Νομική Θράκης vs ΑΠΘ vs ΕΚΠΑ

xrypap3

Νεοφερμένος

Η Χρύσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Γειά σας! Όλο αυτό το διάστημα που όλοι οι πρωτοετείς αναμένουμε τις εγγραφές και...γενικώς ανυπομονούμε να γνωρίσουμε το νέο μας περιβάλλον έχουν εμφανιστεί και σε εμένα πάρα πολλές απορίες!! Σχετικά με το αν χρειάζεται αποστήθιση(αυτό ήταν η μεγαλύτερη μου απορία),χαίρομαι που...δεν ενδείκνυται! Τόσα χρόνια-απο το δημοτικό-πολύ μας κούρασε αυτός ο τρόπος διαβάσματος! Με ανησυχεί όμως λιγάκι το γεγονός οτι θα πρέπει να αλλάξω τρόπο διαβάσματος...Είναι εύκολο? Θέλω να πώ,πάντοτε το μυαλό μου έμπαινε αυτομάτως στη διαδικασία να "φωτογραφίζει" αυτό που διάβαζα...Βέβαια αυτό δεν σήμαινε ούτε οτι δεν καταλάβαινα το περιεχόμενο( δεν υπήρξα ''παπαγάλος'' δηλαδή) και φυσικά ούτε οτι δεν έχανα και λέξη! Απλώς ήξερα πως όσο πιο πιστά αποδίδω το κείμενο τόσο το καλύτερο! Τώρα,τί ακιβώς σημαίνει αυτό το πιό ελεύθερο( και σίγουρα πιο σωστό) διάβασμα? Προσεκτικές αναγνώσεις που μόνο στόχο θα έχουν την κατανόηση του νοήματος? Στις εξετάσεις,δηλαδή, μπορούμε κάτι να το αποδώσουμε με δικά μας λόγια χωρίς αυτό να έχει επίπτωση στο βαθμό?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nomikarios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Nomikarios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Γειά σας! Όλο αυτό το διάστημα που όλοι οι πρωτοετείς αναμένουμε τις εγγραφές και...γενικώς ανυπομονούμε να γνωρίσουμε το νέο μας περιβάλλον έχουν εμφανιστεί και σε εμένα πάρα πολλές απορίες!! Σχετικά με το αν χρειάζεται αποστήθιση(αυτό ήταν η μεγαλύτερη μου απορία),χαίρομαι που...δεν ενδείκνυται! Τόσα χρόνια-απο το δημοτικό-πολύ μας κούρασε αυτός ο τρόπος διαβάσματος! Με ανησυχεί όμως λιγάκι το γεγονός οτι θα πρέπει να αλλάξω τρόπο διαβάσματος...Είναι εύκολο? Θέλω να πώ,πάντοτε το μυαλό μου έμπαινε αυτομάτως στη διαδικασία να "φωτογραφίζει" αυτό που διάβαζα...Βέβαια αυτό δεν σήμαινε ούτε οτι δεν καταλάβαινα το περιεχόμενο( δεν υπήρξα ''παπαγάλος'' δηλαδή) και φυσικά ούτε οτι δεν έχανα και λέξη! Απλώς ήξερα πως όσο πιο πιστά αποδίδω το κείμενο τόσο το καλύτερο! Τώρα,τί ακιβώς σημαίνει αυτό το πιό ελεύθερο( και σίγουρα πιο σωστό) διάβασμα? Προσεκτικές αναγνώσεις που μόνο στόχο θα έχουν την κατανόηση του νοήματος? Στις εξετάσεις,δηλαδή, μπορούμε κάτι να το αποδώσουμε με δικά μας λόγια χωρίς αυτό να έχει επίπτωση στο βαθμό?

