Μπορεί ένας "κακός" μαθητής να γίνει γιατρός;

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,095 μηνύματα.
το ανεξαρτητως οικονομικης καταστασης πλεον δεν υφισταται σε σχεδον καμια περιπτωση!

Διαφωνώ αν κάτσει κανένας μόνος του σοβαρά και τύχει σε καλό δημόσιο σχολείο μπορεί και να τα καταφέρει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Η ακαδημαικη καριερα δεν συνδεεται με την μαθητικη.Παρτε το ειδηση.

Ισχύει γενικά αυτό που λες(ίσως...), όμως στο συγκεκριμένο θρεντ σαν επιχείρημα με βρίσκει αντίθετο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αν κάποιος δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με την ελάχιστη ύλη του σχολείου, πώς θα τα βγάλει με του πανεπιστημίου (είτε λέγεται ιατρική, είτε πολυτεχνείο, είτε μαθηματικό είτε, είτε, είτε..);
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thalamos

Νεοφερμένος

Ο Thalamos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
εγω αμφιβαλλω για τους ''καλους'' μαθητες που βγαζουν 19 και αν μπορουν να γινουν καλοι γιατροι...αρα δεν μου φαινεται περιεργο καποιος του 12 να γινει καλυτερος γιατρος...

Απιστευτος συλλογισμος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,095 μηνύματα.
Αν κάποιος δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα με την ελάχιστη ύλη του σχολείου, πώς θα τα βγάλει με του πανεπιστημίου (είτε λέγεται ιατρική, είτε πολυτεχνείο, είτε μαθηματικό είτε, είτε, είτε..);

Προσωπικά βρίσκω ένα παιδί που έγραψε 16 χωρίς κανένα φροντιστήριο με προσωπικό του διάβασμα πιο ικανό για μια δύσκολη σχολή (οχι απαραιτητα ιατρική) από ένα άλλο παιδί που έκανε ένα σωρό φροντιστήρια και έβγαλε 19. Φυσικά εξαρτάται και από το παιδί αλλά όπως και να το πάρουμε το φροντιστήριο βοηθάει αρκετά.

____________________________________
Οι γνώσεις του λυκείου βοηθάνε ελάχιστα στην ιατρική (για μένα καθόλου δε βοηθάνε)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Προσωπικά βρίσκω ένα παιδί που έγραψε 16 χωρίς κανένα φροντιστήριο με προσωπικό του διάβασμα πιο ικανό για μια δύσκολη σχολή (οχι απαραιτητα ιατρική) από ένα άλλο παιδί που έκανε ένα σωρό φροντιστήρια. Φυσικά εξαρτάται και από το παιδί αλλά όπως και να το πάρουμε το φροντιστήριο βοηθάει αρκετά.

Συμφωνώ αλλά από πότε το 16 είναι κακός βαθμός...; Εγώ μίλησα για το 12 και το 11 και το 10, μην πάω και παρακάτω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,856 μηνύματα.
Μπορεί κουτσά στραβά να το βγάλει το πανεπιστήμιο αλλά ως γιατρός δεν νομίζω ότι θα καταφέρει να πετύχει κάτι αξιόλογο. Άποψη μου φυσικά, δεν σημαίνει ότι έχω δίκιο! Απλά μου έρχονται αυτή τη στιγμή κάποια παραδείγματα φίλων και γνωστών μου που έχουν βγάλει 4.000, 10.000 κτλ και θα πανε στην Βουλγαρία, στην Γερμανία, στην Ιταλία και αλλού για να γίνουν γιατροί!!
Δεν είναι ανάγκη να σπουδάζουμε όλοι κάτι! Με το 12 δεν νομίζω ότι μπορείς να γίνεις γιατρός. Ούτε ότι με το 19+ θα γίνεις Ο ΓΙΑΤΡΟΣ!! Αυτά...

