Γενικό - [Παλιό Σύστημα] Βοήθεια/Απορίες στις AOΔE

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Πάντως η καθηγήτριά μας στο σχολείο μας έχει πει ότι γενικά είναι καλύτερα να γράφουμε κάτι παραπάνω από το να γράψουμε λιγότερα. Ακόμα μας έχει πει ότι, αν για παράδειγμα δεν είμαστε σίγουροι σε ποιο κομμάτι αναφέρεται μια ερώτηση, είναι καλύτερο να γράψουμε δύο διαφορετικά κομμάτια, παρά ένα και να είναι λάθος και ότι δεν θα μας κόψουν για αυτό...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Γεια σας. Εχω καποιες αποριες και θα ηθελα οποιος μπορει να με βοηθησει:
1)στην ερωτηση "Τι γνωριζετε για την επιχειρηση ως συστημα" πρεπει να γραψουμε και για τη συστημικη προσεγγιση που αναφερεται στη σελιδα 29 'η μεχρι και το σχημα στη σελιδα 28;Επισης για το ιδιο κομματι στην ερωτηση "ποια τα στοιχεια της επιχειρησης ως συστημα" τι θα γραψουμε ακριβως;
2)στην ερωτηση "τι γνωριζετε για την αορατη διοικητικη λειτουργια" πρεπει να γραψουμε και αυτο που λεει στη σελιδα 40 για τη βασικη οικονομικη αρχη δηλ τι σημαινει η βασικη οικονομικς αρχη;
3) στην ερωτηση "Να αναλυσετε τους οικονομικους παραγοντες που εντασσονται στο περιβαλλον της επιχειρησης" σελιδα 34 πρεπει να γραψουμε και τις τρεις σειρες που εχει απο πανω απο το κομματι και λεει για το συστημα περιβαλλον;
4) στην ερωτηση "Τι υποστηριζαν οι καθηγητες cyert kai march και τι σημαινει αυτο για καθε επιχειρηση" πρεπει να γραψουμε και αυτα που λεει στη σελιδα 39 για την ιεραρχιση των στοχων ή μονο τις δυο παραγραφους στη σελιδα 38;Αν καποιος εχι και καμια αλλη ερωτηση για αυτο το κομματι ας μας την γραψει. Ευχαριστω
1) Εφόσον υπάρχει στην ερώτηση ο τίτλος της παραγράφου, το γράφεις όλο.
2) Επειδή το ίδιο το βιβλίο παραπέμπει στη σελίδα 40, συνιστώ να το γράψετε και αυτό.
3) Δεν νομίζω ότι θα είναι κακό να το γράψεις
4) Δεν φαίνεται να υπάρχει συγκεκριμένη ερώτηση που να παραπέμπει με σαφήνεια στο τι θα γράψεις και τι όχι. Πιστεύω ότι βασικός λόγος που το συγκεκριμένο απόσπασμα δεν έχει ζητηθεί ακόμη στις πανελλαδικές είναι ότι δεν μπορούν να βρουν εκφώνηση που να μην επιδέχεται παρερμηνειών.
Ο τρόπος διατύπωσης των ερωτήσεων στα θέματα του ΑΟΔΕ, είναι κάτι που προσέχουν κάθε χρόνο στην επιτροπή εξετάσεων και προσπαθούν να αποφύγουν τις αμφισβητούμενες εκφωνήσεις. Συνάδελφος που είχε συμμετάσχει στην επιτροπή για τρία χρόνια μου ανέφερε ότι κάποια χρονιά, ενώ είχε προταθεί ως θέμα οι ευθύνες της επιχείρησης απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, τελικά απορρίφθηκε επειδή στην εκφώνηση υπήρχε το επίθετο (που γράφει στο βιβλίο) "ορισμένες". Αν είχε τεθεί έτσι, θεωρητικά ο μαθητής μπορούσε να γράψει όσες και όποιες ήθελε. Τονίζω ότι αυτός ο προβληματισμός υπήρξε κάποια χρονιά. Αυτό δε σημαίνει ότι αποκλείεται να ζητηθεί κάποια στιγμή.