φυσικά, και έτσι είναι!!! η παπαγαλία αποθαρρήνεται πλήρως!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xrypap3

Νεοφερμένος

Η Χρύσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Και... για την επιβεβαίωση πως η αποστήθιση στη νομική είναι λάθος! Οι εξετάσεις ποιά μορφή έχουν? Υπάρχουν ερωτήσεις θεωρίας και κάποιο πρακτικό κομμάτι? Κάτι δηλαδή σαν ερώτηση κρίσεως-όπως θα λέγαμε στο σχολείο-?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

drew

Νεοφερμένος

Ο drew αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 42 ετών και Καθηγητής. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Και... για την επιβεβαίωση πως η αποστήθιση στη νομική είναι λάθος! Οι εξετάσεις ποιά μορφή έχουν? Υπάρχουν ερωτήσεις θεωρίας και κάποιο πρακτικό κομμάτι? Κάτι δηλαδή σαν ερώτηση κρίσεως-όπως θα λέγαμε στο σχολείο-?
Κάποιους ορισμούς ίσως χρειαστεί να τους μάθεις αλλά σπάνια και οι καθηγητές θα προειδοποιούν σχετικά. Αλλά στα περισσότερα θα είναι πρακτικά τα θέματα. Μην ξεχνάς ότι θα έχεις και κώδικες που βοηθούν αρκετά...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

xrypap3

Νεοφερμένος

Η Χρύσα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Αλήθεια? Πραγματικά δεν το ήξερα! Θεωρούσα οτι κυρίως εξετάζεσαι στη θεωρία! Ωραία...Πρέπει να είναι ενδιαφέρουσες τότε οι εξετάσεις...! Τελικά είναι πάρα πολλά αυτά που δεν ξέρω για τη σχολή...Περισσότερα απ'όσο νόμιζα... Επισκέπτομαι συνεχώς την ιστοσελίδα του ΑΠΘ αλλά τα ουσιώδη μόνο απο μεγαλύτερους φοιτητές μπορείς να τα μάθεις!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rebecca

Νεοφερμένος

Η Rebecca αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
γεια σας παιδια.εχω περασει νομικη θεσσαλονικης και θα ηθελα να μαθω απο καποιον που εχει αμεση ή εμμεση εμπειρια πως ειναι το κλιμα,τα παιδια και οι καθηγητες.οι τελευταιοι κανουν σωστα τη δουλεια τους,ενδιαφερονται πραγματικα για τα παιδια ή απλα περιοριζονται στην τυπικη παραδοση του μαθηματος και περιμενουν να ερθει η ωρα να φυγουν?-ελπιζω να μην ισχυει το τελευταιο-.οποιος μπορει ας απαντησει.ευχαριστω εκ των προτερων!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stella

Δραστήριο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 479 μηνύματα.
Αλήθεια? Πραγματικά δεν το ήξερα! Θεωρούσα οτι κυρίως εξετάζεσαι στη θεωρία! Ωραία...Πρέπει να είναι ενδιαφέρουσες τότε οι εξετάσεις...! Τελικά είναι πάρα πολλά αυτά που δεν ξέρω για τη σχολή...Περισσότερα απ'όσο νόμιζα... Επισκέπτομαι συνεχώς την ιστοσελίδα του ΑΠΘ αλλά τα ουσιώδη μόνο απο μεγαλύτερους φοιτητές μπορείς να τα μάθεις!


xrypap ναι δε χρειάζεται αποστήθηση καθόλου ρε...μόνο κατανόηση...μην αγνώνεσαι...εγω ποτέ στη ζωή μου δεν μπορουσα να αποστηθήσω καλά...μόνο φέτος έβαλα τα δυνατά μου και τα έμαθα όλα απ έξω μέχρι και τη σελίδα...φυσικά με έριξαν στη βαθμολογία τα μαθήματα που δεν ήταν τόσο για αποστήθηση!π.χ η λογοτεχνία...μλπιαχ το μισούσα αυτό το μάθημα...στο ποιήμα που έπεσε είχα αποστηθήσει τα πάντα και έχασα απο το παράλληλο και να το 17,8...κλαψ....τέλοσπάντων...χαίρομαι που τελείωσε η περίοδος αποστήθησης ανούσιων πραγμάτων και επιτέλους θα αρχίσω να διαβάζω κάτι που πραγματικά μου αρέσει!ε?εσύ βρήκες σπίτι?πότε πάς για εγκατάσταση?!εκτός κι αν είσαι απο θεσνικη δε θυμάμαι αν μου το είχες πεί!
-----------------------------------------
γεια σας παιδια.εχω περασει νομικη θεσσαλονικης και θα ηθελα να μαθω απο καποιον που εχει αμεση ή εμμεση εμπειρια πως ειναι το κλιμα,τα παιδια και οι καθηγητες.οι τελευταιοι κανουν σωστα τη δουλεια τους,ενδιαφερονται πραγματικα για τα παιδια ή απλα περιοριζονται στην τυπικη παραδοση του μαθηματος και περιμενουν να ερθει η ωρα να φυγουν?-ελπιζω να μην ισχυει το τελευταιο-.οποιος μπορει ας απαντησει.ευχαριστω εκ των προτερων!



