Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;

Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 528)

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Κάνω 2 ώρες Άλγεβρα και 2 ώρες Γεωμετρία, και όχι δεν είμαι ευχαριστημένος, γιατί θα έπρεπε εάν τα αρχαία είναι 3 ώρες την εβδομάδα η Άλγεβρα και η Γεωμετρία να είναι 4 ώρες each.
Τότε ας κάνουμε 3 ώρες γραμματική, συντακτικό και ανάγνωση κειμένων each στα αρχαία. Παράδοξο, ε;

Επίσης, τα μαθηματικά χωρίστηκαν σε Άλγεβρα και Γεωμετρία για δική μας ευκολία. Όλα είναι μια αλυσίδα σε αυτά. Θα χρειαστείς γνώσεις άλγεβρας για να καταλάβεις κάτι στη γεωμετρία κοκ.. Εν ολίγοις, το επιχείρημά σου δε στέκει, γιατί η στάση σου για τα αρχαία είναι εντελώς υποκειμενική.
Υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα στα μαθηματικά και οποιαδήποτε γλώσσα που μου επιτρέπει να αηδιάζω όποτε τα εξισώνει κάποιος σαν μαθήματα: Τα μαθηματικά δεν είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα. Στην βασική τους μορφή τα καταλαβαίνουν και άλλοι οργανισμοί με σχετικά υψηλή νοημοσύνη. Ο σκύλος μου μπορεί να ξεχωρίσει πόσες φορές βγήκε βόλτα και πόσες φορές έφαγε σε μια μέρα, μετράει μόνος του, αλλά το λύω δεν ξέρει να το κλίνει.
Αν δεν υπήρχε η γλώσσα, εσύ πώς θα μάθαινες μαθηματικά; Θα έλεγες "α ου, άου";:worry:

Και ο σκύλος σου δεν ξέρει κάτι παραπάνω από το bold, όπως επίσης δεν ξέρει αρχαία, όπως επίσης και μαθηματικά:worry: Δεν καταλαβαίνω το παράδειγμά σου, αφού μπορεί εύκολα κάποιος να το αντιστρέψει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Τότε ας κάνουμε 3 ώρες γραμματική, συντακτικό και ανάγνωση κειμένων each στα αρχαία. Παράδοξο, ε;

Επίσης, τα μαθηματικά χωρίστηκαν σε Άλγεβρα και Γεωμετρία για δική μας ευκολία. Όλα είναι μια αλυσίδα σε αυτά. Θα χρειαστείς γνώσεις άλγεβρας για να καταλάβεις κάτι στη γεωμετρία κοκ.. Εν ολίγοις, το επιχείρημά σου δε στέκει, γιατί η στάση σου για τα αρχαία είναι εντελώς υποκειμενική.

Δεν διαχωρίζονται στα αρχαία επειδή το καθένα θέλει το δικό του χρόνο για να μαθευτεί.
Συνταντικό ξέρω κι εγώ, αλλά οι ώρες που του αφιερώνει ο εκάστοτε καθηγητής είναι μηδαμινές σε σχέση με τη γραμματική.
Η Άλγεβρα και η Γεωμετρία χρειάζονται η μία την άλλη, ενώ δεν χρειάζεσαι γραμματική για να κάνεις ανάγνωση κειμένων (σε καμία γλώσσα).

Αν δεν υπήρχε η γλώσσα, εσύ πώς θα μάθαινες μαθηματικά; Θα έλεγες "α ου, άου";:worry:

Και ο σκύλος σου δεν ξέρει κάτι παραπάνω από το bold, όπως επίσης δεν ξέρει αρχαία, όπως επίσης και μαθηματικά:worry: Δεν καταλαβαίνω το παράδειγμά σου, αφού μπορεί εύκολα κάποιος να το αντιστρέψει.

