*Serena*
Τιμώμενο Μέλος


Ναι, θετική είμαι!Σ'ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου! Θα το ψάξω αυτό με τη βιολογία που λες! Απ'ότι κατάλαβα είσαι θετική κατεύθυνση! Σου εύχομαι καλή επιτυχία και καλά αποτελέσματα να έχεις!!![]()

Ευχαριστώ πολύ! Καλή επιτυχία και σε εσένα!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.




Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Λοιπόν, έχουμε και λέμε.
1) α. Ιστορία κατεύθυνσης: Ναι, είναι το παν να ξέρεις απ'έξω κι ανακατωτά το βιβλίο. Αυτό το λένε όλοι. Επομένως, πρέπει να δώσεις πολλή βάση στην αποστήθιση, και στην κατανόηση, παράλληλα. Σχετικά με τις πηγές, δε θεωρώ ότι υπάρχει κάτι δύσκολο, όπως επίσης δε θεωρώ ότι υπάρχει και συγκεκριμένη μεθοδολογία για την ανάλυση. Μόνο θα σου πω τι έκανα εγώ: Διάβαζα το παράθεμα 1-2 φορές, και μετά, αφού έχεις γράψει την παπαγαλία του βιβλίου, γράφεις "Σύμφωνα με το παράθεμα..." και ξεκινάς την ανάλυση. Είναι πολύ θετικό αν μπορείς να κοιτάξεις πίσω από τις λέξεις, δηλαδή να ανακαλύψεις πολιτικά, π.χ., αίτια -αν και δε ζητούνται φοβερές αναλύσεις. Στη συνέχεια, λοιπόν, έπαιρνα σειρά-σειρά το παράθεμα, και υπογράμμιζα τα βασικά στοιχεία. Αφού τελείωνα την παραπάνω διαδικασία, ξεκινούσα να γράφω. Φυσικά, δεν κάνεις αντιγραφή, αλλά σχολιασμό του παραθέματος, επομένως πρέπει να φιλτράρεις όσα διαβάζεις. Πάντως, μη σε αγχώνει αυτό. Είναι πανεύκολη διαδικασία, και αναλογιζόμενος την ηλικία σου (εμπειρίες, διαφορετική αντιληπτική ικανότητα κλπ), νομίζω πως δε θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.

β. Ιστορία γενικής: Μην τολμήσεις να την επιλέξεις. Θα μετανιώσεις την ώρα και τη στιγμή που το έκανες.

Θα αναγκαστείς να μάθεις ίδια θέματα με διαφορετικές παπαγαλίες - πράγμα ακατόρθωτο κατ' εμέ. Πάρε τη Βιολογία. Θα δεις, είναι πιο εύκολη.
2) Χμ... Όπως εντόπισες κι εσύ, ένα κομμάτι της ύλης -η εισαγωγή- είναι καθαρά παπαγαλιστό. Γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις από τώρα να μαθαίνεις βασικά ρήματα (λύω, ποιώ, τιμώ, κλπ), ώστε να θυμηθείς πώς κλίνονται, και να εξασκηθείς πάνω σε αυτό. Μπορείς, επίσης, τώρα, να ξεκινήσεις να μαθαίνεις ουσιαστικά κι επίθετα από το βιβλίο της σχολικής γραμματικής. Για αρχή, νομίζω, είσαι καλά. Το συντακτικό είναι λίγο πιο εξεζητημένο, ειδικά αν δεν έχεις επαφή με αυτό στα νέα Ελληνικά. Σε αυτό πιστεύω ότι θα χρειαστείς την -μικρή έστω- βοήθεια καθηγητή.
Το γνωστό δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Μη μπεις στη λογική να παπαγαλίσεις κάτι από τα σχόλια κλπ. Πάλι θα πω ότι έχεις διαφορετική αντιληπτική ικανότητα, και αν έχεις μια προσωπική επαφή με τη φιλοσοφία, θα δεις ότι μπορείς να αντεπεξέλθεις με μεγαλύτερη ευκολία. Προσπάθησε να εμβαθύνεις, και να βρεις έναν τρόπο γραφής που θα ξεχωρίζει το δικό σου γραπτό από τα υπόλοιπα. Τα γραπτά σου πρέπει να εκπέμπουν σιγουριά, μέχρι ενός σημείου φυσικά, αλλά και να μην αναφέρουν ασυναρτησίες.
Τα πνεύματα δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα. Τα πνεύματα μπορείς να τα δεις από τους τύπους που δίνονται, καθώς στις περισσότερες φορές δεν αλλάζουν. Τώρα, οι τόνοι είναι ένα θεματάκι, που κι εμένα με βασάνιζε ανέκαθεν.

