε πως το εξηγεις αυτο? μηπως επειδη τα μ.γ εχουν κοινα κεφαλαια με τα μ.κ ? μηπως ειναι ρε παιδι μου ποιο ευκολα για τους θετικους..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Balthazor

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Balthazor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,011 μηνύματα.
Dmitsos

ηξερα ατομα που φετος μαθηματικα γενικης εγραψαν κατω απο την βαση καλα ο ενας πηγαινε σιγουρα αλλα ο αλλος ηταν καλα διαβασμενος (ηταν θεωριτικη) και γενικα φετος στα μαθηματικα γενικης ακουσα πως τους χτυπησαν ασχημα,πως το εξηγεις αυτο?

Παιδια αν καποιος διαβαζει και εχει μαθηματικη σκεψη δεν υπαρχει περιπτωση να μην γραψει καλα! Και σας μιλα ενας θεωρητικος που εδωσε μαθηματικα!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

teol20

Επιφανές μέλος

Ο teol20 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 10,425 μηνύματα.
Παντως οπως και να χει οι θεωρητικοι χεστηκαν πανω τους και δυσκολα θα ξαναπαρουν μαθ.γεν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Παντως οπως και να χει οι θεωρητικοι χεστηκαν πανω τους και δυσκολα θα ξαναπαρουν μαθ.γεν.

Γιατί στη βιολογία γενικής ήταν καλύτερο το τοπίο; :P
Τα μαθηματικά και η βιολογία γενικής φέτος αποτέλεσαν ένα ενιαίο κακόγουστο σκώμμα...για να μην ξεχνιόμαστε!!!:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OLSon-X

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο OLSon-X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αριστομένης (Μεσσηνία). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
ρε παιδια αμα 3-4 χρονια ξερωντας πως θα παρεις θεωριτικη και γραφεις στα παπαρια σου τα μαθηματικα λογικο ειναι να πατωσεις ειναι σαν να λες σε εναν θετικο παρε αρχαια στην γ και πηγαινε γραψε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Polkiu

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Polkiu αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Περιστέρι (Αττική). Έχει γράψει 829 μηνύματα.
ακριβωςς ετσι μου ειπε ο φιλος μου χεχε πως το εξηγεις αυτο? μηπως επειδη τα μ.γ εχουν κοινα κεφαλαια με τα μ.κ ? μηπως ειναι ρε παιδι μου ποιο ευκολα για τους θετικους..
Φέτος στα μαθηματικά γενικής αν θυμάμαι καλά εκτός από την ελάχιστη θεωρία στο θέμα Α μόνο στο θέμα Δ1 χρειάστηκε κάτι από την κατεύθυνση απλά να λύσει κανείς εκθετική... Τα υπόλοιπα ήταν απο στατιστική και πιθανότητες. Απλά για μένα τα παιδιά από την θεωρητική μειωνεκτούν στο ότι δεν έχουν αποκτήσει μαθηματική παιδεία και μαθηματικό τρόπο σκέψης παρά στο ότι ένα κεφάλαιο απο την ύλη γίνεται και στην κατεύθυνση,
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

natasoula...

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Νατάσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών και Μεταπτυχιούχος. Έχει γράψει 1,907 μηνύματα.
Από τη στιγμή όμως που επιλέγεις να δώσεις μαθηματικά,είτε είσαι θετικός είτε θεωρητικός,συνειδητοποιείς ότι δίνεις μαθηματικά.Πώς να το κάνουμε,δεν μπορεί παρά να χρειαστείς μαθηματική σκέψη σε ορισμένα σημεία.Και τα αντίστοιχα φυσικά θα ίσχυαν αν κάποιος θετικός,π.χ.,μπορούσε να δώσει αρχαία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

spyroskaftanis

Δραστήριο μέλος

Ο spyroskaftanis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 453 μηνύματα.
Fail :/:

Ποιος ο λογος να τα κανεις ενω θα τα κανεις πολυ πιο δυσκολα στα μαθηματικα Κατευθυνσης?


