Guest 010239
Επισκέπτης
Παρά ταύτα,καλή μας επιτυχία!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
wolfe4ever
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
[FONT="]
[/FONT]
[FONT="] Με αφορμή την σημερινή ημερίδα που διοργανώνει το σχολείο μας με θέμα το διαδίκτυο, θα ήθελα να αναφερθώ και εγώ με την σειρά μου στο διαδίκτυο, στις υπηρεσίες που πλουσιοπάροχα παρέχει στο κοινό καθώς και σε κάποιους τρόπους, μέσα από τους οποίους, η σωστή χρήση του θα μπορούσε να συναινέσει προκειμένου το σχολείο να λειτουργήσει ευνοϊκότερα.[/FONT]
[FONT="] Αναλυτικότερα, το διαδίκτυο, μία εφεύρεση που έχει στιγματίσει ιδιαίτερα τον αιώνα που διανύουμε, έχει την δυνατότητα να παρέχει ποικίλες υπηρεσίες. Αρχικά, ένα σύγχρονο μέσο που όλο και περισσότεροι άνθρωποι εκμεταλλεύονται είναι η διαφήμιση. Είναι αλήθεια πως σε πολλές ιστοσελίδες στο διαδίκτυο μπορεί καθένας να παρατηρήσει την πληθώρα διαφημίσεων, κάτι αναμενόμενο ως ένα βαθμό καθώς είναι γνωστό πως το διαδίκτυο είναι το πιο εύκολα προσβάσιμο στο κοινό, πιθανότατα το πιο μοντέρνο μέσο και προσαρμοσμένο στα μέτρα πολλών ανθρώπων. Έτσι το αγοραστικό κοινό ενημερώνεται σχετικά με προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά και με ένα σωστό έλεγχο των όσων βλέπει και σωστή κρίση θα καταφέρει να πραγματοποιήσει την καλύτερη αγορά που δεν θα τον ζημιώσει κυρίως στον οικονομικό τομέα.[/FONT]
[FONT="] Οι υπηρεσίες όμως του διαδικτύου δεν περιορίζονται μόνο στις διαφημίσεις. Το διαδίκτυο αποτελεί το πιο εξελιγμένο μέσο ενημέρωσης που είναι ανοικτό στο κοινό. Με αυτό τον τρόπο, οι άνθρωποι με έναν απλό υπολογιστή και μία σύνδεση στο διαδίκτυο μπορούν να ενημερωθούν σφαιρικά για ότι συμβαίνει γύρω τους, όχι μόνο στην πόλη ή στην χώρα τους αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Μέσα από ρεπορτάζ, που αναλαμβάνουν δημοσιογράφοι ανά χώρα αλλά και απεσταλμένοι από άλλες χώρες και ιδιαίτερα μέσα από τα βίντεο μπορεί κάποιος να αφομοιώσει εύκολα όλα όσα συμβαίνουν και βλέποντάς τα ζωντανά (σε κινούμενη οθόνη) να πιστεύει πως και ο ίδιος συμμετέχει στα δρώμενα. Με αυτό τον τρόπο το διαδίκτυο συνεισφέρει ώστε οι άνθρωποι να αποκτούν πολυεπίπεδη γνώση, οξύνοντας τους έτσι την κριτική ικανότητα.[/FONT]
[FONT="] Επιπλέον, δεν είναι λίγες οι φορές που μεγάλα έργα έχουν πραγματοποιηθεί χάρις σε καμπάνιες που διεξήχθησαν μέσα από το διαδίκτυο. Αρκετές φορές μέσα στον χρόνο, με αφορμή κυρίως την ημέρα που έχουμε αφιερώσει σε κάποιο γεγονός, λαμβάνουν χώρα κάποιες εκστρατείες μέσα από το διαδίκτυο που απώτερο σκοπό έχουν την ενημέρωση του κοινού κυρίως πάνω σε κάποιο πρόβλημα. Για παράδειγμα, ίσως κάποιοι από εσάς έχουν παρατηρήσει τις εκστρατείες που γίνονται στο διαδίκτυο κάθε χρόνο στις 30 Μαΐου ενάντια σε ένα μεγάλο κακό που προκαλούμε στον εαυτό μας αλλά και στους γύρω μας, που δεν είναι άλλο από τσιγάρο όπως κάποιοι ήδη συνειδητοποιήσατε. Και οφείλω να ομολογήσω πως μέχρι τώρα έχουν κάνει καταπληκτική δουλεία, όχι μόνο όσοι εργάστηκαν στην εκστρατεία που προανέφερα αλλά και όλοι όσοι έχουν συμμετέχει σε ανάλογες καμπάνιες και που πραγματικά έχουν καταφέρει τη ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού.[/FONT]
