Νομίζω ότι μετάνιωσα για την επιλογή κατεύθυνσης

Goldensydney

Νεοφερμένος

Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Γειά σας, είμαι γ' λυκειου, ένα μήνα σχεδόν πριν τις πανελλήνιες και εκτός από το άγχος που έχω για τα μαθήματα, έχουν προστεθεί και αμφιβολίες.
Είμαι θεωρητική κατεύθυνση, αγαπώ τα μαθήματα μας (κάποια τουλάχιστον) και μπορώ να πω ότι με ενδιαφέρουν αρκετές σχολές από τον κλάδο. Το θέμα είναι ότι είμαι καλή στα μαθηματικά και γενικά στα θετικά μαθήματα.
Εδώ και μερικές εβδομάδες σκεφτόμουν τις επιλογές μου και νιώθω ότι έχω κάνει ένα τεράστιο λάθος. Βλέπω τις φίλες μου που είναι θετική και αγωνίζονται να κατακτήσουν θέσεις στην ιατρική κτλ και νιώθω ότι πραγματικά δεν κάνω τίποτα. Εγώ έχω ως στόχο τη νομική αλλά στην πραγματικότητα δεν ξέρω πως νιώθω για αυτό.
Αυτές τις τελευταίες εβδομάδες σκέφτομαι συνεχώς ότι το μόνο που κάνουν στις θεωρητικες σχολές είναι να μιλούν και από πράξεις τίποτα. Δεν μου αρέσει αυτο. Νιώθω ότι ενώ άλλοι γίνονται επιστήμονες και αλλάζουν τον κόσμο, όσοι βγαίνουν από τις θεωρητικες σχολές είτε θα διδάξουν ό,τι κατέβει στον κάθε υπουργό παιδείας είτε θα αγορευουν και θα ασχολούνται με θεωρίες. Κάνουμε τίποτα στην τελική;
Δεν θέλω να προσβαλλω κανέναν φυσικά που είναι θεωρητική. Κι εγώ στην ιδια κατεύθυνση είμαι,όμως νομίζω ότι το μετανιώνω. Βλέπω ότι όλοι έχουν τις δυνατότητες να αλλάξουν τον κόσμο μέσω των σχολών τους και εγώ πιθανότητα δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα.
Όταν μιλάω για μαθηματικά και λύνω ασκήσεις της γενικής παιδείας, νιώθω πιο έξυπνη από ότι όταν συζητάω για φιλοσοφία. Σε καμία περίπτωση δεν την υποβαθμίζω. Ούτε την ιστορία που κάνουμε γιατί πέρα από όλη την ταλαιπωρια, νομίζω ότι μας έχουν αλλάξει τελείως το μυαλό.

Μίλησα με τον καθηγητή που κάναμε παλιότερα ιδιαίτερα στα μαθηματικά και μου είπε πως, αν πραγματικά μετανιώνω,ίσως μετά το πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο να δώσω εισαγωγικες για κάποια άλλη σχολή του θετικός κλάδου, που όμως θα δυσκολευτω καθώς κάποιες απαιτούν και τις γνώσεις τις θετικής κατευθυνσης.

Ξέρω ότι είναι αργά, ξέρω ότι είναι τελείως ανόητο αυτό που κάνω αλλά πραγματικά χρειάζομαι βοήθεια και οι γονείς μου και οι φίλοι μου δεν με καταλαβαίνουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,275 μηνύματα.
Γειά σας, είμαι γ' λυκειου, ένα μήνα σχεδόν πριν τις πανελλήνιες και εκτός από το άγχος που έχω για τα μαθήματα, έχουν προστεθεί και αμφιβολίες.
Είμαι θεωρητική κατεύθυνση, αγαπώ τα μαθήματα μας (κάποια τουλάχιστον) και μπορώ να πω ότι με ενδιαφέρουν αρκετές σχολές από τον κλάδο. Το θέμα είναι ότι είμαι καλή στα μαθηματικά και γενικά στα θετικά μαθήματα.
Εδώ και μερικές εβδομάδες σκεφτόμουν τις επιλογές μου και νιώθω ότι έχω κάνει ένα τεράστιο λάθος. Βλέπω τις φίλες μου που είναι θετική και αγωνίζονται να κατακτήσουν θέσεις στην ιατρική κτλ και νιώθω ότι πραγματικά δεν κάνω τίποτα. Εγώ έχω ως στόχο τη νομική αλλά στην πραγματικότητα δεν ξέρω πως νιώθω για αυτό.
Αυτές τις τελευταίες εβδομάδες σκέφτομαι συνεχώς ότι το μόνο που κάνουν στις θεωρητικες σχολές είναι να μιλούν και από πράξεις τίποτα. Δεν μου αρέσει αυτο. Νιώθω ότι ενώ άλλοι γίνονται επιστήμονες και αλλάζουν τον κόσμο, όσοι βγαίνουν από τις θεωρητικες σχολές είτε θα διδάξουν ό,τι κατέβει στον κάθε υπουργό παιδείας είτε θα αγορευουν και θα ασχολούνται με θεωρίες. Κάνουμε τίποτα στην τελική;
Δεν θέλω να προσβαλλω κανέναν φυσικά που είναι θεωρητική. Κι εγώ στην ιδια κατεύθυνση είμαι,όμως νομίζω ότι το μετανιώνω. Βλέπω ότι όλοι έχουν τις δυνατότητες να αλλάξουν τον κόσμο μέσω των σχολών τους και εγώ πιθανότητα δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα.
Όταν μιλάω για μαθηματικά και λύνω ασκήσεις της γενικής παιδείας, νιώθω πιο έξυπνη από ότι όταν συζητάω για φιλοσοφία. Σε καμία περίπτωση δεν την υποβαθμίζω. Ούτε την ιστορία που κάνουμε γιατί πέρα από όλη την ταλαιπωρια, νομίζω ότι μας έχουν αλλάξει τελείως το μυαλό.

