Με βαθμό απολυτηρίου η εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ

jims

Well-known member

Ο jims αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 698 μηνύματα.

lazos95

New member

Ο lazos95 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 55 μηνύματα.
Τέλος οι Πανελλήνιες; - Με βαθμό απολυτηρίου η εισαγωγή στα ΑΕΙ Εισαγωγή στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ μόνο με τον βαθμό του απολυτηρίου Λυκείου και χωρίς την διεξαγωγή Πανελλαδικών εξετάσεων βάζει στο «τραπέζι» το υπουργείο Παιδείας.

Αυτό το σχέδιο επεξεργάζεται η ηγεσία του υπουργείου σύμφωνα με τα όσα αναφέρει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», ενώ αναμένονται ανακοινώσεις μέσα στην επόμενη σχολική χρονιά. Οξύμωρο είναι το γεγονός ότι ο βαθμός απολυτηρίου για πρώτη χρονιά φέτος έχασε τη δυναμική του στις πανελλήνιες εξετάσεις καθώς δεν προσμετράται για τον τελικό μέσο όρο, αλλά απ’ ό,τι φαίνεται η ηγεσία έχει σχέδιο να τον επαναφέρει και να τον ενισχύσει.
Το υπουργείο Παιδείας παλεύει εδώ και μήνες να προλειάνει το έδαφος για τις επερχόμενες αλλαγές ασκώντας σκληρή κριτική στο υπάρχον σύστημα. Ο υπουργός Νίκος Φίλης παρά την επιτυχημένη διεξαγωγή των φετινών εξετάσεων δεν δίστασε την ίδια μέρα με την ανακοίνωση των βάσεων να κάνει λόγο για ένα σύστημα το οποίο έχει χάσει τη δυναμική του και υποβαθμίζει το σχολείο. Στο πλαίσιο του International Baccalaureate, το υπουργείο μελετάει τη δημιουργία ενός εθνικού απολυτηρίου που θα αποτελεί και το διαβατήριο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. «Το σύστημα πρέπει να αλλάξει και ο βαθμός απολυτηρίου θα αποτελεί τον βαθμό με τον οποίο θα εισάγονται οι υποψήφιοι στις σχολές. Στόχος με τις αλλαγές αυτές είναι η αναβάθμιση του Λυκείου, και πρώτα πρέπει να προχωρήσουμε στην αναμόρφωσή του. Γι’ αυτό το λόγο είναι δύσκολο να ορίσω πότε θα μπορούσε να εφαρμοστεί το νέο εισαγωγικό σύστημα», σημειώνει στον «Ε.Τ.» ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κ. Γιάννης Παντής. Οι αλλαγές στις οποίες αναφέρεται αφορούν το Λύκειο των δύο τάξεων και το Γυμνάσιο των τεσσάρων. Κατά καιρούς έχουν τοποθετηθεί τόσο η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας κ. Σία Αναγνωστοπούλου όσο και μέλη του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία σε αυτό, προαναγγέλλοντας την ολοκληρωτική αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής κ. Αντώνης Λιάκος είχε παρουσιάσει και μία ολοκληρωμένη πρόταση που αφορούσε το ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου προβάλλοντας την Ελληνική αλλά και την Αγγλική Γλώσσα ως βασικά διδακτικά αντικείμενα στις δύο τάξεις του Λυκείου, αποκλείοντας όμως μαθήματα όπως τα Αρχαία και τα Μαθηματικά. Με τον τρόπο που είχε διαμορφωθεί το πρόγραμμα και οι κατευθύνσεις μαθημάτων, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να αποκλείσουν τα παραπάνω αντικείμενα και στη θέση τους να συμπεριλάβουν άλλα όπως Σχέδιο και Ιστορία της Τέχνης.
Ακόμα η ηγεσία κρατάει κλειστά τα χαρτιά της σχετικά με τις λεπτομέρειες του νέου συστήματος, καθώς δεν είναι γνωστό αν η συμπλήρωση του μηχανογραφικού θα ισχύει και στο νέο σύστημα και αν θα υπάρξει αυτούσιο το σύστημα των βάσεων εισαγωγής. Αντίθετα, επιμένει στο επιχείρημα για μεταρρυθμίσεις που στοχεύουν στην αναβάθμιση του Λυκείου.

Πηγή: Foititikanea.gr

Η ύλη δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα για τις Πανελλήνιες του 2016-17. Έχει αργήσει χαρακτηριστικά...
Μάλλον ή κάτι σοβαρό ετοιμάζουν να βγάλουν και να προσθέσουν ή θα βρεθούμε προ εκπλήξεως με όλα όσα ακούγονται.
 