[FONT="] Το διαδίκτυο, όπως φαίνεται από τα παραπάνω, έχει προσφέρει πολλά. Δεν είναι όμως πια καιρός να προσφέρει και κάτι στην παιδεία; Μήπως ένα τέτοιο σύγχρονο μέσο βοηθούσε τα παιδιά να προσεγγίσουν την γνώση με έναν πιο ευχάριστο τρόπο; Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας. Ας συλλογιστούμε όλοι την αναγκαιότητα για δημιουργική αξιοποίηση του διαδικτύου μέσα στην παιδεία. [/FONT]
[FONT="] Αρχικά, το μάθημα θα μπορούσε να μπορούσε να γίνει πιο ευχάριστο και ευνόητο για τα παιδιά αν κατά την διάρκεια της παράδοσης, χρησιμοποιείτο από τον αρμόδιο καθηγητή διαφάνειες όπου θα συμπεριλάμβαναν εικόνες και κατάλληλα σύμβολα στην γραφή των πληροφοριών που περιείχαν που θα βοηθούσαν τα παιδιά να αφομ[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]ιώσουν τις νέες γνώσεις και στοιχεία που έλαβαν γρηγορότερα και με μεγαλύτερη ευκολία. Με αυτόν τον τρόπο, θα αποφευχθεί η μηχανιστική μάθηση, με άλλα λόγια η αποστήθιση, που πολλοί μαθητές ακολουθούν προκειμένου να μπορέσουν έστω και για μικρό χρονικό διάστημα να αφομ[/FONT][FONT="]o[/FONT][FONT="]ιώσουν το μάθημα “της ημέρας” με αποτέλεσμα την επόμενη κιόλας μέρα να έχουν ξεχάσει όλα όσα “έμαθαν” την προηγούμενη.[/FONT]
[FONT="] Την ίδια στιγμή, ο μαθητής μέσα από το διαδίκτυο μπορεί και έχει πρόσβαση με μεγάλες βιβλιοθήκες αλλά και εγκυκλοπαίδειες σε όλο τον κόσμο. Σαν αποτέλεσμα, θα μπορούσε κάλλιστα κάποιος μαθητής να ανατρέξει σε τέτοιου είδους ιστοσελίδες προκειμένου να λάβει χρήσιμες πληροφορίες για κάποια εργασία που διεξάγει ή κάτι ανάλογο. Αυτό όμως προϋποθέτει σωστή παιδεία προκειμένου ο μαθητής να γνωρίζει που ακριβώς θα βρει αυτό που θέλει να μάθει και ταυτόχρονα να ποθεί την απόκτηση σφαιρικών γνώσεων που πιθανότατα να του χρησιμεύσουν στο μέλλον και να τον κάνουν ενεργό πολίτη με άποψη στηριζόμενη σε επιχειρήματα. [/FONT]
[FONT="] Ας μην λησμονούμε όμως και την σωστή κοινωνικοποίηση των παιδιών που μπορεί και αυτή να επιτευχθεί μέχρι ένα βαθμό μέσα από το διαδίκτυο. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσα την επικοινωνία ενός σχολείου με κάποιο άλλο ακόμα και διαφορετικής πόλης, ή ακόμα και αν οι συνθήκες το επιτρέπουν (γνώση και χρήση ξένων γλωσσών) και με σχολεία άλλης χώρας. Ως συνέπεια, οι μαθητές όχι μόνο θα γνώριζαν καινούρια πράγματα σχετικά με τις αξίες, τα ήθη και την κουλτούρα άλλων λαών αλλά το σημαντικότερο αυτό θα λάμβανε χώρα με έναν ευχάριστο και οικείο τρόπο για τα παιδιά.[/FONT]
[FONT="] Τέλος, θεωρώ πως από όσα προείπα, γίνεται φανερή η συμβολή του διαδικτύου στην ενημέρωση αλλά και στην σχολική ζωή. Τα παιδιά αποτελούν το μέλλον και πρέπει από τώρα να τα εφοδιάζουμε με ότι καλύτερο και όσα περισσότερα έχουμε. Με σωστή ενημέρωση και καλή παιδεία ελπίζουμε σε ένα καλύτερο αύριο![/FONT]
[FONT="] Σας ευχαριστώ!