3) Για τη λογοτεχνία και την έκθεση, πάλι θα πω το ίδιο. Έχεις διαφορετικές εμπειρίες, και τρόπο σκέψης. Αν κράτησες μια επαφή με τον γραπτό λόγο και με τη λογοτεχνία αυτά τα χρόνια, δε θα έχεις πρόβλημα. Γνώμη μου είναι να χρησιμοποιήσεις βοηθήματα για τη λογοτεχνία, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα τα παπαγαλίσεις. Απλώς, θα κοιτάς τα σχήματα λόγου, τις αφηγηματικές τεχνικές κ.τ.τ., άντε και την ανάλυση κάποιου "δυσνόητου" στίχου.
4) Μη μπεις στη λογική του να μάθεις κάτι απ'έξω. Το γραπτό σου πρέπει να ξεχωρίσει από τη σαβούρα. Πρέπει να είσαι πρωτότυπη, με πολύ προσεγμένο λεξιλόγιο και ύφος. Μπορείς να κοιτάζεις σχεδιαγράμματα, λαμβάνοντάς τα ως βασικούς άξονες και αφορμώμενη από αυτούς να αναπτύξεις τις ιδέες σου. Μια πολύ καλή λύση είναι να διαβάζεις κείμενα (ΟΧΙ ΠΕΙΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΟΧΙ ΚΟΙΝΟΥ ΝΟΥ!!!) σχετικά με το εκάστοτε θέμα. Μπορείς αυτή την αναζήτηση να την κάνεις μόνη σου. Οι ηλιθιότητες που περιλαμβάνονται στον πειστικό λόγο και τον κοινό νου είναι χιλιοειπωμένες, και τις έχουν διαβάσει σχεδόν όλοι οι μαθητές και οι καθηγητές, συν το ότι τις αναπαράγουν αυτοί που δεν έχουν άποψη και κριτική ικανότητα.
Αυτά. Αν παρέλειψα κάτι, ρώτα με.
ΥΓ. Βασικό, κατ'εμέ, λοιπόν, είναι το γραπτό σου να έχει ένα προσωπικό στίγμα, που θα το κάνει να ξεχωρίζει.

Edit: Ξέχασα τα Λατινικά.

Εκεί πρέπει να ζητήσεις υποδείξεις από κάποιον καθηγητή.
Μαθαίνεις την απλούστατη και πανεύκολη γραμματική τους, τις μεταφράσεις, και ζητάς βοήθεια στο συντακτικό.
Δεν ξέρω πώς αντιμετωπίζεις ένα κείμενο, αλλά νομίζω ότι θα σου είναι κάπως δύσκολο να το συντάξεις.
Υπάρχουν όροι, που, εκ των πραγμάτων, δε θυμάσαι, ή δε γνωρίζεις.
Γενικά, πρόκειται για ένα μάθημα με πολλές λεπτομέρειες. Επομένως, εύκολο-απλό, αλλά και δύσκολο, γιατί μπορείς να χάσεις μόρια χωρίς να το καταλάβεις.
Θέλει μεγάλη προσοχή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dimitra_R
Νεοφερμένο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dimitra_R
Νεοφερμένο μέλος