Γι αυτό ακριβώς!!! Πρώτα θα κάνουμε τα εύκολα της γενικής που θα είναι οι βάσεις και μετά τα πιο δύσκολα στην κατεύθυνση. Με αυτό τον τρόπο γλιτώνουμε και χρόνο από την κατεύθυνση. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Γι αυτό ακριβώς!!! Πρώτα θα κάνουμε τα εύκολα της γενικής που θα είναι οι βάσεις και μετά τα πιο δύσκολα στην κατεύθυνση. Με αυτό τον τρόπο γλιτώνουμε και χρόνο από την κατεύθυνση. :)
Ναι ομως ετσι σαφως και καθυστερεις την υλη στα Μαθ Γενικης και αφετερου ειναι καλυτερα να τα κανεις μαζεμενα και οργανωμενα οταν ερθει η ωρα τους στην Κατευθυνση (σε αυτο το μαθημα δεν παιζουμε,δεν μας παιρνει)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Πρώτα θα κάνουμε τα εύκολα της γενικής που θα είναι οι βάσεις και μετά τα πιο δύσκολα στην κατεύθυνση. Με αυτό τον τρόπο γλιτώνουμε και χρόνο από την κατεύθυνση.
Ναι ομως ετσι σαφως και καθυστερεις την υλη στα Μαθ Γενικης και αφετερου ειναι καλυτερα να τα κανεις μαζεμενα και οργανωμενα οταν ερθει η ωρα τους στην Κατευθυνση
Δεν έχει νόημα η διαφωνία σας. Μιλάτε για 2 διαφορετικούς τρόπους εμπέδωσης της ύλης:
1ος τρόπος: Μαθαίνω αρχικά σε light επίπεδο και ύστερα εμβαθύνω.
2ος τρόπος: Μαθαίνω κατευθείαν σε βάθος και αναλυτικά.
Δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος αν κάποιος από τους τρόπους είναι καλύτερος. Μάλλον είναι όπως βολεύεται ο καθένας. Επίσης, άλλοι καθηγητές προτιμούν τον 1ο και άλλοι τον 2ο. Προσωπικά ακολούθησα τον 1ο τρόπο σε όλα τα μαθήματα: Πέρασα γρήγορα όλη την ύλη πρώτο χέρι, μόνον με θεωρία και ασκήσεις του βιβλίου και αφού τελείωσα, άρχισα ξανά από την αρχή σε βάθος.

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Δεν έχει νόημα η διαφωνία σας. Μιλάτε για 2 διαφορετικούς τρόπους εμπέδωσης της ύλης:
1ος τρόπος: Μαθαίνω αρχικά σε light επίπεδο και ύστερα εμβαθύνω.
2ος τρόπος: Μαθαίνω κατευθείαν σε βάθος και αναλυτικά.
Δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος αν κάποιος από τους τρόπους είναι καλύτερος. Μάλλον είναι όπως βολεύεται ο καθένας. Επίσης, άλλοι καθηγητές προτιμούν τον 1ο και άλλοι τον 2ο. Προσωπικά ακολούθησα τον 1ο τρόπο σε όλα τα μαθήματα: Πέρασα γρήγορα όλη την ύλη πρώτο χέρι, μόνον με θεωρία και ασκήσεις του βιβλίου και αφού τελείωσα, άρχισα ξανά από την αρχή σε βάθος.

Ναι, αλλά εσύ άρχισες σε βάθος από την αρχή της χρονιάς γιατί τα έκανες τα περισσότερα από το καλοκαίρι και την προηγούμενη χρονιά. Εμείς θα αρκεστούμε στο "βάθος" μετά το πρώτο πέρασμα, δηλαδή από τον Μάρτη και μετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Bemanos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μοριακός Αρχιτέκτονας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,879 μηνύματα.
Ευτυχως , εχει και τα καλα του , το να δινεις δευτερη φορα.Δεν θα εχω το Γ@μω σχολειο , να μου τρωει ασκοπα ωρες +την υλη την ξερω ηδη, οποτε 9 μηνες 'σε βαθος'
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OLSon-X

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο OLSon-X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αριστομένης (Μεσσηνία). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
πολλοι την επαθαν ετσι με αυτο το σκεπτικο σου μανωλη,συμφωνο απολυτος μαζι σου αλλα μην υποτιμισεις της διαθεσημες ωρες που εχεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θάλεια