Πάντως η καθηγήτριά μας στο σχολείο μας έχει πει ότι γενικά είναι καλύτερα να γράφουμε κάτι παραπάνω από το να γράψουμε λιγότερα. Ακόμα μας έχει πει ότι, αν για παράδειγμα δεν είμαστε σίγουροι σε ποιο κομμάτι αναφέρεται μια ερώτηση, είναι καλύτερο να γράψουμε δύο διαφορετικά κομμάτια, παρά ένα και να είναι λάθος και ότι δεν θα μας κόψουν για αυτό...
Να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπάρχει καμία οδηγία στους βαθμολογητές για αρνητική βαθμολόγηση. Ωστόσο να είστε προσεκτικοί στα πρόσθετα, μη ζητούμενα κομμάτια που γράφετε γιατί είναι στη διακριτική ευχέρεια του κάθε βαθμολογητή να αφαιρέσει μονάδες από το σύνολο της ερώτησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Marina-lalala

Νεοφερμένος

Ο Marina-lalala αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Που μπορώ να βρω ασκήσεις για να δουλέψω την παραγωγικότητα-αποτελεσματικότητα κτλ.;
Ευχαριστώ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Schoolmate

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Schoolmate αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 287 μηνύματα.

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Που μπορώ να βρω ασκήσεις για να δουλέψω την παραγωγικότητα-αποτελεσματικότητα κτλ.;
Ευχαριστώ
View attachment AODE-ASKHSEIS-1o-KEFALAIO.pdf
- Πηγή
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

lina stud

Νεοφερμένος

Η lina stud αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 28 μηνύματα.
Γεια σε ολη την κοινοτητα!!

Ουφ!Επιτέλους,μετά από την εβδομάδα των Παθών....ολοκλήρωσα την ύλη του μαθήματος. Ωστόσο,αντιμετωπίζω ένα θέμα με το μάθημα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
Ενώ θα εξεταστώ και στη βιολογία που είναι θεωρητικό μάθημα,με το συγκεκριμένο μάθημα έχω το εξής πρόβλημα:Μάθαινα το μάθημα,μπορούσα να το ερμηνεύσω ακριβώς όπως το γράφει το βιβλίο αλλά μετά από 10-15 ημέρες άρχιζα να χάνω λέξεις και σιγά σιγά από το πρώτο π.χ κεφάλαιο που το έβγαλα 5 μήνες πριν πλέον δε μπορώ να διατυπώσω σωστά μια απάντηση κάτι που στη βιολογία δε το παθαίνω(ίσως να φταίει η λανθασμένη σύνταξη των συγγραφέων της ΑΟΔΕ).Για να καταλάβετε,αν με συναντήσει μια φίλη μου έξω και μου πει για παράδειγμα "πες μου τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα της θεωρίας του Κάρολου Δαρβίνου" θα τα πω νεράκι,ενώ αντίθετα αν μου ζητήσει τους συντελεστές του management δε θα αρθρώσω λέξη.
Η ερώτησή μου λοιπόν είναι αν διορθώνεται και πώς αυτό το θέμα,εντός ένα μήνα ή αν θα καταλήξω,κάνοντας βεβαίως επαναλήψεις,να διαβάζω ξενυχτώντας μέχρι τις 3 της 3ης Ιουνίου και την άλλη μέρα να μην αποδώσω καμία απάντηση εντελώς εύστοχα.

