Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;

Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 528)

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Πάντως τα ορθογραφικά διορθώνονται και με εξάσκηση της νέας. Οπότε αυτός δεν είναι λόγος για να έχουμε αρχαία στο λύκειο (εκτός της θεωρητικής). Συμφωνώ ότι στο γυμνάσιο πρέπει να υπάρχουν (αλλά όχι πολλές ώρες) για να έρθουν σε επαφή αυτοί που θα ακολουθήσουν την θεωρητική κατεύθυνση. Αλλά όχι στο λύκειο σαν μάθημα γενικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iGiannis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο iGiannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,762 μηνύματα.
Πάντως τα ορθογραφικά διορθώνονται και με εξάσκηση της νέας. Οπότε αυτός δεν είναι λόγος για να έχουμε αρχαία στο λύκειο (εκτός της θεωρητικής). Συμφωνώ ότι στο γυμνάσιο πρέπει να υπάρχουν (αλλά όχι πολλές ώρες) για να έρθουνν σε επαφή αυτοί που θα ακολουθήσουν την θεωρητική κατεύθυνση. Αλλά όχι στο λύκειο σαν μάθημα γενικής.
Και χωρίς τα ορθογραφικά, το bonus των ερμηνευτικών που έχουν τα αρχαία και δεν το έχουν τα άλλα μαθήματα, τους δίνει περισσότερη αξία.. Μερικοί θετικοτεχνολογικοί δεν καταλαβαίνουν ότι η ενασχόληση με τα ερμηνευτικά των αρχαίων είναι δώρο και για την έκθεση.. Πέρσι μας είπαν και στο φροντιστήριο και στο σχολείο "Αν σας βάλουν στο τέλος έκθεση για το πως ήταν οι γυναίκες παλιά και πως είναι σήμερα, διαβάστε τις σημειώσεις της Αντιγόνης!".. Και φέτος, επειδή φέτος στις πανελλήνιες βάλανε θέμα της Β' λυκείου, το ίδιο μας είπανε για την Αντιγόνη και με μεγαλύτερη βαρύτητα φέτος γι'αυτό και συνέστησαν στα παιδιά που πετάξανε το βιβλίο της Αντιγόνης, να τους δώσει τα ερμηνευτικά η καθηγήτρια..
Και στο τέλος να μην βάλουν τέτοιο θέμα, πάλι έχεις μια ιδέα παραπάνω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Και χωρίς τα ορθογραφικά, το bonus των ερμηνευτικών που έχουν τα αρχαία και δεν το έχουν τα άλλα μαθήματα, τους δίνει περισσότερη αξία.. Μερικοί θετικοτεχνολογικοί δεν καταλαβαίνουν ότι η ενασχόληση με τα ερμηνευτικά των αρχαίων είναι δώρο και για την έκθεση.. Πέρσι μας είπαν και στο φροντιστήριο και στο σχολείο "Αν σας βάλουν στο τέλος έκθεση για το πως ήταν οι γυναίκες παλιά και πως είναι σήμερα, διαβάστε τις σημειώσεις της Αντιγόνης!".. Και φέτος, επειδή φέτος στις πανελλήνιες βάλανε θέμα της Β' λυκείου, το ίδιο μας είπανε για την Αντιγόνη και με μεγαλύτερη βαρύτητα φέτος γι'αυτό και συνέστησαν στα παιδιά που πετάξανε το βιβλίο της Αντιγόνης, να τους δώσει τα ερμηνευτικά η καθηγήτρια..
Και στο τέλος να μην βάλουν τέτοιο θέμα, πάλι έχεις μια ιδέα παραπάνω..

