Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;

Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 528)

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Έχουν μιλήσει αρκετοι και έχουν πει πραγματα που ηθελα να πω.Εχουμε 2 κατευθυνσεις.Και μαθηματικα κανουν οι θεωρητικοι και φυσικοχημεια στην πρωτη και αρχαια και κειμενα οι θετικοι.Και παλι θα τονισω την χρησιμοτητα των αρχαιων στον λογο μας,στην ιστορια μας και την χρησιμοτητα των κειμενων εξισου στον λογο και στην εμβαθυση αρκετων θεματων.Απο την αλλη τα θετικα μαθηματα οδηγουν σε επιστημες του μελλοντος και της τεχνολογιας.ΌΛα τα μαθηματα που διδασκονται ειναι χρησιμα.Απλα αυτο το θεμα το εκανε ενας θετικος και ολοι αυτοι που λενε να καταργηθουν ειναι θετικοι και δεν σεβονται τα θεωρητικα μαθηματα.Μπορω να βρω χιλιους 2 λογους για να πω αχρηστα τα μαθηματικα με τις @@πραξεις τους.Αλλα δεν το κανω.Ελα την εχουνε δει καμποσοι εδω μεσα οι θετικοι.

Τωρα νομιζω οτι ειπα και κατι ε; Αλλα μην νομιζεις τα εχω προαναφερει αυτα που ειπα αλλα ετσι για να μην λες!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Balthazor

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Balthazor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,011 μηνύματα.
Καταλαβαινω οτι καποιοι δεν εχουν επιχειρηματα, αλλα τουλαχιστον μην προσβαλλουν ετσι καταφωρα τους αλλους. Ελεος δλδ, μην ερθει και κανας συντονιστης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σπυρακος (^^)

Περιβόητο μέλος

Ο Σπυρακος (^^) αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 5,414 μηνύματα.
Καταλαβαινω οτι καποιοι δεν εχουν επιχειρηματα, αλλα τουλαχιστον μην προσβαλλουν ετσι καταφωρα τους αλλους. Ελεος δλδ, μην ερθει και κανας συντονιστης
Εγώ αν αναφεροταν σε μενα, απαντησα!!!!!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Με την ίδια λογική θα μπορούσαμε να πούμε να καταργηθούν και τα μαθηματικά στο λύκειο γιατί προσωπικά εγώ δε βρίσκω κάτι το ωφέλιμο στο log στο ln και στην εξίσωση εφαπτωμένης, που θα με βοηθήσει στην καθημερινότητά μου ή στο επάγγελμα που θα κάνω. Με την ίδια ακριβώς λογική που πάτε κι εσείς πηγαίνω (βλέπε τα αρχαία είναι άχρηστα, νεκρή γλώσσα, δε μου προσφέρουν κάτι).

Όντως, συμφωνώ με προηγούμενο post, ψαχτείτε στο θέμα όσο μπορείτε μετά το σχολείο και θα καταλάβετε πολλά για την αξία τους. Αν μένετε στην επιφάνεια των κειμένων που κάνετε και δεν προσπαθείτε να εμβαθύνετε στο ελάχιστο, οκ φυσικό είναι μετά να λέτε όσα λέτε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Απλα αυτο το θεμα το εκανε ενας θετικος και ολοι αυτοι που λενε να καταργηθουν ειναι θετικοι και δεν σεβονται τα θεωρητικα μαθηματα.Μπορω να βρω χιλιους 2 λογους για να πω αχρηστα τα μαθηματικα με τις @@πραξεις τους.Αλλα δεν το κανω.Ελα την εχουνε δει καμποσοι εδω μεσα οι θετικοι.

Πώς ξέρεις ότι όλοι όσοι μιλάνε για κατάργηση δε σέβονται τα αρχαία; Γιατί κι εγώ μέσα σ' αυτούς είμαι πάνω κάτω αλλά ήδη ξεκαθάρισα πως τα δέχομαι ως πηγή πληροφοριών και ίσως και κάτι πιο σημαντικό αν θες. Απλά επειδή όπως έχουμε πει φεύγουμε απ' το γυμνάσιο και πάμε σε πλαίσια φαντάζομαι είδες ότι αρκετοί, μεταξύ τους και θεωρητικοί, συμφωνούν ότι το μάθημα δε δίνει αυτά που θα έδινε σε διαφορετικές συνθήκες, στη θεωρία του πράγματος με λίγα λόγια.

