Πανελλήνιες μετά από πολλά χρόνια

Vold

Well-known member

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,562 μηνύματα.
Καλημέρα σε όλους!

Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με κάποιο ζήτημα.
Είμαι 28 ετων απόφοιτος ΑΕΙ και τελευταία σκέφτομαι να ξαναδώσω πανελλήνιες
για μια σχολή 17.500 μορίων Θεωρητικής κατευθύνσεως . Στο σχολείο ήμουν θετική και μετά τεχνολογική τα μαθήματα της οποίας
ηταν αυτα που έδωσα στις πανελλήνιες, είχα βγάλει 17.800.
Πόσο δύσκολο πιστεύετε ειναι ενα τέτοιο εγχείρημα ; Εχω πιθανότητες να γράψω;
Πόσο καιρο χρειάζεται προετοιμασία και πόσες ωρες διάβασμα για να καλύψω τα κενά και να βγάλω την ύλη;
Καμία άλλη συμβουλή;
Ευχαριστώ
Ειναι ηδη Δεκεμβρης, αμφιβαλλω αν προλαβαινεις για φετος.
 

Evcathy

Active member

Η Evcathy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ιατρικής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη) . Έχει γράψει 156 μηνύματα.
Φαντάζομαι οτι θα εχεις να καλύψεις αρκετα κενά στα αρχαία. Βεβαια απο την άλλη, αν δεν δουλεύεις κι ολας εχεις αρκετό χρονο. Δεν χάνεις κατι με το να προσπαθήσεις.
 

CaneSenpai

New member

Ο CaneSenpai αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 624 μηνύματα.
Ημουν τεχνολογικη κατευθυνση και εδωσα πανελληνιες το 2016.

Μαθηματικα-Βαθμος δυσκολιας:5

Ναι ισχυουν οι φημες. Τα μαθηματικα ειναι με διαφορα το πιο δυσκολο μαθημα στο λυκειο. Διαβασα το πιο πολυ και εγραψα το χειροτερο βαθμο.

Εκθεση-Βαθμος δυσκολιας:3

Τιποτα το ιδιαιτερο. Μαθαινεις παπαγαλια την θεωρια για σιγουρες μοναδες και προσπαθεις να διαβασεις οσα πιο πολλα θεματα μπορεις για την εκθεση.

Οικονομικα-Βαθμος δυσκολιας:2

Πρεπει γενικα να εισαι πολυ κακος για να μην τα πας καλα σε αυτο το μαθημα. 30 σελιδες παπαγαλια και ασκησεις επιπεδου κατω του μετριου.

Υπολογιστες-Βαθμος δυσκολιας:4

Μαθημα για μαγκες θεωρω. Ημουν απο τους τυχερους που επεσε λιγη θεωρια και πιο πολλες ασκησεις. Θελει μυαλο το μαθημα. Αν σου αρεσει θα τα πας καλα.
 

Ανώνυμος Αλκοολικός

Well-known member

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών , Φοιτητής του τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ (Αθήνα) και μας γράφει απο Πετράλωνα (Αττική). Έχει γράψει 4,926 μηνύματα.
ήμουν τεχνολογική και έδινα το 2015
θα βάλω επίπεδο δυσκολίας 4 γιατί για τους περισσότερους είναι η πρώτη τους δοκιμασία
 

