Μπαίνει Οκτώβρης και δεν έχω ξεκινήσει ακόμα διάβασμα για Πανελλήνιες

2005

Νεοφερμένος

Η 2005 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 18 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 29 μηνύματα.
Kaλησπέρα!!!
Ερώτηση!!!!
Καποια φροντιστηρια δινουν τυπολογιο στη Φυσικη γιατι λενε οτι φετος θα μπει τυπολογιο (ετσι γραφει το ΦΕΚ) αρα μαλλον θα ειναι πολυ δυσκολα τα θεματα. Ξερετε κατι?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Kaλησπέρα!!!
Ερώτηση!!!!
Καποια φροντιστηρια δινουν τυπολογιο στη Φυσικη γιατι λενε οτι φετος θα μπει τυπολογιο (ετσι γραφει το ΦΕΚ) αρα μαλλον θα ειναι πολυ δυσκολα τα θεματα. Ξερετε κατι?
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,154 μηνύματα.
Η γνώμη μου είναι πολύ outsider, αλλά μόλις το συνειδητοποίησα η ακαδημαϊκή και "διαβασματική" μου καριέρα εκτοξεύτηκε: βρες έναν ρυθμό διαβάσματος που μπορείς να συντηρείς καθημερινά.

Για παράδειγμα, εαν ακούσεις όσους πέρασαν με καλή σειρά στην πρώτη τους επιλογή θα σου πουν ότι διάβαζαν δωδεκάωρα κάθε μέρα, δεν έβγαιναν έξω, δεν κοιμόντουσαν κλπ. Όπως όμως μπορεί ο καθένας μας να αντιληφθεί, κάτι τέτοιο μακροπρόθεσμα είναι εντελώς αδύνατο, και μάλλον κακό κάνει σε κάποιον παρά καλό.

Η πραγματικότητα είναι πιο απλή: ειλικρινά, βρες έναν ρυθμό που είναι βιώσιμος και μπορείς να διατηρείς σε καθημερινό επίπεδο και θα τα πας καλά, αυτό είναι εγγυημένο!

Εγώ ποτέ, ούτε ως φοιτητής ούτε ως υποψήφιος στις πανελλήνιες, δεν μπόρεσα να ξεπεράσω το κατώφλι του 3ωρου καθημερινού διαβάσματος. Αλλά παντού όπου κλήθηκα να εξεταστώ τα πήγα πάρα πολύ καλά (άσχετα που οι αποφάσεις μου ήταν λάθος για άλλους λόγους).

Συνοψίζοντας, καλύτερα να διαβάζεις 3 ώρες/ημέρα για εννέα μήνες (πολύ πιο δύσκολο και απαιτητικό από όσο ακούγεται, να ξερεις) παρά 10 ώρες/ημέρα όποτε και αν σου καπνίσει να το πάρεις hardcore. Η μαγκιά είναι στην διάρκεια, όχι στην στιγμιαία ένταση.

Συνεπώς ναι, μπορείς μια χαρά να ξεκινήσεις από τώρα προετοιμασία.
 

Joji

Διακεκριμένο μέλος

Η Τζότζι αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής Πατρών. Έχει γράψει 6,632 μηνύματα.
Η γνώμη μου είναι πολύ outsider, αλλά μόλις το συνειδητοποίησα η ακαδημαϊκή και "διαβασματική" μου καριέρα εκτοξεύτηκε: βρες έναν ρυθμό διαβάσματος που μπορείς να συντηρείς καθημερινά.

Για παράδειγμα, εαν ακούσεις όσους πέρασαν με καλή σειρά στην πρώτη τους επιλογή θα σου πουν ότι διάβαζαν δωδεκάωρα κάθε μέρα, δεν έβγαιναν έξω, δεν κοιμόντουσαν κλπ. Όπως όμως μπορεί ο καθένας μας να αντιληφθεί, κάτι τέτοιο μακροπρόθεσμα είναι εντελώς αδύνατο, και μάλλον κακό κάνει σε κάποιον παρά καλό.