Kαλημέρα.Λοιπόν, έχουμε και λέμε.
1) α. Ιστορία κατεύθυνσης: Ναι, είναι το παν να ξέρεις απ'έξω κι ανακατωτά το βιβλίο. Αυτό το λένε όλοι. Επομένως, πρέπει να δώσεις πολλή βάση στην αποστήθιση, και στην κατανόηση, παράλληλα. Σχετικά με τις πηγές, δε θεωρώ ότι υπάρχει κάτι δύσκολο, όπως επίσης δε θεωρώ ότι υπάρχει και συγκεκριμένη μεθοδολογία για την ανάλυση. Μόνο θα σου πω τι έκανα εγώ: Διάβαζα το παράθεμα 1-2 φορές, και μετά, αφού έχεις γράψει την παπαγαλία του βιβλίου, γράφεις "Σύμφωνα με το παράθεμα..." και ξεκινάς την ανάλυση. Είναι πολύ θετικό αν μπορείς να κοιτάξεις πίσω από τις λέξεις, δηλαδή να ανακαλύψεις πολιτικά, π.χ., αίτια -αν και δε ζητούνται φοβερές αναλύσεις. Στη συνέχεια, λοιπόν, έπαιρνα σειρά-σειρά το παράθεμα, και υπογράμμιζα τα βασικά στοιχεία. Αφού τελείωνα την παραπάνω διαδικασία, ξεκινούσα να γράφω. Φυσικά, δεν κάνεις αντιγραφή, αλλά σχολιασμό του παραθέματος, επομένως πρέπει να φιλτράρεις όσα διαβάζεις. Πάντως, μη σε αγχώνει αυτό. Είναι πανεύκολη διαδικασία, και αναλογιζόμενος την ηλικία σου (εμπειρίες, διαφορετική αντιληπτική ικανότητα κλπ), νομίζω πως δε θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.
β. Ιστορία γενικής: Μην τολμήσεις να την επιλέξεις. Θα μετανιώσεις την ώρα και τη στιγμή που το έκανες.
Θα αναγκαστείς να μάθεις ίδια θέματα με διαφορετικές παπαγαλίες - πράγμα ακατόρθωτο κατ' εμέ. Πάρε τη Βιολογία. Θα δεις, είναι πιο εύκολη.
2) Χμ... Όπως εντόπισες κι εσύ, ένα κομμάτι της ύλης -η εισαγωγή- είναι καθαρά παπαγαλιστό. Γνώμη μου είναι να ξεκινήσεις από τώρα να μαθαίνεις βασικά ρήματα (λύω, ποιώ, τιμώ, κλπ), ώστε να θυμηθείς πώς κλίνονται, και να εξασκηθείς πάνω σε αυτό. Μπορείς, επίσης, τώρα, να ξεκινήσεις να μαθαίνεις ουσιαστικά κι επίθετα από το βιβλίο της σχολικής γραμματικής. Για αρχή, νομίζω, είσαι καλά. Το συντακτικό είναι λίγο πιο εξεζητημένο, ειδικά αν δεν έχεις επαφή με αυτό στα νέα Ελληνικά. Σε αυτό πιστεύω ότι θα χρειαστείς την -μικρή έστω- βοήθεια καθηγητή.
Το γνωστό δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Μη μπεις στη λογική να παπαγαλίσεις κάτι από τα σχόλια κλπ. Πάλι θα πω ότι έχεις διαφορετική αντιληπτική ικανότητα, και αν έχεις μια προσωπική επαφή με τη φιλοσοφία, θα δεις ότι μπορείς να αντεπεξέλθεις με μεγαλύτερη ευκολία. Προσπάθησε να εμβαθύνεις, και να βρεις έναν τρόπο γραφής που θα ξεχωρίζει το δικό σου γραπτό από τα υπόλοιπα. Τα γραπτά σου πρέπει να εκπέμπουν σιγουριά, μέχρι ενός σημείου φυσικά, αλλά και να μην αναφέρουν ασυναρτησίες.
Τα πνεύματα δεν είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα. Τα πνεύματα μπορείς να τα δεις από τους τύπους που δίνονται, καθώς στις περισσότερες φορές δεν αλλάζουν. Τώρα, οι τόνοι είναι ένα θεματάκι, που κι εμένα με βασάνιζε ανέκαθεν.
3) Για τη λογοτεχνία και την έκθεση, πάλι θα πω το ίδιο. Έχεις διαφορετικές εμπειρίες, και τρόπο σκέψης. Αν κράτησες μια επαφή με τον γραπτό λόγο και με τη λογοτεχνία αυτά τα χρόνια, δε θα έχεις πρόβλημα. Γνώμη μου είναι να χρησιμοποιήσεις βοηθήματα για τη λογοτεχνία, αλλά σε καμία περίπτωση δε θα τα παπαγαλίσεις. Απλώς, θα κοιτάς τα σχήματα λόγου, τις αφηγηματικές τεχνικές κ.τ.τ., άντε και την ανάλυση κάποιου "δυσνόητου" στίχου.