MixalisLol

New member

Ο MixalisLol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Απορίες απόφοιτου, που θέλει να δώσει πάλι πανελλήνιες, για το μάθημα της ιστορίας. Αν τυχαίνει και διαβάζει αυτό το θέμα κάποιος καθηγητής, φιλόλογος και γενικά κάποιος που ασχολείται με την ιστορία θα ήθελα να μου λύσει κάποιες απορίες.
Πως ακριβώς βοηθάει τους μαθητές η απαίτηση να διαβάσουν σε περιορισμένο χρόνο 120 σελίδες παπαγαλία?
Πως βοηθάει τους μαθητές η απαίτηση να γράψουν κατά λέξη όσα γράφει το βιβλίο?
Στόχος του μαθήματος είναι να θυμάται ο μαθητής και μετά τις πανελλήνιες όσα διάβασε για την περήφανη ιστορία της Ελλάδας μας ή να αποδείξει πως κρύβει μέσα του ένα ρομπότ που μπορεί να μάθει ακόμα και τα κόμματα κάθε σελίδας?
Τα παραπάνω δεν τα ρωτάω ειρωνικά, τα ρωτάω γιατί είδα το ιστορικό των αποδόσεων των μαθητών σε αυτό το μάθημα και κάθε χρονιά περισσότεροι από τους μισούς γράφουν κάτω από την βάση και γενικά αμφιβάλω αν με αυτό το σύστημα αυτοί που έγραψαν αν ξέρουν έστω το ένα δέκατο από όσα διάβασαν μετά τις πανελλήνιες.
Εμένα προσωπικά σε κάποια κεφάλαια μου παίρνει ακόμα και 8 ώρες για να βγάλω μια σελίδα, μπορεί να είμαι τούβλο και μην μπορώ να καταλάβω, όμως κάνω προετοιμασία χωρίς βοήθεια και αυτή η τακτική με πάει πίσω. Γιατί να είναι στόχος μου να κάθομαι να κάνω παπαγαλία κείμενα γραμμένα στα αρχαία στο 10% τους?
Δεν επέλεξα το πρώτο επιστημονικό πεδίο οπότε δεν έχω εμπειρία με αρχαία ούτε θέλω να αποκτήσω, με νοιάζει να μάθω τι έγινε τα παλιά τα χρόνια και να μάθω τι έκανε ο περήφανος λαός μου όχι να κάνω copy paste στο κεφάλι μου τον τρόπο γραφής ενός συγγραφέα. Αυτή η τακτική με την παπαγαλία δεν με βοηθάει εμένα ως μαθητή να μπορώ να ξέρω και μετά τις πανελλήνιες όσα διαβάζω τώρα και μου τρώει πολύτιμο χρόνο από τα άλλα μαθήματα, όπως είπα κάνω προετοιμασία χωρίς βοήθεια.
Συγγνώμη αν στεναχωρώ κάποιους αλλά το ημερολόγιο δείχνει 2016 και για κάποιους ο τρόπος γραφής στα αρχαία δεν βοηθάει να κατανοήσουμε το νόημα μια πρότασης.
Γιατί λοιπόν εγώ και ο κάθε μαθητής που δίνει πανελλήνιες να μην έχει ως στόχο να θυμάται όσα διαβάζει με δικά του λόγια και να πρέπει να γίνει ρομπότ που κάνει αντιγραφή επικόλληση ότι βλέπει στο βιβλίο?
Συγγνώμη που τα γράφω σε αυτό το post όμως δεν αντέχω άλλο, στο 2016 ζούμε και αντί να κοιτάνε να βάλουνε στα πανεπιστήμια όσους διαβάζουν και θυμούνται αυτά που διαβάζουν και μετά τις πανελλήνιες κοιτάνε να αναγκάσουν τα παιδιά να περάσουν μια περίοδο που θα κοιμούνται και θα ξυπνάνε με ένα βιβλίο στο χέρι για να πάνε να γράψουν παπαγαλία πράγματα που την επόμενη μέρα δεν θα τα ξέρουν.
Ελπίζω κάποιος φιλόλογος ή καθηγητής να μου απαντήσει στις απορίες μου, δεν τις ρωτάω ειρωνικά απλά θέλω να ξέρω πως με βοηθάει εμένα αυτή η τακτική.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Ria...

New member

Η Ria... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Υπολογιστες-Βαθμος δυσκολιας:4

Μαθημα για μαγκες θεωρω. Ημουν απο τους τυχερους που επεσε λιγη θεωρια και πιο πολλες ασκησεις. Θελει μυαλο το μαθημα. Αν σου αρεσει θα τα πας καλα.
Μυαλό θέλει ή απλώς να μάθεις τις βασικές τεχνικές καθώς όλα τα προγράμματα στηρίζονται πάνω σε βασικές αρχές;
Αααα και λίγο μαθηματικό μυαλό ;)
 