Με οποιαδήποτε γλώσσα. Η γλώσσα είναι απλά ένα εργαλείο.
Εσύ θα δώσεις σημασία στο γραφείο που πήρες από το IKEA ή στο κατσαβίδι που χρησιμοποιήσες για να ενώσεις τα κομμάτια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Δεν διαχωρίζονται στα αρχαία επειδή το καθένα θέλει το δικό του χρόνο για να μαθευτεί.
Αυτό λέω κι εγώ.
Συνταντικό ξέρω κι εγώ, αλλά οι ώρες που του αφιερώνει ο εκάστοτε καθηγητής είναι μηδαμινές σε σχέση με τη γραμματική.
Γιατί δεν είναι χωρισμένες οι ώρες, maybe?:P
(1)Η Άλγεβρα και η Γεωμετρία χρειάζονται η μία την άλλη,(2) ενώ δεν χρειάζεσαι γραμματική για να κάνεις ανάγνωση κειμένων (σε καμία γλώσσα).
(1)Γι' αυτό και κάνεις μαθηματικά 4 ώρες την εβδομάδα. Επειδή τα βλέπεις διαχωρισμένα (Άλγεβρα, Γεωμετρία) δε σημαίνει ότι είναι. (2)Για να μην καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, σαφώς και δε χρειάζεσαι γραμματική.


Με οποιαδήποτε γλώσσα. Η γλώσσα είναι απλά ένα εργαλείο.
Εσύ θα δώσεις σημασία στο γραφείο που πήρες από το IKEA ή στο κατσαβίδι που χρησιμοποιήσες για να ενώσεις τα κομμάτια;
Αν δεν είχες το κατσαβίδι, θα είχες σκόρπια τα κομμάτια.

Τα επιχειρήματά σου δεν στέκουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Δεν χρειάζεσαι γραμματική για να κάνεις ανάγνωση κειμένων (σε καμία γλώσσα).
Συγγνώμη; Το απλούστερο: πώς καταλαβαίνεις σε ποια χρονική βαθμίδα αναφέρεται ένα ρήμα, χωρίς να γνωρίζεις τα βασικά της γραμματικής;
Για εκφώνηση κειμένου, χρειάζεται μόνο να ξέρεις την αλφάβητο. Για ανάγνωση κειμένου, η οποία προϋποθέτει την κατανόησή του, η γραμματική κρίνεται απαραίτητη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
1. Δε μπορείς να κατακτήσεις τη γνώση χωρίς να καταναλώσεις χρόνο.
2. Σε ποια από τις διάφορες ξένες γλώσσες που μαθαίνουμε δε χρειάστηκε να παπαγαλίσεις τύπους ρημάτων, κανόνες συντακτικού/γραμματικής;
3. Πιστεύεις πως με δύο χρρόνια διδαχής των αρχαίων θα καλλιεργηθείς ως άτομο; Θυμάμαι πως στο γυμνάσιο, το μόνο που κάναμε ήταν να μαθαίνουμε χρόνους, απ'έξω μεταφράσεις και μπλα μπλα...Το λέω αυτό, γιατί σύμφωνα με το προφίλ σου πηγαίνεις στη Γ' γυμνασίου.

Οκ. Ναι στα Αρχαία, όχι στην παρούσα μορφή διδασκαλίας τους. Αυτό το thread κατάντησε κουραστικό. :ermm:

1. Εννοείται αλλά η αναλογία να είναι φυσιολογική. Όχι να κάνουμε 1000 ώρες για να μάθεις δυο πράγματα, που μπορούσες να μάθεις σε 10!
2.Μάλλον δεν διάβασες καλά τι έγραψα. Είπα ότι ο σκοπός δεν είναι να μάθεις τις καταλήξεις αλλά να μπορείς να κατανοείς κείμενα και να γνωρίσεις την αρχαιοελληνική φιλοσοφία. Ε τα δύο τελευταία δεν επιτυγχάνονται στο βαθμό που θα έπρεπε, για να μην πω καθόλου. Τα αγγλικά πχ τα χρησιμοποιείς εσύ ο ίδιος για να συνεννοηθείς, δεν είναι μόνο για να κατανοήσεις τους άλλους. Α ναι, και ποτέ δεν παπαγάλισα τίποτα στα αγγλικά, και γενικά δηλαδή, γιατί έρχεσαι σε τριβή με τη γλώσσα την χρησιμοποιείς και έτσι την μαθαίνεις. Και μια χαρά κατανοώ κείμενα.. Αλήθεια τι καταλήξεις θα μπορούσε κανείς να παπαγαλίσει στα αγγλικά; :hmm:
3. Νομίζω πως το τόπικ λέγεται "Να καταργηθούν τα αρχαία στο γυμνάσιο;". Αν και όχι της θεωρητικής, καταφέρνουμε να "κουτσοδιαβάσουμε" κάτι και "εμείς οι αγράμματοι"!
Στο γυμνάσιο λοιπόν, γιατί αυτό αφορά το τόπικ, που θα έπρεπε να σε στρέφουν στην αρχαιοελληνική φιλοσοφία, σε αποστρέφουν από αυτήν κάνοντάς σε να πιστέψεις ότι αρχαία είναι αυτές οι ξερές καταλήξεις, ασχολίαστο αφήνω βέβαια το γεγονός ότι μετάφραση κάνεις πρώτη φορά στη γ γυμνασίου, ενώ θα έπρεπε να είναι το πρώτο πράγμα.
Εκτός αυτού στο λύκειο ντίαρεστ, δεν σου αφήνει να το -ας μην γελιόμαστε- ξεφτιλισμένο σύστημά τους να ασχοληθείς με κάτι πέραν της κατεύθυνσής σου. Χαίρω πολύ, βάλανε τον Επιτάφιο στην τρίτη λυκείου, σαν να σου λένε: "Να βάλαμε κάτι για να μην λες, βέβαια δεν σε αφήνουμε να ασχοληθείς, αλλά εμάς δεν μπορεί να μας κατηγορήσει και κανένας." Αν είναι να μαθαίνουν αρχαία μόνο αυτοί που πηγαίνουν θεωρητική (τους βλέπω κι αυτούς βέβαια, που πέρα από αυτά που τους δείχνει το σχολείο, είναι θεοάσχετοι, μέχρι εκεί φτάνει η εκπαίδευση) ας τα κάνουν επιλογής από την αρχή να μην παιδευόμαστε αφού δεν έχουν σκοπό να ασχοληθούν μαζί μας.

Α!και δεν αναγκάζουμε κανέναν να παρακολουθεί το thread ούτε να γράφει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
1. Εννοείται αλλά η αναλογία να είναι φυσιολογική. Όχι να κάνουμε 1000 ώρες για να μάθεις δυο πράγματα, που μπορούσες να μάθεις σε 10!
2.Μάλλον δεν διάβασες καλά τι έγραψα. Είπα ότι ο σκοπός δεν είναι να μάθεις τις καταλήξεις αλλά να μπορείς να κατανοείς κείμενα και να γνωρίσεις την αρχαιοελληνική φιλοσοφία. Ε τα δύο τελευταία δεν επιτυγχάνονται στο βαθμό που θα έπρεπε, για να μην πω καθόλου. Τα αγγλικά πχ τα χρησιμοποιείς εσύ ο ίδιος για να συνεννοηθείς, δεν είναι μόνο για να κατανοήσεις τους άλλους. Α ναι, και ποτέ δεν παπαγάλισα τίποτα στα αγγλικά, και γενικά δηλαδή, γιατί έρχεσαι σε τριβή με τη γλώσσα την χρησιμοποιείς και έτσι την μαθαίνεις. Και μια χαρά κατανοώ κείμενα.. Αλήθεια τι καταλήξεις θα μπορούσε κανείς να παπαγαλίσει στα αγγλικά; :hmm:
3. Νομίζω πως το τόπικ λέγεται "Να καταργηθούν τα αρχαία στο γυμνάσιο;". Αν και όχι της θεωρητικής, καταφέρνουμε να "κουτσοδιαβάσουμε" κάτι και "εμείς οι αγράμματοι"!
Στο γυμνάσιο λοιπόν, γιατί αυτό αφορά το τόπικ, που θα έπρεπε να σε στρέφουν στην αρχαιοελληνική φιλοσοφία, σε αποστρέφουν από αυτήν κάνοντάς σε να πιστέψεις ότι αρχαία είναι αυτές οι ξερές καταλήξεις, ασχολίαστο αφήνω βέβαια το γεγονός ότι μετάφραση κάνεις πρώτη φορά στη γ γυμνασίου, ενώ θα έπρεπε να είναι το πρώτο πράγμα.
Εκτός αυτού στο λύκειο ντίαρεστ, δεν σου αφήνει να το -ας μην γελιόμαστε- ξεφτιλισμένο σύστημά τους να ασχοληθείς με κάτι πέραν της κατεύθυνσής σου. Χαίρω πολύ, βάλανε τον Επιτάφιο στην τρίτη λυκείου, σαν να σου λένε: "Να βάλαμε κάτι για να μην λες, βέβαια δεν σε αφήνουμε να ασχοληθείς, αλλά εμάς δεν μπορεί να μας κατηγορήσει και κανένας." Αν είναι να μαθαίνουν αρχαία μόνο αυτοί που πηγαίνουν θεωρητική (τους βλέπω κι αυτούς βέβαια, που πέρα από αυτά που τους δείχνει το σχολείο, είναι θεοάσχετοι, μέχρι εκεί φτάνει η εκπαίδευση) ας τα κάνουν επιλογής από την αρχή να μην παιδευόμαστε αφού δεν έχουν σκοπό να ασχοληθούν μαζί μας.