Η πραγματικότητα είναι πιο απλή: ειλικρινά, βρες έναν ρυθμό που είναι βιώσιμος και μπορείς να διατηρείς σε καθημερινό επίπεδο και θα τα πας καλά, αυτό είναι εγγυημένο!

Εγώ ποτέ, ούτε ως φοιτητής ούτε ως υποψήφιος στις πανελλήνιες, δεν μπόρεσα να ξεπεράσω το κατώφλι του 3ωρου καθημερινού διαβάσματος. Αλλά παντού όπου κλήθηκα να εξεταστώ τα πήγα πάρα πολύ καλά (άσχετα που οι αποφάσεις μου ήταν λάθος για άλλους λόγους).

Συνοψίζοντας, καλύτερα να διαβάζεις 3 ώρες/ημέρα για εννέα μήνες (πολύ πιο δύσκολο και απαιτητικό από όσο ακούγεται, να ξερεις) παρά 10 ώρες/ημέρα όποτε και αν σου καπνίσει να το πάρεις hardcore. Η μαγκιά είναι στην διάρκεια, όχι στην στιγμιαία ένταση.

Συνεπώς ναι, μπορείς μια χαρά να ξεκινήσεις από τώρα προετοιμασία.
Whatever helps you sleep at night. Κανείς δεν περνάει σε υψηλόβαθμη σχολή με τον τρόπο που περιγράφεις. Θα ξενυχτήσεις, θα κουραστείς, θα χάσεις εξόδους, θα νιώθεις τρομερή ηττοπάθεια. Έτσι είναι η Πανελλήνιες. Ποτέ δεν άκουσα ΚΑΝΕΝΑΝ που πέρασε στην πρώτη του επιλογή να διαβάζει μόνο 3ωρα και κατά τα άλλα να πηγαίνουν όλα ρολόι.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,154 μηνύματα.
Whatever helps you sleep at night. Κανείς δεν περνάει σε υψηλόβαθμη σχολή με τον τρόπο που περιγράφεις. Θα ξενυχτήσεις, θα κουραστείς, θα χάσεις εξόδους, θα νιώθεις τρομερή ηττοπάθεια. Έτσι είναι η Πανελλήνιες. Ποτέ δεν άκουσα ΚΑΝΕΝΑΝ που πέρασε στην πρώτη του επιλογή να διαβάζει μόνο 3ωρα και κατά τα άλλα να πηγαίνουν όλα ρολόι.
Μπορεί ρε φίλος αλοίμονο απλά έτσι είναι οι ρυθμοί μου I guess. Απλά ας σημειωθεί ότι και το να περάσει κανείς σε υψηλόβαθμη σχολή θέλει και τύχη: προσωπικό μου συγγενικό πρόσωπο (1η μου ξαδέρφη) με απάνθρωπο διάβασμα (μιλάμε για 6ώρες την ημέρα στο νερό) χρειάστηκε να δώσει 3 φορές πανελλήνιες για να πιάσει την ιατρική των Ιωαννίνων παρακαλώ. Έκτοτε νιώθω ότι εαν δεν ανταμείφθηκε αυτή που διαπιστωμένα διάβαζε με τέτοιο ρυθμό εγώ απλά δεν πιάνω μια:lol:

Από απλή περιέργεια: σου δίνω ότι το σκ ένα παιδάκι διαβάζει λέμε τώρα από 10 ώρες την ημέρα (που δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται κάποιος να συγκεντρωθεί τόσο πολύ σε κάτι). Τις καθημερινές που έχει 7 ώρες σχολείο, 3 ώρες φροντ πώς ακριβώς θα διαβάσει;
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Από απλή περιέργεια: σου δίνω ότι το σκ ένα παιδάκι διαβάζει λέμε τώρα από 10 ώρες την ημέρα (που δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται κάποιος να συγκεντρωθεί τόσο πολύ σε κάτι). Τις καθημερινές που έχει 7 ώρες σχολείο, 3 ώρες φροντ πώς ακριβώς θα διαβάσει;
σε αυτή την περίπτωση, προσαρμόζεις το διάβασμά σου ανάλογα με το πρόγραμμα. Εξάλλου δεν είναι στάνταρ ότι έχεις κάθε μέρα 3 ώρες φροντ, μπορεί μία μέρα να έχεις 4 και την άλλη 1.
Η γνώμη μου είναι πολύ outsider, αλλά μόλις το συνειδητοποίησα η ακαδημαϊκή και "διαβασματική" μου καριέρα εκτοξεύτηκε: βρες έναν ρυθμό διαβάσματος που μπορείς να συντηρείς καθημερινά.