Μίλησα με τον καθηγητή που κάναμε παλιότερα ιδιαίτερα στα μαθηματικά και μου είπε πως, αν πραγματικά μετανιώνω,ίσως μετά το πρώτο έτος στο πανεπιστήμιο να δώσω εισαγωγικες για κάποια άλλη σχολή του θετικός κλάδου, που όμως θα δυσκολευτω καθώς κάποιες απαιτούν και τις γνώσεις τις θετικής κατευθυνσης.

Ξέρω ότι είναι αργά, ξέρω ότι είναι τελείως ανόητο αυτό που κάνω αλλά πραγματικά χρειάζομαι βοήθεια και οι γονείς μου και οι φίλοι μου δεν με καταλαβαίνουν.

Μπορεις να κανεις οτι εσυ θες,οι γονεις σου και φυσικα θα σε καταλαβουν εαν πραγματικα δεν σου αρεσει πλεον το πεδιο σου.Δεν εισαι robot να κανεις κατι που δεν σου αρεσει καθολου ουτε θα εχουν τετοια απαιτηση.Εκτος αυτου εισαι μονο like 18;Σιγα αργα που ειναι,αλλοι παιρνουν τετοιες αποφασεις στα 30 η στα 50 και + .
Ωστοσο μια μικρη συμβουλη,τον κοσμο δεν θα τον αλλαξουν οι συμμαθητες σου...Οι ανθρωποι που ειχαν τετοιες ικανοτητες αιωνες τωρα ηταν ελαχιστοι.Απλα ακολουθουν κατι που τους αρεσει.
Τωρα στο θεμα κατα ποσο ειναι πρακτικο η θεωρητικο κατι...ο διαχωρισμος αυτος ειναι μια "ψευδαισθηση" για εμενα ολα πραξη ειναι ακομα και η θεωρια.Εξαλλου πολλοι θεωρουν τα μαθηματικα μια θεωρητικη επιστημη,αφου δεν εμπεριεχει το πειραμα.Ωστοσο φαντασου οτι εισαι σε μια μπαρα και εαν πας αρκετα στην ακρη της θα πεσεις.
Τα μαθηματικα θα σου πουν σε ποια αποσταση απο την ακρη της μπαρας ουσιαστικα θα πεθανεις,μεσω των φυσικων νομων.

Οπως βλεπεις μια απλη εξισωση σε ενα χαρτι μπορει να κανει την διαφορα αναμεσα στη ζωη και στον θανατο(υπερβολικο παραδειγμα αλλα καταλαβαινεις).Η θεωρια και η πραξη ειναι ενα,απλα για λογους διευκολυνσης βοηθαει η διασπαση και η μελετη των δυο αυτων ξεχωριστα.
Αντιστοιχα ενας δικηγορος θα μπορουσε να γλυτωσει πολλα λεφτα απο μια μυνηση σε μια εταιρια η να αποδειξει οτι ο πελατης του και η εφευρεση πατεντα του δεν ειναι επικινδυνη(δες ας πουμε τα ατυχηματα με τα AI αυτοκινητα),ωστε να συνεχισει η τεχνολογικη εξελιξη.Ολοι ειναι χρησιμοι με τον εναν η τον αλλο τροπο.
Ομως κακα τα ψεματα οι περισσοτεροι φιλολογοι καταντουν να κανουν μαθημα σε ενα λυκειο/γυμνασιο η ιδιαιτερα και εαν.Το θεμα ομως ειναι,το γουσταρουν;Ναι;Αρα τι σημασια εχει εαν ειναι πρακτικο η οχι;Ειναι καλο να θες να κανεις πραγματα για τους αλλους αλλα δεν νομιζω οτι ολοι οσοι πετυχαν ειχαν αυτον ως αποκλειστικο σκοπο στο μυαλο τους.
Αυτο ειναι θυσια στην τελικη...μια θυσια που δεν χρειαζεται να κανεις καθως υπαρχουν αλλοι που τους αρεσουν τα θετικα μαθηματα και θελουν "αλλαξουν και τον κοσμο" η εστω να μαθουν για το πως λειτουργει.

Εαν κανεις μαθηματικα επειδη σε κανουν να νιωθεις πιο εξυπνη τοτε μεγα λαθος.Σε διαβεβαιω οτι υπαρχουν ατομα που καθε μερα θα σου δειχνουν ποσο ανωτερη σκεψη εχουν.Θα σκεφτονται πραγμα που εσυ ουτε θα φανταζοσουν.Το θεμα δεν ειναι να φαινομαστε καλυτεροι,αλλα να αγαπανε αυτο που κανουμε και να θελουμε την εξελιξη.Καποιοι παντα θα ειναι πιο πανω σε αυτη τη διαδρομη της συνεχης βελτιωσης και καποιοι πιο κατω,σημασια εχει η μεταβολη σου οχι η θεση σου.Βαλτο καλα στο νου σου αυτο.Εαν πραγματι λοιπον απολαμβανεις τα θετικα μαθηματα περισσοτερο επελεξε αυτη την κατευθυνση.Ομως σκεψου καλα το κατα ποσο σου αρεσουν η απλα γεμιζουν το εγω σου.Ελπιζω να διαλεξεις συνετα :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Αυτό με τις εισαγωγικές είναι πολύ κακη ιδέα. Ειδικά αν σκέφτεσαι πολυτεχνεία, τμηματα φυσικης-μαθηματικων νομίζω ότι με γνώσεις θεωρητικής δεν υπάρχει καμία ελπίδα. Τώρα σε σχέση με αυτό στα μαθηματικά είναι οντως αλήθεια ότι τα μαθηματικά σε κάνουν πιο έξυπνο. Τα μαθηματικά δεν είναι μόνο να λύσω μια εξίσωση. Είναι να μάθω να σκέφτομαι γενικότερα. Υπάρχουν άνθρωποι που τελείωσαν το μαθηματικό και ασχολούνται με κάτι εντελώς άσχετο και μάλιστα τα καταφέρνουν πολύ καλά. Γιατί έχουν μάθει να σκέφτονται πρακτικά και να παίρνουν αποφάσεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Xristosss

