Να συνεχίσει το παιδί για Proficiency ή την 2η ξένη γλώσσα;

Mpoumpouki l

Νεοφερμένος

Η Mpoumpouki l αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 48 ετών. Έχει γράψει μόλις ένα μήνυμα.
Καλημέρα ο γιος μου δίνει για lower τώρα θα θελα να ρωτήσω μετά θα πρέπει να συνεχίσω για να πάρει το proficiency ή να τον αφήσω να συνεχίσει τη δεύτερη γλώσσα που έχει γερμανικά και να πάρει αργότερα αφού τελειώσεις πανελλήνιες, από την άλλη φοβάμαι μην απέχει αρκετό καιρό και σκέφτομαι να του κάνω μαθήματα για εξάσκηση και μόνο, δεν ξέρω τι να κάνω.Σας ευχαριστώ
 

BlackPenBluePen

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Τι τάξη πάει ο γιός σας; Αφήστε τον να δώσει proficiency για να μην ανησυχεί και για τα μαθήματα του πανεπιστημίου, καί τα γερμανικά, καί το proficiency, θα ήταν καλύτερο
 

Mammy Nun

Δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 50 ετών. Έχει γράψει 760 μηνύματα.
Καλημέρα ο γιος μου δίνει για lower τώρα θα θελα να ρωτήσω μετά θα πρέπει να συνεχίσω για να πάρει το proficiency ή να τον αφήσω να συνεχίσει τη δεύτερη γλώσσα που έχει γερμανικά και να πάρει αργότερα αφού τελειώσεις πανελλήνιες, από την άλλη φοβάμαι μην απέχει αρκετό καιρό και σκέφτομαι να του κάνω μαθήματα για εξάσκηση και μόνο, δεν ξέρω τι να κάνω.Σας ευχαριστώ
Εμένα τα παιδιά μου έδωσαν για το proficiency στην Γ Γυμνασίου η κόρη μου και στην Α Λυκείου ο γιος μου. Παράλληλα έκαναν και δεύτερη γλώσσα Γερμανικά. Άλλωστε στη Β Λυκείου ξεκίνησαν την προετοιμασία για τις πανελλήνιες, οπότε δεν τους επηρέασε. Πιστεύω είναι καλύτερο να έχουν τελειώσει πριν τις πανελλήνιες με όσα περισσότερα γίνεται ώστε στο πανεπιστήμιο να μην έχουν κι άλλο διάβασμα, ήδη έχουν αρκετό. Βέβαια εξαρτάται από τη σχολή πόσο διάβασμα θα έχει, τα δικά μου παιδιά που έχουν ζόρικες σχολές και πολύ διάβασμα θα ήταν δύσκολο να διαβάζουν και για το proficiency.
 

Ion.

Επιφανές μέλος

Η Sofia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 8,129 μηνύματα.
Πιστεύω κι εγώ καλύτερο θα ήταν να ξεμπερδεψουν με το proficiency κ μετά να πάνε σε μια δεύτερη γλώσσα
 

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,796 μηνύματα.
Αν το παιδί προορίζεται επαγγελματικά με στόχο το Ελληνικό κράτος (δημόσιο) εννοείται ότι θα πρέπει να δώσει έμφαση στην απόκτηση των πιστοποιητικών γλώσσας, ειδικά θα ήταν καλύτερο να τελειοποιήσει την Αγγλική ως προς τα χαρτιά (ίσον μόρια διορισμού στο ΑΣΕΠ). Αν υπάρχει πλάνο πιθανής μετανάστευσης, εκεί μετράει περισσότερο αν η γλώσσα μπορεί να μιληθεί και να γραφτεί περισσότερο αν ο υποψηφίος φιγουράρει τις πιστοποιήσεις...τόσο λόγω συνέντευξης και κατανόησης προφορικού λόγου στην εργασία αλλά και στα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών. Υπάρχουν πολλοί ξένοι νεαρής ηλικίας που μπορεί να έχουν μεταπτυχιακά ή αριστεία, υποτροφίες κτλ, αλλά δεν μιλάνε Αγγλικά εκτός από το I like this dinner. :D

Για να γίνω πιο σαφής στην εταιρική αξιολόγηση ενός εργαζομένου 1 φορά το χρόνο σε προσωπική συζήτηση με τους 2 αξιολογητές-προϊσταμένους, όπως συνηθίζεται στον δυτικό ή ασιατικό επιχειρηματικό κόσμο, συζητώνται και τα αποτελέσματα προφορικής γλωσσικής επάρκειας στην κατανόηση με τους συναδέλφους, προϊστάμενο ή ανώτερη διοίκηση αλλά και πελάτες. Πιθανόν συστάσεις κακής προφοράς, ή αδυναμίας σωστής εκφοράς της γλώσσας, σημειώνονται ως προειδοποιήσεις πιθανής μελλοντικής απόλυσης αν δεν διορθωθούν μέχρι την επόμενη ετήσια αξιολόγηση. Δεν τους ενδιαφέρει καθόλου αν ο εργαζόμενος ισχυρισθεί ότι έχει πάρει proficiency. Σε άπταιστη αγγλική ευγένεια δείχνουν την πόρτα!
 

Νομάρχης

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Νομάρχης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 169 μηνύματα.
Top