Για παράδειγμα, εαν ακούσεις όσους πέρασαν με καλή σειρά στην πρώτη τους επιλογή θα σου πουν ότι διάβαζαν δωδεκάωρα κάθε μέρα, δεν έβγαιναν έξω, δεν κοιμόντουσαν κλπ. Όπως όμως μπορεί ο καθένας μας να αντιληφθεί, κάτι τέτοιο μακροπρόθεσμα είναι εντελώς αδύνατο, και μάλλον κακό κάνει σε κάποιον παρά καλό.

Η πραγματικότητα είναι πιο απλή: ειλικρινά, βρες έναν ρυθμό που είναι βιώσιμος και μπορείς να διατηρείς σε καθημερινό επίπεδο και θα τα πας καλά, αυτό είναι εγγυημένο!

Εγώ ποτέ, ούτε ως φοιτητής ούτε ως υποψήφιος στις πανελλήνιες, δεν μπόρεσα να ξεπεράσω το κατώφλι του 3ωρου καθημερινού διαβάσματος. Αλλά παντού όπου κλήθηκα να εξεταστώ τα πήγα πάρα πολύ καλά (άσχετα που οι αποφάσεις μου ήταν λάθος για άλλους λόγους).

Συνοψίζοντας, καλύτερα να διαβάζεις 3 ώρες/ημέρα για εννέα μήνες (πολύ πιο δύσκολο και απαιτητικό από όσο ακούγεται, να ξερεις) παρά 10 ώρες/ημέρα όποτε και αν σου καπνίσει να το πάρεις hardcore. Η μαγκιά είναι στην διάρκεια, όχι στην στιγμιαία ένταση.

Συνεπώς ναι, μπορείς μια χαρά να ξεκινήσεις από τώρα προετοιμασία.
Γενικά, οι ώρες που διαβάζει κάποιος δεν είναι κάτι απόλυτο και όταν πρόκειται για προετοιμασία για πανελλήνιες συνήθως είναι κλιμακούμενες και σταδιακά αυξάνονται. Για τους πρώτους μήνες, ας πούμε, στα καλοκαιρινά και ίσως μέχρι τα Χριστούγεννα, οι 3 ώρες διαβάσματος που αναφέρεις μπορεί όντως να είναι αρκετές. Από τον Μάρτη και μετά όμως, νομίζω ότι ένας μαθητής που κάνει σοβαρή προετοιμασία και στοχεύει σε υψηλόβαθμες σχολές δεν διαβάζει μόνο 3 ώρες. Όσους ξέρω, διάβαζαν 4-5+ ώρες από τότε που τελείωσαν την ύλη κι έπειτα. Obviously, αυτό δεν λέει κάτι, γιατί σημασία έχει κι η ποιότητα του διαβάσματος, αλλά και το πως βολεύεται ο καθένας.

Πάντως, δεν νομίζω ότι αν δεν θυσιάσεις κάτι, θα καταφέρεις άνετα να πιάσεις υψηλόβαθμη σχολή. Όπως δεν είναι απαραίτητο ότι αν θυσιάσεις τα πάντα, θα καταφέρεις να πιάσεις υψηλόβαθμη σχολή.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,154 μηνύματα.
Γενικά, οι ώρες που διαβάζει κάποιος δεν είναι κάτι απόλυτο και όταν πρόκειται για προετοιμασία για πανελλήνιες συνήθως είναι κλιμακούμενες και σταδιακά αυξάνονται.
Συμφωνώ απόλυτα.

