Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;

Να καταργηθούν τα Αρχαία στο Γυμνάσιο;
Η ψήφος σας θα προβάλεται δημόσια.

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 528)

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Βασικά :
1. Εγώ φέτος τελείωσα το σχολείο, επομένως μπορώ να εκφέρω άποψη για τη διδασκαλία που βίωσα εγώ. Το νέο σύστημα ούτε εσύ δεν το έχεις ζήσει, άρα είναι άτοπο να μιλάμε γι αυτό.
2. Νομίζω γενικά μιλάμε για τα αρχαία, ούτε για αρχαία κατεύθυνσης, ούτε γενικής.


Το υποτιθέμενο άγνωστό μας μπορεί να προέρχεται από το σύνολο της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, αρκεί να μην έχει ποιητικό χαρακτήρα, κοινώς μπορούμε να εξεταστούμε πάνω σε άπειρα κείμενα. Σαφώς και δε μπορούμε να ανταποκριθούμε πλήρως στις απαιτήσεις όλων των κειμένων, εδώ ούτε φιλόλογοι καλά-καλά δε μπορούν, δε βλέπω όμως ποιο το νόημα αυτού που λες με τη χρησιμότητα των αρχαίων.


Έχεις διαβάσει Πλάτωνα ποτέ σου? Τα πράγματα που έχει γράψει πριν από τόσες χιλιάδες χρόνια ήταν προοδευτικά για την εποχή του, πολύ προοδευτικά μάλιστα, αλλά εξακολουθούν να έχουν επίκαιρο χαρακτήρα και στις μέρες μας. Τα κείμενά του έχουν επηρεάσει το Γαλλικό Διαφωτισμό και τις σύγχρονες ανθρωπιστικές επιστήμες (αποτελούν τη βάση τους μάλιστα), όπως και άλλων φιλοσόφων. Αν θες σου δίνω και παραδείγματα.


Επίσης ούτε 10 θεωρήματα μαθηματικών σε κάνουν να κατανοήσεις τη μαθηματική επιστήμη. Γι'αυτό όποιος ενδιαφέρεται συνεχίζει σε κάποια φιλολογία ή μαθηματικό ή και μόνος του. Και από το να έχουμε πλήρη άγνοια για τα έργα αυτά, καλύτερα να διδασκόμαστε 2,3,4 κείμενά τους. Εξάλλου δε γίνεται να τα διδαχτούμε όλα.


Δεν είπα αυτό. Μέσα από την παρεχόμενη παιδεία αυτή τη στιγμή που μιλάμε όμως, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να την αποκτήσεις. Για άλλα κείμενα με ίδια νοήματα, σε μετάφραση μάλιστα, υπάρχει η Λογοτεχνία, η οποία περιέχει και ξένους συγγραφείς, αλλά εκεί εξαρτάται από τον καθηγητή τι θα επιλέξει να σας κάνει.

1) αν ήταν έτσι, δλδ να μιλάγαμε μόνο για τα συστήματα που βιώσαμε, δεν θα εξελισσόταν ποτέ τίποτα, γιατί δεν θα ξέραμε πως θα ταν το καινούργιο!
2) εγώ αναφέρθηκα συγκεκριμένα, όχι γενικά! αφού το προσδιόρισα ποιο είναι το πρόβλημα; δλδ τι; ότι ισχύει για το ένα πρέπει να ισχύει και για το άλλο;!!
3) Ακριβώς! Ούτε οι φιλόλογοι καλά καλά δεν μπορούν! Άρα δεν την μαθαίνουμε σε αρκετά υψηλό επίπεδο! Οπότε ξαναφτάνω στο συμπέρασμα ότι δεν έχει νόημα αφού το όφελος που θα χες ήταν να κατανοείς τα αρχαία κείμενα! γιατί το να κλίνεις το λύω δε λέει απολύτως τίποτα!
4) Εγώ ξέρω αν έχω ιδέα τι λέει ο Πλάτωνας. Εσύ δεν μπορείς να ξέρεις τι ξέρω. Όπως είπε αυτά κείμενα του Πλάτωνα επηρέασαν τόσα άλλα. Τα άλλα αυτά είναι η εξέλιξη. Οπότε δεν μπορούμε να θεοποιούμε τα κείμενα του Πλάτωνα την στιγμή που υπάρχει εξέλιξη! δεν είπα ποτέ ότι δεν έχουν αξία! για θεοποίηση μίλησα! Ήταν "ότι καλύτερο" για την εποχή του, στο τομέα του πάντα. Και δεν το λέω αυτό γιατί δεν συμφωνώ με τις ιδεαλιστικές του απόψεις, θα μπορούσα να πω άνετα το ίδιο για το Αριστοτέλη.
5) Στα αρχαία λέμε ξέρεις να κατανοείς ένα τυχαίο αρχαίο κείμενο, ξέρεις αρχαία. Στα μαθηματικά τι λέμε;! μην συγκρίνεις μία γλώσσα με μια επιστήμη!
6) Για το τελευταίο συμφωνώ. Αυτό είπα μάλιστα. Ότι αφού γίνεται έτσι, μπορούν απλούστατα να συμπεριληφθούν και κάποια αρχαίων συγγραφέων και τέλος.

