vint75
Νεοφερμένο μέλος
Ο vint75 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 2 μηνύματα.

Είμαι κοντά στα μόρια. Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει η δυνατότητα σπουδών στα Χανιά, ποια σχολή να διαλέξω;
Θα ήθελα όλες τις γνώμες παρακαλώ.
Θα ήθελα όλες τις γνώμες παρακαλώ.
Arvacon
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Arvacon αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει από Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 989 μηνύματα.

Του ΠΑΔΑ πιστευω ειναι ενα τμημα που θα δεις λιγο απ ολα, μιας και συνδιαζει ηλεκτρολογια με ηλεκτρονικη και εχει και αρκετο εξοπλισμο και εργαστηρια ως πρωην ΤΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ ΜΟΡΙΑ ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΠΟΙΑ ΣΧΟΛΗ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ? ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΛΕΣ ΤΙΑ ΓΝΩΜΕΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
Παρε μια γευση απο ΠΑΔΑ
Η σχολη ΗΜΜΥ στα Χανια παλι, εχει συγχρονες εγκαταστασεις αλλα ισως λιγοτερο εξοπλισμο απο ενα πρωην ΤΕΙ, και απ οτι ειχα μιλησει με εναν καθηγητη εκει οταν το επισκεφτηκα, μου ειχε πει πως εστιαζουν περισσοτερο στον προγραμματισμο υπολογιστων, παρα στην ηλεκτρονικη ή ηλεκτρολογια. Τα Χανια παντως ειναι πανεμορφα, αλλα και πανακριβα...
Οποτε εξαρταται απ το τι ψαχνεις, αν θες μια σχολη πιο hardwareαδικη που να ασχοληθεις με ηλεκτρολογια και ηλεκτρονικα, επελεξε το ΠΑΔΑ, αλλιως αν θες κατι πιο κοντα στους μηχανικους υπολογιστων, επελεξε τα Χανια.
Επισης αν σε απασχολει το θεμα της διαμονης, το ΠΑΔΑ δεν εχει φοιτητικες εστιες, ενω το πολυτεχνειο Χανιων εχει 300 δωματια νεοδμητα.
Κ εδω θα παρεις μια γευση απ τα Χανια
kyriako
Νεοφερμένο μέλος
Ο kyriako αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 10 μηνύματα.

Οι ΗΜΜΥ στα Χανιά έχουν αλυσίδες (μαθήματα που πρέπει να περάσεις προηγούμενα για να μπορέσεις να τα δηλώσεις) και λένε ότι έιναι πιο δύσκολη σχολή από τους ΗΜΜΥ του ΕΜΠ γιατί προσπαθούν να τους ανταγωνιστούνε. Στο ΠΑΔΑ έχουν περισσότερα εργαστήρια, οι καθηγητές πολύ καλοί και η δυσκολία είναι λίγο κάτω από το ΕΜΠ. Και στους ηλεκτρολόγους του Παδα θα έχει βάση φέτος κοντά στα 14,5 (λόγω της ΕΒΕ) οπότε αν δεν περνάς στα Χανιά, μπορεί να μην περνάς ούτε στο ΠΑΔΑ. Η εστία στα Χανιά είναι top και η εστία στο ΠΑΔΑ δεν υπάρχει.
ManDef
Νεοφερμένο μέλος
Ο ManDef αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 15 μηνύματα.

Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα και τα μόρια, ΗΜΜΥ Χανιά να δηλώσεις. Αν κάτσει και εστία θα είσαι άρχοντας. Η σχολή ΗΜΜΥ στα Χανιά νομίζω με τα χρόνια γίνεται όλο και πιο δυνατή, η βάση που έχει την αδικεί προφανώς γιατί δεν είναι στην ηπειρωτική χώρα.
F1L1PAS
Νεοφερμένο μέλος
Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 76 μηνύματα.