Δηλαδή με ένα 15 γιατί να μπορείς να σπουδάσεις Φυσικός και να μην θέλεις 19; :hmm:Γιατί να υπάρχει τέτοια διαφοροποίηση σε μια τόσο σημαντική επιστήμη των επιστημών όπως η Φυσική; Η Ιατρική ως επιστήμη γιατί να είναι ταυτισμένη με "αριστούχους" μαθητές και η Φυσική με "μέτριους" (προς τα κάτω); :hmm:Μια ζωή αυτό βλέπω. Στο πηγάδι κατουράνε όσοι περνάνε Φυσικό ή θεωρούνται επιστήμονες κατηγορίας Γ'; Ενώ οι Ιατροί επιστήμονες κατηγορίας Α'; Προσωπικά θα το έβλεπα και ως ένα είδος αδικίας προς τους εισαχθέντες της Ιατρικής, ότι οι εισαχθέντες του Φυσικού δεν "κουράστηκαν" πολύ στις πανελλήνιες, σύμφωνα με τα λεγόμενα της κοινωνίας, των φοιτητών της Ιατρικής και λοιπών. Όμως γιατί και οι δυο να ανήκουν σε Πανεπιστημιακή βαθμίδα τότε; Μια ζωή ένας πτυχιούχος Φυσικής θα αντιμετωπίζεται ως ο «μέτριος» μαθητής στα μάτια της κοινωνίας, ας βγάλει πτυχίο με βαθμό 9.5 και ο γιατρός πτυχίο με βαθμό 6. Ο φυσικός θα εξακολουθεί να είναι ο "σταμπαρισμένος". Ενώ ο γιατρός θα χαίρει μια ψωνίστικη εκτίμηση και έναν αέρα κοινωνικής "ανωτερότητας" από αυτόν που έχει ανάγκη ο Έλληνας-ραγιάς. Έχω άδικο; Για ποιο λόγο να έχουμε ένα Πανεπιστήμιο πολλών ταχυτήτων; Οι μαθητές του 15 δεν "υποβαθμίζουν" το επίπεδο του Τμήματος, σε σχέση με εκείνους του 19.5; Γιατί να υπάρχουν Τμήματα σοβαρών επιστημών στην "αφάνεια" που να προσελκύουν εξ' ανάγκης χαμηλόβαθμους και μέτριους μαθητές; Γιατί να μην υπάρχουν μόνο Τμήματα για αρίστους μαθητές; Προσωπικά είμαι της άποψης ενός ενιαίου Πανεπιστημίου μιας βαθμολογικής βάσης..για να μην υπάρχει κοινωνική αδικία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Οι γνώσεις του λυκείου βοηθάνε ελάχιστα στην ιατρική (για μένα καθόλου δε βοηθάνε)

Μαθαίνεις πως να δουλεύεις, να διαβάζεις, να προσπαθείς.Ποια ύλη...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Thalamos

Νεοφερμένος

Ο Thalamos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 24 μηνύματα.
Ισχύει γενικά αυτό που λες(ίσως...), όμως στο συγκεκριμένο θρεντ σαν επιχείρημα με βρίσκει αντίθετο.
Ιατρικη σπουδαζω και ξερω ;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Ιατρικη σπουδαζω και ξερω ;)