Επιπλέον,τώρα που τελείωσα την ύλη τι στόχο έχω;Να βγάζω όλο και μεγαλύτερα τμήματα της ύλης σε όλο και μικρότερα χρονικά διαστήματα ώστε τελικά να «καλουπώσω» την επανάληψη στη μιάμιση ημέρα που θα έχουμε διορία για την εξέταση του μαθήματος;

Επίσης,αν και δεν υποστηρίζω την λογική των σος και αντισός,οι εισαγωγικές έννοιες και τα βασικά στοιχεία κάθε ενότητας θεωρούνται ως σημαντικά μέρη της ύλης για ερωτήσεις ανάπτυξης;Αναφέρομαι σ' αυτό γιατί όλο αοριστολογίες γράφουν(Αιγύπτιοι και παπυροι,ομάδα μπάσκετ και χορωδίας,τα διοικητικα στελεχη αφιερωνουν περισσότερο από το 70% του χρονου τους στην επικοινωνια κτλ.)ενώ παρατηρώντας την πορεία του μαθήματος στις πανελλαδικές,είτε είναι κανονικές είτε ακόμη και επαναληπτικές,πάντοτε «πιασάρικους» τίτλους και ερωτήσεις ζητούν να αναπτυχθούν.

Τέλος,από άποψη χρονοδιαγράμματος έχω μείνει πίσω ή καλά είμαι;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,920 μηνύματα.
Γεια σε ολη την κοινοτητα!!

Ουφ!Επιτέλους,μετά από την εβδομάδα των Παθών....ολοκλήρωσα την ύλη του μαθήματος. Ωστόσο,αντιμετωπίζω ένα θέμα με το μάθημα που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.
Ενώ θα εξεταστώ και στη βιολογία που είναι θεωρητικό μάθημα,με το συγκεκριμένο μάθημα έχω το εξής πρόβλημα:Μάθαινα το μάθημα,μπορούσα να το ερμηνεύσω ακριβώς όπως το γράφει το βιβλίο αλλά μετά από 10-15 ημέρες άρχιζα να χάνω λέξεις και σιγά σιγά από το πρώτο π.χ κεφάλαιο που το έβγαλα 5 μήνες πριν πλέον δε μπορώ να διατυπώσω σωστά μια απάντηση κάτι που στη βιολογία δε το παθαίνω(ίσως να φταίει η λανθασμένη σύνταξη των συγγραφέων της ΑΟΔΕ).Για να καταλάβετε,αν με συναντήσει μια φίλη μου έξω και μου πει για παράδειγμα "πες μου τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματα της θεωρίας του Κάρολου Δαρβίνου" θα τα πω νεράκι,ενώ αντίθετα αν μου ζητήσει τους συντελεστές του management δε θα αρθρώσω λέξη.
Η ερώτησή μου λοιπόν είναι αν διορθώνεται και πώς αυτό το θέμα,εντός ένα μήνα ή αν θα καταλήξω,κάνοντας βεβαίως επαναλήψεις,να διαβάζω ξενυχτώντας μέχρι τις 3 της 3ης Ιουνίου και την άλλη μέρα να μην αποδώσω καμία απάντηση εντελώς εύστοχα.

Επιπλέον,τώρα που τελείωσα την ύλη τι στόχο έχω;Να βγάζω όλο και μεγαλύτερα τμήματα της ύλης σε όλο και μικρότερα χρονικά διαστήματα ώστε τελικά να «καλουπώσω» την επανάληψη στη μιάμιση ημέρα που θα έχουμε διορία για την εξέταση του μαθήματος;

Επίσης,αν και δεν υποστηρίζω την λογική των σος και αντισός,οι εισαγωγικές έννοιες και τα βασικά στοιχεία κάθε ενότητας θεωρούνται ως σημαντικά μέρη της ύλης για ερωτήσεις ανάπτυξης;Αναφέρομαι σ' αυτό γιατί όλο αοριστολογίες γράφουν(Αιγύπτιοι και παπυροι,ομάδα μπάσκετ και χορωδίας,τα διοικητικα στελεχη αφιερωνουν περισσότερο από το 70% του χρονου τους στην επικοινωνια κτλ.)ενώ παρατηρώντας την πορεία του μαθήματος στις πανελλαδικές,είτε είναι κανονικές είτε ακόμη και επαναληπτικές,πάντοτε «πιασάρικους» τίτλους και ερωτήσεις ζητούν να αναπτυχθούν.