Επειδή τα ζω και τα βλέπω εκ των έσω:
Οι αλυσίδες είναι όντως ενοχλητικές, σε ακολουθούν τουλάχιστον για τα πρώτα 2 έτη. Η λέσχη είναι φοβερή.
Εξοπλισμός, ευτυχώς, υπάρχει... το θέμα είναι η έλλειψη καθηγητών, η οποία προκαλεί τα προβλήματα στους τομείς.
Εξαρτάται για ποιον τομεα μιλάς. Πχ. ο τομέας του ψηφιακού hardware είναι πραγματικά σχεδόν ανύπαρκτος, αλλά βελτιώνεται σημαντικά ο τομέας της Ενέργειας. Η σχολή γενικά είναι τέλεια για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με Τηλεπικοινωνίες, Δίκτυα και Πληροφορική. Το αναλογικό hardware είναι κάπου στη μέση, not great not terrible, θεωρώ.Η σχολή ΗΜΜΥ στα Χανιά νομίζω με τα χρόνια γίνεται όλο και πιο δυνατή
Οι αλυσίδες είναι όντως ενοχλητικές, σε ακολουθούν τουλάχιστον για τα πρώτα 2 έτη. Η λέσχη είναι φοβερή.
Εξοπλισμός, ευτυχώς, υπάρχει... το θέμα είναι η έλλειψη καθηγητών, η οποία προκαλεί τα προβλήματα στους τομείς.
Arvacon
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Arvacon αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει από Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 989 μηνύματα.

Επειδή τα ζω και τα βλέπω εκ των έσω:
Εξαρτάται για ποιον τομεα μιλάς. Πχ. ο τομέας του ψηφιακού hardware είναι πραγματικά σχεδόν ανύπαρκτος, αλλά βελτιώνεται σημαντικά ο τομέας της Ενέργειας. Η σχολή γενικά είναι τέλεια για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με Τηλεπικοινωνίες, Δίκτυα και Πληροφορική. Το αναλογικό hardware είναι κάπου στη μέση, not great not terrible, θεωρώ.
Οι αλυσίδες είναι όντως ενοχλητικές, σε ακολουθούν τουλάχιστον για τα πρώτα 2 έτη. Η λέσχη είναι φοβερή.
Εξοπλισμός, ευτυχώς, υπάρχει... το θέμα είναι η έλλειψη καθηγητών, η οποία προκαλεί τα προβλήματα στους τομείς.
Εχετε φοβερες εγκαταστασεις εκει κατω, παλεψα να ερθω αλλα δεν τα καταφερα, την εχασα για κατι λιγα μορια... Οι αλυσιδες εχουν λογο που υπαρχουν ομως, και σιγουρα οποιος ταλαιπωρειται να περασει αυτα, θα τα βρει δυσκολα και στα επομενα.
F1L1PAS
Νεοφερμένο μέλος
Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 76 μηνύματα.

Εχετε φοβερες εγκαταστασεις εκει κατω, παλεψα να ερθω αλλα δεν τα καταφερα, την εχασα για κατι λιγα μορια... Οι αλυσιδες εχουν λογο που υπαρχουν ομως, και σιγουρα οποιος ταλαιπωρειται να περασει αυτα, θα τα βρει δυσκολα και στα επομενα.
Όσες εγκαταστάσεις και να έχεις, αν δεν έχεις αρκετούς καθηγητές δεν γίνεται να υποστηριχθούν σωστά οι κατευθύνσεις. Λίγοι καθηγητές ==> λιγότερα μαθήματα επιλογής ανά κατεύθυνση ==> περισσότερο "πλυντήριο", δηλαδή ο φοιτητής στα 16 μαθήματα επιλογής που πρέπει να συμπληρώσει για να "χρωματίσει" το δίπλωμά του, καταλήγει να παίρνει πχ. 4 Πληροφορικής, 2 Μαθηματικών, 3 Ενέργειας, 2 Τηλεπικοινωνιών, 3 Ηλεκτρονικής και άλλα 2 άσχετα (κοινωνικά, οικονομικά κλπ.)
Πραγματικά, αν ήμουν εργοδότης, θα ήμουν πολύ σκεπτικός ως προς την πρόσληψη ενός φοιτητή με τέτοια εμφάνιση διπλώματος, και είναι κάτι που με αγχώνει ιδιαίτερα.
Arvacon
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Arvacon αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει από Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 989 μηνύματα.