Μα το γυμνάσιο και ύστερα το λύκειο σε εφοδιάζει με πράγματα με τα οποία μπορείς να βγάλεις άγνωστα μόνο κάποιου επιπέδου.. Αν σου μαθαίνανε στο σχολείο να βγάζεις όλα τα είδη αγνώστων, στο πανεπιστήμιο τι θα έκανες; Εξάλλου, δεν θέλουν να πάνε όλοι για φιλόλογοι μέσω της θεωρητικής για να ξέρουν να βγάζουν άγνωστα όλων των επιπέδων..
Επίσης, έτσι όπως το θέτεις, το ίδιο συμβαίνει και με τα μαθηματικά, τη φυσική και όλα τα υπόλοιπα.. Σου μαθαίνει το σχολείο κάποιους τύπους οι οποίοι σε μαθαίνουν να λύνεις ασκήσεις μέχρι κάποιο επίπεδο.. Δεν μπορείς με αυτά που σου μαθαίνει το γυμνάσιο και το λύκειο να πας να λύσεις ασκήσεις πανεπιστημιακού επιπέδου.. Θα σε βοηθήσουν μεν, αλλά στο πανεπιστήμιο θα μάθεις και άλλα που θα σε ανεβάσουν και σε επόμενα επίπεδα..
Στο σχολείο μπαίνουν οι βάσεις οι οποίες σε βοηθάνε να ανεβαίνεις επίπεδα δυσκολίας. Αυτό συμβαίνει σ'όλα τα μαθήματα είτε είναι θεωρητικά, είτε είναι θετικά..

Εδώ ισχύει αυτό που απάντησα πριν. Τα μαθηματικά δεν τελειώνουν! συνέχεια θα μαθαίνεις, όσο και να συνεχίσεις! Λέμε όμως ότι το όφελος την αρχαιοελληνικής γλώσσας είναι να κατανοείς τα αρχαία κείμενα! άμα δεν το κάνεις ούτε αυτό που πάμε;! Εκτός αυτού οι άλλου που δεν μπαίνουν φιλολογία τι; είναι σαν να πήγαν όλα στράφι! γιατί ανταποκρίνεσαι σε ελάχιστα!

αφού κάνουμε Αρχ. Ελληνικά γιατί να μην κάνουμε και λατινικα που είναι και πιο ενδιαφέρον μάθημα; Λέω εγώ τώρα...

Γιατί είμαστε κωλοεθνικιστές σαν λαός. Για αυτό δεν τα κάνουμε γενική ενώ θα ταν πολύ πιο χρήσιμα απ τα αρχαία ελληνικά. (για να δούμε...πόσα - θα φάω...)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Παιδιά επειδή δεν υπάρχει περίπτωση να καταργηθούν μην το συζητάμε.Και από ότι βλέπω στη δημοσκόπηση υπερέχουν τα όχι. Οπότε...

Σίγουρα στο μέλλον θα καταργηθούν τα αρχαία. Η γλώσσα θα προσαρμοστεί στα δεδομένα κάθε εποχής. Ας ελπίσουμε στο σύντομο μέλλον και τα παιδιά μας να μην βιώσουν τα ίδια με εμάς.