Όσους ξέρω, διάβαζαν 4-5+ ώρες από τότε που τελείωσαν την ύλη κι έπειτα. Obviously, αυτό δεν λέει κάτι, γιατί σημασία έχει κι η ποιότητα του διαβάσματος, αλλά και το πως βολεύεται ο καθένας.
Εννοείται, ναι.
Πάντως, δεν νομίζω ότι αν δεν θυσιάσεις κάτι, θα καταφέρεις άνετα να πιάσεις υψηλόβαθμη σχολή. Όπως δεν είναι απαραίτητο ότι αν θυσιάσεις τα πάντα, θα καταφέρεις να πιάσεις υψηλόβαθμη σχολή
Ε άραγε καταλήγουμε στο ίδιο, ότι η επιτυχία σε εξετάσεις είναι πολυπαραγοντικό ζήτημα :lol:

Καλή επιτυχία σε όλους όπως και να έχει! You've got this!
 

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,063 μηνύματα.
Σημασία έχει και η προϊστορία του καθενός στη μελέτη. Πώς και πόσο διάβαζε από το Δημοτικό μέχρι σήμερα; Διάβαζε τις απαραίτητες ώρες και σε βάθος ώστε να έχει πλέον συνηθίσει να αφομοιώνει σήμερα εύκολα και γρήγορα χωρίς να κουράζεται; Ή μήπως απλά πασάλειβε με μισή ως μία ώρα τη μέρα και τώρα του φαίνονται οι τρεις ώρες υπερβολή ενώ δυσκολεύεται να εμπεδώσει ότι προσπαθεί να μελετήσει;

1665943412265.png
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,154 μηνύματα.
Σημασία έχει και η προϊστορία του καθενός στη μελέτη. Πώς και πόσο διάβαζε από το Δημοτικό μέχρι σήμερα; Διάβαζε τις απαραίτητες ώρες και σε βάθος ώστε να έχει πλέον συνηθίσει να αφομοιώνει σήμερα εύκολα και γρήγορα χωρίς να κουράζεται; Ή μήπως απλά πασάλειβε με μισή ως μία ώρα τη μέρα και τώρα του φαίνονται οι τρεις ώρες υπερβολή ενώ δυσκολεύεται να εμπεδώσει ότι προσπαθεί να μελετήσει;

Αυτό είναι ένα γενικευμένο πρόβλημα για το οποίο κατ'εμέ φταίνε σχεδόν εντελώς τα φροντιστήρια που λένε σε μαθητές "θα διαβάζεις x ώρες για να πιάσεις y σχολή".

Προσωπικά, όπως είπα και παραπάνω, ποτέ δεν έχω ξεπεράσει τις 3 ώρες διαβάσματος ημερησίως όχι για κανέναν λόγο πέραν του ότι μπορώ να εστιάσω πλήρως σε αυτές τις ώρες στο υλικό που έχω μπροστά μου κατά πρώτον και κατά δεύτερον με κρατάει σε καλή ψυχολογία το να σταματάω όταν τελειώνει η ώρα γνωρίζοντας ότι και αύριο πάλι θα είμαι εδώ για την μάχη.

Ωστόσο ναι, τα περισσότερα παιδάκια μπαίνοντας στην Γ' Λυκείου και έχοντας μια μέτρια προϊστορία με το διάβασμα είτε μπαίνουν πολύ σκληρά και μακροπρόθεσμα το "χάνουν" είτε μπαίνουν πολύ αργά και δεν προλαβαίνουν όσες ώρες και να διαβάσουν. Πραγματικά, θέλει μια κλιμάκωση η οποία βέβαια είναι ξεκάθαρα θέμα εξάσκησης: δεν διδάσκεται "σεμιναριακά".
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Αυτό είναι ένα γενικευμένο πρόβλημα για το οποίο κατ'εμέ φταίνε σχεδόν εντελώς τα φροντιστήρια που λένε σε μαθητές "θα διαβάζεις x ώρες για να πιάσεις y σχολή".
πρώτη φορά το ακούω αυτό, μη ειρωνικά. Εμάς απλώς μας πλάκωναν με ασκήσεις που χρειάζονταν x+άπειρο χρόνο να λυθούν ανεξαρτήτως του τι σχολή ήθελε να πιάσει ο καθένας.