Το κόλλημα δεν έχει να κάνει μόνο με τα αρχαία καθαυτά αλλά και με τον τρόπο τους. Κυρίως μ' αυτόν ίσως.

Καταλαβαινω οτι καποιοι δεν εχουν επιχειρηματα, αλλα τουλαχιστον μην προσβαλλουν ετσι καταφωρα τους αλλους. Ελεος δλδ, μην ερθει και κανας συντονιστης

Πάλι εδώ εσύ; Τι είναι οι mods οι γονείς σου; :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
δε θα καταλαβουμε ποτε το θεο shadowfax ακομα κι αν προσπαθησουμε.αλλο τα αρχαια κι αλλο οθεος!!!:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
Μα το παράδειγμα δεν το έφερα για να συγκρίνω τα αρχαία με όλη την εικασία γύρω απ' το θεό αλλά για να πω ότι δεν είναι απαραίτητο -- στο συγκεκριμένο θέμα τουλάχιστον -- να έχεις διδακτορικό φιλοσοφικής για να έχεις άποψη.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση.
Τα μαθηματικά αυτοεξηγούνται. 1+1 κάνει 2, άρα μπορείς να υποθέσεις ότι 1+2 κάνει 3.

Στα αρχαία δεν υπάρχει λογική.

Υπάρχει ΣΚΕΤΗ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ.
Χιλιάδες φορές θυμάμαι να έχω ρωτήσει τη φιλόλογο "γιατί γίνεται αυτό", και η απάντηση που πήρα ήταν τύπου "γιατί με λένε Ελένη;".
Τα περισσότερα πράγματα στα Αρχαία δεν έχουν εξήγηση.
Δεν μπορείς να αμφισβητήσεις.

Έτσι γινότανε;
ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ, ΤΕΛΟΣ.

Τα μαθηματικά συνεχώς αναπτύσσονται.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας δίνει στα μαθηματικά την ευκαιρία να επεκτείνουν τον εαυτό τους, επιτρέπει στους μαθηματικούς να ανακαλύψουν νέους κανόνες, ,νέες μεθόδους.

Τα Αρχαία είναι μία απλή γλώσσα.
Μία νεκρή γλώσσα.
Μία στάσιμη, μη ομιλούμενη γλώσσα με καμιά προοπτική για εξέλιξη.

Γι' αυτό τα μαθηματικά είναι χρήσιμα, και τα αρχαία όχι.
Ούτε στη θεωρητική δεν είναι όσο χρήσιμη θα ήταν μια απλή εμβάθυνση στην Νεοελληνική (εκτός κι αν θέλεις να γίνεις αρχαιολόγος, τότε πάσο).

έδιτ:
Εγώ μιλάω για το μάθημα, το οποίο είναι ανούσιο.
Τα αρχαία σαν γλώσσα δεν μπορώ να τα πω εντελώς άχρηστα, μιας και όλες οι γλώσσες που υπάρχουν είναι ωραίο να υπάρχουν (ακόμα κι αν οι λατινογενείς είναι πολύ πιο όμορφες στο αυτί, και δεν μου αρέσουν αυτές με τη βαριά προφορά, για κάποιους ίσως να είναι όμορφη γλώσσα, τι να κάνουμε).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
σιγουρα δε χρειαζεται διδακτορικο φιλοσοφικης!εγ ω για προσπαθεια μιλησα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Balthazor

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Balthazor αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 1,011 μηνύματα.
Πώς ξέρεις ότι όλοι όσοι μιλάνε για κατάργηση δε σέβονται τα αρχαία; Γιατί κι εγώ μέσα σ' αυτούς είμαι πάνω κάτω αλλά ήδη ξεκαθάρισα πως τα δέχομαι ως πηγή πληροφοριών και ίσως και κάτι πιο σημαντικό αν θες. Απλά επειδή όπως έχουμε πει φεύγουμε απ' το γυμνάσιο και πάμε σε πλαίσια φαντάζομαι είδες ότι αρκετοί, μεταξύ τους και θεωρητικοί, συμφωνούν ότι το μάθημα δε δίνει αυτά που θα έδινε σε διαφορετικές συνθήκες, στη θεωρία του πράγματος με λίγα λόγια.