Παντως σαν πρωην σχολη ηλεκτρονικων μηχανικων η συγκεκριμενη, θα περιμενε κανεις οτι εχει περισσοτερο εξοπλισμο σχετικα με hardware ηλεκτρονικης και πως θα ηταν πιο hardware oriented γενικα. Με μια μικρη επισκεψη που εκανα ομως πριν λιγα χρονια, καποιος καθηγητης οταν τον ρωτησα πως ειναι τα πραγματα εκει, μου ειπε οτι κανουμε κυριως πολυ προγραμματισμο εδω, μην περιμενεις ηλεκτρονικα κλπ, θα λιωσεις στον προγραμματισμο... Δεν καταφερα τοτε να δω τα εργαστηρια σας, γιατι λογω κοβιντ δε βρηκα και πολυ κοσμο στη σχολη, και οσους βρηκα ηταν λιγο ακαταδεκτοι, οποτε εχω μεινει με την απορια. Πως ειναι ο εξοπλισμος σας στο κομματι των ηλεκτρονικων? Ειδα μονο το εργαστηριο των τηλεπικοινωνιων, με τους εκτυπωτες 3d στο βαθος και κατι αλλα για δημιουργια πλακετων...Όσες εγκαταστάσεις και να έχεις, αν δεν έχεις αρκετούς καθηγητές δεν γίνεται να υποστηριχθούν σωστά οι κατευθύνσεις. Λίγοι καθηγητές ==> λιγότερα μαθήματα επιλογής ανά κατεύθυνση ==> περισσότερο "πλυντήριο", δηλαδή ο φοιτητής στα 16 μαθήματα επιλογής που πρέπει να συμπληρώσει για να "χρωματίσει" το δίπλωμά του, καταλήγει να παίρνει πχ. 4 Πληροφορικής, 2 Μαθηματικών, 3 Ενέργειας, 2 Τηλεπικοινωνιών, 3 Ηλεκτρονικής και άλλα 2 άσχετα (κοινωνικά, οικονομικά κλπ.)
Πραγματικά, αν ήμουν εργοδότης, θα ήμουν πολύ σκεπτικός ως προς την πρόσληψη ενός φοιτητή με τέτοια εμφάνιση διπλώματος, και είναι κάτι που με αγχώνει ιδιαίτερα.
Περιεργο παντως που δεν εχετε καθηγητες εκει, πιστευα οτι το συγκεκριμενο τμημα θα ηταν φουλ στελεχωμενο. Τετοια θεματα εχουν συνηθως μικροτερα τμηματα σε απομονωμενα νησια, οπως ειμαστε εμεις στη Σαμο πχ, οπου συνεχεια φευγουν καλοι καθηγητες και μενουν ορφανα καποια μαθηματα. Προσφατα μας εφυγε ενας δυνατος καθηγητης που ειναι τοπ στις φωτονικες διαταξεις. Αντε να βρεις αντικαταστατη...
kyriako
Νεοφερμένο μέλος
Ο kyriako αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών ΕΜΠ. Έχει γράψει 10 μηνύματα.

Το ηημ από την άλλη δεν έχει τέτοια προβλήματα, το μεγαλύτερο του πρόβλημα είναι ότι έχει πολλά εργαστήρια και λίγο προσωπικό σε αυτά. Κάθε χρόνο τα εργαστήρια ξεκινάνε 3-4 εβδομάδες μετά την έναρξη των μαθημάτων και έχουν αφαιρέσει σε πολλά εργαστηριακές ασκήσεις. Φέτος που θα έχουμε κενές θέσεις λόγω της ΕΒΕ, το προσωπικό στα πρώτα εργαστήρια θα πάρει μία ανάσα.
Greg25
Νεοφερμένο μέλος
Ο Greg25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 19 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Θεσσαλίας. Έχει γράψει 32 μηνύματα.

.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Τα ίδια και στον Βόλο σε εμάς το hardware είναι δυνατό αλλά λείπουν καθηγητές για να στηρίξουν την ενέργεια περισσότερο. Επίσης έχουμε και εμείς το βαρίδι των αλυσίδων των δύο πρώτων ετών το οποίο είναι τρομερά στρεσογόνο για τους φοιτητές ειδικά αν έχουμε κάποιες περίεργες περιπτώσεις καθηγητών.Επειδή τα ζω και τα βλέπω εκ των έσω:
Εξαρτάται για ποιον τομεα μιλάς. Πχ. ο τομέας του ψηφιακού hardware είναι πραγματικά σχεδόν ανύπαρκτος, αλλά βελτιώνεται σημαντικά ο τομέας της Ενέργειας. Η σχολή γενικά είναι τέλεια για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με Τηλεπικοινωνίες, Δίκτυα και Πληροφορική. Το αναλογικό hardware είναι κάπου στη μέση, not great not terrible, θεωρώ.
Οι αλυσίδες είναι όντως ενοχλητικές, σε ακολουθούν τουλάχιστον για τα πρώτα 2 έτη. Η λέσχη είναι φοβερή.
Εξοπλισμός, ευτυχώς, υπάρχει... το θέμα είναι η έλλειψη καθηγητών, η οποία προκαλεί τα προβλήματα στους τομείς.
F1L1PAS
Νεοφερμένο μέλος
Ο F1L1PAS αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Πολυτεχνείου Κρήτης. Έχει γράψει 76 μηνύματα.