νομίζω πως σε όλα τα πανεπιστήμια οι καθηγητές δεν ξέρουν τα ονόματα των μαθητών όπως στο Λύκειο!Rebecca Θεσσαλονίκη πέρασες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Cas

Νεοφερμένος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Χαλκίδα (Εύβοια). Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Γειά σας! Όλο αυτό το διάστημα που όλοι οι πρωτοετείς αναμένουμε τις εγγραφές και...γενικώς ανυπομονούμε να γνωρίσουμε το νέο μας περιβάλλον έχουν εμφανιστεί και σε εμένα πάρα πολλές απορίες!! Σχετικά με το αν χρειάζεται αποστήθιση(αυτό ήταν η μεγαλύτερη μου απορία),χαίρομαι που...δεν ενδείκνυται! Τόσα χρόνια-απο το δημοτικό-πολύ μας κούρασε αυτός ο τρόπος διαβάσματος! Με ανησυχεί όμως λιγάκι το γεγονός οτι θα πρέπει να αλλάξω τρόπο διαβάσματος...Είναι εύκολο? Θέλω να πώ,πάντοτε το μυαλό μου έμπαινε αυτομάτως στη διαδικασία να "φωτογραφίζει" αυτό που διάβαζα...Βέβαια αυτό δεν σήμαινε ούτε οτι δεν καταλάβαινα το περιεχόμενο( δεν υπήρξα ''παπαγάλος'' δηλαδή) και φυσικά ούτε οτι δεν έχανα και λέξη! Απλώς ήξερα πως όσο πιο πιστά αποδίδω το κείμενο τόσο το καλύτερο! Τώρα,τί ακιβώς σημαίνει αυτό το πιό ελεύθερο( και σίγουρα πιο σωστό) διάβασμα? Προσεκτικές αναγνώσεις που μόνο στόχο θα έχουν την κατανόηση του νοήματος? Στις εξετάσεις,δηλαδή, μπορούμε κάτι να το αποδώσουμε με δικά μας λόγια χωρίς αυτό να έχει επίπτωση στο βαθμό?
Τώρα απλώς θα ''φωτογραφίζεις'' λιγότερες λέξεις και θα δίνεις σημασία στο περιεχόμενο...Σε καταλαβαίνω απόλυτα,γιατί κι εγλω στην ίδια κατηγορία ανήκω!!:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stella

Δραστήριο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 479 μηνύματα.
Τώρα απλώς θα ''φωτογραφίζεις'' λιγότερες λέξεις και θα δίνεις σημασία στο περιεχόμενο...Σε καταλαβαίνω απόλυτα,γιατί κι εγλω στην ίδια κατηγορία ανήκω!!:iagree:


Καλά όλοι όσοι έβγαλαν μεγάλο βαθμό απο τη θεωρητική στην ίδια κατηγορία ανήκουμε...εγω ένιωθα ηλίθια σ όλη τη Γ Λυκείου εξαιτίας της αποστήθησης...ειδικά στην ιστορία...μάθαμε αποσπασματικά κάτι γεγονότα και νομίζουμε οτι μάθαμε ιστορία!η ιστορία γενικής ήταν πραγματική ιστορία!ήμουν η μόνη που το διάβαζα μέσα στην τάξη γιατί με ενδιέφερε....και το μετάνιωσα που πήρα τη βιολογία ως έκτο αλλά δεν ήθελα να το ρισκάρω γιατί ήταν σίγουρο 20άρι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nomikarios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Nomikarios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
γεια σας παιδια.εχω περασει νομικη θεσσαλονικης και θα ηθελα να μαθω απο καποιον που εχει αμεση ή εμμεση εμπειρια πως ειναι το κλιμα,τα παιδια και οι καθηγητες.οι τελευταιοι κανουν σωστα τη δουλεια τους,ενδιαφερονται πραγματικα για τα παιδια ή απλα περιοριζονται στην τυπικη παραδοση του μαθηματος και περιμενουν να ερθει η ωρα να φυγουν?-ελπιζω να μην ισχυει το τελευταιο-.οποιος μπορει ας απαντησει.ευχαριστω εκ των προτερων!