Το κόλλημα δεν έχει να κάνει μόνο με τα αρχαία καθαυτά αλλά και με τον τρόπο τους. Κυρίως μ' αυτόν ίσως.



Πάλι εδώ εσύ; Τι είναι οι mods οι γονείς σου; :P

Παρακαλω???Θα μου απαγορεψεις και να μιλαω????Πω πω, με φασιστικες μεθοδους ξερεις να επιβαλλεσαι???Α, και οι mods ειναι για να επαναφερουν την ταξη οταν εσυ(ουκ ολιγες φορες) την διαταρασσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
και τα αρχαια ως γλωσσα εχουν λογικη(οπωσ καθε γλωσσα)και αν εχεις τη λεξη δημος και "προσθεσεις"το ρημα κρατω δημιουργεις μια σπουδαια λεξη-δημοκρατια- και αν σα αυτη τη λεξη προσθεσεις την καταληξη -ικος βγαινει ενα σπουδαιο επιθετο-δημοκρατικος(1+2=3.....)!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Τα Αρχαία είναι μία απλή γλώσσα.
Μία νεκρή γλώσσα.
Μία στάσιμη, μη ομιλούμενη γλώσσα με καμιά προοπτική για εξέλιξη.

Τα αρχαία έχουν άμεση σχέση με τα νέα ελληνικά. Πολλές εκφράσεις της αρχαίας χρησιμοποιούνται και σήμερα, πολλές λέξεις έχουν παραμείνει αυτούσιες ή έχουν αλλάξει λιγάκι., οπότε αυτό που λες δε νομίζω να ισχύει...
Καλύτερα να διαβάσεις το παρακάτω κείμενο :

Αρχαία και νέα ελληνική​
H γλώσσα μας, αυτός ο μοναδικός θησαυρός της συνέχειας μας στα βάθη των αιώνων, περνάει κρίση τις τελευταίες δεκαετίες με αποτέλεσμα να έχει μία μικρή (ευτυχώς) διαφοροποίηση από το χθες. Οι περισσότεροι κάνουν τον διαχωρισμό σε αρχαία και νέα Ελληνική στις οποίες δίνουν εντελώς διαφορετικά στοιχεία ενώ στην ουσία μιλάμε για την ίδια γλώσσα και όχι για δύο διαφορετικές γλώσσες. Αυτή η αντίληψη είναι και αυτή που κυριαρχεί γενικότερα στην Ελλάδα και στα σχολεία και πέρα από αυτά.

Ένας λανθασμένος όρος που χρησιμοποιείται ευρέως για την σύνδεση αρχαίας και νέας Ελληνικής είναι η λέξη «μετάφραση» αντί της λέξεως «απόδοση». Μετάφραση κάνουμε όταν ένα κείμενο είναι σε μια ξένη γλώσσα και θέλουμε να το διαβάσουμε στα Ελληνικά και το αντίστροφο. Μεταξύ όμως αρχαίας και νέας Ελληνικής η σωστή ορολογία είναι ότι το κείμενο αποδίδεται στα νέα Ελληνικά για να κατανοηθεί, δεν μεταφράζεται. Δυστυχώς αυτό το λάθος το κάνουν πολλοί φιλόλογοι, συγγραφείς, δημοσιογράφοι κ.α. με αποτέλεσμα χωρίς να γίνει έρευνα να θεωρείται δεδομένο αλλά και σωστό ενώ δεν είναι. Όλα τα παραπάνω έχουν επίσης ως αποτέλεσμα οι περισσότεροι Έλληνες αλλά και ξένοι αναγνώστες να μην είναι θετικοί στο να ξεκινήσουν να μελετήσουν αρχαία Ελληνική γραμματεία διότι νομίζουν ότι εκτός από δυσκολία σε φιλοσοφικό και ιστορικό επίπεδο θα συναντήσουν δυσκολία και στην γλώσσα πράγμα που δεν ισχύει καθώς όλα τα βιβλία είναι με απόδοση στη νέα Ελληνική και εμπλουτισμένα με σχόλια που βοηθούν τον αναγνώστη στο να «εξερευνήσει» τη μαγεία της αρχαίας Ελληνικής γραμματείας.

