Iliaso
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chem22
Εκκολαπτόμενο μέλος


Βασικα, περα απο το οτι ηθελα να βγαλω το αχτι μου (), ηθελα να πω οτι τελικα τα σχολικα μαθηματα δεν εχουν και τοοσο μεγαλη επιδραση στο πανεπιστημιο. Ισως στην αρχη να εχεις ενα προβαδισμα εναντι των τεχνολογικων, αλλα εκει ειναι αλλη λογικη, αλλο πνευμα. Σε λιγους μηνες εξισωνονται ολοι και το μονο που μετραει ειναι η δουλεια που κανεις μεσα στο πανεπιστημιο...
Ναι δίκιο έχεις αν δε ξέρεις πως γράφετε ο άνθρακας και γράφεις το νάτριο σιγά σιγά θα το συνηθίσεις. Είναι πιο εύκολο να διαβάζεις για τα μοριακά τροχιακά και για τα διαστερεοϊσομέρη….
Δεν είναι τίποτα να σου λένε για τα κυτταρικά οργανίδια και να λες για την Πέγκυ Ζήνα …….
Αυτό το νέο είδος φοιτητών θα έχει πτυχίο και θα απασχολείται σε οβελιστήριο…… Καληνύχτα!!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος



Παντως τα κυτταρικα οργανιδια ηταν Βιολογια γενικης στη Β' Λυκειου.

Κι εμενα δεν μου "καθοταν" ανεκαθεν καλα το οτι το Χημικο εχει βαρυτυτας τα Μαθηματικα η οτι το Βιολογικο ειναι και στο 2ο πεδιο. Αλλα θεωρω οτι εφοσον τα παιδια ηξεραν το συστημα απο πριν και εκμεταλλευτηκαν την "τρυπα" για να μπουν, εχουν τις ιδιες ευκαιριες μεσα στη σχολη. Και αν εχουν το φιλοτιμο να καλυψουν τα οποια κενα και να δουλεψουν στο πανεπιστημιο, πιστευω οτι ο κοπος τους θα ανταμοιφθει και δεν θα εχουν τιποτα να ζηλεψουν απο συναδελφους τους που μπηκαν απο τη Θετικη. Αλλωστε στο πανεπιστημιο μπαινεις, για ποσο πια θα σε "στιγματιζει" το σχολειο;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alessandra
Διάσημο μέλος


Το πρόβλημα είναι οι μπερδεμένοι στόχοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος


Ναι, κι εμενα τα bold ηταν το κυριως θεμα μου. Η διαφορετικοτητα των μαθηματων αυτων απο του σχολειου, παρολο που οι τιτλοι ειναι ιδιοι. Τωρα ναι, ισως δεν εδωσα βαση στις στοιχειωδεις γνωσεις που πρεπει να εχεις γιατι μαλλον τις θεωρω αυτονοητες. Ε, μπερδεμενοι στοχοι παντα θα υπαρχουν. Αλλα αν πχ στα μισα της Γ' Λυκειου και ενω εισαι τεχνολογικη αποφασισεις οτι θες να ακολουθησεις Χημικο η Βιολογικο, μπορεις να μπεις στη σχολη και να παλεψεις εκει, εφοσον το συστημα σου δινει τη δυνατοτητα. Βεβαια υπαρχουν κι αυτοι που μπαινουν "απο σποντα", αλλα εγω μιλαω για ατομα που εχουν πραγματικα θεληση και δυνατοτητες.Θα ήθελα κι εγώ να προσθέσω κάτι από την εμπειρία μου. Στην οδοντιατρική κάναμε το 1ο εξάμηνο φυσική, χημεία, στατιστική και ήταν όλα πολύ διαφορετικά από του σχολείου. Έπειτα ξεκίνησαν τα ιατρικά μαθήματα που ήταν τελείως άσχετα. Τώρα, σε σχολές όπως μαθηματικό , φυσικό, χημικό δεν ξέρω. Σίγουρα, όμως, πρέπει να υπάρχουν οι βασικές γνώσεις των συγκεκριμένων μαθημάτων για να εισέλθεις σε αυτές τις σχολές. Πιστεύω κι εγώ, όμως, ότι αν υπάρχει θέληση υπάρχει τρόπος να καλυφθούν τα κενά, με πολύ κόπο.
Το πρόβλημα είναι οι μπερδεμένοι στόχοι.
Θελω να πω οτι για μενα το βαρος της ευθυνης δεν παει τοσο στα παιδια, αλλα στην καταταξη των σχολων σε πεδια/κατευθυνσεις που θεωρω οτι εχει αρκετα λαθη σ'αυτα τα πεδια (οπως και πολλοι αλλοι).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alessandra
Διάσημο μέλος