Τέλος,από άποψη χρονοδιαγράμματος έχω μείνει πίσω ή καλά είμαι;

Η αλήθεια είναι ότι επαναλαμβάνεται αρκετές φορές το ίδιο πράγμα, χάνεται η ροή και γενικά είναι πολύ κακογραμμένο το βιβλίο, το οποίο δυσκολεύει πολύ τα πράγματα.
Η μόνη λύση κατ'εμέ είναι συχνές και πολλές επαναλήψεις. Όσο πετυχημένα το κάνεις, τόσο πιο κοντά στο 100 θα είσαι.
Και μην πας με την λογική των sos. Να περιμένετε φέτος μια ερώτηση πολύ ξόφαλτση.

Επίσης, μην κάνεις το λάθος και κάνεις ολική επανάληψη τη τελευταία 1,5 ημέρα, κατά πάσα πιθανότητα θα τα μπερδέψεις και θα απογοητευτείς. Εκμεταλλεύσου το Πάσχα για επαναλήψεις.

Προσωπικά, το ΑΟΔΕ το έβγαλα μέσα στο Πάσχα 1η φορά και έκανα επανάληψη εκείνο το 2ημερο που είχαμε.
Δεν θυμόμουν τίποτα, δεν άρθρωνα λέξη και αγχώθηκα.
Το άφησα και τελικά έγραψα 19,7!
(Η τελευταία μέρα προτείνω να είναι ένα σκανάρισμα και μετά ξεκούραση.)

Δεύτερη συμβουλή μου είναι σε αυτό το πέρασμα που θα κάνεις, να προσπαθείς να καταλαβαίνεις τι διαβάζεις και τι λες ώστε να μην πάθεις το blackout τύπου δεν θυμάμαι πως ξεκινάει η παράγραφος. Σε κάθε περίπτωση, να ξέρεις να το πεις με λίγα δικά σου λόγια παραπάνω. Ειδικά αυτά που σε δυσκολεύουν πολύ.

Έχεις ακόμα χρόνο. Αξιοποίησέ τον στο βέλτιστο βαθμό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Στη σελίδα 152, η παράγραφος βελτίωση επικοινωνίας πώς θα μπορούσε να ζητηθεί;
Επίσης, στεγανοποίηση των τμημάτων σημαίνει ότι το κάθε τμήμα λειτουργεί ανεξάρτητα από τα αλλα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Στη σελίδα 152, η παράγραφος βελτίωση επικοινωνίας πώς θα μπορούσε να ζητηθεί;
Επίσης, στεγανοποίηση των τμημάτων σημαίνει ότι το κάθε τμήμα λειτουργεί ανεξάρτητα από τα αλλα;

Σε τι συνίσταται η ποσοτική και σε τι η ποιοτική βελτίωση της επικοινωνίας?
"Η γνώση...αντιλαμβάνονται."
Σε ποιες κατηγορίες θεμάτων ταξινομούνται οι βασικές αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας?
"Στη συνέχεια.. ακρόαση του μηνύματος."

Από τον οικονομολόγο στο σχολείο.

Στεγανοποίηση είναι η περιθωροιοποίηση, ο αποκλεισμός, η απομόνωση. Στεγανοποίηση των τμημάτων είναι ουσιαστικά η απομόνωση τους από τα υπόλοιπα, η διακοπή κάθε σχέσης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΙΩΑΝΝΑpppp

Νεοφερμένος

Η ΙΩΑΝΝΑpppp αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2 μηνύματα.
γεια σασ. εχω καποιεσ αποριεσ και θα ηθελα τη βοηθεια σασ.
1) στην ενοτητα" η επιχειρηση ωσ κοινωνικη οργανωση" γραφει "ηεπιχειρηση αποτελει μια οργανωση , οπωσ αυτη εχει περιγραφει στισ προηγουμενεσσελιδεσ". an τεθει στισ πανελληνιεσ σαν ερωτηση αυτο το κομματι θαγραψουμε το «….οπωσ αυτη εχειπεριγραφει στισ προηγουμενεσ σελιδεσ» η όχι γιατιοταν ειχε πεσει παλαιοτερα στην απαντηση που εδιναν το εγραφαν, αλλα εμενα μουφαινεται παραλογο να γραφει κατι τετοιο