Ευτυχώς όμως στην καθομιλουμένη φαίνεται αυτή η άμεση σχέση της αρχαίας και νέας Ελληνικής που μας κάνει σίγουρους ότι η γλώσσα μας δεν άλλαξε μέσα από τις χιλιετίες αλλά κρατάει τις ρίζες της με επιτυχία. Στις μέρες μας χρησιμοποιούμε την λέξη νερό αντί της λέξεως ύδωρ, όμως το ύδωρ «κρύβεται» μέσα σε πολλές άλλες έννοιες που χρησιμοποιούμε όπως : υδραυλικός, ύδρευση, ενυδρείο, υδραγωγείο. Άλλο ένα τρανταχτό παράδειγμα είναι η λέξη σπίτι αντί της λέξεως οίκος αλλά την συναντούμε σε πολλά παράγωγα όπως οικοκυρική, νοικοκυρά, οικισμός κτλ. Χρησιμοποιούμε την λέξη αποκτώ αλλά το ρήμα κτώμαι το βρίσκουμε στην λέξη κτήμα, λέμε κουβαλάω αλλά χρησιμοποιούμε το αρωγός από το ρήμα άρω. Τα παραδείγματα τέτοιου είδους στην Ελληνική γλώσσα είναι πάρα πολλά διότι είναι η μόνη γλώσσα που έχει την δυνατότητα να «πλάθεται» και να δίνει πολλούς συνδυασμούς γι αυτό και τα λήμματα της είναι πολλές εκατοντάδες χιλιάδες όταν άλλες γλώσσες (όπως η Αγγλική που μιλιέται από εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως) μετράει ελάχιστες χιλιάδες λέξεων και μάλιστα με το μεγαλύτερο ποσοστό να είναι (οι λέξεις) «δανειζόμενες» από την Ελληνική.

Σε όλα τα παραπάνω σημαντικό λόγο παίζει η διδασκαλία, η οποία στις μέρες μας δεν γίνεται με τον σωστό τρόπο, διότι επικρατεί η άποψη ότι η αρχαία Ελληνική είναι μια νεκρή γλώσσα πράγμα που δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Δυστυχώς η διδασκαλία της αρχαίας Ελληνικής διδάσκεται όντως σαν νεκρή γλώσσα, μαθαίνουν δηλαδή οι μαθητές να κλίνουν τα ρήματα απλά, χωρίς να μαθαίνουν που ή πως χρησιμοποιούνται. Γι αυτό και επικρατεί συνήθως η εντύπωση από τους μαθητές «που χρησιμεύουν τα αρχαία Ελληνικά». Και όμως τα αρχαία Ελληνικά διευρύνουν τις γνώσεις μας εφόσον είναι μια γλώσσα τελειοποιημένη και η εκμάθηση της βοηθάει τους μαθητές (και γενικότερα όσους την διδάσκονται) να κατανοούν ευκολότερα όχι μόνο άλλες γνώσεις αλλά και άλλες επιστήμες!!! Μία λύση θα ήταν να αλλάξει λίγο ο τρόπος διδασκαλίας και να γίνει μια σημαντική αναφορά για το πώς συνδέονται τα αρχαία με τα νέα Ελληνικά, έτσι ώστε να δοθεί βάση στο που χρησιμεύουν και πόσο εύκολο είναι να τα μάθουν οι μαθητές.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Έχω ήδη αρχίσει να μετανιώνω από την ώρα που πάτησα το κουμπί της παράθεσης, αλλά δεν γίνεται...

Ναι, ΕΚΤΟΣ από τα κείμενα, τι άλλο μας προσφέρουν, δεν μου έχετε απαντήσει (εκτός από την εμβάθυνση που δεν με ενδιαφέρει κλπ τα είπα προτίνος).

Λέω εγώ τώρα, μήπως ότι μέσα από την κατανόηση των αρχαίων, κατανοείς και πολύ καλύτερα τα νέα και μαθαίνεις να μιλάς και να χειρίζεσαι την γλώσσα πολύ καλύτερα;;
(Ορμήξτε σκυλιά :P)

Μα φυσικά, όπως άλλωστε και για να απορρίψεις την ύπαρξη θεού πρέπει να 'χεις περάσει πρώτα απ' όλες τις Ν θρησκείες στον πλανήτη.