Όσον αφορά την δημοσκόπηση το δείγμα μπορεί να μην είναι αντιπροσωπευτικό γιατί δεν ξέρουμε τι ηλικία έχει ο καθένας που ψήφισε, από ποια περιοχή είναι. κ.τ.λ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
1) αν ήταν έτσι, δλδ να μιλάγαμε μόνο για τα συστήματα που βιώσαμε, δεν θα εξελισσόταν ποτέ τίποτα, γιατί δεν θα ξέραμε πως θα ταν το καινούργιο!
Μα δε ξέρουμε πως είναι το καινούργιο. Ξαναέλα του χρόνου.
2) εγώ αναφέρθηκα συγκεκριμένα, όχι γενικά! αφού το προσδιόρισα ποιο είναι το πρόβλημα; δλδ τι; ότι ισχύει για το ένα πρέπει να ισχύει και για το άλλο;!!
Δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά διευκρίνησα
3) Ακριβώς! Ούτε οι φιλόλογοι καλά καλά δεν μπορούν! Άρα δεν την μαθαίνουμε σε αρκετά υψηλό επίπεδο! Οπότε ξαναφτάνω στο συμπέρασμα ότι δεν έχει νόημα αφού το όφελος που θα χες ήταν να κατανοείς τα αρχαία κείμενα! γιατί το να κλίνεις το λύω δε λέει απολύτως τίποτα!
Και δηλαδή, ούτε ένα μαθηματικός ή φυσικός δεν έχει δυσκολευτεί ποτέ μα ποτέ του σε μια άσκηση, όλοι τις λύνουν μέσα σε 5 λεπτά ολόσωστα. Κάποια κείμενα είναι εξειδικευμένα και απαιτούν βαθιά γνώση για να τα αντιμετωπίσεις, άρα και εμπειρία. Όπως και με κάποιες ασκήσεις φυσικής, ουσιαστικά για το ίδιο πράγμα μιλάμε, για μια διαφορετική γλώσσα που αιαιτεί μαθηματική σκέψη (σε προλαβαίνω: λέγε με συντακτικό). Το να κλίνεις το "λύω" και γενικά να μαθαίνεις γραμματική έχει σημασία, την έχω εξηγήσει 2-3 φορές από χτες.
4) Εγώ ξέρω αν έχω ιδέα τι λέει ο Πλάτωνας. Εσύ δεν μπορείς να ξέρεις τι ξέρω. Όπως είπε αυτά κείμενα του Πλάτωνα επηρέασαν τόσα άλλα. Τα άλλα αυτά είναι η εξέλιξη. Οπότε δεν μπορούμε να θεοποιούμε τα κείμενα του Πλάτωνα την στιγμή που υπάρχει εξέλιξη! δεν είπα ποτέ ότι δεν έχουν αξία! για θεοποίηση μίλησα! Ήταν "ότι καλύτερο" για την εποχή του, στο τομέα του πάντα. Και δεν το λέω αυτό γιατί δεν συμφωνώ με τις ιδεαλιστικές του απόψεις, θα μπορούσα να πω άνετα το ίδιο για το Αριστοτέλη.
Ήταν ό,τι καλύτερο για την εποχή του και συνεχίζουν να έχουν διαχρονική αξία. Σαφώς και επηρέασαν άλλους, αλλά αυτοί οι άλλοι εκεί στηρίχτηκαν και ουσιαστικά τις ίδιες ιδέες πρεσβεύουν, που εγώ τουλάχιστον προτιμώ να τις διαβάσω από την πηγή τους πρώτα και μετά να προχωρήσω στα άλλα, να ακολουθήσω κι εγώ τον ίδιο δρόμο εξέλιξης. Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, μη βάλεις πάλι -, απάντα επί της ουσίας.
5) Στα αρχαία λέμε ξέρεις να κατανοείς ένα τυχαίο αρχαίο κείμενο, ξέρεις αρχαία. Στα μαθηματικά τι λέμε;! μην συγκρίνεις μία γλώσσα με μια επιστήμη!
Μου είπες ότι δε γίνεται με 2 αρχαία κείμενα που διδασκόμαστε να κατανοήσουμε το σύνολο της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Σου απάντησα ότι με 10 μαθηματικά θεωρήματα δε μπορούμε να κατανοήσουμε το σύνολο της μαθηματικής επιστήμης. Τώρα μου λές "στα αρχαία κατανοείς ένα αρχαίο κείμενο, ξέρεις αρχαία". Τα συμπεράσματα δικά σου.
6) Για το τελευταίο συμφωνώ. Αυτό είπα μάλιστα. Ότι αφού γίνεται έτσι, μπορούν απλούστατα να συμπεριληφθούν και κάποια αρχαίων συγγραφέων και τέλος.
Άλλο αρχαία, άλλο λογοτεχνία. Τα αρχαία περιλαμβάνουν εκτός από τα κείμενα, γραμματική, συντακτικό και λεξιλόγιο, άρα είναι άτοπο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
Σίγουρα στο μέλλον θα καταργηθούν τα αρχαία.