Aphrodite_25

New member

Η Aphrodite_25 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 15 μηνύματα.
ποιο αξιοκρατικος;;;χαχαχαχα ωραιο αστειο....ξεχνας τα ιδιωτικα και γενικα τους λεφταδες τους εχοντες και κατεχοντες..και τους κακομοιρους τους μπατηρηδες που τα δινουν ολα για να περασουν σε μια σχολη
Αν θέλησεις να αποκτήσεις δεύτερο πτυχίο η να εξειδικευτεις στο αντικείμενο σου,θα διαπιστώστεις ποσο διαβλητές ειναι οι κατατακτήριες και οι εισαγωγικές σε μεταπτυχιακά !Σε σύγκριση με αυτά λοιπόν,ναι,οι πανελληνιες ειναι πιο αξιοκρατικός θεσμός!Σαφως και χωλαίνει σε πολλα σημεία και πρεπει να γίνουν αλλαγές!Αλλα και η ιδεα του εθνικού απολυτηρίου δε θα λύσει τα προβλήματα!οχι δεν ξεχνάω καθολου τα ιδιωτικά κ όσα ανέφερες!κι εγω προσπαθω να κυνηγήσω με
Νύχια και με δόντια τ όνειρο μου!Γιωαυτο σου λεω...σκέψου αν ισχυει μονο ο βαθμός απολυτηριου,ποιος θα επωφεληθεί;το παιδί που φοιτά σε ιδιωτικό δίνοντας χιλιάδες ευρώ η ενα παιδί που φοιτά σε δημόσιο;
 

allall1

Active member

Ο Bilbo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 5 ετών και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 431 μηνύματα.
Παιδιά άραξε ,η πρόταση αυτη δεν πρόσκειται να γίνει πραγματικότητα τουλάχιστον οχι τοσο σύντομα καθώς η κυβέρνηση θα πρπ να αντιμετωπίσει χιλιάδες προβλήματα οπως η δωροδοκίες των καθηγητών που θα χτυπήσουν κόκκινο ,αν η είσοδος σε κάποια σχολη εξαρτάται μονο απο το σχολείο , καθώς και το οτι οι σχολές σε μεγάλες πόλεις οπως Θεσσαλονίκη και αθηνα απλα δε θα μπορούν να αντεπεξέλθουν σε νέες συνθήκες καθώς ειναι δεδομένο οτι το 80 τοις κατο των υποψηφίων φοιτητων θα θέλουν να μπουν εκει , οι επαρχίακες σχολές δε θα εχουν κοσμο και πολλά πολλά πολλά ακομα προβλήματα τα οποία βαριεμαι να τα γράφω αλλα πιστεύω οτι μπορείτε να τα φανταστειτε , μια τέτοια κίνηση μπορει να εχει τρομακτικές συνέπειες και καθόλου θετικές τοσο για τις μεγαλουπόλεις όσο και για τις επαρχιακές , εξαπλού ανάλογο πείραμα ειχε γίνει το 59 νομίζω όπου υπήρχε ελεύθερη είσοδος στα πανεπηστημιο , πρώτη επιλογή ήταν η νομική μετα οι ιατρικές οι άλλες σχολες ούτε καν ..αυτά
 

Φρεντος

Well-known member

Ο Φρεντος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών , Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,125 μηνύματα.
Aμα γινει εχει να πεσει το βισμα συννεφο, τα φακελακια σε καθηγητες για 20αρι απο τους "εχοντες" να θεωρουνται σιγουρα!! Εννοειται πως σε ιδιωτικα δε θα βλεπεις απολυτηριο κατω απο 20
 

Kostas G.

New member

Ο Kostas G. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 22 ετών . Έχει γράψει 4 μηνύματα.
Αξιοκρατικος τροπος με την υποκειμενικοτατη βαθμολογηση της εκθεσης;
Με 3 19-20 αρια και εναν βαθμο κοντα στη βαση ο αλλος δεν μπαινει ουτε ιατρικη ουτε πολυτεχνειο.
Ισως θα γινουν καλες οι πανελληνιες αν φτιαχτει ο τροπος εξετασης(δηλ. μαθηματα).
Φετος ειδικα με τα ευκολα θεματα φυσικη, το παιχνιδι κυριως στα θετικα πεδια πεχτηκε στην εκθεση, δηλαδη επι το πλειστον στην τυχη.
 

harry akritas

Well-known member

Ο harry akritas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,717 μηνύματα.
Αξιοκρατικος τροπος με την υποκειμενικοτατη βαθμολογηση της εκθεσης;
Με 3 19-20 αρια και εναν βαθμο κοντα στη βαση ο αλλος δεν μπαινει ουτε ιατρικη ουτε πολυτεχνειο.
Ισως θα γινουν καλες οι πανελληνιες αν φτιαχτει ο τροπος εξετασης(δηλ. μαθηματα).
Φετος ειδικα με τα ευκολα θεματα φυσικη, το παιχνιδι κυριως στα θετικα πεδια πεχτηκε στην εκθεση, δηλαδη επι το πλειστον στην τυχη.