Get real.

Epic fail. dude...

Από πότε το να πιστεύεις σε Θεό σημαίνει και το να πιστεύεις σε κάποια θρησκεία...

Get rational:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nioniosmeg

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Άδης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Κέρκυρα (Κέρκυρα). Έχει γράψει 1,949 μηνύματα.
Λέω εγώ τώρα, μήπως ότι μέσα από την κατανόηση των αρχαίων, κατανοείς και πολύ καλύτερα τα νέα και μαθαίνεις να μιλάς και να χειρίζεσαι την γλώσσα πολύ καλύτερα;;
(Ορμήξτε σκυλιά :P)

Αναφέρεις την εμβάθυνση στη νέα Ελληνική που δήλωσα ήδη ρητά πάνω άπό 2 φορές ότι:

ΔΕΝ με ενδιαφέρει.

Άρα δεν είναι επιχείρημα για να μου αποδείξετε ότι τα αρχαία είναι χρήσιμα, ΕΜΕΝΑ, μιας και το να κατανοήσεις καλύτερα τα Νέα μπορεί κάλλιστα να γίνει ΣΤΟ ΦΑΚΙΝΓΚ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

blackgirl

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Take care of the one you love αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Μυτιλήνη (Λέσβος). Έχει γράψει 897 μηνύματα.
να κάνουμε αρχαία και σε όλο το Γυμνάσιο αλλά όχι με τόσες λεπτομέρειες στη γραμματική... να δοθεί περισσότερο βάρος στα αρχαία κείμενα (βλ. Ευριπίδη, Αισχύλο κτλ) και μετά στο λύκειο να είναι επιλογής για όσους θέλουν και τους ενδιαφέρει....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αναφέρεις την εμβάθυνση στη νέα Ελληνική που δήλωσα ήδη ρητά πάνω άπό 2 φορές ότι:

ΔΕΝ με ενδιαφέρει.

Άρα δεν είναι επιχείρημα για να μου αποδείξετε ότι τα αρχαία είναι χρήσιμα, ΕΜΕΝΑ, μιας και το να κατανοήσεις καλύτερα τα Νέα μπορεί κάλλιστα να γίνει ΣΤΟ ΦΑΚΙΝΓΚ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.

Το ότι ΔΕΝ ΣΕ ενδιαφέρει αποδεικνύει ότι είναι προσωπική σου άποψη και κινούμενη από υποκειμενικά και όχι αντικειμενικά κριτήρια.
Το ίδιο κάλλιστα μπορεί να ειπωθεί και για τη χημεία από μένα. Τι σημαίνει αυτό; Ότι επειδή δεν γουστάρω εγώ, πρέπει να τα καταργήσουμε;

Μιλάω για το Γυμνάσιο, το ξαναλέω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stathis1214

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο stathis1214 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 267 μηνύματα.
Να γινονται αρχαια θα ηταν καταστροφικο να μην εχουμε την παραμικρη σχεση με τη γλωσσα των αρχαιων. Απλα ισως θα επρεπε να αποφευγονται οι υπερβολες πχ το 6 ωρες τη βδομαδα στη 1η λυκειου που καναμε προπερσι απο οτι θυμαμαι ηταν να βαραμε ενεσεις ειδικα εμεις τις θετικης-τεχνολογικης! Κατα τα αλλα ομως ειναι απαραιτητη η γνωριμια με τα αρχαια στην εκπαιδευση καθε Ελληνα πιστευω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tsarachaf

Περιβόητο μέλος

Ο Allah 1/3 MEΤΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,366 μηνύματα.
Αναφέρεις την εμβάθυνση στη νέα Ελληνική που δήλωσα ήδη ρητά πάνω άπό 2 φορές ότι:

ΔΕΝ με ενδιαφέρει.

Άρα δεν είναι επιχείρημα για να μου αποδείξετε ότι τα αρχαία είναι χρήσιμα, ΕΜΕΝΑ, μιας και το να κατανοήσεις καλύτερα τα Νέα μπορεί κάλλιστα να γίνει ΣΤΟ ΦΑΚΙΝΓΚ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.

Δεν ενδιαφέρει κανέναν το αν ενδιαφέρει εσένα... Επίσης το αν σε ενδιαφέρει ή όχι, δεν σημαίνει ότι δεν είναι και κάτι χρήσιμο αυτό...