2) στη σελιδα 63 εχει ερωτησεισ 2ου κεφαλαιου. για τισ ερωτησεισ 7,8 και 9 πρεπεινα μαθουμε καποιεσ συγκεκριμενεσ απαντησεισ απο καποιο βοηθημα; υπαρχειπεριπτωση να πεσουν τετοιεσ ερωτησεισ στισ πανελληνιεσ;

3) τα πλεονεκτηματα των ομαδων ειναιστη σελιδα 136; απο « η σπουδαιοτητα των ομαδων……ατομα στο πλαισιο τησ ομαδασ»ήειναι ολη η ενοτητα «η αναγκαιοτητα κα ησπουδαιοτητα των ομαδων» . επισησ για το κομματι που αναφερεται στισσυγχρονεσ αντιληψεισ μηπωσ εχετε καμια ερωτηση;

4) στην ερωτηση«ποια ειναι τα συνηθη προβληματα που παρουσιαζονται κατα τη λειτουργια των ομαδων» γραφουμε ολα τα προβληματαλειτουργιασ των ομαδων μαζι με το groypthink ή μονο τισ τρεισπαυλιτσεσ;

5) σπουδαιοτητα τησεπικοινωνιασ :πωσμπορει να χωριστει αυτο το κομματι σε επιμερουσ ερωτησεισ;

6) στην ερωτηση : «ποια ειναι ονομαστικα τα βασικα στοιχεια τησ διαδικασιασ τησεπικοινωνιασ» θα γραψουμε και τον «ελεγχο -feedback» γιατι στη σελιδα143 που εχει τισ παυλιτσεσ δεν το αναφερει.

επισησ για την ιδιαερωτηση θα γραψουμε και τουσ «θορυβουσ»γιατι στο βιβλιο γραφει « ….αν και δεν ειναι συστατικο στοιχειο τησεπικοινωνιασ»

7) γλωσσασωματοσ: πωσ μπορει να χωριστει αυτο το κομματι σε επιμερουσ ερωτησεισ;

βελτιωση μηνυματοσ: στην ερωτηση «να περιγραψετε τα βασικα χαρακτηριστικαστοιχεια που συνθετουν ενα σωστο μηνυμα» θα γραψουμε και την εισαγωγη πριντην σαφηνεια-ακριβεια;

9) στο siteτου in.gr προτεινει θεματα για πανελληνιεσ .σεκαποια απο τα προτεινομενα θεματα του 2014 εχει την ερωτηση: «τιυποστηριζουν τα δυο επιστημονικα ρευματα που αφορουν στη μελετη τησ ηγετικησ συμπεριφορασ» και ωσ απαντηση δινει στη σελιδα 123 απο «το πρωτο ερωτημα …..εωσ και να του εχουνεμπιστοσυνη» .στον οεφε ομωσ που ειχε προταθει παλια αυτο το θεμα ωσαπαντηση εδινε μονο την πρωτη παραγραφο αφου η δευτερη αναφερεται καθαρα στον ορισμο τησ ηγεσιασ. ποια ειναιτελικα η σωστη απαντηση;

ειναι πολλεσ οι αποριεσ αλλα οποιοσ μπορει να βοηθησει καλοθα κανει .ευχαριστω!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
γεια σασ. εχω καποιεσ αποριεσ και θα ηθελα τη βοηθεια σασ.