Νεοφερμένος

Ο Xristosss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
Με φυσική και χημέια πως τα πας ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stdy

Νεοφερμένος

Ο Stdy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 66 μηνύματα.
Εδώ εγώ που μετάνιωσα που από θετική πήγα οικονομικό και ξαναγύρισα θετική και ήταν ακόμα Σεπτέμβρης και τα παράτησα για τις φετινές πανελλ. εσυ που είσαι σε διαφορετικό πεδίο θα έχεις σοβαρό θέμα.Αρχικά μέσα σε 1 χρόνο για να ασχοληθείς με την θετική χλωμό.Θες 2 χρόνια για να είσαι εντάξει.Επίσης θα αντιμετωπίσεις το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και γω.Όλοι οι απόφοιτοι ξεκινούν μαθήματα από Οκτώβρη με αποτέλεσμα να έχεις 2 επιλογές.1 ιδιαίτερα όπου με τα λεφτά που θα δώσεις τράβα εξωτερικό καλύτερα και 2 να πας με την επόμενη 3η λυκείου καθημερινά.Τώρα αν πας πρώτα ιδιαίτερα και μετά απόφοιτους δεν ξέρω.Πάντως το να πας με την επόμενη τρίτη λυκείου εμένα δεν μου κάθεται καλα και έχω σκάσει η αλήθεια να λέγεται.Παρ΄ 'ολα αυτά προσπάθησε το τι να σου πω.

Καλοκαιρινά*
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

methexys

Τιμώμενο Μέλος

Η methexys αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Θεσσαλίας και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 9,090 μηνύματα.
Ολα αυτά που σκέφτεσαι είναι βλακειες. Καμία επιστήμη δεν είναι ανώτερη από την άλλη. Όλα αυτά τα έχει δημιουργήσει η κοινωνία μας. Γενικα στον περίγυρο μας ξερεις ότι κυριαρχουν απόψεις όπως ότι η ιατρική είναι ανώτερη απ’ολες τις σχολές, ότι αν θες να αποδείξεις ότι είσαι έξυπνος πρέπει να περάσεις ΗΜΜΥ,ότι στην θεωρητική αξίζει μόνο η νομική κτλ κτλ. Όσο είσαι στο σχολείο και στη διαδικασία των πανελληνίων είναι λογικό να τα ακούς όλα αυτά. Στην πορεία θα δεις ότι όλα αυτά είναι χαζομάρες. Το σημαντικό είναι να βρεις κάτι που αρέσει σε ΕΣΕΝΑ. Δεν είμαστε όλοι φτιαγμένοι για να γίνουμε γιατροί,ίσως επειδή δεν μπορούμε, ίσως επειδή δεν μας αρέσει και ούτε πρέπει να γίνουμε για να αποδείξουμε τι αξίζουμε. Θα αποδείξουμε τι αξίζουμε στον τομέα που πραγματικά μας ενδιαφέρει. Όποτε κάτσε και σκέψου γιατί έχεις μετανιώσει για την θεωρητική. Επειδή δεν αρέσει σε εσένα ή επειδή δεν αρέσει στους άλλους; :hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Έχεις πλήρως διαστρεβλωμένη άποψη περί των θεωρητικών επιστημών, ξεκάθαρα.

Αν δεν υπήρχαν οι θεωρητικές αυτή τη στιγμή δεν θα είχαμε:
Ψυχολογία, Παιδαγωγική, Δικανική, Γνώση των αρχαίων ρητών και αποδόση των λόγων του Σωκράτη, Πλάτωνα κλπ.

Εννοείται πως δεν θα πάς σε σχολές του στυλ Θεολογίες και εκκλησιαστικές σπουδές, κλπ.

Θα πάς για Νομική, η οποία είναι εκπληκτική επιστήμη αλλά ΠΡΕΠΕΙ να σου αρέσει γιατί είναι πάρα πολύ απαιτήτική.
Εγώ ασχολούμαι με τα ανθρώπινα δικαιώματα κυρίως και στην έρευνά μου π.χ. για την έδρα Ουνέσκο, καταβάλω μεγάλη προσπάθεια καθημερινώς.

Αν δεν πιάσεις νομική, πάνε ψυχολογία, αν δεν πιάσεις ψυχολογία πάνε ειδική αγωγή, αν δεν πιάσεις ειδική αγωγή, πάνε παιδαγωγικά.

Αν σου αρέσουν οι διεθνείς σχέσεις πάνε πολιτικές επιστήμες, αν δεν σου αρέσουν και αυτά κοίτα τα τμήματα των ξένων γλωσσών που μπορούν να συνδυαστούν με την θεωρητική δίνοντας μια ακόμα έξτρα γλώσσα.

Αν δεν θές ΟΥΤΕ αυτά πήγαινε για διεθνείς σπουδές π.χ. το Διεθνών Ευρωπαικών σπουδών, ή το Βαλκανικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και στη Πάντειο.

Άπειρες επιλογές υπάρχουν, απλά θεωρώ πως σε έχει πιάσει απλά μια τάση πεσιμισμού επειδή ίσως και οι φίλες σου να σου λένε "αχ καλέ εμείς θα πάμε Ιατρική", κουραφέξαλα.