Με μια μικρη επισκεψη που εκανα ομως πριν λιγα χρονια, καποιος καθηγητης οταν τον ρωτησα πως ειναι τα πραγματα εκει, μου ειπε οτι κανουμε κυριως πολυ προγραμματισμο εδω, μην περιμενεις ηλεκτρονικα κλπ, θα λιωσεις στον προγραμματισμο...
Ναι, όντως, γενικά έχουμε projects που απαιτούν πολύ προγραμματισμό - low level και high level. Τα ηλεκτρονικά γενικά δεν είναι το δυνατό σημείο του τμήματος (τουλάχιστον από το 2022 που μπήκα και έπειτα), αλλά, ευτυχώς, από ό,τι έχω δει, ο εξοπλισμός είναι σίγουρα επαρκής και σχετικά σύγχρονος. Ίσως μόνο για τα μαθήματα Ενέργειας μπορεί να θεωρηθεί λίγος σε ποσότητα, γιατί ο τομέας Ενέργειας έλλειπε από το τμήμα.
Περιεργο παντως που δεν εχετε καθηγητες εκει, πιστευα οτι το συγκεκριμενο τμημα θα ηταν φουλ στελεχωμενο
Και εγώ όταν μπήκα στο τμήμα αυτή τη ψευδαίσθηση είχα, αλλά την τελευταία δεκαετία για λόγους που δεν μπορώ να καταλάβω οι καθηγητές ψηφιακού hardware φεύγουν ένας-ένας. Δεν θέλω να πω ονόματα, αλλά αυτές είναι οι "κινήσεις" τους:
Ένας πήγε σε πανεπιστήμιο Αμερικής
Ένας άλλος πήγε στο ΑΠΘ
Ένας άλλος πήγε στο ΕΜΠ
Ένας άλλος συνταξιοδοτήθηκε πέρσι
Νομίζω υπήρχαν και άλλοι 2 που δεν ξέρω τι απέγιναν.
(Αν τους ψάξετε θα καταλάβετε στο περίπου ποιους εννοώ). Οπότε έχουμε μείνει μόνο με έναν, ο οποίος ασχολείται με αντικείμενο κοντά στο hw (δεν θέλω να πω ποιο) αλλά όχι ακριβώς πάνω στο hw, σαν να λέμε ότι δεν είναι σέντερ φορ, αλλά εξτρέμ.
Το πρόβλημα τώρα είναι ότι η Κοσμητεία (ή όποιος είναι υπεύθυνος για την πρόσληψη καθηγητών) δεν έχει καταφέρει να βρει κάποιον σχετικό με το αντικείμενο, με αποτέλεσμα να βάζουν καθηγητή, που είναι ειδικευμένος σε τελείως διαφορετικό τομέα (πχ. Τηλεπικοινωνίες), να διδάσκει δύσκολο μάθημα κορμού ψηφιακού hw. Έτσι, οι φοιτητές καταλήγουν να μην μπορούν να ρωτήσουν τον καθηγητή κάτι λίγο πιο "ψαγμένο", κάτι που ίσως θέλει κριτική σκέψη, γιατί το γνωρίζουν ότι θα τον φέρουν σε δύσκολη θέση και πηγαίνουν να βασιστούν στην περιορισμένη εμπειρία του ΕΔΙΠ του μαθήματος.
Πραγματικά έχω τις απορίες:
1) Τα άλλα επαρχιακά τμήματα ζουν παρόμοιες ταλαιπωρίες ή είναι αποκλειστικές για τα Χανιά;
2) Γιατί έφυγαν οι καθηγητές; (Δεν περιμένω να πάρω απάντηση σε αυτό φυσικά). Από ό,τι έχω δει και ακούσει, η έρευνα στο Πολ. Κρήτης είναι τοπ.... Μήπως, φταίνε οι "ενοχλήσεις" από τις κομματικές παρατάξεις;; Αλλά αυτές "υπάρχουν" και σε άλλα πανεπιστήμια....
Δεν ξέρω, πραγματικά η κατάσταση είναι κάπως περίεργη.
Arvacon
Πολύ δραστήριο μέλος
Ο Arvacon αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων Αιγαίου και μας γράφει από Αμαλιάδα (Ηλεία). Έχει γράψει 989 μηνύματα.