γεια σασ. εχω καποιεσ αποριεσ και θα ηθελα τη βοηθεια σασ.
1) στην ενοτητα" η επιχειρηση ωσ κοινωνικη οργανωση" γραφει "ηεπιχειρηση αποτελει μια οργανωση , οπωσ αυτη εχει περιγραφει στισ προηγουμενεσσελιδεσ". an τεθει στισ πανελληνιεσ σαν ερωτηση αυτο το κομματι θαγραψουμε το «….οπωσ αυτη εχειπεριγραφει στισ προηγουμενεσ σελιδεσ» η όχι γιατιοταν ειχε πεσει παλαιοτερα στην απαντηση που εδιναν το εγραφαν, αλλα εμενα μουφαινεται παραλογο να γραφει κατι τετοιο

2) στη σελιδα 63 εχει ερωτησεισ 2ου κεφαλαιου. για τισ ερωτησεισ 7,8 και 9 πρεπεινα μαθουμε καποιεσ συγκεκριμενεσ απαντησεισ απο καποιο βοηθημα; υπαρχειπεριπτωση να πεσουν τετοιεσ ερωτησεισ στισ πανελληνιεσ;

3) τα πλεονεκτηματα των ομαδων ειναιστη σελιδα 136; απο « η σπουδαιοτητα των ομαδων……ατομα στο πλαισιο τησ ομαδασ»ήειναι ολη η ενοτητα «η αναγκαιοτητα κα ησπουδαιοτητα των ομαδων» . επισησ για το κομματι που αναφερεται στισσυγχρονεσ αντιληψεισ μηπωσ εχετε καμια ερωτηση;

4) στην ερωτηση«ποια ειναι τα συνηθη προβληματα που παρουσιαζονται κατα τη λειτουργια των ομαδων» γραφουμε ολα τα προβληματαλειτουργιασ των ομαδων μαζι με το groypthink ή μονο τισ τρεισπαυλιτσεσ;

5) σπουδαιοτητα τησεπικοινωνιασ :πωσμπορει να χωριστει αυτο το κομματι σε επιμερουσ ερωτησεισ;

6) στην ερωτηση : «ποια ειναι ονομαστικα τα βασικα στοιχεια τησ διαδικασιασ τησεπικοινωνιασ» θα γραψουμε και τον «ελεγχο -feedback» γιατι στη σελιδα143 που εχει τισ παυλιτσεσ δεν το αναφερει.

επισησ για την ιδιαερωτηση θα γραψουμε και τουσ «θορυβουσ»γιατι στο βιβλιο γραφει « ….αν και δεν ειναι συστατικο στοιχειο τησεπικοινωνιασ»

7) γλωσσασωματοσ: πωσ μπορει να χωριστει αυτο το κομματι σε επιμερουσ ερωτησεισ;

βελτιωση μηνυματοσ: στην ερωτηση «να περιγραψετε τα βασικα χαρακτηριστικαστοιχεια που συνθετουν ενα σωστο μηνυμα» θα γραψουμε και την εισαγωγη πριντην σαφηνεια-ακριβεια;

9) στο siteτου in.gr προτεινει θεματα για πανελληνιεσ .σεκαποια απο τα προτεινομενα θεματα του 2014 εχει την ερωτηση: «τιυποστηριζουν τα δυο επιστημονικα ρευματα που αφορουν στη μελετη τησ ηγετικησ συμπεριφορασ» και ωσ απαντηση δινει στη σελιδα 123 απο «το πρωτο ερωτημα …..εωσ και να του εχουνεμπιστοσυνη» .στον οεφε ομωσ που ειχε προταθει παλια αυτο το θεμα ωσαπαντηση εδινε μονο την πρωτη παραγραφο αφου η δευτερη αναφερεται καθαρα στον ορισμο τησ ηγεσιασ. ποια ειναιτελικα η σωστη απαντηση;

ειναι πολλεσ οι αποριεσ αλλα οποιοσ μπορει να βοηθησει καλοθα κανει .ευχαριστω!!!!!!

ειναι πολλεσ οι αποριεσ αλλα οποιοσ μπορει να βοηθησει καλοθα κανει .ευχαριστω!!!!!!

1. Όπου αναφέρεται η φράση "όπως διατυπώθηκε/αναφέρθηκε προηγουμένως", μπορείς να την παραλείψεις. πχ, σελ58: "Η διοίκηση έχει οριστεί και ως διαδικασία τεσσάρων βασικών λειτουργιών...". Μπορείς να παραλείψεις το "όπως προαναφέρθηκε".