Α!και δεν αναγκάζουμε κανέναν να παρακολουθεί το thread ούτε να γράφει.
1. Σκέψου ότι ένας καθηγητής εργάζεται με 20-30 άτομα. Θα μπορούσε να τα διδάξει σε 10', αλλά υπάρχουν μαθητές που χρειάζονται περισσότερο χρόνο.
2. Για να γνωρίσεις την αρχαιοελληνική φιλοσοφία, πράγμα το οποίο θα επιτευχθεί κυρίως μέσα από την ανάγνωση των πρωτοτύπων και όχι μεταφράσεων αυτών (η σημασία πολλών λέξεων αλλοιώνεται στη Νέα), είναι απαραίτητη η γνώση της γραμματικής. Για το ίδιο θέμα έκανα λόγο ανωτέρω. Ναι, στα αγγλικά χρειάστηκε να παπαγαλίσεις. Απλώς ήσουν σε μία ηλικία, όπου η αποστήθιση ήταν παιχνιδάκι. Και μη μου πεις ότι διάβαζες αγγλικά κείμενα στο δημοτικό πέραν αυτών των βιβλίων), ώστε να υπάρξει η λεγόμενη τριβή με τη γλώσσα.
3. Πότε σε είπα αμόρφωτη ή δεν ξέρω 'γω τι; Δε νομίζω το κείμενό μου να είχε δηκτικό χαρακτήρα. Τεσπα.
Σε αυτό που λες για το λύκειο συμφωνώ.
Υποστηρίζεις, λοιπόν, τη μερική κατάργηση των Αρχαίων. Τι προτείνεις στη θέση τους, dearest; (όπως λες κι εσύ :P)

Το ότι κατάντησε κουραστικό το thread ήταν ένα προσωπικό σχόλιο, το οποίο απ' ό,τι φαίνεται δε μπορούμε να παραθέτουμε πια. Υπάρχει τελικά και στο ischool λογοκρισία. :look:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
1. Σκέψου ότι ένας καθηγητής εργάζεται με 20-30 άτομα. Θα μπορούσε να τα διδάξει σε 10', αλλά υπάρχουν μαθητές που χρειάζονται περισσότερο χρόνο.
2. Για να γνωρίσεις την αρχαιοελληνική φιλοσοφία, πράγμα το οποίο θα επιτευχθεί κυρίως μέσα από την ανάγνωση των πρωτοτύπων και όχι μεταφράσεων αυτών (η σημασία πολλών λέξεων αλλοιώνεται στη Νέα), είναι απαραίτητη η γνώση της γραμματικής. Για το ίδιο θέμα έκανα λόγο ανωτέρω. Ναι, στα αγγλικά χρειάστηκε να παπαγαλίσεις. Απλώς ήσουν σε μία ηλικία, όπου η αποστήθιση ήταν παιχνιδάκι. Και μη μου πεις ότι διάβαζες αγγλικά κείμενα στο δημοτικό πέραν αυτών των βιβλίων), ώστε να υπάρξει η λεγόμενη τριβή με τη γλώσσα.
3. Πότε σε είπα αμόρφωτη ή δεν ξέρω 'γω τι; Δε νομίζω το κείμενό μου να είχε δηκτικό χαρακτήρα. Τεσπα.
Σε αυτό που λες για το λύκειο συμφωνώ.
Υποστηρίζεις, λοιπόν, τη μερική κατάργηση των Αρχαίων. Τι προτείνεις στη θέση τους, dearest; (όπως λες κι εσύ :P)