Δυσκολεύόμαστε να θέσουμε όρια, να πούμε δηλαδή, από αυτό το πεδίο μπορείς να μπεις μόνο σε 10 σχολές, όχι και σε άλλες άσχετες. έτσι θα μπορούσε να αποφασίσει κάποιος πιο εύκολα που θέλει να πάει.
Θα προσθέσω κάτι. Όταν δεν σου βάζουν άνωθεν όρια, ίσως πρέπει να τα θέσεις μόνος σου στον εαυτό σου, σε αυτή τη χώρα που ζούμε. Δύσκολο και θέλει προσπάθεια, εγώ αυτό θα έκανα. 'Οταν είσαι παιδί, βέβαια, είσαι πιο μπερδεμένος.
Στη Γερμανία, έχουν διαχωρίσει την εκπα'ίδευση σε 3 είδη σχολείου. Ξέρουν από τα 15 έτη ποια κατεύθυνση θα ακολουθήσουν.
Αυτό είναι κακό ή καλό, κατά τη γνώμη σου; Είναι καλύτερο να σε αφήνουν να αποφασίσεις μέχρει τελευταία στιγμή ή είναι προτιμότερο να επιλέγεις κατεύθυνση μικρότερος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος



Ναι, κι εγω θα προτιμουσα να ειναι στενοτερα τα ορια οσον αφορα τις σχολες. Κι εδω διαλεγεις κατευθυνση απο τα 16, απλα σου δινει απειρες επιλογες. Το προβλημα υπαρχει κυριως σε Θετικη/Τεχνολογικη, η Θεωρητικη εχει εκ των πραγματων πιο συγκεκριμενο αντικειμενο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
babisgr
Πολύ δραστήριο μέλος


Λες και άμα πάει κανείς στο Χημικό θα θυμάται την Χημεία της Β Λυκείου!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chem22
Εκκολαπτόμενο μέλος


[FONT="]Η εκπαίδευση και η γνώση έχουν συνέχεια. Στις δέσμες αυτός που έμπαινε σε μια σχολή από αυτές που αναφέρατε είχε γνώσεις αλλά και οι σχολές είχαν απαιτήσεις τώρα δυστυχώς μπαίνουν οι μαθητές με όλο και λιγότερες γνώσεις και συζητάμε αυτήν τη στιγμή τα αυτονόητα!!!!!! [/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Δε ξέρω αν το επίπεδο των σπουδών είναι τόσο χαμηλό έτσι ώστε οι προαπαιτούμενες γνώσεις να είναι τόσο χαμηλές !!!! Επίσης η άνεση των συμπερασμάτων που εξάγονται με τόση απλότητα με οδηγούν στο να αμφιβάλλω για τα λεγόμενα σας. Αλλά στη Ελλάδα όλα γίνονται…. Η νοοτροπία η οποία διαχέεται μπες και θα τα μάθεις όλα εκεί (όλα τα σφάζω) δεν ταιριάζει σε αυριανούς επαγγελματίες .
...δηλ., όσοι εισάγονται για παράδειγμα, από την θετική κατεύθυνση στο Μαθηματικό κάνουν λάθος; Ρωτάω διότι στο Μαθηματικό υπάρχει αρκετή πληροφορική (προγραμματισμός). Μήπως η πληροφορική που προσφέρεται στο Μαθηματικό είναι χαμηλού επιπέδου;

Ξέρω άτομο που εισήχθηκε στο Τμ.Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής της Πολυτεχν.Σχολής του Πανεπ.Πατρών από θετική κατεύθυνση και τελειώνει στα πέντε χρόνια με άνεση. Δεν είδα να...κόλλησε στα 50 μαθήματα πληροφορικής (προγραμματισμός και όχι μόνο)...
δηλ., εγώ θα είμαι χαμηλής κλάσης αυριανός επαγγελματίας;

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος


Απο τεχνολογικη σε ιατρικες και φαρμακευτικες ειναι αδυνατο να μπεις ετσι κι αλλιως.Αν όμως έρθετε στη θέση του ταλαίπωρου φοιτητή που πέρασε από τεχνολογική στο χημικό, βιολογικό, ιατρική, φαρμακευτική .....