2. Οι 7 και 9 δεν ανταποκρίνονται στο πλαίσιο των ερωτήσεων που ζητάνε στις πανελλήνιες. Προφανώς, η απάντηση και στις δύο είναι "Όλες οι λειτουργίες του management απαιτούνται". Το ερώτημα 8 απαντάται από το "Σε ένα σχολείο, το αρμόδιο στέλεχος...". σελ 59 το παράδειγμα. Μην πας και αγοράσεις βοήθημα, 2 βδομάδες πριν τις πανελλήνιες για το ΑΟΔΕ.

3. Αν ζητηθεί:
"Τι γνωρίζετε για την αναγκαιότητα και σπουδαιότητα των ομάδων?", είναι ολόκληρη η παράγραφος 3.3.3.2

"Να περιγράψετε τις τέσσερις δυνατότητες που δημιουργεί η ομάδα, οι οποίες αποδεικνύουν την αναγκαιότητα και σπουδαιότητα των ομάδων στον επιχειρησιακό χώρο", είναι το κομμάτι μέχρι "στο πλαίσιο της ομάδας".

"Να εξηγήσετε γιατί στον επιχειρησιακό χώρο, όταν οι υφιστάμενοι λειτουργούν ως μέλη ώριμων ομάδων, είναι δυνατό να επιτευχθούν υψηλά επίπεδα παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας και ποια η αντίληψη για το συμμετοχικό management", είναι, προφανώς, η τελευταία παράγραφος.

Τις ερωτήσεις αυτές μας τις έδωσε ο Οικονομολόγος που μας κάνει μάθημα στο σχολείο. Σε κάθε περίπτωση, αν δεν είσαι σίγουρος, γράψε παραπάνω. Δώσε και την τελευταία παράγραφο. Από άποψη χρόνου, δεν έχεις πρόβλημα. Και δεν βαθμολογείται αρνητικά.

4. Ναι, στα μειονεκτήματα περιλεμβάνεται και το groupthink.

5. "Η επικοινωνία είναι... με το περιβάλλον της". -> "Να αναφέρετε όλα εκείνα τα στοιχεία, με βάση τα οποία, προκύπτει η σπουδαιότητα της επικοινωνίας, όσον αφορά τη συνεργασία και το συντονισμό των μελών μιας ομάδας ή μίας οργάνωσης."

"Όμως, παρά τον καθοριστικό... εργαζομένους." -> "Έχει διαπιστωθεί ότι λίγη προσοχή δίνεται στον καθοριστικό ρόλο της επικοινωνίας, τόσο επίπεδο εκπαίδευσης, όσο και σε επίπεδο διοικητικής πρακτικής. Περιγράψτε τις συνέπειες της παραπάνω διαπίστωσης, δίνοντας και ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που επιβεβαιώνει αυτή τη διαπίστωση."

6. ΔΓ/ΔΑ :D

7. Όλο το κομμάτι, μία ερώτηση. Αν ζητηθεί το γράφεις όλο. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον τρόπο, ώστε να το κόψεις στη μέση και να ζητήσεις μόνο το ένα από τα δύο...

8. Ναι.

9. ΔΓ / ΔΑ. Περίμενε απάντηση οικονομολόγου για αυτό.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

geokam

Δραστήριο μέλος

Ο geokam αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 626 μηνύματα.
Το να αναζητά κανείς υλικό στο διαδίκτυο δεν είναι καθόλου επιλήψιμο. Κάθε άλλο. Αυτό δα έλειπε να υποστηρίξω το αντίθετο.Ωστόσο, αν αναζητάς σε πολλές διαφορετικές ιστοσελίδες, να προετοιμαστείς να συναντήσεις πιθανές διαφοροποιήσεις.
Στο συγκεκριμένο που ρωτάς (9.), εγώ προσωπικά θα έδινα την απάντηση της ΟΕΦΕ, γιατί δε μπορώ να φανταστώ ότι θα ζητούσαν τον ορισμό της ηγεσίας χωρίς να το διευκρίνιζαν στην εκφώνηση.
Αν όμως τον έγραφες, ενώ δεν το ζητούσαν, πιθανολογώ ότι δε θα στοίχιζε κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