Το ξέρω ότι σπουδάζεις στην Ιατρική, και συμφωνώ με το επιχείρημα, στο έγραψα άλλωστε.Σε αυτό που διαφωνώ είναι ότι υπονόησες πως ο τάδε μαθητής του 10 θα περάσει π.χ ΗΜΜΥ , κατά λάθος/θα μπει σε σχολή του εξωτερικού/κτλ., και υπάρχουν τουλάχιστον οι ελάχιστες πιθανότητες να πετύχει ο τάδε μαθητής ως φοιτητής(αφού όπως λες η μαθητική και η φοιτητική ζωή δε σχετίζονται μεταξύ τους).Διαφωνώ.Είναι τόσο λίγοι αυτοί οι μαθητές(δε ξέρω αν υπάρχουν καν) και μου κάνει εντύπωση που το ανέφερες ως επιχείρημα στο συγκεκριμένο θρεντ(βλ. τίτλο).Είναι μεγάλη η διαφορά 10-20, 12-20.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Το λύκειο και ειδικά οι πανελλαδικές αποτελούν ένα τεστ γνώσεων ΚΑΙ ικανοτήτων ΚΑΙ ψυχολογίας. Και τα 3, κατά τη γνώμη μου είναι απαραίτητα στην τριτοβάθμια. Δεν συζητώ για αυτούς που ονειρεύονται έρευνες. Εκεί είναι αναγκαία επί 100. Άρα τα αποτελέσματα των εξετάσεων ΠΡΕΠΕΙ να μας λένε κάτι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δαλιδά

Περιβόητο μέλος

Η Cortana αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 5,160 μηνύματα.
Ένας "κακός" μαθητής μπορεί να γίνει γιατρός, φυσικά. Πόσοι πάνε στη Ρουμανία, στη Βουλγαρία ... Ιταλία ;

Το αν θα γίνει καλός εξαρτάται από τον ίδιο. Αν μιλάμε λέγοντας "κακό" μαθητή έναν που ήταν "στουρνάρι" και δεν "σκάμπαζε γρι" τότε δυστυχώς όχι δεν πιστεύω ότι μπορεί να γίνει καλός γιατρός.

Έχει διαφορά αυτό με τις πανελλήνιες. Μπορεί κάποιος να είχε μια ατυχία (όπως πχ φέτος) και να μην κατάφερε να πιάσει την ιατρική, τότε με 'γεια του και χαρά του να πάει έξω να σπουδάσει ιατρική και μια χαρά. Αν μου λες όμως για κάτι τύπους "πανίβλακες"...

Δυστυχώς έχω πάει σε γιατρό (εξ Ιταλίας που το έπαιζε σινιέ γιατρός) με άσχημες συνέπειες στην υγεία μου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,856 μηνύματα.
Όμως Μάκη εξετάζουμε και πάλι τις βαθμολογικές διαφορές 12-20...υπό τον θεσμό της φροντιστηριακής ενέσιμης μάθησης. Θα μιλούσα με ευχαρίστηση για πραγματικά αρίστους μαθητές ότι μπήκαν Ιατρική, αν το 100% έδινε χωρίς μια ώρα φροντιστηρίου. Εκεί θα μιλούσαμε ότι τα συγκεκριμένα άτομα είναι φαινόμενα μάθησης. Δεν μπορώ να δεχτώ ως πρώην αριστούχο μαθητή έναν φοιτητή ιατρικής με το ισχύον σύστημα όταν έγινε πρωταθλητής φροντιστηριακής ντόπας μονορούφι. Σκέψου ότι πολλές φορές, οι βαθμολογικές διαφορές έχουν να κάνουν (α). με τα κενά του μαθητή (δηλ., όχι έγκαιρη φροντιστηριακή στήριξη λόγω οικογενειακών λόγων) (β). κακή φροντιστηριακή στήριξη. Αν δεις τις στατιστικές, συνήθως Ιατρική πιάνουν όσοι μένουν στο κέντρο της κάθε πόλης (μεγάλης ή μικρής). Όσο πλησιάζουμε σε αγροτικές ή ορεινές περιοχές ή περιοχές έξω από την πόλη (με τις ανέσεις της), τα ποσοστά αριστούχων δια φροντιστηριακής στήριξης πέφτουν κατακόρυφα. Κανένας μαθητής στην Ελλάδα δεν είναι "φύτουλας" και maniac στο διάβασμα. Όλοι από κάπου ξεκινάνε. Εφόσον το μπουρδελοσύστημα στην Ελλάδα είναι φροντιστηριοκεντρικό και όχι μαθησιοκεντρικό, κάποιοι το αντιλαμβάνονται νωρίς (με την έγκαιρη γνώση των γονιών τους) και ξεκινάνε πρόγραμμα φροντιστηριακής προπόνησης με διαθέσιμο μεγάλο δάνειο για την πληρωμή των μαθημάτων. Οι πιο φτωχοί και όσοι δεν μπορούν να χωνέψουν την φροντιστηριακή ντόπα (επειδή έχουν μάθει σε μια πιο ελεύθερη σκέψη επαγωγική και συνδυαστική και όχι κατεβατών μεθοδολογιών ή θεωρίας τύπου βιολογίας) απλά τρώνε τον πουλόπουλο (κατά την κοινωνία) σε μια λιγότερων μορίων εισαγωγής σχολή. Θυμάμαι πόσα βλέμματα ειρωνικής θλίψης είχα διακρίνει, όταν έμαθαν την επιλογή μου. Έλεγαν, α...μέτριος ήταν, έτρωγε λεφτά των γονιών του, δεν διάβαζε...και άντε να αποδείξεις ότι δεν ήσουν ελέφαντας. :/:

Ασχέτως αν πέρασες Πανεπιστήμιο, αν δεν περάσεις Ιατρική, κατά την Ελληνική κοινωνία θεωρήσε "αποτυχημένος" και "καημένος". Αυτό συμβαίνει γιατί η Ιατρική έχει την μεγαλύτερη βαθμολογική βάση εισαγωγής, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη επιστήμη. Οπότε όλοι κρίνονται βάση αυτής της βάσης. Το θέμα ότι κανείς δεν εξετάζει πως μπαίνουν αυτοί (δηλ., με την ποιότητα των προσπαθειών των μαθητών) οι "άριστοι" βαθμοί δείχνει την μαλακία της Ελληνικής κενονίας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Joaquín

Διάσημο μέλος

Ο Joaquín αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,153 μηνύματα.
Όμως Μάκη εξετάζουμε και πάλι τις βαθμολογικές διαφορές 12-20...υπό τον θεσμό της φροντιστηριακής ενέσιμης μάθησης. Θα μιλούσα με ευχαρίστηση για πραγματικά αρίστους μαθητές ότι μπήκαν Ιατρική, αν το 100% έδινε χωρίς μια ώρα φροντιστηρίου. Σκέψου ότι πολλές φορές, οι βαθμολογικές διαφορές έχουν να κάνουν (α). με τα κενά του μαθητή (δηλ., όχι έγκαιρη φροντιστηριακή στήριξη λόγω οικογενειακών λόγων) (β). κακή φροντιστηριακή στήριξη. Αν δεις τις στατιστικές, συνήθως Ιατρική πιάνουν όσοι μένουν στο κέντρο της κάθε πόλης (μεγάλης ή μικρής). Όσο πλησιάζουμε σε αγροτικές ή ορεινές περιοχές ή περιοχές έξω από την πόλη (με τις ανέσεις της), τα ποσοστά αριστούχων δια φροντιστηριακής στήριξης πέφτουν κατακόρυφα. Κανένας μαθητής στην Ελλάδα δεν είναι "φύτουλας" και maniac στο διάβασμα. Όλοι από κάπου ξεκινάνε. Εφόσον το μπουρδελοσύστημα στην Ελλάδα είναι φροντιστηριοκεντρικό και όχι μαθησιοκεντρικό, κάποιοι το αντιλαμβάνονται νωρίς (με την έγκαιρη γνώση των γονιών τους) και ξεκινάνε πρόγραμμα φροντιστηριακής προπόνησης με διαθέσιμο μεγάλο δάνειο για την πληρωμή των μαθημάτων. Οι πιο φτωχοί απλά τρώνε τον πουλόπουλο (κατά την κοινωνία) σε μια λιγότερων μορίων εισαγωγής σχολή. Θυμάμαι πόσα βλέμματα ειρωνικής θλίψης είχα διακρίνει, όταν έμαθαν την επιλογή μου. Έλεγαν, α...μέτριος ήταν, έτρωγε λεφτά των γονιών του, δεν διάβαζε...και άντε να αποδείξεις ότι δεν ήσουν ελέφαντας. :/:

Συμφωνώ απόλυτα Νίκο.Πολύ σωστά.

