Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;

Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 528)

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Μα δε ξέρουμε πως είναι το καινούργιο. Ξαναέλα του χρόνου.

Δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά διευκρίνησα

Και δηλαδή, ούτε ένα μαθηματικός ή φυσικός δεν έχει δυσκολευτεί ποτέ μα ποτέ του σε μια άσκηση, όλοι τις λύνουν μέσα σε 5 λεπτά ολόσωστα. Κάποια κείμενα είναι εξειδικευμένα και απαιτούν βαθιά γνώση για να τα αντιμετωπίσεις, άρα και εμπειρία. Όπως και με κάποιες ασκήσεις φυσικής, ουσιαστικά για το ίδιο πράγμα μιλάμε, για μια διαφορετική γλώσσα που αιαιτεί μαθηματική σκέψη (σε προλαβαίνω: λέγε με συντακτικό). Το να κλίνεις το "λύω" και γενικά να μαθαίνεις γραμματική έχει σημασία, την έχω εξηγήσει 2-3 φορές από χτες.

Ήταν ό,τι καλύτερο για την εποχή του και συνεχίζουν να έχουν διαχρονική αξία. Σαφώς και επηρέασαν άλλους, αλλά αυτοί οι άλλοι εκεί στηρίχτηκαν και ουσιαστικά τις ίδιες ιδέες πρεσβεύουν, που εγώ τουλάχιστον προτιμώ να τις διαβάσω από την πηγή τους πρώτα και μετά να προχωρήσω στα άλλα, να ακολουθήσω κι εγώ τον ίδιο δρόμο εξέλιξης. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, μη βάλεις πάλι -, απάντα επί της ουσίας.

Μου είπες ότι δε γίνεται με 2 αρχαία κείμενα που διδασκόμαστε να κατανοήσουμε το σύνολο της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Σου απάντησα ότι με 10 μαθηματικά θεωρήματα δε μπορούμε να κατανοήσουμε το σύνολο της μαθηματικής επιστήμης. Τώρα μου λές "στα αρχαία κατανοείς ένα αρχαίο κείμενο, ξέρεις αρχαία". Τα συμπεράσματα δικά σου.

Άλλο αρχαία, άλλο λογοτεχνία. Τα αρχαία περιλαμβάνουν εκτός από τα κείμενα, γραμματική, συντακτικό και λεξιλόγιο, άρα είναι άτοπο.
εδώ και ώρα εξηγώ ότι δεν μπορούμε να μάθουμε τα αρχαία σε ένα αρκετά υψηλό επίπεδο, δεν φτάνει ο χρόνος, άκομα και τα παιδιά της κατεύθυνσης δεν τα μαθαίνουν αρκετά καλά.
Και ξαναλέω ότι μίλησα για θεοποίηση του Πλάτωνα! Δεν λέω ότι δεν έχει αξία! απλώς πολλές φορές το σχολείο το παρουσιάζει ως ότι το καλύτερο έχει γραφτεί, ότι δεν υπάρχει εξέλιξη! έχει καταντησει κουραστικό να προσπαθώ να εξηγήσω το ίδιο πραγμα 100 φορές! Το -1 δεν είναι δικό μου ούτε τα προηγούμενα ήταν μην βγάζεις έστι συμπεράσματα! το "πάλι" μου άρεσε!
λεγοντας ότι με δυο αρχαία δεν κατανοούμε γραμματεία εννοούσα ότι στο σχολείο διδασκόμαστε δυο αρχαία (μεταφορικα!) και δεν φτανουν για να κατανοησουμε γενικότερα την αρχ ελλ γραμ.! τα μαθηματικά δεν έχουν συγκερκιμένο κριτήριο!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iGiannis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο iGiannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,762 μηνύματα.
Δεν λέμε ότι είναι άχρηστα, αλλά ανούσια στο γυμνάσιο. Μάλιστα με το τωρινό σύστημα θα έλεγα ότι είναι καλύτερο να καταργηθούν την Β' και Γ' λυκείου και να μείνουν μόνο στην κατεύθυνση. Αλλά να μην γίνονται 6 ώρες την εβδομάδα όπως στην Α λυκείου, Jesus.
Μα αν δεν διδαχθούν τα αρχαία στο γυμνάσιο, μετά στο λύκειο θα θεωρούνται (και ενδεχομένως να είναι) τελειωμένα ως μάθημα καθώς η ύλη θα'ναι τεράστια και τα παιδιά θα έχουν πολλά κενά (γιατί πολλή ύλη = γρήγορη διδασκαλία = κενά στους μαθητές)..
Μην κάνετε το λάθος να συγκρίνεται τα λατινικά με τα αρχαία.. Η ύλη των λατινικών δεν είναι τίποτα μπροστά στην ύλη των αρχαίων..
Επίσης, αν τα αρχαία καταργούνταν από το γυμνάσιο, θα έπρεπε να αλλάξει και η .. ύλη (?) του πανεπιστημίου καθώς πολλά πράγματα δεν θα είχαν διδαχθεί στο σχολείο ή θα είχαν διδαχθεί αλλά οι φοιτητές θα θυμόντουσαν λίγα πράγματα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Δεν θα είναι τελειωμένα για αυτούς που θα είναι θεωρητική. Για αυτό είπα να μην καταργηθούν στο γυμνάσιο αλλά στο λύκειο (Β και Γ).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ορεστης93