Οταν αλλαζω παραγραφους μπαινω πιο μεσα, δεν ξερω γιατι δεν το δειχνει...
[/FONT]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεωρητικος
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oikonomologos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χαρουλιτα
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σκάρλετ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σκάρλετ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oikonomologos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος
Δεν είναι αντικειμενικότητα αυτό. Δεν έχει και νόημα.
Πιο λογικό θα ήταν να στέλναμε πμ στους φιλολόγους του φόρουμ για το αν θά ήθελαν να συμμετάσχουν στην διαδικασία "διορθώνοντας" τες!
Και φυσικά ο βαθμός θα μας στελνόταν σε πμ. Για να έχουμε μια εικόνα και από κάποιον άλλον που θα βαθμολογεί.
Δεν γίνεται να διορθώνεις έτσι μια έκθεση,δεν μπορεί ο καθένας να το κάνει νομίζω!
Π.χ. μπαίνει ένας μαθηματικός και την βαθμολογεί,που είχε ασχοληθεί έναν χρόνο μόνο με έκθεση?
Το να σου πώ εγώ την γνώμη μου και το κάθε παιδί που δίνει φέτος,οκ ίισως βοηθήσει,αλλά δεν είναι το ίδιο!
Μπορεί να πώ κάτι άκυρο,κάτι που έκανες καλά μέχρι τώρα και απλά εμένα δεν μου φαίνεται "σωστό".
H έκθεση είναι κάτι εντελώς υποκειμενικό,άμα την βάζουμε και σε ένα τέτοιο θέμα που μπορεί ο καθένας να σου πεί το οτιδήποτε,νομίζω περισσότερο κακό θα προκαλέσει παρά καλό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
oikonomologos
Εκκολαπτόμενο μέλος
εγω προσωπικα εχω εμπειρια στην εκθεση γιατι εκανα 3 χρονια φροντιστηριο στην εκθεση για να γραψω ενα γραπτο στις πανελληνιες.....
2) πιστευω οτι ειμαι πολυ πιο σκεπτικος και διαβασα πιο πολυ την εκθεση της κοπελιας απο οτι θα την διαβασει αυτος που θα την διορθωσει και θα της δωσει σημασια........όι περισσοτεροι ειναι οτι να ναι......εξαλλου και εμενα το ατομο που εγραψε το γραπτο μου ειναι αγνωστο......οσο το 28/40 που εβαγα σκεφτηκα οτι αντιστοιχει στο 14 στα 20 οπως την διαβασα εγω και μρ την μικρη εμπειρια που εχω σε αυτο το μαθημα.....εποεμνως πιστευω οτι ο καθενας μπορει να βαθμολογησει μια εκθεση......επιπλεον ειναι μια ωραια προσπαθεια αυτη που κανετε και να την συνεχισετε.....η εκθεση ειναι ενα μαθημα τελειος υποκειμενικο και ο καθενας που μπορει να μιλαει και να γραφει ελληνικα μπορει να εχει αποψη....εξαλλου το θεμα ελεγε οτι εισαι σε μια ημεριδα μπλα μπλα μπλα......δηλαδη οτι εγω ειμαι ενας ακροατης αυτης της ομιλιας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.