Μην ακούς κανέναν, έκανες σωστές επιλογές, προχώρα, δείξε τι αξίζεις. ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Η ζημιά έχει γίνει τώρα. Όταν ρωτάνε τα παιδιά τι κατεύθυνση να πάρουν και τους λέω κατά 90% θα θες να πάρεις θετική για να σε βολέψει στο μέλλον εγώ γίνομαι ο κακός. Τέλος πάντων. Πήγαινε σε μια θεωρητική σχολή, προτιμότερο σε καμιά σοβαρή όπως νομική, αγγλική φιλολογία κλπ και μετά θα κάνεις κανένα μεταπτυχιακό ή κατατακτήριες για αλλού. Ξέρω παιδί που τελείωσε αγγλική φιλολογία και τώρα μπήκε ιατρική με κατατακτήριες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,275 μηνύματα.
Η ζημιά έχει γίνει τώρα. Όταν ρωτάνε τα παιδιά τι κατεύθυνση να πάρουν και τους λέω κατά 90% θα θες να πάρεις θετική για να σε βολέψει στο μέλλον εγώ γίνομαι ο κακός. Τέλος πάντων. Πήγαινε σε μια θεωρητική σχολή, προτιμότερο σε καμιά σοβαρή όπως νομική, αγγλική φιλολογία κλπ και μετά θα κάνεις κανένα μεταπτυχιακό ή κατατακτήριες για αλλού. Ξέρω παιδί που τελείωσε αγγλική φιλολογία και τώρα μπήκε ιατρική με κατατακτήριες.

Δεν είσαι κακός είναι μια πραγματικότητα.
Χωρίς τις θεωρητικές επιστήμες αλλά παρά μόνο με τις θετικές ο κόσμος ακόμα θα υπηρχε.Ειναι σαν το νερό για τον άνθρωπο,οι θεωρητικές επιστήμες είναι πιο πολύ σαν το φαγητο.
Χωρίς αυτές οπότε ο κόσμος θα επιβίωνε απλά ίσως να μην ήταν τόσο όμορφος.

Το κυριότερο πρόβλημα της θεωρητικής πιστεύω είναι οι βαρετοί καθηγητές και η πλειοψηφία των μαθητών που είναι παπαγαλοι και χωρίς φαντασία.
Ελάχιστα παιδιά εχουν κοφτερό μυαλό από θεωρητική και συνήθως αυτά ακολουθούν την νομική.

Η οικονομική κατεύθυνση δε είναι ο παράδεισος του τεμπέλη.
Αυτός που του κόβει στις θετικές πάει θετική,αυτός που δεν το πολύ έχει με την αντιληπτική ικανότητα αλλά μπορεί να διαβάζει ώρες πάει θεωρητική(μιλάω για πλειοψηφία) αντίθετα στους οικονομικούς οι 9/10 ούτε τους κόβει ούτε θέλουν να διαβάσουν.

Προσοχή για να μην παρεξηγηθω δεν κολλάω ταμπέλες και δεν αντιμετώπιζω κανέναν έτσι,λέω απλά τι έχω παρατηρήσει προσωπικά.Υπαρχουν και παιδιά άριστα στην θεωρητική που τους κόβει και στην οικονομική όπως και άτομα που δεν θα έπρεπε να είναι στη θετική Γιατι δεν το εχουν,εξαιρέσεις δηλαδή.
Το τονίζω ότι δεν θεωρώ ότι η θεωρητική είναι περιττή ούτε η οικονομική,το είδος των μαθητών λόγω της φυσιολογίας της κάθε κατεύθυνσης που προσελκύει αυτούς τους μαθητές είναι το προβλημα.Δηλαδη ο τρόπος διδασκαλίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Δεν λέω να καταργηθεί η θεωρητική προς θεού, αλλά το να έχεις κάθε χρόνο 4 χιλιάδες παιδιά να μπαίνουν σε επί της ουσίας φιλολογικές σχολές παραπάει. Η πραγματικότητα είναι μια. Το κράτος τα χρόνια πριν την κρίση έφτιαχνε σχολές για να βολέψει καθηγητές πανεπιστημίων και γενικά για να παίξουν και πολιτικό ρόλο. Παράλληλα με το γεγονός ότι προ κρίσης γινόταν πανηγυράκι στο δημόσιο, προσλήψεις συνεχώς, όλοι έβγαιναν σύνταξη νωρίς κλπ κάπως δούλευε το όλο πράγμα. Τώρα αυτό το πανηγύρι έχει τελειώσει. Οι μισές θεωρητικές σχολές δεν δικαιολογούνται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,275 μηνύματα.
Δεν λέω να καταργηθεί η θεωρητική προς θεού, αλλά το να έχεις κάθε χρόνο 4 χιλιάδες παιδιά να μπαίνουν σε επί της ουσίας φιλολογικές σχολές παραπάει. Η πραγματικότητα είναι μια. Το κράτος τα χρόνια πριν την κρίση έφτιαχνε σχολές για να βολέψει καθηγητές πανεπιστημίων και γενικά για να παίξουν και πολιτικό ρόλο. Παράλληλα με το γεγονός ότι προ κρίσης γινόταν πανηγυράκι στο δημόσιο, προσλήψεις συνεχώς, όλοι έβγαιναν σύνταξη νωρίς κλπ κάπως δούλευε το όλο πράγμα. Τώρα αυτό το πανηγύρι έχει τελειώσει. Οι μισές θεωρητικές σχολές δεν δικαιολογούνται.

Όπως είπες το κακό έχει ήδη γίνει.Αλλα εγώ εχω να κάνω την ερώτηση που θα πρέπει όλοι αυτοί να πάνε;Καταλαβαίνεις ότι μια μεγάλη μερίδα του πληθυσμού θα μείνει αμόρφωτη η θα έχει τον κάθε κομπλεξακια να λέει ότι επειδή είχε τη δυνατότητα να σπουδάσει αξίζει σαν άνθρωπος περισσότερο.Παρε παράδειγμα την κοπελιά,δεν έχει μπεί καν σε σχολή και της έχεις δημιουργηθεί ήδη υπαρξιακό θέμα κατά πόσο το αντικείμενο της έχει νόημα.

Σε έναν ιδανικό κόσμο όλοι σπουδάζουν και μορφονονται και απλές εργασίες που δεν απαιτούν τέτοια πανεπιστημιακή εκπαίδευση απαλοφονται από αυτοματοποιησεις.