Νεοφερμένος

Ο Ορεστης93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
πιστευω οτι μια γλωσσα απο μονη της ειναι κατι το ξερο και εμενα ο τροπος διδασκαλιας των αρχαιων με εκανε να τα μισησω. αν ομως στην θεση τους υπηρχε μαθημα φιλοσοφιας τοτε θα μαθαιναμε πραγματικα κατι για τους προγονους μας και τον τροπο σκεψης τους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
πιστευω οτι μια γλωσσα απο μονη της ειναι κατι το ξερο και εμενα ο τροπος διδασκαλιας των αρχαιων με εκανε να τα μισησω. αν ομως στην θεση τους υπηρχε μαθημα φιλοσοφιας τοτε θα μαθαιναμε πραγματικα κατι για τους προγονους μας και τον τροπο σκεψης τους

Μπορούμε να μάθουμε μέσα από τα κείμενα που διδασκόμαστε (Αντιγόνη, Επιτάφιος), τώρα αν φταίει ο διδάσκων ή το ακροατήριο που δε γίνεται αυτό, είναι άλλη συζήτηση. Προσωπικά, τα αρχαία γενικής που έκανα 2 χρόνια ήταν η ώρα του παιδιού, με υπερελαστικές βαθμολογίες, γελοία θέματα στο τέλος, και αδιαφορία από τα 3/4 της τάξης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iGiannis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο iGiannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,762 μηνύματα.
Δεν θα είναι τελειωμένα για αυτούς που θα είναι θεωρητική. Για αυτό είπα να μην καταργηθούν στο γυμνάσιο αλλά στο λύκειο (Β και Γ).
Μα αν δεν ήταν τα αρχαία στο γυμνάσιο, κανείς δεν θα πήγαινε θεωρητική καθώς δεν είχε έρθει σε επαφή ποτέ ξανά με τα αρχαία και όλα τα παιδιά θα πήγαιναν στη θετικοτεχνολογική κατεύθυνση καθώς θα έλεγαν αυτό που λένε και τα παιδάκια του δημοτικού όταν πάνε γυμνάσιο "Αρχαία, ε;; Αγγούρι που θα φάμε!!".. Και ειδικά με τις πανελλήνιες της 3ης λυκείου, ποιος θα έδινε τα αρχαία στις πανελλήνιες με μόνο δύο χρόνια διδασκαλία;;

Δε νομίζω ότι χρειάζεται να εφαρμόσουμε τη Σωκρατική διαλεκτική, γιατί προυποθέτει σοβαρά επιχειρήματα και θέσεις από την άλλη πλευρά, αν και η σαθρότητα έχει ήδη αποδειχτεί..
Νομίζω βέβαια ότι θα μου πήγαινε ο χιτώνας, τσπ
[GeekModeON]Το θέμα όμως είναι τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν αυτοί που αντιπαθούν τα αρχαία να τα θεωρούν σοβαρά, αλλιώς τσάμπα όλες οι απαντήσεις που δώσαμε.. [/GeekModeOFF]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
15 ειναι ρε φιλε τι επιχειρηματα να εχει ειδικα σε ενα θεμα που δεν μπορουν καν να υπαρχουν ? το θεμα πρεπει να κλεισει ειναι ανουσιο..
Δεν είναι ανούσιο το θέμα, συζητιέται πολύ σοβαρά από "κάποιους" να γίνει. Ακόμη και φιλόλογοι το υποστηρίζουν. Επιχειρήματα πάνω σε αυτό υπάρχουν αλλά δεν βλέπω να έχουν αναφερθεί εδώ. Μερικά τα έχω αναφέρει, απλά και πάλι δεν βλέπω να στέκουν και πολύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexacker

Νεοφερμένος

Ο alexacker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Δεν λέμε ότι είναι άχρηστα, αλλά ανούσια στο γυμνάσιο
Πολύ λεπτή η γραμμή στο άχρηστα και στο ανούσια. Σε αυτήν την περίπτωση μπορεί να μην υπάρχει κιόλας. Και για να καταλάβω δηλαδή, υπάρχουν μαθήματα στο γυμνάσιο τα οποία, είναι καλύτερα από τα Αρχαία? Στη Χημεία δηλαδή, τι θα σου χρησιμέυσει να μάθεις να συμπληρώνεις συντελεστές σε 3 αντιδράσεις της πλάκας? Στη σχολή μου η Χημεία του γυμνασίου πραγματικά θα μου είναι ΑΧΡΗΣΤΗ. Το μόνο που μου έκανε ήταν να μου κινήσει το ενδιαφέρον έτσι ώστε να ψαχτώ γενικά με την Χημεία σαν επιστήμη. Ότι ακριβώς πρέπει να κάνουν τα μαθήματα του Γυμνασίου. Να σου δίνουν μια γενική εικόνα.
Μάλιστα με το τωρινό σύστημα θα έλεγα ότι είναι καλύτερο να καταργηθούν την Β' και Γ' λυκείου και να μείνουν μόνο στην κατεύθυνση. Αλλά να μην γίνονται 6 ώρες την εβδομάδα όπως στην Α λυκείου Jesus.
Άλλο το ένα μάθημα είναι άχρηστο, άλλο η ''δοσολογία'' που χρειάζεται. Και οι αλλαγές που χρειάζεται ενδεχομένως
Btw, ο Επιτάφιος του Περικλή είναι από τα πιο γαμάτα αρχαία κείμενα, καλό θα ήταν να μην τρομπάρετε στα Αρχαία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Ορεστης93

Νεοφερμένος

Ο Ορεστης93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Μπορούμε να μάθουμε μέσα από τα κείμενα που διδασκόμαστε (Αντιγόνη, Επιτάφιος), τώρα αν φταίει ο διδάσκων ή το ακροατήριο που δε γίνεται αυτό, είναι άλλη συζήτηση. Προσωπικά, τα αρχαία γενικής που έκανα 2 χρόνια ήταν η ώρα του παιδιού, με υπερελαστικές βαθμολογίες, γελοία θέματα στο τέλος, και αδιαφορία από τα 3/4 της τάξης.

ναι αλλα αφου το βλεπεις οτι αυτο το συστημα δεν λειτουργει και τελικα αρχαια ξερουν μονο οι θεωρητικοι ...κατι πρεπει να αλλαξει
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

moxa15

Διάσημο μέλος

Ο moxa15 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 3,327 μηνύματα.
ασφαλως οχι αλλα ειναι απαραιτητο να αλλαξει ο τροπος με τον οποιο διδασκονται....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
ναι αλλα αφου το βλεπεις οτι αυτο το συστημα δεν λειτουργει και τελικα αρχαια ξερουν μονο οι θεωρητικοι ...κατι πρεπει να αλλαξει

Σαφώς, το είπα πολλές φορές ότι φταίει ο τρόπος διδασκαλίας. Όχι όμως και η κατάργησή τους που λένε άλλοι εδώ, είπαμε.
Εμείς τουλάχιστον στην πρώτη λυκείου, είχαμε πέσει σε πολύ καλό καθηγητή στα αρχαία, και μέχρι και ο πιο αδιάφορος πρόσεχε και διάβαζε. Θεωρώ λοιπόν ότι είναι θέμα διδάσκοντος κυρίως, του τρόπου διαβάσματος που προτείνει και των σημειώσεων. Αν τα κάνει σωστά όλα αυτά, τότε δεν τίθεται θέμα χρησιμότητας, δυσκολίας, κλπ κλπ κλπ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
ναι αλλα αφου το βλεπεις οτι αυτο το συστημα δεν λειτουργει και τελικα αρχαια ξερουν μονο οι θεωρητικοι ...κατι πρεπει να αλλαξει
Μα αυτό δεν λέω και εγώ; Ναι στην κατάργηση του μαθήματος (με την ισχύουσα μορφή του) αλλά όχι στην πλήρη απουσία τους από το γυμνάσιο (και το σχολείο γενικότερα)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ορεστης93

Νεοφερμένος

Ο Ορεστης93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
αν μπορεσει να γινει κατι (που δεν το νομιζω) τοτε σαφως να μεινουν αλλα ετσι οπως ειναι τωρα η κατασταση νομιζω οτι υπαρχουν πολυ πιο ενδιαφεροντα μαθηματα που θα μπορουσαν να μπουν στην θεση τους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexacker

Νεοφερμένος

Ο alexacker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Στερέψαμε λοιπόν από ανούσια debate? Πάμε τώρα να παίξουμε tichu :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
Πάντως υπάρχουν πολύ ωραία και έξυπνα επιχειρήματα υπέρ της κατάργησης του συγκεκριμένου μαθήματος! Σκεφτείτε και λίγο...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ελεναα