arzen13

Νεοφερμένος

Ο arzen13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
παιδιά να ρωτήσω οι βασικές έννοιες στην παρακίνηση πριν τον Maslow παίζουν για ανάπτυξη?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
παιδιά να ρωτήσω οι βασικές έννοιες στην παρακίνηση πριν τον Maslow παίζουν για ανάπτυξη?

Ναι, γιατι οχι; Βέβαια, δεν είναι από αυτα που ακούω να λένε πως είναι σος, αλλά δεν εχει σημασία,όλα παίζουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

arzen13

Νεοφερμένος

Ο arzen13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
ευχαριστώ! , να ρωτήσω εκτιμήσεις για το τι μπορεί να πέσει φέτος? Αν και πάντα υποθετικά μιλάμε , εγώ πάντως πιστεύω βελτίωση επικοινωνίας , προβλήματα ομάδων,οργάνωση,κανα εμπόδιο,θεωρία προσδοκιών,τεχνικές παρακίνησης,taylor,gantt. Εσείς τι πιστεύεται?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Λειτουργιες της επιχείρησης, gantt, taylor κτλ. εσωτερικό-εξωτερικό περιβάλλον, επικοινωνία κι ομάδα- Αυτά πιστεύω. Απο το οεφε του 2014, απ οτι μου είπαν, λογικά δεν θα μπουν αλλα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Εκεί που εχω θεμα είναι με την αποστήθιση κατα γραμμα των παραγράφων. Δεν ξέρω σε τι ανάποδο άτομο μπορείς να πεσεις. Μπορεί μέχρι εκείνη την ώρα να έχει διαβάσει μονο παπαγαλίες κατα γραμμα κι όταν πετύχει γραπτό που ναι μεν απαντάει στην ερώτηση αλλά με άλλα λόγια θα κόψει μονάδες. Δυστυχως έτσι είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kenpachi

Νεοφερμένος

Ο Kenpachi αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 51 μηνύματα.
εμένα μου είπαν οι καθηγητές μου ότι το οεφε βάζει ότι δεν θέλει να πέσει στις πανελλήνιες :P τώρα βέβαια κατά πόσο ισχύει αυτό είναι άλλο καπέλο. επίσης η καθηγήτρια του αοδε ανέφερε χαρακτηριστικά πως πάντα κάτι θα πέσει από το κεφάλαιο 2, αν όχι ο Taylor-Fayol κλπ κλπ, μπορεί να πέσει ορισμός προγραμματισμού/οργάνωσης και τέτοια. το κεφάλαιο 2 είναι και μικρό μη το αφήσετε αδιάβαστο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

arzen13

Νεοφερμένος

Ο arzen13 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών. Έχει γράψει 27 μηνύματα.
παιδιά οι λειτουργίες εμπεναν από το 11 νομίζω κάθε χρόνο και έχει μείνει της πληροφόρησης,δεν νομίζω να ξαναζητησουν από κει...Πιθανοτερο είναι η κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης παρα οι λειτουργίες :/
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

timonierhs

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο timonierhs αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,430 μηνύματα.
Πως παει το διαβασμα με το αοδε παιδια ; Βρισκετε καθολου κενα ; Τα εχετε ολα μαθει παπαγαλια η και με δικα σας λογια ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Σουηδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 9,091 μηνύματα.
Εγώ κάποια κομμάτια τα θυμάμαι παπαγαλία σχεδόν, σε αλλα βάζω και δικά μου λόγια...
Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμόμουν πολυ καλά διεύθυνση, έλεγχο και κάποια κομμάτια στο τέλος του τρίτου κεφαλαιου..
Η ύλη στην παθητική και ενεργητική ακρόαση τελειώνει,έτσι; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Status
Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top