Εγώ είμαι τεχνολογική. Αν σου πω ότι στα αρχαία και στα ερμηνευτικά συμμετείχα μόνο εγώ στο μάθημα θα με πιστέψεις? Μόνο εγώ. Ούτε οι μαθητές στης θεωρητικής δεν έδιναν σημασία γιατί ήταν "γενικής παιδείας". Άρα δεν έχω κάτι με τα αρχαία, έγραψα πολύ καλά και στις εξετάσεις. Αλλά εκτός από την ιστορία της Αντιγόνης η οποία ήταν καλή (μόνο εγώ με την καθηγήτρια μιλούσαμε), δεν με βοήθησαν ιδιαίτερα. Απλά ήταν μια ώρα χαλάρωσης, μια ώρα ιστοριούλας. Αυτά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iGiannis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο iGiannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,762 μηνύματα.
Εγώ είμαι τεχνολογική. Αν σου πω ότι στα αρχαία και στα ερμηνευτικά συμμετείχα μόνο εγώ στο μάθημα θα με πιστέψεις? Μόνο εγώ. Ούτε οι μαθητές στης θεωρητικής δεν έδιναν σημασία γιατί ήταν "γενικής παιδείας". Άρα δεν έχω κάτι με τα αρχαία, έγραψα πολύ καλά και στις εξετάσεις. Αλλά εκτός από την ιστορία της Αντιγόνης η οποία ήταν καλή (μόνο εγώ με την καθηγήτρια μιλούσαμε), δεν με βοήθησαν ιδιαίτερα. Απλά ήταν μια ώρα χαλάρωσης, μια ώρα ιστοριούλας. Αυτά.
Πολλά παιδιά δεν συμμετέχουν επειδή ακριβώς είναι γενικής, αλλά και πάλι στο τέλος αποδίδουν καθώς επειδή πάνε φροντιστήριο βαριούνται να λένε πάλι τα ίδια και τα ίδια.. Και στο δικό μου τμήμα μόνο εγώ και μία άλλη κοπέλα συμμετείχαμε (που πηγαίναμε φροντιστήριο) και δύο άλλες κοπέλες που δεν πήγαιναν και τα άκουγαν πρώτη φορά.. Ότι αρέσει στον καθένα.. Αλλά το ότι δεν συμμετείχαν δεν σημαίνει ότι δεν τους έμενε και κάτι.. Για παράδειγμα πολλά από τα παιδιά που δεν παρακολουθούσαν το μάθημα και δεν έλεγαν τίποτα, στο τέλος έγραψαν από 18 και πάνω και δεν έγραψαν επειδή διάβασαν τελευταία στιγμή.. Παράδειγμα μια συμμαθήτριά μου που είχα στο τμήμα μου στο σχολείο και στο φροντιστήριο.. Ενώ στο φροντιστήριο δεν έβαζε γλώσσα μέσα της, στο σχολείο έστελνε μηνύματα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

pizza1993

Δραστήριο μέλος

Ο pizza1993 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 409 μηνύματα.
δεν νμζ να ειναι θεμα το οτι δεν τα καταλαβενουμε,μαλλον το οτι βαριομαστε να τα παπαγαλισουμε αφου παπαγαλια ειναι...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kossal

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κώστας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 862 μηνύματα.
δεν νμζ να ειναι θεμα το οτι δεν τα καταλαβενουμε,μαλλον το οτι βαριομαστε να τα παπαγαλισουμε αφου παπαγαλια ειναι...
Μπα δεν νομίζω ότι βαριέστε απλά δεν τα καταλαβαίνετε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Or3st1s SOAD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ορεστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Αττική). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Συγγνωμη ρε παιδια,αλλα τα αρχαια πως ακριβως βοηθουν στην ορθογραφια.Το θεμα της ορθογραφιας ειναι κατι που απο ενα σημειο και μετα βγαινει αυθορμητα.Δεν καθεσαι να σκεφτεις μια ωρα την ετυμολογια καθε λεξης για να βρεις την ορθογραφια της.Επισης ας κοιταξουμε να αναβαθμισουμε το μαθημα της λογοτεχνιας,με κειμενα που αφορουν την εποχη μας,για τι κακα τα ψεματα τα αρχαια ειναι "αρχαια".
Μπορει τα αρχαια να ειναι κομματι της ιστοριας μας και φυσικα δεν πρεπει να καταργηθουν απλως κακα τα ψεματα πρακτικα στη ζωη καθε ανθρωπου ειναι αχρηστα.Το συντακτικο και η γραμματικη και η ορθογραφια την νεας ελληνικης μαθαινεται το ιδιο και χωρις τα αρχαια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
μου επιτρεπεις να σου πω οτι τα αρχαια δεν ειναι "αρχαια"μπορει οι εποχες να αλλαζουν οι ανθρωποι ομως οχι,ουτε οι αναγκες τους ουτε οι σκεψεις τους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

dante ravenclaw

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο dante ravenclaw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 241 μηνύματα.
δεν νμζ να ειναι θεμα το οτι δεν τα καταλαβενουμε,μαλλον το οτι βαριομαστε να τα παπαγαλισουμε αφου παπαγαλια ειναι...