jims

Active member

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Απορίες απόφοιτου, που θέλει να δώσει πάλι πανελλήνιες, για το μάθημα της ιστορίας. Αν τυχαίνει και διαβάζει αυτό το θέμα κάποιος καθηγητής, φιλόλογος και γενικά κάποιος που ασχολείται με την ιστορία θα ήθελα να μου λύσει κάποιες απορίες.
Πως ακριβώς βοηθάει τους μαθητές η απαίτηση να διαβάσουν σε περιορισμένο χρόνο 120 σελίδες παπαγαλία?
Πως βοηθάει τους μαθητές η απαίτηση να γράψουν κατά λέξη όσα γράφει το βιβλίο?
Στόχος του μαθήματος είναι να θυμάται ο μαθητής και μετά τις πανελλήνιες όσα διάβασε για την περήφανη ιστορία της Ελλάδας μας ή να αποδείξει πως κρύβει μέσα του ένα ρομπότ που μπορεί να μάθει ακόμα και τα κόμματα κάθε σελίδας?
Τα παραπάνω δεν τα ρωτάω ειρωνικά, τα ρωτάω γιατί είδα το ιστορικό των αποδόσεων των μαθητών σε αυτό το μάθημα και κάθε χρονιά περισσότεροι από τους μισούς γράφουν κάτω από την βάση και γενικά αμφιβάλω αν με αυτό το σύστημα αυτοί που έγραψαν αν ξέρουν έστω το ένα δέκατο από όσα διάβασαν μετά τις πανελλήνιες.
Εμένα προσωπικά σε κάποια κεφάλαια μου παίρνει ακόμα και 8 ώρες για να βγάλω μια σελίδα, μπορεί να είμαι τούβλο και μην μπορώ να καταλάβω, όμως κάνω προετοιμασία χωρίς βοήθεια και αυτή η τακτική με πάει πίσω. Γιατί να είναι στόχος μου να κάθομαι να κάνω παπαγαλία κείμενα γραμμένα στα αρχαία στο 10% τους?
Δεν επέλεξα το πρώτο επιστημονικό πεδίο οπότε δεν έχω εμπειρία με αρχαία ούτε θέλω να αποκτήσω, με νοιάζει να μάθω τι έγινε τα παλιά τα χρόνια και να μάθω τι έκανε ο περήφανος λαός μου όχι να κάνω copy paste στο κεφάλι μου τον τρόπο γραφής ενός συγγραφέα. Αυτή η τακτική με την παπαγαλία δεν με βοηθάει εμένα ως μαθητή να μπορώ να ξέρω και μετά τις πανελλήνιες όσα διαβάζω τώρα και μου τρώει πολύτιμο χρόνο από τα άλλα μαθήματα, όπως είπα κάνω προετοιμασία χωρίς βοήθεια.
Συγγνώμη αν στεναχωρώ κάποιους αλλά το ημερολόγιο δείχνει 2016 και για κάποιους ο τρόπος γραφής στα αρχαία δεν βοηθάει να κατανοήσουμε το νόημα μια πρότασης.
Γιατί λοιπόν εγώ και ο κάθε μαθητής που δίνει πανελλήνιες να μην έχει ως στόχο να θυμάται όσα διαβάζει με δικά του λόγια και να πρέπει να γίνει ρομπότ που κάνει αντιγραφή επικόλληση ότι βλέπει στο βιβλίο?
Συγγνώμη που τα γράφω σε αυτό το post όμως δεν αντέχω άλλο, στο 2016 ζούμε και αντί να κοιτάνε να βάλουνε στα πανεπιστήμια όσους διαβάζουν και θυμούνται αυτά που διαβάζουν και μετά τις πανελλήνιες κοιτάνε να αναγκάσουν τα παιδιά να περάσουν μια περίοδο που θα κοιμούνται και θα ξυπνάνε με ένα βιβλίο στο χέρι για να πάνε να γράψουν παπαγαλία πράγματα που την επόμενη μέρα δεν θα τα ξέρουν.
Ελπίζω κάποιος φιλόλογος ή καθηγητής να μου απαντήσει στις απορίες μου, δεν τις ρωτάω ειρωνικά απλά θέλω να ξέρω πως με βοηθάει εμένα αυτή η τακτική.
Οι πανελλήνιες δεν είναι μια διαδικασία κατάκτησης της γνώσης αλλά μια διαδικασία που εξετάζει τα όρια και τις αντοχές του καθενός. Εάν μπορείς εσύ να αποστηθίσεις 100 σελίδες ιστορία (εάν βγάλεις εικόνες και πηγές τόσο είναι περίπου), κατά τη λογική του υπουργείου, κάνεις για το πανεπιστήμιο. Τώρα βέβαια στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να διορθωθούν. Από την άλλη σκέψου και το άλλο (γιατί δεν είναι ορθό να τα προσεγγίζουμε όλα με απόλυτο τρόπο): εάν ο καθένας έλεγε το μάθημα με δικά του λόγια, παραλείποντας πιθανότατα και κάποιες λεπτομέρειες, αυτό θα δημιουργούσε και κάποια υποκειμενικότητα στη βαθμολόγηση των γραπτών. Εδώ βλέπουμε αποκλίσεις μεταξύ των διορθωτών στην βαθμολόγηση της ανάλυσης των πηγών. Φαντάσου, λοιπόν, τι θα γινόταν εάν συνέβαινε και αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

MixalisLol

New member

Ο MixalisLol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Οι πανελλήνιες δεν είναι μια διαδικασία κατάκτησης της γνώσης αλλά μια διαδικασία που εξετάζει τα όρια και τις αντοχές του καθενός. Εάν μπορείς εσύ να αποστηθίσεις 100 σελίδες ιστορία (εάν βγάλεις εικόνες και πηγές τόσο είναι περίπου), κατά τη λογική του υπουργείου, κάνεις για το πανεπιστήμιο. Τώρα βέβαια στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να διορθωθούν. Από την άλλη σκέψου και το άλλο (γιατί δεν είναι ορθό να τα προσεγγίζουμε όλα με απόλυτο τρόπο): εάν ο καθένας έλεγε το μάθημα με δικά του λόγια, παραλείποντας πιθανότατα και κάποιες λεπτομέρειες, αυτό θα δημιουργούσε και κάποια υποκειμενικότητα στη βαθμολόγηση των γραπτών. Εδώ βλέπουμε αποκλίσεις μεταξύ των διορθωτών στην βαθμολόγηση της ανάλυσης των πηγών. Φαντάσου, λοιπόν, τι θα γινόταν εάν συνέβαινε και αυτό.
Το καταλαβαίνω αυτό που λες φίλε μου, σίγουρα για να μπεις στο πανεπιστήμιο πρέπει να έχεις κάποιες βάσεις και ικανότητες ανάλογα με την ειδικότητα που θα επιλέξεις, απλά σαν μεγαλύτερος το βλέπω υπερβολή και κάπως οπισθοδρομικό να λες για παράδειγμα σε έναν μαθητή που στοχεύει να σπουδάσει παιδαγωγικά ή σε μια μαθήτρια που θέλει να σπουδάσει νηπιαγωγός, να διαβάσει, έστω 100 σελίδες, παπαγαλία και να τις θυμάται όπως ακριβώς τις έγραψε ο συγγραφέας. Σε τι ακριβώς θα βοηθήσει μια νηπιαγωγό για παράδειγμα αυτός ο τρόπος μάθησης? Σε τι ακριβώς θα βοηθήσει έναν δάσκαλο? Το θέμα είναι όσα διαβάσει να τα θυμάται και να μπορεί όταν δουλέψει να τα μεταφέρει όλα αυτά στα παιδιά.
Το να κάτσει ο μαθητής να διαβάζει 8 ώρες την ημέρα κάτι το οποίο από το καλοκαίρι δεν θα το ξέρει μου φαίνεται άχρηστο, ούτε γνώσεις αποκτάει έτσι ούτε έχει αποδείξει κάτι παραπάνω από το πόσο καλός είναι στην παπαγαλία.
Δεν κράζω ούτε βγάζω τα κόμπλεξ μου για αυτό το μάθημα, την γνώμη μου λέω γιατί από ότι έχω καταλάβει ορισμένα κολλημένα μυαλά, σε στυλ Κατακουζηνού για όσους βλέπουν τηλεόραση, προσπαθούν να σε αναγκάσουν να διαβάσεις με τον δικό τους τρόπο. Υπάρχει περίπτωση να είμαστε και η μοναδική Ευρωπαική χώρα με αυτή την τακτική, να δίνουμε βάση στην παπαγαλία αντί στις γνώσεις.
 