υπάρχουν και τα 2 είδη...κατά κύριο λόγο....δείχνουν ενδιαφέρον!!!με απλά λόγια υπάρχουν και ψυχάκια και νορμάλ στην σχολή :lol:

Υ.Γ. Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η λογοτεχνία και η έκθεση και τα αρχαία..που δεν χρειάζονται αποστήθιση (κυρίως τη λογοτεχνία)!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

superman

Δραστήριο μέλος

Ο superman αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 647 μηνύματα.
η λογοτεχνια δε χρειαζεται αποστηθιση?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stella

Δραστήριο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 479 μηνύματα.
έτσι όπως έχει γίνει τώρα ναι χρειάζεται και η λογοτεχνία τρελή αποστήθηση!ειδικά τα φετινά θέματα αν ήξερες όλο το βοήθημα απ έξω έγραφες πάνω απο 17...
-----------------------------------------
υπάρχουν και τα 2 είδη...κατά κύριο λόγο....δείχνουν ενδιαφέρον!!!με απλά λόγια υπάρχουν και ψυχάκια και νορμάλ στην σχολή :lol:

Υ.Γ. Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η λογοτεχνία και η έκθεση και τα αρχαία..που δεν χρειάζονται αποστήθιση (κυρίως τη λογοτεχνία)!


τα αρχαία μ αρέσουν και μένα ΠΑΡΑ πολύ αν και με τόσες εισάγωγές και μεταφράσεις γνωστού πάλι παίζει πολυ η αποστήθηση...!και η έκθεση πολυ ωραία αλλά είναι λίγο ρευστά τα πράγματα στη βαθμολόγηση.εμένα πχ ο ένας βαθμολογητης μ έβαλε 90 και ο άλλος 70.πήγε για αναβαθμολόγηση το γραπτό μου εννοείται.αλλά η λογοτεχνία είναι απαίσια κατά τη γνώμη μου...δεν έχω καλλιτεχνική φλέβα ούτε τέτοιες ευαισθησίες γι αυτό δε μ άρεσε...ειδικά ο Ρίτσος όταν τον διδασκόμασταν έκανα όλες τις απουσίες...!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

In Flames

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο In Flames αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 954 μηνύματα.
έχω αποφασίσει οτι θα παώ Νομική...αλλά ενώ ήμουν 100% για Νομική Αθήνας αρχίζω να το ξανασκέφτομαι...
θέλω να μου πείτε αν διαφέρουν τα πανεπιστήμια...αν κάποιο ειναι καλύτερο όσον αφορά τα πανεπιστήμια και μετά τα θετικά των δύο πόλεων.



ευχαριστώ εκ των προτέρων!


βαριεμαι πραγματικα τετοιου ειδους θεματα!
θα μου πεις, αμα βαριεσαι , μην απαντας:P.

Λοιπον, συγκριναμε πανεπιστημια, συγκριναμε ιατρικες, συγκριναμε πολυτεχνεια, τωρα θα συγκρινουμε και τη νομικη. ΜΑΛΑΚΙΕΣ.

Δεν παιζει ρολο σε ποιο πανεπιστημιο - πολυτεχνειο τελειωνει καποιος.

Το ονομα και μονο της σχολης δειχνει καθαρα τα επαγγελματικα του δικαιωματα και τις γνωσεις (σχεδον) που θα αποκτησει. Οχι το πανεπιστημιο.

Και στην τελικη, απαντηση εμπεριστατωμενη δεν θα παρεις ποτε, ακομη κι ενας που τελειωσε πχ Νομικη Θεσσαλονικης, δεν ειναι εις θεση να κρινει αν ειναι καλυτερη απο τη Νομικη Αθηνας ή της Κομοτηνης.

Οποτε επελεξε το μερος της επιθυμιας σου, γιατι πιστεψε με , το ιδιο πραγμα βγαινεις απο παντου , και οσοι σε αυτην την ηλικια πιστευουν κατι διαφορετικο, οταν θα παρουν ενα χαρτι απο το πανεπιστημιο - πολυτεχνειο τους, και βγουν στην αγορα εργασιας και δουν οτι ειναι το ιδιο με εναν που τελειωσε σε αλλο ΑΕΙ την ιδια σχολη, θα μαθουν την αληθεια.

