intefina
Δραστήριο μέλος



πάντως μη γίνεσαι επιθετικός στα παιδιά της θεωρητικής γιατί δε σε βλέπω καλά



Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος


Ας τερματιστεί καλύτερα εδώ η κουβέντα περί της σημασίας της ιστορίας και των άλλων μαθημάτων γιατί έχουμε βγει επικίνδυνα εκτός θέματος. Ο καθένας με τις δικές του επιλογές και ας ανακαλύψει τα αντίστοιχα οφέλη ή τις αντίστοιχες επιπτώσεις στην πορεία.Προσφατα ειχα μπει σε ενα site και ελεγε ποσσοι μαθητες διαβαζουν ιστορια στο λυκειο .. Οι αριθμοι πραγματικα ηταν πολυ μικροι... Αυτα που μου λες ισως ειναι σωστα αλλα ενα παιδι α λυκειου δεν τον ενδιαφερουν! Ισως μετα καταλαβω το λαθος μου αν ειναι λαθος μου..γιατι δεν νομιζω να χρησιμοποιησω ποτε μια νεκρη γλωσσα οπως τα αρχαια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nuria.m
Εκκολαπτόμενο μέλος


Προσφατα ειχα μπει σε ενα site και ελεγε ποσσοι μαθητες διαβαζουν ιστορια στο λυκειο .. Οι αριθμοι πραγματικα ηταν πολυ μικροι... Αυτα που μου λες ισως ειναι σωστα αλλα ενα παιδι α λυκειου δεν τον ενδιαφερουν! Ισως μετα καταλαβω το λαθος μου αν ειναι λαθος μου..γιατι δεν νομιζω να χρησιμοποιησω ποτε μια νεκρη γλωσσα οπως τα αρχαια!
...ενα παιδι 16 χρονων θεωρητικα ειναι αρκετα ωριμο για να κατανοησει το σωστο απο το λαθος...!!!τα αρχαια καθε αλλο παρα νεκρη γλωσσα ειναι...δεν το συνεχιζω αλλο γιατι κουραστηκα...καλη σου επιτυχια!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
StratosRIP
Δραστήριο μέλος


Ωραία η λογική σου , δυστυχώς για σένα στις πανελληνιες υπάρχει και το μάθημα της έκθεσης. Αν διάβαζες και από λίγο κανένα φιλολογικό μάλλον θα σου καλύτερος στον τομέα ορθογραφία και έκφραση. Επιπλέον δεν σου πε κάνεις να τρελαθείς να διαβάζεις ιστορία, μπορείς να παρακολουθεί μες στην τάξη και να καταλαβαίνεις τα βασικά. Ούτε εγώ προσωπικά ξόδευα ιδιαιτερο χρόνο στην 2 και την 3η λυκείου για τα γενικής παιδείας ωστόσο ένα μισάωρο την βδομάδα δεν είναι τπτ για να διαβάσεις τις 2 σελίδες ιστορίας και να μάθεις 5 βασικά πράγματα τα οποία σίγουρα θα σου χρησιμεύσουν στην ζωή σου και δευτερον θα εμπλουτισουν το λεξιλόγιο σου και τον τρόπο έκφρασης σου (τα οποία ακόμα και απ αυτά που γράφεις στο σαιτ φαίνονται πτωχα) . Το ότι πέρασες ίσα ίσα την ιστορία και στα άλλα ήσουν άριστος δεν δείχνει μαγκιά αλλά τεμπελιά και ασυνεπεια που πίστεψε με ως στοιχεία του εαυτού σου πότε δεν θα σε βοηθήσουν στα μαθητικά και ακαδημαϊκα σου χρόνια.lol, Δεν εχω δει ποτε ανθρωπο που να μου εχει πει φιλε μου αρεσει να διαβαζω ιστορια! Ενταξει ,ισως καποια κομματια να ειναι ενδιαφερον αλλα παραμενει λιγο καπως! Επισης,οχι δεν οφειλω να τα διαβαζω ολα γιατι θα μου βγει η παναγια ! Αρχαια δεν εχω αγγιξει ποτε στην ζωη μου και ουτε προκειται..για εναν θετικο αυτα τα μαθηματα φενοντε πανδυσκολα..ισα ισα να περναω την ταξη σε αυτα τα μαθηματα και να εχω 18αρα στα δικα μου μαθηματα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Soleado Febrero ~
Πολύ δραστήριο μέλος