fockos

Well-known member

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11,583 μηνύματα.
Παιδιά όσοι είστε ακόμα μικροί και πάτε σχολείο ακόμα και αν είστε κακοί μαθητές ακόμα και αν έχετε σκοπό να πάτε σε ιεκ καλό είναι να διαβάσετε λίγο και να περάσετε σε ένα ΤΕΙ της περιοχής και να το βγάλετε στην συνέχεια κάνοντας ίσως κάτι παράλληλα. Μετά θα μπορείτε μέσω κατατακτηρίων να περάσετε σε όποια σχολή της Ελλάδας θέλετε. Το να κληθεί ένας μεγάλος σε ηλικία να δώσει πανελλήνιες είναι αρκετά δύσκολο γιατί οι εξετάσεις είναι φτιαγμένες για μικρές ηλικίες οπότε θα δυσκολευτείτε.

Στις πανελλήνιες ανταγωνίζεστε παιδιά παπαγαλάκια που δίνουν πολλά άπειρα λεφτά για αυτές τις εξετάσεις και ασχολούνται πάνω από 12 ώρες την ημέρα για αυτές τις εξετάσεις για πολλά χρονιά ... δύσκολα ένας μεγάλος θα μπροεί να ανταποκριθεί στις εξετάσεις.

Τώρα για το σύστημα πανελληνίων εγώ προσωπικά το υποστηρίζω δε τις εωρώ ούτε άχρηστές γνώσεις ούτε ότι προμοτούν την παπαγαλία....... είναι καλές εξετάσεις, δίκαιες και όσο έχουμε δημόσιο σύστημα παιδείας καλό είναι να υπάρχουν.
 

MixalisLol

New member

Ο MixalisLol αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 32 μηνύματα.
Παιδιά όσοι είστε ακόμα μικροί και πάτε σχολείο ακόμα και αν είστε κακοί μαθητές ακόμα και αν έχετε σκοπό να πάτε σε ιεκ καλό είναι να διαβάσετε λίγο και να περάσετε σε ένα ΤΕΙ της περιοχής και να το βγάλετε στην συνέχεια κάνοντας ίσως κάτι παράλληλα. Μετά θα μπορείτε μέσω κατατακτηρίων να περάσετε σε όποια σχολή της Ελλάδας θέλετε. Το να κληθεί ένας μεγάλος σε ηλικία να δώσει πανελλήνιες είναι αρκετά δύσκολο γιατί οι εξετάσεις είναι φτιαγμένες για μικρές ηλικίες οπότε θα δυσκολευτείτε.

Στις πανελλήνιες ανταγωνίζεστε παιδιά παπαγαλάκια που δίνουν πολλά άπειρα λεφτά για αυτές τις εξετάσεις και ασχολούνται πάνω από 12 ώρες την ημέρα για αυτές τις εξετάσεις για πολλά χρονιά ... δύσκολα ένας μεγάλος θα μπροεί να ανταποκριθεί στις εξετάσεις.