Δραστήριο μέλος

Η ελεναα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 458 μηνύματα.
πραγματικα θα πρεπει να αναρωτηθουμε ΄΄τις πταει ΄΄για αυτη την αποστροφη των μαθητων γυμνασιου και λυκειου για την αρχαια ελληνικη γλωσσα .ειναι επιβεβλημενο να αλλαξει οτροπος διδασκαλιας και για να γινει αυτο οι φιλολογοι εχουν μεγαλη ευθυνη.νομιζω πωσ μονο αυτοι περισσοτερο απο ολους μπορουν να βοηθησουν τους μαθητες να καταλαβουν την αξια της αρχαιας ελληνικης γλωσσας!(κατι που δυστυχως λιγοι το προσπαθουν):hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Πάντως υπάρχουν πολύ ωραία και έξυπνα επιχειρήματα υπέρ της κατάργησης του συγκεκριμένου μαθήματος! Σκεφτείτε και λίγο...:P

Όντως.. θα έλεγα μερικά, αλλά πάλι τα ίδια θα αρχίζαμε.. :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
πραγματικα θα πρεπει να αναρωτηθουμε ΄΄τις πταει ΄΄για αυτη την αποστροφη των μαθητων γυμνασιου και λυκειου για την αρχαια ελληνικη γλωσσα .ειναι επιβεβλημενο να αλλαξει οτροπος διδασκαλιας και για να γινει αυτο οι φιλολογοι εχουν μεγαλη ευθυνη.νομιζω πωσ μονο αυτοι περισσοτερο απο ολους μπορουν να βοηθησουν τους μαθητες να καταλαβουν την αξια της αρχαιας ελληνικης γλωσσας!(κατι που δυστυχως λιγοι το προσπαθουν):hmm:
Τι κάνεις όμως όταν ανάμεσα σε αυτούς που τάσσονται υπέρ της κατάργησής τους υπάρχουν και μερικοί φιλόλογοι; (για διάφορους λόγους-κυρίως όμως λόγω έλλειψης αυτοπεποίθησης που πηγάζει από την ελλιπή κατάρτιση και άγνοια)
Ξαφνικά γίναμε όλοι προοδευτικοί και βγάλαμε τα αρχαία άχρηστα!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Ίδια είναι και τα δικά σας επιχειρήματα τα οποία είναι υπέρ του μαθήματος. Δυστυχώς κανένα σοβαρό. Όλο λέτε ότι μαθαίνεις καλύτερα την γλώσσα, κάνεις λιγότερα ορθογραφικά, αποκτάς κριτική σκέψη κλπ τα οποία γίνονται απευθείας με εξάσκηση της νέας. Μετά συνεχίζετε λέγοντας ότι στο εξωτερικό την μαθαίνουν αλλά δεν λέτε ότι την μαθαίνουν όσοι θέλουν να ασχοληθούν σε επίπεδο έρευνας στα πανεπιστήμια όπως και άλλες αρχαίες γλώσσες πχ λατινικά, ενώ εμείς πρέπει να την μαθαίνουμε από τα 12 μας για ποιον λόγο? Και φυσικά ένα συγκριτικά μεγάλο μέρος των posts αναφέρει πως ναι μεν οι ίδιοι δεν το διάβαζαν στο γυμνάσιο και ότι δεν μάθαιναν τίποτα από αυτό, αλλά θέλουν να παραμείνει σαν μάθημα, χωρίς να μας παρουσιάζουν τον λόγο.
Αυτά βλέπω εγώ. Συνεχίζω να επιμένω πως πρέπει να εμβαθύνουμε στην νέα καθώς πιστεύω πως μόνο πέρυσι και φέτος μαθαίνω πραγματικά να γράφω ελληνικά, και διορθώνω τα ορθογραφικά. Τόσο χρόνο στο γυμνάσιο με τα αρχαία... μην σας πω ότι και εμπόδιο ήταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Lolarikos

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Lolarikos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 284 μηνύματα.
Ειναι αχρηστα ( με ολον τον σεβασμο) οπως αλλωστε και αλλα μαθηματα του σχολειου (Γεωμετρια, Κειμενα ) και δεν κατεχουν κανενα σημαντικο ρολο στην μετεπειτα επαγγελματικη σταδιοδρομια του καθενος. Αυτοι που καταδικαζουν τα αρχαια δεν ειναι προοδευτικοι , αυτοι που τα υποστηριζουν ειναι οπισθοδρομικοι. Μπορουν να αποτελεσουν παντως ενα εναδιαφερον χομπι οπως και τα Klingon.
https://www.youtube.com/watch?v=l8WWd19Ok1c&feature=related
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top