4) Μη μπεις στη λογική του να μάθεις κάτι απ'έξω. Το γραπτό σου πρέπει να ξεχωρίσει από τη σαβούρα. Πρέπει να είσαι πρωτότυπη, με πολύ προσεγμένο λεξιλόγιο και ύφος. Μπορείς να κοιτάζεις σχεδιαγράμματα, λαμβάνοντάς τα ως βασικούς άξονες και αφορμώμενη από αυτούς να αναπτύξεις τις ιδέες σου. Μια πολύ καλή λύση είναι να διαβάζεις κείμενα (ΟΧΙ ΠΕΙΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΟΧΙ ΚΟΙΝΟΥ ΝΟΥ!!!) σχετικά με το εκάστοτε θέμα. Μπορείς αυτή την αναζήτηση να την κάνεις μόνη σου. Οι ηλιθιότητες που περιλαμβάνονται στον πειστικό λόγο και τον κοινό νου είναι χιλιοειπωμένες, και τις έχουν διαβάσει σχεδόν όλοι οι μαθητές και οι καθηγητές, συν το ότι τις αναπαράγουν αυτοί που δεν έχουν άποψη και κριτική ικανότητα.
Αυτά. Αν παρέλειψα κάτι, ρώτα με.
ΥΓ. Βασικό, κατ'εμέ, λοιπόν, είναι το γραπτό σου να έχει ένα προσωπικό στίγμα, που θα το κάνει να ξεχωρίζει.
Edit: Ξέχασα τα Λατινικά.
Εκεί πρέπει να ζητήσεις υποδείξεις από κάποιον καθηγητή.
Μαθαίνεις την απλούστατη και πανεύκολη γραμματική τους, τις μεταφράσεις, και ζητάς βοήθεια στο συντακτικό.
Δεν ξέρω πώς αντιμετωπίζεις ένα κείμενο, αλλά νομίζω ότι θα σου είναι κάπως δύσκολο να το συντάξεις.
Υπάρχουν όροι, που, εκ των πραγμάτων, δε θυμάσαι, ή δε γνωρίζεις.
Γενικά, πρόκειται για ένα μάθημα με πολλές λεπτομέρειες. Επομένως, εύκολο-απλό, αλλά και δύσκολο, γιατί μπορείς να χάσεις μόρια χωρίς να το καταλάβεις.
Θέλει μεγάλη προσοχή.
nafasskataa σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις κατατοπιστικότατες πληροφορίες που μου δίνεις και για τον κόπο που έκανες να απαντήσεις! Νομίζω με κάλυψες σε όλα.
Πραγματικά, το παν για να πετύχεις σε αυτές τις εξετάσεις είναι τα γραπτά σου να είναι ξεχωριστά και να έχεις τον δικό σου τρόπο γραφής για να αφήσεις το στίγμα σου σε σχέση με τα άλλα γραπτά. Βέβαια, το τελευταίο είναι και θέμα εξάσκησης, σωστά; Πιστεύεις ότι στην έκθεση θα χρειαστώ μια μικρή βοήθεια ή καθοδήγηση από καθηγητή (π.χ. λίγα ιδιαίτερα) ή δεν αξίζει τον κόπο;
Και κάτι άλλο για την ιστορία κατεύθυνσης: Όταν αναλύεις την πηγή-παράθεμα που σου δίνεται, ξεκινάς με την παπαγαλία και μετά αξιοποιείς τις πληροφορίες που σου δίνει η πηγή ή τα συνδυάζεις ταυτόχρονα; Νομίζω, αν πρόκειται για συνδυασμό, θα πρέπει να είσαι πολύ επιδέξιος και να ξέρεις να χειρίζεσαι σωστά τις γνώσεις που έχεις αποκομίσει σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που σου δίνονται από το παράθεμα...
Η όλη μου προσπάθεια θα ξεκινήσει κατά κύριο λόγο χωρίς φροντιστήριο ή άλλη βοήθεια...Μόνο με τα σχολικά βοηθήματα που έχω...Τυχόν σημειώσεις ή σελίδες στο ίντερνετ που μπορώ να αντλήσω περισσότερες πληροφορίες για τα μαθήματα είναι ευπρόσδεκτες!! Ευχαριστώ πολύ πολύ και πάντα επιτυχίες εύχομαι!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cookies&chips
Εκκολαπτόμενο μέλος