Τώρα για το σύστημα πανελληνίων εγώ προσωπικά το υποστηρίζω δε τις εωρώ ούτε άχρηστές γνώσεις ούτε ότι προμοτούν την παπαγαλία....... είναι καλές εξετάσεις, δίκαιες και όσο έχουμε δημόσιο σύστημα παιδείας καλό είναι να υπάρχουν.
Οπότε, ρωτάω ως άσχετος, αυτά που θα διαβάσω μέχρι να δώσω πανελλήνιες δεν θα μου χρειαστούν από εκεί και πέρα στο πανεπιστήμιο σωστά? Τα διαβάζω για να αποδείξω στο κράτος πως είμαι πολύ καλός παπαγάλος και πως έχω λεφτά για να πλουτίσω τα φροντιστήρια. Από και πέρα αν περάσω στο πανεπιστήμιο ότι έχω μάθει στα μαθήματα των πανελληνίων, που απαιτούσαν παπαγαλία, δεν θα μου τα ζητάνε ως προαπαιτούμενο να τα ξέρω, μιας και με την παπαγαλία δεν μαθαίνεις, αλλά ή θα τα διδαχθώ ξανά ή απλά δεν θα μου τα ζητήσουν ως προαπαιτούμενο.
Τα λέω σωστά ή έχω καταλάβει κάτι λάθος? Είμαι από ΤΕΕ και προσπαθώ να μπω στο κλίμα των ΓΕΛ για αυτό και ρωτάω τόσα πολλά.
 

jims

Active member

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 552 μηνύματα.
Το καταλαβαίνω αυτό που λες φίλε μου, σίγουρα για να μπεις στο πανεπιστήμιο πρέπει να έχεις κάποιες βάσεις και ικανότητες ανάλογα με την ειδικότητα που θα επιλέξεις, απλά σαν μεγαλύτερος το βλέπω υπερβολή και κάπως οπισθοδρομικό να λες για παράδειγμα σε έναν μαθητή που στοχεύει να σπουδάσει παιδαγωγικά ή σε μια μαθήτρια που θέλει να σπουδάσει νηπιαγωγός, να διαβάσει, έστω 100 σελίδες, παπαγαλία και να τις θυμάται όπως ακριβώς τις έγραψε ο συγγραφέας. Σε τι ακριβώς θα βοηθήσει μια νηπιαγωγό για παράδειγμα αυτός ο τρόπος μάθησης? Σε τι ακριβώς θα βοηθήσει έναν δάσκαλο? Το θέμα είναι όσα διαβάσει να τα θυμάται και να μπορεί όταν δουλέψει να τα μεταφέρει όλα αυτά στα παιδιά.
Το να κάτσει ο μαθητής να διαβάζει 8 ώρες την ημέρα κάτι το οποίο από το καλοκαίρι δεν θα το ξέρει μου φαίνεται άχρηστο, ούτε γνώσεις αποκτάει έτσι ούτε έχει αποδείξει κάτι παραπάνω από το πόσο καλός είναι στην παπαγαλία.
Δεν κράζω ούτε βγάζω τα κόμπλεξ μου για αυτό το μάθημα, την γνώμη μου λέω γιατί από ότι έχω καταλάβει ορισμένα κολλημένα μυαλά, σε στυλ Κατακουζηνού για όσους βλέπουν τηλεόραση, προσπαθούν να σε αναγκάσουν να διαβάσεις με τον δικό τους τρόπο. Υπάρχει περίπτωση να είμαστε και η μοναδική Ευρωπαική χώρα με αυτή την τακτική, να δίνουμε βάση στην παπαγαλία αντί στις γνώσεις.
Κοίτα...μπορεί να έχεις και δίκιο. Ίσως να είναι και υπερβολή ο τρόπος αυτός διαβάσματος. Μια συμμαθήτριά μου, καλή μαθήτρια, πέρασε ιστορικό αρχαιολογικό στην Αθήνα με 18+ . Με διαβεβαίωσε ότι, παρά τον τεράστιο όγκο ύλης στις ιστορίες που έχουν, ο τρόπος που μελετούν ουδεμία σχέση έχει με τον τρόπο που διαβάζουμε στο σχολείο. Εγώ δεν μπορώ να απαντήσω ξεκάθαρα γιατί ξαναδίνω πανελλήνιες και άρα δεν γνωρίζω ακριβώς ποια είναι η νοοτροπία στο πανεπιστήμιο. Από του χρόνου πιστεύω ότι θα αρχίζω να σχηματίζω μια προσωπική γνώμη.

Παιδιά όσοι είστε ακόμα μικροί και πάτε σχολείο ακόμα και αν είστε κακοί μαθητές ακόμα και αν έχετε σκοπό να πάτε σε ιεκ καλό είναι να διαβάσετε λίγο και να περάσετε σε ένα ΤΕΙ της περιοχής και να το βγάλετε στην συνέχεια κάνοντας ίσως κάτι παράλληλα. Μετά θα μπορείτε μέσω κατατακτηρίων να περάσετε σε όποια σχολή της Ελλάδας θέλετε. Το να κληθεί ένας μεγάλος σε ηλικία να δώσει πανελλήνιες είναι αρκετά δύσκολο γιατί οι εξετάσεις είναι φτιαγμένες για μικρές ηλικίες οπότε θα δυσκολευτείτε.

Στις πανελλήνιες ανταγωνίζεστε παιδιά παπαγαλάκια που δίνουν πολλά άπειρα λεφτά για αυτές τις εξετάσεις και ασχολούνται πάνω από 12 ώρες την ημέρα για αυτές τις εξετάσεις για πολλά χρονιά ... δύσκολα ένας μεγάλος θα μπροεί να ανταποκριθεί στις εξετάσεις.