Εξακολουθω παντως να μην καταλαβαινω γιατι πρεπει να εχει τοσο στενη συνδεση το σχολειο με το πανεπιστημιο. Ειναι ΑΛΛΕΣ οι φιλοσοφιες πανω στις οποιες αναπτυσσονται τα μαθηματα σε αυτες τις δυο εκπαιδευτικες βαθμιδες. Προσωπικα δεν ειδα καμια εκπτωση στο μαθημα, δεν εμποδισαν την παραδοση του μαθηματος τα 2-3 εκ τεχνολογικης κατευθυνσης παιδια. Οποιος θελει διαβαζει και εξελισσει τις γνωσεις του, απλα. Εγω απο τα λεγομενα σας καταλαβαινω οτι καποιος που εχει καποια κενα απο το σχολειο, ειναι καταδικασμενος στην αιωνια μετριοτητα οσο και να διαβαζει και να προσπαθει. Και αλοιμονο, ουδεποτε ειχαμε και το τελειο συστημα δευτεροβαθμιας.
Δεν το επιασα το παραπανω. Δηλαδη επιλεγουμε να σπουδασουμε ενα αντικειμενο στο Πανεπιστημιο, δεν πρεπει να μαθουμε ολα οσα χρειαζομαστε εκει; Εαν δεν μαθουμε τοτε γιατι πηγαινουμε;Η νοοτροπία η οποία διαχέεται μπες και θα τα μάθεις όλα εκεί....

Α, και εγω δεν θελω ουτε εξυπνος να το παιξω ουτε τιποτα. Ουτε ισχυριστηκα ποτε οτι εχω ΤΗΝ εμπειρια μεσα στα πανεπιστημια. Απλα εχω διαμορφωσει μια αποψη πανω στο θεμα, συζητηση κανουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chem22
Εκκολαπτόμενο μέλος


Το ίδιο είναι ένα μάθημα που διδάσκεται σε μια τάξη μια φορά και το ίδιο είναι οι φυσικές επιστήμες ;...δηλ., όσοι εισάγονται για παράδειγμα, από την θετική κατεύθυνση στο Μαθηματικό κάνουν λάθος; Ρωτάω διότι στο Μαθηματικό υπάρχει αρκετή πληροφορική (προγραμματισμός). Μήπως η πληροφορική που προσφέρεται στο Μαθηματικό είναι χαμηλού επιπέδου;Τότε έπρεπε το συγκεκριμένο τμήμα, να συγκαταλέγεται στα εύκολα τμήματα του Πανεπιστημίου και οι απόφοιτοί του να γίνονται ερευνητές στο ύψος του Gauss, Euler, Kolmogorov, Mandelbrot,...κοκ
Ξέρω άτομο που εισήχθηκε στο Τμ.Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής της Πολυτεχν.Σχολής του Πανεπ.Πατρών από θετική κατεύθυνση και τελειώνει στα πέντε χρόνια με άνεση. Δεν είδα να...κόλλησε στα 50 μαθήματα πληροφορικής (προγραμματισμός και όχι μόνο)...
δηλ., εγώ θα είμαι χαμηλής κλάσης αυριανός επαγγελματίας;![]()
-----------------------------------------
Εξακολουθω παντως να μην καταλαβαινω γιατι πρεπει να εχει τοσο στενη συνδεση το σχολειο με το πανεπιστημιο. Ειναι ΑΛΛΕΣ οι φιλοσοφιες πανω στις οποιες αναπτυσσονται τα μαθηματα σε αυτες τις δυο εκπαιδευτικες βαθμιδες. Προσωπικα δεν ειδα καμια εκπτωση στο μαθημα, δεν εμποδισαν την παραδοση του μαθηματος τα 2-3 εκ τεχνολογικης κατευθυνσης παιδια. Οποιος θελει διαβαζει και εξελισσει τις γνωσεις του, απλα. Εγω απο τα λεγομενα σας καταλαβαινω οτι καποιος που εχει καποια κενα απο το σχολειο, ειναι καταδικασμενος στην αιωνια μετριοτητα οσο και να διαβαζει και να προσπαθει. Και αλοιμονο, ουδεποτε ειχαμε και το τελειο συστημα δευτεροβαθμιας.
Δεν το επιασα το παραπανω. Δηλαδη επιλεγουμε να σπουδασουμε ενα αντικειμενο στο Πανεπιστημιο, δεν πρεπει να μαθουμε ολα οσα χρειαζομαστε εκει; Εαν δεν μαθουμε τοτε γιατι πηγαινουμε;
Α, και εγω δεν θελω ουτε εξυπνος να το παιξω ουτε τιποτα. Ουτε ισχυριστηκα ποτε οτι εχω ΤΗΝ εμπειρια μεσα στα πανεπιστημια. Απλα εχω διαμορφωσει μια αποψη πανω στο θεμα, συζητηση κανουμε.
40 χρόνια φούρναρης ...... άλλα αυτά εδώ μου φαίνονται λίγο "δύσκολα" για κάποιον που δεν έχει σχέση με χημεία .............
Ηλεκτρονική δομή ατόμων (4 ώρες)
Περιοδικός Πίνακας Στοιχείων (4 ώρες)
Χημικός Δεσμός - Δομή μορίων (5 ώρες)
Καταστάσεις της ύλης (2 ώρες)
Χημική Θερμοδυναμική (3 ώρες)
Χημική κινητική - Μηχανισμοί αντιδράσεων (4 ώρες)
Διαλύματα (2 ώρες)
Στοιχεία οξειδοαναγωγής (4 ώρες)
Στοιχεία Φασματοσκοπίας (4 ώρες)
Μελέτη ομάδων περιοδικού πίνακα: Ομάδα οξυγόνου, άνθρακα, αζώτου. Γενικά περί στοιχείων μεταπτώσεως. Ρόλος των μεταλλικών ιόντων στα βιολογικά συστήματα. (7 ώρες)[/FONT]
Β. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ
1. Στοιχειώδη μέτρα ασφαλείας στο Εργαστήριο - Μερικές στοιχειώδεις εργαστηριακές τεχνικές -Κανόνες κατά τη χρήση του ζυγού - Σφάλματα κατά τις μετρήσεις 2. Παρασκευές διαλυμάτων. Προσδιορισμός πυκνότητας διαλύματος. 3. Ποιοτική μελέτη χημικής ισορροπίας. 4. Διαλυτότης αλάτων - μελέτη γινομένου διαλυτότητας. 5. pH- ρυθμιστικά διαλύματα, pΚα. 6. Συμπλοκομετρικές ογκομετρήσεις - Προσδιορισμός σκληρότητας νερού. 7. Θερμοχημεία. 8. Οξειδοαναγωγή- Κανονικά Δυναμικά Οξειδοαναγωγής- εξίσωση Nernst- Νόμοι ηλεκτρολύσεως. 9. Χημική κινητική.
Διδάσκοντες: Ι. Μαρκόπουλος Αναπλ. Καθηγητής[/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος



Απλα ο εκ Θετικης προερχομενος θα εχει μια ιδεα για τα μισα απο τα παραπανω κεφαλαια. Ε, δεν νομιζω πια να υπαρχει ατομο που να μην ξερει περιοδικο πινακα και προτυπο του Bohr (εστω και σαν ιδεα), στην Α' τα καναμε. Δεν διαφωνω οτι υπαρχει μια εξοικιωση παραπανω. Αλλα απο την αλλη δεν θεωρω τον Τεχνολογικο που μπηκε στη σχολη ανικανο να βγαλει αυτη την υλη. Θα χρειαστει ενδεχομενως μια προσπαθεια παραπανω για να εξοικειωθει με τις βασικες εννοιες, αλλα απο εκει και περα ολα ειναι καινουργια για ολους μας.
Επισης θεωρω τη Χημεια της Γ' Λυκειου μια βλακεια και μιση.

Βασικα μετα το σημερινο μαθημα Οργανικης, αναθεωρησα λιγο. Στο τελος του μαθηματος πηγαν 2 παιδια της Τεχνολογικης στον καθηγητη και του ειπαν οτι δεν καταλαβαν τιποτα. Μολις εγινε αυτο, θυμηθηκα το συγκεκριμενο θεμα.

Ειμαι κατα του να μπαινουν παιδια τεχνολογικης σε τετοιες σχολες, αλλα και παλι πιστευω οτι ο σκληρα εργαζομενος και εχων οραμα και στοχους επιτυγχανει. Μενει να γκρεμιστει και αυτο το πιστευω μου, τι να πω πια...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
constantinepap
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tebelis13
Πολύ δραστήριο μέλος


Ορισμενα πραγματα θεωρουνται δεδομενα αλλα σε πολλα τμηματα 2ου πεδιου (μαθηματικο-φυσικο-χημικο) ξεκινας απο το 0.Αν κανω λαθος διορθωστε μεΒασικα, περα απο το οτι ηθελα να βγαλω το αχτι μου (), ηθελα να πω οτι τελικα τα σχολικα μαθηματα δεν εχουν και τοοσο μεγαλη επιδραση στο πανεπιστημιο.

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chris_90
Διάσημο μέλος


Βιολογια σπουδαζω btw...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
coco :D
Νεοφερμένο μέλος


γίνεται κάποιος απο τεχνολογική στη β'λυκείου να πάει θετική στη γ'λυκείου ?
σας παρακαλώ απαντήστε αμεσα γιατί είναι πολύ επείγον
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ioanna1993
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
euler92
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.