Chris1993
Περιβόητο μέλος
Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4.976 μηνύματα.

20-09-11

23:18
Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί η συνεργασία επιχειρήσεων και πανεπιστημίων θα λειτουργήσει εις βάρος της μάθησης και του επιπέδου σπουδών...
Στην Γερμανία η Siemens, η ΑΕG κτλπ. συνεργάζονται με τα πανεπιστήμια για πάνω από μισό αιώνα και θεωρούνται κορυφή στις θετικές και πολυτεχνικές επιστήμες...Από το 1960 είχαν στα σκαριά τις τηλεοράσεις πλάσμα και τα δίκτυα οπτικών ινών όταν εμείς ζούσαμε στην εποχή του χαλκού...
Α,καλαααα!
Υπέρ της στοχευμένης έρευνας,έτσι?
Και αυτό νομίζεις ότι μπορεί να γίνει στην ΕΛΛΑΔΑ?
Μα και οι καταλήψεις όπως και οι διαδηλώσεις είναι σπορ κλειστής λέσχης!Τα σκουπίδια μένουν απέξω. Στην χώρα μας αν δεν έχεις κάποια ταμπέλα (δεξιός, αριστερός,..κτλ) ή δεν ανήκεις σε κάποιο "μαντρί" προκοπή δεν έχεις..
Τέτοιες νοοτροπίες μας φάγανε!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής
Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11.130 μηνύματα.

20-09-11

23:21
Εφόσον οργανώνονται καθημερινά συλλαλητήρια για να δείξετε τη δυσκαρέσκειά σας στο νομοσχέδιο , ποιος ο λόγος να τελείται η σχολή υπό κατάληψη ;Μια χαρά οργανώνουν καθημερινά συλλαλητήρια ΑΛΛΑ δεν είδα να κατεβαίνεις εσυ και ο καθένας!
"Πάντα κατέβαιναν και καλά οι ψευτο-επαναστάτες και οι αναρχικοί που το μόνο που κάνουν είναι να σπάνε!" (γενική άποψη)
Όσον αναφορά τους "ψευτο-επαναστάτες" , σε πληροφορώ πως πιο αληθινοί επαναστάτες είναι οι αναρχικοί κι αυτοί που "τα σπάνε" , παρά οι του ΚΚΕ , ΚΝΕ , ΠΚΣ και δεν ξέρω κι εγώ πως στο καλό τους λέτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 22.844 μηνύματα.

20-09-11

23:22
Δηλαδή Χρήστο είναι κακό να υπήρχε πρακτική έρευνα των εφαρμοσμένων μαθηματικών (διαφορικών εξισώσεων, υπολογιστικής ρευστοδυναμικής, θεωρία χάους,...) ή της φυσικής σε κάποια βιομηχανική εφαρμογή του εμπορίου ή είναι καλύτερο να τις διαβάζουμε ξερά και περιεκτικά μέσα από τα βιβλία και να τις φανταζόμαστε θεωρητικά; Γιατί βάζεις όρια στην έρευνα, στην αυτενεργούμενη μάθηση και στην επιστημονική εργασία των νέων; Γιατί κάποιοι πτυχιούχοι φυσικομαθηματικοί/ μηχανικοί να εκπονούν διδακτορικές διατριβές σε τελείως θεωρητικά μοντέλα λόγω βιομηχανικής ανεπάρκεας της χώρας μας; Πλέον οι φυσικομαθηματικές επιστήμες δεν περιορίζονται στην διδασκαλία των μαθηματικών/φυσικής όσο και αν κάποιοι το προσπαθούν με διάφορες πολιτικές ή δράσεις στην χώρα μας. Υπάρχει και η βιομηχανική εφαρμογή (π.χ. πρόβλημα καταλυτικού μετατροπέα) με την συμβολή των επιστημών του Πολυτεχνείου, η οποία δίνει περεταίρω ώθηση σ' αυτές τις επιστήμες. Ειδάλλως να μείνουμε στάσιμοι στα θεωρητικά μοντέλα λογισμού και εξισώσεων του 1600...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4.976 μηνύματα.

20-09-11

23:26
Εφόσον οργανώνονται καθημερινά συλλαλητήρια για να δείξετε τη δυσκαρέσκειά σας στο νομοσχέδιο , ποιος ο λόγος να τελείται η σχολή υπό κατάληψη ;
Όσον αναφορά τους "ψευτο-επαναστάτες" , σε πληροφορώ πως πιο αληθινοί επαναστάτες είναι οι αναρχικοί κι αυτοί που "τα σπάνε" , παρά οι του ΚΚΕ , ΚΝΕ , ΠΚΣ και δεν ξέρω κι εγώ πως στο καλό τους λέτε.
Δηλαδή,κάποιοι να τρέχουν σαν τα σκυλιά στις πορείες και κάποιοι άλλοι να κάθονται να παρακολουθούν μαθήματα όντας πεπεισμένοι ότι όλα είναι τέλεια (κοιτώντας την πάρτι τους)?
Δηλαδή Χρήστο είναι κακό να υπήρχε πρακτική έρευνα των εφαρμοσμένων μαθηματικών (διαφορικών εξισώσεων) ή της φυσικής σε κάποια βιομηχανική εφαρμογή του εμπορίου; Γιατί βάζεις όρια στην έρευνα, στην αυτενεργούμενη μάθηση και στην επιστημονική εργασία των νέων; Γιατί κάποιοι πτυχιούχοι φυσικομαθηματικοί/ μηχανικοί να εκπονούν διδακτορικές διατριβές σε τελείως θεωρητικά μοντέλα λόγω βιομηχανικής ανεπάρκεας της χώρας μας;
Φυσικά και δεν είναι άσχημα αυτά που λες γενικότερα,αν και δεν τα ξέρω.
Αλλά ειδικότερα στην ΕΛΛΑΔΑ,δεν υπάρχει περίπτωση να μην ξεφύγει απο αυτά τα πλαίσια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής
Ο Libertus αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 11.130 μηνύματα.

20-09-11

23:32
Άμα δε θέλουν να αντιδράσουν τι να τους κάνεις ;Δηλαδή,κάποιοι να τρέχουν σαν τα σκυλιά στις πορείες και κάποιοι άλλοι να κάθονται να παρακολουθούν μαθήματα όντας πεπεισμένοι ότι όλα είναι τέλεια (κοιτώντας την πάρτι τους)?
Δε γίνεται να έχουν όλοι τις ίδιες απόψεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kaleidoscope
Επιφανές μέλος
Η kaleidoscope αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει από Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 9.248 μηνύματα.

21-09-11

00:11
Σημείωση συντονιστή:
Το θέμα κλειδώνεται μόνιμα επειδή η θεματολογία του καλύπτεται από άλλα θέματα:
Το θέμα κλειδώνεται μόνιμα επειδή η θεματολογία του καλύπτεται από άλλα θέματα:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...