Απλά μου κάνει εντύπωση αυτή η...πως να το πω...διάθεση(!) να πιστέψουμε πως ο κακός μαθητής μπορεί να λάβει ένα τόσο σημαντικό και με ευθύνες, πόστο στην κοινωνία.Να καταφέρει καν να βγάλει αξιοπρεπώς τη σχολή αυτή και κάθε άλλη παρόμοιας δυσκολίας.;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 19,856 μηνύματα.
Ναι, αν σκεφτείς ότι μαθητές του 14 ή του 15 που δήλωσαν δύσκολες επιστήμες όπως Μαθηματικά ή Φυσική,...έχουν κάνει μεγαλύτερες καριέρες από μαθητές που δήλωσαν Ιατρική ή ΗΜΜΥ. Και φυσικά δεν μιλάω για την αυτονόητη έγκαιρη αποφοίτησή τους από το Πανεπιστήμιο. Αναφέρομαι ότι τα εργασιακά τους πόστα μπορεί να είναι και ερευνητικές θέσεις σε κάποια Κέντρα Ερευνών ή στελέχη σε πολυεθνικές εταιρείες....και όλα αυτά μαθητές του 15!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Έχουμε ένα κόλλημα με τους βαθμούς και αυτό φαίνεται ότι μας έχει δέσει τα χέρια. Ο βαθμός δεν αντικατοπτρίζει τίποτα πλέον. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το πάθος για επιστήμη. Ξέρω άτομο που στο σχολείο έβγαζε 12-13 (δεν ήθελε να διάβασει τα σχολικά, δεν τον ενδιέφεραν) και είχε τρελό πάθος με την ιατρική και τη βιολογία, έφυγε στο εξωτερικό, σπούδασε και τώρα είναι ένας καταξιώμενος καρδιοχειρουργός γνωστός σε αρκετό κόσμο που έχει πάρει αρκετά βραβεία και αναλαμβάνει υποθέσεις που άλλοι απορρίπτουν.

Ασχέτως αν πέρασες Πανεπιστήμιο, αν δεν περάσεις Ιατρική, κατά την Ελληνική κοινωνία θεωρήσε "αποτυχημένος" και "καημένος". Αυτό συμβαίνει γιατί η Ιατρική έχει την μεγαλύτερη βαθμολογική βάση εισαγωγής, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη επιστήμη. Οπότε όλοι κρίνονται βάση αυτής της βάσης. Το θέμα ότι κανείς δεν εξετάζει πως μπαίνουν αυτοί (δηλ., με την ποιότητα των προσπαθειών των μαθητών) οι "άριστοι" βαθμοί δείχνει την μαλακία της Ελληνικής κενονίας.

Και πιο παλιά τους καθηγητές και τους δασκάλους τους είχανε σε μεγαλύτερη εκτίμηση από τους γιατρούς, τότε βρίζαμε τους δασκάλους.
Μια ζωή το ίδιο πράγμα, προσπαθούμε να υποβιβάσουμε αυτούς που η κοινωνία θεωρεί ας το πω, cool.
Όποιος αισθάνεται κατώτερος επειδή η κοινωνία θεωρεί κάποιον άλλον ανώτερο γίνεται, πραγματικά, κατώτερος από αυτόν που τον υποβιβάζει (προσπαθήστε να μην μπερδέψετε τα πολλά υποκείμενα στη φράση αυτή :p)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