Εγω εκανα μαθηματα μονο σε εκθεση και αγνωστο αρχαιων κι εβγαλα 16800, τα υπολοιπα μονους μου + βοηθηματα + πολλες σημειωσεις απο internet. Αν το εκανα εγω, ο καθενας μπορει!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Και αν ναι, τι γίνεται σ' αυτή την περίπτωση με το απολυτήριο? Ποιος φαίνεται σαν γραπτός βαθμός? Δίνει ενδοσχολικές?
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί λέτε πως χάνει το 0,6 των προφορικών αν είναι τύπος που γράφει ψηλότερα απ' τα προφορικά του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


nafasskataa σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις κατατοπιστικότατες πληροφορίες που μου δίνεις και για τον κόπο που έκανες να απαντήσεις! Νομίζω με κάλυψες σε όλα.
Πραγματικά, το παν για να πετύχεις σε αυτές τις εξετάσεις είναι τα γραπτά σου να είναι ξεχωριστά και να έχεις τον δικό σου τρόπο γραφής για να αφήσεις το στίγμα σου σε σχέση με τα άλλα γραπτά. Βέβαια, το τελευταίο είναι και θέμα εξάσκησης, σωστά; Πιστεύεις ότι στην έκθεση θα χρειαστώ μια μικρή βοήθεια ή καθοδήγηση από καθηγητή (π.χ. λίγα ιδιαίτερα) ή δεν αξίζει τον κόπο;
Και κάτι άλλο για την ιστορία κατεύθυνσης: Όταν αναλύεις την πηγή-παράθεμα που σου δίνεται, ξεκινάς με την παπαγαλία και μετά αξιοποιείς τις πληροφορίες που σου δίνει η πηγή ή τα συνδυάζεις ταυτόχρονα; Νομίζω, αν πρόκειται για συνδυασμό, θα πρέπει να είσαι πολύ επιδέξιος και να ξέρεις να χειρίζεσαι σωστά τις γνώσεις που έχεις αποκομίσει σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που σου δίνονται από το παράθεμα...
Η όλη μου προσπάθεια θα ξεκινήσει κατά κύριο λόγο χωρίς φροντιστήριο ή άλλη βοήθεια...Μόνο με τα σχολικά βοηθήματα που έχω...Τυχόν σημειώσεις ή σελίδες στο ίντερνετ που μπορώ να αντλήσω περισσότερες πληροφορίες για τα μαθήματα είναι ευπρόσδεκτες!! Ευχαριστώ πολύ πολύ και πάντα επιτυχίες εύχομαι!![]()
Σχετικά με την έκθεση, πιστεύω καλό θα ήταν να κάνεις 6-7 μαθήματα καθ'όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Αν θυμάσαι τη δομή της έκθεσης, τον τρόπο που κάνεις περίληψη, και αν γνωρίζεις τις τυπικές ασκήσεις, τότε δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Νομίζω χρειάζεται να γράψεις μερικές, και να τις δώσεις σε κάποιον να τις διορθώσει, και να σε καθοδηγήσει.
Σχετικά με την ιστορία, βέβαια χρειάζεται να είναι κανείς επιδέξιος στο θέμα του χειρισμού της γλώσσας. Αυτό, άλλωστε, το προδιαγράφει και η φύση του συνόλου των μαθημάτων της θεωρητικής κατεύθυνσης. Η συνδυαστική ανάλυση θα ήταν το καλύτερο. Απαιτεί να έχεις εξασκηθεί πάνω σε αυτό, και, γενικά, να συνθέτεις όμορφα την παπαγαλία με την πηγή, γιατί αλλιώς δε θα βγει καλό, και θα χάσεις μόρια.
Η πιο ασφαλής μέθοδος είναι αυτή που σου είπα παραπάνω (δηλ. πρώτα παπαγαλία, και μετά "σύμφωνα με το παράθεμα...").
Εγώ, π.χ., χωρίς να το έχω εξασκήσει ποτέ, φέτος στις Πανελλήνιες την πρώτη ερώτηση της Β' Ομάδας την απάντησα συνδυαστικά. Αν δεις και μόνη σου τα θέματα, νομίζω θα καταλάβεις ότι έτσι ήταν πιο εύκολο. Τη δεύτερη ερώτηση την απάντησα με την ασφαλή μέθοδο.
Επίσης, ένα μεγάλο ζήτημα είναι ο χρόνος. Αν πας να αναλύσεις παραθέματα συνδυαστικά, πολύ φοβάμαι ότι δε θα σου φτάσει ο χρόνος. Δες για παράδειγμα τον όγκο των φετινών θεμάτων. Εγώ -πρώτη φορά- τελείωσα 10 λεπτά πριν την λήξη της εξέτασης.
Αν έχεις το πείσμα, είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις. Απλώς, έχε στο νου σου να παλέψεις πολύ τα αρχαία, γιατί είναι το μάθημα με τη μεγαλύτερη βαρύτητα, και είναι ένα μάθημα που απαιτεί μια "προπαιδεία", συνεπώς είναι και το πιο απαιτητικό.