Τώρα για το σύστημα πανελληνίων εγώ προσωπικά το υποστηρίζω δε τις εωρώ ούτε άχρηστές γνώσεις ούτε ότι προμοτούν την παπαγαλία....... είναι καλές εξετάσεις, δίκαιες και όσο έχουμε δημόσιο σύστημα παιδείας καλό είναι να υπάρχουν.
Με συγχωρείς φίλε μου αλλά ο βαθμός δυσκολίας των κατατακτηρίων είναι τοις πάσι γνωστό ότι απέχει παρασάγγας από αυτή των πανελληνίων, διότι ο αριθμός θέσεων είναι πολύ περιορισμένος. Εάν κάποιος δεν δύναται να περάσει με πανελλήνιες, δύσκολα θα αντεπεξέλθει στις απαιτητικές κατατακτήριες. Επίσης ξέρω παιδιά που πέρασαν Ιατρικές, Νομικές και Πολυτεχνεία και 12 ώρες διαβάσματος δεν μου είχαν πει ότι έκαναν. Και ήταν παιδιά που είχαν μια κοινή ευφυΐα. Επίσης στις κατατακτήριες έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα αναξιοκρατίας και αυτός είναι ένας σοβαρότατος λόγος να αποφεύγονται.
 

Ria...

New member

Η Ria... αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 205 μηνύματα.
Το να κληθεί ένας μεγάλος σε ηλικία να δώσει πανελλήνιες είναι αρκετά δύσκολο γιατί οι εξετάσεις είναι φτιαγμένες για μικρές ηλικίες οπότε θα δυσκολευτείτε.

Στις πανελλήνιες ανταγωνίζεστε παιδιά παπαγαλάκια που δίνουν πολλά άπειρα λεφτά για αυτές τις εξετάσεις και ασχολούνται πάνω από 12 ώρες την ημέρα για αυτές τις εξετάσεις για πολλά χρονιά ... δύσκολα ένας μεγάλος θα μπροεί να ανταποκριθεί στις εξετάσεις.
Eλπίζω να το λες με την έννοια οτι μοναδική τους ασχολία είναι το να διαβάζουν σε αντίθεση με έναν μεγαλύτερο που ίσως να εργάζεται ή να έχει και οικογένεια, και για αυτό θα δυσκολευτεί ο μεγαλύτερος να δώσει πανελλήνιες..... Και οχι λόγω...μυαλού!
 

Yama

New member

Η Yama αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλησπέρα,

Βρήκα αυτό τό φόρουμ ύστερα από τήν διαδικτιακή μού αναζήτηση γιά τήν δήλωση Πανελληνίων από <πολλά> χρόνια. Είμαι τριάντα χρονών, καί όταν ήμουν στό Λύκειο ήμουν θεωρητική κατεύθυνση. Καθώς είχα έναν γονέα πού δέν ήταν από Ελλάδα δυσκολεύτηκα αρκετά καί τελικά αρκέστηκα μέ ιδιωτικό κολλέγιο καί μεταπτυχιακό από Αγγλιά ( από θετική επιστήμη). Δουλεύω στό τομέα τών νομικών μεταφράσεων. Αλλά δέν μπορώ νά αρκεστώ σέ αυτό ως εισόδημα.


Ενδιαφέρομαι πραγματικά γιά τις Σλαβικές σπουδές ( είδα πρόσφατα ότι άνοιξε τό πρώτο τμήμα) καί/ή γιά τήν Νομική, καί σκέφτομαι σοβαρά από τού χρόνου δλδ. Σεπτέμβρη νά δηλώσω γιά Πανελλήνιες εξετάσεις.

Εδωσα τό 2003 - άν δέν κάνω λάθος - αλλά από τότε έχουν αλλάξει αρκετά τά δρώμενα.

Χάρηκα πού βρήκα αυτό τό φορουμ, γιατί ανυσήχησα ότι δέν θά υπάρχουν άλλα άτομα στέ παρόμοια θέση μέ τόν εαυτό μού.
 

maniamanitsa

New member

Η maniamanitsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Καλησπερα σε ολους κ καλη επιτυχια σε αυτους που δινουν πανελληνιες φετος.Αν κ λιγο νωρις αποφασισα να ανοιξω αυτο το θεμα για οσους ειναι αποφοιτοι κ εχουν ξεκινησει την προσπαθεια τους για τις επομενες πανελληνιες(2018..)Εγω προσωπικα απεχω 13 χρονια απο το σχολειο,εχω οικογενεια,παιδι,δουλεια κλπ.Αποφασισα ομως να κυνηγησω τα ονειρα μου αν κ ειμαι 30.Ποτε δεν ειναι αργα..Σε λιγες μερες ξεκιναω ιδιαιτερα κ διαβασμα..Η κατευθυνση μου ειναι η θεωρητικη(ηταν τουλαχιστον).Αν υπαρχουν κ αλλοι σαν κ μενα καλως να ορισουν σε αυτο εδω το ποστ...
 