Υπό αυτήν την έννοια και οι φιλόλογοι που ζουν στο σύννεφακι τους μέσω των κειμένων και των γραμματικών τους διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο αφού εκπροσωπούν το ιδανικό και τις αξίες για τις οποίες στοχεύουμε.Ασχετα που το πραγματικό μοντέλο αποτυγχάνει να ταυτιστεί.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Angelique.

Διακεκριμένο μέλος

Η Angelique. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 7,200 μηνύματα.
Δεν είσαι κακός είναι μια πραγματικότητα.
Χωρίς τις θεωρητικές επιστήμες αλλά παρά μόνο με τις θετικές ο κόσμος ακόμα θα υπηρχε.Ειναι σαν το νερό για τον άνθρωπο,οι θεωρητικές επιστήμες είναι πιο πολύ σαν το φαγητο.
Χωρίς αυτές οπότε ο κόσμος θα επιβίωνε απλά ίσως να μην ήταν τόσο όμορφος.
Αυτό τα λέει όλα! <3 Well played Monsieur. ;)


Δεν λέω να καταργηθεί η θεωρητική προς θεού, αλλά το να έχεις κάθε χρόνο 4 χιλιάδες παιδιά να μπαίνουν σε επί της ουσίας φιλολογικές σχολές παραπάει. Η πραγματικότητα είναι μια. Το κράτος τα χρόνια πριν την κρίση έφτιαχνε σχολές για να βολέψει καθηγητές πανεπιστημίων και γενικά για να παίξουν και πολιτικό ρόλο. Παράλληλα με το γεγονός ότι προ κρίσης γινόταν πανηγυράκι στο δημόσιο, προσλήψεις συνεχώς, όλοι έβγαιναν σύνταξη νωρίς κλπ κάπως δούλευε το όλο πράγμα. Τώρα αυτό το πανηγύρι έχει τελειώσει. Οι μισές θεωρητικές σχολές δεν δικαιολογούνται.
Συμφωνώ απολύτως!
Πρέπει οπωσδήποτε να καταργηθούν πρώτα οι εκκλησιαστικές σχολές και οι μαλακίες.
Η Θεολογία να μείνει γιατί είναι ενδιαφέρουσα επιστήμη αν πραγματικά σου αρέσει,
και τα φιλολογικά τμήματα να περιοριστούν σε 2-3 άντε 4.
Φιλολογία Αριστοτελείου, Αθήνας, Ιωάννινα κλπ.
Ιστορικά επίσης το ίδιο! Σε 3- 4 τμήματα.

Να βάλουν όλους τους φιλολόγους να μάθουν ξένες γλώσσες και να κάνουν τμήματα Μετάφρασης και Διερμηνείας π.χ. που υπάρχει μόνο στην Κέρκυρα, δηλαδή έλεος. :bye:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Πάντως και η θεωρητική έχει καλές σχολές και χρήσιμες και ενδιαφέρουσες
Προσωπικά θα σε συμβούλευα για
1)Νομική
2)Ψυχολογία
3)Αγγλική, γερμανική, γαλλική φιλολογία αν έχεις δηλώσει κάτι όπως και η μετάφρασης στην Κέρκυρα
4)Νομίζω περνάς και πυροσβεστική από θεωρητική
5)Ιστορικό
6)Παιδαγωγικά
Υπάρχουν και άλλα τμήματα που έχουν ενδιαφέρον αλλα για να βρεις δουλειά πρέπει είτε να έχεις μέσο είτε να σου αρέσει πάρα πολυ και να είσαι παρά πολύ καλη σ'αυτό που κάνεις. Απο'τι κατάλαβα βέβαια δεν έχεις ιδιαίτερη αγάπη για κάποια σχολή όποτε σου συνιστώ τα παραπάνω και που ξέρεις μπορεί να σου αρέσει και στην πορεία κατι. Επίσης οι φίλες μην το έχεις σίγουρο ότι θα γίνουν γιατροί. Από καθε σχολείο έχουμε τουλάχιστον 5-6 άτομα που θέλουν να γίνουν γιατροί και όλους αυτούς που ξαναδινουν για ιατρική φέτος, οπότε...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
καταρχήν μην αγχώνεσαι,σημειώνει σωστά κάποιος φίλος παραπάνω πως τέτοιες αποφάσεις παίρνονται ακόμα και σε μεγάλη ηλικία από αρκετά άτομα(δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή).Η ζωή δεν είναι μια στιγμή μόνο,αν και ουδέποτε γνωρίζουμε πότε έρχεται το φινάλε,συνεπώς μην μένουμε και αδρανείς :) αποφάσεις να παίρνουμε μην τις βαλτώνουμε.
βάζοντας μια τελεία στους φιλοσοφικούς (ή μήπως θεολογικούς;) προβληματισμούς αυτούς , περνώντας στο ερώτημα για το θεωρητική vs θετική