Αν το σκεφτείς, οι εξετάσεις ως εξετάσεις είναι ο πιο αξιοκρατικός και διαδεδομένος θεσμός για την αξιολόγηση επιδώσεων. Απολυτήριο λυκείου, πτυχίο γ-βάθμιας εκπαίδευσης, ξένες γλώσσες, δίπλωμα οδήγησης, τα πάντα χρειάζονται εξετάσεις. Δείχνουν αν ο εξεταζόμενος έχει τις απαραίτητες γνώσεις και αντέχει στην πίεση που επιβάλλουν.
Σίγουρα, οι πανελλήνιες επιδέχονται πολλές διορθώσεις, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορούν να αντικατασταθούν από το απολυτήριο. Μόνο να βελτιωθούν. Όσο για την έκθεση, δυστυχώς αυτή είναι η φύση του μαθήματος. Ωστόσο, ένας μαθητής που έχει παραδώσει ένα καλό γραπτό, όσο υποκειμενική κι αν είναι η διόρθωση, να πάρει 10 ενώ αξίζει 16-17 πχ πολύ δύσκολο να γίνει. Όμως δε γίνεται να καταργηθεί η έκθεση, καθώς δε νοείται απόφοιτος β-βάθμιας εκπαίδευσης να μη γνωρίζει τη γλώσσα του.
 

Nick890

Active member

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 584 μηνύματα.
Ρε παιδιά άκουο τόσο καιρό για κατάργηση πανελληνίων άλλα όταν μπαίνω στο site του Υπουργείου παιδείας δεν λέει τίποτα.

Αληθεύει ? αν ναι μήπως ξέρετε από πότε θα ισχύ?
 

ΓιωργοςM

Member

Ο ΓιωργοςM αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου . Έχει γράψει 42 μηνύματα.
Εχουμε κανει και αλλα θεματα με αυτο μην μπαίνετε πανικόβλητη και αρχίζετε ιδια θεματα.Ψάξτε και λιγο

Και οχι δεν ισχυει απλως ειναι μια ιδεα δεν ξέρουμε ποτε και ΑΝ θα ισχύσει
 

PeterTheGreat

New member

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 892 μηνύματα.
Αν το σκεφτείς, οι εξετάσεις ως εξετάσεις είναι ο πιο αξιοκρατικός και διαδεδομένος θεσμός για την αξιολόγηση επιδώσεων. Απολυτήριο λυκείου, πτυχίο γ-βάθμιας εκπαίδευσης, ξένες γλώσσες, δίπλωμα οδήγησης, τα πάντα χρειάζονται εξετάσεις. Δείχνουν αν ο εξεταζόμενος έχει τις απαραίτητες γνώσεις και αντέχει στην πίεση που επιβάλλουν.
Σίγουρα, οι πανελλήνιες επιδέχονται πολλές διορθώσεις, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορούν να αντικατασταθούν από το απολυτήριο. Μόνο να βελτιωθούν. Όσο για την έκθεση, δυστυχώς αυτή είναι η φύση του μαθήματος. Ωστόσο, ένας μαθητής που έχει παραδώσει ένα καλό γραπτό, όσο υποκειμενική κι αν είναι η διόρθωση, να πάρει 10 ενώ αξίζει 16-17 πχ πολύ δύσκολο να γίνει. Όμως δε γίνεται να καταργηθεί η έκθεση, καθώς δε νοείται απόφοιτος β-βάθμιας εκπαίδευσης να μη γνωρίζει τη γλώσσα του.

Να μην καταργηθεί το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας από τις Πανελλαδικές, αλλά να αλλάξει ριζικά.

Καταρχάς μου φαίνεται αδιανόητο να έχουμε υποκειμενικά δοκίμια σκέψεων για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Οι γλωσσικές ικανότητες που απαιτούνται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι τελείως διαφορετικές, και κυρίως στηρίζονται στην ανάλυση πηγών και την συγγραφή επιστημονικών εργασιών.