Αλλά ναι, το δέχομαι... Είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου το να μην μάθεις ποτέ να μιλάς...


Και όχι, δεν μπορεί να γίνει στα Νέα... Γιατί αλλιώς τα κατανοείς στην μία περίπτωση και αλλιώς στην άλλη... Αν δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί, μάλλον δεν είσαι και τόσο θετικό μυαλό όσο θες να λέγεσαι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Zaraki

Δραστήριο μέλος

Ο Zaraki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 536 μηνύματα.
Δεν ενδιαφέρει κανέναν το αν ενδιαφέρει εσένα... Επίσης το αν σε ενδιαφέρει ή όχι, δεν σημαίνει ότι δεν είναι και κάτι χρήσιμο αυτό...

Αλλά ναι, το δέχομαι... Είναι αναφαίρετο δικαίωμά σου το να μην μάθεις ποτέ να μιλάς...


Και όχι, δεν μπορεί να γίνει στα Νέα... Γιατί αλλιώς τα κατανοείς στην μία περίπτωση και αλλιώς στην άλλη... Αν δεν μπορείς να καταλάβεις γιατί, μάλλον δεν είσαι και τόσο θετικό μυαλό όσο θες να λέγεσαι...
Πρεπει, επιτελους, να καταλαβετε οτι "δεν ξερω Αρχαια" δεν σημαινει "δεν μπορω να μιλησω Ελληνικα".Ελεος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Shadowfax

Διάσημο μέλος

Ο Shadowfax αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 3,622 μηνύματα.
σιγουρα δε χρειαζεται διδακτορικο φιλοσοφικης!εγ ω για προσπαθεια μιλησα...

Σωστά. Και συνεχίζεις

αποριπτεις τα αρχαια χωρις να ξερεισ καν τι ειναι!

και σου είπα, απ' ό,τι φαίνεται με δύσκολο τρόπο, ότι δεν είναι απαραίτητο να κατέχει τι είναι απ' τη στιγμή που τα τρώει στη μάπα κάθε μέρα. Γυμνάσιο; Γυμνάσιο ναι, απ' τη στιγμή που το ζει έχει άποψη και μπορεί να τα απορρίψει.

Παρακαλω???Θα μου απαγορεψεις και να μιλαω????Πω πω, με φασιστικες μεθοδους ξερεις να επιβαλλεσαι???Α, και οι mods ειναι για να επαναφερουν την ταξη οταν εσυ(ουκ ολιγες φορες) την διαταρασσεις.

Μπου χου, κακό fax. :P

Epic fail. dude...

Από πότε το να πιστεύεις σε Θεό σημαίνει και το να πιστεύεις σε κάποια θρησκεία...

Get rational:P

Μωρέ εγώ λογικός είμαι αυτό που λες πού κολλάει δεν καταλαβαίνω.

Από πότε πιστεύεις σε θρησκείες; Και για να 'χουμε καλό ερώτημα πότε είπα εγώ ότι πίστη στην ύπαρξη θεού συνεπάγεται και υποστήριξη οποιασδήποτε θρησκείας;

Δεχόμαστε τις θρησκείες ως οργανωμένα συστήματα λατρείας; Μπορείς φυσικά να 'χεις τη δική σου ανεξάρτητη αντίληψη για το θεο -- αν πιστεύεις ότι υπάρχει -- αλλά αυτό δεν αναιρεί την ύπαρξή τους (των θρησκειών). Με την προηγούμενη λογική λοιπόν, με την οποία διαφωνώ γι' αυτό και έφερα το παράδειγμα, αν κάποιος αποφασίσει πως η ύπαρξη θεού δεν τον ικανοποιεί ως λογική αντίληψη και προχωρήσει στην απόρριψη θα πρέπει να λογοδοτήσει σε ό,τι επίσημο υπάρχει στο θρησκευτικό χώρο.

Στη λογική του δε δοκίμασες άρα δε μπορείς να απορρίψεις είναι το πρόβλημα δηλαδή. Δεν προσπάθησα να καταλάβω το χριστιανισμό, για παράδειγμα, ωστόσο αυτό δε μου απαγορεύει να τον απορρίψω.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top