Ιππολύτη

Well-known member

Η Ιππολύτη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 980 μηνύματα.
Καλησπερα σε ολους κ καλη επιτυχια σε αυτους που δινουν πανελληνιες φετος.Αν κ λιγο νωρις αποφασισα να ανοιξω αυτο το θεμα για οσους ειναι αποφοιτοι κ εχουν ξεκινησει την προσπαθεια τους για τις επομενες πανελληνιες(2018..)Εγω προσωπικα απεχω 13 χρονια απο το σχολειο,εχω οικογενεια,παιδι,δουλεια κλπ.Αποφασισα ομως να κυνηγησω τα ονειρα μου αν κ ειμαι 30.Ποτε δεν ειναι αργα..Σε λιγες μερες ξεκιναω ιδιαιτερα κ διαβασμα..Η κατευθυνση μου ειναι η θεωρητικη(ηταν τουλαχιστον).Αν υπαρχουν κ αλλοι σαν κ μενα καλως να ορισουν σε αυτο εδω το ποστ...
Εγώ δινω φέτος ως μαθήτρια αλλά δεν μπορούσα να μη σχολιάσω. Τα όνειρα δεν έχουν ηλικία. Και αν τώρα έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να μπορέσεις (ελπίζω να μου επιτρέπεις τον ενικό, Νέα είσαι εξάλλου) να τα κυνηγήσεις, καλή επιτυχία! Εύχομαι να πετύχεις όσα θέλεις!!!! Και καλή αρχή στο διάβασμα και την προσπάθεια!!!:clapup:
 

maniamanitsa

New member

Η maniamanitsa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Καλη επιτυχια κοριτσακι μου γλυκο.Σου ευχομαι οτι καλυτερο.Φυσικα κ επιτρεπω τον ενικο.Νιωθω ακομα πολυ μικρη ☺??????.Σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια.
 

Energy

Member

Η Energy αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 137 μηνύματα.
Εγώ όταν τελειώσω τη σχολή που είμαι σκέφτομαι να δώσω κατατακτηριες στην ψυχολογία παντειου. Οι κατατακτηριες είναι καλύτερες πιστεύω γιατί τα μαθήματα είναι θεωρητικά, ενώ στις πανελλήνιες δεν ξέρεις τι θα σου πέσει σε έκθεση και αρχαία άγνωστο. Οι θέσεις και στις δυο περιπτώσεις είναι λίγες. Όταν έδινα εγώ οι θέσεις ήταν 117 με πανελλήνιες σε αυτή τη σχολή ( και αυτοί που την ήθελαν μπορεί να ήταν χιλιάδες). Στις κατατακτηριες χρειάζεται να ξεκινήσεις 5 μήνες πριν τις εξετάσεις διάβασμα.
 

misoadeio

New member

Ο misoadeio αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 47 ετών . Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Καλησπέρα σε όλους!


Θα ήθελα τα φώτα σας, καθώς απέχω 27 σχεδόν χρόνια απ' τα θρανία!

Έρχομαι από το μακρινό 1990 (χρονιά αποφοίτησης - Θεωρητική κατ., τότε 3η Δέσμη) και σκέφτομαι να δώσω ξανά

Πανελλήνιες για την Ιταλική Φιλολογία.


Λίγα λόγια για να δώσω το "στίγμα" μου:

- είμαι 44 ετών (με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς δυνατοτήτων - μνήμη, κρίση, επαγγελματικές/κοινωνικές

υποχρεώσεις κτλ)

- εργάζομαι πλήρες ωράριο σε γραφείο με αραιά ταξίδια στο εξωτερικό (2-3 / εξάμηνο)

- χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις = ελεύθερος χρόνος διαθέσιμος για διάβασμα

- επίπεδο Ιταλικών Β1 (πιστεύω ότι περνάω τη βάση του 10)

- η όλη διαδικασία αποσκοπεί στην ψυχαγωγία και στην απόλαυση της διαδρομής και όχι στην επαγγελματική

σταδιοδρομία ή την εύρεση εργασίας στο αντικείμενο των σπουδών


Κριτήρια επιλογής της συγκεκριμένης σχολής:

α) ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη χώρα, γλώσσα, πολιτισμό, τέχνη, λογοτεχνία και κυρίως όπερα

β) χαμηλή βάση εισαγωγής = λιγότερες απαιτήσεις σε έκταση ύλης

γ) μη υποχρεωτική παρακολούθηση

δ) ο τρόπος και οι συνθήκες ζωής και η καθημερινότητά μου καθιστούν την εισαγωγή μου ακόμα και σ' αυτή την

τόσο χαμηλή σε μόρια εισαγωγής σχολή πραγματικό άθλο


Απορίες:

1) Αν υποθετικά, δεν δώσω Ιστορία, πόσο πρέπει να γράψω στα υπόλοιπα κατά μ.ο. για να έχω ελπίδες;

2) Αρκεί να επικεντρωθώ στο Γνωστό των Αρχαίων ή "πρέπει" να κυνηγήσω και μονάδες απ' το άγνωστο;

3) Εκ των πραγμάτων θα προχωρήσω με αυτοδιδασκαλία (δεν τα πάω καλά με καθηγητές, ιδιαίτερα, φροντιστήρια

κτλ), τι να προσέξω στην επιλογή βοηθημάτων;

4) Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία / βοήθεια πιστεύετε ότι θα με βοηθούσε

5) Παρακαλώ μη διστάσετε να με αποθαρρύνετε από το να ασχοληθώ με το όλο εγχείρημα, αν αυτό πιστεύετε

πραγματικά ότι είναι το καλύτερο κατά τη γνώμη σας.