Διάσημο μέλος

Η Θάλεια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 3,424 μηνύματα.
Ευτυχως , εχει και τα καλα του , το να δινεις δευτερη φορα.Δεν θα εχω το Γ@μω σχολειο , να μου τρωει ασκοπα ωρες +την υλη την ξερω ηδη, οποτε 9 μηνες 'σε βαθος'

Tο θέμα με τη δεύτερη φορά είναι ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να την πατήσεις.Αυτό που εννοώ είναι ότι, μπορεί εύκολα να "πηδάς" σελίδες/ασκήσεις/θεωρίες και να λες "α, ναι, αυτό το ξέρω...το θυμάμαι...είναι εύκολο...πάμε παρακάτω". Γνώμη μου είναι να κάτσεις και να διαβάσεις από το μηδέν τα πάντα, σα να τα ακούς πρώτη φόρα. Διαφορετικά, μπορεί να σου δημιουργηθούν απορίες για τα "εύκολα" οι οποίες θα συσσωρευθούν και μπορούν να δημιουργήσουν πρόβλημα μελλοντικά.

:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

g1wrg0s

Επιφανές μέλος

Ο 01001 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9,074 μηνύματα.
Ευτυχως , εχει και τα καλα του , το να δινεις δευτερη φορα.Δεν θα εχω το Γ@μω σχολειο , να μου τρωει ασκοπα ωρες +την υλη την ξερω ηδη, οποτε 9 μηνες 'σε βαθος'

Μονο αρνητικο ειναι αυτο...Το σχολειο εκτος των αλλων σου προσφερει ενα προγραμμα το οποιο ειναι πολυ συμαντικο.Συμφωνω οτι ολα πρεπει να τα βλεπεις για πρωτη φορα και οτι κενα βλεπεις να τα καλυπτεις το γρηγοροτερο δυνατον. Επισης οσο παραξενο κι αν φαινεται το σχολειο σου καλυπτε την αναγκη της κοινωνικοποιησης, κατι που αν δωσεις δευτερη χρονια θα δεις ποσο σημαντικο ειναι...Μεγαλη προσοχη και σε αυτο!

εδωσα δευτερη χρονια. . .:clapup:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OLSon-X

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο OLSon-X αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αριστομένης (Μεσσηνία). Έχει γράψει 262 μηνύματα.
συμφωνο με τον φιλο απο πανω στην πραγματικοτητα πας στο σχολειο οταν εισαι τριτη λυκειου ειναι ενα ειδος καφενειου πας χαλαρα χωρις ανχος και χαλαρωνεις με τους φιλους σου!! σιγα το μαθημα που θα κανεις ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
Fail :/:

Ποιος ο λογος να τα κανεις ενω θα τα κανεις πολυ πιο δυσκολα στα μαθηματικα Κατευθυνσης?

Καθόλου fail, άλλη νοοτροπία έχουν τα γενικής, και άλλη τα κατεύθυνσης. Είναι σημαντικό να συνηθίσεις από την αρχή τις συναρτήσεις ως κομμάτι και της γενικής.
Αν κάποιος μου λεγε θέλω να αλλάξω σε μαθηματικά γενικής μέσα πχ στην άνοιξη θα λεγα οκ χέστο το πρώτο κεφάλαιο, αλλά από τη στιγμή που έχει κάποιος χρόνο προτιμότερο είναι να τα πάει κανονικά για να μη μπλέκει τα μπούτια του μετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Elisavet21

Δραστήριο μέλος

Η Ελίσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 504 μηνύματα.
Είμαι θεωρητική και έκανα 1,5 μήνα θερινά. Με βοήθησαν αρκετά, γιατί κάλυψα ορισμένα κενά που είχα. Μου μένει και χρόνος για επαναλήψεις αφού θα τελειώσουμε την ύλη νωρίτερα. Το μόνο δύσκολο κομμάτι είναι για μένα τα Μαθηματικά Γενικής και οι Αρχές Οικονομικής Θεωρίας. Με την οικονομία δε θα έλεγα πως αντιμετωπίζω ιδιαίτερα προβλήματα γιατί το μεγαλύτερο μέρος της ύλης είναι θεωρητικό. Απλά έχει κάποιους οικονομικούς όρους. Με τα μαθηματικά ποτέ δεν είχα και την καλύτερη σχέση αλλά πιστεύω θα τα καταφέρω :Ρ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 5 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top