Το ότι κατάντησε κουραστικό το thread ήταν ένα προσωπικό σχόλιο, το οποίο απ' ό,τι φαίνεται δε μπορούμε να παραθέτουμε πια. Υπάρχει τελικά και στο ischool λογοκρισία. :look:
1. και σε αυτήν την περίπτωση δεν θα περιμένει αιώνια. Μέτρον άριστον.
2. Παράλληλα θα έπρεπε να τα μαθαίνουμε. Τι περιμένουν; να περάσουν 3-4 χρόνια για να κάνουμε κείμενο; Στα αγγλικά μαθαίνεις κανόνες, δεν παπαγαλίζεις χωρίς να ξέρεις την αιτία. Κλασική ατάκα φιλολόγου: "αυτό θα μάθετε γιατί είναι έτσι όσοι ακολουθήσετε θεωρητική κατεύθυνση...." Σημειωτέον ότι το "αυτό" είναι κάτι που οι ίδιοι δεν θα χρησιμοποιήσουμε. Ακόμη και στα κείμενα των αγγλικών σου εξηγούν τι συμβαίνει και πού. Στο σχολείο μαθαίνουμε πρώτα του κόσμου της γραμματική (που και η καθηγητές λένε ότι μεγάλο κομμάτι της είναι άχρηστο για την κατανόηση των κειμένων) και μετά από 3 χρόνια πάμε να κάνουμε και κανένα κείμενο. Έτσι θα την μάθουμε την φιλοσοφία νομίζουν.
Ακόμη και στις ξένες γλώσσες ο καλύτερος τρόπος να μάθεις είναι τα διαβάζεις βιβλία ανεβαίνοντας σταδιακά επίπεδο. Και από το διάβαζε διάβαζε η σωστή γραμματική σου βγαίνει αυθόρμητα δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι τους κανόνες. Ο καλύτερος τρόπος να μάθεις μια γλώσσα είναι αυτός. Και μετά κάνεις και κανένα μάθημα γραμματικής.
3. Παρανόηση. Δεν ήταν για εσένα αυτό, απλώς οι μπηχτές εδώ μέσα δίνουν και παίρνουν περί ψυχρότητας, αχρηστίας , αγραμματοσύνης κτλ.

Απλώς όλοι αυτό λένε αλλά συνεχίζουν και γράφουν. Εσύ είπες πρώτος
"Οκ. Ναι στα Αρχαία, όχι στην παρούσα μορφή διδασκαλίας τους. Αυτό το thread κατάντησε κουραστικό. "
όσο λογοέκρινες αυτό που είπα εγώ για την παρούσα μορφή κτλ, λέγοντας ότι είναι κουραστικό, άλλο τόσο και εγώ που είπα ότι δεν αναγκάζουμε κανέναν να γράφει.
Ω ναι. λογοκρισία υπάρχει.. εμένα θα το πεις; τόσες φορές έχω φάει ποινή..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Επειδή βαριέμαι να γράφω μεγάλη απάντηση (:redface:):
- Δε μπορείς να συγκρίνεις τη γραμματική των Αρχαίων με τη γραμματικούλα των αγγλικών. Δικό μου λάθος που άρχισα αυτή τη σύγκριση.
- Δε νομίζουν οι καθηγητές πως έτσι προσεγγίζπυμε την αρχαιοελληνική φιλοσοφία. Οι πλειοψηφία αυτών είναι άνθρωποι. Ακολουθούν τους κανόνες του συστήματος για να κρατήσουν τη θέση τους.

Αυτά. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
για αυτούς που φτιάχνουν το σύστημα το είπα, όχι για τους καθηγητές.. ίσα ίσα οι καθηγητές είναι που λένε συνέχεια ότι μας βομβαρδίζουν με άρχηστες γνώσεις ότι πρέπει να αλλάξει η ύλη κτλ..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
Α οκ. Απλώς είπες «πιστεύουν» και δεν προσδιόρισες το υποκείμενο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Αν δεν είχες το κατσαβίδι, θα είχες σκόρπια τα κομμάτια.