Σε αυτο το φορουμ , ακουσα διαφορες μαλακιες τυπου :

Η ιατρικη Θεσσαλονικης ειναι καλυτερη απο της Αλεξανδρουπολης, το καλυτερο Μαθηματικο ειναι στην Αθηνα, οι καλυτεροι μηχανικοι βγαινουν απο το Μετσοβιο...

Μηπως τελικα ολα ειναι μπαρουφες για να γινεται απλα κουβεντα?
Μηπως πολλοι φοιτητες θελοντας να ικανοποιησουν την ματαιδοξια τους , βαζουν ταμπελες , για να φανουν "ανωτεροι"?


Ελευθερια σε Ολους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nomikarios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Nomikarios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
έτσι όπως έχει γίνει τώρα ναι χρειάζεται και η λογοτεχνία τρελή αποστήθηση!ειδικά τα φετινά θέματα αν ήξερες όλο το βοήθημα απ έξω έγραφες πάνω απο 17...
-----------------------------------------



τα αρχαία μ αρέσουν και μένα ΠΑΡΑ πολύ αν και με τόσες εισάγωγές και μεταφράσεις γνωστού πάλι παίζει πολυ η αποστήθηση...!και η έκθεση πολυ ωραία αλλά είναι λίγο ρευστά τα πράγματα στη βαθμολόγηση.εμένα πχ ο ένας βαθμολογητης μ έβαλε 90 και ο άλλος 70.πήγε για αναβαθμολόγηση το γραπτό μου εννοείται.αλλά η λογοτεχνία είναι απαίσια κατά τη γνώμη μου...δεν έχω καλλιτεχνική φλέβα ούτε τέτοιες ευαισθησίες γι αυτό δε μ άρεσε...ειδικά ο Ρίτσος όταν τον διδασκόμασταν έκανα όλες τις απουσίες...!

νομίζω όσο περισσότερο προσπαθείς να τα μάθεις παπαγαλία τόσο χειρότερο θα είναι το αποτέλεσμα....δεν ξέρω...εγώ λογοτεχνία έγραψα 19.6 και έκθεση 19.2 χωρίς να ανοίξω κανένα βοήθημα....εμένα όμως μου αρέσει πάρα πολύ να γράφω....ίσως για αυτό...για την ακρίβεια επειδή είμαι και λίγο τελειομανης....μόλις έβλεπα τα βοηθήματα ποθ κουβαλούσαν μαζί τους άλλα παιδιά...φρίκαρα...προτιμούσα να μην τα ανοίξω καν παρά να τα αρχίσω και να κάθομαι να πεδεύομαι με τόσες λεπτομερειακες πληροφορίες !!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Veritas

Νεοφερμένος

Ο Veritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 36 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 25 μηνύματα.
νομίζω όσο περισσότερο προσπαθείς να τα μάθεις παπαγαλία τόσο χειρότερο θα είναι το αποτέλεσμα....δεν ξέρω...εγώ λογοτεχνία έγραψα 19.6 και έκθεση 19.2 χωρίς να ανοίξω κανένα βοήθημα....εμένα όμως μου αρέσει πάρα πολύ να γράφω....ίσως για αυτό...για την ακρίβεια επειδή είμαι και λίγο τελειομανης....μόλις έβλεπα τα βοηθήματα ποθ κουβαλούσαν μαζί τους άλλα παιδιά...φρίκαρα...προτιμούσα να μην τα ανοίξω καν παρά να τα αρχίσω και να κάθομαι να πεδεύομαι με τόσες λεπτομερειακες πληροφορίες !!

Έτσι και εγώ! Ιστορία Κατ είχα 16,5 (...) και Λογοτεχνία 20 ο ένας, 19,8 ο άλλος! μόνον επειδή δεν απαιτούσε αποστήθιση.
Η αποστήθιση στη Νομική είναι διαβατήριο για παταγώδη αποτυχία! διαγράψτε με ένα ΜΕΓΑΛΟ Χ όλο το παρελθόν παπαγαλίας ;)
@Νομικάριε βρήκαμε και ένα κοινό, περασμένα ξεχασμένα τα παλιά ε? =)