θα έλεγα χωρις να θέλω να πατρονάρω την σκέψη σου,αφού ουδείς έχει το αλάθητο.
πως προσωπικά εγώ και στην θεωρητικη βλέπω χρησιμότητα στον συνάνθρωπο
π.χ ακολουθείς την Νομική,μπορείς να γίνεις μία άριστη δικηγόρος ή πρότυπο δικαστής(αν επιτύχεις στις σχετικές εξετάσεις) και να συνδυάσεις(ιδίως στην τελευταία προοπτική) μια επαγγελματική αποκατάσταση με ένα λειτούργημα
διότι όταν προσπαθείς όντας αριστούχος να κρίνεις τόσο κρίσιμα θέματα στην ζωή των ανθρώπων(ζητήματα ελευθερίας,ακόμα και τα περιουσιακά)με γνώμονά σου το δίκιο,δεν διαχέεις στην κοινωνία μας ένα σπόρο δικαιοσύνης; δεν βοηθάς τον συνάνθρωπό σου;
όταν ως δικηγόρος εκτός π.χ από τις υποθέσεις που παίρνεις για επαγγελματικούς λόγους,βοηθάς και κάποιον συνάνθρωπό σου που δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώσει τις άριστες δεξιότητες που απέκτησες δεν είναι αυτό μια προσφορά στην κοινωνία; στον συνάνθρωπο; δεν είναι πολύτιμο;δεν έχει ανάγκη η κοινωνία μας τέτοιων ανθρώπων;
αλλά και στα φιλολογικά,παιδαγωγικά αν και η αποκατάσταση στις μέρες μας δυσχεραίνει σε περίπτωση που διδάσκεις δεν θα αποτελείς και ένα πρότυπο συμπεριφοράς,στάσης για τους μικρούς σου μαθητές;δεν πρόκειται να έχουν πολλές καθηγήτριες ή δασκάλες στην ζωή τους στα τρυφερά αυτά χρόνια της παιδικής ή εφηβικής ηλικίας,τα οποία δεν ξαναγυρνάν και στα οποία επηρεάζονται τόσο πολύ από τον περίγυρο και επομένως ιδιαίτερα από τους εκπαιδευτικούς!κατανοείς πόσο μεγάλη ευθύνη θα ήταν αυτή;(όποτε σκέφτομαι τους νηπιαγωγούς αντηχούν μέσα μου τα λόγια του Άγιου Παισίου,που το θεωρούσε ως το πλέον υπεύθυνο επάγγελμα στον κόσμο!)

τώρα για τα μαθηματικά,φυσική,πληροφορική,μηχανική.
ιδίως για τις φυσικες επιστήμες,όπου και εκεί βέβαια μπορείς να γίνει επίσης καθηγητής,αν και όχι δημοτικού π.χ(μιλωντας ευρυτερα για θετικες επιστημες,οι πληροφορικοι εχουν διεξοδο και στο δημοτικο,αλλα με λιγες ωρες και ισως και με λιγες πιθανοτητες σε περιπτωση γραπτου π.χ ΑΣΕΠ στο μελλον,ειναι πολλοι πια,μπορει να κανω λαθος βεβαια)
σε αυτές προσωπικά (ως πιστός,άλλος άλλα,προσωπικά μιλάω τώρα)με συνεπαίρνει το γεγονός πως μελετώ τους νόμους που έβαλε ο Θεός στον κόσμο μας,πώς τον δημιούργησε,αυτό που έλεγε ο αινσταιν,οι σκέψεις του Θεού(για την φύση βέβαια,διότι δεν είναι και θεολογία)!φοβερό πράγμα.επίσης με ενθουσιάζει η αυστηρότητα που διέπει την φυσικομαθηματική(για αυτό και είναι τόσο ζόρικος κλάδος),ώστε κανείς δεν μπορεί να λέει ότι του κατέβει,χωρίς να το αποδεικνύει.Πράγμα καθόλου εύκολο.
φυσικά και η πρόοδος είναι σπουδαίο πράγμα,αλλά εδώ που τα λέμε ασφαλώς και οι περισσότεροι δεν έχουν τόσο ριζοσπαστική επιρροή σε αυτήν όπως ίσως φαντάζεσαι,βεβαίως προσπαθούν,βεβαίως κάποιο λιθαράκι και αυτοί βάζουν και ποτέ δεν ξέρεις αν θα είναι και κοτρώνα.
θέλω να πω τελικά πως και η θεωρητική όπως σου δείχνω παραπάνω έχει να προσφέρει,όχι λίγα.Απλά από μια διαφορετική σκοπιά

ελπίζω να βοήθησα,αλλά επίσης ελπίζω να μην σε επηρέασα ...εσύ πρέπει να τα βάλεις κάτω,τα θέλω σου,τα επαγγελματικά κ.λπ και να αποφασίσεις
μια φορά και λάθος να κάνεις μπορείς να αλλάξεις πορεία και σύντομα,με κατατακτηριες,με εισαγωγικες; ορεξη να χεις,δεν είναι κάποιου είδους τελική κρίση,την υγειά σου να έχεις :)
αλλά είμαι και βέβαιος πως αν τα βάλεις κάτω δύσκολα να επιλέξεις λανθασμένα

Συμφωνώ απολύτως!
Πρέπει οπωσδήποτε να καταργηθούν πρώτα οι εκκλησιαστικές σχολές και οι μαλακίες.
Η Θεολογία να μείνει γιατί είναι ενδιαφέρουσα επιστήμη αν πραγματικά σου αρέσει,
και τα φιλολογικά τμήματα να περιοριστούν σε 2-3 άντε 4.
Φιλολογία Αριστοτελείου, Αθήνας, Ιωάννινα κλπ.
Ιστορικά επίσης το ίδιο! Σε 3- 4 τμήματα.

Να βάλουν όλους τους φιλολόγους να μάθουν ξένες γλώσσες και να κάνουν τμήματα Μετάφρασης και Διερμηνείας π.χ. που υπάρχει μόνο στην Κέρκυρα, δηλαδή έλεος. :bye:

οι εκκλησιαστικές σχολές δνε πρέπει να συγχέονται με τις φιλολογικές!έχουν πολύ διαφορετική στόχευση και επομένως και προοπτικές(αν δεν κάνω λάθος εξάλλου δεν έχουν το δικαίωμα οι άποφοιτοι να διδάσκουν στην 2βαθμια).απευθυνονται κυριως σε (πιθανους)ιερεις και ψαλτες ή έστω υπαλλήλους μητροπόλεων(υποθετω),διαβάζω εδώ για προγράμματα ιερατικών σπουδών,ψαλτικής τέχνης και διαχείρισης εκκλησιαστικών κειμηλίων.
εξάλλου δεν είναι δα και τόσες πολλές,200 ατομα συνολο παιρνουν