Στο μακρινόοο μελλον αν υπάρχουν ακόμα οι άνθρωποι (:P) τα παιδιά μας θα διδάσκονται για Αρχαία Ελληνικά τα σημερινά. Είναι άσκοπο, αφελές και ανόητο να καταδικάζουμε την αρχαία γλωσσική διδασκαλία. Κάποιος ο οποίος έχει καταφέρει να πάρει κάτι από το μάθημα και να μην το αντιμετωπίζει με τόση επιπολαιότητα θα καταλάβει τι εννοώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Στο μακρινόοο μελλον αν υπάρχουν ακόμα οι άνθρωποι (:P) τα παιδιά μας θα διδάσκονται για Αρχαία Ελληνικά τα σημερινά. Είναι άσκοπο, αφελές και ανόητο να καταδικάζουμε την αρχαία γλωσσική διδασκαλία. Κάποιος ο οποίος έχει καταφέρει να πάρει κάτι από το μάθημα και να μην το αντιμετωπίζει με τόση επιπολαιότητα θα καταλάβει τι εννοώ.

Ήδη έχουν αρχίσει να αλλοιώνονται τα νέα ελληνικά από τα γκρίκλις, τα αρχαία δεν θα αλλοιωθούν και καταργηθούν ?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iGiannis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο iGiannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,762 μηνύματα.
Σίγουρα στο μέλλον θα καταργηθούν τα αρχαία. Η γλώσσα θα προσαρμοστεί στα δεδομένα κάθε εποχής. Ας ελπίσουμε στο σύντομο μέλλον και τα παιδιά μας να μην βιώσουν τα ίδια με εμάς.

Όσον αφορά την δημοσκόπηση το δείγμα μπορεί να μην είναι αντιπροσωπευτικό γιατί δεν ξέρουμε τι ηλικία έχει ο καθένας που ψήφισε, από ποια περιοχή είναι. κ.τ.λ.

Μακάρι στο μέλλον να μην καταργηθούν ούτε τα αρχαία, ούτε τα κείμενα ούτε κανένα άλλο μάθημα..
Το σχολείο πρέπει να σου δίνει μια... γεύση απ'όλα τα μαθήματα, άλλο αν εσύ δεν χρησιμοποιήσεις μερικά απ'αυτά στη ζωή σου..

Εδώ ισχύει αυτό που απάντησα πριν. Τα μαθηματικά δεν τελειώνουν! συνέχεια θα μαθαίνεις, όσο και να συνεχίσεις! Λέμε όμως ότι το όφελος την αρχαιοελληνικής γλώσσας είναι να κατανοείς τα αρχαία κείμενα! άμα δεν το κάνεις ούτε αυτό που πάμε;! Εκτός αυτού οι άλλου που δεν μπαίνουν φιλολογία τι; είναι σαν να πήγαν όλα στράφι! γιατί ανταποκρίνεσαι σε ελάχιστα!
Μα γιατί να μην κατανοήσεις τα αρχαία κείμενα;; Από τη στιγμή που ξέρεις συντακτικό, βγαίνει το κείμενο.. Βέβαια, δεν είναι δυνατόν (αναλόγως τη δυσκολία του κειμένου) να αναγνωρίσεις όλες τις λέξεις του κειμένου, αλλά στη συνέχεια όταν θα πας πανεπιστήμιο και θα κάνεις ένα εκατομμύριο άγνωστα, θα αρχίσεις να τελειοποιείς την μετάφραση του αρχαίου κειμένου...
Δεν πηγαίνουν στράφι όλα αυτά που έκαναν στην θεωρητική αυτοί που δεν πήγαν για φιλόλογοι.. Και στους δικηγόρους είναι χρήσιμα τα αρχαία.. Έχω γνωστό που είναι δικηγόρος και μου έχει πει ότι χρησιμοποιεί στη δουλειά του τα αρχαία (δεν ξέρω κάθε πότε ή πόσο τα χρησιμοποιεί, αλλά τουλάχιστον τα χρησιμοποιεί και δεν πήγαν στράφι αυτά που του έμαθε το σχολείο)..