Α και για το φίλο που μιλά για δήθεν ισοτιμία σχολών! Έχει δίκιο από μια οπτική, όμως καλώς ή κακώς άλλη κατάρτιση έχει ο απόφοιτος Ιατρικής Σόφιας ή Ζάγκρεμπ, άλλη ο Ιατρικής ΑΠΘ, άλλη ο Ιατρός του Πρίνστον. Ας μην είμαστε ισοπεδωτικοί. Υπάρχουν ουσιώδεις διαφορές στο προσωπικό, στις προϋποθέσεις εισαγωγής, στην ποιότητα και στο περιεχόμενο διδασκαλίας, στην έρευνα που διεξάγεται κλπ Ο κατάλογος είναι ατελείωτος.Όσον αφορά τα ημεδαπά τμήματα, οι διαφορές σχετικοποιούνται λόγω του κοινού παρανομαστή της υποχρηματοδότησης και υποβάθμισης, είναι ωστόσο υπαρκτές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rebecca

Νεοφερμένος

Η Rebecca αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
έτσι όπως έχει γίνει τώρα ναι χρειάζεται και η λογοτεχνία τρελή αποστήθηση!ειδικά τα φετινά θέματα αν ήξερες όλο το βοήθημα απ έξω έγραφες πάνω απο 17...
-----------------------------------------



τα αρχαία μ αρέσουν και μένα ΠΑΡΑ πολύ αν και με τόσες εισάγωγές και μεταφράσεις γνωστού πάλι παίζει πολυ η αποστήθηση...!και η έκθεση πολυ ωραία αλλά είναι λίγο ρευστά τα πράγματα στη βαθμολόγηση.εμένα πχ ο ένας βαθμολογητης μ έβαλε 90 και ο άλλος 70.πήγε για αναβαθμολόγηση το γραπτό μου εννοείται.αλλά η λογοτεχνία είναι απαίσια κατά τη γνώμη μου...δεν έχω καλλιτεχνική φλέβα ούτε τέτοιες ευαισθησίες γι αυτό δε μ άρεσε...ειδικά ο Ρίτσος όταν τον διδασκόμασταν έκανα όλες τις απουσίες...!
stella,θα συμφωνησω μαζι σου για το Ριτσο!ηταν απο τα χειροτερα μου!πολυ καταθλιπτικο ποιημα.εμενα μου αρεζε η λογοτεχνια,αυτο που δε μου αρεζε ηταν ο τροπος διδασκαλιας!στο φροντιστηριο μας ελεγαν να μαθουμε οσες πιο πολλες σημειωσεις μπορουμε και αυτο εκφυλιζει το πραγματικο νοημα της αναγνωσης ενος λογοτεχνικου εργου,ενω μαθαινοντας σχολια και αποψεις αλλων που εχουν διατυπωθει περιοριζεται η κριτικη σου ικανοτητα!εμενα μου αρεζαν τα αρχαια και τα λατινικα!
-----------------------------------------
υπάρχουν και τα 2 είδη...κατά κύριο λόγο....δείχνουν ενδιαφέρον!!!με απλά λόγια υπάρχουν και ψυχάκια και νορμάλ στην σχολή :lol:

Υ.Γ. Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα τα αγαπημένα μου μαθήματα ήταν η λογοτεχνία και η έκθεση και τα αρχαία..που δεν χρειάζονται αποστήθιση (κυρίως τη λογοτεχνία)!
thanks nomikarie για την απαντηση!παρεμπιπτοντως εχεις ωραιο ψευδωνυμο!:iagree:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stella

Δραστήριο μέλος

Η Στέλλα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 479 μηνύματα.
και τα λατινικά πολυ αποστηθηση ρε συ!20 έγραψα στο τέλος αλλά το είχα κάψει!εκει στην ιστορια και στη βιολογια ήταν τα 20αρια μου...πρωτη φορά διάβασα αποστηθίζοντας και αν και τα κατάφερα δεν πρόκειτα να το ξανακάνω...με κουράζει και στην τελική δε μαθαινω και τίποτα νομιζω...δε μου έχει μεινει τίποτα...στη λογοτεχνια όπως ειναι δομημένες πλέον οι ερωτήσεις θέλει αποστήθηση...εμάς φέτος μας έβαλαν κατι που έγραφε σε ένα σχολιο του βιβλίου και έπρεπε να το γράψεις όπως ήταν μέσα...πω ρε αν έπεφτε Ριτσος Rebecca δε θα περνούσα!με είχε κουράσει τρελά αυτο το ποιήμα...!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Rebecca