Ναι, όντως, γενικά έχουμε projects που απαιτούν πολύ προγραμματισμό - low level και high level. Τα ηλεκτρονικά γενικά δεν είναι το δυνατό σημείο του τμήματος (τουλάχιστον από το 2022 που μπήκα και έπειτα), αλλά, ευτυχώς, από ό,τι έχω δει, ο εξοπλισμός είναι σίγουρα επαρκής και σχετικά σύγχρονος. Ίσως μόνο για τα μαθήματα Ενέργειας μπορεί να θεωρηθεί λίγος σε ποσότητα, γιατί ο τομέας Ενέργειας έλλειπε από το τμήμα.
Και εγώ όταν μπήκα στο τμήμα αυτή τη ψευδαίσθηση είχα, αλλά την τελευταία δεκαετία για λόγους που δεν μπορώ να καταλάβω οι καθηγητές ψηφιακού hardware φεύγουν ένας-ένας. Δεν θέλω να πω ονόματα, αλλά αυτές είναι οι "κινήσεις" τους:
Ένας πήγε σε πανεπιστήμιο Αμερικής
Ένας άλλος πήγε στο ΑΠΘ
Ένας άλλος πήγε στο ΕΜΠ
Ένας άλλος συνταξιοδοτήθηκε πέρσι
Νομίζω υπήρχαν και άλλοι 2 που δεν ξέρω τι απέγιναν.
(Αν τους ψάξετε θα καταλάβετε στο περίπου ποιους εννοώ). Οπότε έχουμε μείνει μόνο με έναν, ο οποίος ασχολείται με αντικείμενο κοντά στο hw (δεν θέλω να πω ποιο) αλλά όχι ακριβώς πάνω στο hw, σαν να λέμε ότι δεν είναι σέντερ φορ, αλλά εξτρέμ.
Το πρόβλημα τώρα είναι ότι η Κοσμητεία (ή όποιος είναι υπεύθυνος για την πρόσληψη καθηγητών) δεν έχει καταφέρει να βρει κάποιον σχετικό με το αντικείμενο, με αποτέλεσμα να βάζουν καθηγητή, που είναι ειδικευμένος σε τελείως διαφορετικό τομέα (πχ. Τηλεπικοινωνίες), να διδάσκει δύσκολο μάθημα κορμού ψηφιακού hw. Έτσι, οι φοιτητές καταλήγουν να μην μπορούν να ρωτήσουν τον καθηγητή κάτι λίγο πιο "ψαγμένο", κάτι που ίσως θέλει κριτική σκέψη, γιατί το γνωρίζουν ότι θα τον φέρουν σε δύσκολη θέση και πηγαίνουν να βασιστούν στην περιορισμένη εμπειρία του ΕΔΙΠ του μαθήματος.
Πραγματικά έχω τις απορίες:
1) Τα άλλα επαρχιακά τμήματα ζουν παρόμοιες ταλαιπωρίες ή είναι αποκλειστικές για τα Χανιά;
2) Γιατί έφυγαν οι καθηγητές; (Δεν περιμένω να πάρω απάντηση σε αυτό φυσικά). Από ό,τι έχω δει και ακούσει, η έρευνα στο Πολ. Κρήτης είναι τοπ.... Μήπως, φταίνε οι "ενοχλήσεις" από τις κομματικές παρατάξεις;; Αλλά αυτές "υπάρχουν" και σε άλλα πανεπιστήμια....
Δεν ξέρω, πραγματικά η κατάσταση είναι κάπως περίεργη.
Το εχω δει να συμβαινει στη δικη μου σχολη. Ερχονται καθηγητες με ορεξη και μερακι, αλλα οχι με σκοπο να μεινουν μονιμα στο νησι, απλα για να συγκεντρωσουν την προυπηρεσια ωστε να γινουν δεκτοι σε καποιο αλλο πανεπιστημιο, στις μεγαλες πολεις. Φαντασου πως οι τυποι μπορει να κατσουν 2-3 χρονια στη σχολη, αλλα επειδη ποτέ δεν το παιρνουν αποφαση οτι επιασαν δουλεια σε νησι, δε μετακομιζουν καν στον τοπο αυτον, παρα πηγαινοερχονται καθε βδομαδα με αεροπλανο απο Αθηνα-Σαμο και ξανα πισω οταν τελειωνουν με τα μαθηματα, μενοντας σε ξενοδοχειο συνηθως, περιμενοντας τη μεταθεση. Δε μπορω να καταλαβω πως τη βγαζουν οικονομικα με τοσες πολλες μετακινησεις, τα εισιτηρια δεν ειναι φθηνα και ειναι ταλαιπωρια να κανεις αυτο το ταξιδι συνεχεια...