Επίσης, καλό είναι να αποκτήσετε άποψη για τα αρχαία όταν θα τελειώσετε και την α'λυκείου.. Δεν το λέω λόγω ηλικίας, αλλά στο λύκειο θα δείτε πως τα αρχαία δεν είναι μόνο η μετάφραση και η γραμματική αλλά και τα ερμηνευτικά τα οποία σου ανοίγουν το μυαλό σου φτιάχνουν και την έκφραση για το μάθημα της έκθεσης.. Γι'αυτό και οι περισσότεροι που γράφουν άριστα στα ερμηνευτικά των αρχαίων, γράφουν άριστα και στην έκθεση..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ερις

Περιβόητο μέλος

Η Ερις αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 4,955 μηνύματα.
3) Ακριβώς! Ούτε οι φιλόλογοι καλά καλά δεν μπορούν! Άρα δεν την μαθαίνουμε σε αρκετά υψηλό επίπεδο! Οπότε ξαναφτάνω στο συμπέρασμα ότι δεν έχει νόημα αφού το όφελος που θα χες ήταν να κατανοείς τα αρχαία κείμενα! γιατί το να κλίνεις το λύω δε λέει απολύτως τίποτα!

Μα στην ουσία αυτό είναι το θέμα μας ρε παιδιά!! Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στον τρόπο διδασκαλίας, δεν γίνεται ουσιαστική δουλειά, που αν γινόταν τα πράγματα γενικότερα θα ήταν καλύτερα (και δεν μιλάω για τα αρχαία μόνο)
Και το ξαναλέω δεν μπορεί να είναι τυχαίο το γεγονός ότι τόσα παιδιά δυσανασχετούν με τα αρχαία. "Πασαλείμματα" γίνονται, η παπαγαλία έχει θεοποιηθεί, ακόμα και οι καθηγητές μας προτείνουν αυτόν τον τρόπο. Αυτό δεν σας λέει κάτι; Δεν διαβάζουμε για να μάθουμε αλλά για να μπούμε στο πανεπιστήμιο και εκεί έχει χαθεί το παιχνίδι. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα αρχαία, ένα μέρος του προβλήματος είναι.
Ας μου πει κάποιος ισχύει η λογική: "δεν γίνεται σωστή δουλειά στο μάθημα των αρχαίων, ας τα καταργήσουμε να ησυχάσουμε επιτέλους;" Έλεος δλδ. Το κύριο επιχείρημα των υπέρμαχων της κατάργησης αυτό είναι.
Η σημασία των αρχαίων ελληνικών είναι μεγάλη, είναι αποδεδειγμένο, ποιοί είμαστε εμείς να πούμε ότι είναι τρίχες, ότι δεν αξίζει κτλ. Ας μην λέμε τα ίδια και τα ίδια. Όποιος πιστεύει το αντίθετο ας ψαχτεί λιγάκι και μόνος του. Μετά το σχολείο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexacker

Νεοφερμένος

Ο alexacker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Εγώ δεν καταλαβαίνω αυτούς που λένε ότι τα αρχαία δεν είναι σημαντικά και άρα πρέπει να μην διδάσκονται. Γιατί ρε, μαθηματικοφυσικοχημείες είναι χρήσιμες έτσι όπως διδάσκονται στο γυμνάσιο? Και γενικά σε όλο το σχολείο. Μόνο στο πανεπιστήμιο μαθαίνεις τις επιστήμες έτσι όπως πρέπει και εξειδικεύεσαι σε αυτές.