Όσο για την συζήτηση που έγινε με την χρησιμότητα της ιστορίας με κάλυψαν απόλυτα οι υπόλοιποι.Η Ιστορία είναι το πιο σημαντικό μάθημα,γιατί αν δεν γνωρίζουμε για το παρελθόν μας πως θα βελτιώσουν το παρόν και το μέλλον μας;Όπως θα θυμάσαι από το γυμνάσιο ή όπως θα δεις στις επόμενες τάξεις στο μάθημα αυτό,εμείς οι Έλληνες κάνουμε συνέχεια όλα τα ίδια και τα ίδια με αποτελέσματα όμως να μην μαθαίνουμε από τα λάθη μας και να συνεχίζουμε να πηγαίνουμε από το κακό στο χειρότερο σε αντίθεση με άλλες χώρες π.χ την Γερμανία. Επιπλέον,το Λύκειο δεν έχει σκοπό να εξειδικεύουμε πάνω σε ένα τομέα αλλά να αποκτήσουμε στοιβειώδεις γνώσεις πάνω στις θετικές επιστήμες,στην γλώσσα μας,στην ιστορία μας.Πρέπει να διαβάζουμε τα πάντα!Το πανεπιστήμιο έχει τον ρόλο της εξειδίκευσης όχι το λύκειο.
*και εγώ των θετικών είμαι

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pkat876
Εκκολαπτόμενο μέλος


Θα ήθελα να ξέρω από πότε μια κλίση προς τις θετικές και οικονομικές επιστήμες θεωρείται ως "υπερβολική εξειδίκευση" ιδιαίτερα στην ηλικία που βρίσκομαι τώρα. Ωραία η "ανθρωπιστική παιδεία" αλλά αποτελεί μια εξιδανίκευση και δεν είναι σε καμία περίπτωση εφαρμόσιμη. Επίσης, δεν νομίζω να εκτιμάται στον 21ο αιώνα η επίγνωση των κοινωνικοπολιτικών εξελίξεων και της ευθύνης μας (ως επιστήμονες) απέναντι στην κοινωνία και μην μπερδεύεσαι, δεν υποστηρίζω το ότι έχει συμβεί στην κοινωνία αλλά πρέπει να ενταχθώ σε αυτήν για να επιβιώσω (και καταλαβαίνω ότι έτσι δεν θέτω υψηλούς στόχους ως κοινωνικό ον αλλά δεν έχω άλλη επιλογή).Όσο για τα αρχαία, έχεις δίκιο και έχω άδικο απλά έβγαζα το άχτι μου αλλά όταν η καθηγήτρια μπαίνει μέσα στην τάξη και διδάσκει την "Αντιγόνη" όπως ακριβώς διδάσκει Αρχαία Κατεύθυνσης μου έρχεται να σπάσω οτιδήποτε υπάρχει μέσα στην αίθουσα και να κάψω το βιβλίο μπροστά στα μάτια της. Τέλος, άσε εμένα να ανησυχώ για το μέλλον μου.
ΥΓ Πολύς ντόρος για χαμένες υποθέσεις, απλά κατέθεσα τις δικές μου εμπειρίες, δεν ήταν ανάγκη να φάω στη μάπα όλη την επιχειρηματολογία των ενοτήτων "επιστήμη" και "παιδεία-εκπαίδευση".
Καταρχήν, αν δεν κάνω λάθος αναφέρθηκες όχι απλά σε μία κλίση προς τις συγκεκριμένες επιστήμες, αλλά στην σχεδόν αποκλειστική σου ενασχόληση με αυτές. Επίσης, η κοινωνία μας δεν είναι απρόσωπη. Έχει πρόσωπο και είναι το δικό μας. Άρα, το αν εκτιμάται ή όχι η πολύπλευρη παιδεία, εξαρτάται από τις αντιλήψεις μας. Δυστυχώς, όμως το μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού διατηρεί τις απόψεις αυτές. Για ποιον λόγο η ανθρωπιστική παιδεία δεν είναι εφαρμόσιμη; Επειδή ζούμε στην Ελλάδα μήπως; Και όχι, δυστυχώς η Αντιγόνη δεν διδάσκεται ούτε όπως τα Αρχαία Κατεύθυνσης. Η δική μας καθηγήτρια τουλάχιστον μας έβαζε να παπαγαλίζουμε την μετάφραση, χωρίς καν να μας εξηγεί την ερμηνεία ή την ρίζα των άγνωστων λέξεων. Δυστυχώς, το μέλλον σου και το μέλλον όλων μας , δεν εξαρτάται από τις δικές μας προσωπικές επιλογές, αφού ο καθένας από εμάς δεν έχει το προνόμιο να κυβερνάται από τον ηγέτη που διάλεξε, αλλά από τον ηγέτη που διάλεξαν ανιστόρητα όντα, χωρίς κριτική ικανότητα και σφαιρική αντίληψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
eyb0ss
Δραστήριο μέλος