Εδώ κάνεις λάθος.Δε συζητάμε το πώς διδάσκονται τα αρχαία αλλά την αξία τους.Γιατί με τον ίδιο τρόπο και εγώ θα μπορούσα να απαξιώσω τη φυσική γιατί στα ελληνικά σχολεία μαθαίνουμε τύπους χωρίς πρακτική εφαρμογή στα εργαστήρια.Ή και την χημεία.Δε σου είπε κανείς πως επικροτεί το γεγονός ότι στα αρχαία υπάρχει παπαγαλία,αλλά στεκόμαστε στην αξία των αρχαίων.Άλλο το ιδεατό και άλλο αυτό που πράγματι συμβαίνει(και αυτό το έμαθα από τα αρχαία:P)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Libertus

Συντονιστής

Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 10,260 μηνύματα.
δεν νμζ να ειναι θεμα το οτι δεν τα καταλαβενουμε,μαλλον το οτι βαριομαστε να τα παπαγαλισουμε αφου παπαγαλια ειναι...
Εφόσον δεν τα διάβαζες , πώς μπορείς να κρίνεις ότι είναι παπαγαλία?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Or3st1s SOAD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ορεστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Αττική). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Δεν αλλαζουν οι ανθρωποι?? .Τα παντα αλλαζουν γυρω μας για αυτο πρεπει να προσαρμοζομαστε.Πιο χρησιμη θα ηταν η μελετη συγχρονων λογοτεχνικων κειμενων καθως θα ηταν και πιο ευχαριστα για τους μαθητες.Δεν εχουμε τις ιδιες αναγκες με ενα ατομο του 6ου αιωνα πΧ,ουτε τις ιδιες σκεψεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
λυπαμαι αλλα κανεις λαθος,δηλαδη σημερα δεν εχουμε αναγκη απο φιλια η ακομα και τροφη και νερο?αλλαζει μονο ο τρπος που τις ικανοποιουμε.
και ναι εχουμε τις ιδιες σκεψεις τισ ιδιες επιθυμιες,δικιο εχεις ταπαντα αλλαζουν γυρω μας εκτος ομως απο εμας!και δυστυχως παντα ως Ελληνες θα κανουμε τα ιδια λαθη
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

tzwrtzia

Δραστήριο μέλος

Η tzwrtzia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 492 μηνύματα.
δεν νμζ να ειναι θεμα το οτι δεν τα καταλαβενουμε,μαλλον το οτι βαριομαστε να τα παπαγαλισουμε αφου παπαγαλια ειναι...
Δυστυχώς για όσους έχουν επαναπαυτεί στο να αναμασούν την καραμέλα για τ' ότι τ' αρχαία είναι παπαγαλία, η πραγματικότητα απέχει έτη φωτός από αυτό. Την άποψή μου γι' αυτό το θέμα την έχω παραθέσει εδώ: https://ischool.e-steki.gr/ischool/%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7/%CE%BB%CF%8D%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF/%CE%B1-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF%CF%85/51314-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B2%CE%BF%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1-post2781523.html#post2781523 και όποιος μπορεί μ' επιχειρήματα, ας με διαψεύσει! Εγώ προσωπικά δεν έχω συναντήσει, για παράδειγμα, ποτέ κάποιον που να μπορεί να γράψει σωστά διάφορους τύπους ρημάτων παπαγαλίζοντας απλά το λύω και το λύομαι!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Or3st1s SOAD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ορεστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Αττική). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Στις μερες μας ερχομαστε αντιμετωποι με διαφορετικου ειδους προβληματα.Τις ανγκες μας τις ικανοποιουμε με διαφορετικο τροπο και ετσι συνεχως αλλαζει η ιδιοσυγκρασια καθε ανθρωπου.Για να μη ξεφυγω απο το θεμα.Τα αρχαια σου προσφερουν απλα μια εγκυκλοπαιδικη γνωση που αλλοι δειχνουν ενδιφερον και αλλοι οχι.Δεν βοηθανε ουτε στην ορθογραφια ουτε εχουν σχεση με τη νεα ελληνικη και επισης δεν εχουν καμια σχεση με την αναπτυξη ιδεων και αποψεων.
Τελος,αμ θελουμε να γνωρισουμε την ιστορια και την παραδοση μας υπαρχει και το μαθημα της ιστοριας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χριστιάννα ^^