Η Β'βάθμια πρέπει να είναι καθαρά γενικές γνώσεις. Λίγο απ' όλα. Ειδικά στο γυμνάσιο που ακόμα δεν έχουν καν κατασταλάξει σε τίποτα. Και να έχουν μια κλιση σε κάτι αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να αμελήσουν όλα τα υπόλοιπα.

Και πάει στο διατανο και τα καταργούν τα αρχαία. Τι κερδίσατε ρε ημιόνοι? Συγχαρητήρια, μόλις καταργήσατε ένα από τα λίγα μαθήματα που τα παιδιά μπορούν να τροχίσουν λιγο το μυαλό τους.

Το μόνο επιχείρημα που έχετε είναι αυτό το ηλίθιο του στίλ '' Μα δεν θα μας χρειαστούν'' So fuckin what. Δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι να μαθαίνεις να σκέφτεσαι. Και τα αρχαία έιναι από τα μαθήματα που το κάνεις αυτό αρκετά καλά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iGiannis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο iGiannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,762 μηνύματα.
Σίγουρα στο μέλλον θα καταργηθούν τα αρχαία. Η γλώσσα θα προσαρμοστεί στα δεδομένα κάθε εποχής. Ας ελπίσουμε στο σύντομο μέλλον και τα παιδιά μας να μην βιώσουν τα ίδια με εμάς.

Όσον αφορά την δημοσκόπηση το δείγμα μπορεί να μην είναι αντιπροσωπευτικό γιατί δεν ξέρουμε τι ηλικία έχει ο καθένας που ψήφισε, από ποια περιοχή είναι. κ.τ.λ.

Εγώ δεν καταλαβαίνω αυτούς που λένε ότι τα αρχαία δεν είναι σημαντικά και άρα πρέπει να μην διδάσκονται. Γιατί ρε, μαθηματικοφυσικοχημείες είναι χρήσιμες έτσι όπως διδάσκονται στο γυμνάσιο? Και γενικά σε όλο το σχολείο. Μόνο στο πανεπιστήμιο μαθαίνεις τις επιστήμες έτσι όπως πρέπει και εξειδικεύεσαι σε αυτές.

Η Β'βάθμια πρέπει να είναι καθαρά γενικές γνώσεις. Λίγο απ' όλα. Ειδικά στο γυμνάσιο που ακόμα δεν έχουν καν κατασταλάξει σε τίποτα. Και να έχουν μια κλιση σε κάτι αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να αμελήσουν όλα τα υπόλοιπα.

Και πάει στο διατανο και τα καταργούν τα αρχαία. Τι κερδίσατε ρε ημιόνοι? Συγχαρητήρια, μόλις καταργήσατε ένα από τα λίγα μαθήματα που τα παιδιά μπορούν να τροχίσουν λιγο το μυαλό τους.

Το μόνο επιχείρημα που έχετε είναι αυτό το ηλίθιο του στίλ '' Μα δεν θα μας χρειαστούν'' So fuckin what. Δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα είναι να μαθαίνεις να σκέφτεσαι. Και τα αρχαία έιναι από τα μαθήματα που το κάνεις αυτό αρκετά καλά.

Μα δεν καταλαβαίνεις την λογική μερικών των θετικοτεχνολογικών (δεν μιλάω για λύκειο - μερικά παιδιά έχουν αποφασίσει ήδη από το γυμνάσιο τη κατεύθυνση θα ακολουθήσουν); Αφού υπάρχουν τα μαθηματικά, η φυσική, η γεωμετρία και η χημεία που σου τροχίζουν το μυαλό, γιατί να υπάρχουνε τα αρχαία;;
Ξαναλέω, τελειώστε και την α'λυκείου και μετά αποκτήστε γνώμη για τα αρχαία.. Γιατί ακόμα και αυτοί που δεν ενδιαφέρονταν για το συντακτικό και τη γραμματική επειδή θα πήγαιναν στις άλλες κατευθύνσεις, τα ερμηνευτικά μόνο καλό τους έκαναν..
Πράγματα όπως τα ερμηνευτικά των αρχαίων μόνο καλό μπορούν να σου κάνουν..