Ναι ασχολήθηκα αλλά με ένα εύρος επιστημών οπότε δεν λέγεται εξειδίκευση (πόσο μάλλον υπερβολική εξειδίκευση) και δεν ανησυχώ για την παιδεία (όχι λόγω αδιαφορίας ή επειδή έχω κάτι προσωπικό με αυτήν αλλά επειδή δεν μπορώ να την αλλάξω). Όταν κάποιος έχει προδοθεί από τον τρόπο με τον οποίο διδάσκονται ορισμένα μαθήματα λογικό είναι να γυρίσει την πλάτη του σε αυτά τα μαθήματα, εγώ συγκεκριμένα ως υποκατάστατα της σχολικής ιστορίας έβλεπα ντοκιμαντέρ και διάβαζα το περιοδικό "Στρατιωτική Ιστορία" που κανείς δεν στην επέβαλε να την παπαγαλίσεις και την έβρισκα πολύ πιο ενδιαφέρουσα. Στην "Αντιγόνη" επίσης, είχαμε στείλει στην Διευθύντρια μας παράπονα επειδή η καθηγήτρια έκανε μάθημα μόνο για τα παιδιά της θεωρητικής και το μόνο που μπορούσα να κάνω εγώ (και οι υπόλοιποι μη-θεωρητικοί) ήταν να έχω την αξιοπρέπεια να μαθαίνω τη μετάφραση αλλά αυτό προφανώς δεν ήταν αρκετό για τα στάνταρ της.Με αυτά και με αυτά τα παράτησα και είπα να ασχοληθώ με τα δυνατά μου σημεία, δεν λέω, μπορεί να φταίω και εγώ που δεν ήμουν πιο υπομονετικός. Όσο για το θέμα της επιλογής ηγέτη ο χρόνος θα μας πει, είναι πολύ νωρίς ακόμη για εμάς. Τέλος, όπως είχα πει στον φίλο μας τον catloverGG, έχουμε βγει εκτός θέματος οπότε ας τελειώσει εδώ αυτή η συζήτηση. Επίσης, συγνώμη αν σε ζάλισα με τις προσωπικές μου εμπειρίες και καλή επιτυχία στη Γ'λυκείου.Καταρχήν, αν δεν κάνω λάθος αναφέρθηκες όχι απλά σε μία κλίση προς τις συγκεκριμένες επιστήμες, αλλά στην σχεδόν αποκλειστική σου ενασχόληση με αυτές. Επίσης, η κοινωνία μας δεν είναι απρόσωπη. Έχει πρόσωπο και είναι το δικό μας. Άρα, το αν εκτιμάται ή όχι η πολύπλευρη παιδεία, εξαρτάται από τις αντιλήψεις μας. Δυστυχώς, όμως το μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού διατηρεί τις απόψεις αυτές. Για ποιον λόγο η ανθρωπιστική παιδεία δεν είναι εφαρμόσιμη; Επειδή ζούμε στην Ελλάδα μήπως; Και όχι, δυστυχώς η Αντιγόνη δεν διδάσκεται ούτε όπως τα Αρχαία Κατεύθυνσης. Η δική μας καθηγήτρια τουλάχιστον μας έβαζε να παπαγαλίζουμε την μετάφραση, χωρίς καν να μας εξηγεί την ερμηνεία ή την ρίζα των άγνωστων λέξεων. Δυστυχώς, το μέλλον σου και το μέλλον όλων μας , δεν εξαρτάται από τις δικές μας προσωπικές επιλογές, αφού ο καθένας από εμάς δεν έχει το προνόμιο να κυβερνάται από τον ηγέτη που διάλεξε, αλλά από τον ηγέτη που διάλεξαν ανιστόρητα όντα, χωρίς κριτική ικανότητα και σφαιρική αντίληψη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