Να σας ρωτήσω κάτι παρόμοιο: μπορεί κάποιος υποψήφιος, μαθητής της Γ' Λυκείου, να δηλώσει και να εξεταστεί στα μαθήματα Τεχνολογικής Α ενώ δεν τα έχει επισήμως διδαχτεί? Λόγω σχολείου παρακολουθεί αναγκαστικά Τεχνολογική Β. Δεν εννοώ αν μπορεί να τα καταφέρει (ας θεωρήσουμε ότι μπορεί), τυπικά ρωτάω αν επιτρέπεται.
Και αν ναι, τι γίνεται σ' αυτή την περίπτωση με το απολυτήριο? Ποιος φαίνεται σαν γραπτός βαθμός? Δίνει ενδοσχολικές?
Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί λέτε πως χάνει το 0,6 των προφορικών αν είναι τύπος που γράφει ψηλότερα απ' τα προφορικά του.
1. Ναι, γίνεται να δώσεις μαθήματα διαφορετικής κατεύθυνσης από αυτά που διδάχτηκες. Στην περίπτωση αυτή, όμως, δε θα συνυπολογιστεί ο προφορικός σου βαθμός, αφού δε θα υπάρχει.
Εν προκειμένω, η τεχνολογική Α, με την τεχνολογική Β, έχουν κάποια κοινά μαθήματα. Δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση. Μάλλον ο προφορικός θα ισχύσει για αυτά τα κοινά μαθήματα, τα οποία έχεις διδαχτεί και στο σχολείο.
2.i) Έστω ότι γράφεις 18 και έχεις 20 στα τετράμηνα. Τότε, δεδομένης της ισχύος του προφορικού βαθμού, ο τελικός σου βαθμός θα γίνει 18.6.
ii) Έστω ότι γράφεις 18 και έχεις 15 στα τετράμηνα. Τότε, δεδομένης της ισχύος του προφορικού βαθμού, ο τελικός σου βαθμός θα γίνει 17.4. Δηλαδή, αν ο προφορικός σου είναι μικρότερος από τον γραπτό, έχεις απώλεια μορίων. Αν ισχύει το ανάποδο, έχεις κέρδος μορίων.
Πρακτικά, ο προφορικός βαθμός σου δίνει ή σου αφαιρεί 600 μόρια.
Clear?