Ήδη έχουν αρχίσει να αλλοιώνονται τα νέα ελληνικά από τα γκρίκλις, τα αρχαία δεν θα αλλοιωθούν και καταργηθούν ?

Πως μπορούν τα αρχαία να αλλοιωθούν;; Για εξήγησέ το μου αυτό λίγο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

transient

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο transient αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,858 μηνύματα.
τα αρχαία δεν θα αλλοιωθούν;

Wtf?!?! Αυτό το λεγες σοβαρά τώρα ;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Ορεστης93

Νεοφερμένος

Ο Ορεστης93 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Να καταργηθουν τα αρχαια και στην θεση τους να μπει αρχαια φιλοσοφια και γενικοτερα φιλοσοφια
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexacker

Νεοφερμένος

Ο alexacker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Μα δεν καταλαβαίνεις την λογική των θετικοτεχνολογικών (δεν μιλάω για λύκειο - μερικά παιδιά έχουν αποφασίσει ήδη από το γυμνάσιο τη κατεύθυνση θα ακολουθήσουν); Αφού υπάρχουν τα μαθηματικά, η φυσική, η γεωμετρία και η χημεία που σου τροχίζουν το μυαλό, γιατί να υπάρχουνε τα αρχαία;;
Και γω σε αυτήν τη φυλή είμαι, μη μας τσουβαλιάζεις όλους. :P
Για μένα πάντως Γεωμετρία, Αρχαία ( στο γυμνάσιο) είναι τα μαθήματα που με βοήθησαν περισσότερο, στο να μπώ στην διαδικασία της κριτικής σκέψης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 010239

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Εγώ λέω να φορέσουμε αρχαίες ελληνικές πανοπλίες, να μασουλάμε φύλλα δάφνης και να μιλάμε αρχαία...
αν δεν υπηρχαν αυτοι που τα εκαναν αυτα και που εσυ σημερα κοροιδευεις,σημερα οχι μονο δε θα ειχες τη ΤΙΜΗ να μασουλας φυλλα δαφνης αλλα ο εγκεφαλος σ θα περπατουσε στα 4.Αν με πιανεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

socially excluded

Δραστήριο μέλος

Η socially excluded αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 509 μηνύματα.
Πως μπορούν τα αρχαία να αλλοιωθούν;; Για εξήγησέ το μου αυτό λίγο..
Θα μιλάμε γκρίκλις αρχαίων. :P

Μασουλώντας φύλλα δάφνης προβλέπω... :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Και γω σε αυτήν τη φυλή είμαι, μη μας τσουβαλιάζεις όλους. :P
Για μένα πάντως Γεωμετρία, Αρχαία και Μαθηματικά ( στο γυμνάσιο) είναι τα μαθήματα που με βοήθησαν περισσότερο, στο να μπώ στην διαδικασία της κριτικής σκέψης.

Απλά οι περισσότεροι έχουν σχηματίσει αυτή την άποψη γιατί δεν έκατσαν να ασχοληθούν σοβαρά μαζί τους, ή γιατί έπεσαν σε κακό καθηγητή που τους έκανε το μάθημα με τελείως λάθος τρόπο ή απλά επειδή δεν έχουν την απαραίτητη κρίση ακόμα.
Ναι, ούτε κι εμένα μου άρεσαν τα αρχαία,βαριόμουν να διαβάζω γραμματική, βαριόμουν το μάθημα, μισούσα που είχα τόσες σελίδες να διαβάσω.
Αλλά άλλο πράγμα το δε μου αρέσει κάτι, άλλο το με δυσκολεύει κάτι, και άλλο ότι ένα πράγμα είναι άχρηστο. Μπορεί να μη μου άρεσαν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν παραγνωρίζω την αξία τους, το αντίθετο μάλιστα.
Μάλλον συγχέουμε την έννοια του "δύσκολου και βαρετού" με το "άχρηστο και ανούσιο", μόνο αυτό μπορώ να βγάλω ως συμπέρασμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