Το ριχνω στο συστημα διοτι εγραψα 17-18 φυσικη.χημεια,μαθηματικα και χανω απο τα άχρηστα τα μαθηματα τα οποια ειναι τα φιλολογικα..Δεν γινεται να τα διαβαζω ολα ,δεν θα ειχα προσωπικη ζωη..Τελος παντων ευχαριστω για τις απαντησεις σας! Απορω πως εγραψα 4 με 5 λεπτα και τωρα θα εχω αρκετες μερες..αντε να δουμε καλη μου επιτυχια ^ ^
Με ποια κριτηρια ειναι αχρηστα? Δηλαδη την ταυτοτητα (α+β)2 τι θα την κανεις? Τελος παντων, μην κατηγορεις το συστημα αν εσυ ησουν αδιαφορος. Αν αντι για 5 λεπτα, καθοσουν μια-δυο ωριτσες, θα επιανες ενα 6-7 και θα ησουν οκ. Εν τελει, λιγος καιρος εμεινε μεχρι να γραψεις (σωστα?), οποτε καλη σου επιτυχια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
meetmeinmontauk
Τιμώμενο Μέλος


Μανταλένα, δεν έχεις ιδέα που χρησιμεύει η ταυτότητα (α+β)2 ή (α+β)3...
Ενα παραδειγμα εφερα, ειναι απο τα λιγα πραγματα που θυμαμαι απο τα μαθηματικα

Ηθελα απλως να πω οτι ουτε και η ιστορια ειναι αχρηστη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος


Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα παλικάρι μου. Το καινούργιο σύστημα είναι πανάθλιο. Πού ακούστηκε ότι για να περάσεις την τάξη πρέπει να διαβάζεις έστω και στοιχειωδώς; Θα έπρεπε όλοι να περνάνε την τάξη χωρίς να έχουν ανοίξει ποτέ βιβλίο και για αυτό έχουν χαριστικά 10 στα προφορικά, για να μην σου πω ότι το πιο σωστό θα ήταν να περνάνε και χωρίς να πατάνε στο σχολείο. Ναι, τα πιο πολλά μαθήματα είναι άχρηστα και καλά κάνουν οι σωστοί μαθητές που δεν ασχολούνται με αυτά. Για παράδειγμα, υπάρχει πιο άχρηστο μάθημα από την Ιστορία; Τι μας νοιάζει εμάς τι έκαναν κάποιοι αρχαίοι σαν τον Κολοκοτρώνη; Ωραία, στο Πολυτεχνείο ο Παλαιών Πατρών Ιταλός σήκωσε το πανό που έγραφε "molon lave" και έδιωξε τους Βούλγαρους. Και λοιπόν; Σε όλα τα κράτη του κόσμου την Ιστορία την έχουν καταργήσει, μόνον εμείς ασχολούμαστε με αυτήν. Φυσικά και ο μαθητής πρέπει να διαβάζει μόνον τα μαθήματα που τον ενδιαφέρουν για τις πανελλήνιες. Αυτός είναι ο σκοπός του σχολείου και αυτά που λένε κάποιοι ότι το σχολείο πρέπει να δίνει γενική μόρφωση, είναι παπαριές. Τα άλλα μαθήματα πρέπει να είναι δεδομένο από την αρχή ότι θα τα περάσεις οπωσδήποτε. Πράγματι, αν κάποιος τα διάβαζε όλα δεν θα είχε προσωπική ζωή. Είναι απαράδεκτο ένας έφηβος να αποκόβεται από τις πνευματικές ενασχολήσεις όπως το Facebook, τα videogames, τους ποδοσφαιρικούς αγώνες και τις τσόντες και να έχει μπροστά του ένα βιβλίο και να διαβάζει μαλακίες σαν την Ιστορία, τη Γλώσσα, τη Λογοτεχνία, τη Βιολογία και την Οικονομία. Οι μαθητές πρέπει να αγωνιστούν για το δίκιο τους και τα ιδανικά τους. Να κάνουν καταλήψεις με αίτημα την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, ώστε να μπορούν να είναι όλο το πρωί στην καφετέρια που έχει και w.f. Εμπρός λοιπόν παλικάρια στον αγώνα, οι συνδικαλιστές και τα κόμματα της αντιπολίτευσης είναι μαζί σας.....εχω μεινει ιστορια χάρις το καινουργιο αθλιο συστημα......Τελος παντων στα τρίμηνα ειχα και δυο 10 αρα μεσος ορος 10..Επρεπε να γραψω 6 και πηγα και εγραψα 4 με 5 λεπτα διαβασμα...Δηλαδη ελεος.... χανω απο τα άχρηστα τα μαθηματα τα οποια ειναι τα φιλολογικα..Δεν γινεται να τα διαβαζω ολα ,δεν θα ειχα προσωπικη ζωη.....Κοιτα για εναν που παει θετικη κατεύθυνση η ιστορία ειναι οτι πιο αχρηστο υπαρχει ,στην ουσια δεν μου δινει τιποτα.....οχι δεν οφειλω να τα διαβαζω ολα γιατι θα μου βγει η παναγια ! Αρχαια δεν εχω αγγιξει ποτε στην ζωη μου και ουτε προκειται..για εναν θετικο αυτα τα μαθηματα φενοντε πανδυσκολα..Τον χρονο μου χανω διαβάζοντας φιλολογικα,λυπαμαι αλλα γινεται να θες να γινεις φυσικος ξερω εγω και να διαβαζεις αρχαια..δεν κολλαει! Στις πανελληνιες δεν εχει αρχαια..για αυτος διαβαζουμε οτι γραφουμε πανελληνιες!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος


Έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα παλικάρι μου. Το καινούργιο σύστημα είναι πανάθλιο. Πού ακούστηκε ότι για να περάσεις την τάξη πρέπει να διαβάζεις έστω και στοιχειωδώς; Θα έπρεπε όλοι να περνάνε την τάξη χωρίς να έχουν ανοίξει ποτέ βιβλίο και για αυτό έχουν χαριστικά 10 στα προφορικά, για να μην σου πω ότι το πιο σωστό θα ήταν να περνάνε και χωρίς να πατάνε στο σχολείο. Ναι, τα πιο πολλά μαθήματα είναι άχρηστα και καλά κάνουν οι σωστοί μαθητές που δεν ασχολούνται με αυτά. Για παράδειγμα, υπάρχει πιο άχρηστο μάθημα από την Ιστορία; Τι μας νοιάζει εμάς τι έκαναν κάποιοι αρχαίοι σαν τον Κολοκοτρώνη; Ωραία, στο Πολυτεχνείο ο Παλαιών Πατρών Ιταλός σήκωσε το πανό που έγραφε "molon lave" και έδιωξε τους Βούλγαρους. Και λοιπόν; Σε όλα τα κράτη του κόσμου την Ιστορία την έχουν καταργήσει, μόνον εμείς ασχολούμαστε με αυτήν. Φυσικά και ο μαθητής πρέπει να διαβάζει μόνον τα μαθήματα που τον ενδιαφέρουν για τις πανελλήνιες. Αυτός είναι ο σκοπός του σχολείου και αυτά που λένε κάποιοι ότι το σχολείο πρέπει να δίνει γενική μόρφωση, είναι παπαριές. Τα άλλα μαθήματα πρέπει να είναι δεδομένο από την αρχή ότι θα τα περάσεις οπωσδήποτε. Πράγματι, αν κάποιος τα διάβαζε όλα δεν θα είχε προσωπική ζωή. Είναι απαράδεκτο ένας έφηβος να αποκόβεται από τις πνευματικές ενασχολήσεις όπως το Facebook, τα videogames, τους ποδοσφαιρικούς αγώνες και τις τσόντες και να έχει μπροστά του ένα βιβλίο και να διαβάζει μαλακίες σαν την Ιστορία, τη Γλώσσα, τη Λογοτεχνία, τη Βιολογία και την Οικονομία. Οι μαθητές πρέπει να αγωνιστούν για το δίκιο τους και τα ιδανικά τους. Να κάνουν καταλήψεις με αίτημα την κατάργηση της τράπεζας θεμάτων, ώστε να μπορούν να είναι όλο το πρωί στην καφετέρια που έχει και w.f. Εμπρός λοιπόν παλικάρια στον αγώνα, οι συνδικαλιστές και τα κόμματα της αντιπολίτευσης είναι μαζί σας.
![]()
Ποσο hate και rage μπορω να φαω ακομα ρε παιδες? Οκ,ειπα δυο μ@λακιες..τωρα τι θα γινει θα κατσουμε να μαλωνουμε? Τελος παντων,στο θεμα μας! Γραφω αυριο και πρεπει να γραψω 6+ για να περασω..τωρα το πως εγραψα 4 φετος ενας θεος ξερει! Καθε χρονο δεν ανοιγω βιβλιο και στο τελος κανω μια απλη αναγνωση και γραφω 12....επρεπε να ζητησω να ξαναδουνε το γραπτο μου! Λοιπον εχω διαβασει αρκετα καλα τα sos τωρα και θα δω και λιγο το βιβλιο..Πιστευω το εχω easy αν και σε βοηθανε και εκει απο οτι ξερω! Τωρα ενα παιδι που ειχε μεινει σε αρκετα μαθηματα πηγε και του τα πανε ολα ... Για εσας το 6 μπορει να ακουγεται ευκολο αλλα δεν ξερω..εσεις τι λετε?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Emilouko
Περιβόητο μέλος