επειδή μιλάτε για μια ανάγκη που υπάρχει για μείωση του αριθμού εισακτέων τέτοια ώστε να ανταποκρίνεται αυτή στην ζήτηση και δη σε εποχη κρισης.
να πω πως την εποχη των δεσμών ο αριθμος εισακτέων ήταν περιορισμένος,ο ανταγωνισμός δριμύτατος(αν και για αυτό το πτυχίο είχε αξία και σπανίως κάποιος προχωρούσε σε μεταπτυχιακό,ήταν ελάχιστα τότε,διότι δεν υπήρχε και ζήτηση για αυτά)
ωστόσο τότε το αίτημα των γονέων ήταν πως δεν πρέπει να πέφτει τέτοιο βάρος στους ώμους 18 χρονων
και οι βουλευτες ανταποκρίθηκαν με την συγκυρια και ευρωπαικών προγραμμάτων χρηματοδότησης και αυξήσαν τον αριθμο σχολών και εισακτέων
ώστε να υπάρχει το σημερινό φαινόμενο που απαντες σχεδόν μπαίνουν κάπου,αλλά μετά δεν έχουν τι να κάνουν αρκετοί τέλος πάντων με το χαρτί ανα χείρας.
οι μόνες που νομίζω άφησαν ανέγγιχτες ηταν οι ιατρικές σχολές και εν μέρει οι νομικές(οι περισσοτεροι άλλωστε τέτοια επαγγελματα έχουν)
πλέον ο κόσμος εκτός από ισχυρά βιογραφικά πρέπει να ποντάρει και σε εξαιρετικές δεξιότητες και έχει ο Θεός.Καλο ειναι να γινεται μια σοφη επιλογη σχολης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Volkswagen Fan

Επιφανές μέλος

Ο Fotis. αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Οικονομικής Επιστήμης ΟΠΑ και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 27,299 μηνύματα.
Φυσικά και στην θεωρητική κανείς πολλά το παραπάνω έχει η ιατρική;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,275 μηνύματα.
Φυσικά και στην θεωρητική κανείς πολλά το παραπάνω έχει η ιατρική;

Ριχνεις πιο ευκολα τις γκομενες και κυρος στους αντρες :P
Το γιατι μην με ρωτησεις,νιωθουν παραπανω αξια ισως;Δεν καταλαβαινω ομως το γιατι,ο αλλος ειναι γιατρος μωρη οχι εσυ :hehe: .Διοτι εαν ειναι σωστη και δεν εχει στερεοτυπα και ο περιπτερας μπορει να ειναι εξυπνος ανθρωπος,ασχετα που δεν ειναι ιατρος.
Δηλαδη γενικοτερα μην μπλεκεις με μια γκομενα που κοιταει να ικανοποιησει το εγω της μεσω εσενα.Γιατι σιγουρα θα εχει θεματα.Σε αυτο το θεμα θεωρω οτι οι ιατροι εχουν θεμα διοτι δεν ξερουν εαν η αλλη απλα νιωθει πιο πολυ αξια σαν ανθρωπος επειδη βγαινει μαζι τους,η βγαινει μαζι τους επειδη της αρεσει ο χαρακτηρας τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Unseen skygge

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Unseen skygge αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,218 μηνύματα.
Πάντως αν δεν υπήρχε η ιατρική ως επιστήμη αυτή την στιγμή θα ψοφαγαμε σαν τις μυγες. Γενικά σε οποία επιστήμη απομακρύνει τον άνθρωπο από τον θάνατο κάνεις πολλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,275 μηνύματα.
Πάντως αν δεν υπήρχε η ιατρική ως επιστήμη αυτή την στιγμή θα ψοφαγαμε σαν τις μυγες. Γενικά σε οποία επιστήμη απομακρύνει τον άνθρωπο από τον θάνατο κάνεις πολλά.

Τον θανατο μπορεις απλα να τον καθυστερησεις,στο τελος παντα κερδιζει.Ειναι ενας ατελειωτος αγωνας που απλα κανεις ελιγμους καθως πεφτεις προς το εδαφος με ταχυτητα,με την ελπιδα οτι θα γλυτωσεις.Γι'αυτο δεν πρεπει να βγαζουμε legendary επαγγελμα τον ιατρο.Η συνεισφορα του ειναι τεραστια ομως και αυτος ανθρωπος ειναι,οι δυναμεις του εχουν οριο δεν ειναι ατελειωτες ;) .

Οι νεοι πρεπει να ξεκαθαρισουν εαν φτιαχνονται οταν ακουν γενικοτερα γλυκολογα και πραγματα του τυπου "Ευχαριστω γιατρε μου,μου εσωσες την ζωη" καθως νιωθουν οτι ηταν χρησιμοι η πραγματικα νιωθουν χαρα και αισθημα πληροτητας οταν βοηθουν καποιον πραγματικα.Ειναι δυο εντελως διαφορετικα κινητρα,ο ενας το κανει για εγωιστικους λογους,απλα θελει να ειναι ψηλα στα ματια ολων ενω ο αλλος παραγει πραγματικο εργο προς την κοινωνια και αποσκοπει να βοηθησει οσους περισσοτερους μπορει επειδη θελει να τους βοηθησει στο προβλημα τους.Ο αλλος αυτο το χρησιμοποιει ως μεσο κοινωνικης αναγνωρισης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Cody

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Cody αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών. Έχει γράψει 958 μηνύματα.
Το είχα αυτό και εγώ αλλά ανάποδα, ήμουν Τεχνολογική κατεύθυνση και ένιωθα ότι τα μαθήματα της θεωρητικής μου ταιριάζουν περισσότερο, ιδιαίτερα η ιστορία. Έγραφα ιστορία πάντα πολύ καλά (ειδικά στην σύγχρονη, τρίτη γυμνασίου και τρίτη λυκείου έγραφα στα διαγωνίσματα 20 και στις εξετάσεις κοντά 20άρι), και μου άρεσε πολύ και η φιλοσοφία και γενικά τα κείμενα στα αρχαία, πολιτείες κλπ κλπ. Αποκορύφωμα στις εξετάσεις του Ιουνίου, 1η λυκείου, που έγραψα Αρχαία 12 διαβάζοντας μόνο μου (είχα κάνει και την μετάφραση, μόνος μου...) ενώ Φυσική που έκανα ιδιαίτερα είχα γράψει 4 (είχα καλούς βαθμούς εξαμήνου, πάλι καλά :D )...