iGiannis

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο iGiannis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Πτυχιούχος και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,762 μηνύματα.
Θα μιλάμε γκρίκλις αρχαίων. :P
Έλα, εντάξει.. Αφού δεν είσαι σε θέση να μιλήσεις σοβαρά αφού τα επιχειρήματά σου βλέπεις ότι δεν στέκουν και αρχίζεις να πετάς κοτσάνες, ας κλείσει/ας διαγραφεί/ας γίνει ό,τι θέλετε το θέμα, αφού και άλλοι που είναι εναντίον των αρχαίων αρχίσανε τις "εξυπνάδες" του στυλ "Γιατί δεν ντυνόμαστε όπως τους αρχαίους" κ.α.

Για να το παίξω και λίγο geek, εμείς οι θεωρητικοί -και οι θετικοτεχνολογικοί που τους αρέσουν τα αρχαία-, τώρα εφαρμόζουμε τη Σωκρατική διαλεκτική;; :worry::P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Δεν λέμε ότι είναι άχρηστα, αλλά ανούσια στο γυμνάσιο. Μάλιστα με το τωρινό σύστημα θα έλεγα ότι είναι καλύτερο να καταργηθούν την Β' και Γ' λυκείου και να μείνουν μόνο στην κατεύθυνση. Αλλά να μην γίνονται 6 ώρες την εβδομάδα όπως στην Α λυκείου, Jesus.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnnaousa

Επιφανές μέλος

Ο Johnnaousa αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Νάουσα (Ημαθία). Έχει γράψει 18,241 μηνύματα.
Έλα, εντάξει.. Αφού δεν είσαι σε θέση να μιλήσεις σοβαρά αφού τα επιχειρήματά σου βλέπεις ότι δεν στέκουν και αρχίζεις να πετάς κοτσάνες, ας κλείσει/ας διαγραφεί/ας γίνει ό,τι θέλετε το θέμα, αφού και άλλοι που είναι εναντίον των αρχαίων αρχίσανε τις "εξυπνάδες" του στυλ "Γιατί δεν ντυνόμαστε όπως τους αρχαίους" κ.α.

Για να το παίξω και λίγο geek, εμείς οι θεωρητικοί και οι θετικοτεχνολογικοί που τους αρέσουν τα αρχαία, τώρα εφαρμόζουμε τη Σωκρατική διαλεκτική;; :worry::P
15 ειναι ρε φιλε τι επιχειρηματα να εχει ειδικα σε ενα θεμα που δεν μπορουν καν να υπαρχουν ? το θεμα πρεπει να κλεισει ειναι ανουσιο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

alexacker

Νεοφερμένος

Ο alexacker αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 110 μηνύματα.
Αλλά άλλο πράγμα το δε μου αρέσει κάτι, άλλο το με δυσκολεύει κάτι, και άλλο ότι ένα πράγμα είναι άχρηστο. Μπορεί να μη μου άρεσαν, αλλά σε καμία περίπτωση δεν παραγνωρίζω την αξία τους, το αντίθετο μάλιστα.
Μάλλον συγχέουμε την έννοια του "δύσκολου και βαρετού" με το "άχρηστο και ανούσιο", μόνο αυτό μπορώ να βγάλω ως συμπέρασμα.

Ακριβώς αυτο ;). Και προσπαθούμε να την δικαιολογήσουμε αυτήν την στάση, με λογικές ανακολουθίες ( νομίζω έτσι μεταφράζεται το logical fallacies?) και αδύναμα επιχειρήματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Miss Brightside

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Ahri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ιρλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,696 μηνύματα.
Για να το παίξω και λίγο geek, εμείς οι θεωρητικοί -και οι θετικοτεχνολογικοί που τους αρέσουν τα αρχαία-, τώρα εφαρμόζουμε τη Σωκρατική διαλεκτική;; :worry::P

Δε νομίζω ότι χρειάζεται να εφαρμόσουμε τη Σωκρατική διαλεκτική, γιατί προυποθέτει σοβαρά επιχειρήματα και θέσεις από την άλλη πλευρά, αν και η σαθρότητα έχει ήδη αποδειχτεί..
Νομίζω βέβαια ότι θα μου πήγαινε ο χιτώνας, τσπ
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top