hurricane

Διάσημο μέλος

Η supergirl αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 2,573 μηνύματα.
Έχουμε ένα κόλλημα με τους βαθμούς και αυτό φαίνεται ότι μας έχει δέσει τα χέρια. Ο βαθμός δεν αντικατοπτρίζει τίποτα πλέον. Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι το πάθος για επιστήμη. Ξέρω άτομο που στο σχολείο έβγαζε 12-13 (δεν ήθελε να διάβασει τα σχολικά, δεν τον ενδιέφεραν) και είχε τρελό πάθος με την ιατρική και τη βιολογία, έφυγε στο εξωτερικό, σπούδασε και τώρα είναι ένας καταξιώμενος καρδιοχειρουργός γνωστός σε αρκετό κόσμο που έχει πάρει αρκετά βραβεία και αναλαμβάνει υποθέσεις που άλλοι απορρίπτουν.
συμφωνώ απολύτως.

και τώρα, απευθυνόμενη σε όλους, μπορώ να αναφέρω ένα παράδειγμα που ξέρω από τα θρησκευτικά:redface: και είναι απολύτως σχετικό με το θέμα ή θα προκύψουν προβλήματα; (απλά ρωτάω επειδή αρκετές φορές πολλοί θεωρούν τους βίους των αγίων και των οσίων... παραμύθια και θρησκευτική προπαγάνδα και αρνούνται πεισματικά να τα ακούσουν :redface:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dmitsos

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 929 μηνύματα.
Να το αναφέρεις, άμα δεν τα πιστέυουν ας μην τα διαβάσουνε :P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

VouDou

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Δημήτριος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 48 ετών, Καθηγητής και μας γράφει απο Κυπαρισσία (Μεσσηνία). Έχει γράψει 1,326 μηνύματα.
Δεν θα απαντήσω πλέον αν ένας "κακός" μαθητής μπορεί να γίνει Ιατρός... Απαντήθηκε ήδη και υπάρχουν τόσοι πολλοί ανάμεσά μας που το επιβεβαιώνουν...

Το ~19 για Ιατρική οφείλεται στον επαγελματικοκοινωνικό περίγυρο της Ελλάδας τα τελευταία 30 χρόνια πλας το ότι ανήκει στις λεγόμενες "πολιτικά δυνατές" σχολές (με ό,τι αυτό συνεπάγεται)...

Και να φανταστείτε, ότι κάποτε η Ιατρική ήταν στο ~15 και άλλες σχολές στο ~19...

Ξανά-μανά: Η βαθμολογική βάση στον Πανελλήνιο διαγωνισμό δεν επιβεβαιώνει την ευκολία/δυσκολία/επίπεδο μιας επιστήμης/Τμήματος, παρά μόνο αντανακλά τις επιθυμίες 17-18χρονων στο να κερδίσουν μία από τις προσφερόμενες θέσεις σε Τμήμα της προτίμησής τους...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

vassilis498

Διακεκριμένο μέλος

Ο vassilis498 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 7,079 μηνύματα.
μερικοί έχουμε καβαλήσει το καλάμι μου φαίνεται. Βέβαια να πω ότι απεχθάνομαι τις ταμπέλες αλλά τέλος πάντων. Να το θέσω αλλιώς.

Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει μηχανικός;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει ταμείας;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει υδραυλικός;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει χημικός;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει επαγγελματίας αθλητής;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει οικονομολόγος;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει τηλεφωνητής;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει φυσικός;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει οικοδόμος;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει προγραμματιστής;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει σύμβουλος επιχειρήσεων;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει σερβιτόρος;
Μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει μαθηματικός;

Και τέλος μπορεί ένας μαθητής του 12 να γίνει γιατρός;

Η απάντηση σε όλα είναι ΝΑΙ. Όπως ναι θα ήταν και στην περίπτωση του μαθητή του 19. Για να γίνεις επιτυχημένος επαγγελματίας χρειάζεσαι κυρίως επαγγελματικές δεξιότητες, οι οποίες μικρή σχέση έχουν με τις σχολικές επιδόσεις και φυσικά ποικίλουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top