Σου γράφω πάνω από 6 και αδιάβαστη να πάω μόνο και μόνο από τις πηγές.Ποσο hate και rage μπορω να φαω ακομα ρε παιδες? Οκ,ειπα δυο μ@λακιες..τωρα τι θα γινει θα κατσουμε να μαλωνουμε? Τελος παντων,στο θεμα μας! Γραφω αυριο και πρεπει να γραψω 6+ για να περασω..τωρα το πως εγραψα 4 φετος ενας θεος ξερει! Καθε χρονο δεν ανοιγω βιβλιο και στο τελος κανω μια απλη αναγνωση και γραφω 12....επρεπε να ζητησω να ξαναδουνε το γραπτο μου! Λοιπον εχω διαβασει αρκετα καλα τα sos τωρα και θα δω και λιγο το βιβλιο..Πιστευω το εχω easy αν και σε βοηθανε και εκει απο οτι ξερω! Τωρα ενα παιδι που ειχε μεινει σε αρκετα μαθηματα πηγε και του τα πανε ολα ... Για εσας το 6 μπορει να ακουγεται ευκολο αλλα δεν ξερω..εσεις τι λετε?
Δεν μπορούμε να σου εγγυηθούμε εμείς αν θα γράψεις πάνω από 6.Λες διάβασες τα sos. Δεν μπορώ να προσδιορίσω τι εννοείς εσύ sos. Μπορεί να έβγαλες και πάνω από τη μισή ύλη εκτός.Δεν χρειάζεται να την μάθεις παπαγαλία την ιστορία.Κατ'εμε όμως έπρεπε να την δουλέψεις αυτές τις μέρες για να την κατανοήσεις και να μπορείς να την αποδίδεις με δικά σου λόγια.Εκτός από τις ημερομηνίες και τα ονόματα που χρειάζονται να τα θυμάσαι επακριβώς τα υπόλοιπα μπορείς να τα γράψεις με δικά σου λόγια.Περισσότερο θα το εκτιμούσε ο/η καθηγητής/τρια αν έβλεπε ότι προσπάθησες να καταλάβεις και να μάθεις κάτι παρά το ότι διάβασες μερικά sos για να γράψεις 6.
Τέλος πάντων, καλή επιτυχία να έχεις αύριο. Δεν έχει και νόημα εξάλλου.Στο σχολείο μου τουλάχιστον τους τα είπανε όλα.Αν είναι έτσι ποιο το νόημα να σας αφήνουν εξαρχής;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
aladdin
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CaneSenpai
Δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.