Ήμουν έτοιμος για την θεωρητική, ψυχολογικά τουλάχιστον, μέχρι που ήρθε ένας φίλος της θεωρητικής και με ρώτησε "τους τόνους τους ξέρεις? (στα αρχαία)", του λέω όχι και μου είπε "άσε, πάνε στην άλλη σου επιλογή" (την τεχνολογική)

Αν με ρωτάς τώρα, ίσως ναι, μετανιώνω λιγάκι. Χημεία δεν ήξερα Χριστό και Φυσική δεν μπορούσα να την καταλάβω. Με έσωσαν, κυριολεκτικά, τα μαθηματικά και ο προγραμματισμός! (και η βιολογία γενικής -.-)

Μην ξεχνάς όμως ότι δεν σε έχουν πάρει και τα χρόνια, μπορείς να σπουδάσεις ότι θέλεις. Μπορείς τώρα να μπεις σε μια σχολή, να την τελειώσεις, και με κατατακτήριες να μπεις σε μία άλλη. Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία είσαι. Πολλά άτομα μετανιώνουν για αυτά, κάθε μέρα τα ακούμε και ειδικά στην σχολή μου. Όλοι κλαίγονται... :D

Εστίασε στα καλά και συνέχισε. Διάλεξε εάν είναι μία σχολή που να έχει στο πρόγραμμα σπουδών μαθήματα που σε ενδιαφέρουν. Μην στεναχωριέσαι όμως, έχεις πολύ ψωμί ακόμα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,275 μηνύματα.
Το είχα αυτό και εγώ αλλά ανάποδα, ήμουν Τεχνολογική κατεύθυνση και ένιωθα ότι τα μαθήματα της θεωρητικής μου ταιριάζουν περισσότερο, ιδιαίτερα η ιστορία. Έγραφα ιστορία πάντα πολύ καλά (ειδικά στην σύγχρονη, τρίτη γυμνασίου και τρίτη λυκείου έγραφα στα διαγωνίσματα 20 και στις εξετάσεις κοντά 20άρι), και μου άρεσε πολύ και η φιλοσοφία και γενικά τα κείμενα στα αρχαία, πολιτείες κλπ κλπ. Αποκορύφωμα στις εξετάσεις του Ιουνίου, 1η λυκείου, που έγραψα Αρχαία 12 διαβάζοντας μόνο μου (είχα κάνει και την μετάφραση, μόνος μου...) ενώ Φυσική που έκανα ιδιαίτερα είχα γράψει 4 (είχα καλούς βαθμούς εξαμήνου, πάλι καλά :D )...

Ήμουν έτοιμος για την θεωρητική, ψυχολογικά τουλάχιστον, μέχρι που ήρθε ένας φίλος της θεωρητικής και με ρώτησε "τους τόνους τους ξέρεις? (στα αρχαία)", του λέω όχι και μου είπε "άσε, πάνε στην άλλη σου επιλογή" (την τεχνολογική)

Αν με ρωτάς τώρα, ίσως ναι, μετανιώνω λιγάκι. Χημεία δεν ήξερα Χριστό και Φυσική δεν μπορούσα να την καταλάβω. Με έσωσαν, κυριολεκτικά, τα μαθηματικά και ο προγραμματισμός! (και η βιολογία γενικής -.-)

Μην ξεχνάς όμως ότι δεν σε έχουν πάρει και τα χρόνια, μπορείς να σπουδάσεις ότι θέλεις. Μπορείς τώρα να μπεις σε μια σχολή, να την τελειώσεις, και με κατατακτήριες να μπεις σε μία άλλη. Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία είσαι. Πολλά άτομα μετανιώνουν για αυτά, κάθε μέρα τα ακούμε και ειδικά στην σχολή μου. Όλοι κλαίγονται... :D

Εστίασε στα καλά και συνέχισε. Διάλεξε εάν είναι μία σχολή που να έχει στο πρόγραμμα σπουδών μαθήματα που σε ενδιαφέρουν. Μην στεναχωριέσαι όμως, έχεις πολύ ψωμί ακόμα!

Εγω παλι καποια θεωρητικα μαθηματα οπως η ιστορια δεν τα καταλαβαινα.
Δεν μου αρεσε η ιστορια,διοτι σου επεβαλλαν μα μην σκεφτεσαι με βαση τα γεγονοτα η να στα λενε σαν παραμμυθια,να βγαζεις ρε παιδι μου ενα συμπερασμα για καταστασεις η ενα ηθικο διδαγμα,καθως παντα η ιστορια επαναλαμβανεται. Αντιθετα ηθελαν να μαθαινεις τις βλακειες της ανθρωπινης συμπεριφορας με βαση το αρχειο,αλλα τους ενδιεφερε να αποστηθισεις γεγονοτα,ονοματα και ημερομηνιες.

Οποτε σε ενα μαθημα που δεν μου αρεσε αλλα διαβαζα ξεκαθαρα για να μην πατωσω εγραφα 18.
Τελικα αυτον τον βαθμο δεν πιστευω οτι τον αξιζα ασχετα που εγραφα τοσο,γιατι και ιστορια δεν ηξερα ουσιαστικα με την μεθοδο τους,και δεν μου αρεσε το μαθημα; Πως ειναι δυνατον καποιος που μισει κατι να το κανει καλα; Αυτα πιστευω οτι ειναι τα αγκαθια της θεωρητικης.Η παπαγαλια που σου ανοιγει δρομο,χωρις να κατεχεις ικανοτητες η παθος για το αντικειμενο ορισμενες φορες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 6 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top