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Ευχαριστώ για την απάντησή σου! Στη δευτεροβάθμια θα πρέπει να απευθυνθώ για να μάθω τι γίνεται με το βαθμό απολυτηρίου στα μη κοινά μαθήματα της Α και Β Τεχνολογικής? Η αίσθησή μου πάντως είναι πως θα πρέπει να δίνεις ενδοσχολικές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


OXI, δεν γίνεται (καρατσεκαρισμένο) για μαθητή Γ λυκείου. Είναι υποχρεωμένος να δώσει πανελλήνιες τα μαθήματα της κατεύθυνσης που παρακολούθησε. Για απόφοιτο όμως που ξαναδίνει, γίνεται.Να σας ρωτήσω κάτι παρόμοιο: μπορεί κάποιος υποψήφιος, μαθητής της Γ' Λυκείου, να δηλώσει και να εξεταστεί στα μαθήματα Τεχνολογικής Α ενώ δεν τα έχει επισήμως διδαχτεί? Λόγω σχολείου παρακολουθεί αναγκαστικά Τεχνολογική Β. Δεν εννοώ αν μπορεί να τα καταφέρει (ας θεωρήσουμε ότι μπορεί), τυπικά ρωτάω αν επιτρέπεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rainbowarrior
Διάσημο μέλος


Εγώ δεν πρόσεξα ότι λες για μαθητή της Γ' Λυκείου. Νόμιζα πως αναφερόσουν σε απόφοιτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


ΥΓ. Καλύτερα που δε γίνεται. Μας αποτρέπει από τον πειρασμό να μπούμε σε δύσκολες διαδρομές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dimitra_R
Νεοφερμένο μέλος


Ήδη έχω ξεκινήσει να μαζεύω υλικό και να οργανώνω κάπως το διάβασμα της ύλης των μαθημάτων...Ευτυχώς, στο site αυτό έχω βρει μπόλικο υλικό και διαβάζοντας απορίες άλλων παιδιών, λύνω αρκετές δικές μου απορίες...Και όσον αφορά την επιλογή ανάμεσα σε Ιστορία Γενικής Παιδείας και Βιολογία Γενικής Παιδείας, διαλέγω το 2ο. Έχω βρει το σχολικό βιβλίο της βιολογίας σε ηλεκτρονική μορφή και αναρωτιέμαι εάν έχετε στα υπόψιν σας κάποιο βοήθημα του μαθήματος (σε ηλεκτρονική μορφή κι αυτό)...
Επειδή έχω επίγνωση των δυσκολιών που θα συναντήσω στο διάβασμά μου κι επειδή δε με παίρνει οικονομικά να κάνω φροντιστήριο ή ιδιαίτερα μέχρι στιγμής, θα ξεκινήσω μόνη μου με συστηματικό και οργανωμένο διάβασμα. Επίσης, να πω ότι δεν έχω θέσει σαν στόχο υψηλόβαθμες σχολές. Για την ακρίβεια, θέτω ως στόχο σχολές ΑΕΙ του 1ου πεδίου, που η βάση τους κυμαίνεται από 12-15, μιας και στην πόλη που ζω (Ρέθυμνο), υπάρχει πανεπιστήμιο με θεωρητικές σχολές (κοινωνιολογία, αρχαιολογία, φιλοσοφική κ.α.). Οπότε, αν σταθώ τυχερή, ίσως καταφέρω να μπω σε κάποιο τμήμα από αυτά

Εν πάσει περιπτώσει, ευχαριστώ πολύ πολύ και πάλι!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νηρηίς
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Itach1
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
cha0s
Περιβόητο μέλος


Επειδη δεν ειμαι σιγουρος κατα 99% σου λεω οτι γινεται απλα στα προφορικα μαθηματα βιολογια και χημεια θα εχεις μηδεν.
Δε θα έχει μηδέν προφορικά. Δε θα έχει τίποτα. Δηλαδή ο υπολογισμός των μορίων θα γίνει χειροκίνητα και όχι απο υπολογιστή μορίων. Κάτι τέτοιο μας είπαν σχολείο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Valar_Morghulis
Νεοφερμένο μέλος


Απλώς δεν έχεις το handycap...δηλαδή την βαθμολογία των προφορικών που έχουν τα παιδιά που δίνουν κανονικά πανελλήνιες!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 30 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.