Νεοφερμένος

Η Rebecca αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
και τα λατινικά πολυ αποστηθηση ρε συ!20 έγραψα στο τέλος αλλά το είχα κάψει!εκει στην ιστορια και στη βιολογια ήταν τα 20αρια μου...πρωτη φορά διάβασα αποστηθίζοντας και αν και τα κατάφερα δεν πρόκειτα να το ξανακάνω...με κουράζει και στην τελική δε μαθαινω και τίποτα νομιζω...δε μου έχει μεινει τίποτα...στη λογοτεχνια όπως ειναι δομημένες πλέον οι ερωτήσεις θέλει αποστήθηση...εμάς φέτος μας έβαλαν κατι που έγραφε σε ένα σχολιο του βιβλίου και έπρεπε να το γράψεις όπως ήταν μέσα...πω ρε αν έπεφτε Ριτσος Rebecca δε θα περνούσα!με είχε κουράσει τρελά αυτο το ποιήμα...!!!
Η αληθεια ειναι οτι χρειαζοταν αποστηθιση ,αλλα ηταν πολυ ευχαριστο μαθημα.προσωπικα με ξεκουραζε!και εγω βιολογια εγραψα 20 και λατινικα κ ιστορια 19,8.πραγματι,η αποστηθιση ηταν πολυ κουραστικη!ελπιζω τωρα στο πανεπιστημιο να ειναι διαφορετικα!εμενα στη λογοτεχνια το αγαπημενο μου αναφορικα με τα ποιηματα ηταν ο 'κρητικος' και το χειροτερο ¨η σονατα΄΄.απο θεσ/νικη εισαι?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
εγω ξερω οτι τα τμηματα της θεσ/νικης ειναι παντα καλυτερα απο της αθηνας!
καλη επιτυχια


Εκτός του ότι αυτά τα πράγματα δεν είναι σταθερά, αυτό που λες ειναι καινοφανής γενίκευση γιατί δεν την έχω ξανακούσει πουθενά και σε διαβεβαιώνω ότι δεν ισχύει για κανένα λόγο. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nomikarios

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Nomikarios αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 167 μηνύματα.
Έτσι και εγώ! Ιστορία Κατ είχα 16,5 (...) και Λογοτεχνία 20 ο ένας, 19,8 ο άλλος! μόνον επειδή δεν απαιτούσε αποστήθιση.
Η αποστήθιση στη Νομική είναι διαβατήριο για παταγώδη αποτυχία! διαγράψτε με ένα ΜΕΓΑΛΟ Χ όλο το παρελθόν παπαγαλίας ;)
@Νομικάριε βρήκαμε και ένα κοινό, περασμένα ξεχασμένα τα παλιά ε? =)

Ναι ρε εγώ ήδη ξεχάστηκα :)! Άλλωστε για αυτό γίνονται όλες οι διαταραχές !! για να επέλθει νηνεμία μετά :iagree:!! Αγαπάμε Veritas :P!!
-----------------------------------------
stella,θα συμφωνησω μαζι σου για το Ριτσο!ηταν απο τα χειροτερα μου!πολυ καταθλιπτικο ποιημα.εμενα μου αρεζε η λογοτεχνια,αυτο που δε μου αρεζε ηταν ο τροπος διδασκαλιας!στο φροντιστηριο μας ελεγαν να μαθουμε οσες πιο πολλες σημειωσεις μπορουμε και αυτο εκφυλιζει το πραγματικο νοημα της αναγνωσης ενος λογοτεχνικου εργου,ενω μαθαινοντας σχολια και αποψεις αλλων που εχουν διατυπωθει περιοριζεται η κριτικη σου ικανοτητα!εμενα μου αρεζαν τα αρχαια και τα λατινικα!
-----------------------------------------

thanks nomikarie για την απαντηση!παρεμπιπτοντως εχεις ωραιο ψευδωνυμο!:iagree:

Βασικά όλα όσα λες μου φαίνονται πολύ σωστά!Αν και όπως και να έχει η λογοτεχνία είναι κορυφαία για μένα από κάθε άποψη

:thanks:Για το ψευδώνυμο σε ευχαριστώ πολύ !!!!!;)!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top