Έτσι κ αλλιώς, είναι μια απόφαση που, αν την πάρω, θα το κάνω με την καρδιά και όχι με τη λογική.

Σας ευχαριστώ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λένω

Well-known member

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 3,674 μηνύματα.
Απορίες:

1) Αν υποθετικά, δεν δώσω Ιστορία, πόσο πρέπει να γράψω στα υπόλοιπα κατά μ.ο. για να έχω ελπίδες;

2) Αρκεί να επικεντρωθώ στο Γνωστό των Αρχαίων ή "πρέπει" να κυνηγήσω και μονάδες απ' το άγνωστο;

3) Εκ των πραγμάτων θα προχωρήσω με αυτοδιδασκαλία (δεν τα πάω καλά με καθηγητές, ιδιαίτερα, φροντιστήρια

κτλ), τι να προσέξω στην επιλογή βοηθημάτων;

4) Οποιαδήποτε άλλη πληροφορία / βοήθεια πιστεύετε ότι θα με βοηθούσε

5) Παρακαλώ μη διστάσετε να με αποθαρρύνετε από το να ασχοληθώ με το όλο εγχείρημα, αν αυτό πιστεύετε

πραγματικά ότι είναι το καλύτερο κατά τη γνώμη σας.

Έτσι κ αλλιώς, είναι μια απόφαση που, αν την πάρω, θα το κάνω με την καρδιά και όχι με τη λογική.

Σας ευχαριστώ
Το εγχείρημα είναι απολύτως εφικτό (για να μην πω πανεύκολο) παρά την πιεσμένη καθημερινότητα που έχεις.΄Αξίζει λοιπόν να κάνεις το κέφι σου και να το επιδιώξεις.΄Οσο και αν έχουν περάσει χρόνια από τότε που έδωσες πανελλαδικές όλο και κάτι θα σου έχει μείνει. Για να πάρεις μια ιδέα θα σου αναφέρω τις βάσεις στην Ιταλική φιλολογία τα τελευταία χρόνια. Το 2014 στην Αθήνα 5180 μόρια και στη Θεσ/νίκη 6973 μόρια. Το 2015 στην Αθήνα 9161 μόρια και στη Θεσ/νίκη 5597 μόρια. Το 2016 με το νέο σύστημα στην Αθήνα 5200 μόρια μόρια και στη Θεσ/νίκη 5652 μόρια. Μην ξεχνάς ότι εμπεριέχονται και τα μόρια της ξένης γλώσσας τα οποία διπλασιάζονται (με την προυπόθεση βέβαια ότι έχεις γράψει τουλάχιστον 10, αυτό πρέπει να το προσέξεις πάρα πολύ, ψάξε για παλιά θέματα για να διαπιστώσεις σε ποιο επίπεδο κινούνται). Τα μόρια υπολογίζονται σύμφωνα με αυτό https://www.alfavita.gr/arthron/panelladikes-2016-moria-eisagogis-kai-tropos-ypologismoy. Αν υποθέσουμε ότι γράφεις από ένα 10άρι στη Γλώσσα, στα Αρχαία (γράφοντας τη μετάφραση του διδαγμένου κειμένου και απαντώντας στις ερωτήσεις του μια χαρά είσαι χωρίς να μπλεχτείς με το άγνωστο, τη γραμματική και το συντακτικό https://xenesglosses.eu/2016/03/oli-apofasi-gia-tis-panelladikes-tou-2016/), στα Λατινικά και στα Ιταλικά και ένα 5 στην Ιστορία σύμφωνα με την υπολογιστική μηχανή (https://pmouziouras.mysch.gr/panellhnies/ypologismosmoriwn) βγάζεις 9435 μόρια και ο στόχος επιτυγχάνεται. Βέβαια μπορείς να κάνεις τους δικούς σου υπολογισμούς σύμφωνα με τους βαθμούς που υπολογίζεις ότι θα πιάσεις σε κάθε μάθημα. Για τα βοηθήματα ας σου απαντήσει κάποιο από τα παιδιά που δίνει φέτος γιατί από τότε που έδωσα εγώ μπορεί κάτι να έχει αλλάξει. Πάντως άσχετα με το αν κάνεις μόνος σου την προσπάθεια, καλό θα ήταν να πέρναγες από κάποιο φροντιστήριο απλά και μόνο για να σε ενημέρωναν για τον τρόπο εξέτασης του κάθε μαθήματος, τι πρέπει να προσέξεις, πού να επικεντρωθείς κτλ (γενικές οδηγίες προς ναυτιλομένους δηλαδή). Καλή επιτυχία σου εύχομαι αν και θεωρώ σίγουρο ότι θα την έχεις!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top