Αδιάφορο μου είναι αν ένας υποψήφιος π.χ. του φυσικού μπορεί να μου κάνει περίληψη ενός φιλοσοφικού κειμένου, τουλάχιστον όσο αφορά την εισαγωγή του στη σχολή. Με ενδιαφέρει να μπορεί να κατανοήσει ένα δύσκολο κείμενο, να εξετάσει το περιεχόμενό του και να εξάγει από αυτό συγκεκριμένες πληροφορίες. Δεν έχει σημασία το αν μπορεί να γράψει 500-600 λέξεις για την μουσική, αλλά το αν μπορεί να γράψει μερικές παραγράφους στις οποίες θα κάνει σύνθεση του περιεχομένου πολλών πηγών και να περιγράψει ένα διάγραμμα, όπως θα έκανε σε μία ακαδημαϊκή εργασία.

Γενικά πρέπει να εξοντωθεί κάθε ίχνος υποκειμενικής αξιολόγησης από τις πανελλαδικές, όπως γίνεται και στον υπόλοιπο κόσμο, με την στροφή σε μικρές απαντήσεις και απαντήσεις κλειστού τύπου (Σ/Λ, πολλαπλή επιλογή, αντιστοίχηση, κλπ.) ώστε να ανταγωνίζονται όλοι οι υποψήφιοι σε ίσους όρους. Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και στα υπόλοιπα μαθήματα, αλλά σε αυτά τουλάχιστον οι βαθμολογίες συνήθως έχουν μικρή απόκλιση. Στην έκθεση μιλάμε σχεδόν πάντα για τεράστιες διαφορές μεταξύ των βαθμολογητών.

Μα θα μου πείτε, 'και αν τα απαντάνε στην τύχη'? Υπάρχουν τρόποι αντιμετώπισης για αυτό. Αρνητική βαθμολόγηση, μονολεκτικές απαντήσεις ανοιχτού τύπου. Λύσεις υπάρχουν.
 

klean

New member

Ο Κλεάνθης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Αγία Παρασκευή (Αττική). Έχει γράψει 2,704 μηνύματα.
Και εγώ πιστεύω πως εφόσον υπάρχουν εισαγωγικές εξετάσεις, το καλύτερο θα ήταν να είναι σε μια μορφή όπως είπε ο Peter. Αυτό όμως είναι δουλειά του τμήματος που θα πρέπει να μπορεί να ορίζει το ίδιο υπό την εποπτεία του Υπουργείου τα προαπαιτούμενα. Δουλειά του σχολείου είναι πρωτίστως το απολυτήριο, το οποίο θα πρέπει να αποτυπώνει μια γενική εικόνα και όχι μόνο ό,τι ενδιαφέρει τα Πανεπιστήμια. Για το αν αυτό απαιτεί πανελλαδικού τύπου εξετάσεις και βαθμούς κλπ είναι συζητήσιμο, εξαρτάται πώς λειτουργεί το σχολείο.
 

Trafalgar

New member

Ο Trafalgar αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 18 μηνύματα.
Και να καταργηθούν οι Πανελλήνιες (είμαι υπέρ), αυτό σίγουρα δε θα γίνει για τις περιζήτητες σχολές. Έτσι, πάλι οι περισσότεροι μαθητές, πιστεύω, θα σπρώχνονται να μπουν σε αυτές, είτε έχουν δυνατότητες είτε όχι. Γιατί, κακά τα ψέματα, με τη σημερινή νοοτροπία πολλοί δε θα επιθυμούν να εισαχθούν σε σχολή με λιγότερη ζήτηση, ιδίως χωρίς εξετάσεις. Οι εξετάσεις, για πολλούς, δίνουν και μια επιπλέον αξία. Φαντάζομαι και οι γονείς των χείριστων μαθητών θα προτιμήσουν να τους στείλουν στο Πολυτεχνείο με εξετάσεις παρά σε Σχολή "Γιδοβοσκής" χωρίς. Οπότε, προς το παρόν, τις θέλουμε τις Πανελλήνιες κι ας μην το ξέρουμε.

Το καλύτερο, βέβαια, θα ήταν κάθε μία Σχολή, χωρίς εξαίρεση, να έχει τις δικές της εξετάσεις-συνεντεύξεις με λίγα μαθήματα που σχετίζονται με το αντικείμενό της. Μια Ιατρική, Πολυτεχνική κλπ. σχολή δε νοείται να έχει την Έκθεση ως μάθημα εισαγωγής. Η Έκθεση να διδάσκεται απλά για σφαιρική γνώση κ.ο.κ.
 

Nick890

Active member

Ο Nick890 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών . Έχει γράψει 584 μηνύματα.
Ο τίτλος τα λέει όλα , καταργήθηκαν η πανελλήνιες ?
 

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής . Έχει γράψει 2,122 μηνύματα.

formio4

New member

Η formio4 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 298 μηνύματα.
Η πανελλήνιες καταργήθηκαν.
Οι πανελλήνιες δεν καταργήθηκαν.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα τις τελευταίες 60 μέρες:
  • Φορτώνει...
Top