Διάσημο μέλος

Η Ίδιο με το ψεύτικο. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,571 μηνύματα.
Or3st1s SOAD πως φαίνεται (από το τελευταίο σου μήνυμα) πως δεν έχεις διαβάσει Αριστοτέλη..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
πρωτον ,το οτι εχουμε και αλλα προβληματα δεν σημαινει οτι δεν εχουμε και τις ιδιες αναγκες.δευτερον ,τα αρχαια προσφερουν την αληθινη γνωση(+μαθηματικα) και αυτο απο οτι φαινεται για να το καταλαβει καποιος πρεπει να εχει παρει την καταλληλη παιδεια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Or3st1s SOAD

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Ορεστης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Αττική). Έχει γράψει 125 μηνύματα.
Σεβομαι τον αριστοτελη τον πλατωνα και ολους τους μεγαλους αρχαιους φιλοσοφους.Αλλα υπαρχουν πολυ καλυτεροι τροποι να αναπτυξεις την προσωπικοτητα σου και την εκφραση σου διαβαζοντας διαβαζοντας στα αρχαια κειμενα τα οποια δεν γνωριζεις αν πρωτογραφτηκαν ακριβως ετσι οπως τα διαβαζεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
Μπορείς νά παραθεσεις καλύτερους τρόπους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ἅλς

Διάσημο μέλος

Ο ἅλς αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 3,894 μηνύματα.
Ο καθένας έχει τις απόψεις για το συγκεκριμένο θέμα και τις παραθέτει προσπαθώντας ίσως να δουν και οι ότι βλέπει αυτός. Αν το δουν έχει καλώς και αν δεν το δουν πάλι καλώς, δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Δεν αλλαζουν οι ανθρωποι?? .Τα παντα αλλαζουν γυρω μας για αυτο πρεπει να προσαρμοζομαστε.Πιο χρησιμη θα ηταν η μελετη συγχρονων λογοτεχνικων κειμενων καθως θα ηταν και πιο ευχαριστα για τους μαθητες.Δεν εχουμε τις ιδιες αναγκες με ενα ατομο του 6ου αιωνα πΧ,ουτε τις ιδιες σκεψεις.

Εδώ κάνεις τεράστιο λάθος. Το έχω γράψει και σε άλλο ποστ, πως οι σκέψεις του Αριστοτέλη, του Πλάτωνα και τόσων άλλων φιλοσόφων που διδασκόμαστε είναι άκρως επίκαιρες, με αντίκτυπο στη σημερινή κοινωνία. Ένα παράδειγμα θα σου δώσω μόνο : στην Πολιτεία ψάχνουμε μεταξύ άλλων να βρούμε ποιοι είναι οι ιδανικοί άνθρωποι για να κυβερνήσουν μια πόλη, και ποιοι οι ακατάλληλοι, και τι προσόντα πρέπει να έχουν. Κάνουμε λόγο για την άγνοια και την αμάθεια που κρατάνε τους ανθρώπους στο σκοτάδι, για τη δικαιοσύνη και για τόσα άλλα. Δεν είναι όλα αυτά επίκαιρα? Πάνω στις απόψεις αυτές έχουν στηριχθεί οι σύγχρονες ανθρωπιστικές επιστήμες. Εγώ προσωπικά δε βλέπω κάτι το άκαιρο στα κείμενα αυτά, το αντίθετο θα έλεγα. Άλλο παράδειγμα : στόχοι και τρόποι του σωφρονιστικού συστήματος. Ναι, φυσικά, τελείως εκτός εποχής αυτά που αναφέρονται. Όσα υποτίθεται ότι κάναμε στην επιτάφιο του Περικλή φέτος. Ναι, σαφώς, ξεπερασμένα!
Τις ίδιες σκέψεις έχουμε, τα ίδια προβλήματα μας απασχολούν, μιλάμε για πράγματα διαχρονικά που αντικατοπτρίζουν την κοινωνία μας πολύ περισσότερο από έργα σύγχρονων συγγραφέων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top