Τα επιχειρήματά σου δεν στέκουν.

Αν δεν είχες τα κομμάτια δεν θα χρειαζόσουν το κατσαβίδι.
Γιατί του δίνεις τόση σημασία και σε νοιάζει αν είναι μπλε ή κόκκινο με βούλες;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

jj!

Τιμώμενο Μέλος

Ο jj! αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 13,487 μηνύματα.
Αν δεν είχες τα κομμάτια δεν θα χρειαζόσουν το κατσαβίδι.
Γιατί του δίνεις τόση σημασία και σε νοιάζει αν είναι μπλε ή κόκκινο με βούλες;
Λάθος, το κατσαβίδι υπάρχει σε κάθε σπίτι.

Άσε το παράδειγμα αυτό, εναντίον σου είναι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Δεν είναι εναντίον μου, αλλά δεν θα συμμετάσχω σε κάτι τόσο γελοίο όσο μια "κόντρα" του ποιός θα την πει σε ποιόν.
Too bored to troll anyway.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Deutsch... Lover

Επιφανές μέλος

Η Everl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 18,613 μηνύματα.
Κάνω 2 ώρες Άλγεβρα και 2 ώρες Γεωμετρία, και όχι δεν είμαι ευχαριστημένος, γιατί θα έπρεπε εάν τα αρχαία είναι 3 ώρες την εβδομάδα η Άλγεβρα και η Γεωμετρία να είναι 4 ώρες each.
Υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα στα μαθηματικά και οποιαδήποτε γλώσσα που μου επιτρέπει να αηδιάζω όποτε τα εξισώνει κάποιος σαν μαθήματα: Τα μαθηματικά δεν είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα. Στην βασική τους μορφή τα καταλαβαίνουν και άλλοι οργανισμοί με σχετικά υψηλή νοημοσύνη. Ο σκύλος μου μπορεί να ξεχωρίσει πόσες φορές βγήκε βόλτα και πόσες φορές έφαγε σε μια μέρα, μετράει μόνος του, αλλά το λύω δεν ξέρει να το κλίνει.
συγγνωμη τωρα αλλα με κουφανες! ο σκυλος σου δεν ξερει αλλα πραγματα το λυω θα ξερει? εσυ ξερεις να μιλας μαζι του? γνωριζεις εστω και μια λεξη απο την γλωσσα του? αυτος γιατι να ξερει? ζωο ειναι δεν ειναι ανθρωπος!
ενεστωτας οριστικης ενεργητικης φωνης:
λυω
λυεις
λυει
λυομεν
λυετε
λυουσι (ν):D:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Gina54

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Γεωργία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Σλοβακία (Ευρώπη). Έχει γράψει 161 μηνύματα.
(Γενικολογίες + Γενικολογίες) x Γενικολογίες = Μπούρδες

Θα καταλάβουμε όταν μεγαλώσουμε και μπλα μπλα μπλα. Δεν μιλάμε για τη σεξουαλικότητά μας, ένα ηλίθιο μάθημα στο σχολείο είναι τα αρχαία.
Επίσης, θεωρείς σωστό να κάνουμε 3 ώρες αρχαία την εβδομάδα και για χάρη τους παραμερίζουμε μαθήματα όπως η χημεία (1 ώρα την εβδομάδα) και η φυσική (2 ώρες την εβδομάδα), και για να το πάμε ένα βήμα παραπέρα και το ΣΕΠ και τη μουσική (που στα περισσότερα σχολεία δεν διδάσκονται σωστά αλλά θα 'πρεπε).
Ακριβώς επειδή τα αρχαία δεν είναι τα νέα ελληνικά, δεν χρειάζονται. Είναι άλλη γλώσσα. Τράβα μάθε να κάνεις τηγανίτες για να σου βγει το αυγό μάτι άμα μαθαίνεις αρχαία για να μιλάς καλά ελληνικά.