Λιγοι ειναι αυτοι που το παιρνουν αποφαση να μεινουν μονιμα στο νησι και συνηθως οσοι εχουν ριζες απ τον τοπο αυτον. Οι περισσοτεροι ειναι απλα περαστικοι, αλλοι φευγουν για ερευνα στο εξωτερικο, αλλοι Αθηνα κλπ. Ετσι τα τμηματα της επαρχιας, δυστυχως μενουν υποστελεχομενα και συνηθως τις θεσεις τις καλυπτουν σε εμας με διδακτορικους που κανουν την πρακτικη τους, που δεν εχουν την αντιστοιχη εμπειρια με τους μονιμους, αλλα ειναι κ αυτοι συνηθως περαστικοι.
Επισης ειναι και καποιοι που ειναι βυσματα και δε μπορει να τους κουνησει κανεις, παρολο που ολη η σχολη τους αξιολογει αρνητικα και παραπονιουνται οι παντες. Πχ ενω εχουμε το τμημα του μαθηματικου στο ιδιο μερος, αντι να εχουμε εναν δυνατο καθηγητη απ αυτους για τα μαθηματικα, εχουν αναθεσει τα μαθηματα αυτα σε εναν παππου ηλεκτρολογο μηχανικο της παλιας σχολης, που ο ανθρωπος κανει το μαθημα σαν να παιζει κασετα, οποτε δεν καταλαβαινει κανεις τι κανει.
Κ ενας αλλος που κανει φυσικη, αυτος ειναι εντελως στον κοσμο του, με το καλημερα βαζει κ αυτος την κασετα, αλλα νομιζει πως μιλαει σε τιποτα διδακτορικους, οποτε κανεις δεν καταλαβαινει τιποτα απ οσα κανει, συν οτι απ οτι λενε οι παλιοτεροι, κανει φυσικη με αντικειμενα που θα μπορουσαν να απευθυνονται σε αλλη σχολη, ασχετη με τους υπολογιστες, πχ μηχανολογων, κ ενω παραπονιουνται τα παιδια οτι πρεπει να αλλαξει η υλη και να προσαρμοστει στις αναγκες της σχολης, αυτος εξακολουθει να παραδιδει τα δικα του, χωρις να τον κουναει κανεις. Το μεγαλυτερο ποσοστο φοιτητων στα προχωρημενα εξαμηνα, χρωσταει ακομα μαθηματικα και φυσικη γι αυτο το λογο...
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 2 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 61 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- charmander
- Arvacon
- Greg25
- F1L1PAS
- aris65
- korydallos
- sakplat
- Hased Babis
- Corfu kitty
- kyriako
- Anna1974
- Wonderkid
- st.krf
- AggelikiGr
- sks
- ang12_012
- vint75
- Ersa
- Entropy24
- ManDef
- Unboxholics
- Vera
- Debugging_Demon
- tsiobieman
- Sotiris 12
- psychoticwaltz
- OKr
- EFAKIT
- Geo20
- Mixalis!
- Primary Care
- ilion
- Startx0
- hello1234
- peris68
- Xryssa
- crankshaft345
- Linsanity
- maritina07
- chester20080
- V@Per
- Scandal
- Leo komm
- burningfire
- vaspa
- elinamav
- katia.m
- thenutritionist
- Athens2002
- phoni
- mimis
- redpointer
- SKG
- jYanniss
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.