Σχετικά με την προϊστορία κάθε παιδιού, εγώ δεν θα έλεγα ότι φταίνε αποκλειστικά και τόσο πολύ τα φροντιστήρια, όσο η νοοτροπία των μαθητών και γενικά του εκπαιδευτικού συστήματος. Δεν νομίζω πως αυτό είναι μόνο δικό μου βίωμα, αλλά μέχρι την πρώτη λυκείου, οι ώρες που χρειαζόταν να διαβάζει ένας επιμελής μαθητής (έχοντας μελετήσει κανονικά ολα τα μαθήματα της μέρας) ήταν πραγματικά μηδαμινές μπροστά στις ώρες που έπρεπε να συγκεντρωθείς στην τρίτη λυκείου.
Εννοείται πως δεν πιστεύω ότι θα έπρεπε να φορτωνόμαστε δεκάδες ώρες διαβάσματος, απλώς είναι δύσκολο να προσαρμοστείς στις απαιτήσεις, ως προς το διάβασμα, της τρίτης λυκείου (να διαβάζεις πχ 4 ώρες την μέρα), όταν για πόσα χρόνια ήταν αρκετή 1-1μιση ώρα.

Συν ότι γενικά επικρατεί ανάμεσα στους μαθητές η νοοτροπία ότι "δεν διαβάζω τίποτα όλα τα χρόνια αλλά θα στρωθώ στο τέλος της Β λυκείου και θα περάσω", το οποίο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,154 μηνύματα.
πρώτη φορά το ακούω αυτό, μη ειρωνικά. Εμάς απλώς μας πλάκωναν με ασκήσεις που χρειάζονταν x+άπειρο χρόνο να λυθούν ανεξαρτήτως του τι σχολή ήθελε να πιάσει ο καθένας.

Σχετικά με την προϊστορία κάθε παιδιού, εγώ δεν θα έλεγα ότι φταίνε αποκλειστικά και τόσο πολύ τα φροντιστήρια, όσο η νοοτροπία των μαθητών και γενικά του εκπαιδευτικού συστήματος. Δεν νομίζω πως αυτό είναι μόνο δικό μου βίωμα, αλλά μέχρι την πρώτη λυκείου, οι ώρες που χρειαζόταν να διαβάζει ένας επιμελής μαθητής (έχοντας μελετήσει κανονικά ολα τα μαθήματα της μέρας) ήταν πραγματικά μηδαμινές μπροστά στις ώρες που έπρεπε να συγκεντρωθείς στην τρίτη λυκείου.
Εννοείται πως δεν πιστεύω ότι θα έπρεπε να φορτωνόμαστε δεκάδες ώρες διαβάσματος, απλώς είναι δύσκολο να προσαρμοστείς στις απαιτήσεις, ως προς το διάβασμα, της τρίτης λυκείου (να διαβάζεις πχ 4 ώρες την μέρα), όταν για πόσα χρόνια ήταν αρκετή 1-1μιση ώρα.

Συν ότι γενικά επικρατεί ανάμεσα στους μαθητές η νοοτροπία ότι "δεν διαβάζω τίποτα όλα τα χρόνια αλλά θα στρωθώ στο τέλος της Β λυκείου και θα περάσω", το οποίο δεν ισχύει σε καμία περίπτωση.
Ισχύει πάρα πολύ και αυτό, ναι.

Γενικά είναι όλα θέμα σωστής διαχείρισης και σταθερής προσήλωσης.

Είναι απείρως δυσκολότερο και πιο απαιτητικό για 9 μήνες να διαβάζεις καθημερινά το ελάχιστο 2 ώρες παρά να διαβάζεις 12ωρα για 2 μήνες, εκεί θέλω να καταλήξω.

Ύστερα από ένα σημείο, το ζήτημα γίνεται και καθαρά βιολογικό. Η αφομοίωση χρειάζεται χρόνο και ωρίμανση, ύπνο και τα σχετικά.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top