Τραβα ανοιξε κανα λεξικο καλυτερα θα έλεγα εγώ να μη λες μπουρδες του στυλ τα αρχαια ειναι αλλη γλωσσα λολ...Και πρόσεξε σε παρακαλώ πως μιλάς γτ ειμαι και μεγαλύτερή σου πρώτον-οπότε άσε με να ξέρω κάτι παραπάνω- και δεύτερον εγώ μία άποψη εξέφρασα με την οποία έχεις δικαίωμα να διαφωνήσεις αλλά κόσμια.
Και ναι συμφωνώ να ειναι 3 ώρες γτ είναι η ιστορία της γλώσσας μας και ο πολιτισμός μας και να κάθεσαι σπίτι σου να μελετάς περισσότερο να προλαβαίνεις και τις χημείες και όλα.Άν από την άλλη θέλεις να έχεις μια μονόπλευρη μόρφωση κάτσε εσύ και εξειδικεύσου από το Γυμνάσιο και διάβασε μόνο Χημεία και φυσική..με τη λογική σου μη σπαταλας το χρόνο σου να μάθεις και ορθογραφία,ιστορία κτλ Επίσης κι εγώ με την ιδια λογική πρέπει να διαβάζω μόνο Ανατομία αφού θα γίνω γιατρός και να μη διαβάσω ένα λογοτεχνικό βιβλίο γτ δε μου χρειάζεται στη δουλεια μου..:hmm:
Δεν έχω κάποιο λόγω να υποστηρίζω τα θεωρητικά μαθήματα και τις θεωρητικές σπουδές γιατί σπουδάζω ιατρική οπότε Χημεία και Βιολογία κάνω στη σχολή μου και Ανατομία...όταν πήγαινα στο Γυμνάσιο όμως έδινα την ίδια βαρύτητα σε όλα τα μαθήματα στο πρόγραμμα μου όσο φορτωμένο κι αν ήταν και όλες τις γνώσεις που πήρα τις συναντώ μπροστά μου και ακόμη προσπαθώ να διαβάζω βιβλία ή περιοδικά ή να ενημερώνομαι από το ιντερνετ για θέματα που δεν είναι ιατρικά αλλά νομίζω μόνο κακό δε σου κάνουν να τα γνωρίζεις..ίσα ίσα γίνεσαι καλύτερος άνθρωπος,ανοιχτός και όχι μονολιθικός και μονόπλευρος αλλά με ευρύτερη παιδεία και ουσιαστική μόρφωση...και ενίοτε μαθαίνεις να σέβεσαι και την άποψη του άλλου και να εκφράζεις τη διαφωνία σου ευγενικά ,καθώς και να στηρίζεις την αποψή σου με επιχειρήματα αγαπητέ nioniosmeg ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LYDIAG

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η LYDIAG αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 120 μηνύματα.
Ο σκύλος μου μπορεί να ξεχωρίσει πόσες φορές βγήκε βόλτα και πόσες φορές έφαγε σε μια μέρα, μετράει μόνος του, αλλά το λύω δεν ξέρει να το κλίνει.
μια ερωτηση εχω να κανω: πως ξερεις οτι μετραει μονος του αλλα το λυω δεν ξερει να το κλινει? τον εξετασες κ ηταν αδιαβαστος? ή μηπως η νοημοσυνη του του επιτρεπει να μετραει μονο τις βολτες του?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Giorgos1987

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Giorgos1987 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 122 μηνύματα.
Ψήφισα όχι στο να μην καταργηθούν για το γυμνάσιο, αλλά με την προϋπόθεση οτι θα πρέπει κάπως να μειωθεί η ύλη ή να γίνει ευκολότερη. Πρέπει να έχουμε έστω κάποια ελάχιστη σχέση με μερικά στοιχειώδη πράγματα των αρχαίων ελληνικών.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Constadinos

Νεοφερμένος

Ο Constadinos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 78 μηνύματα.
Εγω πιστευω οτι θα πρεπει να καταργηθουν η τουλαχιστον να διδασκονται λιγοτερες ωρες και εννοειται να μην αποτελουν βασικο μαθημα κατευθυνσης στο λυκειο.εχουμε καταληξει να κανουμε περισσοτερη αναλυση στα Αρχαι απ'οτι στα Νεα Ελληνικα.ελεος δηλαδη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SparklingGrey

Διάσημο μέλος

Ο SparklingGrey αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,244 μηνύματα.
και εννοειται να μην αποτελουν βασικο μαθημα κατευθυνσης
Μήπως εννοείς μάθημα γενικής παιδείας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top